játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Final Assault M.A.X.X.
What is Love?!
Kategória: Besorolhatatlan
A projectről:
A FAM (Final Assault M.A.X.X. - Mechanized Assault and Xtreme Xploration) egy a GGJ mintájára készülő 48 órás project. Zombik, autós üldözős, coop és határtalan szórakozás!

További részletek, képek és információ a fejlesztési naplóban!

A fejlesztés 2012 január 28.-án kezdődött, és 30.-án hajnalban fog befejeződni, szurkoljatok!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
What is Love?
Visual C
Google Docs
Photoshop
Google Maps
Betty és D'hib
5 liter sör, 1 liter Whisky és Torta
Hannah Montana
Pokoli Erő!
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012
2012
Beküldve:
2012.01.29 02:46
Fejlesztő:
Moonwalker Games Ltd. (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: jf.hu
Tagok:
beküldő: sirpalee
regisztrált tagok: molgab87



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 60%

Képek - Final Assault M.A.X.X.
A Mérnök
A Mérnök
2012.01.29. 10:48
A falucska Doktornője
A falucska Doktornője
2012.01.29. 10:48
Az Élőhalott
Az Élőhalott
2012.01.29. 08:48
A Kecske.
A Kecske.
2012.01.29. 08:46
A buszsofőr, a történet egyik mozgatórugója.
A buszsofőr, a történet egyik mozgatórugója.
2012.01.29. 08:46
Megérkeztek a fa modelek, dolgoznak a grafikusok!
Megérkeztek a fa modelek, dolgoznak a grafikusok!
2012.01.29. 06:54
Designer állomás, készül a forgatókönyv, és szól a jó muzsika! (sirpalee-PC)
Designer állomás, készül a forgatókönyv, és szól a jó muzsika! (sirpalee-PC)
2012.01.29. 06:21
Kóder állomás, készül a kocsi! (Pacek-PC)
Kóder állomás, készül a kocsi! (Pacek-PC)
2012.01.29. 06:16
Az első tesztképek
Az első tesztképek
2012.01.29. 05:51
Fraiture, éjjel
Fraiture, éjjel
2012.01.29. 04:32
Fraiture, a játék helyszíne
Fraiture, a játék helyszíne
2012.01.29. 04:32
Black, a laza
Black, a laza
2012.01.29. 04:02
Jacques, a harcias rendszeradminisztrátor
Jacques, a harcias rendszeradminisztrátor
2012.01.29. 04:01

Fejlesztési napló - Final Assault M.A.X.X.
sirpalee 2012.01.29. 17:21
A designer részleg letette a tollat, és csak a kóderekre vár. Jóéjt emberek, peceknek pedig szurkoljatok!
sirpalee 2012.01.29. 13:05
Az összes hang elkészült!
2SD 2012.01.29. 05:34
Előreláthatólag 8 fegyver lesz, ebből 6 biztosan, a másik kettő erősen kérdéses(az idő, ugye.)

A 6 lőfegyver kész, lehet velük ölni, másképp is viselkednek(pontosság és tűzgyorsaság tekintetében, a sebzés állítgatása még kidolgozás alatt.)

A zombik jönnek, járőröznek, és megpróbálnak megenni, amikor meglátnak - szóval eddig minden pipa.

Az meg nemsokára kiderül, hogy fogunk-e autózni is, vagy irányíthatatlan szar lesz-e inkább(valami négykerekű kis bizbasz mindenképpen lesz, különben sír a szám, amiért nem platformert csináltunk.)
sirpalee 2012.01.29. 05:28
Ha van egy barátunk, és egy xbox 360-as kontrollerünk a PC-nkre rákötve, akkor kiváló szinematik élményben lehet részünk! Jacques irányítása billentyűzettel és egérrel történik, míg Black-et a kontroller segítségével kelthetjük életre. Természetesen a konzolhoz szokott játékosaink sem szenvednek hiányt, egy kiváló aim assist rendszer segíti őket a kalandjaik során!

Hozzászólások - Final Assault M.A.X.X.
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #174170   2012.02.04 18:28 GMT+1 óra  
Egy szóval sem mondtam, hogy construct-al akarom megcsinálni. Lekódolom c++-ban.

Elnézést a félreérthetőségért, gondoltam egyértelmű lesz (mivel a constructot nem igazán lehet a klasszikus értelemben kódolni).
raytraceisten és übermedic
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #174169   2012.02.04 18:20 GMT+1 óra  
Mit írsz a consturcton? Most őszintén.. fölösleges gp-kkel ne fárasszunk már a népet...
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #174161   2012.02.04 17:10 GMT+1 óra  
Sajnos nagyon úgy néz ki, hogy a constructos fejlesztés elakadt, és mivel nem szeretném nagyon sokáig húzni a project befejezését, így úgy döntöttem, hogy nekiállok újraírni a kódot.

Ennek megfelelően visszaállítottam a project készültségét 45% (mivel a hang, grafika, design már végleges), és neki is állok a kódolásnak. Hogy mikorra lesz belőle valami, az kérdéses, de próbálok a nagyobb mérföldkövekről képeket felrakni. Valószínűleg a kódot is elérhetővé teszem bitbucket-en (de senki se várjon semmi komolyat, mivel csak gyorsan összehányom, hogy működjön).
raytraceisten és übermedic
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #174134   2012.02.03 21:41 GMT+1 óra  
Idézet
bit.0x8000 :
A dokinős képről az alábbi szituáció jutott eszembe:
"Szőke doktornő, szakmai gyakorlaton, a prof. magyaráz:
- Az újjáélesztés menete. Az első lépés: szabaddá tesszük a mellkast..."




Ahha.. jogsinál egészségügyi oktatáson van az a rész, hogy "csak a szükséges mértékig vetkőztessük le a sérültet" - azaz ha nekikoccan egy csaj egy kukának, akkor nem kell róla leszaggatni a ruhát.

A kecske nagyon jópofa.
   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #174092   2012.02.03 09:17 GMT+1 óra  
A dokinős képről az alábbi szituáció jutott eszembe:
"Szőke doktornő, szakmai gyakorlaton, a prof. magyaráz:
- Az újjáélesztés menete. Az első lépés: szabaddá tesszük a mellkast..."
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #174037   2012.02.01 16:58 GMT+1 óra  
Clarette állatorvos. (de ettől függetlenül van doktori címe)
raytraceisten és übermedic
   
Viktor84 - Tag | 118 hsz       Online status #174036   2012.02.01 16:53 GMT+1 óra  
Rosszabb esetben kb:Ugye hallottál már olyat hogy "Az az orvos egy hentes"?
De szerintem inkább arról van szó hogy ott kényelmesebb kivitelezni a kecskével a perverziókat.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #174034   2012.02.01 16:37 GMT+1 óra  
hát gondolom ilyen hobbidoktor.
a kliensei nyilván nem szoktak panaszkodni.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #174033   2012.02.01 16:21 GMT+1 óra  
Hogy lehet doktor? A konyhában van az orvosi rendelő?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Viktor84 - Tag | 118 hsz       Online status #174031   2012.02.01 15:33 GMT+1 óra  
Egy tárgynak dumálni?Ugyanmár letepered oszt kész.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #174029   2012.02.01 14:38 GMT+1 óra  
Én csak rádumálom, hogy hetero. Aztán erőszak sem kell.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #174025   2012.02.01 14:18 GMT+1 óra  
na, lassan a testtel, előtte megerőszakolni is meg akarom

amúgy az a kecske zombi?

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173985   2012.02.01 07:07 GMT+1 óra  
@Geri: Miért akarod megölni a doktornőt?
raytraceisten és übermedic
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173983   2012.02.01 04:44 GMT+1 óra  
Remélem, mindenkit ki lehet nyírni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #173982   2012.02.01 01:53 GMT+1 óra  
a lezbifemi doktornőt ugye ki lehet nyírni?

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173979   2012.01.31 22:54 GMT+1 óra  
Idézet
A doktornő miatt felesleges a nyálatok folyatni, mert leszbikus.



Majd átértékeli a dolgokat.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #173978   2012.01.31 22:49 GMT+1 óra  
Én azt hittem az valami bárányhimlő.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173976   2012.01.31 21:50 GMT+1 óra  
A karakterrajzokkal kapcsolatban, mondtam mi kell, és kaptuk a rajzokat. Pecekkel mi is néha nagyokat derültünk mi érkezett. Leírást nem kapott a rajzolónk(hint siettünk), mindössze annyit, hogy kell egy buszsofőr, vagy egy doktor.

A doki különösen vicces volt, mert már kész volt a forgatókönyv, mikor megérkezett, és az első változatban még Isaac volt a neve. Aztán gyorsan le is cseréltem Clarette-re.

A doktornő miatt felesleges a nyálatok folyatni, mert leszbikus. Sajnálom srácok, de ez van. De ha gondoljátok Jacques még mindig ott van(ő khm, hogy is mondjam... kissé langyos).

Amúgy én is már nagyon várom a játszható változatot, sajnos szombat délután próbáltam utoljára élesben, mikor elsőnek beröffentettük a kontrollert, kicsit lövöldöztünk coop-ban és egymást lökdöstük lefelé a térképről . (a vasárnapi map editoros szöszölést meg nem számítom játéknak)

@hg : a rajzoló lányka üzeni - Azért vannak rajta bárányfelhők, mert a játszható sztori alcíme a kecskék hallgatnak, és ugye tudjuk, hogy a bárányok hallgatnak... Ezért külön pirospont, hogy te vagy az első aki észreveszi.

Ezt a hozzászólást sirpalee módosította (2012.01.31 22:26 GMT+1 óra, ---)
raytraceisten és übermedic
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173966   2012.01.31 19:41 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
Szerintem meg miért vannak a kecskén bárányfelhők? XD



Szerintem meg meg lehet majd dugni a dokit?

XP-ért mint a NewCommerben.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #173964   2012.01.31 19:30 GMT+1 óra  
Kész, az a buszsofőr nálam mindent visz... Valahogy mindig más celebet látok benne, pedig nem vagyok valami nagy celebhuszár...

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #173963   2012.01.31 19:27 GMT+1 óra  
Szerintem meg miért vannak a kecskén bárányfelhők? XD

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173955   2012.01.31 17:55 GMT+1 óra  
Szerintem Józsi Barát.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #173952   2012.01.31 17:45 GMT+1 óra  
Idézet
4Bit :
gálvölgyi-jánosos-öregbácsis buszsofőr


Engem a Dévényi Tibi bácsira emlékeztet.
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #173939   2012.01.31 15:22 GMT+1 óra  
Csak nekem sántít ez a gp?
Legalábbis nekem az a gálvölgyi-jánosos-öregbácsis buszsofőr nekem nagyon nem rokonszenves..
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173911   2012.01.31 09:05 GMT+1 óra  
Miattam áll most pár napig a fejlesztés, az időbe belefértünk volna, de előjöttek technikai gondok(tetvesen belassult a gép amin dolgoztam - ugye az említett alacsony framerate), most meg péntekig be kell fejeznem egy másik projektet, úgyhogy csak utána tudok ezzel tovább foglalkozni.
Megértéseteket köszönjük szépen.
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173854   2012.01.30 12:20 GMT+1 óra  
Idézet
Pretender :
Én csak azon csodálkoztam, hogy 2 fő van kiírva, és 4 meg beírva, akik fejlesztik



raytraceisten és übermedic
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173851   2012.01.30 11:39 GMT+1 óra  
Bérmunkások, vagy rabszolgák lehetnek.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #173850   2012.01.30 11:28 GMT+1 óra  
Idézet
sirpalee :
Idézet
Pretender :
x)



Egy xanat, screat és pretender 3-as nem áll össze?


A többi már szerintem nem él. Vagy... nem tudom mi van vele...

Én csak azon csodálkoztam, hogy 2 fő van kiírva, és 4 meg beírva, akik fejlesztik

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173845   2012.01.30 10:07 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Amúgy lemaradtam valamiről, a tatár hajt titeket, vagy csak elhatározás?



Elhatározás volt csak. De nagyon úgy néz ki, hogy nem fog összejönni, sajnos. Elszámoltuk magunkat kicsit, de legalább jó gyakorlás volt a lodum dare-re, és ott nem fogunk hasonló hibákat elkövetni ismét.

De ettől függetlenül természetesen végigvisszük a játékot, csak legalább lesz időnk rendesen befejezni
raytraceisten és übermedic
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173844   2012.01.30 09:58 GMT+1 óra  
Amúgy lemaradtam valamiről, a tatár hajt titeket, vagy csak elhatározás?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173843   2012.01.30 08:37 GMT+1 óra  
Pretender:
Hiányolsz valakit?

Btw kicsit megcsúszott a dolog, de talán még tartható lesz(elvben kb délre kéne végezni), és a dolgok nagy része már működik is, viszont a küldetések még nincsenek belepakolva(a faluban már lehet rohangászni\autózni, de be kell még rakni a párbeszédeket, meg a triggereket.)
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173842   2012.01.30 08:35 GMT+1 óra  
Idézet
Pretender :
x)



Egy xanat, screat és pretender 3-as nem áll össze?
raytraceisten és übermedic
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #173840   2012.01.30 08:23 GMT+1 óra  
Idézet
Moonwalker Games Ltd. (2 fő)
sirpalee, 2SD, Kalapacs, molgab87

x)

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #173837   2012.01.30 06:07 GMT+1 óra  
A mérnök majdnem a Meister Proper

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #173835   2012.01.30 05:59 GMT+1 óra  
Az az éjjeli kép igen fantázia dús Egyébként hajrá, nem sokan vállalnak be ilyen rövid határidőket. Szurkolok nektek!

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #173834   2012.01.30 05:56 GMT+1 óra  
A doktornő az ...

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173833   2012.01.29 23:01 GMT+1 óra  
Készülnek a 8000*10000 es renderek Fraiture-ről, illetve elkészült a menü is, az enciklopédia pedig csak néhány sorra vár. Meg van pályaszerkesztő is, simán meglesz az egész.

Off:
Minden flashben kell.
C4Ninja
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173827   2012.01.29 20:00 GMT+1 óra  
Nah, úgy néz ki most a helyzet, hogy be lehet járni mindent, kell neki kibaszott sok vram, közepesen szar az autókázás(az irányítás nem para, viszont néha randomra előkerülnek láthatatlan akadályok, meghatározatlan okokból - ha lesz idő(nem lesz), akkor fizika alapúra lesz cserélve.)

Vannak már hangjaink is, az elhulló zombi elég félelmetes(volt élőben.)
Most készülnek a fegyverhangok is, ha nem tévedek, a questek papíron megvannak, de mielőtt be lehetne passzintani őket a játékba, le kell kódolni pár apróságot.

Meglepő módon úgy néz ki, hogy kész lesz minden időre, nagyon sok, nagyon csúnya és lassú megoldás van, de két napba így fért csak bele - ja igen, ha majd érdekel valakit, akkor elég nagy lesz a cucc, a városka tileokra bontva 170mb körül van(ezért a rohadt nagy vram igény, egyszerre behúzza az egészet - nem beszólni, 2 nap.)
C4Ninja
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173822   2012.01.29 19:27 GMT+1 óra  
hajrá!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #173809   2012.01.29 16:22 GMT+1 óra  
Tetszik az éjjeli kép.

   
Viktor84 - Tag | 118 hsz       Online status #173805   2012.01.29 14:42 GMT+1 óra  
A műholdkép alapján ez valami komoly harcászati szimuláció lesz. =kíváncsi vagyok az eredményre.

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173797   2012.01.29 13:41 GMT+1 óra  
@HG : ködös nem lesz szerintem.

@Geri : Köszi! Be is toltam a szórakoztató egységünkbe, és az egész szomszédság részesülhet eme csodában!
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173795   2012.01.29 13:30 GMT+1 óra  
Pál a community manager, nemsokára meglátjátok(valószínűleg már készíti a ködös képet.)

Írok fejlesztési naplót, mert olyan sokáig voltam bannolva, hogy már nem is emlékszek, milyen érzés.
C4Ninja
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #173794   2012.01.29 13:27 GMT+1 óra  
Hát kíváncsi leszek mi lesz ebből, főleg hogy dupla erőbedobással csináljátok, szóval hajrá!!

Köv. kép mi lesz, Fraiture ködben?..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #173793   2012.01.29 13:22 GMT+1 óra  
*szurk szurk*


   
BitBűvész - Tag | 7 hsz       Online status #173788   2012.01.29 12:11 GMT+1 óra  
Mit írjak ide?
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173775   2012.01.29 10:46 GMT+1 óra  
Moonwalker Games Ltd.: Final Assault M.A.X.X.
raytraceisten és übermedic
   
> 1 <