játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

galaxy2100
Egyszerű retro
Kategória: "Galaktikus lövöldözős"
A projectről:
A játék nagyon egyszerű, irányítod a hajódat, és lelövöd az ellenségeseket.
Irányítás:
Mozgás balra - Fel
Mozgás jobbra - Le
Lövés - Jobbra
Az ellenséges hajók is képesek tüzelni. Szintenként gyorsul a játék, egyre gyorsabban jelennek meg új ellenfelek, és minél magasabb szinten vagy annál többet sebeznek.
Van mentési lehetőség: elmenti az akutális játékot. Be lehet tölteni a legutóbbi játékot. Van zene, és vannak hangok is, amelyek közül néhányat az Elite című játékból vettem át.
Ha megállítod a játékot (Pause), akkor látsz egy 12 jegyű számot, ha azt beírod a megadott oldalra, akkor felkerülsz a High Score listára. (Az oldal még nem létezik)
A fejlesztés tisztán kb 20 órát vett igénybe.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft eMbedded Visual C++ 4.0;
OpenGL ES
Microsoft Windows Mobile 5.0 Emulator
FmodCE
STL
PocketPC Installation Creator
Yakumo deltaX 5 BT
Paint
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007.12.23.
2008.01.29.
Beküldve:
2008.01.29 02:10
Fejlesztő:
R3laygames (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: baloghbh@gmail.com
Tagok:
beküldő: balogh9
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: %

Képek - galaxy2100

2008.01.29. 06:05

2008.01.29. 06:05

2008.01.29. 06:04
teszt
teszt
2008.01.29. 06:04

2008.01.29. 06:02

Fejlesztési napló - galaxy2100
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - galaxy2100
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #80714   2008.01.31 04:20 GMT+1 óra  
Az én programom is OpenGL ES-es és emulátoron lassabb, mint igazi PDA-n. Pedig mindketten csak egyszerű dolgokat művelünk OpenGL alatt

Na 17. pályáig jutottam. A játékmenet kísértetiesen hasonlít a régi kvarcjátékokéra.
Szerintem a 2.0-ás verziót fel lehetne dobni olyanokkal, hogy nem csak bizonyos helyeken mehet a hajó, hanem folyamatosan mozogna. Az ellenségből pedig nem csak alakra, hanem mozgásra is lehetne különbség, azaz lenne olyan, ami cikázna jobbra-balra pl. Aztán mivel van shield meg health külön, ezért király lenne, ha időnként powerupokat elkapva ezeket lehetne javítani, és poweruppokból jöhetne a fegyver fejlesztés is (mert most a szintek teljesítésével nő automatikusan), és akkor már lehetne a szokásos duplát/triplát lő, átlósan is lő, oldalra, lézer, rakéták, kis segítő gömb stb fejlesztgetés. Meg lehetne még bónuszpályákat belerakni, ahol az ellenség nem veszélyes a játékosra, mondjuk ufók vagy valami lények keringenek megadott útvonalakon (nem jönnek beléd és nem lőnek) és minnél többet leszedsz annyiszor 100 pont ha mind megvan akkor +1000.
Én a folyosó kinézetű pályáról elvenném a hátsó falat, mert így furán fest, hogy sose érek oda.

Szerk: Ha a cím a méltán híres klasszikus Galaxy és Galaxian játékokra utal, akkor viszont jobb lenne, ha nem fentről jönnének a hajók, hanem, mint az eredetiben, oldalról és fentről keringenek be, aztán beállnak sorokba és onnan lendülnek újra-meg újra támadásba.
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #80710   2008.01.31 01:27 GMT+1 óra  
Igen az
Nekem is nagyon lassú, bár én ezt Microsoft Windows Mobile 5.0 MSFP Emulator Images használom. Ha PDA-n kipróbálod jól fog menni, de zene bekapcsolásakor akkor is gondolkodik 3-5mp-t.
_____________________
C++ && OGL
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #80708   2008.01.31 01:03 GMT+1 óra  
Helló!
Nekem Pocket PC 2003 SE emulátor alatt piszok lassú. és ha bekapcsolom a Music-ot, akkor egy fél percre leáll
Ez Resident Evil zene?
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #80707   2008.01.31 00:53 GMT+1 óra  
Balogh9
Emulátorral ebben a formában nem tudnál vele játszani sztem, a telepítő csak a csatlakoztatott PDA-ra tudja feltenni a progit, de asszem lehet olyan telepítőt csinálni ami emu-val is megy.

Az emulátorral lehet olyat csinálni, hogy virtuálisan belerakod a virtuális bölcsőbe és akkor az Activesync kapcsolódik hozzá és ugyanúgy lehet kezelni, mint egy rendes PDA-t.
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #80706   2008.01.31 00:49 GMT+1 óra  
Nekem van fent emulátor is meg van PDA-m is vetek majd rá egy pillantást.
Emulátort nem nagy ördöngősség felrakni, ingyenes a Microsofttól. Ő hát kell hozzá egy-két cucc. Basszuskulcs be akartam linkelni ide egy lapot, ami alapján én telepítettem, de leszedték azt a cikket...
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #80683   2008.01.30 11:44 GMT+1 óra  
basszus, a kvarcórámon nem megy..
szerk:
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #80582   2008.01.29 10:10 GMT+1 óra  
hali

Activesync nem árt hozzá, mondjuk 4.1es verzió. Anélkül nehéz lesz feltenni, de akinek van PDA-ja az tudja Nem sok értelme volt telepítőbe tenni a programot, csak mégis keretet adott neki aztán gondoltam nem árt, igaz hogy sok plusz mega jött vele.
Emulátorral ebben a formában nem tudnál vele játszani sztem, a telepítő csak a csatlakoztatott PDA-ra tudja feltenni a progit, de asszem lehet olyan telepítőt csinálni ami emu-val is megy. Felteszem majd simán zipben telepítő nélkül a progit, és akkor emuval is lehet nyomni, és még az adatforgalom is 7mb-al csonkítva lesz
Az egész progi 8mb, ebből a zene 6mb így igaz, és helypazarlás is egyetértek. Elmondom miért van így, az FmodCE vmiért nem szerette volna lejátszani az mp3-at... minden hang wav-ban van, a zene természetesen mp3ban lett volna, de vmiért nem indította el, nem volt kedvem utánajárni, átment wavba komoly konvertálással, azért "csak" 6mb a 3perces zene
Az adatforgalomról kérjek számlát, és kifizessem?
Egyébként a platformot én sem látom sehol kiírva, mármint hogy PPC-re van, de azért a fejlesztőeszközből, és a segédeszközből ki lehet találni

Szerk.: Betettem egy másik zenét, így tömörítve 2mb, anélkül 3mb. Ez a zene mp3, ezt pont lejátszotta, de amit eredetileg akartam azt nem akarta, pedig próbálkoztam párfajta konvertálással.

Ezt a hozzászólást balogh9 módosította (2008.01.29 11:48 GMT+1 óra, ---)
_____________________
C++ && OGL
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #80568   2008.01.29 08:44 GMT+1 óra  
"Activesync not found!"
Felraktam, fölösleges adatforgalmat generáltam hogy megtudjam hogy ha majd csatlakoztatom legközelebb a nemlétező pda-mat akkor majd kipróbálhatom, mivel nincs annyi erőm hogy most rákeressek valami emulátorra így valszeg sajnos nem tom kipróbálni. De sztem próbálj meg valami más telepítőprogit találni neki, 7 mb csak a telepítő, ami sztem irreális. +activesync 8mb...
Nemtom hogy a pocketpc-k, vagy amire ez lett írva nem-e képes mp3-at lejátszani-e, mert a letöltött 14 mb(!!!)-ból még 6 a zene, a telepítő 7 megája mellé.. összesen 12mb, amit kis szerencsével 3-ra lehetne redukálni.
A képek alapján nem tűnik rossznak, majd ha veszek pda-t kipróbálom.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #80555   2008.01.29 02:10 GMT+1 óra  
R3laygames: galaxy2100
_____________________
C++ && OGL
   
> 1 <