játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Silent Walk FPS Creator 2
Silent Walk FPS Creator 2
Kategória: FPS
A projectről:
Új motor, új szerkesztő.

A főbb változások között a 3D szerkesztést, többszintes építést, útvonal tervezőt, a triggereket és a pont rendszert említeném.

Elemlista:
- kezdőpont
- kilépési pont
- útvonal
- teleport
- talaj
- fal
- fényforrás
- ajtó
- szereplő
- általános objektum
- trigger
- fegyver
- lőszer
- elsősegély
- kocka
- oszlop
- gömb
- kúp

A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Blitz3D;
Flash
PhotoFiltre
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006 szeptember
2008 április
Beküldve:
2007.07.31 17:52
Fejlesztő:
SilentWorks (3 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: percsich.hu
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Silent Walk FPS Creator 2
Silent Walk FPS Creator 2
Silent Walk FPS Creator 2
2008.04.17. 17:13
Silent Walk FPS Creator 2
Silent Walk FPS Creator 2
2008.04.17. 17:13
Silent Walk FPS Creator 2
Silent Walk FPS Creator 2
2008.04.17. 17:12
Silent Walk FPS Creator 2
Silent Walk FPS Creator 2
2008.04.17. 17:12
Silent Walk FPS Creator 2
Silent Walk FPS Creator 2
2008.04.17. 17:12
Silent Walk FPS Creator 2
Silent Walk FPS Creator 2
2008.04.17. 17:12

Fejlesztési napló - Silent Walk FPS Creator 2
percsich.hu 2008.04.17. 17:14
Kész.

Hozzászólások - Silent Walk FPS Creator 2
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #95266   2008.08.28 23:30 GMT+1 óra  
Akkor ezexerint a GMPhysics-ben is így van megoldva, mivel az is a PhysX-en alapul (bár arra kíváncsi lennék, mekkora részben...).

Részemről az OFF befejezve.

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #95232   2008.08.28 09:33 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
Jó jó, én arra értettem, hogy egy bizonyos DLL nem működött GM7 alatt (meg valahogy az összes hibának sikerült összejönnie egy napra, és elég ideges lettem tőle).
Meg egyébként is 2D fizikára gondoltam.


Mi sem egyszerűbb annál:
Kód:
...->getNxActor()->raiseBodyFlag(NX_BF_FROZEN_POS_Y);

 
Blog
 
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #95231   2008.08.28 09:28 GMT+1 óra  
Jó jó, én arra értettem, hogy egy bizonyos DLL nem működött GM7 alatt (meg valahogy az összes hibának sikerült összejönnie egy napra, és elég ideges lettem tőle).
Meg egyébként is 2D fizikára gondoltam.

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #95205   2008.08.28 04:36 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
a Speed Ball 2-nél sehogysem sikerült összehozni a fizikát, és iszonyat ideges lettem, végigpróbáltam utána az összes létező programozási nyelvet.


Ahhoz nem kell végigiterálnod a nyelveken. PhysX-et C++ ban lehet izomból kódolni.
 
Blog
 
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #95197   2008.08.27 23:29 GMT+1 óra  
Nem. Hirtelen felindulásból volt - a Speed Ball 2-nél sehogysem sikerült összehozni a fizikát, és iszonyat ideges lettem, végigpróbáltam utána az összes létező programozási nyelvet.
Azóta már megoldódott a probléma, nincsen gond, továbbra is használom a GM-et.
Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a GMRaktár, ami hamarosan elkészül (remélem)

Szerk: a francba, elszóltam magam. Speed Ball 2...

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #95138   2008.08.27 12:24 GMT+1 óra  
Kém. Beépült hogy belülről bomlassza a GM.hu-s társadalmat.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
gpetersz - GM.hu Szerkesztő | 88 hsz       Online status #95087   2008.08.27 06:17 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
Pontosan miért álltál át GM-ről Blitz3D-re? Érdekelne, mert én is a napokban dobtam a kukába a GM-et.



Érdekes... akkor miért lettél nálunk moderátor?
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #89530   2008.06.17 01:55 GMT+1 óra  
Idézet
Adacs :
Hát lehet szídni, de azért Blitz3D ről beszélünk, és eladási téren szerintem ez a projekt vitte a legtöbbre.



Elég benézni a fórumba, a közel tízezer hozzászólás már sokat elárul a népszerűségéről Ebben van a komoly biznisz, nekem is csinálnom kéne valamilyen makert

Kiváncsi lennék vajon mennyit sikerült eladni eddig.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #89394   2008.06.15 13:07 GMT+1 óra  
Hát lehet szídni, de azért Blitz3D ről beszélünk, és eladási téren szerintem ez a projekt vitte a legtöbbre.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #89389   2008.06.15 12:35 GMT+1 óra  
uhh megneztem a weblapot, a screen shotok alapjan eleg durva cuccli!!!!
ut3 editorja ennel tragyabb )))))
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #89362   2008.06.15 00:45 GMT+1 óra  
Azt elfelejtetted leírni, miben kell tudni segíteni
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
dudu - Tag | 3 hsz       Online status #89361   2008.06.15 00:00 GMT+1 óra  
aki tud segiteni az vegyen fel itt: tng0706@hotmail.com MSN!!!!!!! de itt az email: gabben12@freemail.hu

   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #88925   2008.06.09 15:43 GMT+1 óra  
Idézet
Pontosan miért álltál át GM-ro"l Blitz3D-re? Érdekelne, mert én is a napokban dobtam a kukába a GM-et.

Kukába azért nem kell dobni, az egy kiváló program, csak erre mérsékelten alkalmas. :-)
A Blitz3D kiváló metódusai szinte sírtak, hogy használjam fel őket ebbe a projektbe. Azért "álltam át", mert úgy vettem észre, hogy a készítőknek hasonló elképzelésük van/volt egy 3D fejlesztőkörnyezetről (nevezzük így...), mint amit én is szerettem volna.

A piszkos munkát (ütközés vizsgálat, modell kezelés, stb) megcsinálták helyettem, nekem gyakorlatilag csak az élményprogramozás maradt. Szóval könnyen és gyorsan lehet haladni egy-egy projekttel.

Idézet
Engem meg az érdekelne ogy mire használtad a flash-t

Csak a tervezési fázisban használtam, az Editor rész külalakjának kialakításánál (méretek, gombok elhelyzkedése, ilyesmi...).
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #88365   2008.05.29 06:30 GMT+1 óra  
Engem meg az érdekelne ogy mire használtad a flash-t
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #88360   2008.05.29 05:29 GMT+1 óra  
Pontosan miért álltál át GM-ről Blitz3D-re? Érdekelne, mert én is a napokban dobtam a kukába a GM-et.

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #85522   2008.04.21 04:53 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Mondjuk nem azért, de ennyi pénzért tudhatna mondjuk 1-2 grafikai trükköt is, mint pl. bump mapping (esetleg parallax ?), valós idejű árnyékok, ne adj' isten bloom vagy glow effektek... Csak hogy amit ezzel a programmal készítek, az tényleg színvonalasan is nézzen ki. Mert amúgy tényleg nem rossz az ötlet, sőt, ezek kivitelezése sem, csak kevésnek érzem kicsit.


Szerintem egy ilyen maker nem erről szól. Kattintgatós shader programozást írni hozzá meg minden elég nehéz lenne. Itt meg pont az a cél, hogy nulla tudással kattingatni egy játékot. Ugyanezért lenne nehézkes a fizika AI és a többi integráció is.
 
Blog
 
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #85521   2008.04.21 04:51 GMT+1 óra  
Idézet
Lazarus :
"Esetleg egy kis észt oszthatnál a játékfejlesztés kicsiben és nagyban topikban az adózásról a netes eladásról meg ilyenek" engem is nagyon érdekelne, akár cikk formájában is


Biztos hétpecsétes titok.
 
Blog
 
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #85520   2008.04.21 04:12 GMT+1 óra  
Én, mint a vita indítója, csak annyit tennék hozzá, hogy szerintem 25$ egyáltalán nem sok egy olyan programért, amin -feltehetőleg- nagyon sokat dolgoztak. De nem vagyok járatos a platform árakban, lehet, hogy ez az átlag ár. Nem tudom. Az én véleményem az, hogy egyáltalán nem éri meg drága programokat készíteni, mert csak az fogja megvásárolni, akinek feltétlenül szüksége van eredeti szoftverre, de a "vevők" javarésze úgyis megszerzi ingyen, feltörve. Legyen az játék, vagy felhasználói szoftver. Én pl még 20-21 eurót (25$ kb) szívesen kiadnék érte, ha szeretnék fps-t készíteni, de a dupláját már nem, hiába tud a másik program sokkal többet ennél.
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #85477   2008.04.20 10:49 GMT+1 óra  
Tetszik a feltételezés hogy azt hiszem hogy mindeki A kategóriával játszik, de nagyon jól tudom hogy nem így van. Mivel az ingyenes flash játékok nagyon hódítanak, meghát B-C kategória is. Az is tetszik hogy azt hiszed hogy azt hiszem hogy a 10-20 évesek játszanak, de képzeld ezzel is tisztában vagyok, kezdve attol hogy a WoW -ba sok guildbe csak 30 fölöttiek játszanak, azon át hogy a wii -re készült játékok családoknak / partikra készültek (ahol elég érdekes lenne ha csak 10-20 évesek lennének). Viszont nem hiszem hogy a 3 gyerekes családapa vagy esetleg egy házibulin nekiállnának FPS-t készíteni. Csak az akar FPS készíteni aki szeret is azzal játszani. Az hogy miért jó C kategóriát fejleszteni szerintem magától értetődő. És az hogy a senkiháziaknak (ahogy te hívod, nekem nincs bajom velük) jól megy az megint evidens mivel 0 befektetéssel 30-70% kapnak más szellemi terméke után. Bármely meglepő az előző postom óta nem változott a véleményem és nekem még mindig sok 25$, (persze ha évi 50 000$ keresnék akkor nem ) és ha megnézed a C kategória is 10-15-20$ mozog, (többség 10 és 15$.

Az meg hogy kemény munkának ne lenne gyümölcse elég optimista kijelentés. Csak 1 egyszerü példa, játékfejlesztők 1 éve fejlesztik a játékot, csinálnak 1 Demót (persze addig is meg kell valamiből élni, vagyis a cég pénzéből), és elviszik a kiadókhoz, és a kiadók azt mondják hogy nem érdekel minket. Máris nincs gyümölcs, de ha valaki kiadja akkoris úgy lehúzhatja őket a kiadó hogy majdhogynem 0-án jönnek ki.

Bár mennyünk át privátba vagy fórumba ne itt beszélgessünk.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
telapo - Tag | 57 hsz       Online status #85472   2008.04.20 08:07 GMT+1 óra  
Teljesen jogos.Semmi mert elirtamUtolagos elnézést kérek.
Adacs.Azonban még mielött tele flame-elnénk eme topic-ot most eltekintenék attol hogy belinkelem amit irtál.Az az igazság hogy egyszerüen nem látod a fátol az erdőt.
Te abban a hitben élsz hogy az emberek nagy többsége ezekkel az a kategóriás csodákkal játszik.Sajnos el kell hogy keseritselek nem igy van.
Ugyanis akár hiszed akár nem a jatékostársadalom nem áll meg a 10-2x en éveseknél..sőtt!Ez a kissebbség.Abban egyetértünk,és teljesen igazat adok hogy a nagyokhoz fogják hasonlitani akarva akaratlanul.De ez csak egy réteg.kb 30%.
Nem viccböl ajánlottam hogy nézz körül egy kicsit.Jelenleg a világon a legtöbbet az olyan online játkokat játszaák a legtöbbet mint a platform,logikai,verseny stb,és ezek bizony az általunk lenézett szar C kategoriás szarok.Jo nem?Érdekes és megdöbbentő de igy van.Az ok?Egyszerü mint a pofon.
Pár lényeges pont:
1.Kis befeketetés és költségvetés.
2.Gyors gyártás kivitelezés
3.Szinte minden réteg tudja játszani.Kortol,nemtől hovatartozástol függően.Nem véres,nem gusztustalan,egyszerü és bárhonnan játszahtóak.rgo nincs hardver igény(melohelyről munka közben..stb..stb) nem havi fizetős,és ha van is költség vele max 1x mikor egveszed,de akkor is pitáner összeg(10-10 dolcsi vagy EU és ezt ne a magyar fizetésekhez mérd!)
Aztán gondolj azokra a kis hülye "senkiházi"(mellesleg iszonyatos jo üzleti érzékkel megáldott) cégekre akik 6-8 éve dalolva megélnek ebbol a sok ki pitiáner szarbol,miközben a nagyok izzadnak meg egymást vásárolgatják fel.Nem beszélve arrol hogy ma már egy A kategoriás játéknak,az esélye hogy befusson 30-70
Te azt mondod sok a 25 dolcsi.Én azt mondom nem.De azt hogy ez vagy más jaték sikeres lesz-e vagy nem se te se más nem tudja ugy sem megmondani.A lényeg hogy ő hisz benne és lát benne jövőt.A többi nem számit.
Azt meg csak halkan jegyezem meg hogy olyan nincs hogy a kemény munkának ne lenne gyümölcse!


UI: AZ meg nem számit hogy nem csináltál még jatékot vagy szép jatékot.Attol még lehetnek jo meglátásaid.Viszont mielött valamibe belmerülsz mélyebben érdemes utánanézni a dolgoknak.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #85469   2008.04.20 06:49 GMT+1 óra  
Idézet
telapo :
.Amit viszont apszolute nem értek mi köze van egy garázsfejlesztésben max 1-2 ember álltal készitett projectnek egy Unreal hez?



Ki beszélt itt Unreal-ről? Én sehol se találom.

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #85468   2008.04.20 06:33 GMT+1 óra  
Elhiszem hogy a 25$ nem sok , hiszen más makerek amihez sokkal több tudás kell hogy összehozzanak egy olyat mint ezzel percek alatt, de a kérdése úgy szolt hogy: "25$ az sok pénz? Szerintem nem." és a megfigyeled a választ: "Hát miután mostmár 45$ -ért tudok venni egy CoD4-et szerintem igen". Vagyis nekem sok mert mert 2 ilyen maker árábol már CoD4-eznék. Az hogy nem A katogóriás szintén nem baj: "De szerintem ne hagyjátok abba, elég nagy rajongó tábora van, majd finomodik ez a külömböző verziók során. Ez is elég szép eredmény."
És hogy miért kell 1 Quakehez hasonlítani? Azért mert én nekem van egy elképzelésem hogy mennyi munka lehet összehozni egy olyan játékot mint amilyet ezzel lehet készíteni egy délután alatt, de az átlag vevőnek nem, és ő bizony az UT-hoz és a Quakehez fogja hasonlítani az eredmény, nem is az összetettségben hanem inkább a grafikában. És ott még van hová fejlődnötök.
(Engem például nagyon zavarnak ezek a textura minőségek, még akkor is ha 1 szép játékot sem csináltam eddig.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #85466   2008.04.20 05:30 GMT+1 óra  
A programot nem programozóknak szántuk, hanem lelkes FPS rajongóknak, akik szeretnének belekóstolni a játékkészítésbe, de kevés vagy nulla programozói ismeretekkel rendelkeznek. Sokan vannak, akik szeretnének pl egy szombat délután "összedobni valami jót", hogy aztán megmutassák a barátaiknak, vagy csak együtt ökörködjenek egy jót, mondván, "milyen jó lenne ha..." és aztán kattintgatnak és kész a mű.

Persze vannak ennél kifinomultabb rendszerek, nem is az volt a célunk, hogy hipercsilli engine-t írjunk. Pusztán az élvezkedés és a szórakoztatás a cél. Ez szerintem egész jól sikerült. A 25 dollár külföldi mércével egyátalán nem sok, ez nem probléma nekik, simán megveszik a programot, ha tetszik nekik.

Tehát a lényeg, hogy itt nem kell semmit programozni, csak kattintgatni. Hangúlyozom, nem programozóknak készült, hanem lelkes amatőröknek. Na, hát így. ;-)
   
telapo - Tag | 57 hsz       Online status #85465   2008.04.20 05:27 GMT+1 óra  
Régota olvasgatom a topicok.Nagyon tetszik amit csinálsz.Az okoskodokkal ne is fogalkozz mert sajnos(tisztelet a kivételeknek és akik egyátalán tudják miről hadoválok itt)az fejlesztők 99% csak A kategoriás játékokban tud gondolkodni.Iszonyatos tévedésben élenek..de majd rádöbbennek ha felnőnek.Amit viszont apszolute nem értek mi köze van egy garázsfejlesztésben max 1-2 ember álltal készitett projectnek egy Unreal hez?Én ugy érzem a készitő(k)nek nem az volt a fő célja hogy egy unreal,esetleg Quake árnyéka legyen.A 25 dolcsival kapcsolatban meg csak annyit jegyeznék meg halkan hogy a mai napig a kis iciri piciri java-s,és normal C kategoriás platform gamék átlag 8-15 dolcsiba kerülnek.Ezzel kapcsolatban szerintem nincs is mit tovább ragozni.
Sajnos sokan ápszolute nincsennek tisztában azzal hogy mi van a nagyvilágban körülöttük és hogy müködnek a dolgok,magyarországon kivül.Tessék szépen körbenézni(nem árt néha psilogni is egyet kettöt mert bállhat a szemünk ugye.
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #85456   2008.04.20 02:13 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
De azt majdnem a duplája



Da de most nézd meg hogy milyn élményt nyújt a CoD4 és milyet az álltalam készített, igaz hogy saját játéknál ott van az hogy én készítettem, az én munkám, de ha megmutatod valakinek egyből lehuzza hogy egy sz@r (nem kell magára vennie a készítőknek, csak ez szokott lenni) makerrel csináltam.

De szerintem ne hagyjátok abba, elég nagy rajongó tábora van, majd finomodik ez a külömböző verziók során. Ez is elég szép eredmény.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #85440   2008.04.19 15:12 GMT+1 óra  
"Esetleg egy kis észt oszthatnál a játékfejlesztés kicsiben és nagyban topikban az adózásról a netes eladásról meg ilyenek" engem is nagyon érdekelne, akár cikk formájában is
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #85413   2008.04.19 08:15 GMT+1 óra  
Hoppá-bocsánat, elnéztem az árat, és akkor nem szóltam

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #85410   2008.04.19 07:28 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Nem pont ahhoz képest, hanem mondjuk az Unigine-hez képest, ami 60 dollárért 8 oktávon énekel, és egyébként is tud mindent, amit ma egy engine tudhat...


Az Unigine 50k-nál kezdődik ami azért kicsit több a 60 dollárnál.
Reality is almost always wrong. - House

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #85408   2008.04.19 07:04 GMT+1 óra  
Nem pont ahhoz képest, hanem mondjuk az Unigine-hez képest, ami 60 dollárért 8 oktávon énekel, és egyébként is tud mindent, amit ma egy engine tudhat...

De itt valahogy nem a lényeget fogtad meg, paragliding... Itt arról van szó, hogy nem ártana, ha az FPS creator-al készített cuccok néznének is ki valahogy, nem csak textúra pár dobozon.

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #85400   2008.04.19 02:04 GMT+1 óra  
De azt majdnem a duplája
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #85399   2008.04.19 01:34 GMT+1 óra  
Hát miután mostmár 45$ -ért tudok venni egy CoD4-et szerintem igen
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #85397   2008.04.19 01:17 GMT+1 óra  
25$ az sok pénz? Szerintem nem.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #85392   2008.04.18 16:56 GMT+1 óra  
Mondjuk nem azért, de ennyi pénzért tudhatna mondjuk 1-2 grafikai trükköt is, mint pl. bump mapping (esetleg parallax ?), valós idejű árnyékok, ne adj' isten bloom vagy glow effektek... Csak hogy amit ezzel a programmal készítek, az tényleg színvonalasan is nézzen ki. Mert amúgy tényleg nem rossz az ötlet, sőt, ezek kivitelezése sem, csak kevésnek érzem kicsit.

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #85380   2008.04.18 12:19 GMT+1 óra  
Én is azt nézem hogy lehet hogy a SWFPSC 3 már C++ vagy valami hasonlóval fog készülni

szerk: ránéztm a honlapra és nem kis használótábora van a proginak (a fórum alapján), minden elismerésem.
Esetleg egy kis észt oszthatnál a játékfejlesztés kicsiben és nagyban topikban az adózásról a netes eladásról meg ilyenek
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
NDani - Tag | 79 hsz       Online status #85373   2008.04.18 07:47 GMT+1 óra  
Nagyon-nagyon jól néz ki! Fejlesztőeszköz Blitz3D. Ez azt jelenti, hogy teljesen újból csináltad az egészet GM használata nélkül?

   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #85368   2008.04.18 04:37 GMT+1 óra  
Köszi.

Sajnos magyar verzió nincs. Az angol manual is erősen képlékeny még, szeretnénk egy átfogó, komplett kézikönyvet, bár ez is több hetes, hónapos munka. Egyelőre a program fejlesztést szerettük volna befejezni (legalább is egy kiadható változatot).

Amúgy nem meglepő módon inkább a külföldi piacon voltak értékesítések, tehát ennek megfelelően haladtunk a tervezéssel.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #85365   2008.04.18 02:35 GMT+1 óra  
Gratulálok hozzá! De egy apróság. Magyar fejlesztés, magyar fejlesztők, de angol nyelvkörnyezet... Nem mintha nem tudnék angolul, de esetleg van magyar nyelvű változat is?
   
Stories Games - Tag | 50 hsz       Online status #78848   2008.01.03 07:16 GMT+1 óra  
Én csináltam játékot az első résszel,nagyon várom a folytatást!

   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #65777   2007.08.04 03:35 GMT+1 óra  
Tényleg illene külön tabokra vagy dialógusokba rendszerezni ezt a sok bigyulát, mert ez így káosz...
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
gopher - Törzstag | 490 hsz       Online status #65725   2007.08.03 09:39 GMT+1 óra  
Esetleg nem lehetne még valamit beállítani a fegyver tulajdonságoknál?
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #65582   2007.08.02 11:28 GMT+1 óra  
Nagyon kiralyul nez ki...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #65560   2007.08.02 10:58 GMT+1 óra  
és mindez game maker?
Ez egy reszeg post...

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #65146   2007.08.01 03:45 GMT+1 óra  
Szépnek néz ki... Sok sikert
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #65127   2007.08.01 00:51 GMT+1 óra  
Na ez érdekes lesz, kíváncsi vagyok az újításokra.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #65121   2007.07.31 17:52 GMT+1 óra  
SilentWorks: Silent Walk FPS Creator 2
   
> 1 <