játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Armored Combat
Multiplayer, tankháború
Kategória: Tank, multiplayer
A projectről:
Két játékost támogató multiplayer játék, melyben 2. világháborús tankokkal van lehetőségünk egymás kiiktatására.

- Választható tankok
- Rombolható környezet
- Online matchmaking, achievementek
- Bullet physics
- Valós idejű árnyékok (tervben)

iPhone 4 és iPad 2-re optimalizálva (ami azt jelenti, hogy a 3GS és az iPad1 nem bírja :F ).
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
XCode, OpenGL ES 2.0, Bullet Physics API, 3D Studio Max, Photoshop, Visual Studio 2010;
ArmED (a játék editora)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010. 09.
2011. 06. 29.
Beküldve:
2011.04.28 15:04
Fejlesztő:
3D Magic (4 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: office@3dmagicbox.com
Tagok:
beküldő: Seeting
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Armored Combat

2011.06.19. 15:24

2011.06.19. 15:23

2011.06.19. 15:21

2011.06.19. 15:19

Hozzászólások - Armored Combat
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #158464   2011.08.05 02:54 GMT+1 óra  
Köszi!
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #157244   2011.07.26 18:05 GMT+1 óra  
jó gamme egy baj azért van vele ... még pedig az ,hogy nem én csináltam
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #156902   2011.07.20 22:50 GMT+1 óra  
Idézet
molgab87 :
Amúgy szvsz abban a szobákban van annyi részlet mint a ti városotokban



Nekünk nem a grafika fogja le a CPU-t hanem a fizika. A grafika a memóriát eszi csak.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #156900   2011.07.20 22:40 GMT+1 óra  
-.-"

Rage SD 3GS-en: nincs 15-20 FPS, ami amúgy nem rossz.

Amúgy majd te megírod a virtuális textúrázást a saját játékodhoz iphone-ra, maradjunk ennyiben.

Ezt a hozzászólást Seeting módosította (2011.07.20 22:45 GMT+1 óra, ---)
   
molgab87 - Tag | 51 hsz       Online status #156899   2011.07.20 22:24 GMT+1 óra  
Available Versions:
Languages: English, French, Italian, German, Spanish
SD: iPhone 3G, 3GS, & 4, iPod touch 2-4, iPad
HD: iPhone 3GS & 4, iPod touch 4, iPad

Amúgy szvsz abban a szobákban van annyi részlet mint a ti városotokban

Nah mindegy, a lényeg, hogy szerintem lett volna lehetőség megcsinálni, de megértem, hogy nem volt rá erőforrás

Ezt a hozzászólást molgab87 módosította (2011.07.20 22:36 GMT+1 óra, ---)

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #156897   2011.07.20 22:08 GMT+1 óra  
Amit Carmack csinált csinált az neki azért megy, mert egyszerre csak egy szobát lát be, nem egy fél várost. És nem 3GS-re készült a Rage (ha arról beszélsz) hanem nekik is iPhone 4-re.
   
molgab87 - Tag | 51 hsz       Online status #156888   2011.07.20 20:12 GMT+1 óra  
Igen, tudom, hogy nem unityztok...

Cpu? Carmackéknak sikerült 3gs-en is, nyilván nem az ő képességeikhez kell magad mérned, de az ipad 1 simán belefér . És a fejlettebb platformokon is sokat segít...

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #156866   2011.07.20 15:36 GMT+1 óra  
Mi nem Unity-vel dolgoztunk, hanem saját engine-el. Amúgy kíváncsi lennék ez a módszer mennyi erőforrást vesz el a CPU-tól...
   
molgab87 - Tag | 51 hsz       Online status #156796   2011.07.20 08:41 GMT+1 óra  
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #156483   2011.07.16 14:01 GMT+1 óra  
Mire gondolsz konkrétan?
   
molgab87 - Tag | 51 hsz       Online status #156457   2011.07.15 20:54 GMT+1 óra  
Virtuális textúra nem opció? Vagy arra nincs elég fejlesztési kapacitás?

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #156416   2011.07.15 14:28 GMT+1 óra  
DMG: Nem tudom.
M4: Lehet, de nem örül neki az apple.
   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #156274   2011.07.14 15:06 GMT+1 óra  
A Giana sisters kiírja indításkor, hogy nincs elég memória, zárjak be pár programot/indítsam újra a gépet. Szóval biztos ki szabad írni.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #156270   2011.07.14 14:34 GMT+1 óra  
Ezt amúgy valaki magyarázza már meg, hogy az mire jó egy okostelefonnál, hog yamit bezársz az nem záródik be?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #156267   2011.07.14 14:26 GMT+1 óra  
Idézet
molgab87 :
Ahh oké, köszi a választ. Most néztem én is utána wikipédián, és nagyon meglepődtem, hogy az ipad 1-ben csak 256 mega ram van. Ebből mennyi a ténylegesen felhasználható, amit megkaphat a progi? És vannak hasonló tömörítési eljárások mint pc-n?



A felhasználható memória nagyjából 70%, de még azzal is számolni kell, hogy a multitasking miatt a többi program is fenntartja magának a helyet. Szóval ha meg van nyitva még emellett 5 játék meg 10 segédprogram, akkor már csak a vak szerencsében bízhatsz. Azt persze nem írhatod ki a játék adatlapjára, hogy érdemes előtte bezárni minden futó alkalmazást, mert azzal azt sugallod, hogy az almás termék szar és az apple ezt nem tolerálja. Szóval nincs más választásod, mint elviselni az ilyen és hasonló vásárlói review-kat a storeban, hogy "DONT BUY IT. KEEPS CRASHING!"

...

Persze tehetsz úgy is, hogy moslék textúrákat használsz. Ez mindenkinek a saját döntése.
   
Parallax - Tag | 574 hsz       Online status #156260   2011.07.14 11:09 GMT+1 óra  
Abból olyan 150 megát használhatsz kb, vagy annyit se. Ezzel kell a GPU-nak és CPU-nak együtt gazdálkodni. Szóval ha egy nagy textúra be van töltve + időnként abból az OpenGL-nek is fel van küldve belőle 1-1 részlet az elég soka elfoglalhat már alapból. A HL1-ben még nem voltak ilyen betöltési technikák asszem.

   
molgab87 - Tag | 51 hsz       Online status #156258   2011.07.14 10:31 GMT+1 óra  
Ahh oké, köszi a választ. Most néztem én is utána wikipédián, és nagyon meglepődtem, hogy az ipad 1-ben csak 256 mega ram van. Ebből mennyi a ténylegesen felhasználható, amit megkaphat a progi? És vannak hasonló tömörítési eljárások mint pc-n?

Anno, még 32 mega ramos gépen toltuk a half life 1-et , nem akarom közvetlen összehasonlítani a kettőt, de abban sem voltak sokkal kisebb (vagy az akkori játékokban) felbontású textúrák vagy terepek, mint nálatok. Vagy ennyire nem megoldható, hogy lecsökkentsétek a textúrákat?

Bocs, hogy ennyit kérdezek, de a tabletes fejlesztés nagyon megfoghatatlan világ számomra, de nagyon érdekel .(ha minden jól megy születésnapomra kapok majd egy xoom-ot, arra én is csinálnék pár dolgot )

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #156243   2011.07.14 00:09 GMT+1 óra  
Idézet
molgab87 :
Másodsorban egy kérdés, mi az oka, hogy nem megy Ipad 1-en? Fel tudnál világosítani kicsit kérlek?



Túl nagy a pálya és túl élesek a textúrák, iPad1-en nem elég hozzá a memória. Nem a sebességgel van gond, hanem azzal, hogy pad1-en kinyírja az iOS a játékot memory warning-al...

UI: Ezen ne lepődj meg, mert az iPad első verziója elég gagyi. A saját iPhone 4-emen hibátlanul fut a játék, szóval a mobilban több a szufla mint a padban.
   
Parallax - Tag | 574 hsz       Online status #156223   2011.07.13 20:31 GMT+1 óra  
Szerintem csak nem akartak PC-szerű játékot csinálni belőle, ahol 1026 féle hardverre kell optimalizálni és 100 kallantyúval állítgatni mindent. Apple fanok mindig a legújabbat veszik, nekik ez nem gond.

   
molgab87 - Tag | 51 hsz       Online status #156219   2011.07.13 19:51 GMT+1 óra  
Üdv, először is gratulálok, szép játékot hoztatok össze!

Másodsorban egy kérdés, mi az oka, hogy nem megy Ipad 1-en? Se a grafika nem tűnik annyira kiugrónak (vagy pedig lehetne butítani, gondolom nem jelentene gondott több textúra méret v model lod szint elkészítése), se játékmenetben olyan extra ami igényelné az erősebb hardvert.

Persze ezt mint kicsit laikus (mármint a telefonos fejlesztésben ) írom. Fel tudnál világosítani kicsit kérlek?

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #155997   2011.07.10 19:07 GMT+1 óra  
Idézet
Kalapacs :
mi az a piros pont a videóban?



A kamera fénye.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #155590   2011.07.05 18:04 GMT+1 óra  
Földönkívüli.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Kalapacs - Tag | 185 hsz       Online status #155585   2011.07.05 17:16 GMT+1 óra  
mi az a piros pont a videóban?
...a játékfejlesztés nem éppen a programozásról szól...
/4Bit
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #155579   2011.07.05 14:36 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Idézet
Seeting :

Egyetértek csak az a bökkenő, hogy ez commercial projekt nem garázs .





Akkor be kell vezetni a HCP-t



+1
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #155510   2011.07.05 08:25 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :

Egyetértek csak az a bökkenő, hogy ez commercial projekt nem garázs .





Akkor be kell vezetni a HCP-t
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #155502   2011.07.05 01:23 GMT+1 óra  
Idézet
4Bit :
Erről is jó lenne egy HGP... mivel a fejlesztés bizonyos részeit nem ismerjük... (előzmények, kínlódások, vergődések a projekt nehézsége miatt, stb.)



Egyetértek csak az a bökkenő, hogy ez commercial projekt nem garázs .

DMG
Király a videó. Jól tolod.


Köszi! XD
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #155496   2011.07.04 23:16 GMT+1 óra  
Erről is jó lenne egy HGP... mivel a fejlesztés bizonyos részeit nem ismerjük... (előzmények, kínlódások, vergődések a projekt nehézsége miatt, stb.)
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #155480   2011.07.04 20:33 GMT+1 óra  
Király a videó. Jól tolod.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #155449   2011.07.04 05:49 GMT+1 óra  
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #155357   2011.07.02 19:42 GMT+1 óra  
Bosszantó, jó munkát hozzá!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #155352   2011.07.02 18:58 GMT+1 óra  
Frissítést írok, mert előjött egy hiba a match makingben...
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #155323   2011.07.02 13:51 GMT+1 óra  
Gratula!

Hogy áll a mérleg? Valami hivatalos értékelés van már róla?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #155281   2011.07.01 00:09 GMT+1 óra  
Hunnenkoenig - Tag | 10 hsz       Online status #155276   2011.06.30 21:52 GMT+1 óra  
Apple szarakodott es ezert csuszott a megjelenes, de mostmar letölthetö a jatek az appstore-rol:

http://itunes.apple.com/us/app/armored-combat-tank-warfare/id423780020?mt=8

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #155079   2011.06.27 23:46 GMT+1 óra  
Megjelenés: 2011. 06. 29.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #154982   2011.06.26 16:38 GMT+1 óra  
Youtube-on írták:

"The game looks fantastic, and reminds me of some old Amiga classics I enjoyed with my brother. Can't wait to buy it!"
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #154953   2011.06.25 17:36 GMT+1 óra  
nahát akkor itt még nem tettem meg, de szeretnék a jf.hu-n keresztül is gratulálni a játékhoz, nekem volt szerencsém a fejlesztés végén kipróbálnom, és Seettel nagy csatákat tolnom, úgyhogy bátran állíthatom, hogy nagyon jó kis játék lett aztán a Beating! is legalább ilyen legyen ám!

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #154848   2011.06.23 07:06 GMT+1 óra  
Le a kalappal.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #154842   2011.06.22 23:46 GMT+1 óra  
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #154723   2011.06.21 18:54 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Egyébként nagyon király, tetszik, majd a fodrászomtól elkunyerálom az Iphone-ját, amíg nyírja a hajam.



Köszi!

A lövés időintervallumát már más is felvetette, de azért hagytam benne így, mert

- már nem lett volna időm kitesztelni egy másik beállítással
- később update-ben kerülnek majd a játékba ugrade-ek, amik például az ilyenek tuningolására is jók lesznek.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #154721   2011.06.21 18:31 GMT+1 óra  
Jó a video, pár észre vétel:

Nekem kicsit lassúnak tűnik a löveg sebessége, közvetlen közelre lövöldözik a tank, és egy-két másodperc is eltelik mire becsapódik, vagy ez a játszatóság miatt lett így lelassítva? Vagy én gondolom rosszúl, hogy ennek gyorsabbnak kellene lennie?


Az épület rombolásnál, ha nem is fizika (tudom, írtad, hogy lesz de gondolom az kicsit erőforrás igényes) de valami Mesh alapú részecske rendszer szimulálhatná az épület rongálódását.

Egyébként nagyon király, tetszik, majd a fodrászomtól elkunyerálom az Iphone-ját, amíg nyírja a hajam.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #154686   2011.06.21 10:58 GMT+1 óra  
Na majd otthon megnézem tüzetesebben, itt figyelő szemek lesnek.

De amit eddig láttam az.... .
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #154678   2011.06.21 08:24 GMT+1 óra  
Panzers kicsiben Szerelmes lettem
A kezelőfelület megoldás pedig eszméletlen állat
   
Kalapacs - Tag | 185 hsz       Online status #154672   2011.06.21 03:00 GMT+1 óra  
Azt láttam, ő gyakorlatilag egy helyben állt, te meg mint egy örült, előre-hátra-előre-hátra-tűz-előre-hátra...

Szívesen megnézném, ha csinálsz\csináltok róla videót.
...a játékfejlesztés nem éppen a programozásról szól...
/4Bit
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #154671   2011.06.21 02:46 GMT+1 óra  
Vártam már egy játék videót, manapság másnak már nem hiszek.
Nagyon tetszetős.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #154670   2011.06.21 02:26 GMT+1 óra  
Tudom, hogy az első két percben nem történik semmi, de ez egy vágatlan videó . Azért van benne az eleje, hogy a többiek is lássák, milyen a menü (azokra gondolok, akik dolgoztak a játékon, de nem látták a végleges buildet).

A rombolás valószínűleg ki lesz cserélve egy update-ben, hogy azt is fizika számolja, csak az artist még nem bontotta szét elemekre az épületeket.

Menet közben is lehet lőni, torkolattűz is lesz, ha jól tudom. Jelenleg nem volt mit beraknom mert nincs sprite sheet-em hozzá.

Amúgy ha tetszik a játék, akkor azt kéne látnod mikor haverommal nyomjuk, akkor pörögnek az események . Hunnen egy kicsit bénácska (bocs Huni ).
   
Kalapacs - Tag | 185 hsz       Online status #154669   2011.06.21 02:19 GMT+1 óra  
szerintem az első 2 perc teljesen felesleges, pláne végigmutogatni a menüt - viszont a játék jól néz ki, meg ahogy látom, gyors is. A destruction engine meg über, ezek után nem várom a bf3 at.

Egy kérdés: menet közben is lehet lőni?
Valami torkolattűz azért jó lenne, ha pl le van némítva a játék, akkor már csak azt veszi észre a user, hogy kilőtték.
...a játékfejlesztés nem éppen a programozásról szól...
/4Bit
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #154668   2011.06.21 02:01 GMT+1 óra  
Egy rövid in-house gameplay video. Hunnenkoenig játszik az orosz (zöld) én meg a német (szürke) tankkal. Nem akartam nagyon lealázni az elején, hogy be tudja mutatni a pályát .

http://www.youtube.com/watch?v=-xbB9cwXAZI
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #154635   2011.06.20 11:10 GMT+1 óra  
Igen, de nem törik meg . Planar
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #154630   2011.06.20 06:44 GMT+1 óra  
Jól látom, hog yárnyékot vet a tankra a ház?

Jók a képket.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers