játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Wings of Fury Remake
Az eredeti Amigás változat feldolgozása.
Kategória: Shoot'em Up
A projectről:
Részletek és letölthető beta változat hamarosan elérhető lesz az új, játékunknak szentelt honlapunkon.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Blitz3d;
WinUAE
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007.08.14
2008 vége
Beküldve:
2007.12.09 08:32
Fejlesztő:
(2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: wingsremake@gmail.com
Tagok:
beküldő: Tiby
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 92%

Képek - Wings of Fury Remake

2008.11.18. 04:25

2008.11.18. 04:16

2007.12.09. 11:46

2007.12.09. 11:45
Főmenü
Főmenü
2007.12.09. 11:42

2007.12.09. 11:39

2007.12.09. 11:38

2007.12.09. 11:38

2007.12.09. 11:37

2007.12.09. 11:37

2007.12.09. 11:36
Az editor
Az editor
2007.12.09. 11:35

2007.12.09. 11:34

2007.12.09. 11:34

Fejlesztési napló - Wings of Fury Remake
Tiby 2009.03.03. 11:31
Feltettem egy másik helyre is ha a rapid nem menne
http://www.megaupload.com/?d=SYJHPOY3
Tiby 2009.03.01. 08:05
Elkészült az első letölthető verzió, ami elérhető az alábbi linken sajna weboldal még mindig nincsen :(
http://rapidshare.com/files/204043306/Install_Wings_Remake_v088.zip
Tiby 2007.12.09. 11:57
A játék elérte a béta verziót és ha elészül a weboldal is akkor elérhető lesz :) addig maradnak a képek

Hozzászólások - Wings of Fury Remake
Tiby - Tag | 26 hsz       Online status #105883   2009.03.06 01:10 GMT+1 óra  
Igen valóban a vista lesz a probléma, már dolgozom rajta.

fpeti - nem kell újból leszállni ha vége a pályának csak le kell menni a liftel, lehet hogy várni kell egy kicsit. A légi csata valóban nem a legjobb de ilyen volt a régi is, úgy tudod becsapni őket hogyha a visszafordulást megszakítod (nem nyomod hosszan a gombot) akkor te nem fordulsz meg csak ő és ha gyorsan utánafordulsz akkor van esélyed. A Hellcat és a Zero nagyjából megegyezett a sebességük, de kérésre lelassíthatom őket.

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #105878   2009.03.05 22:45 GMT+1 óra  
Idézet
Elf :
Szerintem azért mert Vistán futtatod. Használj XP-t és kész. A Vista amúgy is felejtős.



Illő lenne vista kompatibilisre megcsinálni, amúgy egyáltalán nem felejtős oprendszer, jó az
raytraceisten és übermedic
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #105870   2009.03.05 15:17 GMT+1 óra  
Vicces volt. Végre megcsinálom az első csatát, le kéne szállni, fogalmam sincs hogyan, persze leesek. Erre megint fel kellett szállni, mert a leszállás még nem volt meg..
A légi csaták nálam nagyrészt abból állnak, hogy mindenki mindig forgott, és akkor ugye nem lehet lőni, lerázni meg nem lehet őket (japán gépek tényleg gyorsabbak voltak?).
Ezekre kérek tippet.
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #105868   2009.03.05 14:41 GMT+1 óra  
Szerintem azért mert Vistán futtatod. Használj XP-t és kész. A Vista amúgy is felejtős.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105840   2009.03.05 08:40 GMT+1 óra  
Ööö... akkor most miért nem fut nálam?
   
Tiby - Tag | 26 hsz       Online status #105834   2009.03.05 06:17 GMT+1 óra  
A 64bit gondot jelenthet a blitz3d-nek, Core-duo nem hiszem hogy baj lenne nekem megy Q8200 XP-vel megy (32bit-en).

Az átfutó katonákat csak akkor vettem észre mikor a sajátomhoz teszteltem az amigásat, anno én is C64en nyomtam ott nincs ilyen.

   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #105829   2009.03.05 04:35 GMT+1 óra  
Én C64-en nyomtam ott az emberek csak akkor szaladtak ki ha kigyúlladt az épület. Addig szaladtak, amíg egy másik épületbe be nem találtak (legtöbbször a saját épületüket építették vissza). De szomszédos (ép) épületből nem láttam még embert kijönni. Talán figyelmetlen voltam.

Ha honlap nem is készült a játéknak, én azért feldobnám még egy két helyre, pl a retroremakes.com-on nagyon szívesen veszik az ilyeneket. (elösszőr a fórumba dobd fel képekkel, linkkel, és ők majd kiírják a főoldalra hírnek.)
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #105828   2009.03.05 04:32 GMT+1 óra  
vagy a Core-duo vagy a Vista lesz a gond
Esetleg a 64 bit, de az nem közös a két configban.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105824   2009.03.05 03:12 GMT+1 óra  
Detto, a hiba ugyanaz
Gép: Core-duo T2080, 2 giga ram, GMA950 Intel graphics, Vista Home
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #105823   2009.03.05 02:49 GMT+1 óra  
Ki akartam próbálni, de sajnos memory access violation hibát dob ki a rendszer .

Gép : Core Duo 6600, 4 giga ram, Gef 9600 GT és Vista X64 Ultimate.

Majd otthoni gépen is rápislantok, hátha ott megy.
raytraceisten és übermedic
   
Tiby - Tag | 26 hsz       Online status #105822   2009.03.05 02:19 GMT+1 óra  
Az elején a zúgás az az eredetinek a "zenéje", de én is gondolkoztam már rajta hogy nem kellene, a menüzene valami hiba miatt nem szól, majd utána nézek.

A katonák valóban átfutnak a szomszédos épületből, ez volt az amigás verzióban is csak lehet hogy nem minden alkalommal, elképzelhető hogy ritkítani kéne őket. Az a baj hogy én túl sokat játszottam vele a fejlesztés alatt és nekem nem tűnik nehéznek.

De várom a véleményeket hogy mit finomítsak a nehézségi szinten, játékmeneten.

   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #105821   2009.03.05 00:35 GMT+1 óra  
Tiby kipróbáltam végre én is. Az elején amikor a szöveg scrollozódik felfelé van egy elég idegesítő zúgás. Motorhang? A főmenübe kérhetek egy zenét? Az amigás verzióban szóló zene sokkal jobb minőségben megtalálható a neten mp3-ban, az pl kíváló lenne.

Ha felrobbantok egy lőállást akkor a szomszédos épületből átrohan egy katona? Ilyet nem láttam az eredetiben soha, nem rossz ötlet, de nagyon megnehezíti a játékot szerintem.
   
Tiby - Tag | 26 hsz       Online status #105796   2009.03.04 10:26 GMT+1 óra  
Kösz a dicséretet srácok.

Elf - a fejlesztésből már csak az esetleges hibák javítása van hátra.

Burwor - Igen természetesen a render saját, a szemmel kapcsolatban megoszlanak a vélemények másnak pont az tetszik, a vonal jó ötlet! Megcsinálom a változtatásokat aztán majd felteszem.

   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #105769   2009.03.04 01:51 GMT+1 óra  
Ha azok a render képek sajátok akkor 2 tanács a textúrára:
A cápa szeméről szedd le a véreresítést mert rossz ránézni
A cápa szája után ne egy hanem 3 körvonalat rakj, úgy olyan lesz, mintha kopoltyúja lenne. A stilizált vércseppek királyak és a modell is odab...

Szerk: Királyok a koszolódások a szárnyon, főleg a géppuska alatti kosz csíkok. Élethű.
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #105759   2009.03.03 14:55 GMT+1 óra  
Dettó, jól néz ki, és nagyon nehéz is (első pályán küzdök már rég)
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #105755   2009.03.03 13:52 GMT+1 óra  
Megnéztem a játékot és teljesen le vagyok tőle nyűgözve! Tök olyan mint az eredeti, csak a grafika sokkal jobb, annak ellenére is, hogy nagyrészt az is az eredeti játékból van. Mi van még hátra? Szinte már kész is van! Gratula a projecthez!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #76520   2007.12.11 11:59 GMT+1 óra  
Jól néz ki, várom már

   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #76460   2007.12.10 11:52 GMT+1 óra  
Ez tényleg egy tök jó játék lesz! Már csak azért is különösen várom, mert ez is Blitz3D-ben készül.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #76425   2007.12.10 03:43 GMT+1 óra  
Hát játékgépeset nagyon nehéz találni, szerintem magyarorszégon semmi esélyed neten kéne fanok után kutatnod...
bocs az off-ot várom a játékot
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #76420   2007.12.10 01:19 GMT+1 óra  
Zsír gáma az eredeti! Várjuk a demót. Tavaly is kijött ebből a játékból egy király remake.
Én is meg akartam egyszer csinálni ezt a remake-et és akkor kipróbáltam az Amigás változatot (a C64-hez képest annyival több, hogy egy két dolgot még neked kell kapcsolgatnod, pl a motort be/ki), és akkor olvastam, hogy ez eredetileg egy játéggépen jelent meg a Midwaytől, de a nép nyomására mindenféle számítógép platformra portolták.
Na azt az Arcade verziót keresem már pár éve hiába...
   
Tiby - Tag | 26 hsz       Online status #76405   2007.12.09 11:58 GMT+1 óra  
A régi Amigás majdnem 1 az 1-es másolata dinamikussabb játékmenettel és néhány extrával.

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #76401   2007.12.09 11:12 GMT+1 óra  
Most néztem a neten, szóval ez egy amigás repcsis gém volt anno.
Nincs is jobb annál... egy képet pls. ide, milyen lesz a tiétek.
   
Tiby - Tag | 26 hsz       Online status #76389   2007.12.09 08:32 GMT+1 óra  
: Wings of Fury Remake

   
> 1 <