játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

The Descent
Kategória: FPS-Horror
A projectről:
Szóval egy pár hónapja jutottam el odáig magammal hogy elkezdtem fejleszteni egy Survival Horror játékot.

A sztoriról nem szeretnék túlzottan sokat elárulni, legyen elég annyi hogy egy kórházban/őröltek házában tér magához a karakter, és persze a játék nagy részében a kijutás a cél. Közben történnek mindenféle kellemetlen események :)

Játékmechanikailag leginkább az a cél hogy az Amnesia-ára hasonlítson, tehát a karakternek nem nagyon lesz fegyvere. Ugyanakkor ha lesz rá lehetőség szeretnék beleépíteni egy gyűjtögetősdit is. Itt is persze lesz a Nagy-És-Gonosz szörny, de azért ennyire nem lesz egyszerű a dolog.

A projekten egyelőre csak 2-en dolgozunk a játékon.

Ötleteket szívesen fogadunk, bármilyen fajtát. (Persze azért ésszerű keretek között)

Ha valakit érdekel itt a Unity-s fórum: http://forum.unity3d.com/threads/193784-WIP-New-Survival-Horror-Game?p=1316004#post1316004

Itt a legújabb videó, többet is találtok a csatornán, cask értelem szerűen azok korábbiak:
http://youtu.be/Jlhcqda9OMw
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity
Blender
Cheetah3D
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.06.01
Beküldve:
2013.08.07 07:09
Fejlesztő:
BlackShock Studios (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: heiczman_gordon@freemail.hu
Tagok:
beküldő: gogo199432
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 10%

Képek - The Descent

Fejlesztési napló - The Descent
gogo199432 2013.08.23. 13:12
Ma újabb dolgokat sikerült kijavítani a játékban

Changelog:
- Az autómatáról levettem a Coca Cola feilratot
- Mostmár kifárad a játékos ha túl sokáig fut
- Ki lehet nyitni és becsukni a kamera képernyőjét
gogo199432 2013.08.20. 07:06
Elérkezett az ideje egy új updatenak

Changelog:
- Új kézanimáció
- Zseblámpa helyett Kamera
- Teljesen működő keypad

További dolgokért kérlek tekintsd meg a másik fórumot aminek a linkjét a leírásban találod.

Hozzászólások - The Descent
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #196594   2013.08.08 10:41 GMT+1 óra  
Na ezt a poént is lelőtték már...
De elég furcsa szerkezettel, 2033-ban már nem ismerik a TV-shopot? Egy sima zseblámpa méretű cuccot kellett volna csak összehozni.

Metro minimum system req:

Core 2 Duo E4300 1.8GHz
Athlon 64 X2 Dual Core 3600+

GeForce GT 220
Radeon HD 6410D
1 GB

Nem csoda, hogy nem láttam eddig...
---

u.i.:
Szépen mondva indukciós vagy dinamós zseblámpa.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.08.08 10:51 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
gogo199432 - Tag | 4 hsz       Online status #196593   2013.08.08 09:40 GMT+1 óra  
Amúgy srácok magától is töltődik a lámpa ha kikapcsolod, ráadásul egész gyorsan, de azért lehet hogy belerakok egy ilyen animációt, csak akkor értelemszerűen addig nem lehet majd használni a zseblámpát amíg megy a pumpálás/tekerés

   
majoros - Tag | 11 hsz       Online status #196592   2013.08.08 09:25 GMT+1 óra  
A Metroban pumpálni kell: http://www.youtube.com/watch?v=lLBYvFQY7NI

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #196590   2013.08.08 08:44 GMT+1 óra  
A kaotikus zseblámpáról mekkora poén jutott eszembe... xd

Mindig értetlenűl álltam az FPS-ek lemerülős lámpái elött. Hogy a francba működik csak fél percig a lámpa? Aztán eszembe jutott, hogy jó hogy nem tekerős, meg felrázós lámpák vannak má' a játékokban.

Le kéne állni, ott lötyögtetné vagy tekerné a lámpát amíg feltöltődik. Az tuti kiváltana egy nagy WTF reakciót a játékosokból, bejárná a híre a világot.

(ha van már ilyen, akkor lol)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #196588   2013.08.08 07:55 GMT+1 óra  
Eléggé horrorisztikus, sőt, már kaotikus... a zseblámpa működése.

   
gogo199432 - Tag | 4 hsz       Online status #196584   2013.08.07 21:46 GMT+1 óra  
Sajnos a videó sokkal sötétebb valamiért mint az aktuális játék. Ha elkészül az első pálya akkor tervezek kiadni egy rövidke demót esetleg

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #196583   2013.08.07 21:35 GMT+1 óra  
megnéztem a videót, az a zseblámpa minek? mert bevilágítani nem világít be semmit, elég szürreális, hogy zseblámpával a kezünkben, tud olyan sötét lenni a kép, hogy nem látok semmit. Amúgy nem lenne rossz, de szerintem ezen a lámpán még csiszolni kéne, vagy elemet cserélni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gogo199432 - Tag | 4 hsz       Online status #196578   2013.08.07 16:46 GMT+1 óra  
Igen ezt már többen is említették, de eddig nem találtam olyan hangot ami tetszik...Majd beleásom magam megint

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #196577   2013.08.07 16:36 GMT+1 óra  
Annak a lépkedés hangnak nagyon barbár hangzása van. Vagy csak nekem furcsa?

u.i.: Szerintem túl éles, erőteljes, elvonja a figyelmet a háttérről. Belekopácsol a játékba. Valami jóval szolidabb, tompább lépkedés jobb lenne. Meg furcsán cuppog is...

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.08.07 16:48 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
gogo199432 - Tag | 4 hsz       Online status #196576   2013.08.07 16:30 GMT+1 óra  
Beakartam ide is linkelni a vidit, meg is teszem, csak olyan zavaróan kicsi volt a leírásnak a boxja

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #196575   2013.08.07 15:30 GMT+1 óra  
A videót belinkelhetnétek ide is.
Megpróbáltam elképzelni az "őröltek házát", hát nem lehet szép látvány.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
gogo199432 - Tag | 4 hsz       Online status #196574   2013.08.07 15:09 GMT+1 óra  
BlackShock Studios: The Descent

   
> 1 <