játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Speed1
Egy szép autós program.
Kategória: Autós
A projectről:
Elkezdtem írni egy autós progit. A grafikai engint magam készítettem. A program még nincs kész, de már lehet vele játszani. Kíváncsi vagyok, hogy kinek mi a véleménye.
Itt egy videó, sajnos a youtube elég gyenge felbontású.
http://www.youtube.com/watch?v=qelqs0o53Nw
A demó sokkal szebb, jobb ha azt nézitek meg.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Codeblocks C++, Delphi, Blender, Gimp
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010.03.30
2010.
Beküldve:
2010.07.02 08:45
Fejlesztő:
BZS software (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: barack1@freestart.hu
Tagok:
beküldő: barack1
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 40%

Képek - Speed1
óceán
óceán
2010.10.06. 13:45
to 2
to 2
2010.10.06. 13:19
tó 1
tó 1
2010.10.06. 13:19
óceán 2
óceán 2
2010.10.06. 11:21
óceán 1
óceán 1
2010.10.06. 11:19
kép a jatékból
kép a jatékból
2010.09.19. 06:05
kep
kep
2010.09.19. 06:04

Fejlesztési napló - Speed1
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Speed1
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #144954   2010.12.14 18:16 GMT+1 óra  
Hogy legyen valami jó hír is, van egy másik programom, ami teljesen elkészült. 12 pályás.
Pénteken elindul egy verseny, a részleteket megnézheted a honlapomon.
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #144952   2010.12.14 17:02 GMT+1 óra  
Pretender: van benne valami
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #144949   2010.12.14 14:03 GMT+1 óra  
Akkor maskepp mondom: nem erdemes addig demot kiadni, ameg nincs normalis fizika hozza, mert anelkul nem autos jatek az autos jatek... legalabbis szerintem

szerk.:
No offense persze, es hajra..

Ezt a hozzászólást Pretender módosította (2010.12.14 17:08 GMT+1 óra, ---)

   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #144946   2010.12.14 08:45 GMT+1 óra  
Idézet
Pretender :
Nem akarok nagyon negativ lenni, de az a gond, hogy ehhez a grafikahoz kb. fele ekkora gepigeny kellene. A masik meg hogy egy autos jatek alapja a JO fizika. Ertem en, hogy meg keszul, de szerintem ezzel kellett volna kezdeni, nem a grafikaval. Lehet az auto az elejen egy box, es ugy irni a fizikat. Mindenesetre sok sikert!



Egy autáos játáek kb 3 egyforma részre osztható. Grafikai engine, fizika, játékmenet. Teljesen mindegy, hogy mijen sorrendben készíti el valaki, ugyan annyi időt fog kitenni.
Amúgy szerintem a játékmenet sokkal fontosabb, mint a többi. Én is azért áltam le, mert nincs meg a megfelelő ötletem a játékmentere.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #144742   2010.12.07 19:37 GMT+1 óra  
Nem akarok nagyon negativ lenni, de az a gond, hogy ehhez a grafikahoz kb. fele ekkora gepigeny kellene. A masik meg hogy egy autos jatek alapja a JO fizika. Ertem en, hogy meg keszul, de szerintem ezzel kellett volna kezdeni, nem a grafikaval. Lehet az auto az elejen egy box, es ugy irni a fizikat. Mindenesetre sok sikert!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #144737   2010.12.07 19:08 GMT+1 óra  
Hali!

Látm nagyon minimál a marketingje a Texas Jack c. játékodnak.

"This is a good arcade PC game."

Nem tudom mennyi volt a játékba fektetett munkád, de véleményem szerint kár lenne elpazarolni az engine-be és magába játék kódjába ölt energiát azzal, hogy olyan weboldallal árulod, ami nem éppen a tapasztalatot és megbízhatóságot sugalja a vásárlónak a felőled.

Persze én nem vagyok marketignes, de annyit még én is tudok, hogy ez így nem nyerő.

Szakmai oldalról egyébként egy garázsjátékhoz képest nagyon ígéretes dolgokat csinálsz, arra felfigyeltem. Látom a parallax nagyon nyerő nálad, viszont észre kell venni azt is, hogy egy shader hol hasznos, hol pedig sok.

Jó cucc, csak így tovább!
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #144524   2010.11.30 10:52 GMT+1 óra  
Van benne pixel shader, ugyanis minden demóm kifogástalanul fut rajta.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #144522   2010.11.30 07:44 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
Nekem a következöt irja:

Kód:
ocean          ,  2048
ERROR: 0:1: '' :  Version number not supported by GL2
ERROR: 0:2: 'precision' : syntax error parse error

A videokartya driver elabvult. Toltse le a legujabbat!


Alaplapi videókártyára.

Nézegettem a médiákat: a texturák között vagy 500 szor szerepel a viztextura. Miért?
Hasonloan a tisztasági betét textura is (arnyék? ) többször szerepel csak picit elforgatva

A videó alapján viszont jó kis cucc, viszont az nagyon látszik, hogy nem gyorsul a kocsi; kicsit olyan mint a dodgem => nincs sebességérzet...



- A víz textúra azért van sokszor, mart az egy animáció. Egymás után játsza le a képeket.

- A "tisztasági betét textura" valójában nem textúra, hanem az autóm ütközési felülete.

- Az OpenGL hiba azért van nálad, mert néhány típusú alaplapi videókártyából kispórólták a pixelshader áramkört. Van egy másik projektem, azt már úgy írtam meg, hogy pixelshader nélkül is lehessen játszani.
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #144521   2010.11.30 07:32 GMT+1 óra  
Sziasztok,

Nemrég belekezdtem egy másik programba, ami nekem sokkal izgalmasabbnak tünik. Jelenleg ez a projektem áll. A másikat csinosítgatom. A http://bikkizsolt.fw.hu oldalon van a másik programom. Már 12 egymástól lényegesen különböző pályája van.

Egyenlőre nem érzem, hogy az autós progiba elég változatosságot tudnék tenni, ezért pihentetem.
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #144491   2010.11.29 15:07 GMT+1 óra  
Nekem a következöt irja:

Kód:
ocean          ,  2048
ERROR: 0:1: '' :  Version number not supported by GL2
ERROR: 0:2: 'precision' : syntax error parse error

A videokartya driver elabvult. Toltse le a legujabbat!


Alaplapi videókártyára.

Nézegettem a médiákat: a texturák között vagy 500 szor szerepel a viztextura. Miért?
Hasonloan a tisztasági betét textura is (arnyék? ) többször szerepel csak picit elforgatva

A videó alapján viszont jó kis cucc, viszont az nagyon látszik, hogy nem gyorsul a kocsi; kicsit olyan mint a dodgem => nincs sebességérzet...
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Hontfoglaló - Tag | 17 hsz       Online status #144396   2010.11.25 21:03 GMT+1 óra  
Szia!
Szerintem csinálj ennek csak egy letöltésre szolgáló, mondjuk Mindenkilapjás oldalt, mert a Megauplode (nálam) gyakran, ha nem mindig, nem enged letölteni. Biztos jó lehet!
Ez egy aláírás. (Elvileg)
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #142092   2010.10.11 14:41 GMT+1 óra  
Hali kipróbáltam a játékodat, nagyon szép, jól futott (vsyncem be van nyomva) 1920*1080, 8*AA és 60 fpstől nem ment lejjebb.

Néhány észrevétel:

-Mutasd meg a játékosnak mennyivel megy (autós játékban ez alap, mindenki erre veri ), és hány kör van még a futamból ill hanyadik vagy.
-Az aszfalt textúrája életlenebb mint a tájé, érdemes lenne ezen még kicsit dolgozni
-Gondolom az AI még fejlődik, de majd jó lenne, ha ki lehetne lökni őket a pályáról, most csak simán lepattanok róluk és mennek tovább, mintha oda lennének ragasztva az úthoz
-Ha már itt tartunk, ha nekimegyek valaminek lényegében csak megáll a kocsi, jó lenne ha felborulna vagy kicsit nagyobb hatást gyakorolna rá az ütközés, ugyanígy, ha egy bokornak megyek neki, az nehogy már megállítson egy autót ;D
-A kocsival ki lehet menni a szigetről, a vizen is autókáztam, sőt a skyboxot is elhagytam
-Domboltalon megállva a kocsi lefele kezdett gurulni, majd egyszercsak hopp, átesett a talajon és 1km magasból zuhanni kezdett a pályára o.O

Sok sikert a fejlesztéshez, ígéretes darab!
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #141950   2010.10.06 22:20 GMT+1 óra  
Felraktam az új demót.
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #141945   2010.10.06 21:35 GMT+1 óra  
A forrás részlet véletlen került be. Kicsit visszább vettem a specular colort, így simább a mozgás. Persze 16 FPS -sel nem tud olyan simán csillogni, mint 60 -nal. 1 óra múlva új verziót teszek fel.
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #141943   2010.10.06 21:23 GMT+1 óra  
Nálam az ősköd Gef7300gs-en 16 fps-el muzsikál, néha lement 8-ra, na az durva, de 16-on meglepően simán futott.
A víz nálam kicsit fura volt, működött, de mintha nem lett volna szűrés a textúrákon - pixeles volt.
Forráskód egy része benne van a parallax mappában, nemtom szándékos volt-e e tett?
Fordulás még mindig nagyon érzékenynek tűnik.
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #141942   2010.10.06 21:21 GMT+1 óra  
Mozgás közben egészen más. Így állóképen, tényleg furcsa.
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #141941   2010.10.06 21:19 GMT+1 óra  
Elég sok poligon van már a tó körül, mert van ott egy kis erdő is. Persze lehet, hogy picit változtatók a környezeten. ( A kis erdőt persze 2 -szer kell lerenderelni, mert a tükörképre is szükség van )
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #141940   2010.10.06 21:17 GMT+1 óra  
Szerintem kicsit erdekesen nez ki ez a viz Inkabb mint valami erdekesen megfagyott jeg. A tukrozest is modositani kellene a normalmappel.

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #141939   2010.10.06 21:10 GMT+1 óra  
Sajna nem elég erős a gépem hogy láthassam a vizes környezettel, ha esetleg lesz youtube videó szivesen megnézném.
De egyébként nem túl nagy a gépigény ezekért a shaderekért, vagy még optimalizálva lesz a kód?
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #141935   2010.10.06 20:53 GMT+1 óra  
Sziasztok. Irtam egy pár jó kis pixel shader programot, így gyönyörű tó, és óceán effectek kerültek a programba. Ha elég erős a géped, mindenképp próbáld ki. Egy ATI Radeon 3870 es vagy egy Nvidia Geforce 9600 -as videókártyával már jól megy. A processzor mindegy, hogy mijen, mert a progi nem terheli meg.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141252   2010.09.21 21:41 GMT+1 óra  
Csinálhatnál esetleg autós verziót az indestructotank című remekműből kiindulva!
Nem fegyver lenne az autón, hanem maga az autó lenne a fegyver.
Itt a példa:
http://www.newgrounds.com/portal/view/432900
Tehát a race közben ilyen dolgokat kellene az autóval elpusztítani plusz pontért.
MOndjuk akkor már a jólmegírt játékrendszer teljes átdolgozása kéne.
Hát, devégülis jó lenne!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #141249   2010.09.21 20:01 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Jó példa az NFS sorozat, ahol 15 éve körbe-körbe kell autókázni...


Ez azért nem igaz. (A teljesség igénye nélkül ) lásd pl. a Most Wantedet, volt ott üldözés, a Carbon sem csak NASCAR szimulátor volt . A többit már nem játszottam.

Természetesen a pálya formálya, kinézete sem mindegy (nem arra gondolok, hogy fotórealisztikus grafikája legyen), izgalmas, kihivásokkal teli kanyarok, dimbes-dombos táj, stb.
Persze a jó irányítás és autófizika is fontos.
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #141248   2010.09.21 19:47 GMT+1 óra  
Jó példa az NFS sorozat, ahol 15 éve körbe-körbe kell autókázni...

   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #141247   2010.09.21 19:43 GMT+1 óra  
Nem muszály fegyvereket rakni a kocsira, anélkül is lehet jó a játék (igaz, én éppen egy lövöldözős felülnézetes autós játékot (is) csinálgatok)
Lényeg, hogy ne csak körbe-körbe kelljen autókázni, hanem valami más játékmódok (is) legyenek .
Jó példa a NFS sorozat pár része, Burnout, és biztosan még egy halom autós játék.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #141233   2010.09.21 08:33 GMT+1 óra  
Miert kell ennek ekkora gep? ezen a laptopon, amin a cod4-el siman jatszottam, 640x480-ban max. 30 fps volt. Annal a varnal pedig lement 20-ra. Fps ingadozaskor a fizika meg meggajdult kicsit.
Amugy hajra

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #141232   2010.09.21 03:12 GMT+1 óra  
Alakul ez szépen, sokkal jobban néz ki, a fizika is ott van. De tényleg kezelhetetlenül gyors. Lehetne ebből jó játékot csinálni.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #141213   2010.09.20 17:13 GMT+1 óra  
Idézet
barack1 :
Igazából, egy kicsit unalmasnak érzem a játékmenetet, ezért egy ideig le is áltam a fejlesztéssel. Nem tudom hogyan lehetne feldobni a játékélményt. Lehet, hogy teszek bele multit, csak nem érzem, hogy ez eléggé feldobná.



géppuska a kocsi elejére + powerupok (shield, teleport, rakéta, stb)
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #141208   2010.09.20 09:53 GMT+1 óra  
Valahogy én is így vagyok az autós játékokkal, 6-7 éve kijátszottam magam grand turismo 2-vel és azóta nem is akarok autós játékkal játszani.

   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #141207   2010.09.20 09:48 GMT+1 óra  
Igazából, egy kicsit unalmasnak érzem a játékmenetet, ezért egy ideig le is áltam a fejlesztéssel. Nem tudom hogyan lehetne feldobni a játékélményt. Lehet, hogy teszek bele multit, csak nem érzem, hogy ez eléggé feldobná.
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #141206   2010.09.20 07:02 GMT+1 óra  
Lesz majd multiplayer a játékban?
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #141204   2010.09.19 23:17 GMT+1 óra  
Ez most faszán megy ATI-n. Sőt, egy kicsit talán túl gyorsan is Az FPS-mérő be van betonozva 60-ra, de kicsit túl gyors az egész. Viszont nagyon szép a teljes tükröződés.

   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #141183   2010.09.19 14:23 GMT+1 óra  
Új demót tettem fel, itt már jól funkcionál a fizika, és ATI, meg NVIDIA kártyákon is jól megy. Gyengébb gépeken kissebb felbontásban lehet játszani vele.
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #137326   2010.07.12 09:42 GMT+1 óra  
Megtaláltam az ATI kártyák probléméját, már meg is van a kód, de most az összes objektumomat át kell, még konvertálnom, ahhoz, hogy jó legyen. Kb 1 hét mulva ATI és NVIDIA kártyákon is hibátlan lesz. Közben a fizika is készül. Karácsonyra pedig full extrás lessz.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #137167   2010.07.07 20:47 GMT+1 óra  
A munkahelyi gépen nem indul. Elkezdi betölteni a dolgait, majd szó nélkül kilép.
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #137160   2010.07.07 15:25 GMT+1 óra  
AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+
ASUS Extreme AX550 Series
512 MB RAM
SONY MULTISCAN E400 (1280x1024)

Végeredmény: 90 - 120 FPS
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #137119   2010.07.06 19:06 GMT+1 óra  
Gép nálam is újra:
Core2Duo E8400
4GB RAM (a múltkori poszt 5GByte-ja elírás )
nVidia 9600GT
Win7 64 bit

1680x1050 felbontás mellett 150-300 FPS között

Durva hiba: a fizika és az AI valahogy legyen összhangban az FPS-sel, pontosabban legyenek függetlenek tőle.
Az ellenfelek az FPS növelésével gyorsulnak, míg a játékos lassul.
A fenti FPS-sel szinte 0 idő alatt kiszáguldanak a képernyőről), én meg cammogtam, mint egy beteg csiga.

Szóval ha valaki próbálgatja, és azért a 60 FPS-t eléri, akkor bekapcsolt szinkron mellett játszható.

SX gépe nem az a kifejezetten lassú, mégis 5 FPS van.
Kipróbálom majd a munkahelyi intágrált intel VGA-s gépen.
Azon az én készülő 800-900 FPS-es cuccom 80-90-re esik vissza,
valószínűleg ez a játék is tizedelődni fog
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #137036   2010.07.05 19:50 GMT+1 óra  
Idézet
barack1 :
...
Leírnátok nekem, hogy mijen konfigon hány FPS -sel megy nálatok?

Nemsokára beleteszek egy sebességtesztet, és akkor már nem fog bénán menni alacsonyabb sebességü gépeken sem.



Szóval, a gép (újra):
Core2Duo E8400
4GB RAM
ATI HD4670
SB Audigy 2 Value
Win7 Prof. 64bit
Catalyst 10.3

A játék, ablakban futtatva.
Felbontás: 1280x800
FSAA: 0
FPS: 4-5

Viszont sikerült beleütköznöm az égbolt tetejébe xD

   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #137004   2010.07.05 14:11 GMT+1 óra  
A hozzászólásaitok egész sokat segítenek. Most kezdem látni, hogy még mennyi tennivaló van hátra. Amúgy jelenleg csak akkor irányítható az autó, ha fojamatosan 60 FPS -el tud menni a program. Nálam egy butitott gefoce 9800 videókártyával böven bírja. Az Ati kártyákkal való együttmüködéshez még dolgoznom kell. Ha Windowed üzemmódban futtatjátok, akkor kiíra a fejlécre, hogy hány FPS -el megy.

Leírnátok nekem, hogy mijen konfigon hány FPS -sel megy nálatok?

Nemsokára beleteszek egy sebességtesztet, és akkor már nem fog bénán menni alacsonyabb sebességü gépeken sem.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #136998   2010.07.05 11:53 GMT+1 óra  
Ha megengedsz pár megjegyzést:
- A tükröződést nyugodtan vedd erősebbre
- Az AI kocsik nem vetnek árnyékot, ez elég zavaró, mintha "lebegnének" az út fölött
- Gyorsabb élményt ad az alacsonyabb FoV; esetleg be lehetne rakni egy olyan featuret, hogy gyorsításkor kicsit összehúzod a FoV-ot
- A vár egy kicsit gáz :p, a grafika nem egységes, no de gondolom Te inkább a programozással akarsz foglalkozni, nem a grafikával

Ezzel együtt nem semmi meló, gratula.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #136990   2010.07.05 09:11 GMT+1 óra  
Ezt egyedül csináltad? Egyedül írtad az engine-t? Hadd gratuláljak! (Amúgy ez a checkpoint-os verseny nagyon hasonlít nekem a 4x4 című játékra.)
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #136982   2010.07.04 23:22 GMT+1 óra  
Van rajtuk tükröződés, mellesleg realtime
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #136981   2010.07.04 23:16 GMT+1 óra  
Nagyon ígéretes darab, főleg ilyen rövid fejlesztési idő alatt. Sokat dobna a grafikán hogyha lenne az autókon tükröződés, nem kell hogy realtime legyen, elég ha hasonlít a környezetre.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #136965   2010.07.04 19:13 GMT+1 óra  
hálózati lehetőség lesz benne?
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #136964   2010.07.04 18:45 GMT+1 óra  
Az előbb írta, hogy még a fizika csak most jön.
   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #136963   2010.07.04 17:43 GMT+1 óra  
De lesz is rendes fizika, vagy csak ez a pörgő izé marad, csak mégjobban fog pörögni? Az még távoli a fizikai engine-től, hogy kicsit megyek előre és közben függőleges tengely körül forog egyhelyben a kocsi.
   
barack1 - Tag | 94 hsz       Online status #136958   2010.07.04 11:35 GMT+1 óra  
A fizika még csak most jön majd. Először a grafiaki engint akarom befejezni, azért, hogy valaki m ás is tudjon pályákat rajzolni. Már van pálya rajzoló programom, és minden, ami a pálya szerkesztéshez kell. Most fogom a fizikai mozgásokat kipofozni.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #136947   2010.07.03 18:48 GMT+1 óra  
A fizika tényleg elég vicces, legalább a függőleges sziklafalakon való felmenést meg kéne akadályozni. Amúgy egész jó kis progi.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #136946   2010.07.03 18:28 GMT+1 óra  
Jóaz, a levegőben is tudok gyorsítani! Néha tényleg lemegy az fps 20 körülire.
Fizika az lehetne bár normális autó fizikát még nem láttam. A raycast car az csak bohóckodásra való.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #136938   2010.07.03 14:38 GMT+1 óra  
Nekem nincs eros gepem, de azert egy ilyen grafikat eleg boven vinnie kellene, ehelyett 13-18 fps korul mozgott. (2400+ amd, gf 6200, 512mb ram)
Emellett nehany eszrevetel:
- az auto ne repuljon jobban, mint egy repulo
- ne csak 20-30 km/h-val lehessen bevenni egy kanyart
- es hat erzodik, hogy nincs meg benne fizika
- gondolom az autokerek forgasa is benne lesz
- vegul gondolom gyorsitani is fogsz a progin

De csak igy tovabb, epito kritikanak vedd, ne fikazasnak

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #136927   2010.07.03 09:30 GMT+1 óra  
Nálam tökéletes.

Core2Duo E8400
5GB RAM
nVidia 9600GT
integrált hang
Win7
VGA Driver: 257.21