játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

The Vault engine
v1.2.2
Kategória: RPG
A projectről:
Egyenlőre nincsen sztorija a projektnek, remélhetőleg majd csak születik valami a későbbiek során. Most az engine-nel vagyunk elfoglalva...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GNU C++, DirectX;
Photoshop CS2, 3DSMAX 8 stb.
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006
2008
Beküldve:
2006.12.09 07:28
Fejlesztő:
GLENTIX Productions (6 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: scrabbet@citromail.hu
Tagok:
beküldő: Sedrien
regisztrált tagok: djlazar, Alex, jzsolt, Rizsa, Snake Plissken



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 14%

Képek - The Vault engine

2007.09.09. 12:15

2007.09.09. 12:15

Fejlesztési napló - The Vault engine
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - The Vault engine
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #43032   2006.12.31 16:46 GMT+1 óra  
Boldog Új Évet Mindenkinek!!!!!!!!!!!!

Hú van bennem egy kis alkohol, azthiszem továbbállok...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Pitbull - Tag | 155 hsz       Online status #40531   2006.12.12 09:24 GMT+1 óra  
lehet történetileg nulla, azonban a technikai s megvalósítási háttér lényegesen profibb mint egy makernél... legalábbis több tudás van benne...
De hát... azért van a fejlesztő csapat, hogy a megfelelő témakörökhöz, megfelelő (arra szakosodott) ember legyen... hisz nem sokan büszkélkedhetnek egy személyes mmo elkészítésével.. (azért ezt mondom, mert a többi még lehetséges)
Pitbull - Lim Arts - Wrammer
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #40526   2006.12.12 08:21 GMT+1 óra  
Idézet
Pitbull :

Az iylen fajta gamemakerekkel nem lehet igazi játékot csinálni, szerintem... ha van is eredeti története, soha nem lesz sajátja elvégre az előbb említett nem tudom mik alapból benne vannak amiket, csak össze kell rakni.. A puzle is amit megveszel a boltban nem a saját álmodat, eltervezéseidet rakja ki, hanem azt ami alapon le van írva.. De ezek csak az én véleményeim... Valsz nem sokan értenek velem egyet csak úgy mondtam..




Szerintem a történetnek nem feltétlenül szab határt azt hogy maker progival van csinálva, és szerintem az sem igaz hogy ami makerrel van csinálva az nem is játék.
Ha csinálsz egy játékot eredeti öklettel viszont makerrel akkor én azt nagyobbra becsülöm mint egy C++-os játékot ami tök sablon.
A kreatív embereknek csak a hardver szabhat határt (no meg a tapasztalat), de egy maker sincs annyira lekorlátozva mint ahogy azt hinni lehetne.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Pitbull - Tag | 155 hsz       Online status #40517   2006.12.12 06:39 GMT+1 óra  
"és akkor lesz itt olyan barátságos össznépi eszmecsere, mint a Wrammer-nél annó... "
"Ott valami másért, de igen, jól kiutálták egymást a világból..."
Még erre itt annyit, hogy nem ezért volt a nézeteltérés hogy game maker vagy ez az RC... Hanem azért, mert a csapatban hiányosságok voltak, és máshonnan vettünk egyes ötleteket, materialokról nem is beszélve.
De MOST leszögezném, amit a fórumba is említettünk, hogy minden át van alakítva minden saját...
A történet karaktergenerálás tudomis én micsoda.. annyi paktum van tele írásokkal, hogy nemigaz. és a képeink is amik fen vannak lényegesen mások amik it vannak, és azok nem sablonok, hanem kézzel rajzolt képek
Pitbull - Lim Arts - Wrammer
   
Pitbull - Tag | 155 hsz       Online status #40514   2006.12.12 06:13 GMT+1 óra  
Nem akarok beleszólni, de olvasgattam az eddigi hozzászólásokat, s igaza van sokaknak, főleg az ilyen MMORPG-k terén hogy az nem iylen Game Makerekből kéne, hogy szülessen.
Régebben, mikor akartam valami kis hülyeséget összerakni, mindig flasht használtam, utána valaki adta a game makert.. Az kb oylan volt, hogy leszedtél valamit összeraktad, és ott volt a játék... Nos lehet nincs igazam, de valahogy abban semmi élvezetemet nem leltem, hogy kattintgatok ide oda, s "hoppá kész egy játék..". Szerintem (és főleg megint hozom az MMOkat..) az az élvezet, ha valami jó csapat tagja lehetek, együt alkotunk valamit, nem kattintásokkal ami 1-2 óra alatt elkészűl, hanem együtt vagyunk, évekig dolgozunk rajta, s egyre jobb társaság alakúl ki belőlünk, s létrehozunk valami olyat, amit nem sablonokkal raktunk össze, hanem magunk kreáltuk meg..
Az iylen fajta gamemakerekkel nem lehet igazi játékot csinálni, szerintem... ha van is eredeti története, soha nem lesz sajátja elvégre az előbb említett nem tudom mik alapból benne vannak amiket, csak össze kell rakni.. A puzle is amit megveszel a boltban nem a saját álmodat, eltervezéseidet rakja ki, hanem azt ami alapon le van írva.. De ezek csak az én véleményeim... Valsz nem sokan értenek velem egyet csak úgy mondtam..
Pitbull - Lim Arts - Wrammer
   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #40500   2006.12.12 04:28 GMT+1 óra  
Hol, hol?
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #40494   2006.12.12 03:45 GMT+1 óra  
hát igen kami. Van benne valami, csak most szépen felállítottál egy paradoxont
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #40480   2006.12.12 00:04 GMT+1 óra  
A Realm Crafter, Game Maker és ezekhez hasonló eszközöknek azért annyi előnye van, hogy a játék alap infrastruktúráját nem kell megtervezni és megcsinálni, mert az készen van - "csak" használni kell, illetve rengeteg ötletet-megoldást lehet tanulni, meg el lehet lesni belőlük.

Most aztán, hogy itt ebben a konkrét használati esetben mi sül ki a dologból, azt az idő megmutatja. Valahogy el kell kezdeni ezt a műfajt is, nem muszály mindjárt tökéletes sztorival, grafikával, stb. indítani. Fontosabb valami játszható eredményt produkálni elsőre (is).

Egyébként minden tiszteletem azoké, akik érdekes és jó játékot tudnak csinálni szabadidejükben - tökmindegy milyen fejlesztőeszöz használatával.
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40469   2006.12.11 14:32 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
pro és kontra (nálam nem sok a pro )


Én meg nem vagyok pro

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #40462   2006.12.11 13:54 GMT+1 óra  
nemtom sittnyikknek milye fáj...ez nem blog, ez fórum, it tmegesik h emberkék reagálnak, válaszolnak...

FZoli.
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #40432   2006.12.11 12:59 GMT+1 óra  
pro és kontra (nálam nem sok a pro )
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40431   2006.12.11 12:58 GMT+1 óra  
Nyugi Sitnyikk, nem fikázott oldalba Téged senki, csak kifejtették a véleményüket Kicsy és a Te hsz-eitekkel kapcsolatban, valamint megbeszéltük a Makerekről alkotott szerény véleményünket

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #40425   2006.12.11 12:51 GMT+1 óra  
öcsééém még engem fikáznak, mert megpróbáltam megvédeni valamit, vagyis inkább szóltam egyet mellette. bexarás......

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #40415   2006.12.11 12:04 GMT+1 óra  
egyébként egy ideje elég sok az off hsz
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #40408   2006.12.11 11:57 GMT+1 óra  
Idézet
Csaba42 :
Szerintem meg inkább egyre inkább divattá válik a Maker-progik használata, a szidásuk pedig természetes velejárója ennek a folyamatnak .



Meg sokan társítják az hogy csomó GM-es GP- t nem fejeznek be, de szerintem ez azért van mert kezdők és GM-t használnak viszont elfogy belőlük a lendület. Aki hajlandó volt megtanulni egy programnyelvet abba lesz annyi kitartás - feltéve hogy nem túl nagyszabású a GP - hogy azt be is fejezze.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40407   2006.12.11 11:57 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
LOL Word = "100%ig egyetértek" Olvassatok urban dictionaryt Eszembe se jutott az MS Word, leven h angol van az irodaban, itthon meg csak OO.Org, ebbol kifolyolag sohasem hasznaltam a helyesiras ellenorzojet...
[...]


Tudom, én a Word alatt az MS Word-öt értettem Az angolban is van helyesírás-ellenőrző, igaz, azt hiszem az magyarul éppen nem tud

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #40405   2006.12.11 11:49 GMT+1 óra  
LOL Word = "100%ig egyetértek" Olvassatok urban dictionaryt Eszembe se jutott az MS Word, leven h angol van az irodaban, itthon meg csak OO.Org, ebbol kifolyolag sohasem hasznaltam a helyesiras ellenorzojet...

@Csaba42:

"Igazad van, divattá vált a kiskorúak közt a helyesírás figyelembevételének kizárása, lásd egyik topicban valaki megemlítette, hogy egyszer egy kissrác leugatta az arcát, hogy neten nem "trendi" helyesen írni. Mega-LOL ez a primitívizmus"

Az en voltam, akit leugattak
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40402   2006.12.11 11:48 GMT+1 óra  
Idézet
Adacs :
Ha ez alapján határozzuk meg akkor fejlettebb használati mód esetén a GM-sem az


Igazad van. Én úgy határoznám meg, hogy amelyik program nem egy elfogadott programnyelvet alkalmaz, hanem scriptelt utasításokkal lehet benne operálni, az Maker. Ez esetben a DB nem az, mivel az a Basic nyelvre épül.

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #40401   2006.12.11 11:47 GMT+1 óra  
Tényleg elég ronda, sőt ez nem kifejezés. Na majd csinálok photoshop-ban egy szép víz textúrát...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #40399   2006.12.11 11:41 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
Word.

Mellesleg ma már - ha már itt szóba jött a divat - az emberek meg se próbálnak helyesen írni? Basszus, legalább próbáljátok már meg elküldés előtt visszaolvasni, mit írtok! (Adacs!)



Sosem voltam jó helyesiró,de erre sosem voltam büszke se, csomó hiba a miatt van hogy kb. 2 kete elgyengült a bal kezem ezért néhány dolgot a bal kezemmel nem ütök le és egyébként csak 5-6(?!) hibám volt, a szöveg érthető.
Igaz elismerem hogy igénytelenség így egy hsz-t elküldeni, de nem mindig van kedve az embernek Word-be bemenni és ezeket ott kijavítani, de ezentúl megpróbálok ennek eleget tenni

Idézet
Seeting:
Én azt sorolnám a Createrekhez, amikkel látod amit csinálsz. Dark Basicben korántsem látod, hogy mi lesz a végeredmény, mert egy script editor az egész progi...



Ha ez alapján határozzuk meg akkor fejlettebb használati mód esetén a GM-sem az
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #40396   2006.12.11 11:31 GMT+1 óra  
Hát nem túl szép, de legalább ronda.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #40393   2006.12.11 11:02 GMT+1 óra  
Mielőtt még megkérdeznétek, az a piros a képen víz akar lenni...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #40391   2006.12.11 10:47 GMT+1 óra  
Én azt sorolnám a Createrekhez, amikkel látod amit csinálsz. Dark Basicben korántsem látod, hogy mi lesz a végeredmény, mert egy script editor az egész progi...
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #40390   2006.12.11 10:47 GMT+1 óra  
Ja, a DB inkább egy erős game motor erős szkriptnyelvvel, ami ráadásul basic-re hajaz (gondolom )
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40389   2006.12.11 10:43 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :
Ej, a Dark Basic-et már a gamer progik közé soroljuk vagy mi?


A Dark Basic is hasonló ezekhez a Creater-elhez (az egyszerűsége miatt), de mivel itt szinte mindenki ismeri az alap Basic-et, amihez "nagyon hasonló szintaktikájú" a DB, így np az egész, azaz nincs értelme lealacsonyítani őt . Magyarul, aki nem értene: a DB egy programnyelvet "örökölt", a Maker-ek pedig "scriptnyelvűek".

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #40387   2006.12.11 10:39 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
A DB azért sztem már túl van a maker progik szintjén bőven.



Sztem is
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #40386   2006.12.11 10:38 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :
Ej, a Dark Basic-et már a gamer progik közé soroljuk vagy mi?


A DB azért sztem már túl van a maker progik szintjén bőven.
Reality is almost always wrong. - House

   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40385   2006.12.11 10:37 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
Word.

Mellesleg ma már - ha már itt szóba jött a divat - az emberek meg se próbálnak helyesen írni? Basszus, legalább próbáljátok már meg elküldés előtt visszaolvasni, mit írtok! (Adacs!)


Vagy Word Ugyanis van benne helyesírás-ellenőrző, amit én pl. hosszabb leveleknél, vagy nyomtatás előtt álló dokumentumoknál nem félek használni . Egyébként az ilyen hsz-eim sosem ellenőrzöm, mert magabiztos vagyok a helyesírásomban (na jó, azért nem ritkán gépelek el egy-két szót, de ha nem veszem észre, le van sajnálva) . Igazad van, divattá vált a kiskorúak közt a helyesírás figyelembevételének kizárása, lásd egyik topicban valaki megemlítette, hogy egyszer egy kissrác leugatta az arcát, hogy neten nem "trendi" helyesen írni. Mega-LOL ez a primitívizmus

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #40384   2006.12.11 10:34 GMT+1 óra  
Ej, a Dark Basic-et már a gamer progik közé soroljuk vagy mi?
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #40380   2006.12.11 10:22 GMT+1 óra  
Amikor én félre írok valamit az is ilyen szemrontó? Akkor komolyan le kéne erről szoknom, de mit tegyek ha a bal kezem lassabb mint a jobb és a szinkron gépelés nem mindig megy...

Egyébként meg a JF-en sosem ment igazán a makerek általános szidása. egy-egy gp váltott ki erősebb érzéseket emberkékből de pl sztem sem seeting, vagy pandulapeter vagy bárki aki gamer programot használ nem szembesült ezekkel, mert nem sznob itt a banda, a jót nem szidja vakon, de a rosszat minden megjelenési formájában..

FZoli.
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #40375   2006.12.11 09:48 GMT+1 óra  
Word.

Mellesleg ma már - ha már itt szóba jött a divat - az emberek meg se próbálnak helyesen írni? Basszus, legalább próbáljátok már meg elküldés előtt visszaolvasni, mit írtok! (Adacs!)
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40374   2006.12.11 09:39 GMT+1 óra  
Szerintem meg inkább egyre inkább divattá válik a Maker-progik használata, a szidásuk pedig természetes velejárója ennek a folyamatnak .

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #40358   2006.12.11 06:54 GMT+1 óra  
Szó se esett arról, ohgy verjem a mellem egy makeres progi után. Ahogy kicsy is mondta, lehet, hogy meg se tudjuk csinálni...

Teljesen mindegy, majd meglátjuk, átdolgozás folyamatban!
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #40353   2006.12.11 05:56 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
Idézet
Sitnyikk :
...
Ezek a programok nem ezért vannak, hanem azért, hogy a "kezdők" belekóstolhassanak a játékKÉSZÍTÉSBE, megízleljék, hogyan tudnak leküzdeni problémákat.
...

És PIECE.


Nem, ezek a programok nem azért vannak hogy a kezdők is belekóstolhassanak hanem azért hogy bárki különösebb előképzettség nélkül sikerélményhez juthasson és utána verhesse a mellét hogy "Igen gyerekek ezt ÉN csináltam."

Egyébként a piece azt jelenti hogy darab, alkatrész. A peace jelenti a békét.



Tudom hogy nagy divat szídni a maker progikat, de pl game maker be hogyha már nem egy pongot vagy pacman-t akarsz megcsinálni hanem egy kicsit komolyabb dolgot akkor ahoz ismerned kell a gml - game maker nyelve - , mert a parancsok többsége nem található meg ikonos formában.
A game maker számom annyi segítség (beismerem hogy azért nagy ) hogy az objectumokban a parancssort lefutattaja én nem nekem kell midegyik objektumnak a parancsát külön meghívni.

Az is igaz hogy aki cseppet sem konyít a programozáshoz annak a game maker ugyanúgy csak abol áll hogy ikonokat huzogat,de ha ért hozzá akkor megtapaztalja hogy bizonyos problémákat hogyan kell kiküzöbölni

ez elégé nem ide tartozik, de itt nem én vagyok az eggyetlen aki ilyet tett

a másik hogy aki veri a mellét nulla munka után az magára vessen de ha mondjuk 1 hónapot dolgozott rajta akkor már elmondhatja hogy én csináltam, csak azt is kellene mondania hogy mivel.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #40352   2006.12.11 05:41 GMT+1 óra  
Apám hogy én miről maradok le időnként!

Egyébként kicsyék játékát ehhez hasonlítani ráadásul olyan megközelítéssel h Ők féltékenyek erre... ez azért némiképp meredek. És itt most felejtsük el h ki a mod meg ki nem, de ez mindentől függetlenül sértő volt nem csak kicsyre, de az egész SV részére...

FZoli.
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #40350   2006.12.11 05:08 GMT+1 óra  
Idézet
Sedrien :
Inkább töröltem a WAREZos hsz-emet...

Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #40348   2006.12.11 04:59 GMT+1 óra  
Inkább töröltem a WAREZos hsz-emet...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40342   2006.12.11 02:58 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
[...]
Mellesleg végigolvastam az egészet, s egész végig azt vártam, mikor kérdi meg végre valaki, hogy mi van akkor, ha kijutunk a bolygóról? Karakter wipe?
[...]


Én kérdeztem: "A project-leírás valóban nem valami MMORPG történet. Ha sikerül elmenekülni a bolygóról, vége a játéknak? Egy MMORPGnek "nem hiszem", hogy véget kéne érnie..." De erre nem kaptam választ, sőt, engem senki sem vett észre

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #40341   2006.12.11 02:24 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Azért az sem semmi, hogy ugye az RCben ahogy nézem minden létező anyg fantasy-hoz van elkészítve, de valahogy mégis mindenki falloutot szeretne rá írni.
Szerinted véletlen a "The Vault" név?
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #40340   2006.12.11 02:21 GMT+1 óra  
Lássuk csak...

Photoshop 300.000 HUF
3DS Max 500.000 HUF
RC: ???? HUF

..
..
..

Elég f**za, ahhoz képest, hogy ilyen apró vackokról, mint hogy szervergép, netkapcsolat, etc, még nem is beszéltünk Szerintem anyagi csőd lesz a dolog, feltéve, hogy a Jézuska nem hoz egy SunFire szervergépet karácsonyra.

Ja, meg szerintem a warez-linket kéretik eltávolítani a fórumról...

Mellesleg végigolvastam az egészet, s egész végig azt vártam, mikor kérdi meg végre valaki, hogy mi van akkor, ha kijutunk a bolygóról? Karakter wipe?

Amúgy a történet is, meg a leírás is mellőz mindenféle kreativitást... Már bocs, de igénytelenebb pop-bolygónevet ki se tudtatok volna találni?

Szerintem csináljatok egy Mario-klónt, kezdésnek bőven jó az is. Az előttem szólóknak meg tökéletesen igaza van, kivéve Sitnyikknek, aki úgy tűnik, kiváló ügyvéd lesz, ha felnő, mert marha jól tud uszítani... Pár megjegyzés a hozzászólásaihoz:

"Ne foglalkozz kicsyvel."

Ezzel az erővel ne foglalkozzon velem se, veled se, az Istennel se, sőt a majdani kiadóval sem. Ezt qrvára nem így kéne felfogni...

"Ettől függetlenül sztem egyszerűen berágott rátok, mert ők kemény munkával csinálnak mmorpg-t, ti meg egy programmal."

Nem akarok agitálni, de szvsz Kicsy érettebb gondolkodású annál, hogy ilyen apróságon kiakadjon. Persze 10-12 éveseknél nem ritka az ilyesmi, de ő attól már kicsit arrébb van...

"Hát, ha törlik a nickemet, így jártam...."

Szerintem egyik mod se ilyen agresszív vagy kicsinyes, szóval - sajna - ma se leszel mártír

"Mindemellett biztosan rossz napja van, mert én nem ilyennek ismertem őt meg. Minden esetre folytassátok a munkát, és a végén büszkén álljatok majd a kezetekben egy kész játékkal! Nem szabad negatív hsz után megtorpanni! Hajrá"

Elkeseredett kisérlet némi erkölcsi fölény megszerzésére, nehogy beszippantson egy esetleges flamewar?

Ja, és PIECE ofc
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #40338   2006.12.11 02:15 GMT+1 óra  
én kitarrtok amellett, hogy játékkészítési problémák leküzdését gyakorolni, szokni bőven jók ezek a progik. na meg baromkodni egy jt, de maradandót alkotni semmiféleképp....

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #40333   2006.12.10 23:56 GMT+1 óra  
mégvalami:
Matzi-hoz hozzászólva. Lehet nem a sztorit kéne a játékhoz tekerni, hanem a játék modelljeit a sztorihoz, és akkor máris többek lennétek egyszerű "dobd össze csapatnál".
Vagy ez egy eleve középkori világ volt? Akor viszohnt jön egy másik kérdés:
- Hogyhogy nem halunk meg?
- Egy robbanásnál ami a bolygóra kiterjed eléggé összekeverednénk a belső szerveink
- a bolygónév eléggé futurisztikus. Akkor viszont hol lesznek a modern épületek és fegyverek?
- Ha meg középkori akkor miért nem látszik a robbanás ereje saehol a képeken.

Bocsi, de egy postapokaliptikus világot én nem íg képzelek el. Valami kraftot kéne vinni a megjelenítésbe.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #40331   2006.12.10 23:49 GMT+1 óra  
kifért volona ha a linkben, lletve a fájlnévben nem használsz szóközt (linuxosok fogják most a pici fejüket )
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40322   2006.12.10 15:22 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Azért az sem semmi, hogy ugye az RCben ahogy nézem minden létező anyg fantasy-hoz van elkészítve, de valahogy mégis mindenki falloutot szeretne rá írni. Szerintem baromi hülyén néz ki, hogy egy olyan bolygón, ahol ismert az űrutazás egy robbanás után minden épület átváltozik terméskő viskóvá.


A technlógia hanyatlása, kedves barátaim Egyébként ez szerintem majd jól meg lesz magyarázva a sztoriban, várd csak ki a végét Jah, és ne felejtsd el Boo-t megetetni

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #40320   2006.12.10 15:19 GMT+1 óra  
Azért az sem semmi, hogy ugye az RCben ahogy nézem minden létező anyg fantasy-hoz van elkészítve, de valahogy mégis mindenki falloutot szeretne rá írni. Szerintem baromi hülyén néz ki, hogy egy olyan bolygón, ahol ismert az űrutazás egy robbanás után minden épület átváltozik terméskő viskóvá.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40311   2006.12.10 12:39 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
[...]
lol?


Nagyon

Bár nekem ez a "legLOLabb": "A Game a World of Warcraft alapján készül!!!!!" Hehe, ez azért erős volt

Ezt a hozzászólást Csaba42 módosította (2006.12.10 12:51 GMT+1 óra, ---)

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #40309   2006.12.10 12:31 GMT+1 óra  
és ne haragudj, hogy most pont két RC-s projektet hasonlítok össze, de:
"Minden ott kezdődik, hogy egy robbanás a Xano bolygón mindent megváltoztat. A régen szépen lakott helyből egy roncshalmaz lesz, a bolygót ellepik a "roncslakók". Mi a robbanás után hatalmas szerencsénkre nem halunk meg, de sajnos meg kell bírkóznunk az élőlényekkel, és persze a természeti nehézségekkel... Utunk során találkozni fogunk Orkokkal, Elfekkel, Trollokkal és különféle vadállatokkal."
És a poén:
"A Game egy távoli galaxis kis bolygóján játszodik az Elteroz-on. Ezzen a bolygón különös lények alakultak ki mint pl: Ork, Elf. A Játék a karakter generálásal kezdődik ahol kiválaszthatjuk melyik fajal szertnék menni. A Game a World of Warcraft alapján készül!!!!!"
(idézet a The New World GP-ből)

lol?
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #40308   2006.12.10 12:31 GMT+1 óra  
Hehe, nah, ne veszekedjen senki, mert morcos leszek Én személy szerint a különféle Creater-eket a játékfejlesztés k*rváinak tartom. Blamázs az egész, hogy ilyen meg olyan faxa játékot lehet vele készíteni, ráadásul nem ritkán fizetősek is (ezt az RC-t nem ismerem, így nem tudok róla nyilatkozni, utána érdeklődni pedig nem fogok). De mindenki azt csinál, amit akar: vagy kemény munkával IGAZI, saját játékot készít, vagy 20 perc alatt összedob egy izzadtságszagú vackot. Most lehet gyűlölni, törölni a hsz-em, nem érdekel. Elmondtam a véleményem, a csúnya szót kicsillagoztam. Jó, annak, aki hobbiból akar játékot kreálni (még véletlenül sem fejleszteni!), annak jó lehet egy Create-own-game program. Csak sajnos sokan elfelejtkeznek arról, hogy egy játék készítése nem ebből áll, és néha "learcoskodják" mások fejét. A project-leírás valóban nem valami MMORPG történet. Ha sikerül elmenekülni a bolygóról, vége a játéknak? Egy MMORPGnek "nem hiszem", hogy véget kéne érnie...

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #40307   2006.12.10 12:24 GMT+1 óra  
Sitnyikk, és a többiek. Most már bekapcsolódom énis
először is:
"Ezek a programok nem ezért vannak, hanem azért, hogy a "kezdők" belekóstolhassanak a játékKÉSZÍTÉSBE, megízleljék, hogyan tudnak leküzdeni problémákat."
Na ez így ahogy van hülyeség. Megtanulják a RC-t kezelni, esetleg jókat hülyéskednek előre legyártott modellekkel, de semmi bensőséges tapasztalatot nem szereznek. sem modellezés, sem pedig problémamegoldás terén. Egyébként ennyi erővel már ismerkedhetnének C-vel vagy DB-vel ha valaha normális játékot akarnak írni, és komolyan is gondolják. Kicsynek igaza van abban (amit én érzek a háttérből) hogy túl sok az olyan projekt ahol egy olyan programot használnak ami elé leül egy 10 éves és összepötyög valami baromságot.
A másik: Megint csak Kicsynek van igaza abban, hogy MMORPG a létező legnehezebb műfaj. De ne mond már nekem hogy pl. FPS-t TPS-t, RTS-t,é s egyebeket könnyű úgy fejleszteni hogy alapvetően a fogalmakkal nem vagyunk tisztában... Az milyen már? Tudod milyen? olyan, hogy ráakadtam egy oldalra, és "hűha ezzel játékot lehet írni!" De az alany még a fáradtságot sem veszi arra hogy egy szájonvágott tutorialt, vagy ismertetőt elolvasna arról, hogy milyen műfajban dolgozik, vagy esetleg az a program hogy is működik, és mire is való...
Azt amit ideböfögtem, azt nem azért mondom mert kicsy-t akarom védeni (nem volt neki sem olyan szándéka) és legkevésbé akarom lehurrogni a csapatot, megteszik maj mások helyettem.
Egy biztos nem vettem a fáratságot hogy elolvassam az adatlapotokat, mert a képekre ránézve eleve az RPG műfaj jött le. De már bánom. Látod én sem vettem a fáradtságot, viszont amivel dolgozom abban megpróbálok jó lenni.... (amennyire csak tudok) és ez csak úgy lehettséges, ha olvasol, utánajársz, olvasol, gyakorolsz, olvasol.....
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #40304   2006.12.10 11:57 GMT+1 óra  
tom, mostmár leesett
erről már ment egy vita itt a jf-en, de én továbbra is amellett vagyok, hogy aki tud gémet csinálni, az nem fogja annyira komolyan venni a makereseket, mint pl a C#-seket. Viszont "kezdők" bátran próbálkozzanak mékerekkel. Inkább készítsen ezzel egy játékot, minthogy a bonyolult algoritmusoktól egy életre elmenjen a kedve az egésztől. SZTEM és PEACE