|
Solarah Online
Ynev világán játszódó mmo szerepjáték
Kategória: MMORPG
A projectről:
"Az időn és téren túl
Létezik egy elképzelt világ
Hol fajok küzdelme dúl
És a varázslat acélba vág.."
- Ynev. Egy hatalmas kontinens tele meglepetéssel és új kalandokkal. Egy világ, ahol senkiként kezded, és minden bizonnyal senkiként végzed. Kalandozás - egy életforma, mely mindig újat ígér, veszélyt és kalandot, izgalmas harcokat és unalmas vándorlást. Ez a játék kaput nyit Ynevre, egy kaput, mely mindig új kalandokba repít. De a kapun neked kell belépned.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
eclipse, Visual Studio S2005;
Média: 3ds max, Photoshop
Programozás: Ogre (grafikus motor), Lua (szkript), Raknet (hálózat), Cegui (ui), OpenAL (hang), Theora (video), és még sok más :)
Fejlesztés kezdete: |
Tervezett befejezés: |
2005
|
T + 2 év
|
Beküldve:
2006.04.16 12:54
|
Fejlesztő:
Silent Vertigo (20 fő)
Tagok:
beküldő: kicsy
regisztrált tagok: ACsi, szeki, kiskami, Vigi, Quest, Gaborious, Karrde, Azrael, lLaCe, Temaruk
Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Készültség: 6%
|
Képek - Solarah Online

|
|
Malleran, Rostonya, citromfa
|
2008.12.21. 13:00 |
|

|
|
Malleran, Rostonya, citromfa
|
2008.12.21. 12:55 |
|

|
|
Malleran, Rostonya, citromfa
|
2008.12.21. 12:55 |
|

|
|
Malleran, Rostonya, citromfa
|
2008.12.21. 12:50 |
|

|
|
Malleran, Rostonya, citromfa
|
2008.12.21. 12:48 |
|

|
|
Malleran, Rostonya, citromfa
|
2008.12.21. 12:45 |
|

|
|
Genion is készülget - szintén ingame
|
2008.07.13. 07:54 |
|

|
|
Blendir, ingame a kliensben
|
2008.07.13. 07:53 |
|

|
|
Paci by Ring
|
2006.09.14. 00:14 |
|

|
|
A karakter részletességének változását szemléltető shotok :)
|
2006.09.14. 00:14 |
|

|
|
Vaskezű Alex by Flekkermensch
|
2006.07.08. 09:34 |
|

|
|
Leviuur by Manndil
|
2006.07.02. 09:31 |
|

|
|
Bölény by Manndil
|
2006.07.02. 09:31 |
|

|
|
Airun Al Marem by Flekkermensch
|
2006.06.26. 04:09 |
|

|
|
Kylleshera
|
2006.06.15. 14:48 |
|

|
|
Kylleshera kikötő by Gagxy
|
2006.05.17. 03:15 |
|

|
|
piaci hangulat próba 05 (OgreRender)
|
2006.05.10. 13:30 |
|

|
|
piaci hangulat próba 04 (OgreRender)
|
2006.05.10. 13:30 |
|

|
|
piaci hangulat próba 03 (OgreRender)
|
2006.05.10. 13:29 |
|

|
|
piaci hangulat próba 02 (OgreRender)
|
2006.05.10. 13:29 |
|

|
|
piaci hangulat próba 01 (OgreRender)
|
2006.05.10. 13:28 |
|

|
|
Karakter csontozva (tech)
|
2006.04.17. 12:24 |
|

|
|
Kylleshera, piac
|
2006.04.16. 13:03 |
|

|
|
Kylleshera, piac
|
2006.04.16. 13:01 |
|

|
|
Kylleshera, piac
|
2006.04.16. 12:57 |
|

|
|
Kylleshera, piac
|
2006.04.16. 12:56 |
|

|
|
Kylleshera, piac
|
2006.04.16. 12:55 |
|
Fejlesztési napló - Solarah Online
|
A terveknek megfelelően a mai napon megjelent az első publikus, kipróbálható techdemo. A 'Niska' kódnevű release kliensoldali bemutatót tartalmaz egy karakterrel bejárható helyszínnel. A (win32) futtatható csomag letölthető a http://solarah.silentvertigo.hu/release/niska/ címről, a forrás a https://launchpad.net/solarah oldalon elérhető. |
|
A hétvégi fejlesztés második napjáról is elkészült a beszámoló, blogon megtekinthető: http://a-csi.blogspot.com |
|
Feldobtam két shotot a kliensből, Blendir még régi, csak ide eddig valamiért nem jutott el. Genion pedig mostanában készül el. (Ezek falvak nevei :))
A hétvégére egyébként egy tábort szerveztünk a csapatnak, Vigiék házát megszállva keményen fejlesztünk 12-en péntek este óta. Ennek eredményei hamarosan jelentkezhetnek látványosabb anyagokban is.
Bővebben a fejlesztői blogon olvashat mindenki a dologról:
http://a-csi.blogspot.com/ |
kiskami |
2008.06.22. 03:34 |
|
Friss blogbejegyzés ACs-i blogján. (http://a-csi.blogspot.com/) |
kiskami |
2008.02.19. 13:09 |
|
A launchpad-en létrehoztunk egy külön brancsot, és feltettük a kliens-szerver hálózati kommunikációért felelős RakNet wrapper és teszteset forráskódját. |
kiskami |
2008.02.18. 23:37 |
|
Már korábban meg kellett volna említenünk, hogy ACsi blogjában (http://a-csi.blogspot.com/) időről időre lehet olvasni a csapat és a projekt életével kapcsolatos (fontosabb?) eseményekről és gondolatainkról. |
|
Ide is beírom, mert a sok minigame nevezés közt elvész a topik :)
Szóval ha valakit érdekel, a project bevette magát a launchpad-re:
https://launchpad.net/solarah/
https://blueprints.launchpad.net/solarah/
Ami kb azt jelenti, hogy programozás részről lényegesen nyitottabbá vált a fejlesztés, az utóbbi linkek található felsorolásból bárki válogathat, és a szabad terveket megvalósíthatja :) |
kiskami |
2007.05.03. 22:59 |
|
Egy kis update prog oldalról is; hogy jelenleg min dolgozunk. :)
Kliens oldalon az entiti rendszer (Gabo) és a zene- és hangrendszer (Levente) fejlesztése zajlik, ill. alakul a terepmegjelenítés, terepjárás (colldet) és gui (ACsi) koncepciója.
Az editor alapjainak összerakása során most az ogre-fltk integráció (Kami) fejlesztésével és a terepszerkesztés koncepciójával foglalkozunk.
A szerverrel kapcsolatban az adatbázisstruktúra (Dessant), általános architektúra, alapszolgáltatások és működés koncepciói-tervei (Gabo, Kami) készülnek. |
|
A NormalsMap tesztelések után az organikus modellek egyenlőre félre lettek téve, közös megegyezés alapján úgy döntöttünk, hogy terep és modelldömpingbe kezdünk, hogy minél hamarabb legyen egy spectatorkamerás Demónk. Így most csak annyit, hogy Armen környezetében 3 falu is készül egyidőben, valamint egy gladiátorréna. ezek befejeztével pedig nekiállunk Armen kidolgozásának, aminek elkészüldtével már egész nagy területen garázdálkodhatunk (megjegyzem, textúramentesenm egyenlőre, mert most csak nyers modelleket készítünk ipar szerűen :D) |
|
A mai napon a project készültsége négy százalékra ugrott. |
|
Az oldalon elkészült a Novellák rovat, ha valaki kedvet érez írni fantasy témában, vagy már van egy-két firkálmánya amit szívesen megoszt a törzsközönségünkkel, akkor várjuk :) |
|
b> Solarah IRC (IRCnet:#Solarah)/b>
Mostantól él a Solarah Online IRC csatija ahol a fejlesztőkkel is cseveghettek, jóesetben (meg ha ráérünk) Várunk mindenkit tehát sok szeretettel az IRCnet-en a #Solarah szobában. |
|
Megújult a Solarah Online weboldala, a fórumunk bővebb lett, és kategorizált, felkerült egy YIK és egy Novelák menüpont ahova majd bárki küldhet Novelákat.
A fejlesztés stádiuma:
A Falu házai, a halászház, a malom kész vannak, le vannak UV-zve, a LightMapok beállítva.
A Karakter átesik egy újabb formaváltáson (reméljük az utolsón) picit részletgazdagabb, jobban kidolgozott lesz. |
Gaborious |
2006.06.18. 01:38 |
|
Az AutoPatcher illetve a server fejlesztése befejeződött, legalábbis ami a .Net részét illeti.
Sebességbeli okok miatt az egész server illetve cliens oldali AutoPatcher át lesz írva gyors C++ ra.
Továbbá a PatchBaker további optimalizálásokat illetve kibővített konfigurálhatóságot fog elszenvedni.
Ennek megfelelően a Patcher is gyorsulni fog.
Illetve a későbbiekben mind a server és a cliens is decentralizált (torrent-szerű) letöltésirendszerrel lesz ellátva ezáltal gyorsítva a letöltést és egyben tehermentesítve a serverünket. |
Gaborious |
2006.05.28. 14:00 |
|
A Solarah Online-hoz készül egy egész patch készítő és disztribúciós csomag.
Ennek részei:
- PatchBaker (patch készítő és összeállító)
- Patcher
- MultiPatch Server (server a patch-ek neten keresztüli eljuttatásáért felel)
- AutoPatcher Client (automatikus frissítés letöltő).
Ezek használatához .Net 2.0 keretrendszert kell telepíteni.
Pár héten belül befejeződik a csomag fejlesztése és elkezdődik a tesztelés végső fázisa.
|
|
Örömmel és büszkességel jelentem be, hogy elkészült csapatunk honlapja, valamint a Solarah Online weboldala is megújult, mind külsőleg, mind tartalmilag.
http://www.silentvertigo.hu
http://solarah.silentvertigo.hu
Várunk mindenkit, akit érdekel a project, vagy a csapat története. |
|
Készülnek a világeditor alapjai, valamint hamarosan megnyitjuk új honlapunkat is, és a játék megújult oldalát.
Napi rövidhírünket olvashatták. |
|
Na hogy írjunk a projektről is valamit.
Grafikai téren itt tartunk:
A képek amik fel lettek töltve, már ogreRenderwiev képek. A falu piacán dolgozunk épp, azután jönnek a fontosabb házak, a növényzet és a terep (amiből ugyancsak van már béta verzió).
Azóta kész az első karakter (ember) csontozási művelete, és most állítom a csontozatot, hogy megfelelően mozogjon a karakter. Aztán jön a karakter animálás, és öltöztetés, egyéb változtatható dolgok feltétele (arcszőrzet, haj, stb). Remélem erről is tudunk majd mihamarabb képet mutatni. |
Hozzászólások - Solarah Online
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|