játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Alchemist
Tower Defense alapú stratégiai játék
Kategória: stratégia, tower defense
A projectről:
Célom a Gem TD Warcraft III alapján egy komoly függőséget okozó, egyszerűen kezelhető, de mégis mély lehetőségeket nyújtó játék alkotása. A Gem TD adta az alapötletet, de nem szándékozom mindent onnan venni, ahol csak lehet, javítani szeretnék rajta.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Eclipse;
Paint :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009.10.01
2100.12.13
Beküldve:
2009.10.16 10:48
Fejlesztő:
Lizzard Games (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: shayan_legion@gmail.com
Tagok:
beküldő: Yokubo
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Alchemist

2009.11.01. 08:43

Fejlesztési napló - Alchemist
Yokubo 2010.05.07. 08:24
A játék megjelent a towerdefence.net-en:
http://www.towerdefence.net/games-275-Alchemist_TD.php
Eddig 5400-an játszottak vele, a fogadtatása elég vegyes sajnos :)
Yokubo 2010.02.02. 11:41
Próbálkoztam particle effect-ekkel (nem tudom hogy szokás magyarul hívni ezt), nézzétek meg, tanácsokat elfogadok, mivel gondolom itt sokaknak van komolyabb tapasztalata az ilyesmiben. Egyébként ismét megállapítottam hogy ez a particle effect-ekkel való kísérletezgetés rendkívül hálás része a játékfejlesztésnek, nagyon érdekes figyelni hogy a különböző beállításokra hogyan alakul az összhatás.
Yokubo 2010.01.22. 12:35
Kész van a játék során megszerezhető gyémántok (achievements) rendszerének az alapja.
Itt található róla leírás angolul:
http://www.towerdefence.net/forum/new-achievement-system-t4549.html
Yokubo 2010.01.09. 07:34
Elkészült a pontszámtábla:
http://www.belanet.ujmappa.hu/Alchemist/scores/highscore.php
Yokubo 2009.12.02. 09:44
Ja, és a Brigde Crossing pályán már most is van pár módosító cucc, kíváncsi vagyok rájön-e valaki hogy hogyan lehet ezeket legjobban felhasználni.
Yokubo 2009.12.02. 09:43
3 új pálya került be a játékba. Később lesznek mindenféle bónusz-adó meg szörnytulajdonság-módosító elemek a pályákon, amik egy kicsit majd érdekesebbé teszik a maze-építést (vagyis azt amit már a játékos csinál). A nehézségen is gyengítettem egy kicsit közkívánatra.
Yokubo 2009.11.14. 10:25
Bekerült a játékba a Bénító, Fagyasztó és Páncéltörő csapda. Ezeket aranyért lehet megvenni, és a rálépő ellenfelekre vannak hatással.
Yokubo 2009.11.13. 12:27
És íme a kedvenc funkcióm elkészült: az undo button. :) Igaz hogy még csak az elhelyezést lehet undozni.
Yokubo 2009.11.02. 11:34
Már nem így van :)
Yokubo 2009.10.16. 11:18
A szörnyek útvonalát ne zárjátok el mert attól lefagy a játék :) Ez persze később nem így lesz. :)
Yokubo 2009.10.16. 10:52
Ez még csak a legelső játszható változat, tudom hogy még sok hiba van benne, de gondoltam megmutatom hogy min dolgozom.

Hozzászólások - Alchemist
Endrow - Tag | 8 hsz       Online status #183551   2012.06.19 19:32 GMT+1 óra  
Hihetetlen jó játék, bár szó se róla elég nehéz. Különösképp jó ötletnek tartom hogy a szörnyek véletlenszerűen(?) jönnek újrajátszásokkor. Nem volt egyszerű elvinni az 50. szintig, éppen ezért volt nagyon jó érzés

   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #135359   2010.06.04 23:35 GMT+1 óra  
Nagyon programmer art feelingje van a dolognak Nightgate defensehez képest komoly visszalépés, de nyilván még nem jutottál addig a fázisig hogy ezzel foglalkozz

Mouseover infó ablakok sokat segítenének hogy mi micsoda.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #135139   2010.06.03 06:59 GMT+1 óra  
Jó régen nem írtak ide! Jó a Játék!
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #123445   2009.12.05 06:34 GMT+1 óra  
norton144: Örülök hogy tetszett! És majd még jobb lesz!

   
norton144 - Tag | 37 hsz       Online status #123298   2009.12.02 11:45 GMT+1 óra  
Váóóó!
Ez tök jó játék!
Egyből megszerettem pedig még csak level 5 ös vagyok
Szerk:
Ez nekem nagyon megy!
nem is gondoltam volna hogy be fog jönni!

Ezt a hozzászólást norton144 módosította (2009.12.02 11:54 GMT+1 óra, ---)

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #121849   2009.11.15 23:35 GMT+1 óra  
Most vettem csak észre hogy a demo linkem rossz helyre mutatott, javítottam.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #121611   2009.11.13 08:20 GMT+1 óra  
Kérek mindenkit hogy egy-egy játék után a Java Console-ra kiírt szöveget küldje el nekem (shayan.legion@gmail.com) hogy felhasználhassam a játék kiegyensúlyozásához!

A játékban van cookie, de nem csinál semmit, engedélyezhetitek nyugodtan a futását. Egyébként később a játéksebesség beállítást tervezem cookie-ban menteni.

Előre is köszönöm!

Ezt a hozzászólást Yokubo módosította (2009.11.13 09:16 GMT+1 óra, ---)

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #121207   2009.11.06 07:48 GMT+1 óra  
Bacce: Meg tudnád próbálni egy másik böngészővel?

A játék visszaköltözött a régi szerverre:
http://www.belanet.ujmappa.hu/Alchemist/

Az internetkapcsolat most sokkal jobb lesz így!

Ezt a hozzászólást Yokubo módosította (2009.11.07 12:12 GMT+1 óra, ---)

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #121202   2009.11.06 04:45 GMT+1 óra  
Idézet
Yokubo :
Bacce: ez lehet hogy még a maradék Swing-es gombnak köszönhető, majd meglátjuk hogy ha azokat is kiszedtem akkor is marad-e a képernyőszétvágódás.
Majd esetleg screenshot-ot küldhetnél erről az anomáliáról
[...]


http://kepfeltoltes.hu/091106/Error2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Így néz ki, de mikor átkattintok másik ablakra és vissza akkor rendbe jön, valszeg valami ablak képének frissítés lesz vagy ilyesmi, bár nem értek hozzá... win7rc, ff 3.5.4, java a shoton.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #121187   2009.11.05 10:06 GMT+1 óra  
Lord Crusare: A nehézség még nincs teljesen jól belőve, de ez végül is elég komlex dolog. Általában a lény hp, sebesség, és mennyiség függvénye. Pl. Ha 10db 100 HP 50-es sebességgel nagyjából ugyanakkora veszélyt jelent mint 40db 50 HP-s 25-ös sebességgel. De ez csak az elmélet, a speciális képességek pedig még jobban megbonyolítják. A távlati tervem az, hogy a lejátszott játékokról napló fájlokat készítek, és ezek alapján fogom beállítani a nehézséget

Matzi:
Összekombinálás: én azt szeretem, ha lehetőleg mindent mindennel össze tudok kombinálni.
Ha nem jön nagy kő/stratégia: igen, ez 50% stratégia 50% szerencsejáték De a Gem Tower Defense-ben is ez volt a jó
Egymásraépítés: ez bug, de néha jól tud jönni Igaziból csak bontásnál tud zavaró lenni.
Close formation: ez elvileg azt jelenti hogy egymáshoz közel jönnek, de ha nagyon gyorsak, akkor lehet hogy ez nem így történik.
Fejlesztés költsége megmaradt: igen, ez is bug. Most még sok hiba van, jelenleg a flicker dolgokra összpontosítok, mert azok nagyon zavaróak tudnak lenni, de majd a többit is javítom előbb-utóbb.

A 24 és a 28. szint is nagyon szép eredmény gratulálok! Én általában a 22. szinten szoktam elhullani

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #121137   2009.11.05 04:26 GMT+1 óra  
Mi a logika a fejlesztésben? Azt láttam, hogy mindig enged egy tornyot építeni, vagy kombinálni, meg pár szürke követ. Azokat is csak a körök között. Nem tudom, hogy milyen az eredeti, de nekem ez nem szimpatikus megoldás, sokkal jobban szeretem, ha menet közben is lehet építeni, fejleszteni, stb...

Szerk:
Rájöttem. 38. szint. Bár kicsit érdekes, hogy a talonban lévő kövekkel össze lehet fejleszteni a már lerakottakat is, viszont lerakni csak az egyiket lehet. A véletlen faktor szerintem túl nagy, mert ha nem jön nagy kő, akkor az ember könnyen elveszítheti, és ez sokat ront a stratégiai játék érzésen. Az szerintem bug, hogy két követ félig egymásra lehet építeni, ha egy kő jobb oldala mellé kattintok közvetlenül. A close formation nem tudom mit akar jelenteni, de egész biztosan nem azt, hogy egymáshoz közel jönnek.

Indítottam egy új játékot, és a fejlesztés költsége megmaradt a régi értéken, de a százalékok alaphelyzetbe álltak.

Ezt a hozzászólást Matzi módosította (2009.11.05 06:03 GMT+1 óra, ---)
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #121132   2009.11.05 03:34 GMT+1 óra  
Na, ismét kipróbáltam, 24. szintig jutottam. Egész izgalmasra sikeredett, egyedül a nehézségi szintet kellene belőni jobban, tehát a sok kis párszáz, majd párezer életerős lény után nem bedobni ilyen 42000 HPset, csak hogy utána ismét 2000-es jöjjön.... Sz'al érted, ezen még picit dolgozni kéne, nagyon hirtelen jött nagyon erős ellenség, nem volt átmenet.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #121127   2009.11.05 01:34 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Nálam ilyen 3-4 percig tölt a játék ami kicsit soknak tűnik.


De egyébként nálam így is max. 30mp a töltődés. Lehet hogy akkor próbáltad amikor éppen hülyéskedett a szerver? Nekem gyakran azt csinálja hogy megszakítja a kapcsolatot. Nem baj hamarosan visszaköltözök a jó kis magyar szerverünkre.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #121126   2009.11.05 00:03 GMT+1 óra  
Bacce: ez lehet hogy még a maradék Swing-es gombnak köszönhető, majd meglátjuk hogy ha azokat is kiszedtem akkor is marad-e a képernyőszétvágódás.
Majd esetleg screenshot-ot küldhetnél erről az anomáliáról

Ashkandi: Most egy ideiglenes külföldi szerveren van fenn a játék, azért töltődik lassan. Mondjuk lehet hogy ha a képeket jobban tömörítem akkor majd begyorsul. Megnézem majd hogy van-e olyan kép amit tudok tömöríteni.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #121121   2009.11.04 16:19 GMT+1 óra  
Nálam ilyen 3-4 percig tölt a játék ami kicsit soknak tűnik.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #121110   2009.11.04 15:01 GMT+1 óra  
amikor legörgettem az ablakot és vissza miközben jöttek az ellenek szétvágódott a képernyő... vagy valahogy így tudnám jellemezni, amúgy szépen alakul.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #121094   2009.11.04 12:11 GMT+1 óra  
Megjavítottam a villogás hibák nagy részét amit a Swing gombok okoztak.

Egyékbént aki Java-ban szeretne játékot írni annak csak azt tudom javasolni hogy a Swing elemeket messziről kerülje el. Csak baj van velük, és ráadásul a debugolásuk egy rémálom.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #120928   2009.11.03 08:51 GMT+1 óra  
Egy ideig nem működött a szerver, de most már sikerült helyreállítani, úgyhogy újra játszható a játék.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #120739   2009.11.01 08:49 GMT+1 óra  
Feltettem egy új képet, amin az Ashkandi által készített háttér látható amit jelenleg nem teljesen sikerült rászabnom a játékra, de már így is elég tetszetős

Ezúton is köszi Ashkandi!

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #120527   2009.10.29 04:45 GMT+1 óra  
Ha jól be lesz állítva a játékegyensúly, akkor már az első 10-20 szinten is minden egyes döntés fontos lesz, és úgy már talán izgalmasabb lesz az a rész is. Attól félek hogy ha hamarabb le lehet gyártani a mindenféle speciális gyémántokat akkor elvész az a kellemes várakozás ami élvezetesebbé teszi az első speciális összekombinálását.
De azért majd még gondolkodom azon amit írtál, meg igyekszem memorizálni hogy Crusare és nem Crusade

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #120449   2009.10.28 10:11 GMT+1 óra  
Először is Lord_CrusaRe. Nem, ne aggódj, más is írta már el.

Másodszor pedig az össz gondom annyi, hogy az az első 10-20 szint bőven elférne 4-5 szinten is, és akkor hamarabb indulna be az egész.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #120448   2009.10.28 10:03 GMT+1 óra  
Állítható lett a játék sebessége. Mondjuk lehet hogy nem a legszebb megoldás hogy a frissítési időt állítgatom, de elsőre nem jutott jobb eszembe

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #120437   2009.10.28 07:05 GMT+1 óra  
Lord_Crusade: Arra gondolsz, hogy unalmas az az első 10-20 szint ahol még nem lehet special gem-eket létrehozni? Azokon a szinteken is sokat számít hogy melyik gyémántot hova teszed le, inkább több alacsonyabb szintűt teszel-e le vagy egy nagy erőset, és hogyan építed fel a falakat.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #120358   2009.10.27 09:55 GMT+1 óra  
Közkívánatra?! Nem erős ez egy kicsit ?

Egyébként gratulálok a haladáshoz, ámbátor mint Tower Defense, ez nekem még mindig túl lassú, legalábbis ami az új lehetőségek elérhetővé válását illeti.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #120354   2009.10.27 09:48 GMT+1 óra  
Közkívánatra újra elérhető az Alchemist:
http://www.alchemist.comxa.com/


Jó játékot mindenkinek!

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #120320   2009.10.27 06:42 GMT+1 óra  
Csak szólok hogy a szerver valamiért nem megy, úgyhogy most egy darabig nem lehet futtani a játékot. Igyekszem minél előbb kiküszöbölni a hibát.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #120123   2009.10.26 03:02 GMT+1 óra  
Szerintem jól hangzik, rövid, az ABC elejére kerülök vele és jól kifejezi azt hogy itt bizonyos gyémántokat kombinálva újakat kell létrehozni.

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #120119   2009.10.26 02:16 GMT+1 óra  
Miért épp Alchemist?
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #119996   2009.10.25 02:44 GMT+1 óra  
Kijavítottam egy nagy adag hibát, bekerült egy csomó új dolog pl.:
- különböző ellenfelek
- speciális gemek működő képességekkel
- lehet több életet venni és speciális tornyokat fejleszteni

Próbáltam rajta szépíteni is

Ashkandi: grafika mely részében tudnál segíteni? Inkább a kezelői felületben vagy ellenfelek/terep/animált dolgok rajzolásában?

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #119543   2009.10.17 23:20 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
A kérdés csak az, hogy jelen projekt, vagyis az Alchemist vajon mivel tudja érdekessé tenni a tower defense műfaját.


Majd meglátjuk mi lesz a vége, de reményeim szerint ha sikerül a korábban felsorolt dolgokat megvalósítanom akkor már egy nagyon klassz játék lesz ez.

Elf: nem sértődtem meg , majd később kell valami tutorial féleség is a játékba, és akkor hamarabb érthető lesz a lényeg.

Egyébként a zöld fejű IT-ket amikor rajzoltam, akkor zombikra gondoltam közben Ezért zöld a fejük.

Próbáld ki ezt, igaz ebben sincs tutorial:
www.gemtowerdefence.net

Ezt a hozzászólást Yokubo módosította (2009.10.24 05:07 GMT+1 óra, ---)

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #119538   2009.10.17 15:37 GMT+1 óra  
Elf: Próbálj ki pár tower defense játékot, és megtudod, mi is ez. Ott van pl. az egyik kedvencem, a Defense Grid:

http://ferv0r.files.wordpress.com/2009/05/tower_defensegrid.jpg
http://www.gamershell.com/static/screenshots/12993/339592_full.jpg

A játékos célja, hogy tornyokat építsen az ellenség útja mellé, melyek a különféle viselkedésű ellenfeleket még azelőtt iktatják ki, hogy azok elérnék az út végét, ahol általában valami roppant fontos van.

Na most, a különbség csak az, hogy a Defense Grid-ben ezt megbolondították azzal, hogy a tornyokat az ellenség útjába építve egy hosszabb labirintus végigjárására kényszerítheted őket, ezáltal több időd marad kitalálni, melyik ellenséggel hogyan lehetne elbánni, illetve ott úgy van, hogy a célállomás egy számítógép, ahonnan a működéshez szükséges elemeket viszik el az ellenséges lények. Ott az ellenség segítí is társait, és olykor összedolgozva túljárnak a játékos eszén.

A kérdés csak az, hogy jelen projekt, vagyis az Alchemist vajon mivel tudja érdekessé tenni a tower defense műfaját.

   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #119534   2009.10.17 15:04 GMT+1 óra  
Tudom, hogy egy kretén vagyok (és nem vok, mert ilyen szó a magyar nyelvben nincs), de én ebből a játékból egy bitet sem értek. Jobb-alul tudok valami színes izék közül választani, és kattintgatni a játéktérre, ahol ezek az izék megjelennek. Aztán az egyetlen kattintható gombra (Bring it on) megjelennek ilyen zöld fejű akármik (gyomorrontásos íti-k (E.T.-k)) és elkezdenek masírozni a pályán. A játékosnak semmi beleszólása az eseményekbe. OK. A Choose one alatt megjelennek újabb színes izék. Bökdösök ide, oda, megint jönnek a ződ fejű f@szok, valamelyik színes izé lődöz valamit, aztán megint ugyanaz elölről. Őőőőő.... mi ebben a játék? Bocs, nem akarlak megbántani, de nekem marhára nem világos, mi a játékos dolga. Mondjuk én tök hülye vagyok az ilyesmihez. Remélem nem lesz sértődés a dologból, végül is ez még csak a 0.03-as verzió.

Amúgy érdekes dolog ez; van aki nem reggeli be a projectjét egészen addig amíg grafikailag is nem tud valami értékelhetőt felmutatni, és van olyan is aki már a legkorábbi verziót is reggeli. Nincs ezzel semmi gond, csak érdekes. Én személy szerint örülnék egy olyannak, hogy az új projectek a JF-en valamiféle ideiglenes helyre (fórumon belül is) kerülnének, amit csak a törzstagok látnának, és ők pontozással/szavazással döntenék el egy projectről, hogy érdemes-e a nagy nyilvánosság előtti (JF.hu-n való) megjelenésre. Ilyenkor a kezdők legalább megtudhatnák, hogy a profibb fejlesztőknek mi a baja az elképzelésükkel. De ez már megint OFFtopic, bocs!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #119531   2009.10.17 12:58 GMT+1 óra  
Akhkandi: A grafikában a segítség mindenképpen érdekelne Majd gondolkodom a kinézeten, meg a témán is.
Egyébként a gemes téma szerintem nem unalmas, pl. ha megnézed a towerdefence.net-en akkor a 3. legnépszerűbb játék a több százból. Pedig tele van buggal.
Szerintem ha sikerül megírnom jól a játékot, akkor simán lehetne akár 100 ellenfél is egyszerre. A pálya mérete nekem úgy tűnt hogy a gem TD-ben ideális.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #119530   2009.10.17 12:53 GMT+1 óra  
Na mégis feltettem egy screenshotot, bár azt hiszem ezzel inkább rontottam a helyzetemen mint javítottam

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #119529   2009.10.17 12:52 GMT+1 óra  
Ez a gemes téma nem unalmas már ? Mindenki ilyen köves kombinálós tower defense-t csinál mostanában. Valami új környezetet kéne kitalálni, zombis, ufós, robotos, vírusos, stb.

Optimalizálás miatt úgyse lehet 5000 ellenfél a képernyőn, úgyhogy nem feltétlen kell óriási pálya. Viszont ha van valami jó ötleted a kinézetre akkor a grafikában segíthetek.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #119528   2009.10.17 12:42 GMT+1 óra  
kuzanth: Ezt nem kell letölteni Böngészőből játszható, ha rákattintasz a linkre, már indul is a játék. Screenshotot még nem teszek fel, csak ha már majd normálisan fog kinézni a játék. Most még a gui meg a grafika is elég vacak
Ami új lesz a tervek szerint:
- több féle ellenfél
- több pálya, ami a teljesítés után bónusz reward gem-eket fog unlock-olni (bocsánat a magyarság illetve angolság miatt )
- kiegyensúlyozott játék sokféle tulajdonsággal (pl. méreg, lassítás, többféle célpontkiválasztási mód)
- slate-ek amik csak a rajtuk áthaladókat támadják
- sokféle gem
Hát egyenlőre ennyi. De ha ez mind sikerül akkor az már egy nagyon jó kis játék lesz

Ashkandi: Esetleg scrollozásos módon lehetne kisebb a képernyő, majd gondolkodom rajta. Az fontos hogy nagy legyen a pálya, mert különben lehet hogy mondjuk a 100. szinten betelik, és az mindenképpen elkerülendő.
Gondolkodom olyan megoldáson is hogy a gui mindenféle felugró menükből meg gombokból álljon, és akkor így a gombok nem foglalnának helyet. Úgy már csak kb. 800x640 lenne.

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #119519   2009.10.17 10:00 GMT+1 óra  
A téma tőled már ismerős, de ez most webes verzió lesz. Tényleg nem minden fér a képernyőre, amúgy alakul.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #119513   2009.10.17 05:07 GMT+1 óra  
A grafikától eltekintve jó játék. Talán az ablak mérete lehetne kisebb ( mondjuk egy flash játékhoz illő 600x400 vagy valami ilyesmi.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #119509   2009.10.17 04:44 GMT+1 óra  
A demot-t nem próbáltam, de most ünnepi okokból kifolyólag engedékeny vagyok. 1-2 képet dobj fel, pls, mert nem mindenki fogja látatlanul letölteni a demot. Nem tudom mi a különbség ezen játék, és az általában Tower Defense-ként számon tartott játékok, de mivel írtad, hogy nem akarsz minden ötletet onnan lopni, esetleg kiegészíthetnéd az adatlapot azzal, hogy mi lesz az, ami új, és mi az, ami átvett ötlet. Köszi!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #119459   2009.10.16 10:48 GMT+1 óra  
Games: Alchemist

   
> 1 <