játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5448
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2520

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Folyadék_The Liquid
Bemutató-pálya
Kategória: Sci-Fi / Horror
A projectről:
A játék a nem olyan távoli jövőben játszódik és a Föld-invázió témára épül. Magyar lenne az egész, vagyis a párbeszédek, a játék alatt előforduló táblák, útjelzők stb. Magyar nyelvezettel (később Angol), ráadásként a helyszín Budapest.
A játékos változatos és rémisztő helyszíneken küzdené magát végig hogy a küldetését véghezvigye. A játék alcíme lesz a "Kimenekítés" (Evacuation), vagyis ez lesz majd a fő cél, tudósok és a kutatási anyagok eljuttatása az Újföldre.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Cryengine 3
;
3dsmax
Zbrush
Photoshop
Substance Painter
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012. Szeptember
Beküldve:
2013.02.23 21:49
Fejlesztő:
( fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: babar
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Folyadék_The Liquid

2017.11.02. 09:39

2017.11.02. 09:38
Az első fegyver...
Az első fegyver...
2013.11.19. 11:53
a videóból_04
a videóból_04
2013.11.07. 03:45
a videóból_03
a videóból_03
2013.11.07. 03:42
a videóból_02
a videóból_02
2013.11.07. 03:41
a videóból_01
a videóból_01
2013.11.07. 03:39
A főkarakter keze a játék első feléhez.
A főkarakter keze a játék első feléhez.
2013.09.23. 13:58
Katona01
Katona01
2013.09.18. 15:29
Mutáns01
Mutáns01
2013.09.18. 15:28
Új Logó
Új Logó
2013.08.05. 19:33
Módosított bevilágítás04
Módosított bevilágítás04
2013.08.05. 19:31
Módosított bevilágítás03
Módosított bevilágítás03
2013.08.05. 19:31
Módosított bevilágítás02
Módosított bevilágítás02
2013.08.05. 19:30
Módosított bevilágítás01
Módosított bevilágítás01
2013.08.05. 19:29
A játszható karakter rajza
A játszható karakter rajza
2013.07.02. 07:23
utca04
utca04
2013.06.17. 15:25
utca05
utca05
2013.06.17. 15:25
utca06
utca06
2013.06.17. 15:23
3d-s terv01
3d-s terv01
2013.06.10. 04:15
Kivezető folyosó 01
Kivezető folyosó 01
2013.06.05. 18:37
Kivezető folyosó 02
Kivezető folyosó 02
2013.06.05. 18:36
Minigun terv
Minigun terv
2013.06.03. 11:14
kész01
kész01
2013.05.12. 16:04
kész02
kész02
2013.05.12. 16:04
kész03
kész03
2013.05.12. 16:03
színház elkészült része 1
színház elkészült része 1
2013.05.08. 08:24
színház elkészült része 2
színház elkészült része 2
2013.05.08. 08:24
színház elkészült része 3
színház elkészült része 3
2013.05.08. 08:23
Az első
Az első "szerencsefia"
2013.05.05. 14:31
Az autóóó...
Az autóóó...
2013.05.01. 03:32
Még egy kép a színház befejezése előtt.
Még egy kép a színház befejezése előtt.
2013.04.29. 23:50
Az állványzat.
Az állványzat.
2013.04.24. 18:43
Még mindig a színház.
Még mindig a színház.
2013.04.24. 18:42
színház text02
színház text02
2013.04.18. 07:09
színház text 01
színház text 01
2013.04.18. 07:08
Újabb pályaelem, még a színház részhez
Újabb pályaelem, még a színház részhez
2013.04.11. 00:29
világosabb
világosabb
2013.03.28. 06:31
és akkor a világosabb verzió
és akkor a világosabb verzió
2013.03.28. 06:25
az első színpad tartórészei
az első színpad tartórészei
2013.03.28. 06:23

Fejlesztési napló - Folyadék_The Liquid
babar 2017.11.02. 09:39
Projekt korábban készült elemeinek felújítása.
babar 2013.10.15. 08:22
Elkészült a játék honlapjának alapja.
babar 2013.09.18. 15:30
Készült pár új rajz, közben a menü és a trailer munkálatai folynak...
babar 2013.08.05. 19:34
Módosult a korábbi pályarészeken a bevilágítás és a játék kapott egy új logót.
babar 2013.06.17. 15:20
A terv alapján elkezdtem kidolgozni az első utcarészt.
babar 2013.06.10. 04:14
Belefogtam egy 3d-s utcatervbe, ami megadja majd a pályán elrendezett tárgyak helyét és milyenségét.
babar 2013.06.05. 18:35
Elkészült a színházból kivezető folyosó is, a következő lépés az utca modellezése.
babar 2013.05.15. 22:58
Elkészült a menü háttere is, a menürendszeren még agyalni kell...
babar 2013.05.12. 16:00
A színház elkészült, pár dolgot változtattam a bevilágításon.
babar 2013.05.08. 08:25
Sajnos kicsit elszámoltam magam, de hamarosan elkészül a teljes színház.
babar 2013.04.29. 23:49
Ha minden igaz, akkor ma vagy legkésőbb holnap délelőtt befejezem a színház textúrázását és jöhet a folytatás.
A következő a menühöz szükséges modellezés lesz.
babar 2013.04.24. 18:40
Végre sikerült kiagyalni a menü kinézetét, így az is készülőben.
Az első terv egy rajzolt háttér volt, ami előtt feliratokon keresztül jutottunk volna el a menüpontokhoz, de úgy gondoltam a mai játékokat elnézve, hogy valami masszívabb kell, ezért 3d-s és vélhetően egyedi lesz :)
babar 2013.04.18. 07:03
Befejeztem a színház modellezését, elkezdtem a textúrázást.
babar 2013.03.26. 16:44
Alakul a színház, fények, tüzek még változóban csak próbaképp beletettem.
babar 2013.03.13. 08:39
Elkezdtem a 4. helyszín modellezését, ami a Vígszínház belseje, az előadótér lesz.
babar 2013.03.13. 08:38
A 3. helyszín kész, még a gyertyák lángjai kerülnek majd bele utólag és talán egy két fáklya.
babar 2013.03.04. 10:54
Még egy nap és kész a 3. helyszín :)
babar 2013.02.27. 04:59
Elkészült a modellkészlet a 3. helyszínhez, jöhet a textúrázás.
babar 2013.02.25. 17:47
A mai nap befejeződik a 3. helyszín modellezése, szerdától textúrázás.
babar 2013.02.25. 04:48
Javítottam a sztorin. Az ózon téma valóban nem volt jó és így utólag az tűnt feleslegesnek, így kivettem. Az új bolygó helyét igyekeztem meghatározni a mostani kutatások alapján.
babar 2013.02.25. 01:39
A bemutató pálya az első pályát tartalmazná. Jelenleg a harmadik helyszín készítése folyik.
A bemutató pálya nem tartalmazna mindent a tényleges első pályából, így a bemutató végigjátszása nem rontja majd az elkészült játék élményét.

Hozzászólások - Folyadék_The Liquid
babar - Tag | 43 hsz       Online status #211648   2017.11.02 17:41 GMT+1 óra  
Elővettem ismét a projektet. Felújításra, javításra kerülnek a modellek, ezekből töltöttem fel képeket. Ha végeztem, akkor megpróbálom Unreal-ben összerakni...

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #199444   2013.11.23 15:18 GMT+1 óra  
Köszi!!!
Természetesen lesz Angol verzió is, egyéb nyelv csak felirat formában.

   
frogbonegames - Tag | 74 hsz       Online status #199425   2013.11.22 22:41 GMT+1 óra  
Az "Az első fegyver..." kép nagyon komoly. Biztos csak Magyarul lesz? Szerintem nem csak itt játszanák szívesen.

Szerk: Ja, most olvasom hogy angol is. Szóval szép.

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #198932   2013.11.07 11:36 GMT+1 óra  
Tettem fel egy új videót, persze ez is csak teszt, még babrálok vele...

http://www.theliquidgame.com/#!videk/cmjk

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #198347   2013.10.15 21:54 GMT+1 óra  
Idézet
babar :
Köszi!!
A betűméretet állítottam, remélem most már olvasható



mácsbedör!
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #198344   2013.10.15 19:12 GMT+1 óra  
Jó az a kéz.
   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #198343   2013.10.15 18:11 GMT+1 óra  
Köszi!!
A betűméretet állítottam, remélem most már olvasható

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #198342   2013.10.15 17:28 GMT+1 óra  
Az Amatic SC fontot cserélném valami szélesebbre,mert eléggé nehezen olvasható, de a többi tetszik
   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #198339   2013.10.15 16:25 GMT+1 óra  
Készítettem egy honlapot a játéknak, persze még nincs készen és vannak hibái is, de észrevételeket szívesen fogadok.

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #197542   2013.09.23 21:57 GMT+1 óra  
Köszi

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #197461   2013.09.20 22:39 GMT+1 óra  
Az a mutáns baromi jó!

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #196945   2013.08.23 14:55 GMT+1 óra  
Bár néhány dologgal küzdeni kell benne, de úgy gondolom, nem volt rossz választás a cryengine. A modellek minőségétől meg nem függ az összhang, a stílusuk, kialakításuk ami meghatározza azt, arra igyekszem figyelni. Nagyon sok múlik a bevilágításon, ezért alakítgatom azt is lépésről lépésre....

   
majoros - Tag | 11 hsz       Online status #196944   2013.08.23 13:16 GMT+1 óra  

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #196943   2013.08.23 11:20 GMT+1 óra  
Inkább használnátok a csillámtrace-t, mert az több gépen megy, mint a CryEngine (no offense Geri, viccelek csak )

   
majoros - Tag | 11 hsz       Online status #196942   2013.08.23 10:38 GMT+1 óra  
Mivel még az én 5 éves gépemen is elfut (ami már újkorában sem számított csúcskategóriásnak) nem hiszem, hogy olyan kicsi lenne a kompatibilis gépek halmaza. A modellek meg szerintem simán megütik az elvárható szintet, tekintve, hogy ez egy szabadidős projekt és nem áll mögöttünk egy kiadó sem aki öntené a pénzt.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #196919   2013.08.22 15:06 GMT+1 óra  
a cryengine kétségtelenül szép, azonban ahhoz, hogy szép legyen, nagyon jó minőségű modellek is kellenek, különben nagyon fura lesz az összhang. ez súlyosan megnöveli a fejlesztési időt, és a cry engine a kompatibilis gépek halmazát is jelentősen korlátozza.

persze most, hogy már ennyire előrehaladt a fejlesztés, nem lehet variálni.

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #196761   2013.08.14 17:09 GMT+1 óra  
Hát sajnos nem tudok mit kezdeni, igyekszem magam megoldani, legalábbis a trailerben, azután majd meglátjuk. Meg úgyis leírjátok majd hogy sikerült
Mivel a pénzgyűjtés sikere részben a trailer-től is függ, ezért mindenképpen addig babrálok vele, míg jó minőségű nem lesz.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #196579   2013.08.07 16:57 GMT+1 óra  
Há mé. A CryEngine jó alap, a modellek nem rosszak, akár el is juthat a Steam-ig. Csak pont az az animátor téma a legneccesebb rész.
A célok kitűzése nem rossz dolog. Tőbbet lehet velük elérni, mint cél nélkül...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #196571   2013.08.06 21:11 GMT+1 óra  
Chuck Norris...

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #195757   2013.07.02 21:37 GMT+1 óra  
Kicsit vagy inkább nagyon változtak a játékkal kapcsolatos terveim.

El szeretnék jutni a kiadásig...Kickstarter...Steam...stb.
A kickstarter elindítása előtt össze akarok rakni egy rövid trailert, ehhez lényegében az első pályarész elemei elegendőek + 4 karakter. A csapat nagy része megvan, de egy ANIMÁTOR hiányzik!!!
Max-os emberke kellene, riggelés, animálás....a szokásos feladatok, valamint egy kicsit rá kell gyúrni a cryengine 3-ra, de az utólag elegendő.
Az érdeklődéstől és a pénzgyűjtéstől tenném függővé a folytatást, amennyiben megvalósulnak az elképzelések, a munka Angliában folytatódna, vagyis ide kellene utazni.

Jelentkezni email-ben lehet: 1palferenc@gmail.com címen.

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #194134   2013.05.21 11:46 GMT+1 óra  
Készítettem egy videót, sajnos nem a legjobb, de talán látni belőle valamit.

http://www.youtube.com/watch?v=9OWN9k1jmRE&feature=youtu.be

   
SINECRON - Tag | 37 hsz       Online status #193333   2013.04.11 21:26 GMT+1 óra  
Uh, gyorsan ki is dolgozok egy backup rendszert a Gravity-nek

Ezt a hozzászólást SINECRON módosította (2013.04.11 21:58 GMT+1 óra, ---)

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #193285   2013.04.09 12:00 GMT+1 óra  
Némi "élmény" és tapasztalat leírás az elmúlt napokról:
Majdnem elveszett 1 havi munkám, mert a Max reset xform-ja rendesen tönkretette a modelljeimet. Nem tudom mi történt, de megőrült, a látszólag jó modellek export után a cryengine-ben teljesen szétestek. Próbáltam mindent, hogy megmentsem a modelleket és végül sikerült kicseleznem a Max-et. Leírom hogyan, hátha valakinek segítek vele. Újratelepítés után a modellek még mindig rosszak voltak, de mivel ja ó mindig győz, ezért megpróbáltam a következőt. Reset-eltem a Max-et és nyitottam egy új projektet. Létrehoztam egy egyszerű hengert, ez volt a jó modell, majd beimportáltam a javítani kívántat. A hengert átdobtam edit poly-ba és hozzá attach-oltam a rossz modelt, majd kitöröltem a hengert és kész is volt, a jó modell helyrehozta a rosszat. Sajnos a javított modell pivot point-ja elveszik, mert ha próbáltam a hengert odamozgatni (align), akkor már nem működött a javítás.

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #192997   2013.03.31 19:25 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni.
- Nagyjából már behatárolható a játék milyensége; hamarosan elérkezem egy utcai helyszínhez, ahová szükségem lenne autó-, és egyéb járművek modelljeire, roncsokra és épekre egyaránt, ehhez kérném a segítséget. 70 évvel később járunk, ahol már nincsenek márkajelzések, egyetlen egy nagy cég gyártja a modelleket, kategóriákra osztva, olcsóbbtól a drágábbakig. Persze minden kategóriában van többféle típus.
Hosszútávú lenne a részvétel és persze viszonylag low-poly modellek kellenek, hogy mennyire azt lefixáljuk. Az elsőre már szükségem lenne a színházjelenethez, igyekszem valami tervet összehozni.
- A második segítségkérés fegyverekkel kapcsolatos lenne. Szintén modellezés, néhány korunkbeli és még nem létező típusra vonatkozóan.
- A harmadik kérés karaktermodellezéssel kapcsolatos. Low-poly modellek készítése, férfi, női egyaránt.

Gyakorlottabb eberkéket keresnék, aki lehetőleg szakosodva (autók vagy fegyverek vagy karakterek) alkot és van ideje arra, hogy 2 hetente készre hozzon egy-egy modellt (persze modell bonyolultságtól függően).
Az idő sajnos nem sok, a nyárig (július) a pályának fel kell épülnie.
Előre is köszönök minden segítséget!!

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #192930   2013.03.29 21:50 GMT+1 óra  
Annak elkerülésére hogy mindent tudjatok a pályáról, azt ötlöttem ki, hogy egy része majd rejtve marad, így lesz némi meglepetés...
A látvány része a textúra után is alakulni fog, mert minden tárgynak egyesével állítom be a szín-, és világosság erősségét, attól függően milyen területen helyezkedik el, valamint a fények helyzetét és erősségét.
Sajnos concept rajzaim nincsenek, így a pálya is alakul folyamatosan(remélhetőleg nem hátrányára), az elképzeléseimet egészítem ki ahogyan haladok a környezettel. Szerencsére a gépem és a cryengine is bírja a strapát

   
majoros - Tag | 11 hsz       Online status #192915   2013.03.29 17:43 GMT+1 óra  
Hát, a művészet relatív. Mi az hogy hiányzik? Pontosan mire gondolsz?
Ráadásul ezek még nem is végleges képek. A játékos szemszögéből sem pont így fogod majd látni, illetve az animációkban is hozzá tud tenni a kameramozgás az összképhez.
Személy szerint nekem például nagyon bejön a látványvilág (és ezt nem azért mondom mert én is a csapat tagja vagyok).

   
versio - Tag | 659 hsz       Online status #192907   2013.03.29 16:46 GMT+1 óra  
egy valami mindenkepp hianyzik a kepekbol , meghozza a muveszet, a grafikusnak ajanlom a mintaepitest, amit rengeteg concept kep tanulasabol fel tud epiteni
   
majoros - Tag | 11 hsz       Online status #192900   2013.03.29 14:39 GMT+1 óra  
Ha csak a képeket nézed, akkor így járhatsz: http://www.youtube.com/watch?v=Tx4XIwh3GWw

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192856   2013.03.28 21:27 GMT+1 óra  
A kialakítás és a térkihasználás viszont jól látszik, és az alapján elképzelve nagy lesz az összhatás.

Még egy poént is elsütök azért:
Annyi képet csináltok a fázisokról, hogy lassan nem is kell játszani a játékot, csak végigfutni a pályák útvonalát a képeken.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #192806   2013.03.28 14:22 GMT+1 óra  
Azért a max-os renderek jóval szebbek, mint a játékbeli társuk, de ház ez már csak így van.
Nem az elrejtés volt a célom, hanem a majdani képi világ bemutatása, de hogy eleget tegyek a kérésnek, rakok fel világosabb képet is.

   
Matzi - Szerkesztő | 2520 hsz       Online status #192801   2013.03.28 12:08 GMT+1 óra  
Fejlesztés közben nem feltétlenül ez a legfontosabb szempont. Mármint a maxból renderelt prop-okon jobban látszik a minőségük, mint egy ködös sárga shoton, amilyen a többi. Ez egy fejlesztői oldal, nem árt a fejlesztés részleteit megmutatni, nem pedig elrejteni. De ahogy gondoljátok.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #192799   2013.03.28 12:05 GMT+1 óra  
Az engine-ben használok ködöt az atmoszféra megteremtéséhez, ezért ez a színezet. Egyenlőre a színház csak szürke elemeket tartalmaz, textúra után majd színesebb lesz.

Lehet hogy majd ez adja a játék képi egyediségét

   
Matzi - Szerkesztő | 2520 hsz       Online status #192798   2013.03.28 11:23 GMT+1 óra  
Alakul ez.
Lesznek majd rendes színezetű shotok is? Ez a színszűrő elég erős.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #192362   2013.03.15 16:32 GMT+1 óra  
Köszi!!
Jelenleg nem vagyok egyedül, de a pályaépítést (modell, textúra, bevilágítás, tárgyak elhelyezése) a 2. helyszínnel kezdve egyedül végzem. A terv hogy nyárig felépítem a teljes pályát, utána mindenképp kell segítség egyéb területen (pl anim).

   
SINECRON - Tag | 37 hsz       Online status #192308   2013.03.14 19:36 GMT+1 óra  
Jól néz ki ez a játék, eddig nagyon jóra sikeredtek az elkészült helyszínek. A sztori meg a háttér a végén kialakul, egyelőre haladj amivel tudsz, majd lesznek még segítők. Hányan toljátok most a csapatban? Ha egyedül vagy, akkor még nagyobb teljesítmény. Gratula!

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #191583   2013.02.25 20:52 GMT+1 óra  
Nem mondanám kimondott FPS-nek, de persze lesz benne fegyver. A játék során majd szert teszünk egy szerkezetre, ami némileg mellőzi majd a fegyver használatát. Érezni fogjuk a lények közelségét , gyakoribb lesz majd a közelharc, aminek az élvezetessé tétele nem kis fejtörést fog okozni a csapatnak.

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #191580   2013.02.25 20:21 GMT+1 óra  
Nem volt minimál az adatlap csak valamiért törlődött az egész és nem tudtam visszalépni a projektbe, vártam a javítást. Pótolom az elveszetteket.

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #191577   2013.02.25 19:53 GMT+1 óra  
Ez egy fps lesz mutánsok abriktolásával?
Humor is folyadékot jelent, legyen vicces is - dr Who-ban is volt egy ilyen rész, csak az a marson.
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #191576   2013.02.25 19:41 GMT+1 óra  
A minimál adatlap nem zavar, de azért legyen már kattintható a link a főoldalon (csapat és project név) Köszi.
Utólagos engedélyetekkel belepiszkáltam.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #191572   2013.02.25 15:34 GMT+1 óra  
Jajó, ez CE.
Már kezdtem magam alá wc-zni, hogy itt mindenki ilyen brutál 3d motorokat tud írni...
Persze ez nem von le semmit az egész értékéből, hajrá!

   
majoros - Tag | 11 hsz       Online status #191569   2013.02.25 14:56 GMT+1 óra  
Az UDK és a CE között gondolkodtam az elején, de a fő ok amiatt ez győzött az, hogy itt mindent valós időben mutat az engine, UDK-ban meg volt olyan hogy percekig kellett várnom mire újraszámolta a fényeket vagy egy materialt. Meg úgy összességében nekem ez jobban kézreáll, egyszerűbb a használata. És az sem utolsó szempont, hogy nagyon részletes leírás van hozzá.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #191567   2013.02.25 12:50 GMT+1 óra  
miért cry engine? nem lesz nehézkes tartalommal megtölteni?

   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #191566   2013.02.25 11:55 GMT+1 óra  
Úgy vélem az apróbb hibák javíthatóak, pusztán átgépelés kérdése, a játék menetét nem befolyásolják, majd utánanézek. A helyzet felvázolásának feleslegességével nem értek egyet, kell hogy a játékosban kialakuljon egy kép, általában a mese mindig körítéssel kezdődik.
Szó sincs az emberiség megmentéséről, hajóval szállításáról. A kerettörténet csak az indulási alapot írja le, a segítség katonai téren értendő, persze ez a játék előtti bevezető videóban lesz. A cél a kutatási anyagok és a kutatást végző tudósok kimenekítése lesz, a bolygó megmentése majd talán a következő részben...

   
Matzi - Szerkesztő | 2520 hsz       Online status #191565   2013.02.25 10:31 GMT+1 óra  
A képek tetszetősek, de a sztori elég sánta. Vannak benne apróbb hibák, pl hogy minek mennénk másik galaxisba ezerszer akkora úton, ha a miénkben is ezrével vannak lakható bolygók. Meg hogy az ózonlyuknak nincs sok köze a globális felmelegedéshez. Ráadásul ezek a történethez teljesen felesleges részletek.

Meteor + idegen lények oké, egy kolonizáló hajó amivel meg lehet menekülni az oké. Viszont én kihagynám a többit, pl az erőforrások kutatását. Akarnak kolonizálni egy bolygót, és hirtelen az invázió miatt ez válik az egyetlen menekülési úttá, terjeszkedésből túlélésért folytatott harc. A lakosság 99.9999%-a ígyis-úgyis itt marad. Szvsz.

Azért hajrá!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
babar - Tag | 43 hsz       Online status #191519   2013.02.24 05:49 GMT+1 óra  
Blent: Folyadék (The Liquid)

   
> 1 <