játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Erah
Erah
Kategória: RPG
A projectről:
Az Erah egy non-profit videojáték projekt, amely egy 2D-s fantasy szerepjáték, amely keverék a retro (japán) szerepjátékok, a mai modern alkotások és az úgynevezett "art game"-k között, melyek művészetként tekintenek a videojáték médiumára.

A játék Erah világát mutatja be több aspektuson keresztül. A játékban lehetőség nyílik több karakter szemszögéből is végigjátszani a történetet, továbbá nem csak egy, de több idősík és esemény történéseibe is bepillantást nyerhet a játékos. Ám egy mégis közös bennük: a misztikus Guardian-ok, amelyek különleges képességel bíró fegyverek, és a világ őrzőiként is tekintenek rájuk. Ezek az idáig csak legendának hitt tárgyak azonban visszatérnek, és alaposan felforgatják az eddig békésnek hitt világot.

A játék erős szavatosságát a különböző történetszálak és karakterek mellett tovább színesíti a felfedezhető nyitott világ, ahol a karakterek többségével a játékos interakcióba léphet, és akár még a csapatába is beinvitálhatja. Fontos hangsúlyozni, hogy nem minden karakter reagál egyenlően a különböző szituációkra, így apró eltérések előfordulhatnak bizonyos karakterek esetében: a származás, a személyiség, illetve a többi karakterrel való kapcsolat befolyásolja a csapat összetételét, amit a játékos saját maga állít össze, ám óvatosnak is kell lennie, hiszen az új barátok új ellenségeket is magukkal hozhatnak.

A játék körökre osztott harcrendszert tartalmaz, egy egyedi szintlépés rendszerrel: nincsenek kasztok, hanem a játékos maga dönti el, hogy mik azok a discziplinák, képességek, amiket ő fejleszteni szeretne, illetve a fegyverek a használat után fejlődnek: minél többször használsz egy fegyvert, annál jártasabb leszel benne. Továbbá a játékosnak lehetősége lesz felfedezni az új technológiai vívmányokat, vagy dönthet úgy, hogy az összes Guardian nyomába ered, és összegyűjti azokat. A játékmenetben fontos hangsúlyozni az állandó változást, hiszen még a napszakok is változnak, amelyek hatással vannak a játékmenetre.

Erah világa egy élő, lélegző világ, amely csak a játékosra vár, hogy felfedezze titkait.

(További információ, képek és zenei promóanyag elérhető az angol nyelvű Facebook oldalon. A saját honlap folyamatban.)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Engine: RPG Maker VX Ace
Script: RGSS3
;
Steinberg Cubase 5 (zenéhez)
Adobe Photoshop CS4 (grafikához)
Adobe After Effects CS4 (trailerekhez)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.01.25.
Beküldve:
2013.04.06 05:42
Fejlesztő:
Blue Flame Candle ( fő)
Elérhetőség:
e-mail: sheodon@gmail.com
Tagok:
beküldő: Sheodon
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Erah
Sylvan az Akadémia melletti erdőben egy eltévedt kutyát talál.
Sylvan az Akadémia melletti erdőben egy eltévedt kutyát talál.
2013.04.06. 07:39
Sylvan az Akadémia bejárata előtt
Sylvan az Akadémia bejárata előtt
2013.04.06. 07:38
Sylvan az Akadémián: A három osztály háza előtt
Sylvan az Akadémián: A három osztály háza előtt
2013.04.06. 07:38
Sylvan elhagyja szülővárosát.
Sylvan elhagyja szülővárosát.
2013.04.06. 07:37
Sylvan megtalálja a meghívóját az Akadémiába.
Sylvan megtalálja a meghívóját az Akadémiába.
2013.04.06. 07:36
Az első történet főszereplője: Sylvan. Az ő kalandja veszi kezdetét.
Az első történet főszereplője: Sylvan. Az ő kalandja veszi kezdetét.
2013.04.06. 07:35
A játék menüje
A játék menüje
2013.04.06. 07:35

Fejlesztési napló - Erah
Sheodon 2013.08.02. 12:38
Elkészült saját weboldalunk és fórumunk:

http://blueflame.forumotion.net/forum
Sheodon 2013.06.17. 13:59
Új zene: fanfár muzsika (megnyert harc után):

http://www.youtube.com/watch?v=7iwJZbjSI7I
Sheodon 2013.06.05. 05:48
Végre elkészült maga a trailer is:

http://www.youtube.com/watch?v=KzC444WbwHY
Sheodon 2013.04.28. 04:51
Elkészült a trailer alatt hallható zene. A trailer is reményeim szerint kész lesz, minél előbb.

http://www.youtube.com/watch?v=h6YZgjSuaK8
Sheodon 2013.04.18. 05:32
Újabb zene készült el a játékhoz, amely a "standard zeneválasztó" részét képezi. Ez azt jelenti, hogy lehetőség lesz kiválasztani, hogy a játékos az adott helyen épp melyik háttérzenét akarja hallani, sőt, a játék során unlockolni is lehet bizonyos zeneszámokat.

A zene pedig itt hallgatható meg: http://www.youtube.com/watch?v=7R8N4JInD2w
Sheodon 2013.04.06. 14:28
Az alábbi zenei témák vannak már készen a projekthez, melyek az alábbi linkeken érhetőek el:

Main Theme: http://www.youtube.com/watch?v=chcy0m0wleY
The Academy: http://www.youtube.com/watch?v=aPm53XEnENY

Hozzászólások - Erah
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #196520   2013.08.02 20:38 GMT+1 óra  
Elkészült saját weboldalunk és fórumunk:

http://blueflame.forumotion.net/forum

   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #196177   2013.07.19 23:45 GMT+1 óra  
Elkezdtük a játék alpha tesztelését a tesztelőkkel. Jó pár bug ki lett javítva, illetve újonnan hozzáadott feature-ök is bekerültek a játékba. Egyelőre ezeket nem részletezem, elsősorban azért, mert hamarosan minden nagyobb újdonság és kérdés megválaszolásra kerül. Akinek mégis van kérdése, tegye fel bátran.

   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #195196   2013.06.17 22:00 GMT+1 óra  
Új zene: fanfár muzsika (megnyert harc után):

http://www.youtube.com/watch?v=7iwJZbjSI7I

   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #194864   2013.06.09 19:45 GMT+1 óra  
Végre valahára elkészült a trailer. Nem adta magát könnyen, többször is neki kellett esni a felvételnek/vágásnak, de sikerült úgy megcsinálnom, ahogy elképzeltem.

Erah - OFFICIAL Trailer:

   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #193824   2013.05.02 06:14 GMT+1 óra  
Köszi a gyors választ! Amúgy nem is írtam hogy télleg elég jók a muzsikák.

   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193823   2013.05.01 22:56 GMT+1 óra  
@Anthrenis: Köszi szépen! Örülök, hogy tetszett!

@HadaHector: EWQL hangszereket használok elsősorban. A dob sem kivétel, Stormdrumnak keress utána. (VST plugin.)

   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #193821   2013.05.01 21:34 GMT+1 óra  
Megkérdezhetem, hogy a zenénél milyen hangszereket használsz? A dob érdekel különösen, de a többire is kíváncsi vagyok, elég jól hangoznak.

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #193798   2013.04.28 19:16 GMT+1 óra  
Nagyon bejön az új zene!

   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193785   2013.04.28 12:51 GMT+1 óra  
Fejlesztői napló frissítve lett, egy új zenével, amit a trailernél fogok felhasználni.

   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193597   2013.04.18 20:51 GMT+1 óra  
Köszi szépen, örülök, hogy tetszett nektek! Valóban, a dob kicsit fura, inkább a hangzása, nem is a ritmusa. De ennek is megvan a története, mégpedig, hogy volt pár másik zeném, ahol meg jóval erőteljesebb "vihardob" volt, és volt, akinek az sem tetszett. Szóval nehéz megtalálni az arany középutat.

Egy korábbi zene, amely szintén el fog hangozni a játékban, de hogy ebben a változatban-e, vagy esetleg stáblista zene lesz belőle énekkel, az még kérdéses: http://www.youtube.com/watch?v=jDmJuJYvGT8

OFF: Oksa, hozzáadtalak én is, és szétnézek majd mindenképpen.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #193596   2013.04.18 20:21 GMT+1 óra  
31-33 tájékán tényleg fura a dob az újban, de egyébként tényleg jók a zenék. Eddig nem is hallottam őket, de jók lettek. Igényes meló lesz ez.

OFF: G+on követlek. Nézz szét a köreimben, van ott még pár indie fejlesztő és IT közösség is, ami érdekelhet, és ott is bemutathatod a projektet
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193591   2013.04.18 19:38 GMT+1 óra  
Ebben az aúj zenében, mintha a dob néha ütemet tévesztene, de egyébként a zenék eddig tetszenek nagyon.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193568   2013.04.18 13:34 GMT+1 óra  
Frissítve lett a fejlesztői napló, kíváncsi vagyok, hogy a zenei részéről mit gondoltok a projektnek.

Plusz, ha esetleg van valaki, aki az After Effects-hez (vagy más hasonló videós progihoz) ért, vagy vágott már trailert, azt örömmel venném, ha írna ide.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #193278   2013.04.08 22:30 GMT+1 óra  


DMG
EDIT: Franc, megjött a kedvem a makerezéshez, ez olyan mint a drog, jobb ha elmegyek fürödni, és lefekszem mielőtt összedobok valamit.

Fogalmam sincs, miről beszélsz!

Na, kussoltam én is, aztán várom a fejleményeket Hajráf.
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193272   2013.04.08 21:24 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Bocs, csak kedvet kaptam egy kis map szerkesztéshez.

Na befogom a pofám, és várom az újabb képeket.



Nem gond, igazából örülök, hogy ennyire élénk a topik, és nem csak segítetek, de motiváltok is abban, hogy dolgozzak a játékomon. Mondtam is lejjebb, hogy a grafika az nem az erősségem, úgyhogy ebből a szempontból örülök is minden nemű segítségnek.

Rendben, igyekszem majd frissíteni. Kíváncsi leszek, hogy a történetről és az egyéb aspektusairól a játéknak mi lesz a véleményetek, mert én készítem pl. a zenéket is a játékhoz (a fejlesztési naplóban megtalálhatóak).

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193271   2013.04.08 21:05 GMT+1 óra  
Bocs, csak kedvet kaptam egy kis map szerkesztéshez.

Na befogom a pofám, és várom az újabb képeket.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193270   2013.04.08 20:56 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Nos csak röviden, felvázoltam egy map-et, hogy hogy is lenne reális az a vízesés, csak a homlokzat. Még egyszer bocs, néha elkap a hév, a chipset nem ugyan az (közben a neve is eszembe jutott , előbb tile setet írtam, rég volt ) De a lényeg remélem átjön így is.



A bal oldali hát a mini retro, a jobb oldali a dupla tile magas ajtóval, ott az ablak ugyan nincs egy síkban az ajtó szemoldökével, de semmiképp sem fölötte van. sajnos alap chipsetben így van elhelyezve, a parapet magasság így viszont reális.



Megnyugtatlak, pontosan ilyenre lett javítva a házak többsége, mint a jobb oldali.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193269   2013.04.08 20:50 GMT+1 óra  
Nos csak röviden, felvázoltam egy map-et, hogy hogy is lenne reális az a vízesés, csak a homlokzat. Még egyszer bocs, néha elkap a hév, a chipset nem ugyan az (közben a neve is eszembe jutott , előbb tile setet írtam, rég volt ) De a lényeg remélem átjön így is.



A bal oldali hát a mini retro, a jobb oldali a dupla tile magas ajtóval, ott az ablak ugyan nincs egy síkban az ajtó szemoldökével, de semmiképp sem fölötte van. sajnos alap chipsetben így van elhelyezve, a parapet magasság így viszont reális.

EDIT: Franc, megjött a kedvem a makerezéshez, ez olyan mint a drog, jobb ha elmegyek fürödni, és lefekszem mielőtt összedobok valamit.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2013.04.08 20:58 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193267   2013.04.08 20:12 GMT+1 óra  
@Krees: Köszi szépen, javítva mindegyik! Mondtam, hogy a grafikával gyűlik meg a legtöbb bajom Nem is bántásnak vettem, abszolút örülök neki, hogy mások segítenek a hibáimat kijavítani, ezáltal is fejlődök

@DMG: Lehet rosszul fogalmaztam meg, de értettem, hogy mire gondoltál, az épületek magassága kicsit "gnóm"nak tűnhet elsőre. Nem gond, azóta már variálva lettek az épületek (+1 sor), hitelesebbek jóval, és a domb is variálva lett, sokkal átláthatóbb és érezhető lett a magassága is.

EDIT: VX Ace-t keress, mert az eltér a sima VX-től Semmi gond, örömmel veszek minden nemű segítséget. (Ha jól sejtem, akkor ezt is transfer paranccsal kell megoldani, ugye?)

EDIT2: Lényegtelen. Találtam rá megoldást.

EDITX: Valóban jó, és tényleg nagyon szabad kezet ad a játékkészítőnek. Pont emiatt kritizálják is páran amúgy, hogy nem olyan egyszerű, mint amilyennek mondják, dehát baj ez? Amúgy igen, nem alap tile-okat használok, de ez nyilván látszik is, viszont funkcióban nem sok eltérés van. Közben már vígan "falazom az ajtót" (vagy legalábbis a tetejét), megvan a "move route"-os megoldás

EDIT "Több edit nem lesz": Na, köszi, hogy szóltatok, ezt is javítottam mindenütt. Az ajtók is rendesen működnek ezentúl

Ezt a hozzászólást Sheodon módosította (2013.04.08 20:46 GMT+1 óra, ---)

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193266   2013.04.08 19:54 GMT+1 óra  
Idézet
Sheodon :
Először is köszi szépen az észrevételeket! Valóban, ott elvileg fal (domb) volt, de hogy hova tűnt, az jó kérdés. Egyszerűbb kiszedni a vízesés effektet, elvégre úgy sem túl jelentős, és jobban is néz ki, ha csak szimpla folyó van ott.

Az ajtók meg lehet, hogy a screenshoton (a tetőkkel együtt) túlságosan is alacsonynak tűnnek, de ez azért van, mert nem áll közvetlenül a karakter mellette. Ahogy közvetlenül falhoz kerül a karakter, jobban érződik a perspektíva és a magasság is. Bár abban egyetértek, hogy lehet még egy kis plusz magasság nem ártana.

Köszönöm az észrevételeket még egyszer, és az érdeklődést is!

MÓDOSÍTÁS: Úgy döntöttem, hogy egy-két helyen, főleg a nagyobb épületeket, csak megnövelem egy egységnyivel, tényleg jobban fest úgy.



Nem az ajtó magasságával van a gond, hanem hgoy hiányzik felőle egy sor tégla legalább.

A vízesésénél nekem az a hegyvonulat is furcsán irreálisan van megszerkesztve, azt is érdemes lenne kcisit átvariállni. Néhól túl magasnak hat, ami egyszer csak elvész a tetejénél.


EDIT:

Pár dolog még feltűnt, alapvető RPG Makeres hiányosság.

A "Sylvan megtalálja a meghívóját az Akadémiába" képen az ajtók felett hiányzik a fal (ha úgy tetszik az áthidaló gerenda, ezt sokan azért hagyják ki, mert az átjárhatósággal nem tudnak megbírkozni, nem tudom ebben az új verzióban hogy van, de gondolom a régiekhez hasonló módon.

Most szívesen belinkelném ide az a cikk sorozatot, amit egy online magazinnak szántam annak idején, de sajnos nem lett belőle semmi, így sajnos nem készült el belőle érdemben elég anyag, ahhoz hogy hasznodra válljon, sajnálom a mai napig.


EDIT2:
Leszedem a VX-et hogy ne csak a levegőbe beszéljek és tudjam ilusztrálni, mire is gondolok. Ha nem gond, hogy így belekontárkodom.

EDIT #SOK:
Ez a VX eddig nagyon bejön, visszatértek a 2000-es gyökerekhez, vagy inkább a 95-höz, tetszik. Nade nem állnék neki megint újra megtanulni mindent. Gondolom a tilesetek nem alap RTP-sek, azért a lényeget tudom ilusztrálni majd azokkal is.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2013.04.08 20:20 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #193261   2013.04.08 19:42 GMT+1 óra  
Még egy apróság: DMG említette, emiatt a többi képet is átnéztem, és akadnak mapolási problémák, ezeket kiemelném:

Ugyancsak a vízeséses képen a sziklafalaknak nincs alja, így az árnyék is elég bután fest.
Az Akadémia bejárata képen a fal előtt lévő bokroknak hiányzik a teteje, így olyan, mintha a fal alá nőne.
A meghívós képen az asztalnál a szőnyeg: Körbemegy az asztal körül, de alatta nincs.


DMG pedig tudja, hogy én belebuktam (már ha még emlékszel ) az elsőbe, viszont sokat tanultam a hibáimból, és a hasonló hozzászólásokból, amiket most is osztunk Tényleg csak segítség, nem kritizálás.
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193258   2013.04.08 16:17 GMT+1 óra  
Először is köszi szépen az észrevételeket! Valóban, ott elvileg fal (domb) volt, de hogy hova tűnt, az jó kérdés. Egyszerűbb kiszedni a vízesés effektet, elvégre úgy sem túl jelentős, és jobban is néz ki, ha csak szimpla folyó van ott.

Az ajtók meg lehet, hogy a screenshoton (a tetőkkel együtt) túlságosan is alacsonynak tűnnek, de ez azért van, mert nem áll közvetlenül a karakter mellette. Ahogy közvetlenül falhoz kerül a karakter, jobban érződik a perspektíva és a magasság is. Bár abban egyetértek, hogy lehet még egy kis plusz magasság nem ártana.

Köszönöm az észrevételeket még egyszer, és az érdeklődést is!

MÓDOSÍTÁS: Úgy döntöttem, hogy egy-két helyen, főleg a nagyobb épületeket, csak megnövelem egy egységnyivel, tényleg jobban fest úgy.

Ezt a hozzászólást Sheodon módosította (2013.04.08 16:52 GMT+1 óra, ---)

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193245   2013.04.08 11:24 GMT+1 óra  
Még egy dolog, a házak látványterve is problémás nekem, miért szemoldoknél kezdődnek a tetők, kéne egy kis belmagasság azoknak az épületeknek. (Sylvan elhagyja szülővárosát.)

A másik házas képen meg a szemöldök van feljebb csúsztatva az ablakok esetén, az ajtóhoz képest.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193240   2013.04.08 09:07 GMT+1 óra  
az egy dolog, hogy nem érvényesül a magasság érzete, de egy híd a vízesés fölött? Hogy?

Max úgy tudom elképzelni, hogy egy kanyon van a híd alatt, akkor valóban a fal hiányzik, de nem csak oldalról, hanem a tókörül is, mert ha valóban egy kanyon az amibe lezúdul a víz, akkor a tónak jóval alacsonyabb szinten kellene lennie, és most egy szinten van a faluval.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2013.04.08 09:18 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #193238   2013.04.08 08:41 GMT+1 óra  
Most, hogy mondod, igazad van. Hiányzik a fal a vízesés oldalán, a híd felett és alatt is.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193234   2013.04.08 02:16 GMT+1 óra  
A minap kezdtem el tolni a FF X-et PS2-őn és nosztalgiáztam, hog ymennyit toltuk az RPG Makert annak idején, úgy nekiállnék megint.

Minden esetre kiváncsi vagyok a végeredményre, nagyon kritikus vagyok a pályaépítés terén (annak idején az MDE fórumon indítottaunk egy apró pályatervezés pályázatot is)

Ami egy kicsit szúrja a szemem így elsőre, az a vízesésen átívelő híd, érdekes elképzelés.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193230   2013.04.07 20:46 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Ezt jó hallani. Saját tapasztalatból tudom, hogy nem szabad egyszerre túl sokat vállalni, még akkor sem, ha épp találtál egy 'überbrutálhúdenagyonjó'scriptet, amitől mennyivel több lesz, HA sikerül beletenni. Követem a projektet, kitartást!



Az igazat megvallva így is (sokat?) kellett az alap scripteken variálnom (egy-kettőt már-már teljesen újból írni), hogy illeszkedjen az elképzelésekhez, úgyhogy a scriptek nálam csak támpontot nyújtottak legtöbb esetben. Talán pont emiatt is egyedibb lesz a többi játéknál, hiszen itt pár egyedi húzással is találkozni lehet, lévén, hogy ugye jó pár dolgot saját magam csináltam.

Ami nekem inkább nehézséget okoz, az a grafika. Nem tudok rajzolni, és a pár módosítást még elvégzem, de sajnos a nulláról alkotni már nem tudok se tile-t, se sprite-ot, se egyéb grafikát (karakterportré, intro kép stb.). Pont ezért a másik két csapattag az, aki ebben segédkezik, illetve találtam pár resource-t, amit fel tudok használni (de ezekből sincs túl sok). A csapattagok közül amúgy az egyikük még a trailerben fog segíteni, míg a másik illető fog jó pár concept art-ot készíteni, illetve szükség esetén in-game grafikákat is. Előbbi készítette a játék elején található képet, míg utóbbi a csoport logóját.

Rajtuk kívül még 4 béta teszter is rendelkezésemre áll (ők maguk is tesztelik a játékot amúgy), szóval egy eléggé kis csapat áll rendelkezésemre és elég sok mindent egyedül csinálok, de ettől függetlenül (vagy talán pont ezért?) ígéretes a projekt, a visszajelzések idáig mind pozitívak, úgyhogy nagyon lelkes vagyok a továbbiakat illetően. Köszönöm a támogatást!

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #193229   2013.04.07 19:40 GMT+1 óra  
Ezt jó hallani. Saját tapasztalatból tudom, hogy nem szabad egyszerre túl sokat vállalni, még akkor sem, ha épp találtál egy 'überbrutálhúdenagyonjó'scriptet, amitől mennyivel több lesz, HA sikerül beletenni. Követem a projektet, kitartást!
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193226   2013.04.07 19:19 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Régi szép idők Még most sem tudtam elszakadni a Makerektől jf terén, de RMXPről váltottam GM-re. Hajrá srácok, rég láttam jó makeres gamet, főleg ha még magyar fejlesztés is



Köszönjük szépen! Valóban, eredetileg én is a RMXP-vel kezdtem a kísérletezgetést, de az nem volt igazán alkalmas arra, amit én elterveztem (kicsit fapados volt néhol), ezért gondolkodtam is, hogy mivel próbálkozzak, és a GM is szóba jött, de akkor találtam rá az új RP makerre, ami már tényleg sokkal szabadabb kezet ad a játékkészítésben. Érteni is kell hozzá, azt meg kell hagyni (tényleg scriptelni kell), de a lehetőség is jóval több. Persze ha úgy adódik, akkor egy bővített engine lenne a legjobb (ami pl. az online multit támogatja), de az legjobb esetben is csak egy következő változatba fog bekerülni.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #193224   2013.04.07 19:03 GMT+1 óra  
Régi szép idők Még most sem tudtam elszakadni a Makerektől jf terén, de RMXPről váltottam GM-re. Hajrá srácok, rég láttam jó makeres gamet, főleg ha még magyar fejlesztés is
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193219   2013.04.07 14:00 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Váó, RPGMaker-ben már milyen jó kis napsütés effektet lehet berakni.

"Sylvan az Akadémián: A három osztály háza előtt"
Ez a kép kifejezetten szép.



Köszi szépen! Az RPG Maker tulajdonképpen csak alap, épp ezért használom a legújabb változatot, mert az már teljes mértékben engedélyezi a játék teljes átscriptelését.

Örülök, hogy tetszett a kép, in-game szerintem még hangulatosabb az Akadémia.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #193218   2013.04.07 13:50 GMT+1 óra  
Váó, RPGMaker-ben már milyen jó kis napsütés effektet lehet berakni.

"Sylvan az Akadémián: A három osztály háza előtt"
Ez a kép kifejezetten szép.

   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193204   2013.04.06 23:15 GMT+1 óra  
Idézet
LBandy :
Jól néz ki, sok sikert és kitartást a fejlesztéshez!



Köszi szépen, remélhetőleg nem okozunk majd csalódást, és sikerül hozni mindazt, ami meg lett ígérve. Idáig abszolút pozitívak vagyunk, és ígéretesnek is tűnik (részünkről is) a projekt.

   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #193203   2013.04.06 23:08 GMT+1 óra  
Jól néz ki, sok sikert és kitartást a fejlesztéshez!
   
Sheodon - Tag | 16 hsz       Online status #193192   2013.04.06 13:42 GMT+1 óra  
Blue Flame Candle: Erah

   
> 1 <