játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

X–Fighter
Kategória: 2D űrszimulátor
A projectről:
Ez csak egy techdemónak készült, hogy lássam mire képesek az InterX engine-em sprite-jai és elég jól sikerült, így ez lett belőle. Remélem lesz időm és energiám befejezni a projektet.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition;
3ds Max Studio 7
PhotoShop 9 CS 2
Paint
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006. április 10.
kész
Beküldve:
2006.04.18 01:16
Fejlesztő:
Hacker (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: sztamas13@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Hacker
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 99%

Képek - X–Fighter
Egy újabb ingame kép méghozzá már a második pályáról :P
Egy újabb ingame kép méghozzá már a második pályáról :P
2006.04.25. 09:31
Első ingame kép
Első ingame kép
2006.04.18. 01:18

Fejlesztési napló - X–Fighter
Hacker 2006.05.06. 09:12
Örömmel jelentem be, hogy elkészült az X-Fighter nevű 2D űrszimulátor játékom. A készültség azért 99%-os, mert még lehetnek benne hibák, így kérlek titeket, hogy írjátok ide a fórumba az észrevételeteket. Előre is köszönöm!
Hacker 2006.04.30. 02:20
Lassan és biztosan a végére érek ennek a projektnek is. 3 pálya már kész. Már csak a plusz dolgokat kell bepakolni.
Hacker 2006.04.24. 09:20
A gyorsaságot végre beállítottam, szóval akármilyen gyors is legyen a gép elméletileg ugyanolyan gyorsan kell menniük az objektumoknak, mint egy lassabb gépen. Ellenfelek már vannak tudnak lőne és követni minket. Nem egy nagy AI viszont igazi kihívássá alakítom majd a játékban ;). Történet már megvan, de nem árulok el semmit sem belőle :D (bár igaz nem nagyon durranás). A grafikai is már majdnem készen van (már csak a főellenséget kell megcsinálni). 3 pálya lesz, lehetőleg elég kihívással. Ha van rá igény akkor csinálok majd hozzá valamilyen játékmódot (pl. kooperatív bár ki használná? :D). Mostanra csak ennyi. További demót nem adok ki, hanem már a végleges láthatja a nagyérdemű.

Hozzászólások - X–Fighter
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #134460   2010.05.25 06:39 GMT+1 óra  
Na jó annyira nem elcsapott, de azért egy kis animáció az űrhajóra ráfért volna.. de azért tűrhető kis game..
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #134404   2010.05.23 20:53 GMT+1 óra  
elcsapott? mint elcsapott macska?

   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #134319   2010.05.22 21:19 GMT+1 óra  
Eléggé elcsapott játék mit mondjak....
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #113004   2009.06.15 19:53 GMT+1 óra  
igény sosincs semmire. De ha összehozol egy felülnézetes, űrhajót fejleszthetős, robbanós, fröcskölődős játékot, én kipróbálom az tuti. - csak ne rohadék oldalnézet legyen, azt gyűlölöööm
C4Ninja
   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #112846   2009.06.14 02:15 GMT+1 óra  
Igen a játékon már nem akarok változtatni, mert már nincs is meg a forráskód (vagy lehet, h megvan, valamelyik dvd-n) ezt csak azért csináltam, hogy leellenőrizzem a directx-es sprite enginemet. de ha lenne igény egy 2d-s űrszimulátorra, akkor belekezdhetek egybe, persze kicsit igényes graikával .
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #112693   2009.06.11 11:51 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Jaj nekem... Ugye azt az űrös hátteret nem gondoltad komolyan?! A két shotot nézve a szemem és a fejem szinte azonnal megfájdult...


A noise-nál a sárgát lejjebb kell vennie... csak azért mert annyira felismerhető a módszer...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #112691   2009.06.11 11:01 GMT+1 óra  
Hmpf. Kár.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #112674   2009.06.11 06:53 GMT+1 óra  
szerinted ezen változtat a készítő, ha az utolsó frissítés valamikor 2006ban történt?
C4Ninja
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #112411   2009.06.07 08:52 GMT+1 óra  
Jaj nekem... Ugye azt az űrös hátteret nem gondoltad komolyan?! A két shotot nézve a szemem és a fejem szinte azonnal megfájdult...

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #112323   2009.06.06 14:57 GMT+1 óra  
csak kicsit? 2006.05.06 - 2009.06.06 az utolsó két post... még meg se született a nickem mikor ezek történtek.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #112293   2009.06.06 12:19 GMT+1 óra  
Hali!Kicsit elkéstem a kommentel ezért lehet nem olvassák sokan DE azért leírom.A játék nemrossz csak picit egyhangú.Amúgy bugokat nem észleltem és 880 FPS futott is Így tovább!
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #11027   2006.05.06 12:53 GMT+1 óra  
Akkor kezdesz fejleszteni a versenyre ugye?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #10986   2006.05.06 09:14 GMT+1 óra  
Örömmel jelentem be,hogy készen van a játék!
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #9026   2006.04.26 10:30 GMT+1 óra  
kipróbáltam, észrevételek:
- hitbox nagyon rossz
- ha kiszedem a fullscreent, akkoris abban megy
- nekem nemsikerült végigvinni az első pályát, pedig lőttem a köveket mint az állat, de mind1, a lényeg, hogy amikor már nem volt életem, szinte csíkként lőtt (2 nagy csík volt )

   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #8977   2006.04.26 06:58 GMT+1 óra  
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #8968   2006.04.26 05:09 GMT+1 óra  
Idézet
warlock :
A dinamikus mozgás alatt kb annyit hogy ha összenyomod a pálya elemeket akkor legyen gyorsabb a hajó. Bár látom nem modelekkel dologzól de oldalazás közben bekéne dönteni vhogy a hajókat



Forgatni a modelleket? Nem probléma, mert 3ds max-ban lettek csinálva . Ha lesz egy kis időm megcsinálom.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #8958   2006.04.26 04:08 GMT+1 óra  
A dinamikus mozgás alatt kb annyit hogy ha összenyomod a pálya elemeket akkor legyen gyorsabb a hajó. Bár látom nem modelekkel dologzól de oldalazás közben bekéne dönteni vhogy a hajókat

   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #8950   2006.04.26 03:56 GMT+1 óra  
Idézet
warlock :
Nah már nem fagy. Nálam 170fps el megy.
Viszont az elég fura hogy ha jó ötemben nyomom meg a szókőzt akkor egész sugarakat tudok lőni egyébként meg csak rövid kis sorozatokat. Sztem sokat dobna a dolgon ha az aszteroidák a átszáguldanának a pályán vagyis nem csak lineárisan x riányból érkeznének hanem a pályával bezárt szögből. Az egységek lehetnének kissebbek és lehetne több belőlük.
(mondjuk 10*ennyi.)
Ha kicsit dinamikusabb lenne a hajó irányítása sokat változtatna a feelingen érsd úgy hogy a már leírt méretarány +sebesség.



A "vonallövés" már meg van oldva. Hmm, hogy az aszteroidák átszáguljanak a pályán? Megoldható, de még tesztelnem kell, hogy nem ront-e a játék játszhatóságán (mert ki is kell kerülni őket és elég nehéz lehet majd). Dinamikus irányítás alatt mit értesz? Ki tudnád fejteni bővebben? Amúgy már csak az utolsó 3. pálya van hátra és egy kis plusz feltöltése!
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #8945   2006.04.26 03:51 GMT+1 óra  
Nah már nem fagy. Nálam 170fps el megy.
Viszont az elég fura hogy ha jó ötemben nyomom meg a szókőzt akkor egész sugarakat tudok lőni egyébként meg csak rövid kis sorozatokat. Sztem sokat dobna a dolgon ha az aszteroidák a átszáguldanának a pályán vagyis nem csak lineárisan x riányból érkeznének hanem a pályával bezárt szögből. Az egységek lehetnének kissebbek és lehetne több belőlük.
(mondjuk 10*ennyi.)
Ha kicsit dinamikusabb lenne a hajó irányítása sokat változtatna a feelingen érsd úgy hogy a már leírt méretarány +sebesség.

   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #8942   2006.04.26 03:34 GMT+1 óra  
Idézet
-_neo_- :
Javult a sebbesség de még mindig a meteor szám függvénye. A pálya végén mikor mennek ki a meteorok pl teljesen begyorsul. De így már játszható Folyamatos lézert kell tudjak lőni(ha nyomva tartom a spacét)? Az normális? Alt tab és a beállítás hiba nálam még mindig jelentkezett Ellenfelekkel viszont nem találkoztam.



Még ez nem az a demó amit a bejegyzési naplóba írtam . Ígérem sietek vele és felteszem, de már benne van a történeti szál és nem szeretném lelőni az egyetlen poént . DirectInput-ot fogok majd használni és akkor nem tud senkisem majd kilépni . A folyamatos lézer már megvan oldva és az ellenségek is elég kihívást biztosítanak.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #8934   2006.04.26 01:07 GMT+1 óra  
Javult a sebbesség de még mindig a meteor szám függvénye. A pálya végén mikor mennek ki a meteorok pl teljesen begyorsul. De így már játszható Folyamatos lézert kell tudjak lőni(ha nyomva tartom a spacét)? Az normális? Alt tab és a beállítás hiba nálam még mindig jelentkezett Ellenfelekkel viszont nem találkoztam.
   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #7869   2006.04.19 10:08 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
nekem erről a régi C64-es StarWars játék jutott eszembe. Kellemes nosztalgiázási hangulatba estem.

Viszont hogyha engem kérdezel akkor belevinnék valami színt a játékba, hogy kitűnjön a szürkeségből. (lásd az alagút végén a fényt!!! Ehhez nem kell feltétlenül meghalnod ) Elvégre játékokat FEJLESZTÜNK. Tehát a fejlesztésen van a hangsúly.
Azért megvárom a végleges verzsönt. Tolok egy kört rajta az tuti...



Tudom tudom, hogy a fejlesztésen van a hangsúly csak még nem volt időm és energiám komolyabb dolgokat kitalálni hozzá. Először mindent jelenítsen meg rendesen és ugráljon a motor ahogy én fütyülök aztán jöhet a design
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #7868   2006.04.19 10:07 GMT+1 óra  
Idézet
-_neo_- :
- Beállításoknál ablakos módra kattintok majd frissítés és.... back to winfos



Erre nincsen ötletem, nekem tökéletesen működik:

Idézet
-_neo_- :
- Ablakos módnál elkapcsolok(Tab vagy másik ablak) megeszi a procit és lefagy. Alig tudtam kilőni Vírusnak is profi lenne



Erre van egy tippem: a videókártya memóriája törlődik, ezért áll le ilyen módon. Erre majd próbálok találni egy megoldást vagy száműzöm a programból .

Idézet
-_neo_- :
- A játékban a sebesség kicsit ingadozó. néha iszonyat lassú néha pedig mintha Level 20-nél járnék szemmel alig tudom követni a meteorokat



Igen tudom. A játék sebessége a Render függvény gyorsaságához van kötve. Még nem tuom, hogyan csináljam, hogy mindenhol azonos gyorsaságú legyen. Próbáltam már a Timer, de túl lassúnak bizonyult (túl sok volt a megszakítás és a Render nem tudod renderesen dolgozni).

Amúgy köszi a Reportot!
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #7705   2006.04.18 12:11 GMT+1 óra  
Nálam nem volt ilyen hiba. Viszont:

Bug Report!

- Beállításoknál ablakos módra kattintok majd frissítés és.... back to winfos
- Ablakos módnál elkapcsolok(Tab vagy másik ablak) megeszi a procit és lefagy. Alig tudtam kilőni Vírusnak is profi lenne
- A játékban a sebesség kicsit ingadozó. néha iszonyat lassú néha pedig mintha Level 20-nél járnék szemmel alig tudom követni a meteorokat

Amúgy igéretes.
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #7704   2006.04.18 12:10 GMT+1 óra  
nekem erről a régi C64-es StarWars játék jutott eszembe. Kellemes nosztalgiázási hangulatba estem.

Viszont hogyha engem kérdezel akkor belevinnék valami színt a játékba, hogy kitűnjön a szürkeségből. (lásd az alagút végén a fényt!!! Ehhez nem kell feltétlenül meghalnod ) Elvégre játékokat FEJLESZTÜNK. Tehát a fejlesztésen van a hangsúly.
Azért megvárom a végleges verzsönt. Tolok egy kört rajta az tuti...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
T.C - Tag | 46 hsz       Online status #7689   2006.04.18 11:50 GMT+1 óra  
A javított változat nálam meg ezt írja ki: "A(z) xfighter.exe hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük." Valahogy nincs szerencsém.

   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #7576   2006.04.18 06:27 GMT+1 óra  
Idézet
warlock :
Vmelyik nap kipróbáltam és elég szépen fagyott.


A probléma ott lehet, hogy a vector túlcsordult. Megpróbálom majd limitálni a határt, hogy ilyen ne forduljon elő.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #7573   2006.04.18 06:25 GMT+1 óra  
Még erősen alpha verzióban van a kicsike. Ha lesz egy kevéske időm próbálom kijavítani a gondokat.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #7566   2006.04.18 06:14 GMT+1 óra  
Vmelyik nap kipróbáltam és elég szépen fagyott.

   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #7459   2006.04.18 01:20 GMT+1 óra  
Sikerült az előzőt letörölni ezért sajnos két X-Fighter projekt van bejegyezve. Majd szólok egy moderatornak, hogy törölje le a hibás URL-eset. Bocsi a kellemetlenségekért
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #7456   2006.04.18 01:16 GMT+1 óra  
: X-Fighter
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
> 1 <