játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5508
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

Solarah Online
Ynev világán játszódó mmo szerepjáték
Kategória: MMORPG
A projectről:
"Az időn és téren túl
Létezik egy elképzelt világ
Hol fajok küzdelme dúl
És a varázslat acélba vág.."

- Ynev. Egy hatalmas kontinens tele meglepetéssel és új kalandokkal. Egy világ, ahol senkiként kezded, és minden bizonnyal senkiként végzed. Kalandozás - egy életforma, mely mindig újat ígér, veszélyt és kalandot, izgalmas harcokat és unalmas vándorlást. Ez a játék kaput nyit Ynevre, egy kaput, mely mindig új kalandokba repít. De a kapun neked kell belépned.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
eclipse, Visual Studio S2005;
Média: 3ds max, Photoshop
Programozás: Ogre (grafikus motor), Lua (szkript), Raknet (hálózat), Cegui (ui), OpenAL (hang), Theora (video), és még sok más :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2005
T + 2 év
Beküldve:
2006.04.16 12:54
Fejlesztő:
Silent Vertigo (20 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: info@silentvertigo.hu
Tagok:
beküldő: kicsy
regisztrált tagok: ACsi, szeki, kiskami, Vigi, Quest, Gaborious, Karrde, Azrael, lLaCe, Temaruk



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 6%

Képek - Solarah Online
  Malleran, Rostonya, citromfa
Malleran, Rostonya, citromfa
2008.12.21. 13:00
 Malleran, Rostonya, citromfa
Malleran, Rostonya, citromfa
2008.12.21. 12:55
 Malleran, Rostonya, citromfa
Malleran, Rostonya, citromfa
2008.12.21. 12:55
Malleran, Rostonya, citromfa
Malleran, Rostonya, citromfa
2008.12.21. 12:50
Malleran, Rostonya, citromfa
Malleran, Rostonya, citromfa
2008.12.21. 12:48
Malleran, Rostonya, citromfa
Malleran, Rostonya, citromfa
2008.12.21. 12:45
Genion is készülget - szintén ingame
Genion is készülget - szintén ingame
2008.07.13. 07:54
Blendir, ingame a kliensben
Blendir, ingame a kliensben
2008.07.13. 07:53
Paci by Ring
Paci by Ring
2006.09.14. 00:14
A karakter részletességének változását szemléltető shotok :)
A karakter részletességének változását szemléltető shotok :)
2006.09.14. 00:14
Vaskezű Alex by Flekkermensch
Vaskezű Alex by Flekkermensch
2006.07.08. 09:34
Leviuur by Manndil
Leviuur by Manndil
2006.07.02. 09:31
Bölény by Manndil
Bölény by Manndil
2006.07.02. 09:31
Airun Al Marem by Flekkermensch
Airun Al Marem by Flekkermensch
2006.06.26. 04:09
Kylleshera
Kylleshera
2006.06.15. 14:48
Kylleshera kikötő by Gagxy
Kylleshera kikötő by Gagxy
2006.05.17. 03:15
piaci hangulat próba 05 (OgreRender)
piaci hangulat próba 05 (OgreRender)
2006.05.10. 13:30
piaci hangulat próba 04 (OgreRender)
piaci hangulat próba 04 (OgreRender)
2006.05.10. 13:30
piaci hangulat próba 03 (OgreRender)
piaci hangulat próba 03 (OgreRender)
2006.05.10. 13:29
piaci hangulat próba 02 (OgreRender)
piaci hangulat próba 02 (OgreRender)
2006.05.10. 13:29
piaci hangulat próba 01 (OgreRender)
piaci hangulat próba 01 (OgreRender)
2006.05.10. 13:28
Karakter csontozva (tech)
Karakter csontozva (tech)
2006.04.17. 12:24
Kylleshera, piac
Kylleshera, piac
2006.04.16. 13:03
Kylleshera, piac
Kylleshera, piac
2006.04.16. 13:01
Kylleshera, piac
Kylleshera, piac
2006.04.16. 12:57
Kylleshera, piac
Kylleshera, piac
2006.04.16. 12:56
Kylleshera, piac
Kylleshera, piac
2006.04.16. 12:55

Fejlesztési napló - Solarah Online
kicsy 2008.12.21. 13:30
A terveknek megfelelően a mai napon megjelent az első publikus, kipróbálható techdemo. A 'Niska' kódnevű release kliensoldali bemutatót tartalmaz egy karakterrel bejárható helyszínnel. A (win32) futtatható csomag letölthető a http://solarah.silentvertigo.hu/release/niska/ címről, a forrás a https://launchpad.net/solarah oldalon elérhető.
ACsi 2008.07.22. 11:41
A hétvégi fejlesztés második napjáról is elkészült a beszámoló, blogon megtekinthető: http://a-csi.blogspot.com
kicsy 2008.07.13. 08:00
Feldobtam két shotot a kliensből, Blendir még régi, csak ide eddig valamiért nem jutott el. Genion pedig mostanában készül el. (Ezek falvak nevei :))

A hétvégére egyébként egy tábort szerveztünk a csapatnak, Vigiék házát megszállva keményen fejlesztünk 12-en péntek este óta. Ennek eredményei hamarosan jelentkezhetnek látványosabb anyagokban is.
Bővebben a fejlesztői blogon olvashat mindenki a dologról:
http://a-csi.blogspot.com/
kiskami 2008.06.22. 03:34
Friss blogbejegyzés ACs-i blogján. (http://a-csi.blogspot.com/)
kiskami 2008.02.19. 13:09
A launchpad-en létrehoztunk egy külön brancsot, és feltettük a kliens-szerver hálózati kommunikációért felelős RakNet wrapper és teszteset forráskódját.
kiskami 2008.02.18. 23:37
Már korábban meg kellett volna említenünk, hogy ACsi blogjában (http://a-csi.blogspot.com/) időről időre lehet olvasni a csapat és a projekt életével kapcsolatos (fontosabb?) eseményekről és gondolatainkról.
kicsy 2007.10.09. 09:22
Ide is beírom, mert a sok minigame nevezés közt elvész a topik :)
Szóval ha valakit érdekel, a project bevette magát a launchpad-re:
https://launchpad.net/solarah/
https://blueprints.launchpad.net/solarah/

Ami kb azt jelenti, hogy programozás részről lényegesen nyitottabbá vált a fejlesztés, az utóbbi linkek található felsorolásból bárki válogathat, és a szabad terveket megvalósíthatja :)
kiskami 2007.05.03. 22:59
Egy kis update prog oldalról is; hogy jelenleg min dolgozunk. :)
Kliens oldalon az entiti rendszer (Gabo) és a zene- és hangrendszer (Levente) fejlesztése zajlik, ill. alakul a terepmegjelenítés, terepjárás (colldet) és gui (ACsi) koncepciója.
Az editor alapjainak összerakása során most az ogre-fltk integráció (Kami) fejlesztésével és a terepszerkesztés koncepciójával foglalkozunk.
A szerverrel kapcsolatban az adatbázisstruktúra (Dessant), általános architektúra, alapszolgáltatások és működés koncepciói-tervei (Gabo, Kami) készülnek.
szeki 2007.05.02. 01:19
A NormalsMap tesztelések után az organikus modellek egyenlőre félre lettek téve, közös megegyezés alapján úgy döntöttünk, hogy terep és modelldömpingbe kezdünk, hogy minél hamarabb legyen egy spectatorkamerás Demónk. Így most csak annyit, hogy Armen környezetében 3 falu is készül egyidőben, valamint egy gladiátorréna. ezek befejeztével pedig nekiállunk Armen kidolgozásának, aminek elkészüldtével már egész nagy területen garázdálkodhatunk (megjegyzem, textúramentesenm egyenlőre, mert most csak nyers modelleket készítünk ipar szerűen :D)
kicsy 2006.10.05. 10:31
A mai napon a project készültsége négy százalékra ugrott.
kicsy 2006.09.04. 16:05
Az oldalon elkészült a Novellák rovat, ha valaki kedvet érez írni fantasy témában, vagy már van egy-két firkálmánya amit szívesen megoszt a törzsközönségünkkel, akkor várjuk :)
szeki 2006.07.06. 15:09
b> Solarah IRC (IRCnet:#Solarah)/b>
Mostantól él a Solarah Online IRC csatija ahol a fejlesztőkkel is cseveghettek, jóesetben (meg ha ráérünk) Várunk mindenkit tehát sok szeretettel az IRCnet-en a #Solarah szobában.
szeki 2006.07.02. 09:35
Megújult a Solarah Online weboldala, a fórumunk bővebb lett, és kategorizált, felkerült egy YIK és egy Novelák menüpont ahova majd bárki küldhet Novelákat.
A fejlesztés stádiuma:
A Falu házai, a halászház, a malom kész vannak, le vannak UV-zve, a LightMapok beállítva.
A Karakter átesik egy újabb formaváltáson (reméljük az utolsón) picit részletgazdagabb, jobban kidolgozott lesz.
Gaborious 2006.06.18. 01:38
Az AutoPatcher illetve a server fejlesztése befejeződött, legalábbis ami a .Net részét illeti.

Sebességbeli okok miatt az egész server illetve cliens oldali AutoPatcher át lesz írva gyors C++ ra.
Továbbá a PatchBaker további optimalizálásokat illetve kibővített konfigurálhatóságot fog elszenvedni.
Ennek megfelelően a Patcher is gyorsulni fog.

Illetve a későbbiekben mind a server és a cliens is decentralizált (torrent-szerű) letöltésirendszerrel lesz ellátva ezáltal gyorsítva a letöltést és egyben tehermentesítve a serverünket.
Gaborious 2006.05.28. 14:00
A Solarah Online-hoz készül egy egész patch készítő és disztribúciós csomag.
Ennek részei:
- PatchBaker (patch készítő és összeállító)
- Patcher
- MultiPatch Server (server a patch-ek neten keresztüli eljuttatásáért felel)
- AutoPatcher Client (automatikus frissítés letöltő).


Ezek használatához .Net 2.0 keretrendszert kell telepíteni.
Pár héten belül befejeződik a csomag fejlesztése és elkezdődik a tesztelés végső fázisa.



kicsy 2006.04.30. 10:57
Örömmel és büszkességel jelentem be, hogy elkészült csapatunk honlapja, valamint a Solarah Online weboldala is megújult, mind külsőleg, mind tartalmilag.
http://www.silentvertigo.hu
http://solarah.silentvertigo.hu
Várunk mindenkit, akit érdekel a project, vagy a csapat története.
kicsy 2006.04.26. 13:11
Készülnek a világeditor alapjai, valamint hamarosan megnyitjuk új honlapunkat is, és a játék megújult oldalát.
Napi rövidhírünket olvashatták.
szeki 2006.04.17. 11:49
Na hogy írjunk a projektről is valamit.
Grafikai téren itt tartunk:
A képek amik fel lettek töltve, már ogreRenderwiev képek. A falu piacán dolgozunk épp, azután jönnek a fontosabb házak, a növényzet és a terep (amiből ugyancsak van már béta verzió).
Azóta kész az első karakter (ember) csontozási művelete, és most állítom a csontozatot, hogy megfelelően mozogjon a karakter. Aztán jön a karakter animálás, és öltöztetés, egyéb változtatható dolgok feltétele (arcszőrzet, haj, stb). Remélem erről is tudunk majd mihamarabb képet mutatni.

Hozzászólások - Solarah Online
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #204357   2014.07.31 19:54 GMT+1 óra  
Nem ismertem a projektet eredetiben, de ezt úgy szeretem, amikor egy jó ötletet elhagynak, és akkor a rajongók feltámasztják, valahogy megérinti az ember szívét. Főleg ha ilyen nagy kutyák, akik nem csak ugrálnak, hogy aazzttaa, hanem azért ők is letettek már valamit az asztalra...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #204352   2014.07.31 17:11 GMT+1 óra  
ez jó ötlet, valamelyiküket meg lehetne keresni. Volt egy szakasz a projektben, amikor kevés info csöpögött, de még elvileg csinálták, egy erről való sztorizgatás hasznos lenne.

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #204350   2014.07.31 16:11 GMT+1 óra  
Egyébként egy posztmortem összefoglalót tök megérne a project, elég profi módon álltak neki anno a srácok.
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #204349   2014.07.31 14:11 GMT+1 óra  
szerintem nevezhetjük ezt tényközlésnek

   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #204348   2014.07.31 13:47 GMT+1 óra  
Ha gonosz akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy aminek köze van a mágushoz, annak nincs jó vége. De nem akarok gonosz lenni, ezért nem mondom.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #204346   2014.07.31 13:28 GMT+1 óra  
Én is, kicsyék is szimpatikusak voltak, Yneven fiatalabb koromban sokat kalandoztunk haverokkal, még később is rengeteget játszottam a magusra épülő CCG-vel, szóval ez is nagyon érdekelt.

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #204343   2014.07.31 13:08 GMT+1 óra  
No igen, az idő Kár... én személy szerint nagyon kedveltem ezt a projectet itt a JF-en
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #204340   2014.07.31 12:33 GMT+1 óra  
A szűk keresztmetszet minden hobbi projektnél az idő. Csapatfüggő, és előre nehezen kideríthető, de egy idő után továbblép az ember, és már nem érdekli a project. Mielőtt ez bekövetkezik, eredmény kell, ne adj isten kész játék. Nyilván minden eszköz, ami gyorsít a fejlesztésen, alapvetően megmentheti azt a magára hagyástól.

   
Parallax - Tag | 609 hsz       Online status #204336   2014.07.31 11:07 GMT+1 óra  
Laxika, egészen pontosan ez volt az utalás a Unity-re "Most már rendelkezésre áll olyan technológia amivel egy ilyen játékot jóval könnyebben meg lehet valósítani."

De pont ez a projekt (is) bizonyítja, hogy nem a technológia (engine használat/fejlesztés) a szűk keresztmetszet a játékfejlesztésnél. Ogre-vel is, vagy akár saját motorral is meg lehetne valósítani, de hiába, ha nincsenek hozzá pályák, modellek stb. Kész motornál van egy illúzió, ami azt sugallja, hogy amit a motor tud, azt meg is lehet valósítani, csak le kell tölteni és már kész is. Én mondjuk ezért szeretem magamnak írni a motort is, hamarabb kiderülnbek a korlátok és, hogy még merre érdemes fejlődni.

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #204331   2014.07.31 09:03 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
No, én meg azt hittem ez a rengeteg duma tényleg a Solarah-ról szól, mert feltámadt a project meg ilyenek... de nem bmeg, nem. Unity. Megint. Mindenütt. Úgy látszik a Unity-hívők egyik mantrája, hogy tök mindegy, hogy offtopic vagy thread necro, de a lényeg, hogy a legváratlanabb helyeken kell felbukkanniuk.

Szóval lenne kedvetek visszanézni plz a Unity topicba és hagyni szegény Solarah-t nyugodni békében ?



MaNiAc ha visszaolvasol rájöhetsz hogy lényegében pont nem a Unity miatt írtam a topickba (az csak egy esetleges példa volt) de mind1.

Ha esetleg valaha mégis újra indulna a project vagy valaki hasonlóra vetemedne és nincs szerver oldali fejlesztője akkor nyugodtan írjon egy PM-et.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #204310   2014.07.30 14:58 GMT+1 óra  
No, én meg azt hittem ez a rengeteg duma tényleg a Solarah-ról szól, mert feltámadt a project meg ilyenek... de nem bmeg, nem. Unity. Megint. Mindenütt. Úgy látszik a Unity-hívők egyik mantrája, hogy tök mindegy, hogy offtopic vagy thread necro, de a lényeg, hogy a legváratlanabb helyeken kell felbukkanniuk.

Szóval lenne kedvetek visszanézni plz a Unity topicba és hagyni szegény Solarah-t nyugodni békében ?
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #204309   2014.07.30 14:41 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
akkor azért üvöltött két hétig át egy lányismerősöm, hogy nem megy a lineage2 a sises laptopján, ez sok mindent megmagyaráz



Elismerem, nem egy csoda a dolog, még az új gépemen is be tud szaggatni töltés után, viszont elment 10 évvel ezelőtti gépeken is simán, néha dob critical errort is ami szívás, ellenben ha megnézed nagyon sokan játszanak vele még most is (Hát még amikor kijött). Szerintem megéri a fejlesztési időn nyert előny ezt a hátrányt (persze ez csak az én személyes véleményem), főleg egy olyan engine-nél akit folyamatossan fejlesztenek. (L2 még mindig Unreal 2 míg a Unitys dolgokat lehet frissíteni egyik verzióról a másikra.)

Ellenben ha megnézed a Runescape 2-őt aminek saját engine-je van ugyan úgy szív a performance-al csak nekik más típusú problémáik vannak.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #204308   2014.07.30 14:28 GMT+1 óra  
akkor azért üvöltött két hétig át egy lányismerősöm, hogy nem megy a lineage2 a sises laptopján, ez sok mindent megmagyaráz

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #204307   2014.07.30 14:09 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Idézet
Laxika :
Mi bajod amúgy Unityvel?


http://programozas.no-ip.org/news.php?readmore=161&Pukkan%20az%20Unity-lufi?



Én egy 5 éves HP Pavilion Dv6-on berheltem a Unity-t régebben. Az example játékokkal sem volt semmi baja. A teljesítményét pedig nem egy egy hetes programozói challange-re írt játék videófelvételén kellene felmérni. Az example játékok például jól optimalizáltak, semmi baj nem volt velük még az 5 éves laptopomon sem.

A WoW graf motorjáról pedig inkább nem ejtenék egy szót sem mert a Warcraft 3 motorját berhelték át MMO motorra a fiúk olyan igazi Tesco gazdaságos/McDönci módon.

Nem vagyok nagy Unity fanboi de a cikkel nem igazán tudok egyetérteni.

Hmm ráadásul elég sok MMO van amit CryEngine-ben/UDK-ban és hasonlókban írkálnak. Persze nem lesznek a leggyorsabbak, de a célnak megfelel. (Lineage 2 pl Unreal Engine 2). Nem igazán álnék neki custom engine-t írni. Több embernek is évekig tartana míg lenne belőle valami ami nem is biztos hogy gyorsabb lenne, ráadásul egy nyilt engine-t sokkal többen tesztelnek/javítanak.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #204306   2014.07.30 13:59 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Idézet
Laxika :
MMO-t miért egyszerűbb írni mint sima RPG-t? Pont hogy több idő szerintem a hálózati/szerver rész felépítése + backend adatbázis stb. O.o



ez a személyes tapasztalatom, miután megírtam egy komplett RPG enginet és benne egy example játékot, aztán utána meg kb negyedrészben megírtam egy MMORPG enginet. a sima rpg összehasonlíthatatlanul bonyolultabb, maga az engine része is, és maga a játék része is. egy mmorpg az gyakorlatilag ,,önrezgő'', egy rpg-ben hosszadalmasan ki kell alakítani a játékmenetet, egy nagyon komoly szkriptrendszert, ami hihetetlenül bonyolult. egy primitív mmorpg hálózati engine az alapvetően ezer sor, egy rpg szkriptengine 5ezer, ha a mmorpgben vannak szkriptek, akkor az néhány száz-vagy néhány ezer sor, egy sima rpgben tízezer-százezres nagyságrendű szkripteket kell írni, ha komolyabbat akarsz, mint 2 map. a harcrendszer mindkét esetben lehet egyszerű és bonyolult is, azt nem számítom.

nekem a személyes tapasztalatom, hogy mmorpg-t írni ezerszer nyugisabb, lazább, kellemesebb feladat.



Ez szerintem pusztán attól függ hogy milyen MMO-t szeretnél. Egy Lineage 2 szintű grindelős MMO-t kevés questel viszonylag egyszerűen össze lehet ütni, azonban ha esetleg egy bonyolultabbat szeretnél (lásd Runescape például) akkor rengeteg beállítás + különböző kis bizgentyű, scriptelhető dolog van amit ugyan úgy meg kell valósítanod mint egy RPG-ben, ráadásul még a hálózati résszel is sokat kell vacakolnod. Maga egy pathfinding is sokkal bonyolultabb hálózaton keresztül mint egy sima RPG-ben. Ráadásul nagyon jól ki kell ballanceolnod a tartalmat az esetleges PvP szituációk miatt, míg egy single player játékban elég ha tessék lássék módon megoldod (a legtöbb player úgy is casual lesz, nem azzal fognak foglalkozni hogy megpróbálják ízekre szedni a combat rendszered).
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #204305   2014.07.30 13:47 GMT+1 óra  
Idézet
Laxika :
MMO-t miért egyszerűbb írni mint sima RPG-t? Pont hogy több idő szerintem a hálózati/szerver rész felépítése + backend adatbázis stb. O.o



ez a személyes tapasztalatom, miután megírtam egy komplett RPG enginet és benne egy example játékot, aztán utána meg kb negyedrészben megírtam egy MMORPG enginet. a sima rpg összehasonlíthatatlanul bonyolultabb, maga az engine része is, és maga a játék része is. egy mmorpg az gyakorlatilag ,,önrezgő'', egy rpg-ben hosszadalmasan ki kell alakítani a játékmenetet, egy nagyon komoly szkriptrendszert, ami hihetetlenül bonyolult. egy primitív mmorpg hálózati engine az alapvetően ezer sor, egy rpg szkriptengine 5ezer, ha a mmorpgben vannak szkriptek, akkor az néhány száz-vagy néhány ezer sor, egy sima rpgben tízezer-százezres nagyságrendű szkripteket kell írni, ha komolyabbat akarsz, mint 2 map. a harcrendszer mindkét esetben lehet egyszerű és bonyolult is, azt nem számítom.

nekem a személyes tapasztalatom, hogy mmorpg-t írni ezerszer nyugisabb, lazább, kellemesebb feladat.

Idézet
Laxika :
Mi bajod amúgy Unityvel?


http://programozas.no-ip.org/news.php?readmore=161&Pukkan%20az%20Unity-lufi?

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #204304   2014.07.30 10:18 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Ha ilyen terveid vannak, akkor csinálj egy 2d-s, körökre osztott openworld survival játékot vagy nemtudom. Valami olyat találj ki amihez nem kellenek animációk meg sok grafika, mint például a blizzard HearthStone-ja. Egyébként meg játék soha nem lesz abból hogy "nekem most szerver oldali programozáshoz van kedvem", mindent meg kell csinálni azon a játékon nem csak azt amihez épp kedved van.



Igen, úgy gondoltam ahogy FZoli mondja. Én mindig is a backend programozást kedveltem a legjobban. Főleg MMO vagy hasonló multiplayeres játékokhoz való szerverek összerakása érdekelt. (Elég sokáig dolgoztam privát szerverek fejlesztésén javaban.) Sokkal szívessebben beszállok egy csapatba aki hasonlón gondolkodik mint egyedül áljak neki. Ha egyedül nekilátok akkor valószínűleg az lesz hogy megcsinálom jól a networkinget, a többi viszont elmarad. Esetleg összehook egy Stickman Warfare szintű játékot ami pedig nem a célom. Igazából elérkeztem egy olyan szintre amiből ha fejlődni szeretnék akkor a privát szerverek már nem nagyon mutatnak újdonságot így szeretnék egy normális projectbe beszálni.

Volt olyan ötletem amihez viszonylag kevés erőforrás szüséges. A modellek egy részét meg is tudnám venni pl Unity Asset Store-ból, viszont a 3d-s karaktereket nem igazán. (Egy Baldur's Gate féle MMO-ban gondolkodtam. Oldschool D&D, instanceolt 1-8 fős kalandok, megállítható vagy körökre osztott játékmenet stb....) Azonban így is oda jutottam hogy ha egyedül csinálom meg akkor nem lesz igazán élvezhető a dolog mert valamennyire jó lenne ha a modellek egy része illeszkedne a storyhoz. (Ne pedig a megvett modellek köré keljen megírni a storyt.)
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #204303   2014.07.30 09:29 GMT+1 óra  
gondolom pont ezt tudva kérdezte valakinek lenne e kedve ilyen projekthez, mert ő csak egy szeletét vállalná be.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #204302   2014.07.30 08:42 GMT+1 óra  
Ha ilyen terveid vannak, akkor csinálj egy 2d-s, körökre osztott openworld survival játékot vagy nemtudom. Valami olyat találj ki amihez nem kellenek animációk meg sok grafika, mint például a blizzard HearthStone-ja. Egyébként meg játék soha nem lesz abból hogy "nekem most szerver oldali programozáshoz van kedvem", mindent meg kell csinálni azon a játékon nem csak azt amihez épp kedved van.

   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20] [21]
Korábbi postok