játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

No More Cordons
PvZ szerű szösszenet
Kategória: TowerDefense
A projectről:
A THX4Games jelenlegi versenyére készülő játék.

Lényegében egy Plants VS Zombies szerű program, természetesen más egységekkel és némi extrával.

Minden pálya elején némi kezdőtőkéből vehetünk magunknak kormányzati egységeket, melyekkel a folyamatosan özönlő tüntetőket kell levernünk, mielőtt azok átjutnának a mögöttünk található kordonokon.

A tüntetők egyre dühösebbek, mikor elérnek egy bizonyos szintet, egy nagyobb roham veszi kezdetét, amelyet ha semlegesítünk, az adott pálya sikeres.

Amennyiben minden kordonunk áttörték, elvesztettük az adott pályát.

Az egységekre szánt pénzt az ellenfelek kiiktatása után, valamint a pályán található hordókból kaphatjuk. (Tervben van egy pénzt termelő egység is, meglátjuk, szükség lesz-e rá)

Egységekből egyelőre 5-5 darab található, de természetesen ez a szám változik majd.

Valószínűleg a blogon lesz egy hosszabb beszámoló is a projektről, azt hiszem ide ennyi elég.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GM8
GML Script
;
Gimp 2.8
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.10.06
2012.11.05
Beküldve:
2012.10.14 04:12
Fejlesztő:
Cogwheel Games (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: cogwheelgames@gmail.com
Tagok:
beküldő: krees
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - No More Cordons

"Tutorial"
2012.11.05. 13:34
Nem a barátunk...
Nem a barátunk...
2012.10.29. 14:46
Állapotjelző az egység felett
Állapotjelző az egység felett
2012.10.28. 05:51
Úgy hiszem, ezt megszívtam...
Úgy hiszem, ezt megszívtam...
2012.10.27. 03:15
Egyelőre üres a főtér...
Egyelőre üres a főtér...
2012.10.25. 23:59
Lődöz a kicsikém :)
Lődöz a kicsikém :)
2012.10.23. 12:09
A második főellenfél
A második főellenfél
2012.10.23. 07:33
A belváros
A belváros
2012.10.20. 12:31
Küldeném Ramoryannak :) (vízágyú, víz nélkül)
Küldeném Ramoryannak :) (vízágyú, víz nélkül)
2012.10.18. 14:03
Az eheti kemény csávó verseny győztese (first boss)
Az eheti kemény csávó verseny győztese (first boss)
2012.10.17. 22:42
Főmenü
Főmenü
2012.10.14. 09:47
Statok
Statok
2012.10.14. 09:46
Rázkódás, ha balhé van.
Rázkódás, ha balhé van.
2012.10.14. 09:46
Első pálya, győzelem
Első pálya, győzelem
2012.10.14. 09:45

Fejlesztési napló - No More Cordons
krees 2012.11.11. 12:13
Azt hiszem, nekem ez a verzió lesz, amivel végül nevezek. Holnap meló, több időt nemigen tudok rá fordítani határidőig. Az enginet meghagyom, ha már eddig eljutottam, valamit majd kiötlök belőle :)

Addig is jó játékot, remélem, nem csesztem el túlzottan, és végigjátszható maradt.

https://docs.google.com/open?id=0B7vYzzVmkewpLVl1aEg4R1BObWs
krees 2012.11.09. 10:38
Még mindig nincs kész teljesen, de nagyjából hasonló hangulatra lehet számítani:
https://docs.google.com/open?id=0B7vYzzVmkewpMGhmTU03cXNCWWM
krees 2012.11.08. 09:15
Bekerült jó néhány hang és zene. Eléggé megváltoztatták a hangulatot.
krees 2012.11.05. 13:28
m_anger által említett kurzorra ragadó egyének javítva. Bekerült egy aprócska tutorial szerű szösszenet az első 3 pályára.
krees 2012.10.30. 10:15
Megoldva, hogy ne lehessen egymásra tenni több különböző egységet. Most azon ügyködök, hogy kiírja, a végső hullámokból hány van még vissza.

Az egész játéknak tényleg prototípus jellege lett, az 5 alapegység mind különböző tulajdonságú, ugyanez igaz az ellenfelekre és a felszedhető powerupokra is.

A későbbiekben ezek nyugodtan bővíthetőek, átalakíthatóak. Jó lenne kicsit komolyabban összeszedni, de remélem, ennyi idő alatt ez is elég :)
krees 2012.10.29. 14:32
No, megvan mind a 18 szint, viszont itt-ott ki kell egyensúlyoznom, amennyire lehet. Elég sok dolog kimarad,mert szerdától nem leszek itthon, de van még jó néhány kis ötletecském a továbbiakra :)
krees 2012.10.29. 01:59
Úgy fest, sikerült megtalálni egy nagyjából megfelelő beállítást az utolsó bossnak. Türelemjáték lesz :D
krees 2012.10.28. 05:53
Fixáltam a dropzonera helyezhető emberek problémáját
Kicsit visszavettem a területből, ahová lerakhatók az egységek, így remélhetőleg elkerülhető, hogy telerakjuk szónokkal és ne érjenek el minket. (A molotovosok ellen nem sokat ért)
Készül az utolsó boss
Van hp kijelző a saját egységek felett. Elég rájuk vinni a kurzort és már látszik is.
krees 2012.10.27. 03:17
Az új képen látni a haláltusámon kívül néhány egyéb újdonságot is.

Hétvégén igyekszem befejezni a pályákat, utána megpróbálok kezdeni valamit a tutorialokkal. És hangok sem ártanának.
krees 2012.10.23. 07:35
Remélem buktok a rossz kislányokra, mert a második főellenfél bizony az. Igaz, még némi finomhangolásra szorul, de alapjában véve előbb 3 molotovot dob valamelyik sorban, majd 9-es csoportokban hív némi segítséget, és ezt a procedúrát ismételgeti. Legyőzéséhez át kell törnünk a kordonon, ha sikerül, elmenekül.
krees 2012.10.22. 10:59
Elkészült a második rész öt pályája, holnap boss-gyártás. Beugrott még néhány ötlet,de hogy lesz-e időm implementálni, még kérdéses.

Azért igyekszem :)
krees 2012.10.20. 12:45
Feldobtam egy képet a második pályarészről. A belvárosi pályákon a támadás is fontos lesz, a tervek szerint a pályán látható oszlopo(ka)t kell elpusztítani a győzelemhez.

Biha tanácsát megfogadva javítottam a bosson is. Mostantól, ha egy ellenséges karakter sincs a pályán, ő gondoskodik erősítésről és két-két embert hív :)
krees 2012.10.18. 14:07
Bekerült egy pénz termelő "egység". Egy landoló zóna, amely X időközönként kis segélycsomag formájában állít elő pénzt. A tervek szerint kis helikopter pottyantja le, ejtőernyőn, de hogy ebből mi lesz, egyelőre örülök, hogy megjelenik akkor, amikor kell :)

Valamint a másik spec egység a vízágyú, egyelőre víz nélküli kék teherautóként.
krees 2012.10.16. 11:42
Kicsit változtattam a játékegyensúlyon, úgy tűnik, a szóvivő lesz a legolcsóbb egység, 100 creditért, a rendőr pedig 150-ért lesz elérhető.

Valamint írtam egy kicsit terjedelmesebb bejegyzést a blogba, mit is szeretnék ebből kihozni: http://i-thingsblog.blogspot.hu/2012/10/lazadas.html

Hozzászólások - No More Cordons
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188731   2012.11.11 20:25 GMT+1 óra  
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188689   2012.11.09 11:41 GMT+1 óra  
Csak most olvastam, de küldtem is választ.

m_anger / THX Games

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188686   2012.11.09 06:52 GMT+1 óra  
Úgy néz ki, nagyjából úgy működnek a dolgok, ahogy szeretném. Néhány kis átvezető szöveg még hiányzik, illetve a zene hangerejét picit meg kell variálnom, plusz néhány kis hangeffektet még beledobálni. Megpróbálok ma egy demot feltenni, hogy hétvégén a beérkezett reakciók alapján még javítgatni tudjam, ami szükséges.

THX: Privit olvastátok?
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188681   2012.11.08 15:05 GMT+1 óra  
Világos, így már értem

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188679   2012.11.08 14:49 GMT+1 óra  
Igen. A 7-12. pálya lényege, hogy elpusztítsd a propagandatornyokat. A rendőrökkel és az ügynökökkel tudod támadni. Az ügynökök piros ikonját észrevettem, az új verzióban már az is javult.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188678   2012.11.08 14:27 GMT+1 óra  
A hetedik pályán van valami spéci feladat? Csak mert nekem nem nagyon akar vége lenni. Végeláthatatlanul jön az ellenség (már 6000 "dolcsi" felett gyűjtöttem). Az újfajta egység ikonja is piros marad, egész addig, amíg nem használom egyszer legalább.

m_anger / THX Games

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188661   2012.11.07 19:28 GMT+1 óra  
Egyelőre nincs, de picit még bogarászok.
Úgy hiszem, találtam egyet, ami talán megfelel ^^

Ezt a hozzászólást krees módosította (2012.11.07 20:01 GMT+1 óra, ---)
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188658   2012.11.07 19:14 GMT+1 óra  
Én opengameart-on találtam jó kis alap zenéket, amik - úgy néz ki - csak ideiglenes placeholderek, mert Bitsculptor zenéket is gyárt.

A vízágyús kocsidhoz van valami loccsanás hangod? Azt nem találok az istenért sem, csak csöpögő csap hangot, meg ilyen hülyeségeket.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188657   2012.11.07 19:05 GMT+1 óra  
Nekem csak Jómagam barátom segít, de dobált be helyettem pár háttérzenét Egy rövid gugli után akadtam rájuk, kicsit még szoknom kell őket, és lehet nem is ezek lesznek, de na. Legalább duruzsol valami, nem csak a molotovok
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188655   2012.11.07 18:29 GMT+1 óra  
Én ugyanezen okból adtam át a narrátori lehetőséges Bitsculptor barátomnak.

Látom már te is csak mindenféle extrákkal dobálod tele a játékod. Én is azt teszem.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188653   2012.11.07 17:05 GMT+1 óra  
Örülök, hogy működik ^^ Sikerült beletuszkolnom néhány egyszerűbb átvezetőt, senki ne gondoljon semmi komolyra, egyszerű szöveges kis cuccok (képregényes tervem volt,de azt megrajzolgatni...) de legalább vannak. És most már néha van egy-egy hangeffekt is

(Csak ne lennék így megfázva, alig látok ki a fejemből )
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188649   2012.11.07 14:32 GMT+1 óra  
Pont azt akartam írni, hogy ne foglalkozz vele, ha csak nálam van gond, de közben meg is lett mitől rossz itt. A virusirtó kavart be, valahogy önkényesen átkonfigurálta magát.
Fura, mert az első verziónál még nem volt gond vele. De lehet valami frissítés okán változott meg.

Sorry a vakriasztásért!
(amúgy én is írásvédettségre gyanakodtam, de azt ellenőriztem először)

m_anger / THX Games

Ezt a hozzászólást THXGames módosította (2012.11.07 14:53 GMT+1 óra, ---)

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #188641   2012.11.07 08:38 GMT+1 óra  
THX: Egy teljesen egyszerű felvetés: esetleg olyan könyvtárban van a file, ahol nincs joga írni a user-nek? Mert ha a régi file-ból beolvassa az info-t, de beleírni már nem tud, annak akár ilyen oka is lehet.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188619   2012.11.06 16:21 GMT+1 óra  
Megmondom őszintén, fogalmam nincs, mitől lehet, hogy nálad nem jó. A pályaválasztó képernyő alapja ugyanaz, mindhárom esetben, csak a háttér és a gombok színe más. Ami érdekes, hogy nálam működik a dolog, fogalmam nincs, ott miért nem. Bogarászom egy picit még, hátha van valami komolyabb bibi.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188614   2012.11.06 15:18 GMT+1 óra  
Cool! Várjuk majd az új verziót!

Új feature-t ilyen kis idő alatt tényleg nem érdemes berakni már (csak ha tuti), mert boríthat mindent. Szóval jó ötlet a polisholás.

A mentésről annyit tudok még mondani, hogy ha a régit data file-t berakom, azt felismeri, de a változásokat abban sem tudja elmenteni.

m_anger / THX Games

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188597   2012.11.05 17:10 GMT+1 óra  
Tegnap elég sokat gondolkodtam, mihez kezdjek az elkövetkezendő hétben. Gondoltam a fejlesztés featurere, Bihának mondtam is, de arra jutottam, inkább finomítgatom a már meglévőket és csak kisebb dolgokat teszek bele.

Örülök, hogy Neked is tetszik, ahol tudom, foltozgatom még. A mentés problémát nem igazán tudom, hol keressem így hirtelen, de utánanézek. A gombos problémát valahogy fixálom még ma. Megoldva.

Ezt a hozzászólást krees módosította (2012.11.05 18:54 GMT+1 óra, ---)
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188591   2012.11.05 15:32 GMT+1 óra  
Nekem a legutóbbi verzióban bajos a mentés (mindig elölről kell kezdeni).

Találtam viszont egy olyan gondot is, hogy ha kiválasztásnál többször klikkelsz egy egységre, akkor mindig le is vonja a vásárlás értékét és egyszerre a több egységet is helyezi le. Ha pedig többféle is van és ez egyikre kattintok, de aztán meggondolom magam és mégis a másikra (anélkül, hogy az elsőt leraknám a pályára) akkor mindkettőt megvásárolom és le is rakhatom egyszerre (magyarul az első kattintás után ráragad a kurzorra).

De mindezekkel együtt is nagyon rendben van a cucc, csak így tovább!

Üdv!
m_anger / THX Games

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188421   2012.10.30 22:34 GMT+1 óra  
Kaptok egy új verziót estére:
https://docs.google.com/open?id=0B7vYzzVmkewpaHBzVmI4Wmh3aEU

Mivel a fejleszthető egységekkel nem fogok elkészülni valószínűleg, addig egy új bónuszfegyver kapott helyet, amellyel területre "sebezhetünk". A 14. pályától elérhető.

Az utolsó boss-t ebben a verzióban nyitva hagytam, akár az elején is elérhető. A lényeg, hogy amint meglátod, melyik soron jön be, azonnal indíts egy rendőrt, máskülönben nem fogja elérni.

Biztos vagyok benn, hogy vannak benn bibik és egyelőre tök néma a cucc, de talán a lényeget ki lehet venni. Kevés idő, sok meló... have fun
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188361   2012.10.30 08:11 GMT+1 óra  
Kellett valami ütős a végére, és ami azt illeti, szívat is rendesen, de megfelelő időzítéssel legyőzhető.
Ma megpróbálom kicsit kipofozni és néhány apróságot beletenni, aztán majd meglátjuk.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188358   2012.10.30 07:30 GMT+1 óra  
Hahaha, az mi? Tank?
Mi ez, 2006, Budapest?
Hmmm.... még most is érzem a könnygáz zamatát.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188279   2012.10.27 14:10 GMT+1 óra  
Valamit kitalálok arra, hogy ne lehessen több egységet egy mezőre helyezni, és akkor csak korlátozott számú supportot tudnak lerakni, mert máskülönben nem lesz védőerő.

A testőr/szónok kombó tényleg erős, viszont a molotovosokkal igyekszem ezt orvosolni, mivel a szónokok önmagukban nem túl gyorsak.

Pályahosszra és áttört kordon támadásra kitalálok valamit, saját egységeknél meg mondjuk mouseoverrel egy hp jelzőt.

Bugokat meglesem, és ahol csak tudom, javítom. A bossnál észrevettem utólag, az ha minden igaz, már javítva is van.

Örülök, hogy tetszik, igyekszem
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188273   2012.10.27 13:43 GMT+1 óra  
Végigtoltam mind a 12 szintet.
Továbbra is tetszik a játék!

Van pár építő jellegű észrevételem a finomhangoláshoz. Persze simán lehet, hogy mivel még félkész a dolog, nyitott kapukat döngetek és ezeket tudod.

Játéklogika:
-Az áttört kordon támadása kicsit logikátlan a gonoszok részéről, a védőnek semmi hátránya nem származik belőle.
-Általánosságban az az érzésem, hogy ha az első percet túlélted, akkor egyre kevésbé kihívás legyőzni az ellenfelet, nagyon meg tudsz erősödni.
-A support hatalmas előny, igazi no-brainer. 200 pénzért nagyon hamar a sokszorosát hozza, ráadásul nem foglal helyet az egységek elől. Én gyakorlatilag minden mezőre tettem és annyi pénzem volt, hogy nem tudtam értelmesen elkölteni.
-Nekem a csaj kombó(Dagi mészáros és szónok) tűnik a legerősebbnek, ha a dagi előre áll és páran szónokolnak a háta mögül, akkor általában el sem érnek a közelharcig a támadók.

UI:
-Jó lenne látni, meddig tart még a pálya, mennyi van hátra belőle.
-A saját egységehez hasonlóan jó lenne valami infót(HP, Attack) látni az ellenséges egységekről.
-Jó lenne látni az egységek aktuális állapotát, főleg a magasabb hP-seket.

Apró BUG-ok:
-Az egyik pályán abban a sorban is jöttek támadók, ahol nem volt védelem és kordon már az elején sem.
-2. Boss szinten nem kaptam csillagot.

Csak így tovább!

Biha

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188204   2012.10.25 16:06 GMT+1 óra  
https://docs.google.com/open?id=0B7vYzzVmkewpenBlVmlva3p2bzA

Reményeim szerint a 2. bossig működik. Have fun

A mentésfájlt ne írjátok felül, akkor elvileg folytatódhat onnan, ahonnan az előző abba lett hagyva.
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188195   2012.10.24 17:32 GMT+1 óra  
Na, megoldva a boss is, már csak a menekülését kell megcsinálni. Nem könnyű, de megfelelő taktikával legyőzhető. Viszont gyorsnak és pontosnak kell lenni, és előbb deffenzív, majd a megfelelő időpontban offenzív taktikát alkalmazni.

Szépen muzsikál
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188172   2012.10.24 13:59 GMT+1 óra  
Tetszik a boss-os ötleted, de tesztelni csak holnap lesz időm. Kíváncsi vagyok!

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188151   2012.10.23 20:09 GMT+1 óra  
Valami oktató képeket megpróbálok beledobni. Viszont, most a vízágyúval foglalkoztam, és nagyjából működik is :3
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188150   2012.10.23 19:28 GMT+1 óra  
Igen, én is azzal múlattam az időt, hogy "kergettem" a coinokat.
Csak valahol hívd fel a player figyelmét erre.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188149   2012.10.23 18:59 GMT+1 óra  
Abban ha jól tudom,kattintani kell, bár már rég játszottam vele, nem vagyok benn biztos. Igazából engem a közösségi játékok inspiráltak, azért hagytam benn, hogy egy picit pörgősebb legyen, és ne csak az legyen, hogy nézed ahogy elcsépelik/elcsépeled a másikat.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188148   2012.10.23 18:44 GMT+1 óra  
Én, aki nem játszottam még a PvZ-vel, totál nem tudtam, hogy a dobott érmékhez az egérrel hozzá kell érni.
Abban a játékban is így van?

Szerintem jobb lenne, ha egyből megkapná a player a zsetont.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188114   2012.10.20 19:20 GMT+1 óra  
A csillagokat jobban megkülönböztethetővé teszem, és a bossra is beugrott az ötlet. A második pályarész hátterét megrajzolom és után bele is építem.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188113   2012.10.20 19:07 GMT+1 óra  
Akkor a csillag kiosztás nem volt világos számomra, bocs!
Talán feltűnőbb lenne, ha a már jól bevált 1,2,3 csillagos módszert használnád, nekem nem tűnt fel, hogy különböztek a csillagjaim.

De ez a kisebbik gond, így már részben storno a kommentem.

A Boss-on viszont nem ártana gondolkodni, mert a végjátékban már csak türelem kérdése, hogy kinyírjad, ha a többiek elfogytak.
De abban egyetértek, hogy jelenleg esélytelen lenne védekezni ellene, ha a kordonokat is támadná.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188112   2012.10.20 18:50 GMT+1 óra  
Ennek örülök

Minél kevesebb kordonod marad a végén, annál gyengébb csillagot kapsz a szintre, egyelőre ennyi, ami hátrány.
2+ arany
2 ezüst
1 bronz
0 bukta

A boss pedig azért nem kezd semmit a kordonnal,mert az összes soron végigmehet, és ha minden sor végén leölné a kordonokat, szerintem esélytelen lenne.

Legfeljebb közösben kiötlünk valamit, hogy jobb legyen.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188111   2012.10.20 18:07 GMT+1 óra  
Én végigtoltam mind a 6-ot, gratulálok, jó úton jársz, jópár kreatív ötleted van és már most is egész élvezhető volt a játék!

Néhány építő jellegű észrevétel:
-Semmilyen látható hátrányod nincs abból(Vagy nem vettem észre), ha átengeded a tüntetőket a kordonon, ha egyet megvédesz. Ezért a 6-os pályát már eleve úgy kezdtem, hogy egy sorra koncentráltam, a többit nem is védtem, nem pazaroltam az egységeimet.
-A boss jó keményre sikerült, de mivel a kordonnal nem kezd semmit, ezért a végén szimplán kivárással le lehet vele apránként, izgalom nélkül számolni.

Biha

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188100   2012.10.19 22:14 GMT+1 óra  
Az elején lehet lassú, de a későbbi pályákon már így is bőven tud szívatni.
Örülök neki, hogy tetszik, a maradék hármat is próbáld ki, azok pörgősebbek
A bar azért oda került,mert felül a Boss HPja lesz, a 6. pályán látni is,de ha nem lesz jó, vagy tényleg zavaró, akkor valamit kitalálok rá.
Köszönöm még egyszer, és jó játékot hozzá
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188098   2012.10.19 21:02 GMT+1 óra  
Le is nyomtam gyorsan az első három pályát.
Jó lesz ez szerintem, csak nekem kicsit lassúnak tűnik, bár lehet már inkább túl késő van.

Egy észrevétel, nem kell megfogadni, ha nem akarod:
Azt a bar-t ott a jobb oldalon azt tedd fel és legyen vízszintes szerintem, mert a játékos akkor előbb láthatja, hogy hol jön ellenség.

Minden más kifogástalan.
Menü, gfx, alapötlet.

Fel kell kötnöm a gatyát.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188097   2012.10.19 20:51 GMT+1 óra  
Próbáld megint légyszi, cseréltem a linket.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188096   2012.10.19 20:37 GMT+1 óra  
Nekem ez valamiért 22byte-os zip és töküres.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188095   2012.10.19 20:26 GMT+1 óra  
No, tegyetek vele egy próbát, elvileg működik, bár elég gagyi még szegényke
https://docs.google.com/open?id=0B7vYzzVmkewpbzRCSURNRVlzVVU

Ezt a hozzászólást krees módosította (2012.10.19 20:50 GMT+1 óra, ---)
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188091   2012.10.19 16:20 GMT+1 óra  
Ha minden jól megy, szombaton demo

Egyelőre a PvZhez képest nincs bent túl sok változás, és semmi átvezető,tutorial vagy bármi. Az első 6 pálya lesz kipróbálható, az első bossig. Ja és működik a helikopter szállítmány is.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188081   2012.10.19 05:27 GMT+1 óra  
Milyen jó kis vízágyús kocsid van.
A víz meg kellett a parlament védelméhez, szóval bocsi...

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188068   2012.10.18 14:06 GMT+1 óra  
A saját ötlet az én szememben inkább előny mint hátrány.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188067   2012.10.18 13:30 GMT+1 óra  
Megnyugodtam, így már világos A leírás alapján én kicsit elkalandoztam,de akkor nem lesz probléma. Ilyenkor szeretem a saját ötleteim belevinni, szerintem egy sokobant is felpörgetnék Contra2 szintre, ha azon múlna És mint írtam, ennek kapcsán sem szeretném, ha az lenne belőle, hogy ócska PvZ másolat.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188066   2012.10.18 13:24 GMT+1 óra  
Nem nekünk kell megfelelni, egy élvezetes játékot kell összehozni és akkor simán nyerhetsz.

A mi fejünkben eredetileg nem tower defense volt, de attól még tetszik az ötlet.

Nekünk az a fontos, hogy találjunk kreatív, önálló embereket, akik imádják a játékfejlesztést és tudnak fókuszáltan határidőre dolgozni.

De ez két külön dolog, ha valaki nem akar hosszabb távon velünk dolgozni, az nem jelent semmilyen hátrányt a versenyben.

Szóval csak így tovább, teljesen szerethető amit csinálsz.

Biha

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188064   2012.10.18 13:16 GMT+1 óra  
Én abból indultam ki, hogy ott a négyzetrácsos pálya, ahova embereket kell letenni, és leverni a tömeget egyik-másik félnek. Egyik oldalt a tüntetők,másikon a kormány emberei és hajrá.

A sakk szerűbb verzió lehet közelebb áll az eredetihez, de azért igyekszem valami élvezhetőt összehozni.

A körökre osztott dolog hol van benn? Mármint a forradalmason belül valahol? =/ No mindegy...
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188063   2012.10.18 13:11 GMT+1 óra  
Nyugi, én is nagyon mást csinálok szerintem, mint amire ők gondoltak.

A "hot seat" meg a "körökre osztott" dolgok nekem is sokadik elolvasásra keltették fel a figyelmem.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188062   2012.10.18 12:17 GMT+1 óra  
Ennyire elüt attól, amit eredetileg terveztetek? Akkor valamit alaposan félreértelmeztem a képből
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188058   2012.10.18 10:55 GMT+1 óra  
Mondjuk én csak örülök a tower defense-es megközelítésnek, legalább látunk egy lényegesen különböző verziót is.

Biha

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188054   2012.10.18 06:47 GMT+1 óra  
Nem voltam biztos benn, hogy elég dinamikus lesz, a monoton egységpakolgatást pedig igyekszem elkerülni, amennyire csak lehet.

Közben feltettem az első boss képét ( a motoros molotovokat hajigáló idióta ), az ő kiegyensúlyozásán dolgozom épp
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188047   2012.10.17 20:02 GMT+1 óra  
Tetszik ez a megközelítés is.
A blogon azt olvastam, hogy a "sakk-szerűbb" verziót elvetetted.
Miből gondolod, hogy az nem lenne izgalmas?

Biha
THX Games

   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #187981   2012.10.14 21:44 GMT+1 óra  
Hajrá bró! ^^