játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Galaxia
Galaxia
Kategória: Böngészős MMO
A projectről:
A feljesztést már 2007-ben elkezdtem, illetve megálmodtam. Jópár évre jegelve volt, de legutóbb újrakezdtem az elejétől és teljes erővel csinálom -mivel most semmi más dolgom nincs.

A játék lényege a bolygóközi kereskedelem. Kicsit hasonlít az ELITE-re, azonban itt nincsenek kalózok, viszont sok egyéb más módon is el lehet pusztulni. Néhány besűritett infó következik:

A játék az M13 Gömbhalmazban játszódik, melynek átmérője körülbelül 100 fényév. Valós időben játszunk,
azaz valóban 100 évbe telne keresztülrepülni a Gömbhalmazt megfelelő térhajtómű hiányában csak fénysebességen repülve.
Az M13 mintegy 21 ezer fényévnyire található a Naprendszertől. A tér hatalmas, 100.000-nél is több csillag alkotja és majdnem mindhez
bolygórendszerek, űrállomások tartoznak. Ezek között utazhatunk / kereskedhetünk.

Néhány esemény a teljesség igénye nélkül, amik megtörténhetnek velünk utunk során:

-Űrobjektumok és az elpusztult űrhajók maradványai; az elpusztult hajókról olvashatunk a galaxis híreiben.

-Segélykérés más játékosoktól / mentőkabin.

-A dokkolást megtagadhatja az irányító.

-Csempészet büntetése fogházzal vagy pénzbüntetéssel.

-Napkitörések és mágneses viharok

-Meteoröv.

-Betegség.

-Számítógépek hardvermeghibásodása vagy
vírus a fedélzeti szgépben.

-A hajó fűtése elromolhat.

-Másik űrhajó / játékos a közelben.

-Üzemanyaghiány.

-Élelmiszerhiány.

-Fekete lyukak.

-Szupernóvák (csak 8-15 naptömegű csillagok tudnak felrobbanni).

-Meteorbecsapódások és mikrometeoritok.

-El lehet veszni az űrben műszermeghibásodás miatt.

-Sztrájkok: áruszállítás, légiirányító, termelő.

-Fő kereskedelmi utak adóztatása.

-Pulzárok közelsége.

-Neutroncsillagok (szupernóva robbanás utáni állapot, mágneses tér: 250 milliárd G).

-Neurtonvihar (hosszú, akár több hetes is lehet. erősség 1-8. belépéskor erős turbolencia).

Stb...
Az események bővíthetőek.

Néhány meghibásodás:
-Hajtómű.
-Üzemanyagellátás.
-Levegőrendszer.
-Nyomásrendszer.
-Fűtés.
-Számítógépek hardwer.
-Vírusok a szgépbe.
-GNYF (Galaxis Nyelvi Fordító)
-Érzékelők.
-Pajzs.
-Antennák.
-Szűrők.
-Napelemek.

Az Meghibásodások bővíthetőek.

Néhány felszerelés:
-GNYF (Galaxis Nyelvi Fordító).
-Bolygókutató robotok.
-Szondák az űr átkutatásához és a helyzetmeghatározáshoz elveszés esetén.
-Pajzs.
-Hajtóművek (normál bolygóközi és térugró).
-Érzékelők a hajón: spektrométer: látható és infravörös fény alapján azonosítja az ásványokat. Gamma és neutronsugárzás mérése a felszini ásványokban, felderítés: vas, hidrogén. Színképelemzők.

Lehet árut illetve személyeket szállítani, csempészni, menteni, bolygókat és csillagrendszereket felfedezni, fejvadászni, stb.

A grafikai elemek olyanok amilyenek, nem értek hozzá. :) Esetleg egy pár kép erejéig szívesen fogadnám grafikusok jelentkezését.

A játék ingyenes lesz, csak azért csinálom, mert nincs ehhez hasonló és szeretnék végre egy ilyennel is játszani, mert engem nem érdekel a pusztítás és más birodalmak leigázása.

Szóval ennyi, remélem, hogy jó lesz. :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Notepad++, Ps, Google SketchUp + 3D Warehouse;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007
?
Beküldve:
2012.07.12 05:38
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: paragliding
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 10%

Képek - Galaxia
Alap koordinátarendszer és a távolságok meghatározásának módja a GALAXIA játékban
Alap koordinátarendszer és a távolságok meghatározásának módja a GALAXIA játékban
2012.07.16. 05:56
Kabin utazás közben. Valszeg cserélve lesz...
Kabin utazás közben. Valszeg cserélve lesz...
2012.07.12. 13:15
Index oldal
Index oldal
2012.07.12. 05:40

Fejlesztési napló - Galaxia
paragliding 2012.08.05. 00:04
Módosításra került a játék helye az Univerzumban. Sajnos a vártnál nagyobb adatbázisterületet foglaltak el a régi galaxis adatai, így csökkentenem kellett az objektumok számát, így került kiválasztásra az M13 Gömbhalmaz, mely "csak" kb. 100.000 csillagból áll.
paragliding 2012.07.23. 14:07
A távolság kiszámítására szolgáló algoritmus kész és az úthoz szükséges idő kiszámítására szolgáló is, ami jelenleg négy fokozatot ismer;

- Térugrás (az alap max. 15 fényév)
- Fénysebesség
- Sima impulzus hajtómű
- Napszél (ha végképp gáz van és semmi se működik a hajón)

Ez utóbbinál már erősen imádkozhat a játékos, hogy valaki fogja a vészjelzését és segítsen rajta.

Hozzászólások - Galaxia
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #184786   2012.07.19 13:31 GMT+1 óra  
Idézet
colker :
Ma már sajnos a gyilkolásszós játékok a menők mert sokan azzal élik ki a vágyaikat



Na ez egy marhaság!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
colker - Tag | 58 hsz       Online status #184757   2012.07.18 20:22 GMT+1 óra  
Ma már sajnos a gyilkolásszós játékok a menők mert sokan azzal élik ki a vágyaikat
De pl. van olyan böngészős játék amiben növényeket kell ültetni és abból megélni és nincs benne gyilkolás és még is sokan játszanak vele.
Szerintem ha a kereskedelem köré is sok dolog épül(mint jelen esetben),szint úgy letudná kötni az embereket.
Új dolgot pedig nehéz kitalálni,de átlehet formálni a saját terveinkkel és akkor valami új születik Hobby szinten is minden kép nyereséges a dolog mert mindig tanul az ember valami újat
Én minden esetre várom majd az első kipróbálható verziót,kíváncsi leszek a játékra

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184749   2012.07.18 19:34 GMT+1 óra  
Igen, hát majd meglátjuk, hogy az embereket mennyire fogja érdekelni, ha nincs benne gyílkolás.
Amúgy nem csak kereskedelemről van szó, hanem felfedezésről is, vagy épp kutatásról. Próbálom kitágítani a lehetőségeket, hogy ne legyen nagyon unalmas harc nélkül.

Idézet
krees :
Csatlakozom LC-hez. Ha ezt szereti és ez köti le, csinálja ezt. Mindenből van már jóformán, ha szórakoztat, ennek ellenére én magam is elkészítenék bármi ilyesmit.

YIK, ami kimaradt, pedig már korábban is szerettem volna írni. Tetszik, hogy nem a szokásos "megyünkéslövünk" szerepjáték, hanem egy eddig csak "másodlagos" funkción, jelen esetben a kereskedelmen van a hangsúly. Szóval hajrá, kíváncsi vagyok mi sül ki belőle

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #184741   2012.07.18 14:45 GMT+1 óra  
Csatlakozom LC-hez. Ha ezt szereti és ez köti le, csinálja ezt. Mindenből van már jóformán, ha szórakoztat, ennek ellenére én magam is elkészítenék bármi ilyesmit.

YIK, ami kimaradt, pedig már korábban is szerettem volna írni. Tetszik, hogy nem a szokásos "megyünkéslövünk" szerepjáték, hanem egy eddig csak "másodlagos" funkción, jelen esetben a kereskedelmen van a hangsúly. Szóval hajrá, kíváncsi vagyok mi sül ki belőle
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184740   2012.07.18 14:44 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Az ezutáni hozzászólásodhoz pedig csak annyit, hogy miért baj az neked, hogy ő ilyet szeretne készíteni?



Mert nem hisz benne.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #184737   2012.07.18 12:22 GMT+1 óra  
Idézet
pisti72 :
Szerintem csak iOS app vagy Facebook app vagy konzol vagy AAA PC játék ami szóba jöhet. Ezek közül is csak Farmos vagy Madárhajigálos vagy Towerdeffenses vagy Doodle Jumper vagy hidden object stb.. Ettől függetlenül sok sikert kívánok



Ilyen korlátolt hozzászólást is rég olvastam, főleg úgy, hogy közben Steam-en sorozatosan hódítanak a kis indie játékok PC-n...

Az ezutáni hozzászólásodhoz pedig csak annyit, hogy miért baj az neked, hogy ő ilyet szeretne készíteni?

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #184735   2012.07.18 10:04 GMT+1 óra  
A játékod már készülő félben van. Nagyon szép lesz. A tech demo video az király:
http://www.infinity-universe.com/
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184667   2012.07.16 16:24 GMT+1 óra  
Nem akarok én pénzt belőle. Az általad említett játékokat azért tartott sokáig megírni, mert ott az egész galaxis "él", minden objektumnak megvan a saját maga mozgása a galaxis központjához és a saját napjához képest is, sőt még a bolygókhoz tartozó holdak és űrállomások is orbitális pályán mozognak. Arról nem is beszélve, hogy a Frintierbe fizikai törvények is bele vannak építve, lepattanhatsz a légkörről, vagy eléghetsz benne, ha elcseszed a belépést.

Az én játékomban a galaxis statikus, nem mozognak benne az objektumok, mindennek megvan a saját maga koordinátája a térképen. Változások ezen csak akkor lesznek, amikor a végstádiumban lévő Vörös szuperóriások felrobbannak és szupernóvává alakulnak, amikből pedig vagy neurtoncsillag, vagy fekete lyuk lesz. Ez, és az ehhez kapapcsolódó eseménysorozatok azok, amik változtatják majd a térképet és a játékosokra is kihat, akik a közelben (min. 10 fényév) vannak. Meg persze az a naprendszer megsemmisül (és a játékos is), ahol a szuperóriás volt -bár a szuperóriások eleve olyan kiderjedésűek, mint egy komplett naprendszer, ott sok bolygó már nem marad, mire robbanásra kerül a sor.
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #184663   2012.07.16 15:15 GMT+1 óra  
Amit tervezel az kurvanagymeló. David Braben -nak is az volt, aki az ELITE -t és Frontier -t készítette. Ha jól tudom a Frontiert 10 évig programozta!!! Igaz mindkettőt assembly -ben írta. Ekkora játékprogram dömpingben ami most van igen komolyan felépített ötlet kell, hogy pénz legyen belőle. Szerintem csak iOS app vagy Facebook app vagy konzol vagy AAA PC játék ami szóba jöhet. Ezek közül is csak Farmos vagy Madárhajigálos vagy Towerdeffenses vagy Doodle Jumper vagy hidden object stb.. Ettől függetlenül sok sikert kívánok
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184505   2012.07.13 08:13 GMT+1 óra  
Idézet
sanyynn :
Nekem rögtön a Freelancer jutott eszembe, de érdekesnek ígérkezik.



Persze, nem akarom én feltalálni a Spanyol Viaszt, csupán csak a webre szeretném vinni ezeket a típusú játékokat -kicsit másként azért, mint amilyenek valójában.

Ezt a hozzászólást paragliding módosította (2012.07.13 08:45 GMT+1 óra, ---)
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184504   2012.07.13 08:11 GMT+1 óra  
Idézet
zeller :
Typo az utazos screenshoton: titus tipus helyett



Köszi
   
zeller - Törzstag | 464 hsz       Online status #184502   2012.07.13 07:17 GMT+1 óra  
Typo az utazos screenshoton: titus tipus helyett

   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #184500   2012.07.12 23:56 GMT+1 óra  
Nekem rögtön a Freelancer jutott eszembe, de érdekesnek ígérkezik.

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184496   2012.07.12 21:07 GMT+1 óra  
Szia, köszi a pozitív véleményt. 3d grafika nem sok kell, lévén hogy ez egy webre készült, böngészős játék. A modelleid tetszenek, ilyenek is kellenek majd, mivel új és használt űrhajókat is lehet vásárolni, ha le akarod cserélni az alapmodellt, amivel kezded a játékot. Tehát max csak ide fog kelleni 3d grafika, amikor válogatsz a kínálatból a kereskedésben.

Szeretném elkészíteni a játékot. Az, hogy ide beregisztráltam, egy plusz lökést is ad, hogy most már mégúgyis csinálni kell, ha nem akarok segget csinálni a számból.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #184484   2012.07.12 17:24 GMT+1 óra  
Szia, maga az ötlet érdekesnek tűnik.
Nem tudom, de lehet rajzolnék hozzá űrhajót, persze csak ha nem rondítana bele a designba..
Nem vagyok egy nagy 3d grafikus, ilyeneim vannak:
Ez ugye sc-s
Ez egy saját, de nem túl extra...
Ennek meg van háttere

De mondom, jó kis projekt, aztán készüljön is el!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184480   2012.07.12 13:38 GMT+1 óra  
: Galaxia
   
> 1 <