játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Nice Looking Pong: 2k7
Egy kis, szép, XNA-s pong játék.
Kategória: Arcade ügyességi
A projectről:
Pong játék, ami direkt a Shader-ekre lett kihegyezve, valamint 2 ütőt lecseréltük 4-re és a labdára különböző erők hatnak, multiplayer támogatással (interneten és lanon keresztül is, de akár 1 gépen is). Pergő játékmenet, szép grafika, teljes dinamikusság (grafikai téren is), kell ennél több, hogy kipróbáld?

Gépigény (Hardware):
- Shader Model 2.0-ás kártya Multiple Render Target támogatással
-> NVidia Geforce 6-os széria (tesztgépben is)
-> ATI oldalon 9500 lesz a minimum (még nem tesztelt, de más ATI kártyákkal már igen)
- a játéknak nem kell túl sok RAM, de azért XP-n ajánlatos 512, de inkább annál több RAM-mal rendelkezni
- valamint egy 1,5GHz CPU sem árt, de itt is inkább ennél jobbat ajánlanék (2.0GHz a teszt gépen, és ezzel tökéletesen elfut)

Software:
Az újabb változatok már mind telepítővel együtt jönnek, ami a megfelelő komponenseket alapból telepíti (ha engedi neki a felhasználó), így a telepítőn kívül nem kell hozzá semmi más.

Támogatott platformok:
- Windows XP SP2
- Windows Vista (még nem tesztelt)
- XBox 360
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
XNA Game Studio Express
Blender
XACT
GIMP
Inkscape
Paint.Net
Notepad++
Star UML
InnoSetup
;
DX SDK
JFHU
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007.01.10.
2007.10.15.
Beküldve:
2007.01.18 11:44
Fejlesztő:
Shade Production (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: shadevampire@gmail.com
Tagok:
beküldő: ShAdeVampirE
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Nice Looking Pong: 2k7
[NLP2k8] Az új vizuális stílus kialakítása
[NLP2k8] Az új vizuális stílus kialakítása
2008.02.26. 13:18
[NLP2k7] ingame 5
[NLP2k7] ingame 5
2007.12.16. 09:49
[NLP2k7] ingame 4
[NLP2k7] ingame 4
2007.12.16. 09:49
[NLP2k7] ingame 3
[NLP2k7] ingame 3
2007.12.16. 09:48
[NLP2k7] Menü
[NLP2k7] Menü
2007.10.28. 09:18
[NLP2k7] ingame 2 (noise shader)
[NLP2k7] ingame 2 (noise shader)
2007.10.28. 09:18
[NLP2k7] ingame 1
[NLP2k7] ingame 1
2007.10.28. 09:17
[NLP2k7] Menü TV-noise shader
[NLP2k7] Menü TV-noise shader
2007.10.28. 09:13

Fejlesztési napló - Nice Looking Pong: 2k7
ShAdeVampirE 2007.06.14. 23:10
Leszedtem a demo linkjét, innentől a legfrissebb verziókat és azok pontos leírását a hivatalos honlapon találhatjátok!
ShAdeVampirE 2007.05.17. 08:38
x 2007.05.17.
- 800x600 - 93 fps
- 1024x768 - 55 fps

És még mindíg hátra van a state change-es optimalizálás, ami szvsz elég sokat fog még dobni ;)

De a játékba több ponton is melenyúltam optimalizációra adva lehetőséget, és egy automata optimalizálóval is bővítettem, így ez automatikusan is tudja hangolni a rendszert bizonyos mértékig (25 fps alatt nem igazán ;) )
ShAdeVampirE 2007.05.05. 06:34
___Optimalizáció___

x 2007.05.01.
- 800x600 - 66fps
- 1024x768 - 41 fps

x 2007.05.05.
- 800x600 - 79 fps
- 1024x768 - 49fps

Mindezt pedig úgy, hogy csak a shader kódon optimalizáltam. A jelenlegi változat 6 sample-t használ a Motion Blur elmosásnál 12 helyett, de ez átállítható. Ami lényeges: a State Change-eken is buherálni fogok, már meg is mértem, hogy kb. mekkora sebesség növekedés várható: kb. +20 FPS, amivel remélhetőleg 800x600-as felbontáson 100 FPS körüli eredményt lehet majd elérni a gépemen, de 1024x768-as felbontáson is 60 fölött lesz (remélhetőleg). Ehhez egy kisebb újraszervezés is szükségeltetik, így a köv kiadás még legalább 1 hét, de abban már menü is lesz (biztos h nem a végleges, de már működőképes).

Plusz javítottam a kinézeten egy kicsit: nagyobb "fényudvara" lett a glow-nak és kicsit nagyobb elmosódás látható a Motion Blur-nél. A játékbeli objektumok viselkedése is folyamatosan tökéletesedik, kb. minden tesómmal lejátszott játék után finomítunk rajta egy kicsit, így most gyorsabban indul a labda, de lassabban gyorsul, valamint az ütők is gyorsabbak lettek a v0.8-as beta óta.

Hozzászólások - Nice Looking Pong: 2k7
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82740   2008.03.05 09:59 GMT+1 óra  
A project ideiglenesen jegelve lett, ha lesz rá megint időm akkor folytatom...
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #82498   2008.02.29 02:11 GMT+1 óra  
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #82494   2008.02.29 01:38 GMT+1 óra  
A legutóbbi képen miért van minden negatívban?

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82464   2008.02.28 10:34 GMT+1 óra  
Wormhole (ilyen kanyargó cső?) nem lenne kicsit... idegesítő? 1ébként a jelenlegi rendszer elég szépen megy a játékhoz. Az sajnos nem jöhet le 1 képről, de pl. a középső körök folyamatosan forognak, más más irányba, sinuszos sebességgel és dinamikusan változik rajtuk a glow is. De ha mutattok nekem olyan képet, amilyet gondoltok, akkor persze konrétabban is fel tudom mérni, h jó lenne e.

Képarány: felírva, sztem javítom minél hamarabb (de legalábbis kipróbálom).

Elmosás: ez a játék miatt van -> minden kép ingame kép és ott a sebességtől függően el vannak mosva (motion blur).

Sarkok: téged ez tényleg zavart? Mert eddig nekem még senki sem mondta, ráadásul ez direkt lett így, h csak az 1iket tudod bevinni és neked kell eldönteni, h melyiket / hogyan -> csavaráshoz segít.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #82444   2008.02.28 03:32 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
...Háttérnek meg lehet berakni wormholet...


Ez a kép láttán nekem is eszembe jutott, állat lenne.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #82411   2008.02.27 12:16 GMT+1 óra  
Szerintem a képarányt négyzetesre kellene beállítani, mert ez baromira zavaró. Aztán kicsit kevesebb elmosás is jó lenne. Háttérnek meg lehet berakni wormholet, attól jojózna mindenkinek a szeme. Meg a sarkokra mehetne valami átlós fal, hogy a lapátok ne csússzanak össze, és ne kelljen sakkozni, hogy melyiket viszed a ficakba.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82396   2008.02.27 08:43 GMT+1 óra  
1ébként a grafikával kapcsolatban is várom a kritikákat / ötleteket. Úgy terveztem, hogy a jelenlegi graf maradna az alap (amiről jó sok kép van már fent ) és időnként, a játék pergősségétől is függően ez megváltozna. Eddig vmi ilyesmiket terveztem:
- inverzbe átmenetel (ezt nagyon könnyű és szépen meg lehetne oldani)
- heat (ilyen predator nézet szerű)
- greyscale
- toonmap-os

Ezek ekkor szépen smooth-osan átmennének, majd kis idő múlva visszatérne az eredeti (nagyrészt az lenne a domináns azért).

Ha vkinek van ötlete ehhez, v szívesen látna még effektet (ami illik a játék stílusához), az pls. írja meg!
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #82370   2008.02.27 03:49 GMT+1 óra  
nekem is teccik csak picit mosott. persze nem a graf a lényeg hanem a programozás azzal meg nincs semmi gond (régebben probáltam ki de majd most otthon megnézem megint).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82347   2008.02.26 21:55 GMT+1 óra  
Köszi, a dícséreteket mindig szívesen hallom / fogadom
De az építő jellegű kritikákat is, bár ezt inkább majd az 1.0 után fogom kérni.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #82338   2008.02.26 14:23 GMT+1 óra  
Ide szerintem nem írtam még soha...
De egy biztos: ahányszor megnézem a játék címét, mindig elgondolkodom. Érdekes cím. Aztán ahányszor ránézek a képekre, meg kell állapítanom, nem csak érdekes, találó is lett a cím

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82330   2008.02.26 13:24 GMT+1 óra  
Felkerült egy új kép - a jelenlegi renderelt kép inverze (ez is renderelt, shader-ben invertált). Ez inkább jelzés értékű, hogy az új verzió (NLP2k nem csak kis dolgokban fog eltérni az előző változattól, hanem lényeges, stílusbeli változtatásokat is tervezek. Valószínűleg úgy lesz megoldva, hogy szép fokozatosan fogom hozzáadni -> ha már megvan az updater-es 1.0-s változat, akkor onnantól már akkor tudok hozzáadni új elemeket amikor csak akarok, azaz először kijön egy lényegesen átalakított változat (1.0), majd minél sűrűbben jönnek hozzá az újítások (akár új vizuális effektek is).

De azt már most az elején leszögezném, hogy megpróbálok minél inkább elszakadni minden vizuális támponttól és kísérletezgetni, minél több különböző hatást kipróbálni, legyn az akár milyen vad. Remélem bejön és megtalálom, amit már régóta keresek
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82211   2008.02.24 21:55 GMT+1 óra  
Megint sikerült elkapkodnom a dolgokat: jobban átgondoltam és semmi értelme nem lenne ugyan azt a játékot kiadni ezzel az új rendszerrel -> ezen a héten átültetem XNA 2.0 alá (már majdnem kész), ami azt is jelenti, hogy ha nem szúrtam el a fordítónak szánt if-eket (XBox alatt nem lehet használni a multiplayert) akkor az új gáma már 1-1-ben fordítható lenne XBox 360-ra is.
Ezen felül rengeteg újítás lesz, valószínűleg gyorsabb is lesz a rendszer és az újításokat figyelembe véve át is keresztelem NiceLookingPong: 2k8-re.
Az újításokat ezen a héten fogom megoldani, azaz 1 héttel eltolom a kiadást, de lehet, hogy lesz ez 2 is (multin is próbálok még stabilizálni).
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82130   2008.02.23 13:29 GMT+1 óra  
El is készült az Up2Date névre keresztelt updater. Holnap még javítok pár dolgot a játékban is, de utána felkerül az első változat! Egyelőre még 1 hónapig csak szűkebb körben fogom terjeszteni, utána viszont tervben van külföldi oldalakra is kitenni, valamint újságoknak is elküldeni. Tehát ha bárkinek kedve van megvédeni engem a lebőgéstől, az még lehetőleg április előtt próbálja ki a játékot és ha talál benne bugot, jelentse felém!

Jelenleg akkor a beta kiadás (1.0.0.0) holnap várható, míg a nagyközönségnek szánt változat április 1-jén érkezik (nemtudom még mi lesz a verziószám, a közben felmerülő hibáktól függ, de valószínűleg 1.1.0.0, bár ez senkit sem érdekel ).
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82118   2008.02.23 09:05 GMT+1 óra  
Ezennel hivatalosan is visszavontam az eddigi verziókat, töröltem a linkeket; pár napon belül frissül a project honlapja is, és már csak az új, update-eres programot lehet majd letölteni, és csak azon keresztül lehet majd elérni a játékot!

Az update-er kicsit jobban átalakul -> win-ben automatikusan indul, system tray-re lekicsinyíthető, alapból óránként nézi, h van e új verzió (ez átállítható) és rugalmasabb is lesz.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #82030   2008.02.21 14:09 GMT+1 óra  
Úgytűnik működik a rendszer, 3man már le is teszteltük. Valószínűleg az elkövetkezendő napokban még pofozgatok rajta, de lényegi változás már nem valószínű, inkább csak egy rövid dokumentáció és kezelési útmutató áll még a nyilvánosság elé tárás útjában.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81957   2008.02.20 22:19 GMT+1 óra  
Már csak pár apró simítás és jön az új update-eres verzió (ami már automatikusan telepít és frissít) amiben jópár dolog át lesz dolgozva, ki lesz javítva.

Igazából talán ez lesz majd az első igazi 1.0. Már az eddigiek is működőképesek voltak, de ha rajtam múlt volna, akkor nem adtam volna még ki (se C3-ra se neumann versenyre).

Tehát updater hamarosan kész, utána pedig szép fokozatosan fognak jönni az újítások, pl. a zene a játék ütemére fog változni, választható lesz, hogy melyik 2 ütővel szeretnél lenni, stb. Van már jópár ötlet felírva (10-15 biztosan)

Ja és a multit is stíbilizálni akarom, valamiért néha "berezeg" a labda egy idő után, és nem tudok rájönni h miért. Bármit is próbáltam, ez megmaradt, szal agyalok még rajta, h mi lehet a gond.
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #81717   2008.02.15 16:13 GMT+1 óra  
hu az igen (mmint a neumannos) grat
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81642   2008.02.13 11:05 GMT+1 óra  
Köszi Jelenleg az update rendszer fejlesztése és a multiplayer hibáinak kijavítása az elsődleges célom, ezek után elküldöm majd 1-2 nagyobb újságnak, hátha bejön

-> Updater: az eddigi letöltős rendszer továbbfejlesztése: letölti a játékot és indítja a telepítést, ha még nincs telepítve, illetve frissíti, ha már fel van telepítve és van újabb verzió.
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #81641   2008.02.13 10:57 GMT+1 óra  
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81638   2008.02.13 10:41 GMT+1 óra  
A project megnyerte a 4. Neumann János Programtermék versenyének játékfejlesztés kategóriáját. Kicsit féltem a prezentációtól, túlléptem a megengedett 10 percet, de végül sikerült Persze gépet nem igazán tudtak hozzá biztosítani (ezen sajnos meg sem lepődök) így egy vágott videót mutattam be.

Viszont ami a project életében is fontos (persze ez is elég fontos volt ), hogy valószínűleg az elkövetkezendő időkben újra több időt tudok a kis pongra fordítani.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81280   2008.02.09 06:23 GMT+1 óra  
még az az msn-ed amin régen is beszéltünk? (ami itt a jf-es profilodban meg van adva)
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #81279   2008.02.09 05:29 GMT+1 óra  
jaja a letöltőset.

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81270   2008.02.09 03:49 GMT+1 óra  
warlock: Mármint, ha ezt a letöltős cuccot csináltam meg?
BerbeckU: ez nem kérdés volt, hanem kijelentés, kb. 1 óra alatt megvolt a nagyrésze (azaz már majdnem teljesen kész, csak egy régi php file-t kell még módosítani). C#-pal elég egyszerű egy ilyet megcsinálni, és a letöltését is teszteltem: sztem hihetetlenül gyors, de lassúnak semmiképp sem mondanám

Ezen felül ez talán még azért is fontos, mert bár pénzt nem szeretnék belőle csinálni, de pl. GameStar-nak és hasonló újságoknak tervbe van véve, h elküldöm, és ezzel a rendszerrel pl. a statisztikát is pontosabban lehet követni.
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #81266   2008.02.09 01:54 GMT+1 óra  
jah tök fölös...
Bár a project a tapasztalat szerzésről szól. Dobj már meg msnen ha megcsináltad pls.

   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #81243   2008.02.08 08:40 GMT+1 óra  
Egy ilyen garázsprojectnél ez felesleges szerintem.

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81242   2008.02.08 08:15 GMT+1 óra  
Ja és valószínűleg új rendszere is lesz a letöltésnek: mostanában nagyon megy (MS cuccoknál is), hogy először egy kis exe-t töltesz le, ott elfogadod a feltételeket stb. és az tölti le az igazi installert -> vmi hasonló rendszer lesz itt is, nagyrészben már el is készült.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81241   2008.02.08 08:14 GMT+1 óra  
Ma reggel fordítottam egy új installert ISTool-lal és azt hajlandó volt 15%-ig felrakni, aztán vmiért megállt (TC-el, a régi gépről). Na erre adjon nekem vki ésszerű választ
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #81185   2008.02.06 12:55 GMT+1 óra  
Hmm, ha van Norton AntiVirusod, akkor Norton Worm Protectiont ki kell kapcsolni, h TC-ben menjen a dolog, vagy tűzfalad esetén engedélyezd a TC-t. Általában tűzfalakban meg lehet mondani, hogy total commandert engedélyezed...
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81173   2008.02.06 10:16 GMT+1 óra  
ööö, ez mit jelent? FileZilla sztem passzív módot ír amikor próbálkozik.
Konkrétan ezt írja mikor elindítom (és utána már nem is ír semmi újat )
Idézet
Parancs: OPTS UTF8 ON
Válasz: 200 UTF8 OPTS ON
Állapot: A csatlakozás sikerült
Állapot: Feltöltés indítása: G:\NLP2k7_win32_1100.zip
Parancs: CWD /wwwroot/
Válasz: 250 CWD command successful. "/wwwroot" is current directory.
Parancs: PWD
Válasz: 257 "/wwwroot" is current directory.
Parancs: TYPE I
Válasz: 200 Type set to I.
Parancs: PASV
Válasz: 227 Entering Passive Mode (87,229,26,224,254,79)
Parancs: STOR NLP2k7_win32_1100.zip
Válasz: 150 Data connection accepted from 81.183.107.187:1966; transfer starting for /wwwroot/NLP2k7_win32_1100.zip
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #81172   2008.02.06 10:15 GMT+1 óra  
Passzív átviteli mód? (Szokott segíteni/kelleni ha router/tűzfal/proxy mögül tolod)
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #81166   2008.02.06 09:22 GMT+1 óra  
Szerintem vagy sérült az állomány, vagy egy másik folyamat használja éppen.
Én megpróbálnám újra becsomagolni.

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81162   2008.02.06 09:09 GMT+1 óra  
Viszont azt megmondhatná nekem vki, h miért nem tudom felrakni a game-et FTP-re? Kipróbáltam már 2 free-t és az új moonlight-os változatot is, TotalCommandert és FileZillát is, és sehova nem engedi (elkezdi tölteni, de igazából nem tölt semmit, 0,8%-ig tölt és leáll).
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81160   2008.02.06 09:08 GMT+1 óra  
Egér az XBox kompatibilitás lett kilőve, de a gyorsulás / lassulás vissza lesz véve (beállítható lesz), és az instrukciók számát is növelni fogjuk (pl. menüben alul kiírni, h mivel mit lehet csinálni).
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #81141   2008.02.06 08:21 GMT+1 óra  
Én is eljutottam a kipróbálásig pár napja: az irányítással megszenvedtem, az egész egyszerre két ütőt irányító, gyorsuló mozgás elég nehézkesnek bizonyult. Igazából ezt leginkább egérrel tudnám elképzelni, x pozíció a vízszintes, y meg a függőleges ütőt mozgatja, és máris kellemesebb lesz Kontrollerem mondjuk nincs, lehet hogy azzal is fasza, de a bill engem nagyon nem nyert meg.
Viszont a menü, meg a folyamatos grafikai effektek nagyon bejöttek.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #81078   2008.02.05 13:50 GMT+1 óra  
Köszönöm mindenkinek, már készül a prezentációm (itt most csak azt fogják már pontozni), kiskami észrevételeit felírtam, pacman-es dolgot már vki mondta régen (lehet h pont kiskami), csak még nem volt rá idő (a grafikáért ugyebár nem én felelek, és miután c3-nak vége lett és nem kaptunk semmit, G, a grafikus nem igazán akart képeket csinálni, legalábbis nem túl gyors tempóban).
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #81014   2008.02.05 02:33 GMT+1 óra  
Gratulálok, Shade!
   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #81011   2008.02.04 23:25 GMT+1 óra  
Gratulálok a sikerhez!
Két észrevétel: a pacman figurához hasonlító alakok a főképernyőn félrevezetők/képzavar, a feliratokra elkel egy játékba való design.
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #80981   2008.02.04 08:49 GMT+1 óra  
Én csak gratulálni tudok!

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #80980   2008.02.04 08:43 GMT+1 óra  
A játék továbbjutott a Neumann János Nemzetközi Tehetségkutató versenyen, jövőhét hétfő-szerdán Szekszárdon kell majd prezentálnom ezt a gyönyörűséget

Ha bárkinek van arra ötlete, hogy mivel lehetne még később bővíteni a játékot, vagy hogy mit emeljek ki a prezentációban, az nyugodtan közölheti velem, nem haraxom meg érte
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #80054   2008.01.21 08:38 GMT+1 óra  
xbox360 kontrollert biztos, ahhoz meg sztem XInput driver-t felraktad, szal ps3-mast is vinnie kéne (a régi kontrollerek közül sok megy XInputtal is, csak kell hozzájuk a MS XInput driver). 1ébként max 4 kontrollerig kezeli a dolgokat (bár nemhiszem, h ezt a határt sokan átlépnék )
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #80024   2008.01.21 00:43 GMT+1 óra  
Shade,

sztem kb 2 héten belül meglesz a saját tárhelyünk, lesz ott hely a Pong-nak is

Letöltöttem, este kipróbáljuk barátnőmmel
Kezel 2 joy-t?

(1 box360 kontroller, és 1 hagyományos ps3-asra hasonlító gamepad van otthon)
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #80019   2008.01.20 22:01 GMT+1 óra  
Ja és beraktam a Demo linkhez is, ez mostantól újra él, frissíteni fogom ha lesz valami
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #80018   2008.01.20 22:00 GMT+1 óra  
végül file-hostingos megoldás lett, átmenetileg biztosan.
tehát a pong 1.1-es változatát innen tölthetitek le: http://www.4shared.com/file/35432865/d35658cd/NLP2k7_win32_1100.html
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #80011   2008.01.20 15:20 GMT+1 óra  
Egy másik topicban már javasolták: www.data.hu
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #79999   2008.01.20 12:16 GMT+1 óra  
Nem lehet, hogy a tömörített fájl hibás?
- valami file hosting-os oldalra feltöltés? pl.: http://www.mediafire.com/
- újracsomagolás?
- ha újra csomagolás után sem megy, esetleg zip - rar csere (ha zip volt rar-ba, és fordítva)?

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #79995   2008.01.20 11:12 GMT+1 óra  
vkinek van vmi 5lete, h miért nem tudom feltölteni sehova a pong-ot? már próbáltam FileZilla-val is (asszem tc mostantól le van cserélve, köszi ), de semmi. Regisztráltam atw-hez is, és ugyan azt írja: 0.8%-nál (kb. 130KB után) megáll és nem csinál semmit. Mintha töltene, de nem tölt.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #79986   2008.01.20 07:22 GMT+1 óra  
hát, majd meglátjuk, 5 feladatból 3mat tudtam megcsinálni, 1el meg annyit elsz@roztam, hogy nem maradt időm az utolsóra...
   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #79984   2008.01.20 06:41 GMT+1 óra  
Felhasználói. Amikor a programozás volt, el volt törve a kezem... Így a matekról is lemaradtam.

Tényleg Shade, neked hogy sikerült a Prog?

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #79982   2008.01.20 06:33 GMT+1 óra  
off1:
az már volt, nem? legalábbis a prog.
off2: FireFTP rulz

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #79981   2008.01.20 06:28 GMT+1 óra  
Mi? OKTV 2. forduló: milyen kategória?
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok