játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Quatris
ügyességi játék
Kategória: ügyességi
A projectről:
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker;
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006 május
2006 június
Beküldve:
2006.05.24 09:08
Fejlesztő:
New Generation Games N2G (3 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: Szepi
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Quatris
ez az uj szinezes
ez az uj szinezes
2006.06.19. 05:40
2 sort tuntettunk el egyszrerre
2 sort tuntettunk el egyszrerre
2006.06.18. 05:14
itt lehet betolteni a koráábi mentett játékokat
itt lehet betolteni a koráábi mentett játékokat
2006.06.04. 21:17
a menüpontok kis kockákból vannak, ha rákattintasz szétrobbanak
a menüpontok kis kockákból vannak, ha rákattintasz szétrobbanak
2006.06.04. 21:15
asszem 9999-id helyezésig menteem el...de lehet hogy csak 999-ig
asszem 9999-id helyezésig menteem el...de lehet hogy csak 999-ig
2006.06.04. 21:14
betoltokep
betoltokep
2006.06.04. 21:12
épp tele lett egy
épp tele lett egy "sor"
2006.05.24. 20:18

Fejlesztési napló - Quatris
Szepi 2006.12.01. 19:20
jevított verzió van kinn:
-lehetnek ékezetek
-nincsnek már lyukas sarkok

és a játék nyert (nem első hely :) ) a szabadfogású számítógép versenyen
Szepi 2006.06.26. 11:15
mostmár a jó van kint
Szepi 2006.06.26. 10:20
van m;gegy bug, nemsokára feltöltve a jó...többb biztos nincs
Szepi 2006.06.25. 11:42
fel van töltve a jó
Szepi 2006.06.25. 11:31
Egy ideig ne töltse le senki, mert találtam egy hibát :) és aki letöltötte és tetszett neki, sztem töltse le majd a jót, a load-dal volt a baj
Szepi 2006.06.25. 03:42
ha az ideiglenes oldslt látnátok, frissítsetek egyet!
Szepi 2006.06.25. 03:39
kintvan!
a csapathonlapról letölthető
Szepi 2006.06.23. 14:17
a honlap kicsit késik, így holnap (szombat) délben, vagy este lesz letölthető a játék. Majd akkor rakom befejezettnek

Hozzászólások - Quatris
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #39387   2006.12.02 06:59 GMT+1 óra  
köszi
nyertesek vagyubnk, de nem elsők, csak azért írtam oda, mart ha valaki nyert, azt elsőnek is lehet rételmezni
--- permanent temporary signature ---
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #39354   2006.12.01 23:55 GMT+1 óra  
Gratula!

Szerk.: "a játék nyert (nem első hely )" Akkor miért a nyertesek között szerpeltek a C3 oldalán?

   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #39348   2006.12.01 22:57 GMT+1 óra  
17. lettél ha jólszámoltam
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #19558   2006.06.25 23:00 GMT+1 óra  
köszi, az egyik férfi név az enyém a másik kitalált.
--- permanent temporary signature ---
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #19556   2006.06.25 22:20 GMT+1 óra  
ááááá kétf réfi név van, akikről most nem akarok hallani, és hát nem azok vannak rajta az egyik képen???????? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
jó ez

   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #19541   2006.06.25 15:24 GMT+1 óra  
Ohh, bocsi, most így utólag belegondolva (nézd meg az előző hozzászólásom időpontját ) logikus a dolog. Nem mondtam semmit. Tényleg nagyon színvonalas darab, szép, igényes kivételezés. Csak ne lenne ilyen dögnehéz.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #19534   2006.06.25 14:02 GMT+1 óra  
csak gratulálni tudok a játékhoz
FZoli jóváhagyásával XD

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #19047   2006.06.21 22:42 GMT+1 óra  
egyébként örülök, hogy jónak találod
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #19046   2006.06.21 22:42 GMT+1 óra  
az sztem direkt van, ha arra gondolsz hogy:

ezek a blockok 32-es csomópontoknál vannak. így ha megnyomsz egy gombot, megvárja, hogy elérjen egy csomóponthoz, és ott megy abba az iránybva. ez így ngagyon megegyszerűsíti, mivel egyébként magadtól kéne belőni, hogy ol fér be éppen, ami elég....lehetetlen

amivel játszottál, annál sokkal jobb van, mindenki azt mondta, sokkal élvezhetőbb az új. Már csak kiszedem belőle a már felesleges részeket, változókat.

Az újabb verzió szombaton jelenik meg, mivel az új honlap még nincs teljesen kész.
Tervezek Deluxe verziót is, mivel rájöttem, hohg a végtelenségig lehet csinálni nekem sikerült (vagyis nagyjából végig ott tartottam, ami az elején volt. Mondjuk tesztelés közben volt szerencsém tapasztalatot szerezni).
--- permanent temporary signature ---
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #19045   2006.06.21 18:27 GMT+1 óra  
Nagyon bejön Az egyetlen dolog ami zavar, a lassú reakcióideje a játéknak, a billentyűlenyomásokat kb. fél másodperc késéssel kezeli le.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18940   2006.06.21 04:30 GMT+1 óra  
most tesztelik a "remélem" végleges verziót
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18685   2006.06.19 05:40 GMT+1 óra  
színeződtek a kis negyzetek, így jobban látni, mikor lesz LINE-unk vagy DOUBLE-unk..mára terveztem a befejezést, de amennyi az öcsémmel "kell" játszanom, nem biztos, hogy lesz időm..másrészt egyik családtagom meg nem nagyon bírja abbahagyni (alapból neki készült ), úgyhogy átteszem valszeg a mostani verziót egy másik gépre, mert ezzel is megcsappan a fejlesztési idő
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18560   2006.06.18 06:44 GMT+1 óra  
és mennyi ideig próbáltad? szted hany "sor" legyen..tehát asszem ami kint van, abban négy van...mennyi lenne az optimális?
--- permanent temporary signature ---
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #18559   2006.06.18 06:41 GMT+1 óra  
Én is normált próbáltam, de a legtöbb sor amit elbírtam tüntetni az egy volt
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18548   2006.06.18 05:17 GMT+1 óra  
már csak egy (..néha kettő ) ismert hiba van...eléggé átalakult minden
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18350   2006.06.17 02:17 GMT+1 óra  
másrészt a szintek megfelelők?
én normalban játszok vele ha játszok...
ha nem nagyon megy, próbáljátok ki a hardot, aztán felfrissülés és egyszerű lesz a normal
a legegyszerűbb elég lassú, mert itthon vanaki azt mondja, hogy nem

harmadrészt két játékosnál gondolkozok azon, hogy gey külön highscore table legyen, amiben a kettő játékosnak a pontjait összeadjuk, mert most úgy van, hogy a vesztes pontja 3/4-delődik asszem, és az egynegyedét megkapja a másik
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18348   2006.06.17 02:13 GMT+1 óra  
ha mind a négy sor tele, csak akkor.
az a lefagyósdi nálam nem volt, de mindenki másnál jelentkezett, de az újabb verzióban (nincs kirakva, az új honlappal jelenik meg valszeg hétfőn) már meg van oldva (remélem, már átküldtem a grafikusnak tesztelni). és a hibákból csak a pontszám van hátra

tényleg, a pontszám most így jön ki:
pont=eltuntetett negyzetek*amennyi ezert jar-ahanyat mozgattunk összesen*5-hany block van lerakva+amit az eljen kapunk 1000-et;

szerintetek legyenek levonások? nem biztos hogy érdemes (a minusz pontszámmokkal van egy kis kavar, a pontszam betöltésével se lenne probléma másrészt nem is biztos, hogy szükséges. valami másért járjon pluszpont? stb.
--- permanent temporary signature ---
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #18330   2006.06.16 16:21 GMT+1 óra  
A játék végénél nekem kifagy a cucc, behoz egy üres hight scores táblát (vagyis gondolom azt), és nem tesz semmit, még kilépni is csak a taskmanagerrel tudok.
Egyébként egy befejezett sornak nem kéne eltűnnie? Vagy csak akkor tűnik el, ha mind a négy sor tele?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18284   2006.06.16 10:29 GMT+1 óra  
háhá, sikerült összehoznom, hogy nekem se írja ki
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18125   2006.06.15 10:14 GMT+1 óra  
a fájl, az egy meghatározott file...egyébként neked lett egy quatris_highscore nevű fájl ott, ahol a játék van?
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18124   2006.06.15 10:12 GMT+1 óra  
hát igen...mondjuk sztem a probléma rögtön megoldódna, ha lenne egy fájl melette és egyszerűbb is lenne. majd kipróbáltatom a csapattagokall úgy is
--- permanent temporary signature ---
   
robX - Tag | 107 hsz       Online status #18097   2006.06.15 07:53 GMT+1 óra  
Idézet
Szepi :
én átrkatam egy másik gépre...de megpróbálom egy harmadikon is lehet...

hát az ötlet gyorsan jött...aztán sorba a problémák ...de eddig mind meg lett oldva...mot a load-nál a pontszám nem működik jó ideje, pedig már elég sok bugot kiszedtem ezzel kapcsolatban..és ráadásul felfedeztem mégegyet ennek a tesztelése (hiba megértése) közben


Én már rögtön az elején próbálom úgy megtervezni, hogy aztán ne nagyon legyenek improvizatív problémák. Persze mindent nem lehet tudni előre, de sok időt megspórólhatok egy stabilan megalkotott tervvel és dokumentációval.

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18070   2006.06.15 07:10 GMT+1 óra  
én átrkatam egy másik gépre...de megpróbálom egy harmadikon is lehet...

hát az ötlet gyorsan jött...aztán sorba a problémák ...de eddig mind meg lett oldva...mot a load-nál a pontszám nem működik jó ideje, pedig már elég sok bugot kiszedtem ezzel kapcsolatban..és ráadásul felfedeztem mégegyet ennek a tesztelése (hiba megértése) közben
--- permanent temporary signature ---
   
robX - Tag | 107 hsz       Online status #18066   2006.06.15 07:02 GMT+1 óra  
Amúgy viszonylag gyorsan elkészültél. Nálam csak a tervezés eltart 2 hétig.

   
robX - Tag | 107 hsz       Online status #18064   2006.06.15 07:00 GMT+1 óra  
Nem ismerem a Game Makert, de én úgy szoktam fejleszteni, hogy egy másik partíción van egy szűz rendszer és kipróbálom ott is amit csinálok.

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #18061   2006.06.15 06:53 GMT+1 óra  
az a baj, hogy nemtom mi a baj mert nálam megy... majd kipróbálok valamit
--- permanent temporary signature ---
   
robX - Tag | 107 hsz       Online status #18019   2006.06.15 05:40 GMT+1 óra  
Amúgy én is valami hasonló egyszerú kis játékot fogok majd elkezdeni, mint első project.

   
robX - Tag | 107 hsz       Online status #18014   2006.06.15 05:39 GMT+1 óra  
Náalm se. De ezt gondolom könnyen ki tudod javítani.

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17996   2006.06.15 02:50 GMT+1 óra  
köszi...mondjuk azt nem tom mér ilyen hosszú elindítani, minden komolyabb játékomat ilyen hosszú, vagy hoszabb. akkor nálad se írja ki a highscore-okat?
--- permanent temporary signature ---
   
robX - Tag | 107 hsz       Online status #17989   2006.06.15 00:40 GMT+1 óra  
Hogy jót is írjak amúgy tetszik, jópofa.

   
robX - Tag | 107 hsz       Online status #17988   2006.06.15 00:38 GMT+1 óra  
Na kipróbáltam én is. Nálam is fent állnak a bugok, meg az elején a kezdés és a végén a játék bezárása elég lassan megy. Még majdnem a Doom3 is gyorsabban indult el. Mi a csoda eszik ennyi erőforrást egy 2D kirakós játékban?

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17958   2006.06.14 12:53 GMT+1 óra  
hogy tetszik?
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17928   2006.06.14 08:55 GMT+1 óra  
már fel van töltve! a játékban ismert hibák:


    1 elmentett játék megnyitásakor a pontszám rossz
    2 ne próbáljatok load-ra kattintani ha nincs elmentett...elég hosszú idő
    3 mások jelezték, hogy a highscore table-be nem ír semmit nekik, és nem lehet kilépni...nálam működik, légyszi ti is szóljatok, ha nektek se megy
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17916   2006.06.14 06:45 GMT+1 óra  
sztem fél óra múlva fel lesz töltve a csapat honlap...max. egy óra...ott az ideiglenes demot le lehet tölteni...még nem hibamentes
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17767   2006.06.13 08:20 GMT+1 óra  
nemsokára kész lesz a honlapunk, csak azon lesz letölthető addig bugokat keresek (már találtam jó sokat ) meg zenét tettem bele előre vissza és ki/bekapcsol lehetőségekkel
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17657   2006.06.12 09:49 GMT+1 óra  
csinálok bele zenét, meg elvileg van egy-két hgiba, meg nem tudom mennyire megoldható, mivel ööö..nekem nem nagyon sikerült mondjuk nem az easyvel próbáltam...
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17655   2006.06.12 07:12 GMT+1 óra  
oké...még várok a grafikustól egy képet, berakom a játékba, és feltöltöm valahova
--- permanent temporary signature ---
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #17653   2006.06.12 06:38 GMT+1 óra  
Regisztrálj egy ingyenes szolgáltatónál
van millió...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17651   2006.06.12 06:13 GMT+1 óra  
azaz nemmtom feltölteni mer nincs hova...majd za osztályom honlapjára..csak ahhoz meg kell várnom, hogy feljöjhjön a gyerek, aki csinálja
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17648   2006.06.12 05:28 GMT+1 óra  
kijavítottam asszem egy két message-nél be kell állítanom a háteret, aztán feltöltöm
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17644   2006.06.12 04:55 GMT+1 óra  
akkor inkáb gyorsan fejezzem be ezt? akkor átnézem mi lehet az az utols nagy hiba..
--- permanent temporary signature ---
   
Tome - Tag | 86 hsz       Online status #17640   2006.06.12 04:48 GMT+1 óra  
Bevallom kiváncsi vagyok rá

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #17616   2006.06.11 11:41 GMT+1 óra  
elég ritkán csinálgatom mosdt, mert tanulom a C++-t
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #16561   2006.06.04 23:27 GMT+1 óra  
akkor van egy jó hírem...az N2G honalpja is kékes árnyalatú lesz de ma szerintem tanulnom kelll...de ha lesz egy kis időm, megcsinálom (ha sikerül )
--- permanent temporary signature ---
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #16560   2006.06.04 23:06 GMT+1 óra  
jól néz ki eddig. Szeretem a kéket
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #16556   2006.06.04 21:20 GMT+1 óra  
és tettem ki képetket .)
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #16555   2006.06.04 21:20 GMT+1 óra  
Idézet
ShAdeVampirE :
ja, így akkor ok ha apukád programozó Ha írsz olyat, h problémád van, akkor illik leírni, h mi az; ez csak egy tanács. Ja és sztem mellőzd az ilyeneket:

"megoldottam a problémát, a matektanárom szókincsével élve nagyon piti volt
de cserébe lett egy másik... amit már több ideje próbálok megoldani mint az előzőt"

ez elég inkonzisztens, ha megoldottad a problémát, és utána lett egy új probléma, az hogy lehet régebbi, mint ami után keletkezett???

Igazából csak azért szólogatok be, mert 1, álmos vok, 2, game maker-es a project, és mégsincs róla leírás, v több kép, csak ez az egy, amiből egyelőre nemtom leszűrni, pontosan milyen is a játék. Ha már beregeled, akkor legalább ezt tedd meg, h leírod; megtiszteled a projectedet azzal, h a közönség is tudjon róla vmit, gondolom ezért regelted



az idődtartamra gondoltam aamikor azt mondtam, hogy több ideje próbálom
a hiba az, hogy egy dolog többször lefut, aminek egyszer kéne, és ráadásul csak a loadnál...de majd ma friss fejjel
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #16554   2006.06.04 21:13 GMT+1 óra  
sikerült jpg-et felrakni
--- permanent temporary signature ---
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #16543   2006.06.04 14:28 GMT+1 óra  
ja, így akkor ok ha apukád programozó Ha írsz olyat, h problémád van, akkor illik leírni, h mi az; ez csak egy tanács. Ja és sztem mellőzd az ilyeneket:

"megoldottam a problémát, a matektanárom szókincsével élve nagyon piti volt
de cserébe lett egy másik... amit már több ideje próbálok megoldani mint az előzőt"

ez elég inkonzisztens, ha megoldottad a problémát, és utána lett egy új probléma, az hogy lehet régebbi, mint ami után keletkezett???

Igazából csak azért szólogatok be, mert 1, álmos vok, 2, game maker-es a project, és mégsincs róla leírás, v több kép, csak ez az egy, amiből egyelőre nemtom leszűrni, pontosan milyen is a játék. Ha már beregeled, akkor legalább ezt tedd meg, h leírod; megtiszteled a projectedet azzal, h a közönség is tudjon róla vmit, gondolom ezért regelted
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #16534   2006.06.04 12:44 GMT+1 óra  
apukám programozó másrészt elég összetett a program...és szerintem nem is olyan baj van, ami teknikai... az előző is olyan figyelmetlenségi hiba volt...igaz, azóta átnéztem néhányszor mi mit hív emg és mindegyiket átnéztem...de majd holnap pihenten
--- permanent temporary signature ---