játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Shrin Wars II: Second Wave
Egyszerű, szép fps, az első rész alapjain
Kategória: FPS
A projectről:
Igazából nem kívántuk volna folytatni a projectet, de mivel ittvan a nyakunkon a C3 és reálisabb, hogy ezt betudjuk fejezni addigra, mint az eredeti tervekben szereplő játékot, így ezt választottuk. Azóta kiderült, nem is hiába.

Úgy kell elképzelni, h az eredeti SW-ből nem sok maradt meg, kb. olyan 40%-a a játékhoz tartozó kódnak, de még azon is nagyon sokat javítottunk. Ütközésvizsgálatot teljesen átírtuk, hangkezeléssel is voltak bajok, azóta arra már rájöttünk (nagyon bosszantó h akkor nem, mert 1 sor összesen...), valamint mostmár .obj helyett .som-ot használunk (saját formátum) statikus tárgyak megjelenítéséhez. De van egy csomó olyan dolog is, ami külsősöknek biztos nem fog feltűnni: IDManager-t teljesen átírtuk, ezzel központoztuk a Textúra és Displa List-ek kezelését, stb.

És persze látványos újítások sem maradhattak el: rengeteg új effekt, fagyverváltás, belső konzol, új menürendszer (saját menü editor), és persze idővel javított modellek/ textúrák is várhatóak. És persze a kritikából is tanultunk: sokkal változatosabb pályák/ ellenfelek várhatóak.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
MSVC++
MSVS 05
SVGrafix
GIMP
Wings3D
UWMapper
;
Lua
OpenGL
OpenAL
ALUT
SOM Converter ( saját )
Menu Editor ( saját )
Photoshop CS2
3D Studio Max 8
Extend Script toolkit(Photoshophoz)
MaxScript(3D Studio maxhoz)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006.09.20.
2006.10.24.
Beküldve:
2006.09.30 00:48
Fejlesztő:
Black Rabbit Entertainment (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: shadevampire@gmail.com
Tagok:
beküldő: ShAdeVampirE
regisztrált tagok: Birmacher, bloodknife



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 45%

Képek - Shrin Wars II: Second Wave
Ilyet sem fogtok látni a végleges változatban: egy szobában mind a 3 lehetséges ammo típus ;)
Ilyet sem fogtok látni a végleges változatban: egy szobában mind a 3 lehetséges ammo típus ;)
2006.10.18. 10:17
Doors are workin'
Doors are workin'
2006.10.18. 10:16
logo
logo
2006.10.14. 13:35
Emberi flotta
Emberi flotta
2006.10.14. 13:35
Shrin flotta logo 2 - javított, invertált
Shrin flotta logo 2 - javított, invertált
2006.10.14. 02:57
New loader v1.0
New loader v1.0
2006.10.12. 09:00
Egy újabb kép, még collision teszt előtt...
Egy újabb kép, még collision teszt előtt...
2006.10.05. 09:21
Az első ingame pic. amin elég szépen lehet látni a reflection-t a földön, valamint a konzolt.
Az első ingame pic. amin elég szépen lehet látni a reflection-t a földön, valamint a konzolt.
2006.09.30. 00:50

Fejlesztési napló - Shrin Wars II: Second Wave
ShAdeVampirE 2008.04.25. 03:31
Nem lesz befejezve...
bloodknife 2006.10.27. 10:11
A dolgok nem épp úgy sikerültek ahogyan terveztük...egyszóval a játék nem lett beküldve C3-ra...viszont a játék be lesz fejezve!
ShAdeVampirE 2006.10.05. 13:03
Az Engine-nel elég jól haladunk: ma írtam át a falak megjelenítését is láncolt listásra; ha meglesz az ütközésvizsgálat is rá, akkor már az egész engine lassan végleges formát öltött, és csak a médiákat kell hozzá legyártani, kb. 10 nap alatt... Ez elég húzós, de azért remélem sikerülni fog.
ShAdeVampirE 2006.09.30. 00:52
Elkészült az első ingame kép, még régi textúrákkal/ modellel, de azért már ezen is lehet látni, hogy a változások milyen mértékűek lesznek ;)

Hozzászólások - Shrin Wars II: Second Wave
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #34677   2006.11.01 04:00 GMT+1 óra  
3d-s térre sztem nem térünk át, mert ha meg is csináljuk előről az új engine-re, akkor sem ez lesz a fő project és asszem az engine sem FPS-ekre lesz megírva, de még ez sem végleges. Azthiszem most 1 kis ideig kényszerpihenőt tartunk, de ahogy lesz valami fejlemény, megírjuk!
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #34630   2006.10.31 09:48 GMT+1 óra  
Újrakezdeni....hmm...
Mapper-t meg már tervbe vettük...
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #34629   2006.10.31 09:45 GMT+1 óra  
Jujjj....45%? Megfelel?
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #34627   2006.10.31 09:34 GMT+1 óra  
mennyire igazad van...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #34626   2006.10.31 09:32 GMT+1 óra  
Sztem kezdjétek újra.
Mostmár 2 project van a hátatok mögött.
Próbáljatok meg szakítani a 2ds terekkel. Tudom nem lenne könnyű de a fejlődéshez előre kell lépni, és nem egy helyben tiporogni. Ha te úgyis az "eszköz" fejlesztésre szakosodtál, csinálhatnál egy faxa kis mapper, scripter cuccot. Birch meg ha már az engine grafikai megjelenítésé ért felelős elkezdhetne shader nyelvekkel foglalatoskodni és különböző optimalizációs eljárásokat tanulni.
Ne piszkálásnak vegyétek, sokkal inkább tanácsnak. (ennyire talán már ismertek )

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #34623   2006.10.31 09:17 GMT+1 óra  
viszont akkor szerintem még közl sem 85%-os a projekt
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #34622   2006.10.31 09:17 GMT+1 óra  
hát akkor kéretik bevezetni új koncepciókat
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #34449   2006.10.31 03:00 GMT+1 óra  
jaja
Tudom, tudom, de sw1-nél még jó volt, és igazából elfelejtettük -> alapból az engine-t egy faltörős játékhoz kezdtük el írni, ahol a szűrésnek nincs igazán jelentősége, így ez az alap tervekből kimaradt, és valahogy később sem került bele. De most készül az új engine, ami már nem nélkülözheti, és persze komolyabb projectekre tervezzük.

Ja és mostmár van texture compression is
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #34435   2006.10.31 01:27 GMT+1 óra  
Frustum nélkül csináltátok?

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #34419   2006.10.30 22:32 GMT+1 óra  
Igazából az a baj, h a játék a jelenlegi formájában nekem sem tetszik: túl kevés az esemény, a tárgy, bármi ami felpörgethetné a játékot. Viszont ez az engine ennyit bír! Vagyis még ezt sem nagyon, ahogy ez kiderült leadás előtt kb. 10 perccel...
Tehát én amondó lennék, h ha csinálnánk is belőle jobb változatot, akkor is érdemes lenne az új engine-nel csinálni, mert abban már lesz normális frustrum culling, ami a felhasználható tárgyak számának igen drasztikus növekedését is hordozza. Addig nem sok értelmét látom, hogy még egy viszonylag jobb gépen is szaggasson ha van egy szobában 1 ellenfél, és 4-5 tereptárgy...
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #34322   2006.10.30 07:39 GMT+1 óra  
öö. Melleslewg ha nem oda lő a fegyver attól még nem kell egy 1/10-ed képernyőnyi célkereszt (vagy ha mozgok még nagyobb lesz??? ) Légyszi rakjátok be választhatónak egy puritánabbat is, mert így elmegy a kedvem a kipróbálástól. (mondjuk nem, de azért rakjátok bele )
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #34239   2006.10.30 00:45 GMT+1 óra  
Skacok, késik a demóm...
Iparkodjatok!

Már össze-vissza akarnám lyukasztani azokat az idegeneket

   
Birmacher - Törzstag | 516 hsz       Online status #34236   2006.10.30 00:34 GMT+1 óra  
BK shadetől kérd el a full kódot és akkor beszéljétek meg h h viszitek tovább...
én most full el vok havazva a Hurricane-nel

   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #34228   2006.10.29 23:50 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
3 dolog marhára bántja a szemem (ebből 1 nem a szemem ):
1, a kéz még mindig meg a fegyver. Én annyira hozzászoktam már a szép 3D-s modellekhez FPS-ekben. (de tudom hogy le lesz cserélve, nem is ez a fontosabb)
2, orbitális az a célkereszt. Valami szolídabb is lehetne, esetleg opcionálisan sima keresztre ki lehetne cserélni az egy jó dolog lenne.
3, csak 3 fegyver lesz? (merthogy 3 ammo van) persze egyenlőre elég, de talán beleférne még vagy 3 + a speckó cuccok. gránátok, távcső, infra, stb



1.Ha lesz idő megcsináljuk a 3D-s fps fegyvereket(már megvannak,de azokat megint le kéne külön-külön animálni...szóval később
2.Orbitális? Egy jövőben játszódó gámának ami ráadásul az űrben játszódik mi más kéne még mint egy orbitális célkereszt...mellesleg a fegyver lövés kiszámítása nem teljesen oda lőne mint ahogyan a célkereszt lenne.
3.lesz medkit,ammobox,kulcsok...de ilyen szobás részekbe minek a távcső?
   
Birmacher - Törzstag | 516 hsz       Online status #34190   2006.10.29 13:12 GMT+1 óra  
hát nem tom, ez most shade-ken múlik, mert mivel c3nak vége én rááltam az új engine írására. A munka hátralévő része már az ő dolguk... Viszont most shade nincs 1 ideig.
Ha jól vok informálva akkor hnap lesz gépközelben, akkor megbeszélem vele a fegyveres és egyébb dolgkat

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #34188   2006.10.29 12:53 GMT+1 óra  
3 dolog marhára bántja a szemem (ebből 1 nem a szemem ):
1, a kéz még mindig meg a fegyver. Én annyira hozzászoktam már a szép 3D-s modellekhez FPS-ekben. (de tudom hogy le lesz cserélve, nem is ez a fontosabb)
2, orbitális az a célkereszt. Valami szolídabb is lehetne, esetleg opcionálisan sima keresztre ki lehetne cserélni az egy jó dolog lenne.
3, csak 3 fegyver lesz? (merthogy 3 ammo van) persze egyenlőre elég, de talán beleférne még vagy 3 + a speckó cuccok. gránátok, távcső, infra, stb
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #34022   2006.10.27 11:09 GMT+1 óra  
Jaja..tudom.csak utálok időre dolgozni
   
Birmacher - Törzstag | 516 hsz       Online status #34020   2006.10.27 11:01 GMT+1 óra  
ja ténleg BK akkor az intro-t most nem úszod meg
van időnk, szal be tudjuk tenni a gámába

   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #34015   2006.10.27 10:13 GMT+1 óra  
Tanulva a hibákból...és megkérdezve a néző közönséget egy két módosítás el lesz végezve a játékban.
-Több tárgy,eszköz lesz a térképeken a üresség elkerülése érdekében.
-Az egér intenzitása állítható lesz.
-Több ellenfél model.
-Kidolgozottabb animációk.
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #33680   2006.10.25 09:45 GMT+1 óra  
Én nem azt mondtam
Csak hogy legalább sikerült volna beküldeni...
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #33665   2006.10.25 09:27 GMT+1 óra  
Idézet
Orphy :
Hát, azt hiszem, az a tapasztalat azért nem keveset ér...


Így igaz, tegnap délután le kellett porolnom a régóta nem használt VB.NET-tudásomat, viszont sok programozás-elméletről szóló írást olvastam a nyáron, így (habár végeredmény és happy end nélkül) praktikusabban és egyszerűbben tudtam megírni a programomat, mint azt tettem volna pölö májusban
Szal szerintem nem volt az a sok munka annyira felesleges

   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #33664   2006.10.25 09:22 GMT+1 óra  
Idézet
bloodknife :
Hááát most eléggé kivagyunk, mert gyakorlatilag egy hónap elment a "semmiért" a tapasztalaton kívül!



Hát, azt hiszem, az a tapasztalat azért nem keveset ér...
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #33663   2006.10.25 09:19 GMT+1 óra  
Don't worry, be happy!

   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #33662   2006.10.25 09:18 GMT+1 óra  
Hááát most eléggé kivagyunk, mert gyakorlatilag egy hónap elment a "semmiért" a tapasztalaton kívül!
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #33644   2006.10.25 07:36 GMT+1 óra  
Nah, ez a szívás...
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #33642   2006.10.25 07:30 GMT+1 óra  
Összejött volna, ha nem este 6-kor tudom meg, hogy 4-kor zár a posta

Orphy: kössz

   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #33640   2006.10.25 07:21 GMT+1 óra  
Sebaj.

Addict, Black Rabbit: szép volt, fiúk!
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #33638   2006.10.25 07:13 GMT+1 óra  
Sebaj. Így sem rosszabb, az fix
Ha ez megnyugtat, én sem tudtam leadni a művemet, viszont megvan a jövő évi nevezésem tárgya (az egyik )

   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #33632   2006.10.25 05:26 GMT+1 óra  
Viszont a játék nem lett beküldve C3 ra...
Ez van...de a játék el fog készülni...már ha másra nem is csak a jf.hu közönségének!
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #33631   2006.10.25 05:12 GMT+1 óra  
Kösz mindenkinek hogy velünk van...
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #33590   2006.10.24 21:04 GMT+1 óra  
...follow the black rabbit...

FZoli.
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #33571   2006.10.24 12:51 GMT+1 óra  
Már csak 2 óra...

A JF veled van, ifjú Black Rabbit...
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #33566   2006.10.24 12:09 GMT+1 óra  
Célegyenes...Meglesz ez, gyerünk, gyerünk...
Vagy már rég kész a játék, csak húztok itt mindenkit...?
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #33525   2006.10.24 08:20 GMT+1 óra  
Ha jól tudom, ma éjfél a határidő a C3-ra...

Szorítok, srácok!
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #33297   2006.10.23 02:31 GMT+1 óra  
Viszont nagyon megkönnyítené az életünket, h valaki feltudna ajánlani textúrázott fegyvereket a játékhoz, v textúrákat falakhoz, ajtókhoz, mert ezekből nincs túl bőséges választékunk...
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #33286   2006.10.23 01:54 GMT+1 óra  
Hát, időhiányában sztem maradok én, ahogy SW1 alatt is én voltam
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #33272   2006.10.23 01:18 GMT+1 óra  
Főhősmonológos rendszer rulez
Ki fogja kölcsönözni a hangját?
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #33267   2006.10.23 01:11 GMT+1 óra  
És valószínűleg be is tudjuk fejezni, csak úgy terveztük, h már tegnap, azaz 2 nappal leadás előtt megleszünk, most pedig úgy néz ki, h lehet még hnap is rá kell majd nézni a programra...

Ja és még vmi: szerintetek maradjon az SW1-ből jól ismert "főhősmonológos" rendszer, vagy inkább csak írjuk ki, h mit kell csinálni azon a pályán? Főhősmonólógos rendszer: amikor a főhős pálya elején/ végén elmondta, h mi történt, és ezt most annyival bővítenénk, h a pálya célja is így tisztázódna: "Túl sokan vannak, ezzel a fegyverrel nem bírok velük, elugrok a fegyverraktárba valami erősebbért" -> ezzel ugyebár megvan a pálya célja, új fegyvert szerezni. Ja és ezt annyival erősítenénk még, h amíg megy a monológ, addig egy szövegdobozban olvasni is lehetne a szöveg tartalmát.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #33258   2006.10.22 16:28 GMT+1 óra  
Pályamunkák leadásának határideje:
2006. október. 24. (kedd) 24 óra

Van még két napotok
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #33228   2006.10.22 10:14 GMT+1 óra  
Asszem most megyek és legyilkolom a szolgáltatóm ha miattam nem kerül időre a játék a C3-ra!
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #33184   2006.10.22 08:21 GMT+1 óra  
Idézet
FZoli :
Elővettem a studio max bibliát és imádkozom

FZoli.



kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #33177   2006.10.22 08:00 GMT+1 óra  
Elővettem a studio max bibliát és imádkozom

FZoli.
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #33144   2006.10.22 06:33 GMT+1 óra  
Itt a nagy nap
Persze mi mindig az utolsó pillanatban dolgozunk legtöbbet!!!!!
Akinek tetszik a game kérjük kérje a mindenhatót vagy Allahot hogy adjon áldást ránk és fejezzük be a gámát ma este 10 ig!
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #33118   2006.10.22 03:16 GMT+1 óra  
KD: nem akarlak megbántani, de már vasárnap d.u. van, és még mindíg nincs nálam 1 modell sem. Mi van veled? Mert azóta nem is hallottam rólad (mail-re sem válaszoltál).
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #33043   2006.10.21 09:21 GMT+1 óra  
Nekem bejött ahogy eldőlnek mint a zsák
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #33041   2006.10.21 09:18 GMT+1 óra  
Megcsináltam végre az animációt (ellenfél mozgását), és ha már ezt teljesen átgyúrtam, gondoltam, kis pluszt is csempészek bele, így mostmár 2 halálanimáció is van, amit véletlenszerűen sorsol h épp melyik lesz.
   
Birmacher - Törzstag | 516 hsz       Online status #32994   2006.10.21 02:09 GMT+1 óra  
hnap elárulom

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #32990   2006.10.21 00:30 GMT+1 óra  
Hát, ha csajok lennétek, akkor lenne 1-2 ötletem, de így... 1ébként ez még nekem is meglepetés, h Birmacher mit tervez
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #32987   2006.10.20 22:42 GMT+1 óra  
Én nem csak a lődösésre gondoltam, hanem konkrétan arra, hogy mi lesz majd itt, ha versenyeztetni fogtok minket

   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #32974   2006.10.20 11:37 GMT+1 óra  
KergeDelfin:A nevemben is köszönöm szépen a segítséged!

Addict:Attól h nem készül el időben te még bírni fogsz attól -t csinálni
   
> 1 < [2] [3] [4]
Korábbi postok