játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Hexadron
Androidra fejlesztett apró 2ds játék
Kategória: Arcade Puzzle
A projectről:
Telik múlik az idő az ember programozgat, majd azon veszi magát észre hogy vége a főiskolának és már vagy 4-5 éve dolgozik a szakmában.
Ez a project ha isten is úgy akarja a szakdolgozatomhoz készül.
A cél az volt hogy a fejlesztés ideje alatt elkészüljön egy egyszerű kis opengl-t használó 2ds engine és egy játék ami bemutatja a képességeit.

A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Eclipse, Android, Java;
Paint.net, Tmobile Pulse, Android SDK, Svn
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010.01.01
2010.05.01
Beküldve:
2010.03.15 09:43
Fejlesztő:
NanoidGames (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: nanoidgames@gmail.com
Tagok:
beküldő: warlock
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Hexadron

2010.09.17. 14:08

2010.09.17. 14:08
Menu
Menu
2010.09.17. 14:06
Input screen a High scorehoz
Input screen a High scorehoz
2010.05.30. 11:31

2010.04.03. 05:55

2010.03.28. 15:10

2010.03.15. 11:02

2010.03.15. 11:01

Fejlesztési napló - Hexadron
warlock 2010.09.17. 14:19
Hát kicsit hosszabbra nyúlt a fejlesztés mint az elején hittem, de valamivel több mint félév alatt sikerült "befejezni" a játékot.

Sajnos az első verzió ami felkerült a makertre igen sok buggal rendelkezett. Ezek jó részét kijavítottam és a kód nagy részét szokás szerint újraírtam. (Gondolom ezzel még újabb bugokat kreálva)
Az új verzió is felkerült a marketre és várom, hogy valamivel pozitívabb fogadtatást kapjon mint az előde.

Egy kis statisztikai adat az eddigiekről:
741 Letöltő
155 Aktív instaláció
Ezeket az adatokat úgy értem el hogy semmilyen propagálást nem folytattam a játékkal kapcsolatban.
warlock 2010.06.03. 06:43
Felkerült a marketre a játék.
24 óra alatt 240 ember töltötte le. Sajnos a játék értékelése nem a legjobban alakult. Mint kiderült a legtöbb android telefonban nincs 3ds gyorsítás. Így mivel én openglt használtam a renderhez, meglehetősen lassan futhatott a készülékeken.
Közel 140 highscore bejegyzés került a szerveremre.

Szóval aki androidra akar játékot fejleszteni felejtse el az openglt. :(
warlock 2010.05.31. 13:54
Felkerült a project az android marketre. Yatta!

Ha valaki arra jár, próbálja ki. ;)
warlock 2010.05.30. 11:17
Végre azt hiszem elérte a project a közel végleges stádiumát. Jövőhéten ha minden jól megy felkerül a marketre, vagy legalábbis megindítom a hozzá szükséges folyamatot. Erről is fogok valószínűleg írni. Úgy hogy standby.

Jah és dobok fel 1-2 újabb screenshotot is
warlock 2010.04.06. 15:29
Dolgoztam a projecten a "hosszú" hétvégén is. Alakult egy két dolog.
De linkelek két videót hogy megnézhessétek:
http://www.youtube.com/watch?v=aK1u3NNl1uU
http://www.youtube.com/watch?v=JuDgjeP7U6k
warlock 2010.04.03. 05:56
Kollégámnak köszönhetően elkészült a menü.
warlock 2010.03.28. 15:00
Menü készült a játékhoz, bár a grafikáján még van mit dolgozni. Sajnos egy hétvégébe nem fér bele hogy grafikus és programozó is legyek egyszerre.

Kicsit viszont változott a játék grafikája és most már két külön játékmódunk van.
warlock 2010.03.15. 11:06
Elnézést az életlen képekért, de az android emulátor használhatatlan máshogy pedig a készülékről nehézkes volna screenshotot készíteni.
warlock 2010.03.15. 09:46
Nos úgy gondoltam regisztrálom a projectet az oldalon, hátha akad egy két kolléga akit érdekel az androidos fejlesztés.

A fejlesztés jól halad köszönhetően a hosszú hétvégének és így annak hogy nem kellett dolgoznom. :)

Hamarosan feltöltök pár képet is talán.

Hozzászólások - Hexadron
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #141759   2010.10.03 14:26 GMT+1 óra  
Hali.
Lehet hogy kis képernyőn nem helyesen fog megjelenni mert nem igen törődtem az ilyen készülékekkel. (Fél éve még alig lehetett ilyet látni)
Viszont a következő barcode -al elérheted. (BarCode scanner alkalmazással használhatod)
[img]http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=8&d=market://search%3Fq%3Dpname:com.Hexadron[/img]

Ezt a hozzászólást warlock módosította (2010.10.03 18:46 GMT+1 óra, ---)

   
Germo - Tag | 40 hsz       Online status #141676   2010.10.01 15:32 GMT+1 óra  
Milyen felbontásba fut a játék. Most vettem egy Vodaphone 845-ös android phone-t. De azon nem is hozza fel a market. Talán mert ez biztosan nem támogatja a 3D-t, vagy kicsi a felbontása.
A végtelenbe és tovább!
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #141144   2010.09.17 23:20 GMT+1 óra  
Elnézést elfelejtettem hogy a szerver nem támogatja a png formátumat és egy képet megint abban nyomtam fel.

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #130720   2010.04.09 16:28 GMT+1 óra  
Hát az hogy milyen mobilt érdemes vásárolni a fejlesztéshez az elég relatív.
Számításba kell venni hogy milyen verziójú androidra szeretnél fejleszteni és hogy mennyit szeretnél rászánni.
Amúgy tudtommal bármelyik androidos telefon alkalmas a fejlesztésre,
bár találkoztam olyan mobillal amelyen nem volt engedélyezett az opengl hardwares gyorsítása. Ilyen szempontból az én pulsom jó választás volt. Bár kellett egy kicsit játszani a rejtett beállításokkal hogy támogassa a debugolást.

Az android SDK lenyűgözően egyszerű és átlátható, viszont nem mentes a bugoktól. És igen főként javaban lehet programozni. Persze már lehetséges c++-al is, de az korántsem kitaposott út, mivel le kell mondanod az SDK minden támogató erejéről.

Egyenlőre nem foglalkoztam socketekkel, bár a hétvégén tervezek egy online High Score rendszert implementálni. Viszont az nem socketeket fog alkalmazni.
Ahogy látom az android támogatja java.net osztályait.
http://developer.android.com/reference/java/net/package-summary.html
Így gondolom nem jelenthet problémát egy socketeken alapuló kommunikáció sem.

   
Germo - Tag | 40 hsz       Online status #130716   2010.04.09 15:46 GMT+1 óra  
Jól hangzik.

Milyen telefont érdemes androidos fejlesztéshez venni?

Jól láttam, hogy Java-ban lehet programozni ?

Mennyire megoldott egy socket-hez kapcsolódás??
A végtelenbe és tovább!
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #129264   2010.03.18 11:24 GMT+1 óra  
Az én esetemben ez egy olyan osztályszerkezet ami megkönnyíti a sprite kezelést, lehetővé teszi a texture töltést, a hangkezelés, az accelerometer kezelését és a touch screen kezelését. Manager osztályokon keresztül dolgozol a játékon. Magyarán miközben a játékot írom nem kell apikat bogarásznom vagy opengl fügvényeket írogatnom egyszerűen használom a játék alatt lévő enginet.

   
Germo - Tag | 40 hsz       Online status #129262   2010.03.18 09:18 GMT+1 óra  
Játék engine alatt pontosan mit értesz?
Mik a kritériumok, amiket tudnia kell?
A végtelenbe és tovább!
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #129242   2010.03.17 11:31 GMT+1 óra  
Emulátort felejtsd el, mert sajnos használhatatlan. Van hogy 30 percig "bootol". Nem lehet vele szimulálni az accelerométert se a webcamerát.
Az én véleményem szerint érdemes venni egy telefont, belőni rajta a fejlesztéshez szükséges beállításokat és már mehet is a móka.


Egyébként meglepően kényelmes rá fejleszteni. Én összeraktam egy pici 2ds opengl enginet két hétvége alatt.

A képeket én png-ben töltöttem fel, de legközelebb jpg-et használok.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #129241   2010.03.17 00:33 GMT+1 óra  
Érdekelne engem is hogy hogy érdemes elkezdeni az androidos fejlesztést, nyelvek, lehetőségek, emulátor esetleg. Cikkért kiált a téma.
Thrall: a kiterjesztés hazudik.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #129237   2010.03.16 23:40 GMT+1 óra  
Epp tegnap beszelgettunk itt az androidrol,erre ma josz egy gp-vel
Ez egy reszeg post...

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #129225   2010.03.16 22:01 GMT+1 óra  
Szerintem szépen néz ki, ilyen "sharewareosan absztrakt" képi világa van, a játékmenet is élvezetesnek tűnik a képek alapján.
ám van egy dolog, lehet, hogy máshol is így van, de ez meglepett.
Megnéztem a képet és:

Hely: http ://yscik.com/jf/galeria/269ca040410dbc9_42712769b.jpg
Típus: PNG kép

JPG akkor vagy PNG?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #129144   2010.03.15 18:43 GMT+1 óra  
Hexadron Team: GravHex

   
> 1 <