játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Rebuild the history
Match-3 casual játék
Kategória: Match-3
A projectről:
Story:
2085-ben hatalmas katasztrófák sora sújtotta a világot, és pusztította el a világ leghíresebb épületeit, melyeket azóta sem pótoltak. Te vagy a világ jelenlegi leggazdagabb embere, és nagy rajongója a XXI. századnak. Elhatározod, hogy felfogadod a világ legjobb építészeit, és megépíted kedvenc épületeidet. Ennek kivitelezéséhez még a te vagyonod se lenne elég, így gyűjtést rendezel a világ körül, hogy előteremtsd a múlt visszahozásának eszközeit.

Cél: Híres épületeket kell felépíteni világszerte

Fa, pénz, élelem, kő és extrák gyűjthetőek minden pályán, több szinten. Cserélgetni kell az elemeket, de a csere csak akkor érvényes, ha min 3 kerül vele egymás mellé, ekkor ezek eltűnnek a pályáról, a felettük lévő itemek lejjebb csúsznak, és annyi pontot kapunk az összesített pontokhoz illetve az itemhez tartozó pontokhoz ahányat egy item ér, megszorozva az itemek számával. Az alapanyagokon kívül olyan itemek is fellelhetők a pályán, amikért csak pont jár.
Minden látványossághoz tartozik egy adott pénz-fa-élelem pontszám, amit elérve felépíthetjük az épületet, és így az megjelenik a játéktéren. Az épületek többsége ad valamilyen bónuszt (pl. magasabb szintre lép valamelyik alapanyag, új gyűjthető extra, többfajta extra jelenik meg a pályákon stb...).
Ahogy a játék nehezedik úgy jönnek elő a többször elpusztítandó mezők. Alapból egy mezőt egyszer kell elpusztítani (amikor kiütsz egy mezőről itemet, az kap egy másik színjelölést. Minden mezőnek a színét meg kell változtatni, hogy megnyerd a pályát), hogy véget érjen a pálya, ahogy nehezedik úgy lesz egyre több az olyan mező, amit többször kell kiütni. A pályák időre mennek, ha lejár az idő, és te még nem pusztítottál el minden mezőt, akkor újra kell kezdeni.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual Studio, Playground SDK, Photoshop, Maya;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010.05.01.
2012.04.01.
Beküldve:
2010.07.08 14:37
Fejlesztő:
ActionWorks (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: mail: info@actionworks.hu msn: bluedeath@vipmail.hu skype: bluedeath85
Tagok:
beküldő: BlueDeath
regisztrált tagok: SX, gunex



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Rebuild the history
Térkép
Térkép
2012.04.25. 06:54
Infopage
Infopage
2012.04.25. 06:54
Fegyver bolt
Fegyver bolt
2012.04.25. 06:54
Hurrikán fegyver
Hurrikán fegyver
2012.04.25. 06:53
Menü
Menü
2012.04.25. 06:52
Chain-villám fegyver
Chain-villám fegyver
2012.04.25. 06:52

Fejlesztési napló - Rebuild the history
BlueDeath 2012.08.27. 06:03
http://www.gamehouse.com/download-games/rebuild-the-history
BlueDeath 2012.08.14. 11:52
Megjelentünk iwin-en is: http://www.iwin.com/games/rebuild-the-history
BlueDeath 2012.03.30. 06:39
A játék gyakorlatilag készen áll, még a BFG-nek kell megnéznie
BlueDeath 2011.12.08. 00:18
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=qkhhamM0qhw]Rebuild the History - New Gameplay[/youtube]
BlueDeath 2011.12.05. 02:41
Új funkció: a már unlockolt fegyverek mostantól feltölthetőek a shopban is
BlueDeath 2011.11.03. 03:06
Az Oberon Media-t is érdekli a játék, úgy látszik megvan a második distributorunk is
BlueDeath 2011.10.20. 09:17
http://www.youtube.com/watch?v=PW2fNm_k3aY
BlueDeath 2011.10.13. 02:04
most már nem lehet a fegyverek kényünk-kedvünk szerint használni. Fel kell szépen tölteni. Ez újfent nem úgy működik mint általában az ilyen játékokban...és én ennek örülök, így lesz igazán jó és egyedi a játékunk :D
BlueDeath 2011.09.30. 15:27

Csináltam egy új gameplay videót:
http://www.youtube.com/watch?v=BvbxaZdrWKw
BlueDeath 2011.09.30. 00:33
Kész a hátralévő idő kijelzése
BlueDeath 2011.09.23. 00:29
Elkészült az utolsó fegyver is :D
BlueDeath 2011.09.20. 06:57
A fegyverekről videó: http://www.youtube.com/watch?v=doqrn8Uosa4
BlueDeath 2011.09.19. 03:37
izé, landslide :D
BlueDeath 2011.09.19. 03:09
Kész a landsplit
BlueDeath 2011.09.15. 06:01
Új fegyver csatlakozott hozzánk, a Tsunami
BlueDeath 2011.09.06. 04:11
Jah igen, kész a Chain Lightning is....fasza lett :D
BlueDeath 2011.08.07. 04:01
A villámlás is beállt a sorba, most már az is működik
BlueDeath 2011.07.18. 01:20
Újabb power-up készült el, a földrengés
BlueDeath 2011.07.03. 10:28
Kész az első "power-up", a hurrikán. Egyszerűen csak megkeveri kicsit az elemeket....és jól néz ki :P
BlueDeath 2011.06.22. 13:32
Megkaptuk a BFG_től a szerződést
BlueDeath 2011.06.14. 09:04
Bevezettük a QuickTask rendszert. Ez fontos különbség a többi match-3-hez képest. A következő lépés a fegyverek lesznek
BlueDeath 2011.05.27. 05:48
Elkészült mind a 120 pálya végre
BlueDeath 2011.05.20. 05:23
38 pálya kész a 120-ból....
BlueDeath 2011.05.16. 08:13
Follow us on twitter: http://twitter.com/#!/_ActionWorks_
BlueDeath 2011.04.18. 02:05
Készülnek az új pályák, működik a statisztika, az épületek helyét kijelöltük a térképen. Megy rendesen a pályaváltás, lehet váltogatni az épületek között, pontszámítást fixáltuk....ezek a legújabb híreink
BlueDeath 2011.04.07. 13:29
Új játékmenet videó: http://www.youtube.com/watch?v=0uIx6vJYbx8

BlueDeath 2011.02.24. 02:57
Kisebb szünet után végre folytatódik a fejlesztés, miután végre sikerült megfelelő programozót találnunk.
BlueDeath 2010.12.15. 06:38
Egy rövid game play video: http://www.youtube.com/watch?v=H65jlsLJx4M
BlueDeath 2010.09.01. 15:14
Kész a főmenü terve. Tetszik?
BlueDeath 2010.08.28. 09:12
Megkezdődött a pályák építése. Körülbelül 100 lesz, talán valamivel több, ez még nem eldöntött
BlueDeath 2010.07.28. 15:12
Mint a mellékelt képek is mutatják, a project halad. Még legalább még egyszer ennyi épület készül
BlueDeath 2010.07.28. 13:06
Íme néhány új kép
BlueDeath 2010.07.13. 04:47
Mivel egy fórumban úgymond beszóltak, hogy Rewrite lenne helyesen a cím, gondoltam jobb ha tisztázzuk a dolgot.
Azért Rebuild the History a cím, mert nem újraírni akarjuk a történelmet, hanem történelmi épületeket akarunk megépíteni, tehát így helyes a név, ahogy van.
BlueDeath 2010.07.09. 03:58
Tegnap összeraktam a honlapot, legalább is szerkezetileg. A design részét majd ezután csinálom meg.
A játék mindkét verziója szépen halat, viszont egy flash programozót szívesen látnánk a csapatban.

Hozzászólások - Rebuild the history
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193163   2013.04.05 10:58 GMT+1 óra  
hát, az új rész az sokkal jobb az tuti, de akik jelentkeznek a tesztjére, azok meglátják majd
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #193150   2013.04.04 22:33 GMT+1 óra  
Most, hogy ismét kipróbáltam a játékot, óriásit csalódtam.
Első észrevételem a játék zenéjével kapcsolatos. A régi lecserélésével hihetetlenül rontottatok a játék összképén, ugyan grafikailag teljesen jól néz ki a játék, de nagyjából a játék szépségét nekem ~50%-ban a zene határozta meg.
Másik dolog a bevezetés. Nem tudom, hogy szorított-e benneteket a határidő, vagy éppen a grafikusnak nem volt elég ideje, de a játék eme része botrányos, teljesen monoton bevezető, egy viszonylag összecsapott háttérrel. (itt pl. személy szerint nekem csak az szúrta igazán a szemem, hogy nem különítettétek el az épületeket lehettek volna képváltakozások a teljesen ép, és a lerombolt állapot között, építményenként)
Játékmenet szempontjából továbbra sincs panaszom semmire, legalább az, és a szép, vegyes technikával készített hátterek megmaradtak.

Valószínűleg sok mindenkinek az előző két dolog nem tetszett a játékban, mint ahogy az értékeléseknél olvastam, sajnos csak két csillagot kapott - jobb is lehetett volna.
Remélem a következő rész ennél sokkal kifinomultabb lesz tartalom szempontjából.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #187442   2012.09.17 23:01 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #187435   2012.09.17 21:04 GMT+1 óra  
igen, rossz volt a link, eredetibe is felrakták....
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #187434   2012.09.17 21:03 GMT+1 óra  
Mert Blue rossz linket adott:

http://jatekok.ucoz.com/publ/honositott_jatekok/cserelgetos_jatekok/rebuild_the_history_teljes_honositott_verzio/36-1-0-3155

Ugyanakkor nem biztos, hogy olyan szar a fordítás. A szöveg kinézete azért rossz, mert az ékezetes karakterek hiányoznak a betűtípusból. Viszont legalább van, akinek annyira bejött a cucc, hogy rászánt egy csomó időt, hogy lefordítsa. Ezt én már sikernek értékelem

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #187433   2012.09.17 20:54 GMT+1 óra  
Hát ez nekem nem magyarosításnak tűnik...

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #187430   2012.09.17 20:30 GMT+1 óra  
EDIT: magyarosították a játékot. Első ránézésre mondjuk elég botrányosan: http://jatekok.ucoz.com/forum/77-4911-1

Ezt a hozzászólást BlueDeath módosította (2012.09.17 21:06 GMT+1 óra, ---)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #186753   2012.08.27 16:35 GMT+1 óra  
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #186746   2012.08.27 14:03 GMT+1 óra  
Újabb megjelenés, ezúttal a GameHouse-nál...már csak a macgamestore van hátra

http://www.gamehouse.com/download-games/rebuild-the-history
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #186057   2012.08.14 19:51 GMT+1 óra  
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #183144   2012.06.13 20:32 GMT+1 óra  
Egy-az-egyben. Annyi, hogy ebben tényleg benne van mind az 5 zene. A PC-s build-nél a BFG elfelejtette az utolsó két zenét belerakni a release-be (mikor már elkezdték tesztelni, akkor küldtük be nekik).

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #183140   2012.06.13 20:23 GMT+1 óra  
Gratula, egy az egybn portoltátok, vagy volt alami változtatás?

Sok sikert!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #183138   2012.06.13 20:08 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #181505   2012.05.24 10:51 GMT+1 óra  
azért nem 10ezreket szeretnénk látni ha már egyszer olyan játékot csinálunk amit nem ingyen adunk
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #181452   2012.05.23 18:06 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Valószínűleg nem az első játékotokból akartok csilliárdosak lenni, szóval ez ne vegye el a kedveteket.

Én mindig azt mondom, hogy ha valaha is egyetlen játékomból - amit abszolút hobbiból csinálok - látni fogok mondjuk 10 ezer forintot, akkor már boldog leszek, mert lett olyan, aki annyira értékelhetőnek tartja a munkám, hogy képes rá pénzt is áldozni.



Én Greyből már bőven láttam 10k forintot donatekből, szóval mondhatni megérte.

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #181422   2012.05.23 14:42 GMT+1 óra  
Sztem heteken belül. Jelenleg refaktorálok, és implementálom a mindenképpen szükséges átalakításokat. A meglevő (új) grafikákon is nagy átalakítások várhatóak a fogadtatás miatt. Ez majd csapaton belüli döntés lesz, hogy mikor kerüljön ki.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #181420   2012.05.23 14:32 GMT+1 óra  
Azért remélem, beindul még, és a második munkátokra pedig kíváncsi vagyok, mikor láthatunk belőle valamit?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #181419   2012.05.23 14:28 GMT+1 óra  
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #181418   2012.05.23 14:28 GMT+1 óra  
Azt hittem látszik úgy mint a marketen. Kár, ha nem, mert egy magas letöltésszám még jó marketing is lehet.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #181417   2012.05.23 14:26 GMT+1 óra  
azt meg nem tudjuk
5 nap után kérdeztem, azt itt közzé is tettem, az aktuálisat nem tudom.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #181416   2012.05.23 14:22 GMT+1 óra  
És most hol tart a letöltések száma?

Az időn kívül egyébként van más ráfodított önerő is? Értem ezalatt a hivatalos licenszeket, esetleg reklám, ilyesmi, mert ha pénzetekbe nem került akkor igazából a csőd messze áll tőle, mert eltekintve a rászánt időtől, minden befolyt forint plusz, vagy nem?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #181415   2012.05.23 14:19 GMT+1 óra  
Miért kéne eldönteni, hogy élvezetből vagy pénzért? Ennyi erővel a melómat is csinálhatnám ingyen, végülis az is játékfejlesztés. De nem azért lettem játékfejlesztő, hogy ne keressek vele.

Az meg, hogy a külföldiek nyilatkoznak bevételről, nem izgat, én nem fogok. Maximum a letöltésekről, arról már egyszer meg is tettem
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #181414   2012.05.23 14:13 GMT+1 óra  
Sosem értettem ezt a hozzászólást, miért nem? Külföldön az összes indie developer vígan nyilatkozik a számokról.
raytraceisten és übermedic
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #181413   2012.05.23 14:08 GMT+1 óra  
Én napi 11 óra munka mellett nyomom este 6-tól átlag éjfélig. Péntekenként, ha nem kell szombaton mennem dolgozni, akkor hajnalig. Ha kell mennem, akkor csak szombat a hajnalos. Más ennyi idő alatt lehet krájziszt csinál, de én nem vagyok annyira jó kóder. Ellenben nagy a kitartásom.

Szerintem itt el kell dönteni, hogy valaki hobbiból csinálja e és élvezetből, vagy pedig alapból zseton reményében. Meg persze hogy mik az elvárások saját magunkkal szemben.

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #181412   2012.05.23 14:04 GMT+1 óra  
Idézet
sirpalee :
Mit jelent az anyagilag teljes csőd? 1-2 millió FT körül?



Erről inkább nem nyilatkoznék. Mondjuk úgy, hogy a portálon sztem nincs olyan, aki leosztva ilyen órabérért billentyűzetet ragadna..

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #181411   2012.05.23 14:03 GMT+1 óra  
Bocs, de konkrét számokat nem fogunk kiírni
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #181410   2012.05.23 14:01 GMT+1 óra  
Mit jelent az anyagilag teljes csőd? 1-2 millió FT körül?
raytraceisten és übermedic
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #181409   2012.05.23 14:01 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Ja hogy ti alapból így fogtatok bele, hogy ebből pénzt akartok látni.
Úgy akkor megértem, ha gyengébb bevétel miatt csalódottságot éreztek.



Főmunka mellett egy évig gyakorlatilag nullára redukálódott le a szabadidőm. Azért jó lett volna legalább egy közepes értékelés átlagban De nem az a fajta vagyok, aki a sarokba megy sírni, ha valami nem sikerül, szóval lesz még itt következő nekifutás is.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #181407   2012.05.23 13:55 GMT+1 óra  
Ja hogy ti alapból így fogtatok bele, hogy ebből pénzt akartok látni.
Úgy akkor megértem, ha gyengébb bevétel miatt csalódottságot éreztek.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #181406   2012.05.23 13:41 GMT+1 óra  
Az első eredményt mondjuk 5 nap után láttuk és azóta is végig a top10 körül járunk, szóval azért reménykedem, h jön be annyi, h azt mondhassuk, nem feleslegesen dolgoztunk.
Nahmeg persze lesz mac build, ami állítólag +10%, valamint a gamehouse is ki fogja adni, amitől még legalább 10%-ot várnék
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #181404   2012.05.23 13:34 GMT+1 óra  
Valószínűleg nem az első játékotokból akartok csilliárdosak lenni, szóval ez ne vegye el a kedveteket.

Én mindig azt mondom, hogy ha valaha is egyetlen játékomból - amit abszolút hobbiból csinálok - látni fogok mondjuk 10 ezer forintot, akkor már boldog leszek, mert lett olyan, aki annyira értékelhetőnek tartja a munkám, hogy képes rá pénzt is áldozni.

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #181403   2012.05.23 13:34 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Miket kifogásolnak?



Mindent
- nincs folyamatos match-elés (jogos)
- nincs történet (jogos, de nem gondoltuk, hogy ez ennyire fájó pont lesz sokaknak)
- ronda a grafika (akkor ronda, sztem ez elég relatív)
- nincs drag funkció (de van, csak egy hangyafasznyit különbözik a megszokottól, és ezt sokan nem tudják megemészteni)
- időre megy (ez sem igaz, mert nincs olyan, hogy elbaszod a pályát, csak a tutorial-okat nem olvasták el, és gondolom az idő sem járt még le annak, aki fikázta, mert akkor megint van egy három soros szöveg, ami elmondja, hogy no para)
- nem látni, ahogy épül az épület (jogos)

Biztos kihagytam párat, de ezek maradtak meg. A következőben már pár dolgot implementáltam (folyamatos match, átlagos drag funkció), több meg még rajta van a listán. Tanulásnak jó volt, egyelőre úgy tűnik, hogy anyagilag azonban teljes csőd.

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #181402   2012.05.23 13:27 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Remélem azért jól alakulnak az eladások.



Hát, várjuk az újabb eredményeket, de a múlt hét alapján egy rövid válaszom van (bár nem kérdés volt): egyáltalán nem. Sőt, meglehetősen rosszul..

   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #181401   2012.05.23 12:53 GMT+1 óra  
Miket kifogásolnak?

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #181400   2012.05.23 12:51 GMT+1 óra  
Tegnap kódolás után, még lefekvés előtt ránéztem az RtH-ra BigFish-en. A kommentek az elején tényleg nagyon durvák, de aztán jön pár 5 csillagos, meg négyes...
Gondolom a legrosszabb kommentek, azok más fejlesztőktől jöttek, akiknek hasonló játékuk van, a legjobbak esetleg tőletek, meg pár ismerőstől, baráttól.

Érdekes, hogy LC Ruin-jánál sokkal kevesebb komment van, viszont ott ilyen 3.5-4 -es átlag körül van az értékelés. Az ellen nem indítottak ilyen hadjáratot.

Ahogy látom, ha az ember független fejlesztő akar lenni és saját magát akarja menedzselni, akkor sok ilyen érdekes dologba belefuthat...

Remélem azért jól alakulnak az eladások.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #180949   2012.05.15 18:16 GMT+1 óra  
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #180945   2012.05.15 17:48 GMT+1 óra  
Aztán néztetek már vasvillát? az fontos, mert azzal kell forgatni a pénzkazalt, hogy be ne rohadjon az alja

(gratula)
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #180936   2012.05.15 16:19 GMT+1 óra  
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180885   2012.05.15 05:34 GMT+1 óra  
De tényleg, jó azért tudni, hogy mennyire éri meg egy ilyen PC Indie. A letöltés számhoz gratulálok.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #180883   2012.05.15 05:01 GMT+1 óra  
Pedig az lenne a beszédes, LC is mindig közzéteszi legalább az első hónap adatait.
Hagy nyúlkáljunk a zsebetekben, friss milliomosok.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #180879   2012.05.14 23:27 GMT+1 óra  
Jelentés. Aaron információi szerint eddig 50.000 ember töltötte le a játékot. Azt is elárulta persze, hogy hányan vették meg, de ez már kicsit bizalmasabb infó
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #180646   2012.05.11 08:36 GMT+1 óra  
DMG:
A hátterek színezve vannak, hogy hol kell még takarítani, ha nincsenek az előtérben a cuccok, akkor az sokkal jobban látszik.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180642   2012.05.11 07:05 GMT+1 óra  
Még mindig nem tiszte, de gondolom azokat az item fajtákat rejti ilyenkor amire rámutatsz vagy épp fordítva, hogy minden mást, mert ha mindent rejt akkor nincs sok értelme.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #180638   2012.05.11 02:01 GMT+1 óra  
SX, BlueDeath:
Pár éve láttam először, ha nem tévedek az akkori jewel quest vezette be(de lehet, hogy ők is lenyúlták valahonnan), általában a ctrl re rakják, ha lenyomod, akkor az itemek átlátszóak lesznek(én annak idején a jobb egérgombra is ezt raktam, szvsz úgy kényelmesebb, másra amúgy se kell a billentyűzet.) Rengeteget segít, főleg ha nagy a pálya, azonnal látod, hogy hol kell még matcholnod.

Korábban csak a képeket\videókat tudtam véleményezni, azok alapján egyébként elég nagy pozitív csalódás volt a végtermék, azt hittem simán szar lesz.
Azért is emeltem ki, hogy mindenképp folytassátok, mert ezek a negatív értékelések azért eléggé el tudják venni az ember kedvét, főleg ha sokáig készült a cucc.

Ha lesz valami csekkolható az új játékból, és igényt tartotok rá, akkor szívesen megnézem, azt meg tudom mondani, hogy mitől lesz rossz - a jó receptjére sajnos nem sikerült rájönni, úgyhogy fel is adtam a casual pályafutásomat.
C4Ninja
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #180637   2012.05.10 23:51 GMT+1 óra  
jah, még valami 2SD: készül másik, köv héten valszeg bereggelem ide is
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #180636   2012.05.10 23:36 GMT+1 óra  
2SD: ismét dícsérnem kell téged, ez megint szépen összeszedett. Az ilyen kritikát sokkal szívesebben olvasom.
Viszont ezt a berejtést én se értem, pedig jópár match-3-at nyomtam
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #180633   2012.05.10 22:44 GMT+1 óra  
2SD: teljesen helytálló kb. minden, amit írtál, nincs belekötni valóm Egy kérdés, amiért viszont lehet én fogok kapni, hogy miért nem tudom:

"-az itemek berejtése egy nagyon hasznos feature, minden match3 be kell"

Itt mire gondolsz? Tényleg nem tudom, mi ez az item berejtés.. Vagy tudom, csak nem ilyen néven.
Köszönjük a kritikát!

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #180629   2012.05.10 22:04 GMT+1 óra  
Igazából azért szívás ez, mert tényleg teljesen egyben van, csak apróságok rontják az összképet. Maga a cél szerintem fasza(hogy nem mindegyik helyen kell matcholni), esetleg játékmódokban változatosság feldobhatná, de ezt nem érzem létszükségletnek.

Pár javaslat, ha esetleg.
-mindenképpen folytassátok, mert innen már nagyon gyorsan össze lehet rakni egy másik match3 t
-lehetne valamilyen sztori, egy kedves, szerethető karakterrel, ha a kutyáját akarja megmenteni az is jó, csak mosolyogjon két pálya között
-az itemek stílusában készülhetne a többi grafikai elem is, nagyon elüt így, ha vannak szép hátterek, akkor a gui is lehetne lényegesen kisebb, hogy ne takarja ki teljesen
-az itemek berejtése egy nagyon hasznos feature, minden match3 be kell
-cibálós matcholást átalakítani a megszokottra(tudom, hogy pár perc után meg lehet szokni, de nem ezt szoktuk meg, mintha wasd helyett sedf -el tudnánk mozogni, tök ugyanaz, de mégsem)
-a fontos infók folyamatosan legyenek láthatóak(mint a mennyi-kell-még)
-a keret lehetne sokkal szolidabb, vagy ki is vehetnének
-úgy gondoljatok a játékosokra, mintha mindegyik retardált 8 éves lenne, mert olyan szinten kell "elmagyarázni" nekik mindent, ami egy kicsit is eltér a megszokottól. Tutorialt nem szívesen olvasnak, az aktív tutorial viszont jól működik(de mindenképp skippelhető kell, hogy legyen, lépésenként is, különben hajtépés és 1 csillagozás a vége, mert egyáltalán nem érdekli őket, hogy mennyit dolgoztatok rajta, 1 perccel az indulás után mindent érteni akarnak és élvezni a játékot.)

Mindegyik magánvélemény, nem szentírás, etc, aki más véleményen van szíve joga, kéretik most nem köpködni rám miatta.

Szerk.: tisztában vagyok vele, hogy ezek egy részét említettem korábban, de szerettem volna egy csokorba szedni az egészet.
C4Ninja
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #180627   2012.05.10 21:46 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Néha beleszaladtam, kicsit bosszantú, de ha így működik, hát így működik, hog yha ráejtek 2 egyformát 2 egyformára, akkor nics 4match, csak 3, pedig jókat lehetne taktikázni, hogy kilövöd közülük a feleslegessort.

A küldetések végül kikerültek belőle?



Azt hiszem, tudom mire gondolsz. Függőlegesen van a két elem, és esik lefelé egymás mögött még két ugyanolyan? Na, az azért van, mert amikor nyugalomba kerül az elem, akkor van egy match-teszt, és ez lemegy, mire a másik oda esne.. Ez abból adódik, hogy nálunk nem minden tömbökben esik, mint a legtöbb match3-ben.

Milyen küldetések? Szerintem valsz. nincsenek benne. A Quick Challenge benne van, de csak asszem a 3. épülettől. Ez valószínűleg rossz döntés volt, mert így a demóban a legtöbb embernek elő sem jött. Bár szerintem ez sem mentette volna meg..

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180606   2012.05.10 20:34 GMT+1 óra  
Simán kitoltam a 60 perc trialt, gratulálok, simán lekötött, a beta kicsit vontatotabb volt, jók a zenék, nem olyan altatóan monoton.

Néha beleszaladtam, kicsit bosszantú, de ha így működik, hát így működik, hog yha ráejtek 2 egyformát 2 egyformára, akkor nics 4match, csak 3, pedig jókat lehetne taktikázni, hogy kilövöd közülük a feleslegessort.

A küldetések végül kikerültek belőle?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7]
Korábbi postok