játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Poseidon Minigame Mobil
Segítsd híveid és pusztítsd a hitetleneket!
Kategória: RTS, istenszimulátor
A projectről:
"Ragadd meg Poszeidón háromágú szigonyát, korbácsold fel a tengerek hullámait, és juttasd el híveid hajóit az áhított kikötőig a szélnél is sebesebben! Azt pedig, ki rest hozzád fohászkodni hajóútja előtt, pusztító viharokkal tanítsd móresre, eszébe se jusson elterjeszteni, hogy nem kell félni a tengeristen nevét!"

Egy ujjas mobiljáték a Minigame mobil versenyre. Az ujj/egér húzása hullámokat ver a tengeren, az így gerjesztett kedvező áramlatok pedig hamarabb célba juttatják az arra érdemes hajósokat. Egy pont nyomva tartása a vízen pedig vihart kelt, elpusztítva az imát elmulasztó tengerészek hajóit.
A segítség és a büntetés növeli a hívek számát, míg ezek elmulasztása, vagy eltévesztése csökkenti azt. Az az isten pedig, kinek létezésében már senki sem hisz, valóban megszűnik létezni.
El tudod terjeszteni a hitet az ókori görög szigetvilág minden városában, vagy hagyod, hogy örök feledésbe merüljön Poszeidón neve?
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.01.19.
2013.03.11.
Beküldve:
2013.01.20 09:17
Fejlesztő:
Kosina Zoltán (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: zoltan@kosina.hu
Tagok:
beküldő: kosinaz
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Poseidon Minigame Mobil
Poszeidón
Poszeidón
2013.03.09. 04:29
A vallásszabadság győzelme, opcionális navicentrikus világkép, totális lekövetés
A vallásszabadság győzelme, opcionális navicentrikus világkép, totális lekövetés
2013.03.07. 11:27
Poszeidón elől egy hajó sem bújhat el
Poszeidón elől egy hajó sem bújhat el
2013.03.03. 15:19
A kezdő istenek képességeinek teljes tárháza
A kezdő istenek képességeinek teljes tárháza
2013.03.03. 15:18
Vallási statisztika feltörekvő isteneknek
Vallási statisztika feltörekvő isteneknek
2013.03.03. 05:19
Az új előcsarnok, aki akarja, kezdheti rögtön nagyban is
Az új előcsarnok, aki akarja, kezdheti rögtön nagyban is
2013.03.03. 05:17
Zeuszi szómenés, új imák, és új szummárumok
Zeuszi szómenés, új imák, és új szummárumok
2013.03.01. 13:36
Térkép restaurálva, tengerek friss vízzel feltöltve, kikötők újra megnyitva, kijelzők beépítve
Térkép restaurálva, tengerek friss vízzel feltöltve, kikötők újra megnyitva, kijelzők beépítve
2013.02.28. 14:20
Mozgásban a görög szigetvilág, hála a vadi új szkripteknek
Mozgásban a görög szigetvilág, hála a vadi új szkripteknek
2013.02.26. 13:31
A Pantheon előcsarnoka, minden új istenség itt kezdi pályafutását
A Pantheon előcsarnoka, minden új istenség itt kezdi pályafutását
2013.02.26. 13:30
Hangos sirámok, új keret, imamérce, és az időugrató Kronosz papa
Hangos sirámok, új keret, imamérce, és az időugrató Kronosz papa
2013.02.02. 14:45
 Hellészpontosz forgalmasabb mint valaha, pedig már közelednek a viharfelhők
Hellészpontosz forgalmasabb mint valaha, pedig már közelednek a viharfelhők
2013.01.29. 14:05
A görög szigetvilág a digitális hajósok szemszögéből
A görög szigetvilág a digitális hajósok szemszögéből
2013.01.29. 14:02
Poszeidón végre kifejezheti viharos érzelemvilágát is
Poszeidón végre kifejezheti viharos érzelemvilágát is
2013.01.23. 15:05
A navicentrikus világkép halála, a térképgörgető keret
A navicentrikus világkép halála, a térképgörgető keret
2013.01.22. 03:10
A radaros útkeresés elsöprő győzelme, menekülés Hydra szigetéről
A radaros útkeresés elsöprő győzelme, menekülés Hydra szigetéről
2013.01.21. 14:28
A tapogatózós útkeresés diadala, áttörés Mélosznál
A tapogatózós útkeresés diadala, áttörés Mélosznál
2013.01.21. 03:04
Útkeresés Unreal módra, alma helyett gyémánttal
Útkeresés Unreal módra, alma helyett gyémánttal
2013.01.20. 12:14

Fejlesztési napló - Poseidon Minigame Mobil
kosinaz 2013.03.09. 04:31
Poszeidón elnyerte örök helyét a Pantheonban!
kosinaz 2013.03.07. 11:31
A görög tudósok nyomása ellenére még sokan ragaszkodnak a navicentrikus világképhez, így a vallásszabadság kinyilváníttatott, és aki akarja, képzelheti azt, hogy ő a világ közepe. Poszeidón pedig közben nagyobb ellenőrzést kapott a tengerei felett, mint valaha. Immár minden hajót nyomon tud követni a listáján, a nagy térképén, és a kis térképén egyaránt.
kosinaz 2013.03.04. 01:35
Úgy tűnik a tengeristennek van még néhány teendője, mielőtt tényleg átadhatná a stafétát.
kosinaz 2013.03.03. 15:21
Poszeidón vallása az egész görög szigetvilágban elterjedt! Itt az ideje, hogy újabb istenségek lépjenek a nyomdokaiba!
kosinaz 2013.03.03. 09:55
A görög geográfusok megfeszített erővel dolgoznak az új helymeghatározó rendszerükön, miközben Poszeidón már épp azon gondolkozik nyugdíjba vonul, amint megtérítette az összes várost.
kosinaz 2013.03.03. 08:22
Úgy tűnik a mai isteneket rögtön nagy imádat övezi. Egyes esetekben még az is előfordulhat, hogy egyik napról a másikra csaknem egy egész város hinni kezd a tengeristenben, hullámaiban és viharaiban egyaránt. Persze az idők múlásával ez jól is jöhet az ifjú istenségeknek, hiszen a tengereket talán már el is lepték a hitetlenek hajói.
kosinaz 2013.03.02. 12:54
Végre ismét révbe ért minden hajó, és terjesztik is a hitet rendületlenül. Nem is árt, hiszen immár tőlük függ a tengeristen hatalma, és míg az egyes városokban csak kevesen hisznek erejében, addig bizony a hullámok is gyengék mint a harmat, és a vihar sem több futó nyári zápornál.
Már amennyiben azokat az újdonsült tengeristen teremtette, hiszen a természet még mindig kegyetlenül lecsap az óvatlan hajósokra, így a kezdetben gyengécske hullámokkal kell őket békésebb vizekre terelni.
Mert bizony ha elfogynak a hívek, jön a feledés...
kosinaz 2013.03.01. 13:39
Gyűlnek a fennkölt szavak. Ideje is lassan, hogy hatásuk is legyen, és az istenek ne randalírozhassanak büntetlenül, erejük teljében. Aztán meg túl békés most még a tenger, pedig tud az magától is gyilkos viharokat és hullámokat kelteni. Csak aztán isten legyen a háromágú szigonyán, aki megóvja tőlük híveit!
kosinaz 2013.02.28. 14:26
Az ügyes kezű görög restaurátorok igazán szép munkát végeztek a térképen. Az istenek segédei pedig gondoskodtak arról, hogy könnyedén nyomon követhető legyen, hány hajú járja éppen a tengereket, hány akadt már fenn a partokon, és hány nyugszik a tenger fenekén. A legfontosabb mégis az, melyik városban és mennyien hisznek Poszeidón hullámtörő és viharkeltő képességében, hiszen ez határozza meg a tengeristen erejét. Rövidesen pedig az isteni tekercs is feltöltődik Zeusz segítő szavaival.
kosinaz 2013.02.24. 06:29
A szkriptórium úgy ítélte, hogy a szkriptek formája nem kielégítő, így újraírásra került az egész. Poszeidón új játszótere immár mindenféle zajoktól és zenéktől hangos, mely az eddig mozdulatlan hajókat is megelevenítette némiképp. Ám hiába a hosszú idő után jelentősnek mondható előrelépés, ha az istenek belehalnak az unalomba. Talán mégsem olyan izgalmas mindenhatóként hajókat terrorizálni, hogy ha a fennmaradáshoz éppen hogy vigyázni kell rájuk, és türelmesen várni, míg el nem érik céljukat. Attól tartok, míg Poszeidónnak nem támad valami szórakoztató ötlete, a görög szigetvilágnak esélye sincs a fejlődésre.
kosinaz 2013.02.02. 15:05
Immár 32 kikötőváros várja a hívő és kevésbé hívő tengerészeket, akik napról napra újabb hajókkal vágnak neki a veszélyes vizeknek. Isten legyen a talpán, aki egy-két hét után még számon tudja tartani a sok sunyi hajóst. Pedig, ha csak egy is ima nélkül csúszik ki a kezei közül, azzal máris értékesek híveket veszít a figyelmetlen istenség. Ráadásul csak a hozzá szóló fohászokat képes meghallani már messziről, a hitetlenek indulás előtti terveit pedig csak akkor képes lefülelni, ha éppen azt a környéket fürkészi. Nehéz így a halhatatlan élet. De legalább a szigetvilág hangjai sem hallhatatlanok már. Morajló hullámok, dübörgő viharok, a halandók már messziről félik őket. S csupán fennkölt zenéik nyugtatják meg gyarló lelküket, mielőtt a nyílt tengerrel szembe néznek. A tengeristen pedig, ha már mindenki rettegi őt, ki elhagyta a kikötőt, egy szívdobbanásnyi időt sem pihen. Apja, Kronosz, a szárnyas kígyók szekerén repíti előre őt az időben, míg újabb hajók nem bukkannak fel a tengeren.
kosinaz 2013.02.01. 06:15
A kegyetlen tesztelők dúlásának köszönhetően végre elterjedt a hajósok körében a hiedelem, hogy valami szigorú istenség gerjeszti a pusztító tengeri időjárást. A görög szigetvilág kikötővárosainak egyikében pedig fel is bukkant az első imádság a hatalmas tengeristenhez. Új isten született tehát, és már csak az a kérdés, képes lesz-e elmélyíteni a halandók hitét, hogy imáikkal erősítsék őt minden hajóútjuk előtt, vagy kaotikus dúlásával és híveinek elpusztításával gondoskodik róla, hogy neve feledésbe merülésével ő maga is az enyészetté váljon.
Jelenleg még csak némi néma ima áll a hajósok rendelkezésére, ám a legnagyobb görög írók már dolgoznak az ügyön, és hamarosan sirámoktól lesz hangos a tenger. Addig pedig szürke statisztikai adatként keringenek a hívek az éterben. Ám ettől még emberhez méltó módon változtatgatják a világnézetüket akár egyik pillanatról a másikra is, és ha imájuk ellenére rossz áramlatok várják őket, vagy épp imádság nélkül sodorják őket a hullámok sokkal közelebb céljukhoz, gond nélkül megkérdőjelezik bármiféle istenség létezését.
kosinaz 2013.01.29. 14:00
Néhány napja már nem volt napra kész a napló, de nyugalom, nem csak loptam a napot.
Az útkeresés terén végül "az első a legjobb" fantázianevű változat vált be leginkább. Kár, hogy nem eleve ezzel kezdtem a próbálkozások hosszúra nyúlt sorát. Igaz kicsit szögletes útvonalakat választanak ezáltal a hajók, de legalább gyakorolhatják az ókori görög matematikusok szögfüggvényeit a sok sinus szigetei között.
A keret is lecserélődött egy sokkal trendibb iránytűre, így a navigáció során sem kell végigsimogatni a térkép mindegyik szélét, és több látszik a hajókból is.
Bizony, szép új hajóink is vannak. És már alig várják, hogy a szintén megújult, még gyilkosabb hullámok a part menti zátonyokon törjék ripityára őket, vagy épp az újonnan sokkal agresszívabban gomolygó viharfelhők nyeljék el őket örökre.
Mindezek révén pedig nagyon úgy tűnik, hogy Poszeidón játékszerének merész prototípusa elkészült, és a pusztításra vágyó botcsinálta istenségek máris elindulhatnak megkeseríteni a gyanútlan hajósok életét. Végül is, valahogy csak rá kell venni őket, hogy legközelebb már imádkozzanak indulás előtt.
kosinaz 2013.01.26. 14:35
Heuréka! Megtaláltam! Igaz, hogy Manhattanig kellett menni érte, de végre sikerült beszerezni egy kifejezetten ügyes navigációs készüléket. Valami ugró pont, vagy mi volt rá írva, de szerencsére eddig még nem ugrottak ki a vízből a hajók. Jó időbe telt, mire beszereltem, és még így is okoz némi kellemetlenséget. A partokat még ő sem szereti, csak a nyílt tengereket. Így ha gonosz módon partra sodrok egy hajót, két lehetőségem van. Vagy nem engedem bekapcsolni a rendszert, és így talán soha nem jut célba, vagy bekapcsolom, és végignézem, ahogy az egész szigetvilág antarktiszi viszonyokat produkál hőmérséklet terén.
Sebaj, ma már nem piszkálom tovább őket, hadd úszkáljanak békésen a hasra ütés szerűen kiválasztott úti céljaik között. Majd holnap folytatom a hidegháborút.
kosinaz 2013.01.24. 02:58
Most érkezett a hírrel egy maratoni futó, hogy a görög építészek végre befejezték a szigetek szigetelését. Most már nem kell attól tartani, hogy beáznak. A hajósok körében viszont mindez igen zord fogadtatásra lelt, ugyanis az összesen 1509 tonna mozaikkővel kirakott partok láttán szinte teljesen lefagytak. És a helyzeten az sem segít, hogy a viharokkal most már szükség esetén bármikor meg lehet tizedelni a hajók számát. A kapitányok már azt is fontolóra vették, hogy kidobják a navigációs radarjaikat, ebben az esetben viszont újra felmerülne a szigetek kerülgetésének problémája.
Nehéz ügy. Poszeidón is csak a fejét vakargatja. Jól jönne most egy heuréka!
kosinaz 2013.01.23. 15:03
Poszeidón szigonya végre teljes fényében tündököl, már amikor épp nem gyilkos erejű hullámokat vagy pusztító viharokat kelt. Igaz a hajók most még egész jól bírják a fokozatosan erősödő viharokat, a kis bolyhos bárányfelhők küzdelme a túlélésért és a szaporodásért olyan aranyos, hogy már önmagában is kárpótol a süllyedő hajók látványának heveny hiányától. De nem sokáig.
kosinaz 2013.01.22. 03:09
A vízi utazás népszerűségének növekedése miatt már nem ritka eset, hogy egyszerre több hajó legyen a tengeren. Így az eddigi navicentrikus, azaz hajóközpontú világképünket le kellett cserélnünk. Már csak azért is, mert a közeledő viharoknak köszönhetően hamarosan úgyis hajó nélkül maradunk. Szerencsére volt keret egy praktikus keretre, mely a kívánt irányba görgeti a térképet, ha a megfelelő részen nyomást gyakorolunk rá.
kosinaz 2013.01.21. 14:17
Örömmel jelenthetem, hogy a tanítványaim túlnőtték mesterüket. Mit nekik memória, meg emlékek holmi zsákutcákról!? Az új fedélzeti radarjukkal 100 mérföldes körzetben kiszúrják a kóbor szigeteket, és már messziről kikerülik őket a legideálisabb íven. A legvadabb hullámaimat szabadítottam rájuk a legszűkebb öblökbe terelve őket, de még Hidra szigete mögül is a legrövidebb útvonalon közelítették meg Minoát. Én magam sem tudnám ilyen szépen elterelgetni őket. Teljesen meghatódtam. Azt hiszem épp itt az ideje, hogy kifejlesszem a vihargerjesztést, és ripityára zúzzam ezeket a kis öntudatra ébredt ladikokat.
kosinaz 2013.01.21. 10:54
A gyémántos útkeresés túl drágának tűnt, úgyhogy frappánsabb megoldás után néztem. A hajók most már nyílegyenes haladnak céljuk felé, és előrelátóan keresik az akadályokat, melyeket megpróbálnak jobbról és balról is kikerülni, végső esetben pedig hátrálnak. Már csak arról kéne meggyőzni őket, hogy ne menjenek vissza oda, ahol már korábban megállapították, hogy nem fognak átjutni.
Epidauroszból Minoába már gond nélkül el tudnak jutni, a méloszi szorosba viszont még beszorulnak néha. Egy kis memóriafejlesztés lehet jót fog tenni a kapitánynak.
kosinaz 2013.01.20. 12:50
Az első hajó már elhagyta Megara kikötőjét. A tengerészek nem bízták magukat Poszeidón szeszélyére, előre kijelölték maguknak az útvonalat a térképen. Így, ha a haragos isten másfelé is terelné őket hullámaival, csak megkeresik a soron következő úti célt, és amint gyengül az áramlat, már hajóznak is tovább.

A Szaroniki-öböl partjai és a közeli szigetek már hajóbiztosak. A láthatatlan bójasor garantálja, hogy nem landol egy hajó sem valamelyik görög hegy tetején.
A háromágú szigony is üzemképes már, bár még csak a hullámverés megy neki. Jó néhány változat után végül az "ujjmozdulat" sebességét annak végpontjából felengedéskor rögtön továbbadó áramlat lett a győztes egy orrhosszal, vagyis inkább hullámhosszal. A hangsebességgel haladó hullámok és hajók viszont nem nyerték el a tengerészek tetszését, így sajnos maximalizálnom kellett azok sebességét a szokásos tempó tízszeresében.

Jelenleg a hajósok önállósítása van napirenden. Szegények még sokszor fennakadnak a görög szigetvilág egy-egy hirtelen felbukkanó szigetén. A problémát navigációs pontok sorozatával próbálom orvosolni, egyelőre személyre szabottan, de valamilyen gráfos módszer alkalmazásával remélhetőleg megosztoznak majd a pontokon, és mindenki megy majd a maga útján. Ehhez viszont lehet nem ártana utána járni, hogyan is tudok hivatkozni az alapból elhelyezett navigációs pontokra.

Hozzászólások - Poseidon Minigame Mobil
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191994   2013.03.07 19:33 GMT+1 óra  
Keleti kényelem a görög tengereken. Azt hiszem minden ötleteteket sikerült megvalósítanom valamilyen módon. És ha a kijelzők még nem lennének elegendőek, a hajósok terjengősebb ódákat zengenek ügyes-bajos dolgaikról, mint valaha, így például az úti céljukat is bármikor ki lehet deríteni egy kis hidromasszázs révén.
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191833   2013.03.04 08:47 GMT+1 óra  
Igen, közben már én is észrevettem. Szóval folytatom, ahol abbahagytam.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191832   2013.03.04 08:09 GMT+1 óra  
Pedig kaptunk +1 hetet.
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191828   2013.03.03 23:23 GMT+1 óra  
Na részemről ennyi. Maradt a lista és a win. A többit meg talán majd igény szerint, versenyen kívül, kicsit később, ha végre kipihentem ezt a hosszú tengeri utat.
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191820   2013.03.03 21:48 GMT+1 óra  
Anno én is az első ötleteden filóztam, de ugyanerre jutottam. A másodikat meg úgy akartam megvalósítani, hogy konkrétan a hajóra klikkelve kezdődik el a követés. A te ötleted kicsit jobban hangzik, és ugyanazzal a módszerrel fel lehet oldani, ahogy már kigondoltam, hogy a kis térképre kattintva megszűnik a követés. És akkor ebbe még bele lehetne építeni azt is, hogy az imára kattintás is követő módba kapcsol. Vagy akár mindet egyszerre.
Mindezt pedig még a korábbi verzióban használt térkép-széli scrollozással lehetne teljessé tenni, hogy ne mindig a mini térképen kelljen ügyeskedni.
Egyelőre viszont teljes gőzzel a listázáson dolgozok. Kicsiben már működik. Most jön nagyban. Aztán megnézzük mi fér még bele az időmbe.
Ja meg ugye a win-state-ről el ne feledkezzünk. Hiszen a játékosnak elvileg meg kellene nyernie, amint minden aktív város hisz benne. Na még ez is hátra van.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191815   2013.03.03 21:02 GMT+1 óra  
Egy-két ötlet:
Az ikonokon klikkelgetve az adott objekumokon megy körbe-körbe menne a kijelölés, a térképen rögtön oda ugrana. (Szerk: Ezt rögtön vissza is vonnám, 32 hajónál az életben nem érek körbe , jobb a lista )

A kiválasztott objektum automatikusan húzná magával a térképet, azaz mindig a játéktér közepén látszódna. (hasonlóan, mint a bloboknál)
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191801   2013.03.03 17:52 GMT+1 óra  
Most dolgozok egy kicsit összetettebb ingame menün. A tekercsen lévő minden ikon kattintható lenne. Így egyrészt az oldalsó ikonok listáznák a hozzájuk tartozó összes objektumot (az összes város hullámszintje, az összes város viharszintje, az összes hajó vallásossága, az összes roncs(?)), és az így megjelenített lista minden eleme szintén kattintható lenne, és az imához hasonlóan rögtön az adott objektumhoz dobná a játékost. Ezáltal megtalálható lenne az összes város és az összes hajó is, függetlenül attól, hogy hívő-e, vagy sem. Ehhez jönne még hozzá a főmenü szinten meghatározható városszám. Nyilván minél kevesebb város aktív, annál könnyebb a játék. (Én is 4 várossal teszteltem anno. )
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191799   2013.03.03 17:25 GMT+1 óra  
Ilyen szinten eddig is elkalimpátam a hajókat "előre", csak ha le kell nézni róluk, meg vissza, akkor nem tudni hogy megérkeztek-e, elfordultak, vagy mi történt velük. Utána hardcore módba megy a térkép körbehúzása.

Istenként egyszerűen csak jó lenne tudni, merre van előre, meddig tart az út, és mi a várható pozíciója a hajónak, ha lenézek róluk. Vagy melyik hajónál van rövidebb ideig lehetőség térítésre.
Kényelmi és logisztikai szempont. A játékos szereti a kényelmet.
---

A debug szövegek érdekességnek is jók. Látni mit susog a jónép. A játékos csak akkor tud a háttér összetettségéről, ha látja is. Vagy minimum tudatják vele.
A legjobb a pipálgatós beállítás lenne. Szóbeszéd kipipál, városnév kipipál. Már ha futná az időből.

A térkép betűi nagyon háttérszerűek, keresgélni szinte lehetetlen benne.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191794   2013.03.03 16:23 GMT+1 óra  
Egyébként feltöltöttem a legújabb változatot, amiben menüszinten lehet változtatni a kezdőértékeket. Mint mikor a tetrisben rögtön 10-es gyorsasággal kezdesz.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191792   2013.03.03 16:16 GMT+1 óra  
Így már értem, szerintem maradjon így (esetleg választható opcióként működjön mindkét változat).
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191790   2013.03.03 16:04 GMT+1 óra  
Valójában az ima mindig megjelenik, ami viszont nem jelenik meg, az a hitetlenek privát társalgásai. Így igazából a játék elsődleges célja az első hajó által terjesztett hit fenntartása, a meglátogatott városokból útnak induló, hívő hajósok megóvásával. A hitetleneket pedig fel lehet fogni bónuszként. Ha megtalálod őket anélkül, hogy hívnának, és megtorlod a hanyagságukat, akkor a következő körben már a hívedként indul ismét útnak, hozzád intézve immár látható imáit.
A városok pedig memóriajátékként funkcionálnak. De anélkül is könnyedén célt lehet érni, hogy bármelyik helyét tudnánk, hiszen a hajók eltántoríthatatlanul haladnak feléjük. A játékos feladata csupán annyi, hogy néhány jól irányzott hullámmal egy kicsit rásegítsen a tempójukra, és szükség esetén kikerülgesse a viharokat.
Ha viszont mindez túl nehéznek tűnik, visszaállíthatom a játék ezen részét egy korábbi tesztverzióba, és akkor igény szerint látszódnak az aktív városok a hívek számával, és minden induló szöveg, függetlenül attól, hogy ima-e, vagy sem.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191786   2013.03.03 13:58 GMT+1 óra  
Nekem úgy tűnik, nem jelenik meg az ima akkor, ha nem látszik a hajó (néha azért igen). Így állandóan a térképet kell matatni, hogy hová "bújtak".
A városokkal én is gondban vagyok. Földrajzi helyek témakörben sajnos hiányosak az ismereteim.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191782   2013.03.03 13:35 GMT+1 óra  
A kék friss tengerekkel átláthatóbb. A városoknak hiányzik valami tábla vagy grafika, nem tudom hol vannak.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191765   2013.03.03 08:20 GMT+1 óra  
Igen, egyébként eredetileg nem terveztem bele, de úgy tűnik két módon lehet játszani a játékot. Türelmetlenül, agresszíven összetörve a hitetlenek hajóit, és csak a lassan gyarapodó híveket tutujgatni, vagy türelmesen megnevelni a hitetleneket, és megvárni míg elérnek a kikötőbe, újabb híveket szerezve.
A hajók egyébként az első verziókban még nem is törtek össze, ha a partnak ütköztek. Ez csak a végleges útkeresési módszer miatt jött be a képbe. Így persze sokkal nehezebb lett a játék, de szerintem jót tett neki.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191760   2013.03.02 22:42 GMT+1 óra  
Olyan jól lehet gonoszkodni a nem imádkozókkal
Meg néha egy pontnyi szigeten is összetöröm őket.
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191679   2013.02.28 20:21 GMT+1 óra  
Eredetileg át akartam rajzolni az egészet vektorosan, de lassan úgy néz ki, már az alap játékelemek implementálására sem lesz időm.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191678   2013.02.28 19:05 GMT+1 óra  
A térképes megoldás hangulatos, csak a homályos betűk és szigetszélek miatt akarnak néha keresztbe állni a szemeim.

Sikerült kipróbálnom is, de csak gyorsan partnak vágtam a hajókat. Mondjuk olyan higgadtabb türelmes játék.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191673   2013.02.28 14:29 GMT+1 óra  
Remélem, hogy az általad említett grafikai gyengeségek jó része csak a jpeg tömörítés miatt van. Muszáj voltam ilyen zajossá tömöríteni őket, hogy beleférjenek a 300kb-ba. "Élőben" kicsit jobban néz ki azért. Igazából pont maga a térkép tetszett meg, és arra építettem a játékot. Ettől függetlenül majd kipróbálom a tanácsaidat.
A grafika egyébként sajnos nem az erősségem, remélem a játék jobb lesz, mint amilyen szép.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191620   2013.02.26 23:00 GMT+1 óra  
Csak a képek alapján tudok nyilatkozni, mert lassú a netem hozzá, de gondoltam hozzászólok.

A térkép grafika elég kényelmetlen a szemnek. A GIMP-ben szűrőknél a kiemelés alatt kétszer az "életlen maszk" segít egy kicsit, meg egy kis színkorrekció sem árt hozzá utána, mert kivilágosodik tőle. Nálam -30 fényerő és +15 kontraszt, de régi monitorom van. Utána -10 telítettség is kell nálam. Tehát ezeknek a kombinációja.

Az igazi javítás sok időbe kerülne, a színeket egybe kéne dörzsölni, hogy ne legyen darás. Betűk újraírása, stb. Magyarul szinte újrarajzolni a térképet. Ez a grafika nagy hátránya a koncepciónak.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #190742   2013.01.24 08:22 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
A napló miatt eddig ez a favorit nálam.


Még egy-két ilyen hozzászólás, és a végén meg sem osztom a kész játékot, csak időről időre leírom, milyen tök jó vele játszani!
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #190735   2013.01.23 19:31 GMT+1 óra  
A napló miatt eddig ez a favorit nálam.

   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190706   2013.01.23 11:06 GMT+1 óra  
yohóhó!
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #190673   2013.01.21 21:20 GMT+1 óra  
Idézet
LBandy :
Már csak a fejlesztési napló miatt érdemes volt regelni a projektet...


Köszi, sajnos nem lehet átnevezni hajónaplónak.
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190672   2013.01.21 21:06 GMT+1 óra  
Már csak a fejlesztési napló miatt érdemes volt regelni a projektet...
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #190600   2013.01.20 17:17 GMT+1 óra  
Randomz: Poseidon
   
> 1 <