játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

3D Chess in Fantasy City
3D sakk-RPG
Kategória: Sakk-RPG
A projectről:
Ez egy normális 3D sakk játék lesz, de nem megszokott figurákkal, módokkal....
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Modellezés: Blender
Programozás: Visual Studio 2003, C++, Ogre3D
Zeneszerzés: Fruity Loops 6 XXL
Tesztelés: Computer :)
;
Internet, egér, billentyűzet, stbstb
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006 március
Ha elkészül..
Beküldve:
2006.04.25 10:31
Fejlesztő:
Golam Games (6 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: golamgames@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Sitnyikk
regisztrált tagok: micky_p, Rathelor, Deniel, Czibi



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 15%

Képek - 3D Chess in Fantasy City
A GUI félúton az elkészültség felé..
A GUI félúton az elkészültség felé..
2006.09.05. 00:48
Lépéselemzés
Lépéselemzés
2006.07.20. 00:47
Körítés hatástanulmány 1
Körítés hatástanulmány 1
2006.07.20. 00:47
Dizájnváltás parasztéknál
Dizájnváltás parasztéknál
2006.07.11. 01:25
Egy kép. A modellek még mindig kóros textúrahiányban szenvednek..
Egy kép. A modellek még mindig kóros textúrahiányban szenvednek..
2006.06.21. 00:53
A női játékos karakter. Ha ismerős, az nem a véletlen műve..:)
A női játékos karakter. Ha ismerős, az nem a véletlen műve..:)
2006.06.21. 00:45
Paraszt..:)
Paraszt..:)
2006.05.01. 12:11
Huszár_low_poly
Huszár_low_poly
2006.04.28. 15:18

Fejlesztési napló - 3D Chess in Fantasy City
Rathelor 2007.03.31. 09:00
Értesítem minden rajongónkat, hogy a projekt programozó nélkül marad, mivel én nem tudom ellátni tovább ezt a posztot (túl sok a melóm, stb stb)
Ha valaki érez kedvet a folytatáshoz, keresse Sitnyik kollegát a forrásért.
Bye-bye'
Rathelor 2006.12.05. 07:13
A projektet részemről 1-2 hónapig felfüggesztem. Sajnos jelenleg a rászánható időm nulla, de bízom benne, hogy január közepe- február eleje táján ismét el tudom kezdeni a fejlesztést.
Rathelor 2006.09.05. 00:45
És megértük ezt is: (elvileg) lehet a progival normálisan sakkozni... Egyenlőre szigorúan csak két játékosnak és azok is csak egy gépen, de majd fejlődik ez szépen lassan. Hibák persze még előfordulhatnak, de akit zavar, az majd szól. Jah, és a fekete kezd...
Sitnyikk 2006.07.23. 02:46
Megújult a weblapunk! nem teljesen kész még, de azért nézzétek meg :) lesz fórum is! :D
Rathelor 2006.07.22. 02:57
Leszedtem a jelenlegi demót mert egyfelől kicsit sok vele a probléma, másfelől pedig már eléggé le is volt maradva az aktuális fejlesztési szinttől. Következő kiadás majd valamikor...
Sitnyikk 2006.06.23. 09:41
nem tom miért jó, hogy megosztom veletek, de elkészült életem első programja:)
jippííí:D
Sitnyikk 2006.06.21. 23:11
bátorkodom ideírni:
lehet, hogy változik a helyzet, és a sakkbábuk kőből lesznek....:)
persze nem ilyen finom vonalakkal, 10344 polygonnal kevesebbekel..:)
Sitnyikk 2006.06.21. 04:36
figurák kaptak textúrát, felkerült egy alap ingame kép, valamint a főhőscsaj... :)
Sitnyikk 2006.06.19. 08:54
a "játék" jelenleg olyan színvonalra lépett, hogy mostmár lehet egy gépen két színnel lépkedni, ütni :)
Sitnyikk 2006.06.17. 09:46
itt vagyok egész nyáron :) ez azt jelenti, hogy tudjuk tartani a határidőt :)
Rathelor 2006.06.14. 05:05
Kész a lépésrendszer nagyjából teljesen plusz pár apróbb fejlesztgetés a kapcsolódó részeken.
Sitnyikk 2006.06.05. 10:31
Nehogy azt higgyétek, hogy le van tojva a projekt, csak azért írok :)
Nincsen letojva, csak most nem fér bele személyszerint az időmbe! Tanulás tanulás hátn :) NADE! két hét múlva ilyenkor már hajtunk, mint a páncélozott tank :D
remélem továbbra is várjátok a játékot, és nyár folyamán kaptok játszható demót is, nyár végén meg egy teljes verzót ;)
Sitnyikk 2006.05.27. 00:19
Na végre! sijkerült beregelnem a további csapattagokat :) különben képregényrajzolást gyakorolgatok most, hisz ezek kelleni fognak a játékba :)
Rathelor 2006.05.26. 14:15
Végre elkészültem a program alapszerkezetével (gfx, hang, input, és minden ami egy kicsit is látványos az elején), úgyhogy most már jöhet a valódi fejlesztés:)
Sitnyikk 2006.05.23. 11:17
azt a hírt hallottam, hogy holnap egy új "verzióval" fogok gazdagodni :)
Sitnyikk 2006.05.18. 07:24
kézülnek a bábuk, a királynő le van váltva :D az újról még csak koncept van kész...
Sitnyikk 2006.04.25. 10:32
Feltettem ide is a "játékot", képek majd ha felteszem őket :D

Hozzászólások - 3D Chess in Fantasy City
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #103034   2009.01.21 07:18 GMT+1 óra  
Amúgy az AI-t nagyon durván ki lehet optimizálni, ha a kód pure c, elemi utasítások, és benne semmiféle objektum, struct, meg hasonló okádékbizbaszok. Utánagondoltam. ás érzésem szerint egy iterációt ki lehetne hozni akár 4000 órajelből is, mivel egy átmagos proci egy magja kb 3 milliárd órajelet tud letolni a torkán, ezért olyan jó 700.000 iterációt is le lehetne akár számolni 1 másodperc alatt, ez 4 mag esetén majdnem 3 millió iterációt jelent. Tegyük fel hogy 10 másodpercnyi gondolkodási időt adunk a gépnek, az 30 millió iteráció, az annyi, mint 30 millió/X előreszámolt lépés, vagyis effektíve egy olyan jó 3 millió nyers lépéskombináció, vagyis egy jó 6-7 (amikor fogynak a bábuk, már 30-40) lépéssel előre minden létező lépésvariációt ki lehetne számítani. Persze egy Kasparovra ez így nyilván nem lenne elég, de egész vad ai lehetne.

   
Rathelor - Tag | 19 hsz       Online status #103021   2009.01.21 05:46 GMT+1 óra  
A vállalkozó kedvű programozó én leszek A forrást pedig - így két év után átnézve - én ki nem adom a kezemből, annyira gány és olvashatatlan...

A progi teljesen újra lesz tervezve és írva, csak az alapötletek maradnak és azoknak továbbra sem az a központi eleme, hogy a végén az AI agyonverje a Deep Blue-t szabályos sakkban

Viszont van még pár otthoni projektem, amivel komolyabban foglalkozok, úgyhogy erre egyelőre nincs szinte semmi időm, de abban a kevésben már folyik a tervezés, mert az ötletet nem akarom veszni hagyni, akárhogy nem szeretem a sakkot..
Dark Angels dont die, they just go to hell to regroup.
   
ACsi - Tag | 42 hsz       Online status #103014   2009.01.21 04:44 GMT+1 óra  
Szerintem nem a lightmap hiánya most a legnagyobb probléma. Remélem lesz olyan vállalkozó lelkű programozó aki besegít mert a gyalogról készült első shot óta várom, hogy játszhassak vele.

// Nem rakjátok ki a forrást valami nyílvános helyre? Könnyebben lecsapnának rá mint így látatlanban.
ACsi [SilentVertigo Team]
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #103010   2009.01.21 04:34 GMT+1 óra  
(lightmapet még minddig hiányolom ) Nade ami késik.. (az a 6:20-as)
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
dothumour - Tag | 75 hsz       Online status #103006   2009.01.21 01:50 GMT+1 óra  
Idézet
nadam :
Lehet, hogy apád játszik túl jól.


Jah, múltkor hozta fel neki nagymamám pár régi ezüst és bronz érmét, a mai napig jár "sakkozgatni".
٩(͡๏̯͡๏)۶

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #103004   2009.01.21 01:42 GMT+1 óra  
Lehet, hogy apád játszik túl jól. Én nem vagyok egy nagy sakkjátékos, engem szerintem elvert volna.
   
dothumour - Tag | 75 hsz       Online status #103003   2009.01.21 01:35 GMT+1 óra  
Idézet
nadam :
Csak a klasszikus min-max algoritmust és egy egyszerű kiértékelőfüggvényt kell megírni


Először én is írtam egy min-max-ot, hogy majd onnan valahogy sikerül optimizálni - tweakelni, de vagy sokat "gondolkozott", vagy nagyon "gyenge" volt, ahogy apám - a teszter - fogalmazott. Aztán inkább maradt a WinBoardnál, én meg meguntam.
Az elején meg is volt a "It's alive, it's alive!" (magyarul engem elvert a progim, de ez nem volt nagy kihívás)

Idézet
nadam :
Összehasonlításként pl. egy térképes stratégiai játék vagy egy RTS A.I.-ja fényévekre van bonyolultságban.


Ezzel teljesen egyet értek és mégis oly sokan kezdik A*-ral az AI-s pályafutásukat.
٩(͡๏̯͡๏)۶

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #103000   2009.01.21 01:12 GMT+1 óra  
Idézet
Az ai-t én mondjuk én inkább a profibbakra bíztam és már meglévő sakk enginekkel kommunikáltam


Egyetértek Gerivel, egy átlagembert szénné verő a sakk A.I.-t nagyon könnyű megírni. Csak a klasszikus min-max algoritmust és egy egyszerű kiértékelőfüggvényt kell megírni, a mai gépeken ez már olyan mértékben előre tud gondolkodni, hogy egy átlagembernek esélye sincs ellene. Gyakorlásnak is kiváló, ha valaki gyorsan akar sikerélményt A.I. téren. Összehasonlításként pl. egy térképes stratégiai játék vagy egy RTS A.I.-ja fényévekre van bonyolultságban. (tulajdonképpen a bonyolultság mindíg akkor kezdődik, amikor az állapottér már túl nagy ahhoz, hogy csak úgy végigpróbálgassuk az összes esetet.)
Persze világbajnok sakk A.I.-t írni azt nehéz, az megint más tészta.
   
dothumour - Tag | 75 hsz       Online status #102995   2009.01.21 00:38 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Emléxem volt nekem is elkezdett sakkos gamem, csak sose fejeztem be.



Nagyon ismerős helyzet, csak nálam az is közbe játszott, hogy nem nagyon rajongok a sakkért így csökkent a motivációm. Az ai-t én mondjuk én inkább a profibbakra bíztam és már meglévő sakk enginekkel kommunikáltam ("Chess Engine Communication Protocol", akit érdekelne ennek nézzen utána, lehet itt is segített volna). Tehát igazából egy WinBoard klónt csináltam, amit más elfoglaltságok miatt szép lassan abba is hagytam, valaki fejezett már be bármilyen sakk programot?
٩(͡๏̯͡๏)۶

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #102992   2009.01.20 17:10 GMT+1 óra  
Emléxem volt nekem is elkezdett sakkos gamem, csak sose fejeztem be. Lehetett benne menetelni meg knarftolni a gyalogokkal, aztán ennyi.

Amúgy a sakkos AI az egyik legkönnyebben megírható AI szerintem, gyakorlatilag órák alatt megvan (legalábbis az én esetemben, persze másoknak ez lehet sokkal több és sokkal kevesebb is, affinitástól függően). De ha már sakk, akkor ajánlom hogy párhuzamosítsátok be rendesen, úgyis manapság már a 4 magos procik dominálnak. és tapasztalataim szerint a sakk AI, mint olyan, nagyon durván párhuzamosítható, érzésem szerint így akár 400.000 rekurzív iterációt is képes lenne másodpercenként letolni az AI, de vigyázni a rekurzív paraméterek számára, nem halálra erőszakolni a vermet, akkor se ha már hardveres pop van, meg ésszel, dinamikusan állítgatni a maximális rekurzív mélységet, mert szélsőséges esetekben akár le is fagyhat a cucc.
Meg szerintem nem a poénos szövegekkel meg a grafikával kellett volna törődni, hanem meg kellett volna írni az ai-t szépen text módban előszöris, mert az a lényeg, nem pedig a szépen rajzolódó gyalog.
Szerintem.

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #39688   2006.12.05 08:36 GMT+1 óra  
version! akkor hajrá, van rá 5 perced:
- alap sakk program 3d figurákkal
- mozgások
- poénos szövegek
- ütések
- zenék
- pályák
- történet
- történet vizuális vezetése
- menüt ki ne hagyjam...

és tudod mit? használhatod hozzá az ogre szabad forráskódját
szólj, ha kész

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #37914   2006.11.23 13:47 GMT+1 óra  
Jah mellesleg állásintejún egy 8 királynőt sec perc alatt le kell zavarni ott helyben. Durva lenne, ha hetekig tartana LOL. Na mindegy nem idegesítem magam ilyeneken... Túl sok itt a kis géniusz vagy én vagyok már túl öreg. Bocs az offért és hajrá a sakkhoz.

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #37910   2006.11.23 13:31 GMT+1 óra  
Sose bírtam az ilyen pökhendi öntelt emberkéket.
Mindesetre version "nagymester" eltűnt a '3D Chess in Fantasy City' project viszont továbbra is él.

   
version - Tag | 133 hsz       Online status #36301   2006.11.11 22:16 GMT+1 óra  
"Jah a 8 királynő probléma az tényleg csak pár perc, de gondolom itt ettől azért komolyabbak a tervek.
Meg aztán itt a frissítésekből is ítélve talán nem non-stop éjjel-nappal megy a fejlesztés... "

ha jol emlékszem száz éve is hetekig tartott a 8 királynö optimizálása, mondjuk gyors is lett
most már csak azt nem tudom hogy ez töled célzás volt e vagy csak véletlen?

   
Rathelor - Tag | 19 hsz       Online status #36269   2006.11.11 10:39 GMT+1 óra  
Idézet
version :
ez is tuti elkészül egyszer
pedig 1 hetes melo egy primko sakk algoritmus, persze egy jo évekig tart



Mivel 2 hónapja hozzá se nyúltam a kódhoz, így asszem könnyű lesz összehozni azt a pár évet
Haladnék én, de mivel amúgyis napi 8-10 órát kódolok egyre közelebbinek tűnő határidőkkel, örülök, hogy otthon nem kell a monitort néznem. Hétvégén meg játszok
Szóval amint tudok, ismét nekiesek egy kicsit komolyabb tempóval, de addig is - részemről legalábbis - nagyon lassú lesz a fejlesztés tempója.
Dark Angels dont die, they just go to hell to regroup.
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #36204   2006.11.11 02:44 GMT+1 óra  
Idézet
~Cre@tine~> :
Koszolás is kell?
De ha a figurák animáltak meg minden akkor nem lesz fura, hogy a lightmap az nem változik a fény hatására?
Low poly modellek elbirják a realtime fényt is talán.

Mikor lesz demó?


local illuminationt kell számolni és semmi gond nem lesz vele.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #36178   2006.11.10 17:11 GMT+1 óra  
Idézet
version :
ez is tuti elkészül egyszer
pedig 1 hetes melo egy primko sakk algoritmus, persze egy jo évekig tart


Jah a 8 királynő probléma az tényleg csak pár perc, de gondolom itt ettől azért komolyabbak a tervek.
Meg aztán itt a frissítésekből is ítélve talán nem non-stop éjjel-nappal megy a fejlesztés...

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #36177   2006.11.10 17:10 GMT+1 óra  
Koszolás is kell?
De ha a figurák animáltak meg minden akkor nem lesz fura, hogy a lightmap az nem változik a fény hatására?
Low poly modellek elbirják a realtime fényt is talán.

Mikor lesz demó?

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #36042   2006.11.10 00:28 GMT+1 óra  
jaigen. Juj de régen akartam szólni. (vagy szóltam már? ) LightMapot számoljatok a sakkbábukra.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
version - Tag | 133 hsz       Online status #36029   2006.11.09 22:38 GMT+1 óra  
ez is tuti elkészül egyszer
pedig 1 hetes melo egy primko sakk algoritmus, persze egy jo évekig tart

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #36026   2006.11.09 16:32 GMT+1 óra  
Az Ogre fórumon most látom, hogy egy sakk program van nyílt forráskóddal. Talán érdemes lenne belekukkantani.

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #35767   2006.11.07 13:54 GMT+1 óra  
srácok... örülök nektek végre valaki megint ránktalált..... bocs, hogcs ak most veszem észre, de jfre nem jártam sokat a mostni időkben. szal utólag is köszi ja és a játék őőőőő fejlsezdtődik!! (?)

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #32025   2006.10.09 13:42 GMT+1 óra  
Idézet
KergeDelfin :
Vagy épp megverte a Deep Blue-t.
A legtöbb sakkjátéknak gyengéje a végjáték, arra nagyon figyeljetek oda. Már ha jó ellenfelet akartok belőle faragni.


Hát a végjátéknál csak pár db bábú van. Mondjuk legalapvetőbb egy bástya és 2 király. Ezt simán le lehet előre definiállni és le is szokták.

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #32024   2006.10.09 13:38 GMT+1 óra  
Idézet
Rathelor :
...Campaignben, az első pályán nyitásnál még csak-csak lenne értelme, de egy-egy későbbi pályánál, ahol az ellenfél már esetleg több magasabb szintű bábuval is kezd...


Na én itt elvesztettem a fonalat. Picit az én konzervatív (sakkszabályokhoz ragaszkodó) stílusomnak ez már sok de azért biztosan ki fogom próbálni.

   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #31153   2006.09.28 02:46 GMT+1 óra  
Hát azt kell mondjam hogy ez tényleg egyedi lesz.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #31148   2006.09.28 02:40 GMT+1 óra  
LOL, szintlépéses bábuk Nekem ez spec. nagyon tetszik, biztos rendkívül érdekes lesz minden játszma, és nehéz lesz kétszer ugyanazt eljátszani (főleg a véletlen események miatt, pl. az a mező-kivétel)! Mágia is lesz benne? Még a végén Heroes-ellenfél lesz belőle

   
Rathelor - Tag | 19 hsz       Online status #31117   2006.09.28 01:17 GMT+1 óra  
Helyesbítem is magamat: végülis lenne értelme, csak akkor az AI messze nem tudná kihasználni az extra lehetőségeket és stratégiákat. És persze ezek miatt jó kérdés az AI megvalósítása is, mert a szabvány sakkalgoritmusok max alapnak lesznek jók ide.
Dark Angels dont die, they just go to hell to regroup.
   
Rathelor - Tag | 19 hsz       Online status #31116   2006.09.28 01:14 GMT+1 óra  
Nah, akkor itt van két érdekesebb feature, ami remélhetőleg tisztázza miért nem lesz túl sok lehetőségünk nyitási/játék könyvtárakkal:

mezők kivétele a játékból - pl feltör a láva vagy ráomlik egy rakás kő egy-egy mezőre, ezáltal az elérhetetlen lesz

fejlődő bábuk - ha egy bábu szintet lép (campaignben pályánként, multiban kb ütésenként), akkor megváltoznak a lépési lehetőségei, pl a király nem egyet léphet minden irányban, hanem kettőt, vagy harmadik szinten hármat.


Campaignben, az első pályán nyitásnál még csak-csak lenne értelme, de egy-egy későbbi pályánál, ahol az ellenfél már esetleg több magasabb szintű bábuval is kezd, rögtön használhatatlan lesz.
Egy egyszerű gép elleni játszmában szintén csak az elején lenne értelme, mivel itt meg az első pár ütés után szintén borulna a könyvtár.
Plusz ha hozzávesszük mindkettőhöz az egyes mezők eltűnését, akkor egy statikus könyvtár meghalt.
Valószínűleg megoldom, hogy ezek kikapcsolhatóak lesznek és így lehet majd sima sakkot is játszani, de mindenesetre nem ez a fő irányvonal.. Ld cím
Dark Angels dont die, they just go to hell to regroup.
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #31093   2006.09.27 14:45 GMT+1 óra  
Vagy épp megverte a Deep Blue-t.
A legtöbb sakkjátéknak gyengéje a végjáték, arra nagyon figyeljetek oda. Már ha jó ellenfelet akartok belőle faragni.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #31090   2006.09.27 14:32 GMT+1 óra  
Idézet
Rathelor :
~Cre@tine~> : vannak kérdéseid

Áhá értem. Sakk AI programozáshoz vannak szakirodalmak, és magához a sakkhoz is. Nem éppen c++, meg ogre manualra gondoltam. Egy sakk AI-hoz képest az Ogre engine gyerekjáték.
Nyitásoknál meg végjátéknál azért lenne fontos a nagymesteri könyvtár ugyanis ha talál a gép egyenlő állást akkor azonnal lép és nem fog mondjuk 10 percig gondolkodni rajta. Általában minden sakkprogram, vagy sakkgép rendelkezik legalább nyitási könyvtárral.
Hát kiváncsi vagyok. Az biztos, hogy programozás szempontjából ez a project az egyik legbonyolultabb a JF-en. Aztán a végén lehet, hogy ezt fogják írni eről a játékról "A program döntetlen mérkőzést játszott Kaszparovval és Kramnyikkal!"

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #31088   2006.09.27 14:23 GMT+1 óra  
Idézet
Csaba42 :
Nekem csak egy kérdésem lenne: miért a fekete kezd?

Amúgy bizti jó kis game lesz, imádok sakkozni


Az se rossz. Picit szabályellenes de sebaj. Fő hogy guruljon.

   
Rathelor - Tag | 19 hsz       Online status #31059   2006.09.27 08:36 GMT+1 óra  
~Cre@tine~> : vannak kérdéseid , de tömören kb annyit tudok mondani, hogy az AI még messze van akár a tervezéstől is, szóval ezekben a kérdésekben (fokozatok, lépéselemzés, stb) nem nagyon tudok még mit mondani..

szakirodalom: ogre3d api és manual, más nem nagyon kellett egyenlőre, az AI-hoz valószínűleg majd neten keresgetek valamit, aztán majd meglátjuk

lépésvisszavonás: gyakorlatilag akármennyit. Ha elkezdjük letárolni a játszma lépéseit, akkor a visszalépés nem lesz nagy kunszt. Ugyanez vonatkozik a játszma mentésre/töltésre is.

nyitás/játszma adatbázis: legjobb tudomásom szerint erre nem lesz lehetőség a játék egyes featurejei miatt, de valamilyen scriptelési lehetőség tuti lesz benne, amivel ezek megoldhatóak félig-meddig.

sakkóra lesz, bár a módok még kialakítás alatt vannak.

élőpont: kérdezd Sitnyikk kollegát, mert nekem erről a részről csak halovány elképzeléseim vannak...

"pályaszerkesztő" 1000%, hogy lesz, kérdés csak az, hogy milyen formában.

hálózat később, cheatelni meg.. passz, de sok értelmét nem látom, hogy ezt engedélyezzük.

Csaba42: ha én azt tudnám de a következő verzióban helyre rakom ezt is


Mindezekhez hozzárakom, hogy szinte semmi időm nincs jelenleg a progival foglalkozni, szóval senki ne várjon villámgyors verziószám növekedést, de amit tudok megteszek.
Dark Angels dont die, they just go to hell to regroup.
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #31013   2006.09.27 01:04 GMT+1 óra  
Nekem csak egy kérdésem lenne: miért a fekete kezd?

Amúgy bizti jó kis game lesz, imádok sakkozni

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #31005   2006.09.26 23:01 GMT+1 óra  
Mivel hobbi szinten szeretek sakkozni és itt nem látok feature listát felteszek 1-2 kérdést:
Milyen szakirodalmat használtok az AI programozáshoz és magához a játékhoz?
Hány lépést lehet majd visszavonni?
Lesznek e előre betáplált nyitások, nagymesteri középjátszmák és végjátszma kombinációk?
Az adott játszma elmenthető lesz e és esetleg vissza/újrajátszható?
Lesz e sakkóra? Ha igen milyen játékmódokkal? (5 perces villámjátszma stb.)
Lesz e nagymesteri élőpont számítás és nagyjából az AI hány pontra lesz képes maximális fokozattal?
A nehézségi fokozatokat be lehet e majd részletesen állítani? (keresési mélység, idő)
Lesz e gyakorló szint, ahol szabadon felállítható állásból lehet játszani?
Lesz e hálózatos játékmód és ha igen közben lehet e cheat-elni, vagyis, hogy a gép elemezzen?
Menet közben lehet e kérni, hogy a gép elemezzen és esetleg javasoljon lépést, vagy saját maga ellen játszon esetleg egy nála erősebb/gyengébb AI ellen?

Most hirtelen ennyi jutott eszembe.

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #29292   2006.09.06 09:48 GMT+1 óra  
a weblapunkon megtaláljátok!!

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #29270   2006.09.05 12:46 GMT+1 óra  
ne előlegezd meg, az nem az lesz, csak textúra nem lett átküldve rathelornak majd próbáljátok ki a játszható verziót tök tutkó

   
Rathelor - Tag | 19 hsz       Online status #29257   2006.09.05 06:08 GMT+1 óra  
Lightmap mindenképpen lesz, az utóbbit meg kérdezd Sitnyikktől, bár a nemleges választ szerintem megelőlegezhetem
Dark Angels dont die, they just go to hell to regroup.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #29241   2006.09.05 02:04 GMT+1 óra  
Uh, egy lightmapot mindenképp rakjatok a modellekre mert így nagyon elvesznek a részletek
(Most találtam egy raytrace baker progit, ezzel lehet ilyesmit tuti: http://www.alienhelpdesk.com/index.php?id=22)
+ a márvány figurák is érdekesek, biztos jól ki van terítve az az unwrapháló?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #24751   2006.08.09 16:26 GMT+1 óra  
Hamarosan demó! (+ kb holnap pár kép) élénküljünk,élénküljünk!

   
Rathelor - Tag | 19 hsz       Online status #24712   2006.08.09 09:46 GMT+1 óra  
Hogy mikről marad le az ember, ha elmegy másfél hétre nyaralni... Osszátok csak egymást nyugodtan, aki olvassa biztos élvezi
A projekt programozói oldalról mostanában nem fog túl nagy sebességgel haladni, mert még vár rám egy hét balatoni kiruccanás, utána meg eszetlen hajtás a munkahelyi melóval... De utána (és talán közben is egy picit) jönnek az új "fícsőrők"
Dark Angels dont die, they just go to hell to regroup.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #23719   2006.08.02 03:45 GMT+1 óra  
semmi baj...

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #23703   2006.08.02 01:46 GMT+1 óra  
Nem gondoltam, hgy ez így felkavar. Bocs a felajánlásért többet nem teszem
üdv...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #23454   2006.07.31 04:49 GMT+1 óra  
örülök neki, hogy te tudsz szebet, de halkan megjegyzem, hogy én is! most ezt nem fogom bebizonyítani, mert nem érek rá arra, hogy szépen feltextúrázzam, meg minden, csak mert ezzel a játékkal foglalkozom, hiszen be szeretnénk fejezni még a nyáron! végülis nem kell elhinni, hogy tudok jobbat... ti döntésetek! engem nem különösebben zavar!

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #23452   2006.07.31 04:46 GMT+1 óra  
most kezdjük el az egészet megint elölről? vagy mi? elmondtam már vagy kismilliószor, hogy ezek a bábuk DIREKT ilyenek, nem azért mutatják azt, amit állandóan láttok benne, mert nem tudok jobbat, hanem mert ilyet szeretnénk!!!aki nem hiszi el, annak erősen javaslom, hogy kérjen tőlem pm-ben linket, és meg fogja látni, hogy én nem ez a színvonal vagyok, csak ilyeneket szerettem vona! a felajánlást köszi, de már döntöttem! NEM KELLENEK MÁS BÁBUK!!!! ha olyat szeretnék, ami fullos, akkor csinálok olyat! haggyatok már ezzel könyörgök!!

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #23418   2006.07.31 01:55 GMT+1 óra  
én gondolkodtam erősen rajta, hogy csinálok neked egy bábukészletet, ha igényt tartasz rá. Gondolkodj el rajta..
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #23404   2006.07.30 15:51 GMT+1 óra  
ezt hogyérted? eddig egy ötletet vettünk be játékba, azt is átalakítva

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #23402   2006.07.30 15:42 GMT+1 óra  
Végülis az itt zajlott ötleteléseket beépítitek ugye?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #23387   2006.07.30 13:32 GMT+1 óra  
há már csak nem viszont bíztató, hogy kicsy itt van mindig! de az ogrénál már teszteltük és jó...

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #23377   2006.07.30 12:17 GMT+1 óra  
Akkor biztos rossz a szög
Viszont össze kéne kötögetni a vertexeket manuálisan, mert ettől lehet hogy ki fog feküdni Ogre, hogy egymásba lóg minden
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #23376   2006.07.30 12:15 GMT+1 óra  
ááá nem tudok haladni az intróval, mert muszáj beszélnem Rathelorral, hogy a programon állítson át a felvételhez pár dolgot!! de egy hete nem érem el!


   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok