játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Kalandok Földje
középkori akció fantasy MMOFPS
Kategória: MMOFPS
A projectről:
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Macromedia flash, 3d Studio max;
patkány, tasztatúra, paint, internet
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006.02
2008
Beküldve:
2006.04.22 14:26
Fejlesztő:
Rusty Flail Entertainment (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Reaper
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: %

Képek - Kalandok Földje
A korábbról már ismert játékvilágot eggyesítem a flatshades modell kezelővel
A korábbról már ismert játékvilágot eggyesítem a flatshades modell kezelővel
2006.07.05. 05:00
karosszék és flatshade
karosszék és flatshade
2006.07.03. 14:35
a láthatóság kezelő második fele... ez se tökéletes de ha ötvözöm a kettőt már jó lesz
a láthatóság kezelő második fele... ez se tökéletes de ha ötvözöm a kettőt már jó lesz
2006.06.27. 03:48
mostmár majdnem jó a láthatóság kezelő bár van egykét kehéje
mostmár majdnem jó a láthatóság kezelő bár van egykét kehéje
2006.06.26. 05:16
ez elég randa lett de a lényeg jól láccik  mostmár fájlból tölti be a poligonokat és a paramétereit
ez elég randa lett de a lényeg jól láccik mostmár fájlból tölti be a poligonokat és a paramétereit
2006.05.08. 14:41
na hogy a székeknél maradjunk... némi alap textúra is van már rajta
na hogy a székeknél maradjunk... némi alap textúra is van már rajta
2006.05.08. 03:01
Nah itt a szék... látjátok?
Nah itt a szék... látjátok?
2006.05.02. 11:22
terepgen másik alapok
terepgen másik alapok
2006.04.26. 08:08
terep gen alapok
terep gen alapok
2006.04.26. 08:08
ez egy karosszék akar lenni... de az a lényeg hogy ez már betöltött és nem progrmaozott
ez egy karosszék akar lenni... de az a lényeg hogy ez már betöltött és nem progrmaozott
2006.04.26. 08:06
Regisztráció
Regisztráció
2006.04.26. 08:05
Regisztráció
Regisztráció
2006.04.26. 08:05
másik átvezetés
másik átvezetés
2006.04.22. 14:30
a beállításokból a játékba
a beállításokból a játékba
2006.04.22. 14:30
játékba betöltés
játékba betöltés
2006.04.22. 14:29
harmadik ingame kép
harmadik ingame kép
2006.04.22. 14:28
a második ingame kép
a második ingame kép
2006.04.22. 14:28
az első játékon belüli screenshot
az első játékon belüli screenshot
2006.04.22. 14:28

Fejlesztési napló - Kalandok Földje
Reaper 2006.11.28. 06:22
Most egy darabig fel függesztem ezt a projectet de még lesz folytatása csak kell az idő egy sokkal fejlettebb projecthez ami kb egy évmúlva kerül leleplezésre.
Reaper 2006.07.04. 05:22
most következő feladat hogy létrehozom a pálya ledúrvázott változatát és létre hozok egy ütközés érzékrlést és azonnal kiadok egy béta demót

jah és itt egy link flat shades progiról. http://kalandokfoldje.uw.hu/Kf_3dsw.swf
Reaper 2006.07.03. 11:55
mostmár flatshadeing is működik
Reaper 2006.06.26. 05:13
ami a láthatóságot illeti léptem egy nagyot előre... hamarosan kész aztán jöhet az árnyékolás
Reaper 2006.05.26. 14:18
lassan de biztosan halad a projectem... előbb utóbb meg lesz a láthatóság
Reaper 2006.05.08. 14:43
mostmár a láthatóság kezelése és az árnyékolés van hátra a terep generátoromból
Reaper 2006.05.08. 04:26
Szépen halad a progi... ami a terep generátorból hátra van az a textúrákat betöltő egység és a az árnyék kezelő
Reaper 2006.05.02. 11:23
újabb előre lépést tettem... bár lehet hogy nem egy nagy kunszt de már fájlból tölti be és generálja a modelleket
Reaper 2006.04.25. 08:07
a terep generátorba végre be töltöttem a pontkat... már csak az össze kötéseket kéne betölteni
Reaper 2006.04.22. 14:32
eddig kés a játék nagyon alap motorja... tehát már lehet mászkálni 2D-s fák társaságában és kész a terep generátor alapja és közbe a regisztráción is dolgozom

Hozzászólások - Kalandok Földje
ginco - Tag | 107 hsz       Online status #82623   2008.03.03 03:37 GMT+1 óra  
Szerintem valami komolzabb progokkal kéne próbálkozni. Minden esetre sok sikert!
“Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos.”
(Albert Einstein)
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #37671   2006.11.21 09:42 GMT+1 óra  
Lehet, de sok értelme sincs ebben a formában. Esetleg kivehetnéd addig, amíg nem lessz rá jobb módszered.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #37670   2006.11.21 09:38 GMT+1 óra  
hát nem tom de sztem nem egy akkora kunszt ez így hogy elmennyen tőle a játékos kedve
The Darkness vill come
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #37437   2006.11.19 07:53 GMT+1 óra  
Mi lenne, ha körülményes generálgatás helyett, simán kiválasztanának egy fejet? Vagy a fej több összetevőjét?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #37432   2006.11.19 07:20 GMT+1 óra  
Temporary Internet Files: nem használok ie-t
És mint mondtam, letiltottam a cache-t, tehát nincs gyorsítótárazás móka..
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #37428   2006.11.19 06:34 GMT+1 óra  
töröld a temporery internet files-t vagy a gyorsító tárat és menni fog...azért ien a karakter generálás mert azt akarom elérni hogy a játékosok viszonylag reálisan lássák egymást...
a könyv meg azért vissza felé lapoz mert varázs könyv és még erre is képes (igazából lusta voltam megcsinálni mindkét irányba)
The Darkness vill come
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #37418   2006.11.19 03:37 GMT+1 óra  
Meglestem, néhány észrevétel:
- nem tudok belépni - rossz jelszó, kikapcsolt cache-sel csak simán visszadob. (FF2)
- a karaktergenerálás érdekes.. nem tudom van-e olyan, akinek nem megy el a kedve az egésztől, ha ilyen hülyeségeket kell megadni hogy hajad hossza elől, hátul, baloldalt, jobboldalt, a szád és az orrod közti távolság, és még sorolhatnám.. van ennek értelme?
- a könyv miért visszafele lapoz?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #37417   2006.11.19 02:54 GMT+1 óra  
most nem irogatom ki a fejlesztési naplóba de ha megnézed a demót akkor látni fogod
The Darkness vill come
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #35647   2006.11.06 11:51 GMT+1 óra  
Mi is frissült most itt?

   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #21599   2006.07.13 12:19 GMT+1 óra  
jah értem
The Darkness vill come
   
Thomeee - Tag | 9 hsz       Online status #21436   2006.07.11 14:38 GMT+1 óra  
Idézet
Reaper :
Sitnyik: köszi

Thomee:de ha mittomén kibérlek egy szervert az SVI nél akkor azon hogy tudok futtatni azon egy programot?



vannak előre megírt xmlsocket szerverek a neten.
az egyiket letöltöd, elindítod a szervergépen (pl. run.bat), megnézed (vagy elolvasod a readme-ben / forrásban) hogy melyik porton nyitja meg az xmlsocketet és flashben kapcsolódsz.
viszont lehet van 1-2 fizetős tárhely, ahol van xmlsocket.
Ez nem hibás, csak másra lesz jó.
http://harcosnevelde.hu
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #21431   2006.07.11 13:28 GMT+1 óra  
Sitnyik: köszi

Thomee:de ha mittomén kibérlek egy szervert az SVI nél akkor azon hogy tudok futtatni azon egy programot?
The Darkness vill come
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #21428   2006.07.11 13:01 GMT+1 óra  
Egy php filet egész biztosan nem fogsz futtatni a gépen folyamatosan. Ha van időzített futtatásra lehetőség (szokott lenni, linux alatt a cron parancs való erre [man cron]), egy wget-et beállítasz egy elég sűrű futtatásra és akkor viszonylag friss adataid vannak. A probléma ezzel az, hogyha nem saját szerver, akkor nem valószínű hogy a tulaj kedvelné az ötletet, másrészt meg akkor sem az igazi... De az igazán jó megoldás akkor is az lenne, ha egy szerverprogramot futtatnál a gépen (persze ez is csak saját szervernél működik)
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Thomeee - Tag | 9 hsz       Online status #21424   2006.07.11 11:42 GMT+1 óra  
sztem nem muszáj ugyanott lennie, elég ha ugyanazon a host-on van.
és sztem a fájloknak futniuk kell a szervergépen, hogy biztosítsák az állandó kapcsolatot.
Ez nem hibás, csak másra lesz jó.
http://harcosnevelde.hu
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #21374   2006.07.10 23:04 GMT+1 óra  
jéé de jópofa az a kép

   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #21358   2006.07.10 14:38 GMT+1 óra  
és ugye jól toom hogy a kapcsolódó swf nek ugyan ott kell lennie ahol a szervert létrehozó fileoknak ?
egyébként azok a batok aktiválódnak maguktól a szerveren? vagy esetleg van vmi extra amivel aktiválni kell?
The Darkness vill come
   
Thomeee - Tag | 9 hsz       Online status #21357   2006.07.10 14:22 GMT+1 óra  
Szerintem ezekkel lehet indítani (.bat) az XMLSocketet.
Java-ban meg Perl-ben láttam XMLSocketet.
A Flashben már csak rá kell kapcsolódni arra a portra amelyiken az XMLSocket van és a hostra.
Ez nem hibás, csak másra lesz jó.
http://harcosnevelde.hu
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #21355   2006.07.10 14:17 GMT+1 óra  
jah így már érte... még egy apró kérdés... tealáltam egy XML socketserver mintafájlt... azon belül van egy _run.bat meg a copile.bat azok kp 2-3 sorosak tulképpen vmiféleképpen a javára hivatkoznak de azoknak mi az igazi szerepük? meg hogylehet élesíteni egy XML szervert
The Darkness vill come
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #21354   2006.07.10 14:12 GMT+1 óra  
A leginkább célrevezető módszer - elhelyezni egy saját szervert az SVI-nél vagy valamelyik host cégnél egy jó kis szerverszobában. Persze ehhez be kell fektetni...
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Thomeee - Tag | 9 hsz       Online status #21353   2006.07.10 14:09 GMT+1 óra  
Ja. Pl. kell hozzá 1 Java vagy Perl vagy tökmind1 milyen fájl, ami a socketet (állandó kapcsolat a szerverrel) biztosítja. Ennek a fájlnak különleges jogok kellenek a szerveren (nemtom milyenek :-)) és, hát erre nincs lehetőség pl. UW-n.
Ez nem hibás, csak másra lesz jó.
http://harcosnevelde.hu
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #21350   2006.07.10 13:44 GMT+1 óra  
de mért nem működne? egyszerüen nem támogatják vagy mért?
The Darkness vill come
   
Thomeee - Tag | 9 hsz       Online status #21349   2006.07.10 13:37 GMT+1 óra  
Volt már szerencsém XMLSocket-tel dolgozni localhoston, abban mondjuk 100%-ig biztos vagyok, hogy ingyenes tárhelyszolgáltatón nem lesz XMLSocket...
Egyébként nem olyan nehéz vele dolgozni, a Flash helpjében minden szépen le van írva róla. :-)
Ez nem hibás, csak másra lesz jó.
http://harcosnevelde.hu
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #21347   2006.07.10 13:32 GMT+1 óra  
Thomeee: persze hogy lehet de most még csiszolom a motort mert ugye több 3d-s cuccot is bakarunk tölteni mind csak a széket ezéért modulosabbá teszem a cuccost meg stb tehát még sokat fogy fejlődni ezis

jah egyébként te értesz az XML Socket szerverekhez?

kcsy: hát lehet hogy újra feltalálom a spnyol viaszt de mongyuknekem is kell próbálkozni... egyébként mire mennék én egy swift 3d-vel? ien előre renderelt modellek közt máskálhatnék akkor vagy nem? egyébként nyugi legoldom hogy ne egye annyira a procit... még ha eleinte hülyén is fog kinézni
The Darkness vill come
   
Thomeee - Tag | 9 hsz       Online status #21341   2006.07.10 12:18 GMT+1 óra  
Viszont egy XMLSocket még segíthet... :-)
Ez nem hibás, csak másra lesz jó.
http://harcosnevelde.hu
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #21315   2006.07.10 08:15 GMT+1 óra  
Úgyértem, ott a Swfit3d, meg van jópár 3d flash motor, lehetne azokat használni, így sosem lesz ebből mmofps
Bár végiggondolva a flash nem biztos hogy alkalmas erre, nem véletlenül írnak komolyabb nyelveken is kevés ilyesmit, itt kicsit gyorsnak és precíznek kell lennie mindennek, főként a hálózati kommunikációnak, így a flash, xml és php/asp/akármimás kombó nem tűnik túl bíztatónak..
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #21309   2006.07.10 07:40 GMT+1 óra  
ez majd a működésnél derül ki
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #21308   2006.07.10 07:34 GMT+1 óra  
Ééérdekes
De kicsit olyan spanyolviasz érzetem van
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Thomeee - Tag | 9 hsz       Online status #21306   2006.07.10 06:40 GMT+1 óra  
WOW!
A legújabb kép.. hát.. szép. ;-)
És ebben a világban már mászkálni is lehet? A fákat meg lehet kerülni?
Ez nem hibás, csak másra lesz jó.
http://harcosnevelde.hu
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #20861   2006.07.04 12:35 GMT+1 óra  
fölösleges lenne... írok saját editort lehet kogy eleinte kicsit primitív meg minden de amit kell azt tudja
The Darkness vill come
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #20860   2006.07.04 12:31 GMT+1 óra  
Idézet
Reaper :
maxscriptet? azt eszik vagy isszák?


A 3DStudio scriptnyelve. Vagy pedig azt kéne megoldanod, hogy XML formátumot fel tudjon dolgozni. Mert azt meg lehet exportálni 3DStudióból, és akkor már bármilyen 3D-s objektum ráhívható lenne. (elméletben)
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #20859   2006.07.04 12:30 GMT+1 óra  
Idézet
Joe Red :
Ez az utsó karosszék már egész jó!


köszi... most kezdtem el a pályát csinálni... de nem fogok unatkozni... a pály 982*695 kilóméteres lesz de eggyenlőre nem lesz egy textúra se
The Darkness vill come
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #20857   2006.07.04 12:26 GMT+1 óra  
maxscriptet? azt eszik vagy isszák?
The Darkness vill come
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #20816   2006.07.04 08:13 GMT+1 óra  
meg kéne tanulnod a maxscriptet, és akkor tudnál írni olyan exporterprogit ami a te formátumodnak megfelel.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #20815   2006.07.04 08:07 GMT+1 óra  
Ez az utsó karosszék már egész jó!
Joe Red
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #16569   2006.06.05 01:11 GMT+1 óra  
hát ezt a példádat alig értem de én úgy próbálom megoldani hogy a poligonokat külön movie clippre teszem és onnan swapdeptel.... és hogy ne legyen nagy a gépigénye ezért a poligonoknak csak a látható felét rajzoltatom meg
The Darkness vill come
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #16550   2006.06.04 15:21 GMT+1 óra  
a láthatóságot hittestel oldod meg? vagy mivel? kíváncsi lennék rá...
Pl ha csak a fele lóg ki, és a másik eltakarja, akkor ugye a hitteszt esetében eltúnne a háttér.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #16549   2006.06.04 15:17 GMT+1 óra  
okok... ha máshogy nem boldogulok akkor ezzel oldom meg bár már van ötletem de lehet hogy nem jön be
The Darkness vill come
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #16447   2006.06.04 04:09 GMT+1 óra  
a földre vetül, ha eforgatod, és paralelogrammára eltorzítod
Egyébként nem gépigényes annyira. Csináld úgy, hogy kikpcsolható legyen az árnyék... Márhogy nam tudsz olyan szép hatást elérni...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #16420   2006.06.04 01:22 GMT+1 óra  
de neke m az kéne hogy a vetett árnyék a földre veüljön és nem az hogy a levegőben legyen... meg ez a megoldás amit mondasz ez iszonu gépigényes lenne... én eggyenlőre csak önárnyékokról beszéltem... a vetetteket meg még ki kell találni
The Darkness vill come
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #16273   2006.06.03 04:31 GMT+1 óra  
flash 8-nál nagyon egyszerűen árnyékolhatsz. Egyszerűen eforgatod picit az objektumot, kicsit eldeformálod, majd nyomsz ráé egy Drop Shadow-t úgy hogy az objektumot nem tálthatóvá teszed, és még rádobsz egy blurt.
Mindezt persze scriptből is meg lehet oldani. És ha mozog az objektum, akkor az árnyéka is mozogni fog vele együtt.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #16263   2006.06.03 02:37 GMT+1 óra  
még mindig a láthatósággal szenvedek... aztán ha az meg van akkor jöhet az árnyékozás
The Darkness vill come
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #16262   2006.06.03 02:31 GMT+1 óra  
na hogy áll a kalandozás?

   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #12671   2006.05.15 12:45 GMT+1 óra  
Retek:még én se toom amint kész a modell kezelő flat árnyék kezelésselés a láthatóságot is meg kell oldaom még
The Darkness vill come
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #12144   2006.05.12 12:54 GMT+1 óra  
Türelem zöld barátom, olvasd el a postokat, látni fogod hogy áll
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Retek - Tag | 10 hsz       Online status #12102   2006.05.12 10:31 GMT+1 óra  
Mikor lesz valami "játszható"?

   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #11969   2006.05.11 15:25 GMT+1 óra  
nah viszlát.. vasárnap jövök
The Darkness vill come
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #11958   2006.05.11 13:28 GMT+1 óra  
foxy: tudom hogy a név foglalt csak nem jutott semmi az eszembe... arra még várhatsz mert akkor fejezem be a regizést amikor a model generátor is jó lesz meg amikor az online modul működik
The Darkness vill come
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #11925   2006.05.11 08:38 GMT+1 óra  
Hmm... a Kalandok Földje a nem a Beholder játéka? Mert sztem igen... http://www.beholder.hu és még ilyen is van: http://www.kalandokfoldje.hu . Egyébként a játék nagyon tetszik a képek alapján, már várom, hogy lehessen regezi!

   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #11801   2006.05.10 09:56 GMT+1 óra  
mind1 most nem is azzal törődök...most a legfontosabbv hogy alap szinten kezelje a modelleket aztán a többi majd rá ér
The Darkness vill come
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #11770   2006.05.10 07:32 GMT+1 óra  
melyik része? ha valami, nem megy, kérdezz.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező