játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

aRPG
akció RPG androidra
Kategória: RPG
A projectről:
Izometrikus nézetű rpg.

Irányítás:
-8 irányú virtuális joypad

Elérhető demo verzió: aRPG 0.4.5
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
b4a
;
Paint
Gimp
IrfanView
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009.10.15.
Beküldve:
2009.11.11 01:14
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: sl0zh.mail@gmail.com
Tagok:
beküldő: Lajhár_Tibor
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 41%

Képek - aRPG
logó terv
logó terv
2014.03.20. 06:53
gui terv
gui terv
2014.03.20. 06:52
karakterek
karakterek
2014.03.20. 05:24
aRPG 0.4.4
aRPG 0.4.4
2014.01.16. 07:53
aRPG 0.4.4
aRPG 0.4.4
2014.01.16. 07:52
aRPG 0.4.4
aRPG 0.4.4
2014.01.16. 07:52
aRPG 0.4.4
aRPG 0.4.4
2014.01.16. 07:51
kirajzolás vizsgálat (színfalak mögött) aRPG 0.4.3
kirajzolás vizsgálat (színfalak mögött) aRPG 0.4.3
2014.01.16. 07:51
megjelenítés felskálázva (teszt)
megjelenítés felskálázva (teszt)
2013.12.29. 18:33
aRPG 0.3.9
aRPG 0.3.9
2013.12.18. 15:49
aRPG 0.3.9
aRPG 0.3.9
2013.12.18. 15:48
aRPG
aRPG
2013.12.05. 06:55
aRPG
aRPG
2013.12.05. 06:52
aRPG
aRPG
2013.12.05. 06:51

2010.01.25. 06:27

2009.11.18. 17:52

2009.11.11. 04:56

2009.11.11. 03:15

Fejlesztési napló - aRPG
Lajhár_Tibor 2014.01.17. 09:40
0.4.5

-sprite animáció (netes, mivel a saját karaktereimnek nincs animációja :S)
-pályagenerátor menü
-egyforma fenyők kicserélése generált mintázatra (több elemre előkészítve)
-nagytérkép megjelenítése (teszteléshez)
-kód gyomlálása, megjegyzések beszúrása, tagolás
-új effectek (nem látható ebben a verzióban)
Lajhár_Tibor 2013.12.29. 18:13
0.4.2

- ütközés vizsgálat javítva
- scrollozás finomítva
- alap mi (üldözés)
- targetelés teszteléshez
- egyszerű részecske effect
- minitérkép
Lajhár_Tibor 2013.12.18. 16:04
0.3.9
- ütközés vizsgálat
- kiterjesztett koordináta rendszer
- irányitás fixálva
- pszeudo véletlenszám generátor
- labirintus generátor
Lajhár_Tibor 2013.12.05. 07:01
A project újraindítva aRPG néven. Platformváltás java midletről androidra.

Hozzászólások - aRPG
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #200430   2014.01.17 17:47 GMT+1 óra  
Új teszt verzió érhető el: aRPG 0.4.5
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #200148   2014.01.02 17:20 GMT+1 óra  
Köszönöm a tesztelést nagyon hasznos minden visszajelzés, mivel egyedül fejlesztem. Igen, egyenlőre nagyon buta az üldőzés algoritmus, mondhatnám azt, hogy nem okos egy kőember, és direkt ilyen, de persze ez nem igaz

A joy az viszont direkt ilyen, azaz, amíg nem böksz a közepére, addig arra fog menni, amerre mutat a kisgömb, így kényelmesebb tesztelni. A nehézkesség abból adódik szerintem, hogy nem körcikkekre van feolsztva joy területe ahol érzékel hanem 9 négyzetre, ami ugye kiadja azt a négyzetet, amibe maga a nagy körlap van beleírva, így egyszerübb volt megoldani, természetesen elsődleges, hogy az írányítás kifogástalan legyen, szóval nem ez a végleges.

__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #200134   2014.01.01 19:06 GMT+1 óra  
aTab 9.7IPS (2x 1.6 ghz, 1GB RAM, Mali-400 (quad core) GPU, 1024x768 (9.7")
47-32 (legrosszabb: 27) FPS

Cuki, csak egy kicsit nehézkes a Joystick használata... Valahogy úgy kéne megoldani, hogy amennyire-eltolod-annyira-megy-arra és ha felengeded visszaugrik középre, mert a Multitap miatt, egyébként is lehet közbe macerálni... Meg a kőember hajlamos beakadni a fákb, de mindezek mellett fél órát eljátszottam vele, nagyon tetszik még a fű is nagyon menőn van megoldva nagyon jó
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #200088   2013.12.30 19:25 GMT+1 óra  
Jól fest, kár hogy nincs teszthardver.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #200074   2013.12.30 02:43 GMT+1 óra  
Itt tölthető le a legújabb teszt verzió: aRPG 0.4.2
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #199856   2013.12.11 01:12 GMT+1 óra  
Üdv!
Felraktam egy test verziót, akinek van lehetősége, meg ideje légyszíves pórbálja ki, kiváncsi lennék az fps-re, meg hogy mennyire jó így az irányítás.

Elvileg android 1.6-tól felfelé bármire felmegy, én 2.0-án illetve 4.1-en próbáltam.

test
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #199749   2013.12.05 15:07 GMT+1 óra  
A project újraindítva aRPG néven. Platformváltás java midletről androidra. Alapkoncepció nem változott.

Régi projectleírás itt érhető el: link
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
ktamail - Tag | 13 hsz       Online status #122855   2009.11.23 04:51 GMT+1 óra  
hát nokia e66-on addig jut hogy:

térkép generálás aktuális elemek keresése

de ezt jó sokáig csinálj. szóval eddig jut.

debug info, semmi. így segíteni se tudunk, hogy esetleg kibírd javítani.

   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #122648   2009.11.21 09:59 GMT+1 óra  
Amint megy Nokián is rögtön kiírom a fejlesztési naplóba , türelem kell hozzá, mert időbe fog telni, mivel most úgy áll a dolog, hogy egyedül aligha tudom megoldani, mivel java tudásom nulla, ugyanis nem tudom hogy feltűnt-e valakinek, de *MidletPascalt használok. A .jar, .jad visszafordításával ugyan megkaptam java-ban a forrásom, de nekem az kínai, pedig ott kéne variálni valamit a mátrixok deklarációja környékén és újrafordítani, hogy a nokiának is jó legyen. MP-t már nem frissítik évek óta, arra nem várhatok hogy kijavítsák, sajnos elég régi szoftver.

Kicsy hozzászólása elgondolkodtató, talán az Androiddal megpróbálkozok, már ha sikerül feltenni az SDK-t, de nem hiszem, hogy egyik napról a másikra tudnék váltani, pláne első mobil "projektem" 14%-os tapasztalatával =D

*// "MIDletPascal is Pascal-like programming language specifically suited for development of mobile applications. MIDletPascal compiler translates Pascal code into Java™ micro edition (J2ME) bytecode. Programs written in MIDletPascal can be executed on any mobile device (such as mobile phones) supporting MIDP 1.0 and CLDC 1.0 platform.
With MIDletPascal language developing mobile applications is easy and straightforward. If you are already familiar with Pascal, Delphi or Kylix you can start writing your own mobile applications within minutes.
MIDletPascal comes with user-friendly IDE (integrated development environment) for Windows. The IDE has integrated compiler, Java bytecode preverifier and JAR archive builder so compiling and building MIDlets is as easy as a push of a button.
Since MIDletPascal generates low-level Java™ bytecode, generated MIDlets have small footprint and run fast. Some similar tools that can be found on the Internet generate an intermediate code and pack it with an interpreter into a JAR file - that approach creates large JAR files for distribution and yields slow execution. MIDletPascal directly generates Java bytecode, so you don't need Java compiler installed on your machine, and compile process is very fast. "
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #122579   2009.11.21 04:57 GMT+1 óra  
Alkul, most Out Of Memory-val száll el Nokia 6300-án
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #122551   2009.11.20 15:54 GMT+1 óra  
Új demó érhető el, 0.1.4 ! Ezzel együtt a billentyűzetkiosztás is megváltozott, "hátha kényelmesebb" Amik lettek: labirintus generátor, jobb mi (azért nem egy szkájnet) ami egész pályás, pici "animáció" (nagyon idézőjelben ), térkép nem fagyhat le, nem tudod túltölteni magad élettel, meg mannával, betöltéskor írja hogy miket csinál.
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #122537   2009.11.20 12:33 GMT+1 óra  
Én megfontolnám a fejlesztés áthelyezését android vagy maemo platformra. Sokkal több lehetőség van bennük mind a telefon/oprendszer képességeit tekintve, mind a játékosbázis méretét saccolva.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #122534   2009.11.20 09:05 GMT+1 óra  
14% on van a cucc, nem csoda, hogy még nincsenek benne questek. Megnézem én is a napokban, ha visszakapom az adatkábelemet, se w810 en, a képek jók!
C4Ninja
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #122508   2009.11.19 23:50 GMT+1 óra  
Hali!
Kipróbáltam az emulátoros verziót (le kellett hozzá vadászni netről a MidpRuntimeDLL.dll-t). A telefonomon sajnos az újabb verzió sem megy (nokia6500s), bár már kiírja, hogy Loading... Szóval érdekes ez az izometrikus nézet.. Kár, hogy nem animálódik a karakter, csak ég a lába alatt a talaj amikor harcol. Viszont a tüzeket, amikből feltöltődünk, azokat szerintem le kellene korlátozni, hogy ne végtelen sokat töltsenek, mert amíg fogalmaztam ezt a pár sort, addig simán felszökött a HP-m 10000-re, és így már nyugodtan lehet mászkálni, nem kihívás.. Néha a képernyő tetején fekete háromszögeket látni, gondolom a domborzat miatt belóg egy sor amit már nem rajzol ki. Az előbb meg volt egy olyan eset, hogy tűzön álltam, közben viszont fogyott a HP, és nem tudtam mi van, mert szörnyet nem láttam, viszont volt szörny HP, úgyhogy mégiscsak az lehetett.. Valami quest-eket kellene belerakni, hogy legyen célja a játéknak..
Egyébként tetszik, szóval gratula hozzá!
Üdv,
HomeGnome

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #122507   2009.11.19 23:21 GMT+1 óra  
Loading képernyőt lestem vagy 2 percig de semmi.


Nokia 6300
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #122505   2009.11.19 20:28 GMT+1 óra  
Deeeee mi/én szertném nokiára is igen... naaaaaa.....
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #122478   2009.11.19 11:35 GMT+1 óra  
Azért próbáld meg, hátha, mivel nem mozgok telefonos körökben, ezért csak annyival tudtam kipróbálni, amennyit (nem sok) ismerősök között találtam. Keresem természetesen a megoldást, mivel engem is zavar, csak hát nincs Nokiám csak egy 3 éves SE-om , így próbálgatni se tudom nagyon.

Aki vette a fáradságot, hogy telefonon megpróbálja, kérem írja le nekem hogy mente, vagy sem, és milyenen (típust is, ne csak márkát). Betöltésnél elég sokat kell várni, hogy az "elements..."-mellett megjelenjen az "ok" nálam (seW300i) kb 20 másodpercet, ha ennél jóval több, akkor már be se fogja hozni. Rakok majd valami visszajelzőt, hogy lehessen látni hol tart a betöltés.

Ezt a hozzászólást Lajhár_Tibor módosította (2009.11.19 12:15 GMT+1 óra, ---)
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #122409   2009.11.19 05:06 GMT+1 óra  
Pedig én pont Nokia-n próbálnám ki, és mivel ez a legfrisebb mobile játék itt gondoltam írnék róla egy cikket az Indiejatekok.hu-n de így sajna nem megy.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #122393   2009.11.18 16:41 GMT+1 óra  
Hát igen, bevallom, hogy Nokián nem megy.

elem: array[1..200] of image; ezt nem szereti, pontosabban mikor egynél több képet szeretnék betölteni, viszont alapjaiban rengetné meg a kódot, ha nem így tárolnék.

Ezt a hozzászólást Lajhár_Tibor módosította (2009.11.18 16:53 GMT+1 óra, ---)
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #122390   2009.11.18 15:59 GMT+1 óra  
Nokia 6300
Kód:
mobilRPG _0.1.0


loading ...

kb így néz ki a kijelző fehér háttér szürke betűk, semmi reakció, gombokra nem reagál... kivéve a hívás végére.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #122335   2009.11.18 05:14 GMT+1 óra  
Azta durva. Grat a grafikusnak, töltöm fel épp a telómra.
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #121625   2009.11.13 19:32 GMT+1 óra  
Hali, jól esik a biztatás.
Ne törölj ki semmit, ez nem az a memória amin tárolsz, hanem amibe a processzor betölti az adatokat programok futása közben.
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #121588   2009.11.13 00:21 GMT+1 óra  
Hali!
Klassz a grafika, szeretem az ilyen rajzolt dolgokat! Sajnos nem sikerült kipróbálnom, mert java/lang/OutOfMemoryError -t ír ki (Nokia 6500s). Mennyi memória kell neki?? Esetleg ha kitörlök pár dolgot? Vagy az se segítene?...
Azért csak hajrá!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #121585   2009.11.12 18:55 GMT+1 óra  
Köszi
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #121524   2009.11.11 12:37 GMT+1 óra  
Egész pofásan néz ki.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #121485   2009.11.11 02:58 GMT+1 óra  
A leírást úgy értettem, hogy : ---> projekt szerkesztése --> leírás. Ez így el fog veszni, ha lesz néhány tíz/száz hozászólás.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #121482   2009.11.11 02:37 GMT+1 óra  
Üdv minden látogatónak, ez egy akció RPG lesz telefonra, jelenleg csak mászkálni meg kétféle ellenfelet lehet egyféle varázslattal ütlegelni egy 58x58-as térképen, melyet úgy generál a progi. Grafikailag rengeteg dolog meg van rajzolva hozzá, a képen látható "minőségben".

Amit már tud(tudna) a rendszer:
-26912 mező kezelése
-60 különböző terepmező
-60 különböző tárgy
-40 különböző lény
-20 különböző varázslat

Ami ebből rendelkezésre áll:
-3364 mező
-10 különböző terepmező
-0 tárgy
-2 lény
-1 varázslat

A lángoló mezőre lépve lehet töltődni. 1 3 7 9-es gomb nyomva tartásával lehet közlekedni, míg a * a térképet hozza be ( ha ekkor lefagyna, akkor, nem kell külön mondani, tudok róla, túlmegy a színskálán a domborzat generálása miatt) Apropó van domborzat is, bár ez nem mindig látszik. A harcról annyit, hogy visszasebzel alapból valamennyit, de az 5-gombot nyomva tartva manna ellenében "nagyot" sebzel (mindig az sebez, illetve azt sebzed, aki a te meződben van).
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #121481   2009.11.11 01:42 GMT+1 óra  
Hali! Írj légyszi a játékról is néhány mondatot, hogy aki benéz, tudja, hogy miről van szó! Köszi! Továbbá valami baj van a feltöltött képpel (vagy csak nálam nincs előnézet?).
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #121480   2009.11.11 01:14 GMT+1 óra  
: mobilRPG
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
> 1 <