játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Skywars
Kategória: építkezős-egységgyártós RTS
A projectről:
Skywars:

A játék egy levegőben, a felhők fölött játszódó építkezős-egységgyártós RTS, amelyben két oldal küzd egymás ellen a végső győzelemért.

Történet:
Az emberiséget egyik legzajosabb időszakában, a forradalmak korában érte a csapás: egy betegség elkezdte pusztítani az embereket, és a korabeli tudomány nem talált ellenszert. Az 1800-as évek közepére úgy tűnt, mindennek vége, azonban a tudósoknak sikerült a levegőbe jutás problémáját megoldaniuk - és így az emberiség képes volt a levegőbe költözve kolóniákban tovább élni - már ha ezt életnek lehet nevezni.
Eleinte a világ "szép" új eszméi összehozták az embereket, mind együtt küzdöttek a fennmaradásért, ám a gépek kezelése nehéz és kemény munkának bizonyult, egyes csoportok elkezdtek lázadni, a jobb élet reményében.
Ez a mozgalom az égi lovagok rendjének támogatását is élvezte, ezek olyan nemesek, katonák és bárók voltak, akiknbek szintrén nem tetszett az új világrend.
A légi városok tanácsai betiltottak mindenfajta rebellista szervezkedést, de a mozgalom csak erősödött. Az emberiség - éppen mikor a legnagyobb szükség lett volna az összefogásra - egymás ellen fordult, és az 1900-as évekre háború bontakozott ki.
1930-at írunk, és a harc még mindig tart.


A játék technológiai világa valahol a steampunk, a II. világháború és az 50-60-as évek keveréke - kicsit régi, kicsit új, helikopterek, jetpackek, rotoros repülők illetve sugárhajtásúak.

A játékban energiát kell gyűjtenünk, ebből készülnek az egyégek. Az egységek nagy részének van valami képessége, amit saját energiájukból "fizetnek" (manna... :D ), illetve lesznek szuperfegyverek is, amikkel egy kisebb bázist is tönkretehetünk.

Képek már vannak, Demó is kezd testet ölteni, bár még a jelenleginél sokkal több egységet akarok a teljes verzióba.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GM7;
GM7
Wings3d
OpenMPT
GIMP


Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009
2009
Beküldve:
2009.07.24 09:45
Fejlesztő:
Frogbone games ( fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Thrall
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 100%

Képek - Skywars
A kampányban lesznek olyan események és egységek, melyek a singleben nem fordulnak elő gyakran....
A kampányban lesznek olyan események és egységek, melyek a singleben nem fordulnak elő gyakran....
2009.08.20. 09:36
Skyknight stílusú menü
Skyknight stílusú menü
2009.08.16. 09:47
kampány enginvideo
kampány enginvideo
2009.08.16. 09:47
A két oldal
A két oldal
2009.08.15. 01:30
És már van az egységek
És már van az egységek "rallypoint"-ját megmutató épületszászló...
2009.08.13. 08:20
A két nagy csatahajó öszecsap...
A két nagy csatahajó öszecsap...
2009.08.13. 08:12
Normálisabb loading kép
Normálisabb loading kép
2009.08.13. 08:03
Blackbird vadászgép
Blackbird vadászgép
2009.08.12. 02:45
Birodalmi anyahajó
Birodalmi anyahajó
2009.08.12. 02:33
Koncepció - Manta
Koncepció - Manta
2009.08.11. 03:33
Koncepció - Mozsarszkij helikopter
Koncepció - Mozsarszkij helikopter
2009.08.11. 03:33
Koncepció - Blackbird
Koncepció - Blackbird
2009.08.11. 03:33
Az eagle fighter többféle módon továbbfejleszthető, az alapforma mellett van vadászbombázó, vadász illetve óriás bombázó változata.
Az eagle fighter többféle módon továbbfejleszthető, az alapforma mellett van vadászbombázó, vadász illetve óriás bombázó változata.
2009.08.06. 11:02
Bár az 50-es egységlimit alacsonynak tűnik, ha ezt csatahajókból hozzuk össze, akkor már sokkal félelmetesebb...
Bár az 50-es egységlimit alacsonynak tűnik, ha ezt csatahajókból hozzuk össze, akkor már sokkal félelmetesebb...
2009.08.06. 11:01
Logók, a légikalózok nem teljes értékű nép, ők csak vannak...
Logók, a légikalózok nem teljes értékű nép, ők csak vannak...
2009.08.06. 11:00
Pár kalózhajó akcióban
Pár kalózhajó akcióban
2009.08.06. 11:00
Légi gyalogság
Légi gyalogság
2009.07.27. 04:51
Bombázók akcióban
Bombázók akcióban
2009.07.27. 04:50
Ez meg egy közepes zeppelin
Ez meg egy közepes zeppelin
2009.07.27. 04:49
Ilyen bombázógép
Ilyen bombázógép
2009.07.27. 04:49
Vitorlás - csapkodós repcsi
Vitorlás - csapkodós repcsi
2009.07.27. 04:49
Skyknight egység
Skyknight egység
2009.07.26. 09:52
Felderítő
Felderítő
2009.07.26. 09:52
Egy közepes csatahajó
Egy közepes csatahajó
2009.07.26. 09:52
A birodalom egy építője
A birodalom egy építője
2009.07.26. 09:51
Kisebb csata
Kisebb csata
2009.07.26. 09:50
Skyknight bázisocska
Skyknight bázisocska
2009.07.26. 09:49
Az egységek lowpolyk, de kicsik....
Az egységek lowpolyk, de kicsik....
2009.07.24. 11:55
És egy csata, mozgásban sokkal jobb...
És egy csata, mozgásban sokkal jobb...
2009.07.24. 11:55
Egy közepesen fejlett bázis
Egy közepesen fejlett bázis
2009.07.24. 11:54
Ki lehet ennyire zoomolni az átláthatóság kedvéért
Ki lehet ennyire zoomolni az átláthatóság kedvéért
2009.07.24. 11:54
Bázis.
Bázis.
2009.07.24. 09:55

Fejlesztési napló - Skywars
Thrall 2009.08.12. 02:41
Fejlődések:
Újra csak erősítettem a Birodalmat (bár lehet hogy nem kéne... :D)
Kaptak egy drága, de nagyon gyors sugárhajtású vadászgépet, /Blackbird/ valamint egy anyahajót, amely akkora, hogy nem lehet épületben gyártani, épületként a pályára kell építeni, és alapból nagy sebzése, és két ágyúja mellett vadászgépeket indíthat az ellenfél ellen. A skyknight-oknak is lesz valami ilyesmi, nagy egywségük.
Mivel többen említették, hogy a skyknights gyenge, most kaptak egy trükkös egységet, egyenesen az alap gyártóépületbe. A witch zeppelin amellett, hogy változatos különleges képességgel rendelkezik, alap rakétái kis időre mozgásképtelenné teszik az ellenfél egységeit, így a gyorsabb egységek mellett sem repül el a gépágyúlövedék.
Kaptak még egy radarépületet is, amivel az egész pálya látható, illetve a mérnöki központot, ami az ő "szuperfegyverük", kis időre minden egységünk életereje regenerálódik.
Thrall 2009.08.10. 02:21
Demó:
http://www.frogbonegame.extra.hu/honlapelemek/Skywars_demo01.exe
Thrall 2009.08.06. 11:05
Beépítettem pár új dolgot, egyrészt vannak a térképen elfoglalható erőművek, amik pénzt termelnek, ha épp minálunk vannak, másrészt van bolt, ahol mindkét oldal vásároklhat kalózhajót, kalózvadászgépet.
Vannak természetben előforduló ellenséges hajók, amikkel mindkét oldalnak meggyűlhet a baja.
Thrall 2009.08.01. 06:00
Írok már naplóba, szóval lassan de biztosan készül a demo, a két oldalnak már van jópár egysége.
Pár dolog:

Egyetlen nyersanyagunk van: ez az energia. Bárhova építhetünk erőműveket, mert mindkét oldal megújuló energiát használ (nap és szél), de összesen csak meghatározott mennyiségű épület építhető. Az erőművek továbbfejleszthetők (Skyknights - 2 Birodalom - 3 szinten).

A birodalomnak egy védelmi épülete van, de az három szinten továbbfejleszthető. Alapból elsősorban vadászgépeket épít, majd a Fantom osztályú csatahajókkal támad, ezek rakétákat is lőhetnek az ellenre energiáért - ezzel akár egy csatahajó is kilőhető. A Mozsarszkij helikopter gyenge, de nagyon olcsó agresszív támadóegység, ami rakétákat is lőhet az ellenre, 8-10-es csoportokban ütőképesek.

A Skyknights két védelmi épülettel rendelkezuik, nem fejleszthetők tovább. Alap egységeik elsősorban jetpackes légigyalogságukból állnak, van felderítő, gépágyús illetve rakétás változata. Csatahajóik közül az egyik két gépágyúból lövöldöz + javítani is tud, a másik rakétákkal támad.

Lassan fejlődik a cucc, majd remélem nemsokára eljutok a demóig...
Thrall 2009.07.27. 04:54
Na, gondoltam akkor eéső bejegyzésnek mégvalami, amit kifelejtettem a leírásból, lesz szél is, aminek ereje és iránya van.
Ez nagyban befolyásolja majd a mozgást, tehát széllel szemben lassan, vele egyirányban gyorsan haladnak majd egységeink.
Tervezem még a viharok bevezetését, amik mindkét harcoló felet erősen megtépázzák majd.

Hozzászólások - Skywars
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #192442   2013.03.16 22:19 GMT+1 óra  
Amúgy itt is elérhető:
http://www.indiedb.com/games/sky-strategy/downloads/sky-strategy-full-version

Nemtom, de eddig nem panaszkodtak trójaira..
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #192441   2013.03.16 22:16 GMT+1 óra  
Helló, hol próbálkoztál vele????
Yoyo, vagy melyik link?

Am. természetesen nem szándékos, ha valóban ez van...

Szóval honnan töltötted le?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #192416   2013.03.16 17:46 GMT+1 óra  
A vírusító szerint a játék trójai.
Meg akarod fertőzni a gépemet?

   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #138607   2010.08.03 15:22 GMT+1 óra  
Ez a sz.r nem engedi hogy letöltsem%!!Ä@Ä
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #138361   2010.07.30 14:12 GMT+1 óra  
mivel az extrás oldalam (mint sokaknak) elúszott, ezért nem megy.
itt próbálkozz:
Demo:
http://www.yoyogames.com/games/92722-skystrategy-demo
Full:
http://www.yoyogames.com/games/94537-sky-strategy-full-version
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #138319   2010.07.29 13:17 GMT+1 óra  
Nem tudom letölteni a demót!!
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #116806   2009.08.31 01:44 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Parancsod számomra kívánság.


1000 THX!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #116801   2009.08.30 15:43 GMT+1 óra  
Parancsod számomra kívánság.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #116533   2009.08.27 12:03 GMT+1 óra  
(berakják az adminok ha megkéred őket és ha ofc ők is úgy gondolják, hogy kész)

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #116531   2009.08.27 12:02 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Idézet
kuzanth :
Akkor vga beállítások sem lesznek, hanem van egy default beállítás, és decc ól?




Igen, sajnos decc ól.
Igazából nem trükköztem ilyesmivel sokat...
Későbbi projektekben azért lesznek beállítások, de ott is inkább olyasmi, hogy részecskeeffekt-sészletesség, meg ilyesmi...


Amúgy hogyan kerül be egy játék a készek közé??
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #116408   2009.08.26 07:49 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Akkor vga beállítások sem lesznek, hanem van egy default beállítás, és decc ól?

A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #116404   2009.08.26 07:40 GMT+1 óra  
99.9%os játék, marad két kampány + van pár új fíííícsör, pl több pálya a single-be + nehézségbeállítás.
++ Lopakodó bombázó és gyorsított helikopter.

Még majdcsak hátha lesz fejlesztve, de egyenlőre ennyi.

Link:
ITT
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #116171   2009.08.20 09:40 GMT+1 óra  
Na, megint én, szóval új demó, 2 kampány, 14 pálya, 1 történet.
Illetvehát nagynehezen csak összeáll a sztori, de sok továbbmutat, mint hogy építs-pusztíts, szal nagyon más mint a single játék...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #116074   2009.08.18 10:18 GMT+1 óra  
jah civilizacioban is joljon az encyklopedia, meg akkor ha alapbol bekapcsolva tartom a tippeket + kiir sok adatot ha rata tartom az egeret
--- permanent temporary signature ---
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #116052   2009.08.18 03:52 GMT+1 óra  
Akkor vga beállítások sem lesznek, hanem van egy default beállítás, és decc ól?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #116050   2009.08.18 03:49 GMT+1 óra  
Gondolom csak a controls és a music miatt nem akart berakni egy options gombot. A képregény meg király.
C4Ninja
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #116046   2009.08.18 02:53 GMT+1 óra  
Én ugyan nem próbáltam még ki, de feltűnt az új képen, hogy ott egy csuszka a zenének...? Miért is jó az? Az ilyen nem az Options-be való?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #116044   2009.08.18 02:38 GMT+1 óra  
Idézet
sirpalee :
Lehúztam kipróbáltam a demót.




Nekem tetszik az ötleted az enciklopédiáról, de vannak másvélemények is:
Egy kis képregény valahonnan:

Amúgy nem szemétkedésből linkeltem a képet, csak eszembe jutott én is nagyon szeretem az ilyesmit olvasgatni, lehet hogy lesz ilyen.


Írogatni is szeretek az egységekről, világról, szóval betettem egy menüpontot emlékeztetőnek, hogy ilyet is kéne, aztán vagy lesz rá időm, vagy nem (szeretném nyár vége előtt befejezni.)
Amúgy sikerült a kampányrendszert felépíteni, 4 kampány lesz, 2 Empire, 2 Skyknight, és ezek történetben egymást követik (tehát nem az van, hogy akkor most az egyik az egyik oldal sikertörténetét írja le, a másik a másikét.)
A kampányokban az első és utolsó pálya fix (az elsőt meg kell csinálni, hogy a többit lehessen, az utolsóhoz meg minden pályát végig kell vinni), de közöttük majd választani lehet, hogyan is legyen sorban.
Lesznek a pályák elején és végén, (lehet közben is) kis enginemoviek.
Remélem nemsokára az egyik kampány elkészül, akkor majd az még felkerül.

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2009.08.18 02:44 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #115971   2009.08.15 03:43 GMT+1 óra  
Lehúztam kipróbáltam a demót.

Az új egységek jók, és erősek tudnak lenni, de ugyanaz volt a meccs mint az eléző demónál gyorsan építettem 12-15 szélerőművet és megvolt a korlátlan energia.

Meg most már nagyon hasznos volt, hogy meg tudtam adni a gyártó épületeknek alapértelmezett rally pontot, kicsit kényelmesebbé tette az egészet. Ráállítottam 3 helikopter gyárat az ellenség bázisára, aztán hagy menjenek .

Ami még megmaradt bug, hogy a kijelölés ugyanúgy el van csúszva (alapértelmezésként mindig a nyíl végével próbálok kattintani, lehet ez a baj), csak talán mintha másfelé csúszott volna el.

Volt egy érdekes bug, ha kívül helyeztem el a pályán az épületet, akkor visszacsúszott a pályára, de pont rá az egyik másik épületre, így kettő volt egy helyen (spórolásra jó, meg hogy sok épület legyen egyben). Az a baj ezzel, hogy nincs egy egyértelmű határ megjelenítve, a minimapet meg nem nézem folyton, és én nem vettem észre határt.

Játék közben beugrott valami GM debug cucc, és kiírta mi van elbökve a kódban, de pár ignore után ment minden tovább (csak asszem eltűnt pár egység).

Régi játékokban volt egy nagy kedvenc featurem, amit sajnos manapság nagyon elhanyagolnak (earth 2140-ben volt talán utoljára, meg M.A.X.-ban is fasza volt), mégpedig az enciklopédia. Volt a főmenün egy külön menüpont, és lehetett nézegetni az egységeket, milyen gyorsak voltak, mekkora páncélzattal bírtak, mennyit sebeztek és így tovább. Volt melléjük persze egy concept art (vagy forgatható 3d-s modell), és 20-30 soros kis leírás, melyik cég fejlesztette, mire jók stb. Lehet a legtöbb játékos nem nézegette, de én mindig előszeretettel olvastam az ilyeneket, szerintem nagyot dobna a hangulaton.

Age of Empiresben volt még hasznos, ha kiválasztottál egy egységet akkor számszerű adatokat kaptál róla, és lehetett még azzal is kalkulálni.

Szép munka
raytraceisten és übermedic
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115968   2009.08.15 01:42 GMT+1 óra  
Magújult a demó, remélem tetszik, a zenék még mindig nem véglegesek, de az egységek kb ennyien lesznek, még a tulajdonságaikon/képességeiken szeretnék változtatni /azazhogy bővíteni/ .
A skyknights erősebb lett, a barakkjuk képes bombázótámadásra, van nekik is szuperegységük, az óriás zeppelin, ami két képességgel is boldogíthatja az ellent, az egyik lelassítja illetve megállytja az ellenfél vadászait, a másik harcképtelenné teszi őket egy felhőn belül. A witch talán a leghasznosabb egység, alaplövedékeivel lassítja az ellent, és mérgező képeségei is jól jöhetnek.
Kaptak még egy plusz légigyalogost, a rocket commando egy légi rambo, távirányítású és időzített robbanószerkezetekkel támad, és robotágyút is telepíthet.

A Birodalom kapott egy laboratórium nevű épületet, ahol a jet-vadász mellett építhet egy lopakodót is, ezeket a gépeket nem látja az ellenség, csak ha támadnak.
Kb ennyi, emellett a menü sokkal egyszerűbb, de szerintem szebb lett, és már van zenehangerő-változtató csuszka is.

Tehát kb 95%-ig minden egység kész (épületek + egységek -> kb 40 a két oldalon) még a skyknights lehet kap valami erős gyalogost.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115912   2009.08.14 00:43 GMT+1 óra  
Idézet
fpeti :
A zene tényleg nagyon jó, az egyik kedvencem, a doom-soundtrackből az inter.mid feldolgozásának tűnik. Itt pl lehet ezt lehet hallani, szerintem eléggé hasonlít:
http://www.afn.org/~afn04133/d1inter.htm


Nem megy a hang valamiér, de utánakerestem, tényleg hasonlytanak ezek a doom-os nóták, valszeg a hangszerelés miatt, de speciel nem azt vettem alapul, amikor ihletet kerestem, inkább C&C-s nótákat nézegettem...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #115886   2009.08.13 12:09 GMT+1 óra  
A zene tényleg nagyon jó, az egyik kedvencem, a doom-soundtrackből az inter.mid feldolgozásának tűnik. Itt pl lehet ezt lehet hallani, szerintem eléggé hasonlít:
http://www.afn.org/~afn04133/d1inter.htm
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115859   2009.08.13 02:25 GMT+1 óra  
Készítettem egy kis videót, amiben benne van pár új egység /Anyahajó + Witch/ illetve pár régi.
itt van
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #115823   2009.08.12 06:37 GMT+1 óra  
kipróbáltam én is, bejött.
Néhány dolog volt csak zavaró, pl a statikus háttér, és a zene(utóbbin ahogy látom dolgozol, csak megemlítettem.)
Szerintem pont, hogy jó ez a kijelölős módszer, tetszik, a téglalap viszont sajnos tényleg kilóg, az meg fura egy picit - de ezt nem tart semeddig se javítani gondolom.
Érdekes, hogy mindenki azt magyarázta, hogy túl könnyű - engem hamar ledaráltak. Próbálkozom majd még feltétlenül, nagyon tetszik az alapötlet, és a megvalósítás is egész korrekt, hajrá!

Szerk.: zene nekem nem tetszett, alapból nem bírom az ilyen cuccokat, szal nem feltétlen a muzsikában kell keresni a hibát - sajnos ez ilyen..

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.08.14 10:18 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #115820   2009.08.12 06:10 GMT+1 óra  
Tetszik a zene!
Kipróbáltam a játékot, és:
-a grafika a GM-képességeihez mértten jó.
-a HUD lehetne egy kicsit merészebb, ne ilyen egyszerű
-az egységek kiválasztásakor ( téglalappal behúzás ) a téglalap úgy néz ki mintha egy sík felületen feküdne és nem a képernyő síkja az. Érted mire gondolok?! Valószinű, hogy ez tűnt a könnyebb megoldásnak, de kicsit fura.
-az egységek healthbarja is ezen a síkon van, és ezért belelóg pl. az erőmű modellje, ha fel van fejlesztve.
-a minimapen a megfigyelt terület téglalapja "kicsúszik" a szélén.

Összességében nem rossz, igéretes.

Egy kérdés a végére:
Sins of Solar Empire adta az inspirációt?
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #115811   2009.08.12 04:59 GMT+1 óra  
Csatlakozom, tényleg irgalmatlan jó játékzene!
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
terbed - Tag | 233 hsz       Online status #115810   2009.08.12 04:54 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
Amúgy írtam egy zenéz, valami ilyesmi lesz a játékban is, mindenesetre a demo-s zenéknél valamivel jobb:
1157-skyknightszenmp.mp3


Rohadtjó
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115809   2009.08.12 04:28 GMT+1 óra  
Ezek a tanácsok mind nagyon jók, megpróbálom még átalakítani.
A második nyersanyag eleve asszem volt, nem tudom miért szedtem ki.

Amúgy írtam egy zenéz, valami ilyesmi lesz a játékban is, mindenesetre a demo-s zenéknél valamivel jobb:
1157-skyknightszenmp.mp3
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #115781   2009.08.11 11:55 GMT+1 óra  
Nah én is kipróbáltam a demot...

Marhára tetszik, nagyon bejön

De tényleg.

Alapban bírom nagyon a steampunk világokat (Nausicaa valaki? ), abba tökéletesen beleillik az egész, meg nagyon jó ötlet ez a levegőben élés, a lebegő bázisok stb.

Megvalósításban, a maga keretein belül nagyon jó az egész, azonnal működött, mindenféle gond nélkül (a legtöbb makeres cucc percekig villog mielőtt bejön, és akkor is 6-7 fps-el fut, lásd elveszett tengerész). Nagyon tetszett a supreme commander szerű zoom megoldás (hogy bizonyos szint felett ikonokat látsz csak).

A fekete leves.

Amint írták többen is a balancingon még dolgozni kell, de nagyon, túl hamar lehet szinte végetelen energiát szerezni a tornyokból, és úgy meg sima ügy megnyerni, gyártod a legerősebb egységet és nyertél.

Az egységkiválasztásnál egy picit el volt tolódva a kurzot és a tényleges kiválasztás helye, ez nemtom win7 sajátosság-e vagy másnál is így van e ez.

Néha beragadnak az egségek, vagy nem jutnak el az épitendő épülethez és rezegnek mint egy hibás vibrátor.

Az angol szövegben van néhol elírás, azon át lehetne még párszor menni.

Javaslatok, ötletek :

Szerintem egyetlen nyersanyag kevés, legalább kettő kéne (energia és fém például), starcraft nagyon jó példa, ahol vespine gas-al és crystal-al mindent megoldottak. És az egyik nyersanyag lehetne alapvetően csak bányászható, tehát folyna a közdelem bizonyos területekért. Mert így gyak bárhova bázist tudsz telepíteni, így azzal nem lehet taktikázni.

Ha maguk az épületek is lebegnek, akkor mozoghatnának is. Lehet tudnak is, én nem vettem még észre .

Amik hiányoztak :

A gyártó egységeknél stackelni a parancsokat (shift + bal gomb sup comm-ban), hogy egyszerre több épület építését is ki tudd adni, és dolgozzanak maguktól.

A gyártó épületeknél jobb clickkel (mozgás helyett akár) ki lehessen jelölni, hogy az épp legyártott egység hova menjen magától. Ez nagyon hasznos tud lenni, mert nem a bázisnál torlódna fel az összes egységem.

Most hirtelen így ennyi, jöjjön a következő build .
raytraceisten és übermedic
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115769   2009.08.11 10:21 GMT+1 óra  
Idézet
Szidi_Rezegh :
Kipróbáltam, ügyes játék, meg az alapötlet is egyedi! Megnyertem egy pályát a Birodalom oldalán. Jó, hogy van infó a kezelőfelületről és az egységekről (ez a garázsprojektekben gyakran el szokott maradni).

Nem kötözködésképpen írom - tudom, hogy demó stádiumban van a játék - de amin jó volna javítani:
- a menüben a más menüoldalak gombjai is látszódnak ( pl ha credits-ben vagyok, a főmenü gombjai megjelennek, amikor föléjük viszem, majd elviszem róluk a kurzort
- a zenétől nem hallani a játék effektjeit, célszerű lenne options-ban lehetőséget adni, hogy csúszkával szabályozzuk mindekettőt
- ha gyorsan gyártok egységet a duplakatt megszünteti az épület kijelöltségét (zavaró, ha gyorsan gyártana az ember)
- az épp kijelölt egység nevét jó volna kiírni (legalább az egyikét)

Összességében szép, várom a folytatást!


Az egységek nevét tényleg ki kéne írni, lehet még ikon is elférne. még majd dolgozom rajta...
A duplakattos probléma nekem is feltűnt, viszont nem értem, elvileg ha oda kattint az ember, akkor nem kellene megszűntetni a kijelölést.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #115724   2009.08.10 14:35 GMT+1 óra  
Kipróbáltam, ügyes játék, meg az alapötlet is egyedi! Megnyertem egy pályát a Birodalom oldalán. Jó, hogy van infó a kezelőfelületről és az egységekről (ez a garázsprojektekben gyakran el szokott maradni).

Nem kötözködésképpen írom - tudom, hogy demó stádiumban van a játék - de amin jó volna javítani:
- a menüben a más menüoldalak gombjai is látszódnak ( pl ha credits-ben vagyok, a főmenü gombjai megjelennek, amikor föléjük viszem, majd elviszem róluk a kurzort
- a zenétől nem hallani a játék effektjeit, célszerű lenne options-ban lehetőséget adni, hogy csúszkával szabályozzuk mindekettőt
- ha gyorsan gyártok egységet a duplakatt megszünteti az épület kijelöltségét (zavaró, ha gyorsan gyártana az ember)
- az épp kijelölt egység nevét jó volna kiírni (legalább az egyikét)

Összességében szép, várom a folytatást!
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115679   2009.08.10 04:47 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Na, hát elsőre sikerült nyerni, csalás nélkül. Kis egyensúlyozás ráférne a játékra, annyi bizonyos: elég volt ráállnom kétféle egység folyamatos gyártására (a Phantom és a Manta), és nyert ügyem volt -- továbbá 4 max.-ra fejlesztett szélerőmű után már pénzgondom sem volt, ez úgy 2 perc alatt összehozható. A játékot 23 ezer elköltetlen pénzzel, és mintegy 30-40 hajóval nyertem.

Kb. ennyi észrevételem lenne, egyébként nem rossz. Ja, és OpenMPT-ben ennél sokkal igényesebb zenéket is lehet készíteni, de mivel írtad, hogy a zene még nem végleges, ezért én bízom benne, hogy sikerül jobbat összehozni . A http://www.modplug.com oldalon egyébként találsz számtalan ingyenes példát.


Köszi, amúgy van a dolognak egy olyan része is (már a modplug-osnak), hogy ebben még csak midiket használtam, majd összehozok valamit.
Phantom és manta - hát ja, én is kb csak Mozsarszkij meg javítóhelikoptert szoktam mellettük készíteni, valszeg kicsit jobban beleteszem a kőpapírollót, hogy a vadászoknak is lehgyen értelme.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #115675   2009.08.10 03:07 GMT+1 óra  
Na, hát elsőre sikerült nyerni, csalás nélkül. Kis egyensúlyozás ráférne a játékra, annyi bizonyos: elég volt ráállnom kétféle egység folyamatos gyártására (a Phantom és a Manta), és nyert ügyem volt -- továbbá 4 max.-ra fejlesztett szélerőmű után már pénzgondom sem volt, ez úgy 2 perc alatt összehozható. A játékot 23 ezer elköltetlen pénzzel, és mintegy 30-40 hajóval nyertem.

Kb. ennyi észrevételem lenne, egyébként nem rossz. Ja, és OpenMPT-ben ennél sokkal igényesebb zenéket is lehet készíteni, de mivel írtad, hogy a zene még nem végleges, ezért én bízom benne, hogy sikerül jobbat összehozni . A http://www.modplug.com oldalon egyébként találsz számtalan ingyenes példát.

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115674   2009.08.10 02:30 GMT+1 óra  
Ja és még pár dolog annak aki kipróbálja.

Cehatek:
C gomb, és utána:

iamrich - sok pénz
enemyrich - sok pénz az ellennek
enemypoor - az ellenségnek nem lesz pénze
iwantwind - nagyon erős DNY-irányú szél - a szélrendszer kipróbálására.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115673   2009.08.10 02:22 GMT+1 óra  
Na, sikerült összehozni egy demót.
A zenék még nem okésak, de a játékmenet/grafika ilyesmi lesz.
Remélem tetszik...

http://www.frogbonegame.extra.hu/honlapelemek/Skywars_demo01.exe
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115148   2009.07.27 04:52 GMT+1 óra  
Hát a kezelőfelület tényleg nem valami jó, majd próbálok összehozni valami jobbat.
Lehetőleg eltérőt a két oldalnak.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #115137   2009.07.26 08:15 GMT+1 óra  
Ez nekem is tetszik, sok mindent ki lehet hozni a témából, az alapötlet szerintem kurva jó, ami nem annyira zsír egyelőre szerintem, az a kezelőfelület - rég láttam ennyi pixelt egyszerre.
C4Ninja
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115132   2009.07.26 04:09 GMT+1 óra  
Heló, köszi, lesz több oldal, összesen 2, egyrészt ugye a birodalom, illetve a skyknights.
Nagyon nem szeretném, ha a két oldal tükörképe lenne egymásnak, lesznek olyan egységek, amik teljesen másfélék lesznek, illetve másképp gyárthatóak.
Ezenkívül az egységek között külsőleg is sok különbség lesz, a skyknights jobban szereti a jetpackeseket, a zeppelineket és a vitorlázó repülőket, míg a birodalom helikopter, rotoros repülő illetve sugárhajtáspárti.
Nemsokára lesz pár egyéb kép a különböző oldalak gépewirúől, hogy feltűnőbb legyen a különbözőség.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #115103   2009.07.25 05:41 GMT+1 óra  
Így kell ezt csinálni, tűéles képek és nem minden szétblurozva

Ez nem volt egyértelműen leírva, de több oldal lesz a játékban? Mennyire lesznek különbözőek? Vagy ugyanazok a cuccok más formában / más színben?
raytraceisten és übermedic
   
Gadam - Tag | 102 hsz       Online status #115083   2009.07.24 12:17 GMT+1 óra  
Egész egyedi ez az ötlet, sok sikert a fejlesztéshez

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115082   2009.07.24 09:45 GMT+1 óra  
Frogbone games: Skywars
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
> 1 <