játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

World of Wizards & Warriors
Online böngészős MMORPG
Kategória: RPG
A projectről:
Online browser game, ahol 3 kasztal lehetsz , harcos, varázsló és a sámán aki valahol a kettő között van képességekkel. lehet menni a nagy pályán össze vissza szörnyet találni, megölni, pvp-zni, a városban, pihenni , vásárolni ,küldetéseket elvállalni, beszélni lakosokkal, toplistát nézni, munkát vállalni, pvp-zni.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
jegyzettömb;
totalcomander,3ds max, photohop,
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
tavaly
soha folyamatossan fejleszteni tovább
Beküldve:
2009.06.12 15:37
Fejlesztő:
XEFANDE.COM (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: http://woww.xefande.com/CHAT/index.html
Tagok:
beküldő: Xefi
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - World of Wizards & Warriors
Bandita
Bandita
2009.06.13. 09:46
Olmék
Olmék
2009.06.13. 09:37
Leopárd
Leopárd
2009.06.13. 09:34
Tájkép
Tájkép
2009.06.13. 09:19
Fegyverzet kereskedő
Fegyverzet kereskedő
2009.06.13. 09:11

Fejlesztési napló - World of Wizards & Warriors
Xefi 2009.08.21. 13:34
a firefox 3.5 nél egy nagy rakás hiba van, márpedig nemsokára "mindenki" azt fogja használni ezért a fejlesztés megáll és kezdetét veszik a javítgatások
Xefi 2009.06.29. 05:50
jah és igen az oldalon pagerank 4-est kapott az oldal 11 nap alatt :)
Xefi 2009.06.29. 05:49
újabb küldetések kerültek a játékba,
valami készül a klánrendszer

Hozzászólások - World of Wizards & Warriors
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #113736   2009.06.26 12:20 GMT+1 óra  
az okés hogy random mennyiséget ad az szándékos, de elvileg host meg ip alapján leszúri aki már látogatta, de úgy néz ki hogy valamiért mégse , valamit ki kell találnunk
csak hát kevés a kapacitásunk rá
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #113293   2009.06.20 02:48 GMT+1 óra  
Nem akartam én semmit, csak kíváncsi voltam, hogy tényleg kapok-e egy aranyat a linkkel. Egyrészt sosem csak egyet kaptam, hanem mindig változó mennyiségűt 20-80-ig, másrészt meg bármikor, amikor csak frissítettem.
   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #113108   2009.06.17 11:31 GMT+1 óra  
csíííter
köszi hogy szóltál
dolgozunk rajta
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #113071   2009.06.17 02:34 GMT+1 óra  
A varázslink segítségével pillanatok alatt nagyon sok pénzt gyűjtöttem. Ellenőrizzétek a varázslink lehívó host IP-címét is, ne csak cookie meg js check legyen.
   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #113046   2009.06.16 12:15 GMT+1 óra  
A játékhoz kapcsolódva: nem akarjátok lejjebb venni a kocsmában pihenés idejét 20 percről mondjuk 10 percre?

ööö nem, mert minél távolabbi faluban pihensz annál rövidebb ideig tart így pl az utolsó faluban csak 2 perc a pihenés, és lesz majd egy "áldás" amit a "druidák vezére" vagy valami izénél aminek még nem találtam ki a nevét... nah ott lehet aktiválni és akkor feleződik a pihenés időd... persze ezt drágakőért amit majd lehet venni esemesé ha nem gyűjtesz össze eleget

a falunézetről még annyit, hogy természetessen amint lesz rá idő minden falu másként fog kinézni belülről , és nem csak körözgetni kell majd hanem folyamatossan lesznek küldetések... a végső cél pedig goznarox elpusztítása kb 1-2 év alatt lehet majd elérni aki persze nem hal meg véglegessen hanem elmenekül.... egy másik birodalomba... nah ez lesz a map2 ...
és a játéknak soha nem lesz vége mert majd mindig kitalálunk valami új feladatot
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #113032   2009.06.16 07:20 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Palikánk hajlamos 20 évvel előrébb élni. Egyébként a 2 mag ma már tényleg elterjedt a játékosok körében, az irodai gépekben persze nincs ilyen, de ott nem is játszanak Fallout 3-al.



Attól függ persze, hogy milyen irodáról beszélünk, általában ilyen Irodai HDPC-ket vasznek, Mondjuk Dell Optiplex-et flottában, azok meg legalább 2 magosak, vagy HT-sek
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #113029   2009.06.16 05:05 GMT+1 óra  
Jó, sz'al az lassú, de nagyon .

Na, három dolog, amit ebből a játékból tanultam meg:

1: A világ tele van elhajított fél cipőkkel, és fogadókkal, ahol felajánlják, hogy ingyen fizetik a szállást, majd másnapra eltűnnek.
2: Ha egyhelyben körözöl, rövid időn belül a világ legnagyobb harcosa válhat belőled, mert a vadállatok végtelen sokasága olyan ütemben születik, hogy nem győzöd majd irtani őket!
3: Minden falu város méretű fallal van körülvéve, és tök ugyanúgy néz ki, mint bármely másik falu.

Ezt a hozzászólást Lord_Crusare módosította (2009.06.16 06:36 GMT+1 óra, ---)

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #113028   2009.06.16 04:50 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Én Fallout 3-al is egymagoson játszom, közepes grafikán, kiváló sebességgel. Tegyük hozzá, hogy a Bethesda sohasem tudott engine-t írni.


Tegyük hozzá hogy a Bethesda lassan 10 éve nem is nagyon írogat motorokat, legalábbis az ismert PC-s cuccaihoz semmiképpen. A Morrowind, az Oblivion és a Fallout 3 mind az Emergent-féle Gamebryo engine-el mennek, ráadásul az Oblivion és a Fallout 3 még ugyanazt a verziót is használja.
Reality is almost always wrong. - House

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #113027   2009.06.16 04:44 GMT+1 óra  
Senkit . Amúgy meg fejlesztői gépről volt szó, azok meg erősebbek mint az átlag .
raytraceisten és übermedic
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #113026   2009.06.16 04:42 GMT+1 óra  
Btw kit érdekel ez egy böngészős játékban?

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #113025   2009.06.16 04:34 GMT+1 óra  
Egyébként meg annyiból jó egy picivel gyengébb gépen játékot fejleszteni, hogy nem mulasztasz el optimalizálni -- mint pl. tették azt Bethesdáék.

A játékhoz kapcsolódva: nem akarjátok lejjebb venni a kocsmában pihenés idejét 20 percről mondjuk 10 percre?

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #113024   2009.06.16 04:31 GMT+1 óra  
Gazdagéknál? Vicc... Egy ilyen gép simán átlag. Persze nem a magyar átlagról beszélek.
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #113023   2009.06.16 04:28 GMT+1 óra  
Ez max. gazdagéknál átlag, az átlaguser otthonában nem ilyen atomerőmű van .

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #113022   2009.06.16 04:27 GMT+1 óra  
2 mag 4 giga rammal, grafikai munkára átlagosnak (ha nem minimumnak) számít, arra mondtam, nem a felhasználók gépeire.

Amúgy játékosoknál simán tekinthető átlagnak egy 2 magos gép 4 giga rammal és 8800gt erejű kártyával. És itt nem casual userekről van szó.
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #113020   2009.06.16 04:25 GMT+1 óra  
Én Fallout 3-al is egymagoson játszom, közepes grafikán, kiváló sebességgel. Tegyük hozzá, hogy a Bethesda sohasem tudott engine-t írni.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #113019   2009.06.16 04:21 GMT+1 óra  
Palikánk hajlamos 20 évvel előrébb élni. Egyébként a 2 mag ma már tényleg elterjedt a játékosok körében, az irodai gépekben persze nincs ilyen, de ott nem is játszanak Fallout 3-al.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #113018   2009.06.16 04:17 GMT+1 óra  
Apróság, de azért szólok: az átlag gép ma még egy magos, kb. 2 giga ram-al. Az, hogy neked ennél jobb van, nem jelenti azt, hogy az az átlagos gép .

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #113009   2009.06.16 02:26 GMT+1 óra  
20p az rengeteg idő egy ilyen képre mint render idő, egy átlagos gépen (2 mag 4 giga ram), és nem beszélve jobb cuccokról.

Egy tanács, ne max scanline-t használjatok, az döglassú pl egy mental ray-hez képest. Vagy az, vagy egy finalrender, vray bármi jó ilyen kis scenekre, kivéve a scanline .

Nagyon könnyen fel lehet dobni ezeket a képeket, area lightok, finalgather / global illumination, normálisabb shading modellek, IBL-ek (image based lightning) stb... használatával.

Amennyiben nincs forgalomlimit a szerveren tényleg lehetne jobb minőségű képeket használni, a lokális böngészők úgyis egy halom dolgot cachelnek.

A renderhez, meg kiexportáltok egy halom mi filet (pl mental ray esetén), aztán rázavartok egy deadline-t és az letolja automatikusan, szépen kiosztva a feladatokat a gépnek (gépeknek). Ilyen mennyiségű rendernél csakis batch és végletekig automatizált megoldások jöhetnek szóba, felesleges kézi renderelgetéssel szórakozni.

Scripteljétek, és automatizáljátok szerteszét a maxot és máris minden egyszerűbb lesz

Szerk : A következő kép egy 4 magos procin agyon antialiasolva 4 perc 52 másodperc alatt ment le max scanline-ban, míg mental ray-ben ugyanilyen minőségben 27 másodperc alatt (raster módban asszem).

http://3dspeedmachine.com/images/getImage.php?size=1&id=16
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #113008   2009.06.16 01:53 GMT+1 óra  
A 20p egy renderre nem sok idő.. nekem(pedig nem foglalkoztam komoly szinten modellezéssel/rendereléssel) gyakran előfordult, hogy 2-3 óra volt egy-egy jobban kinéző kép. A 8 óra meg pont jó a gépnek, hogy dolgozzon. Nyomd be, mielőtt elmész melóba, én is így csináltam(csak éppen sulival.)
C4Ninja
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #113007   2009.06.16 01:52 GMT+1 óra  
Idézet
Bacce :
, nem kell ennyire optimalizálni, elmúltak a betárcsázós idők.



Micsoda? Épp most éli fénykorát a betárcsázós net, ha nem lenne egyértelmű, a mobilnetről beszélek, és ha valaki a puszta kellős közepén akarna játszani, akkor nem árt optimalizálni, bár az én mobilnetem alapból optimalizál és visszaveszi a képek minőségét, ha szükséges.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #113006   2009.06.16 00:48 GMT+1 óra  
Nem érdemesebb egy durva projectet csinálni, ami szintén sok játékost foglalkoztat, akár angolul, mint szétszórni az erőforrásokat - és a játékosokat - sok kisebb projectre?



hát igazad is van meg nem is,
minél többen játszanak egy játékkal annál érdekesebb , viszont egy ilyen típusú játék nem mindenkinek jön be:
van aki inkább a lovagos tetszik, és van akinek inkább a szörnyeteges véres cucc, és van akinek más féle.

a grafikával nincs sok idő foglalkozni, mindent jól kidolgozni... mert rengeteg képet kell csinálni és csak 2en csináljuk az egészet, ráadásul a gépem néha 20 percet renderel és lesz kb 150 szörny(ellenfél) a játékban, nah most a szörnyekből sem minden kép egyforma...pl fehér párducról van 8 kép (beállítás/póz).
Akkor lehet számolgatni hogy mennyi idő, és persze ez mellett napi 8 órát dolgozunk mindketten munkahelyen, de ha megnézed a többi ilyen játékot (http://virtualisnevelde.xefande.com) ott sincs jobb grafika kivéve talán a the west-nél mert ott tényleg kidolgozott.
jah és igen szeretnénk angolul is indítani majd a játékot, de csak ha már elér egy olyan formát hogy nem érkezik naponta hibajelentés
eredetileg angolul is kezdtük el, de rájöttünk h inkább magyarul kéne először mert a hibajelentéseknél gyorsabb a kommunikáció a userekkel ha magyarok

indulok is munkába , este re
addig is köszönök minden hozzászólást
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #113000   2009.06.15 16:58 GMT+1 óra  
én is kipróbáltam, a grafika szerintem nem rossz(a fogadó kifejezetten tetszett), viszont a betűtípus valami borzalmas, nagyon kényelmetlen olvasni - szerencsére ezt könnyű orvosolni.

Ezt leszámítva bejön eddig, bár nem sokat játszottam eddig vele - 15-20p et kb.
C4Ninja
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #112996   2009.06.15 14:10 GMT+1 óra  
Egyébként meg lehet, hogy csak szokni kell a grafikát, most, hogy játszogatok vele, egyre elviselhetőbb.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #112994   2009.06.15 14:02 GMT+1 óra  
Nem érdemesebb egy durva projectet csinálni, ami szintén sok játékost foglalkoztat, akár angolul, mint szétszórni az erőforrásokat - és a játékosokat - sok kisebb projectre?

   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #112992   2009.06.15 13:52 GMT+1 óra  
Lord_c köszi a jó kritikát

Askhadi azért kell másik mert a többi cégnek akik sokat keresnek ilyenből sok van és én is sok játékot akarok hátha majd sokat keresek
viccet félre téve, ez egy világ ez a játék, ilyen varázslós harcosos izé
de egy csomó más érdekes téma van még számomra és mindhez akarok gamet csinálni, minden korosztálynak és mindenkin ízlésnek.
Pl itt az asztalon hever egy olyan játék terve ami 8 tól 13 éves korosztálynak szól , egy kis aranyos kitalált állatkáról akit gondozhatsz simogathatsz ... stb
meg olyan is van ahol mindenféle gonosz szörnyeted marja egymást tépik a húst, szétmarcangolják az embereket, megeszik a zombikat ... stb


igazából nem sok ember játszik ahhoz képest h 3 napja megy, ikariamon pl 1 nap több mint 20ezer játékos regisztrált és már este indították a szerver2őt, mondjuk az egy elég nagy cég és van pár millió e-mailcímük már a többi játékukból hogy körbeküldjenek egy spamet és fizessék az adsense reklámokat, nekem ilyenre nem tellik , de majd a második játékot könnyebb lesz beindítani remélem
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #112991   2009.06.15 13:41 GMT+1 óra  

No itt kb. összefoglaltam, hogy mi nem tetszik a grafikával.

Baromi élénkek (és tiszták!) a levelek színei, ez főleg akkor feltűnő, ha összehasonlítjuk a nem különösebben élénk színű figurákkal, illetve a talajjal.

Egy csomó helyen 00000-ás feketét látok, ami nagyon csúnya, ilyen sötét egy égbolt alatt, erős főfény + égbolt miatt baromi sok szórt fény mellett nem tud lenni, különösen nem levélen, ami átereszti a fényt!

A fák ilyen kicsi, csenevész fák hatását adják, mintha az egész játék egy faiskolában vagy nemtom hol látszódna. Lehet, hogy ez design, mert mittomén, de az erdő nem ilyen nyilván.
Kis fa arányai: http://www.maple-trees.com/media/Japanese-Maple/acer_palmatum-atropurpureu.jpg
Nagy fa: http://www.freefoto.com/images/15/19/15_19_15---Tree_web.jpg

Erdő: http://www.omniplan.hu/20060617-Csovanyos/L/IMG_0684-Forest.jpg
Érdemes az embert megnézni egy fához képest :p, valamint hogy a levelek árnyékban is mennyire kevésbé sötétednek be, mint a törzsek.

A fű egy műanyag lapra hasonlít, amit külön ki is hangsúlyoz az, hogy milyen élesen, "raytracesen" vetülnek rá az árnyékok.
Füvön árnyék:
http://owenxia.com/photos/images/us/shadow-on-grass.JPG
Érdemes megfigyelni, milyen puha a széle az árnyéknak, hogy szétszórja a fű.

No kb. ezeket vettem észre, nem bántásból vagy fikázásból írom, a játékban alapvetően pozitívan csalódtam, és nem a grafikától jó egy játék, de a következő játékban ezekre szerintem figyeljetek.
Mivel kész renderképeket tölt le az user, ezért majdhogynem nem számít a jelenet összetettsége, speciel ha valahogy tudnátok rendes füvet varázsolni a képre, már eleve sokat segítene.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #112990   2009.06.15 13:28 GMT+1 óra  
Én beléptem, és meg kell mondjam őszintén, ez egyáltalán nem rossz játék. 2 óra után azon kaptam magam, hogy még mindig ezzel játszom (aztán hirtelen ötlettől vezérelve elvállaltam valami munkát, és csak néztem, hogy várni kell egy órát ). A JF-en hosszú idő óta ez az első olyan game, ami ennyi időre le tudott kötni.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #112989   2009.06.15 13:02 GMT+1 óra  
Mondjuk ahogy elnéztem sokan játszanak most a játékkal, minek rögtön másikat csinálni?

   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #112988   2009.06.15 12:45 GMT+1 óra  
húha
ha a teljes grafikát megcsináljátok és a storyt is kitalálod akkor isten bizony megcsinálom
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #112987   2009.06.15 12:37 GMT+1 óra  
Csináljatok egy posztapokaliptikus vírusos-fertőzöttes, romok között játszódó web alapú RPG-t és akkor beszállok artistként. (durva vagyok mi?)

   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #112986   2009.06.15 12:35 GMT+1 óra  
valóban de sajnos ilyenre nincs pénzünk, majd ha lesz 1szer akkor szerzünk valakit,
de lehet hogy az majd az új játékban lesz esedékes mert már az asztalon 3 új játék tervei is itt vannak papírfecniken csak ki kell válogatni
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #112984   2009.06.15 12:30 GMT+1 óra  
Működés közben elég jó a játék és elviselhető a grafika, de azért nem ártana egy jó artist aki gatyába szedi a játék külsejét.

   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #112983   2009.06.15 12:09 GMT+1 óra  
Idézet
Érdekes próbálkozás, grafikához még annyit hogy 8bit-es képeket már a 90-es évek eleje óta nem láttam,


Műszáj "csúnya" képeket rajzolni mert alig 350 felhasználóval 3 nap alatt 1,3 gb letöltés volt, ennek oka hogy amíg a többi hasonló játékban ha küldetésre mész akkor megnyomsz 1 gombot és vársz 10, 20,30 percet és a végén kiírja hogy mi történt. Ehhez képest itt állandóan mész a térképen és új képeket tölt be felhasználónként akár másodpercenként is ami nagyon sok. mai nap 350 látogatóból volt 280 ezer oldalletöltés. Mi lesz itt 2 hónap múlva ?
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #112937   2009.06.15 03:26 GMT+1 óra  
Ez nem igazi 3d-s mmo, hanem renderelt képek vannak, amik elé (gondolom) alfás sprite-ket raknak ki (pl. ellenfelek), de állókép az egész, statikus képet kapsz mindig, és többé-kevésbé valóban körökre osztott, pl. a harc az ellenfelekkel. De hát közel az összes browser-based az ilyen, megvan ennek is az előnye, nem kell hozzá erős gép, könnyen elindítható, könnyen abbahagyható (ha jön a főnök :p )
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #112932   2009.06.15 01:51 GMT+1 óra  
Idézet
Bacce :
A "fegyverzet kereskedő" képen a figura ujjai eléggé érdekesek.

Spiderman, valaki?

Amugy valahogy nem tudom browserben elkepzelni ezt a game-et... Maximum korokre osztottan, mas esetben egyszeruen egy MMO content mennyisege tul sok ahhoz, hogy browserben lehessen jatszani. (WoW, L2, GW, stb mind 10-15Gb contentet tarolnak a winyon, s ebbol csak 1-2 Gb a zene, video!)
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #112882   2009.06.14 10:12 GMT+1 óra  
Szerintem pedig jó dolog, ha optimalizálva van, de azért tényleg lehetne szebb... Nekem a sok helyesírás hiba, valamint a félig magyar, félig angol nyelv okozott fejfájást, majd pedig a design (remélem változni is fog). A járéktérrel kapcsolatban: a fás dolog nem rossz, de inkább csak oda tedd őket ekkora számban, ahol van is értelme, és ahol a térkép szerint is erdő van, mert így eléggé erdős jellegű. A másik, hogy a fegyverkereskedőnél a jobb oldani fegyvereknél az információs cucc szétrántja az oldalt (felbontásom 1280x800). Tudom, vegyek új monitort (mondjuk laptophoz nehéz lesz, de mögódom! ). Hm.. hirtelen ennyi. Amúgy tetszik a dolog, csak kicsit felhasználóbarátabbra kellene csinálni, valamint a játékbeli Középfalu egy kicsit erőltetettnek tűnik, de ez nem nagy hiba. Hm... elsőre ennyi, aztán meglátjuk!

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #112859   2009.06.14 05:09 GMT+1 óra  
Érdekes próbálkozás, grafikához még annyit hogy 8bit-es képeket már a 90-es évek eleje óta nem láttam, olyan hangulata van mint a warcraft 1 videóinak, nem kell ennyire optimalizálni, elmúltak a betárcsázós idők.
A "fegyverzet kereskedő" képen a figura ujjai eléggé érdekesek.
Fejlesztés kezdete tavaj Firefox helyesírás ellenőrző plugin erősen javasolt.
Amúgy teljesen rendben van a stuff.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #112856   2009.06.14 04:20 GMT+1 óra  
Igen, én is épp akartam mondani, hogy ez a WoW&W elnevezés picit érdekes. Meg nekem az első kép ("Tajkép"... hm. Biztos egy fantasy-taj kártya van rajta) erősen intő jellegű, hogy ez nem az, aminek kéne lennie. De remélem nincs igazam.

A bandita pajzsa kicsit a mikrómra emlékeztet, ahol van az a bigyó, amit el kell tekerni, a sok kis pont meg a fokozatokat jelzi .Még a nyíl is stimmel. A tájkép meg remélhetőleg tényleg nem egy plane lesz sok fával, meg ezekkel a színekkel.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #112851   2009.06.14 03:51 GMT+1 óra  
Nem rossz a dolog, de kéne neki adni egy egységes dizájnt és saját cuccokat használni, így nagyon összedobáltnak tűnik az egész. Ez a woww név meg nagyon hasonlít valami hasonló témájú játékra. ^^

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #112850   2009.06.14 03:39 GMT+1 óra  
Elég sok a helyesírási hiba az oldalon (égtály pl... lyuly :p )
Az ötlet nem rossz amúgy, meg van benne content valamennyi. Gondolom a drágaköveket lehet majd irl pénzért vásárolni.
A grafika, főleg a háttér sajnos tényleg katasztrófa :/ ronda élénk műanyagszínek meg töksötét "árnyékos" fekete mindenhol. Nincs aljnövényzet az "erdőben", nincs rendes bevilágítás.
A karakterek végülis egész elviselhetőek.
Gondolom elég sok meló van benne amúgy.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #112848   2009.06.14 03:19 GMT+1 óra  
Ennyire low bites, és max standard materialos rendert is jó régen láttam...

Egy kis normális shadelés és nagyságrendekkel durvábban nézne ki. Persze ahhoz már textúra sem ártana a karakterekre, bár ahhoz már a poser-ből kiexportált karik nem lennének elegek (elsőre tök úgy néznek ki).
raytraceisten és übermedic
   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #112761   2009.06.12 15:37 GMT+1 óra  
XEFANDE.COM: World of Wizards & Warriors
   
> 1 <