játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5511
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

Reneszánsz
Kategória: MMORPG
A projectről:
nagyon kezdeti stádiumban van.Jelenleg kiadót keres.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2004
amikor kesz lesz:
Beküldve:
2006.07.21 03:52
Fejlesztő:
3D MAgicbox (10 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: molnargyuszi@3dmagicbox.com
Tagok:
beküldő: telapo
regisztrált tagok: Hunnenkönig



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 1%

Képek - Reneszánsz

2007.10.22. 10:57

2007.10.22. 10:57
Elf Hunter - Latvanyterv
Elf Hunter - Latvanyterv
2007.01.01. 02:08
Crusader Quest
Crusader Quest
2006.09.19. 08:30
Concept Art - Land Of The Five Kings
Concept Art - Land Of The Five Kings
2006.08.21. 08:43
Karakter-Latvanyterv
Karakter-Latvanyterv
2006.08.14. 17:05

2006.07.22. 10:40

2006.07.22. 10:39

2006.07.22. 10:39

2006.07.22. 10:38

2006.07.22. 10:38

2006.07.22. 10:37
Conceptart
Conceptart
2006.07.21. 03:54

Fejlesztési napló - Reneszánsz
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Reneszánsz
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #65768   2007.08.04 01:30 GMT+1 óra  
Hát szép-szép, de a full flashes oldalakat nem szeretik a keresők...

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #65766   2007.08.04 00:56 GMT+1 óra  
Nice
Magasra tettétek a lécet, de a mienk még jobb lesz
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #65763   2007.08.03 19:56 GMT+1 óra  
Győnyörűen kidolgozott a honlapotok, teljes mértékben profi kivitelezés, csak gratulálni tudok!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
telapo - Tag | 57 hsz       Online status #65757   2007.08.03 14:30 GMT+1 óra  
Üdvözletem mindekinek.
Örömmel jelenthetem be hogy elkészült az uj honlapunk.Elég sok információ napvilágott látott(fajok-crafting rendszer-világ..stb).
Akinek van kedve nézzen fel.
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #56937   2007.05.26 03:21 GMT+1 óra  
aha, most hogy jobban megnéztem, több időm volt rájöttem, hogy ferdén áll a cica, és így ugyi rövidülés van
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #56931   2007.05.26 03:02 GMT+1 óra  
Mindenkinek annak tűnik, de nem az! (Az ötösöket már megkaptad tőlem érte )

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #56920   2007.05.26 01:47 GMT+1 óra  
Grat, ez a legutolsó kép vmi óriási
báááár... a leopárd csak nekem tűnik kicsit "rövidnek"?
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
Qwert - Tag | 28 hsz       Online status #56915   2007.05.26 01:24 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Először is gratulálnék a játékhoz mert jól haladtok, és amit eddig letettetek az asztalra az elég meggyőző!
most pedig akkor egy kis kritika:
Amik nem jönnek be azok a conceptek, de ha tudtok róluk dolgozni akkor nem baj. A játék grafikája jó úton halad, de még laposka és sztem kicsit fakók a textúrák (meg micsit monoton ismétlődnek) kivétel az objektumoknál, amik már most nagyon szépen néznek ki. Érdemes lenne a pályát még szinesíteni, rengeteg apró tárggyal, objektummal, hogy megteljen élettel a város, a természet (bár ezeket gondolom tervezitek, vágom, hogy még korántsem vagytok készen ) A honlapon látható karakter is tűrhetően néz ki. Kicsit karikatúrás, de biztos meglesz a feelingje, ha minden figurát azonos stílusban alkottok meg. A festmények tényleg nagyon szépek, nagyon meghatározzák a concepteket.. Röviden ennyi.. remélem nem voltam nagyon kukacoskodó
A rajzolás mindenfajta ábrázolás lelke és forrása, s minden tudomány gyökere. Aki olyan eredményeket ért el, hogy rajzolni tud, annak azt mondom, hogy a legértékesebb kincs birtokába jutott. (Michelangelo)
http://hunqwert.deviantart.com
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #43451   2007.01.02 03:49 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
Ha a csajnak nem lenne kis koboldfüle, akkor én elfogadnám...



Én koboldfülekkel is
A macsek is jól jön, ilyen házikedvencem még soha nem volt...
   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #43409   2007.01.02 00:00 GMT+1 óra  
a lábaidat is lehámozná

FZoli.

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #43360   2007.01.01 15:44 GMT+1 óra  
Énis megölelgetném, csak lehet lehámozná a gatyámat a cicája
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #43293   2007.01.01 13:02 GMT+1 óra  
Jó ötlet. Köszi VT!

   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #43247   2007.01.01 11:44 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
Ha a csajnak nem lenne kis koboldfüle, akkor én elfogadnám...



rajzold át, nyomtasd ki, ölelgesd
Csak semmi játékfejlesztés!
   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #43169   2007.01.01 06:05 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
Ha a csajnak nem lenne kis koboldfüle, akkor én elfogadnám...


Én így is!

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #43167   2007.01.01 06:01 GMT+1 óra  
Ha a csajnak nem lenne kis koboldfüle, akkor én elfogadnám...

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #43148   2007.01.01 03:55 GMT+1 óra  
Ez az új látványterv is szuper! Gratula! Nagyon élethű a csaj, fotóról dolgoztál? A tigris (vagy leopárd?) is roppant élethű, a sziklák pedig kidolgozottabbak mint valaha... Egyszóval fantasztikusan, nagyon tetszik!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #43127   2007.01.01 02:33 GMT+1 óra  
új concept:

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #42026   2006.12.24 14:42 GMT+1 óra  
Ha jól tudom ezek a shotok tavalyi alpha-ból vannak, gondolom a végleges grafika közel sem ilyen lesz
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #42017   2006.12.24 13:29 GMT+1 óra  
Idézet
telapo :
...
Egyépként még az a fura hogy eddig pont forditva kaptuk a visszajelzéseket a világ felől.A conceptek jok a jaték grafikában a még szodával elmegy kategoria..
...


Szerintem is így van amúgy. A concept rajzok nagyon profik, viszont játék grafon lenne még mit modernizálni. Inkább legyen gagyibb concept, de jobb/modernebb in-game kép. Gondolok itt shaderekre és az organikus elemek részletesebb kidolgozására.

   
telapo - Tag | 57 hsz       Online status #41619   2006.12.21 08:54 GMT+1 óra  
Értem.VIszont most kiváncsivá tettél egy picit
Azt irtad a képek minőségével van problémád.Most lehet hogy fogalom zavarban vagyok de a minőség szó alatt mit értesz?Felbontás?Technika?kivitelezés?
Ezt azért kérdezem mert ugye egy concept art is egészen más és egy látványterv is egészen más kritériumoknak kell hogy megfeleljen.A hangulatképek szintén egy más kategoriában vannak és igy szintén más elvek szerint készülnek.
Gondolom mivel irtad is hogy illusztrátornak készülsz(ismételten megjegyezném hogy megint csak egy egészen más kategoria)ezekkel tisztában vagy.A megsértődés töllünk(főleg töllem)nagyon távol áll
Azt még azért halkan megjegyzem hogy egy cirka 30 perc-2 óráig készülő sikccet(ala concept art)nem szabad egy kalap alá venni egy látványterv-hangulatkép el ami pedig akár hetekig készül és könybóritó minőségben.
Ezek fényében érdekelne hogy a minőség alatt mit értesz.

UI: a Weboldalon található képekre gondolsz azok valóban csak concept artok.De sajnos azok is már tulon túl kidolgozottak.
Egyépként még az a fura hogy eddig pont forditva kaptuk a visszajelzéseket a világ felől.A conceptek jok a jaték grafikában a még szodával elmegy kategoria..

Ezt a hozzászólást telapo módosította (2006.12.21 09:07 GMT+1 óra, ---)
   
Kobold - Tag | 10 hsz       Online status #41615   2006.12.21 08:35 GMT+1 óra  
Nekem nem a képek hangulatával volt problémám, csak a féreértések elkerülése végett.
Nekem a képek minőségével, és tényleg semmi bántás, csak jómagam szeretem a szép rajzokat (talán "szakmai" ártalom, merthát illusztrátornak készülök).
Szóval semmi bántás, és rosszindulat, amit eddig láttam igen-igen felkeltette az érdeklődésemet, csupán ennyi az, ami kilógott a sorból, mert gondoltam, hogyha már a játék grafikája ilyen mesteri, akkor talán a Concept Artok is lehetnek azok...de bizonyára rosszul állok a dolgokhoz...

Ennyi...remélem senkit nem sértettem meg, mert nem állt szándékomban, hamégis, akkor elnézést kérek!

Tisztelettel:
Kobold
   
telapo - Tag | 57 hsz       Online status #41570   2006.12.20 23:17 GMT+1 óra  
Sziasztok.
Sajnos aktivitást ne nagyon várjatok még egy nagyon jó darabig mivel(de ezt irtuk is)fagyasztva van minden kifelé menő információ.Néha talán egy egy concept vagy pici info lesz de ez sem lesz jellemző.
Szeki: vizsgák???heheNem.Mint modtam a csapatban mindeki 30 felett van és játékfejlesztő cégeknél dolgozik ki itthon ki külföldön.Kinöttük már a vizsgaidőszakok korát..sajnos
Kobold: kinek a pap kinek a papné szokták mondaniNem fogunk megsértődni ha nem tetszenek az artok.Elfogadjuk hogy nem tetszhet mindig minden mindekinek.
Azonban ez egy Dark fantasy lesz és nem tucat wow vagy Guildwars esteleg LineAge II...Azt a stilust mi nem nagyon szeretjuk...
Sok art már igy is túl lett spirázva sajnos(kicsit én is átesem a ló túloldalára néha )
A készült video egy(2005) egy tesztvolt.Teszteltük mennyi poly-t bir ki egyszerre az engine,kamerakezelés..stb.A video freelook modban let felvéve.Nem akartuk előre belött ütvonal kötevést használni,egy ilyen teszt alatt.Legyen csak a nyers igazság.
Amit láttatok az volt akkor ott a valóság.Semmi támogatás.Se agp specko,se LOD semmi.
Egyépként az engine szépen teljesitett mar akkor is. kb 1.000.000 polyt tett ki 15-20 fps el egy 1.6 Ghz es P4 esen 512 MB ram al GF3 Ti 200 on.(ez lesz egyépként az alapkonfi reményeink szerint..na de ezt majd meglátjuk a végén..ember tervez és ugye a játékfejlesztés beleszol)

Uj információk azért majd lesznek a 2007 es év elején.Uj website és design és persze lesz náhány uj iformáció is de csak csepp a tengerből....
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #41549   2006.12.20 13:43 GMT+1 óra  
egy ideje tényleg nincs aktivitás. Énis kíváncsiskodnék hogy mi ennek az oka (bár sejtem, hogy vagy munka, vagy vizsgák )
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Kobold - Tag | 10 hsz       Online status #41536   2006.12.20 11:46 GMT+1 óra  
Igen tetszetős a grafika! Bár a Concept Artokkal nem nagyon voltam kibékülve...

Várhatóan mikorra lesz demo?
   
photon - Tag | 25 hsz       Online status #37458   2006.11.19 11:19 GMT+1 óra  
Nagyon szép tetszik a grafika stílusa! Remélem sikerül majd befejezni, nem kis fába vágtátok a fejszét!
Csak így tovább!
Ja és piros pont az artworkért!
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #34698   2006.11.01 05:38 GMT+1 óra  
Hmm, szép grafika, engem a modellek nagyon emlékesztetnek a 3dmark 2000 egyik tesztjére.
A videóba rakhattál volna egy kicsit pörgősebb zenét szerintem, amúgy nagyon jó!

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #32470   2006.10.16 06:31 GMT+1 óra  
biztos hogy spectatorból lett felvéve. Ez nem programozott mozgás volt...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #32418   2006.10.16 00:55 GMT+1 óra  
A videoban szerintem az a kameramozgatás az kézileg történt valami flyby mode-ban, nem pedig mondjuk görbék mentén / camera tracking-el...
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
artlord - Tag | 1 hsz       Online status #32276   2006.10.14 04:11 GMT+1 óra  
Nekem nagyon tetszik a játék... a videókból ítélve, de szentem a kameramozgatáson még kéne 1 kicsit javítani. Amúgy minden elismerésem!

   
Bullet - Tag | 3 hsz       Online status #31282   2006.09.28 13:00 GMT+1 óra  
Nekem tetszik ez a játék már csak azért is, mert szeretem a kardozós (nem az 5m-es kardos, hanem natúr típusok) játékokat :-).

Sok sikert a további munkákhoz
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #30670   2006.09.22 23:42 GMT+1 óra  
Akármennyi ideig is lesz húzva a game fejlesztése, én le fogom tölteni...ha pedig kiadót találtok akkor pedig meg fogom venni!

Megnéztem a videókat a honlapoton...Minden elismerésem!
A textúrák gyönyörűek.Animálás szintén tetszik.

kiadók
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #30546   2006.09.21 23:36 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
Idézet
ShAdeVampirE :
Nekem akkor esett le az állam, amikor megláttam h mmorpg Minden kis gp-s csapat álma mostanában, na de ilyen szinten?
Én vhogy sosem voltam oda a témáért, de ismerem sok korlátát, ezért is volt annyira lenyűgöző. Elég ha csak a Wow-ot nézitek meg e mellett... Igaz, h az hangulatilag nagyon ott van, de ez nekem sokkal szebbnek tűnt.

Kb. mint a Lineage2...


Gondolom ezek a shotok mégcsak tesztek és majd a végén dobják rá a modernebb effekteket.
Amúgy hajrá!

   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #30512   2006.09.21 12:20 GMT+1 óra  
Egyébként sok sikert!
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #30511   2006.09.21 12:19 GMT+1 óra  
A galériák elkészítéséhez ajánlom a Jalbum nevű , magyarul is tudó programot!
(www.jalbum.com)
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
telapo - Tag | 57 hsz       Online status #30302   2006.09.19 11:21 GMT+1 óra  
Molnar Gyula Art

Ha esetleg valakit érdekel akkor itt talál még egy két olyan képet ami még nincs fenn egyenlore sehol.De azok is egyenlore cask conceptart ok.A vendégkönyv még nem muxik de 1-2 nap mulva igen.
Nézzeték el nekem de sajnos csak pár orám volt összedobni az oldalam.Még erőteljes fejlesztés alatt áll..

(Link javítva)

Ezt a hozzászólást kicsy módosította (2006.09.19 13:05 GMT+1 óra, ---)
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #30292   2006.09.19 08:38 GMT+1 óra  
Jó az új kép!

   
telapo - Tag | 57 hsz       Online status #30291   2006.09.19 08:35 GMT+1 óra  
Először is elnézést kérek mindekitől hogy nem hamarabb tettem ki a képet.Nem tudam belépni sehogysem.(folyamatosan Hozzáférés megtagadva..és kidobott vissza).

Kuzanth

Igazábol ez nem az én asztalom de a codok C++ ben készülnek.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #29619   2006.09.11 06:51 GMT+1 óra  
Lehet érdeklődni, hogy milyen eszközöket használtok a fejlesztéshez? Főleg a programozási nyelv és a graf. API érdekelne (gondolom C++ és OGL, vagy DX...). Egyébként tényleg szép a gém (ha az én új enginem csak 10-ed ennyire lesz jó, én már attól is boldog leszek ).
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #29538   2006.09.09 18:13 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
Bakker miken tudtok megakadni! A mágia nem mond nektek semmit?
(egyébként le kéne dőlnie, de ez annyira másodlagos.) A környékre ezért jönnek a túristák (mint a pizzai ferdetorony) hogy megcsodálják a izika lehetetlen törvényét.


Nézd csak meg jobban a képet. Sztem oda nem mennek túristák (Hacsak nincs lift a hegyben de azt nem hinném )
Reality is almost always wrong. - House

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #29537   2006.09.09 18:02 GMT+1 óra  
Bakker miken tudtok megakadni! A mágia nem mond nektek semmit?
(egyébként le kéne dőlnie, de ez annyira másodlagos.) A környékre ezért jönnek a túristák (mint a pizzai ferdetorony) hogy megcsodálják a izika lehetetlen törvényét.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #29529   2006.09.09 14:41 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
Idézet
BerbeckU :
Ha a keménységre gondolsz akkor a platina jóval keményebb... Abból csinálják a művégtagokat (protéziseket)...


A Mohs keménységi skálán 3.5 (1-es a zsírkő 10-es a gyémánt) ami azt jelenti hogy késsel könnyen karcolható, tűvel nehezen. Egyébként művégtagot nem csinálnak belőle (mert nagyon drága ahhoz) csak beültetésekhez használják mert az emberi szervezet egész jól tűri a jelenlétét.



keménység!=szakítószilárdság
Ettől függetlenül le kéne dőlnie a viadukt végének.
Csak semmi játékfejlesztés!
   
bence - Tag | 93 hsz       Online status #27146   2006.08.23 06:33 GMT+1 óra  
ja, nekem is bejönnek...

   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #27065   2006.08.22 13:05 GMT+1 óra  
Huh, nagyon szép képek, profi munka!

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #26881   2006.08.21 13:14 GMT+1 óra  
Idézet
BerbeckU :
Ha a keménységre gondolsz akkor a platina jóval keményebb... Abból csinálják a művégtagokat (protéziseket)...


A Mohs keménységi skálán 3.5 (1-es a zsírkő 10-es a gyémánt) ami azt jelenti hogy késsel könnyen karcolható, tűvel nehezen. Egyébként művégtagot nem csinálnak belőle (mert nagyon drága ahhoz) csak beültetésekhez használják mert az emberi szervezet egész jól tűri a jelenlétét.
Reality is almost always wrong. - House

   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #26880   2006.08.21 13:06 GMT+1 óra  
Idézet
KergeDelfin :
[off]A platina kb. olyan szilardsagu anyag mint az arany. [/off]
a concept átkozottul jól néz ki, még ha a fizika nem valósághű.


Ha a keménységre gondolsz akkor a platina jóval keményebb... Abból csinálják a művégtagokat (protéziseket)...

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #26864   2006.08.21 10:58 GMT+1 óra  
Idézet
Gericop :
Idézet
TheProGamer :
Idézet
telapo :
Frissült a galéria.A képen az Öt király földjén elterülő Vas hegység látható.Remélhetőleg tehetünk ki még egy két Conceptet(én nagyon szeretném..de még tart ez a makacs hirzárlat)hogy nagyobb betekintést nyerhessetek a terveinkbe


Átkozottul jól néz ki. Egyetlen egy dolog nem stimmel csak. A viadukt kezdődő második ívének a fizika törvényei szerint le kellene omlania kapásból. Egyébként félelmetesen jól néz ki.


Nem feltétlenül... Mi van, ha egy platina rúd fut benne végig?


[off]A platina kb. olyan szilardsagu anyag mint az arany. [/off]
a concept átkozottul jól néz ki, még ha a fizika nem valósághű.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #26860   2006.08.21 10:31 GMT+1 óra  
Idézet
Gericop :
Nem feltétlenül... Mi van, ha egy platina rúd fut benne végig?


Az tök mindegy milyen merevítés fut a szerkezetben, nem bírja ki a terhelést. Max valami ütős varázslat az ami állva tarthatja. De akkoris hiába van megoldva hogy az az ív megálljon mert a terheléstől ilyenkor a tartóoszlop csuklana ketté. De mindegy nem ez a lényeg hanem az hogy ütősen néz ki a rajz.
Reality is almost always wrong. - House

   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #26858   2006.08.21 10:10 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
Idézet
telapo :
Frissült a galéria.A képen az Öt király földjén elterülő Vas hegység látható.Remélhetőleg tehetünk ki még egy két Conceptet(én nagyon szeretném..de még tart ez a makacs hirzárlat)hogy nagyobb betekintést nyerhessetek a terveinkbe


Átkozottul jól néz ki. Egyetlen egy dolog nem stimmel csak. A viadukt kezdődő második ívének a fizika törvényei szerint le kellene omlania kapásból. Egyébként félelmetesen jól néz ki.


Legalábbis amikor az a rés keletkezett az oszlopon, akkor biztos...

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #26853   2006.08.21 09:40 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
Idézet
telapo :
Frissült a galéria.A képen az Öt király földjén elterülő Vas hegység látható.Remélhetőleg tehetünk ki még egy két Conceptet(én nagyon szeretném..de még tart ez a makacs hirzárlat)hogy nagyobb betekintést nyerhessetek a terveinkbe


Átkozottul jól néz ki. Egyetlen egy dolog nem stimmel csak. A viadukt kezdődő második ívének a fizika törvényei szerint le kellene omlania kapásból. Egyébként félelmetesen jól néz ki.


Nem feltétlenül... Mi van, ha egy platina rúd fut benne végig?
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #26851   2006.08.21 09:14 GMT+1 óra  
Idézet
telapo :
Frissült a galéria.A képen az Öt király földjén elterülő Vas hegység látható.Remélhetőleg tehetünk ki még egy két Conceptet(én nagyon szeretném..de még tart ez a makacs hirzárlat)hogy nagyobb betekintést nyerhessetek a terveinkbe


Átkozottul jól néz ki. Egyetlen egy dolog nem stimmel csak. A viadukt kezdődő második ívének a fizika törvényei szerint le kellene omlania kapásból. Egyébként félelmetesen jól néz ki.
Reality is almost always wrong. - House