játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Nightmare
PvZ szerű játék
Kategória: Tower Deffense
A projectről:
Gyakorlatilag egy Plants vs. Zombies klón, de itt játékokkal kell megvédenünk az ágyban alvó gyereket, a szekrényből kilépő szörnyektől.
33 pálya van a játékban, és mind király :D
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Mominis Studio->Game Maker Studio-ra cserélve;
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.12.
2012.03.06.
Beküldve:
2013.01.30 04:45
Fejlesztő:
White Rabbit Games (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: blue@actionworks.hu
Tagok:
beküldő: BlueDeath
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Nightmare
QR kód
QR kód
2013.01.30. 12:49
Nightmare
Nightmare
2013.01.30. 06:27

Fejlesztési napló - Nightmare
BlueDeath 2013.05.13. 11:47
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whiterabbitgames.nightmare
BlueDeath 2013.05.09. 03:49
Számomra örömhír történt. Az iwin bejelentkezett a PC-s verzió kiadásáért :D
BlueDeath 2013.04.23. 06:14
https://www.dropbox.com/s/c6oh6rd1jbjvzg8/Nightmare.exe
BlueDeath 2013.02.14. 06:10
Szokás szerint újabb frissítés. Vannak hangok meg zene, ezeket ki is lehet nyomni, facebook és twitter link, hirdetés banner, pár új grafika....és ennyi kb
BlueDeath 2013.02.12. 03:14
Elkészült egy minijáték....legalábbis nagyjából. A lényeg az, hogy néha 1-1 pálya után bedob egy olyan játékot, ahol egy macskával futsz a tetőn és kerülgeted a szörnyeket. Random, h mikor jön be, növelendő a játék kiszámíthatatlanságát. Ezen felül jobban láthatóvá tettem, hogy hol fognak érkezni a szörnyikék
BlueDeath 2013.02.10. 16:11
új tutorial
BlueDeath 2013.02.10. 11:36
upgrade shopot kicsit megpiszkáltam
BlueDeath 2013.02.10. 09:04
raktam fel egy új verziót. Mostantól random, h mennyi power-t kapsz 1-1 pályán, és az is, h mennyi szörny jön a pályán (persze ésszerű keretek között). És most már mind a 30+3 pálya elérhető
BlueDeath 2013.02.09. 02:24
Új verzió: 50 power-ért át lehet helyezni a játékokat jól, kicsit alakítottam az ingame menüket....és kb ennyi. Jah, és javítani 1 játékot már csak 1szer lehet
BlueDeath 2013.02.07. 07:43
Újabb verzió. Az "upgrade shopban" most már elérhető a javítás is. Ez úgy működik, h ha megveszed (egyenlőre ingyen), akkor játék közben lesz a jobb felső sarokban egy kulcs, arra ráklikkelsz akkor aktiválod a cuccot, rányomsz a játékra, a max életének a harmadával megnöveli az életét 50 power-ért. Majd lesz korlátozás, h 1 játékot csak 1szer lehessen gyógyítani, meg persze, h ne lehessen az élet több mint a maximum
BlueDeath 2013.02.07. 02:22
No, új verzió. Most már nem fixre vannak berakva a játékok, hanem úgy generálom. Ha a shopban megveszel egy upgrade-et (egyenlőre ingyen), akkor minden pályán azt tudod majd használni.
BlueDeath 2013.02.04. 14:11
No, újabb frissítés érkezett. Most már a pályák végén közlöm ha új játék lesz elérhető, és infókat is osztok meg róla
BlueDeath 2013.02.04. 09:37
Még újabb verzió
Több játék is megkapta az upgrade-elt verzióját: Boxing Bear, Toy Soilders, Robot és a Canon mind-mind rendelkezik Level2-es verzióval.
A Cannon a Stage 2-Level1
Boxing Bear a Stage 2-Level2
Soilders a Stage 2-Level3
a Robot pedig a Stage 2-Level4-től elérhető.
A grafikájuk nem végleges, azt csak én basztattam, h meg tudjam különböztetni őket :)

Hozzászólások - Nightmare
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #196140   2013.07.17 09:23 GMT+1 óra  
Idézet
BlueDeath :
Operánál te nem egyeztél bele, hogy Yandex-ra is kitegyék? Nemrég jött ilyen mail, akkor indult meg igazán. Addig volt úgy 900-1000 a nightmare náluk, ma már 5062


Lehet hogy az kimaradt, utánanézek, köszi
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #196137   2013.07.17 06:43 GMT+1 óra  
Idézet
pandulapeter :
Wow, gratulálok! Amazonon meg Operán én 10 letöltést is alig tudtam összeszedni




Operánál te nem egyeztél bele, hogy Yandex-ra is kitegyék? Nemrég jött ilyen mail, akkor indult meg igazán. Addig volt úgy 900-1000 a nightmare náluk, ma már 5062
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #196112   2013.07.16 13:09 GMT+1 óra  
Köszi!

Most már implementálok egy ilyet.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #196111   2013.07.16 12:46 GMT+1 óra  
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #196108   2013.07.16 09:30 GMT+1 óra  
AdMob-ot használsz ügye? Tudsz valami tutorial linket adni, hogy hogyan kell implementálni OpenGL alá?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #196104   2013.07.16 08:57 GMT+1 óra  
Opera nekem nagyon pörög, Alien Bartender is 2783letöltést összeszedett ott
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #196102   2013.07.16 08:19 GMT+1 óra  
Wow, gratulálok! Amazonon meg Operán én 10 letöltést is alig tudtam összeszedni
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #196100   2013.07.16 07:52 GMT+1 óra  
Letöltési infók, legutóbb úgyis 06.24-én volt
Amazon-on 16-án jelent meg, 426 letöltés, 06.24-én 290 volt
Google play: 12-én jelent meg, 478 letöltésnél jár, 06.24-ém 124 letöltésnél jár
Opera app store: 12-én jelent meg, 3874 letöltésnél jár, 06.24-én 95 volt
SlideMe: júni 19-én került végül ki, azóta 1137 letöltés, 06.24-ém 295 volt

Összesen tehát 5915 letöltés
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195515   2013.06.28 10:58 GMT+1 óra  
Cowboy ShoutOut-ba basztam ki nagyon az emberekkel, random jelenik meg a hírdetés, mint a lelőni való emberek....viszont google playen azt a játékomat töltötték le a legtöbben
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195514   2013.06.28 08:54 GMT+1 óra  
Persze, nem fognak egyenként ellenőrizni minden appet, ezért is van egy csomó trükk pl hogy egy fontos szövegre rakd rá a hirdetésed vagy egy olyan helyre ahol a játékos megszokta hogy addig gomb volt és véletlenül rákattint, de elméletileg nem szabad
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195513   2013.06.28 08:15 GMT+1 óra  
Nekem az Alien Bartenderben van ilyen, kilépésnél, eddig nem szóltak érte
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195512   2013.06.28 07:54 GMT+1 óra  
Szabályzat tiltja hogy akármilyen módon felhívd a reklámra a figyelmet, bannolhatnak érte.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195502   2013.06.27 20:28 GMT+1 óra  
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #195497   2013.06.27 20:11 GMT+1 óra  
Tegnap elszórakoztam vele unalmamba, mármint nem a játékkal hanem a reklámokra kattintgatással. Na persze játszottam a játékkal is.

Olyat amúgy lehet (még nem néztem sosem ezt a reklám dolgot jobban át) Hogy két pálya között dob fel hírdetést egy szöveggel, hog y"Ha tetszik a játék támogass meg egy klikkel, neked nem kerül semmibem, nekem meg fizetnek érte"?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195461   2013.06.26 16:48 GMT+1 óra  
nálam már volt, h 6 cent jött a klikkért
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195459   2013.06.26 16:04 GMT+1 óra  
Úgy olvastam, hogy minden ezer lekérés után kéne adjon egy minimális összeget de nálam még csak a klikkekért fizetett, 2-3 centet / klikk.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #195457   2013.06.26 15:14 GMT+1 óra  
Az amúgy hogy működik,

A reglám letöltése is ad valamit, és a klikk is, vagy csak a klikk? Klikk esetében mikor számol, betöltődik az oldal és már számlál is? Csak mert akkor majd rá rá bökök.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195451   2013.06.26 10:51 GMT+1 óra  
én admobon reggeltem. 25 vagy 100$-nak kell a klikkekből összejönni, hogy kifizetés legyen (25-paypal, 100-bankszámla)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #195447   2013.06.26 06:07 GMT+1 óra  
Ami még feltűnt, hogy a te reklám blokkodon kívül megjelent egy másik, ami pont kitakarja az álom buborékokat, meg az x-et a kilépéshez. Az mi már?

És reklámnál hogy működik a dolog, erről tudsz esetleg valami infot, hog ykapod meg a pénzt utána,hova hogy kell regisztrálni hozzá?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195438   2013.06.25 20:53 GMT+1 óra  
igen, ez sajnos jelentkezett több helyen, éljen a 6000 féle felbontás. De igyekszem javítani
Nem tudom, h kell-e trükközni igazából, ingyen van fent, reklámmal ott is, ahhoz nem kell trükk
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #195430   2013.06.25 17:51 GMT+1 óra  
most letöltöttem kipróbáltam, Nexus 4-en el vannak csúszva az élet csíkok a gazdáikhoz képest, mintha kisebb felbontásra lennének pozícionálva.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #195429   2013.06.25 17:37 GMT+1 óra  
Ez komoly. Gratulálok, csak így tovább.

SlideMe re lehet már itthonról eladni, vagy még mindig trükközni kell?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195389   2013.06.24 07:45 GMT+1 óra  
Újabb letöltési infók:
Amazon-on 16-án jelent meg. Mivel a mai letöltéseket még nem tudom, jelenleg 290 letöltésnél jár
Google play: 12-én jelent meg, 124 letöltésnél jár
Opera app store: 12-én jelent meg, 95 letöltés.
SlideMe: júni 19-én került végül ki, azóta 295 letöltés

Tehát összesen eddig 804 letöltés 1 hónap és 1 hét alatt
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194235   2013.05.26 11:38 GMT+1 óra  
Letöltési infók a nightmare-ről:
Amazon-on 16-án jelent meg. Mivel a mai letöltéseket még nem tudom, így 16-25 közötti időt tudom mondani, hogy mennyi volt: 117
Google play: 12-én jelent meg, 58 letöltésnél jár
Opera app store: 12-én jelent meg, 71 letöltés.

Összesen tehát 246 letöltés, kb. 2 hét alatt
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194201   2013.05.23 20:18 GMT+1 óra  
Eh, votl egy bug, hogy jöttek a szörnyek a pálya vége után is...keményen egy {} hagytam le
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194197   2013.05.23 18:39 GMT+1 óra  
Kösz a bugokat, majd megnézem.
Jól emlékszel, arra való, csakhát azt az upgrade-et meg kell venni
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #194188   2013.05.23 14:29 GMT+1 óra  
1080p-s felbontáson a bal oldalon az eredeti méretben látszik a kép, vagyis kilóg az átméretezett alól a széle és veszettül villog bizonyos szituációkban.
Amikor egy elhullott ágyúra raktam egy másikat akkor azonnal lement az élete, lehet azért mert egy szörnyecske ott mászkált azon a területen, vagy mert ugyan azt a változót kapta meg és nem lett reszetelve a halál után.
Az ágyút meg azt a kockát egyszerre is ki lehet jelölni, esetleg jól jönne ha második kattintásra törölné a kijelölést, nem csak akkor amikor már leraktam.
Ha jól emlékszem az a bal felső négy irányú nyíl gomb arra való hogy áthelyezze a tereptárgyakat, de most nem működött, de mintha az előző verzióban igen.
Elég kegyetlenül nehéz.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194150   2013.05.21 22:25 GMT+1 óra  
Újabb update-et felraktam, most már healthbar is lesz
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194118   2013.05.20 19:31 GMT+1 óra  
__z - Tag | 69 hsz       Online status #194007   2013.05.14 20:23 GMT+1 óra  
szerk: Újratelepítés után elindult...

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194003   2013.05.14 16:45 GMT+1 óra  
csináltam egy update-et, órák kérdése és tölthető
   
__z - Tag | 69 hsz       Online status #194001   2013.05.14 15:59 GMT+1 óra  
Azt esetleg közzé lehet tenni, hogy mi történik a hibaüzenet által megjelölt kódsor környékén?

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194000   2013.05.14 15:55 GMT+1 óra  
hmmm....interesting. Ilyenkor rühellem, hogy nincs elég telefonom tesztelni
   
__z - Tag | 69 hsz       Online status #193998   2013.05.14 15:49 GMT+1 óra  
Ja, a szokásos ablak, és kilép...

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193996   2013.05.14 15:40 GMT+1 óra  
__z - Tag | 69 hsz       Online status #193995   2013.05.14 15:19 GMT+1 óra  
Nálam a Play-ről letöltött változat (Alcatel 990-esen) ezt a hibát dobja induláskor:
Kód:
05-14 16:12:10.439: E/AndroidRuntime(2080): FATAL EXCEPTION: GLThread 9
05-14 16:12:10.439: E/AndroidRuntime(2080): java.lang.NullPointerException
05-14 16:12:10.439: E/AndroidRuntime(2080): at com.whiterabbitgames.nightmare.DemoRenderer.onSurfaceCreated(DemoRenderer.java:134)
05-14 16:12:10.439: E/AndroidRuntime(2080): at android.opengl.GLSurfaceView$GLThread.guardedRun(GLSurfaceView.java:1348)
05-14 16:12:10.439: E/AndroidRuntime(2080): at android.opengl.GLSurfaceView$GLThread.run(GLSurfaceView.java:1118)

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193989   2013.05.14 12:56 GMT+1 óra  
H.István: a back gombot szerintem nem kódoltam le, de van szép exit button
Az egymásra pakolható egységek az én hibám, javítom, a másikkal együtt, lehetséges, hogy még ma kerül fel egy update
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #193987   2013.05.14 12:50 GMT+1 óra  
Idézet
BlueDeath :
5 csillagot neki srácok

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whiterabbitgames.nightmare



Ment az 5 csillag! A lenti error üzenet nálam is előjött. Néhány észrevétel és hiba:
- a tutorial azt az érzetet adja hogy interaktív, és el is kezdtem kattingatni a mezőre amit éppen mutatott a tutorial, és aztán vettem észre hogy nem lehet rá kattintani, de előtte olyan érzetem volt mintha nem menne a játék és azért nem birok rákkattintani a dologra.
- egymásra lehet rakni az egységeket. Nem tudom hogy ez a lent emlitett error miatt jött-e elő.
- nem birtam kilépni a játékból. Amikor a vissza gombot nyomtam a telót, akkor fent úgy láttam, hogy egy újabb reklámot töltött csak be, de a játék már nem reagált semmire

A grafikát és játékmenetet tekintve szép és jó a játék, és szeretem is az ilyen stílusú játékokat, nemrég küldtem végig a Plants vs Zombiest. Sok sikert az iwines kiadáshoz!
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193986   2013.05.14 12:29 GMT+1 óra  
Igen, alapból lehet nem adtam értéket a toy változónak, csak akkor kap 0-t ha már raktál le valamit. Majd este megjavíjuk
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #193972   2013.05.14 08:48 GMT+1 óra  
Indítás után amikor csak üresen kattintok a pályán akkor ilyennel hal le, ha már csináltam valami értelmeset akkor utána nincs gond, csak első nekifutásra. Gondolom valami változó érték nélkül indít.

Idézet
FATAL ERROR in
action number 1
of Mouse Event for Left Pressed
for object field:

Push :: Execution Error - Variable Get -5.toy(100012, 0)
at gml_Object_field_Mouse_4 (line -1) - <unknown source line>
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193965   2013.05.13 19:47 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193916   2013.05.10 23:48 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193914   2013.05.10 22:08 GMT+1 óra  
És kész, befejeztem a PC verziót
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #193904   2013.05.09 13:07 GMT+1 óra  
Mindig öröm ilyen hírt olvasni. Hajrá!

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193903   2013.05.09 11:49 GMT+1 óra  
Számomra örömhír történt. Az iwin bejelentkezett a PC-s verzió kiadásáért
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193887   2013.05.07 15:43 GMT+1 óra  
Elérhető mostmár a 33 pálya
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193862   2013.05.06 11:23 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193773   2013.04.27 09:26 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #193708   2013.04.24 22:13 GMT+1 óra  
igyekszem minél előbb olyan állapotúra hozni, mintha végig ebben csináltam volna
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #193696   2013.04.24 19:27 GMT+1 óra  
Mint valaki aki nem tudta kipróbálni az androidos verziót, örömmel konstatálom a gm-es verziót.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu