játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

DMBeginning
MAP az Unreal Tournament 3 játékhoz
Kategória: FPS
A projectről:
Életem első ilyen projektje.
A pályán egyetlen megfelelő pillanatban leadott lövés segítségével vegyianyag fürdőt vehet néhány ellenfeld, ha megalálod az erre szolgáló eszközt.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
UE3;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.11.01.
2008.12.
Beküldve:
2008.11.09 09:04
Fejlesztő:
Akybron (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: akybron@gmail.com
Tagok:
beküldő: Akybron
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 60%

Képek - DMBeginning

2008.11.30. 10:57

2008.11.30. 05:39

2008.11.30. 05:39

2008.11.30. 05:39

2008.11.30. 05:39

2008.11.30. 05:38

2008.11.09. 09:12

2008.11.09. 09:12

2008.11.09. 09:12

2008.11.09. 09:11

2008.11.09. 09:11

2008.11.09. 09:11

Fejlesztési napló - DMBeginning
Akybron 2008.12.01. 10:57
A letöltés linkje megváltozott
Akybron 2008.11.30. 10:58
Új verzió: dm-beginning_beta_009
Akybron 2008.11.30. 05:44
Új verzió: dm-beginning_beta_008
Kicsit szépült a pálya
Tettem fel néhány új képet
Akybron 2008.11.27. 13:25
Új verzió: dm-beginning_beta_006
- Két gép talapzatra került
- Néhány díszítóelem bekerült
- A lépcsőház arányai változtak
- Egyéb apróságok
Akybron 2008.11.16. 06:50
Feltettem a beta_003 verziót.
Változások:
- A körfolyosóba le lehet jutni a lépcsőházon keresztül is
- A körfolyosóba bekerült néhány gép (a helyük "kivágva").
- Néhány felvehető tárgy helye megváltozott.
Akybron 2008.11.10. 09:36
Egy hete fejlődik a dolog, már elérte a játszható állapotot. A pálya fő szerkezete megvan, a textúrák nem véglegesek, sok díszítő tereptárgy hiányzik.

Hozzászólások - DMBeginning
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #100291   2008.12.08 03:39 GMT+1 óra  
Nah leteszteltem a pályát, de nem sikerült elindítanom a savözön-t (csak lenyitni a rácsokat).

Amik így első körben lejöttek

1. Kicsi a pálya (ami nem annyira gond mert pörgős)
2. Elég egyhangúnak tűnik elsőra (igaz hogy béta 009 még tehát javulhat)
3. A tárgyak mérete mintha nem lenne a legjobb (a hordó akkora kb mint a karakterem, és általában kisebbek szoktak lenni)
4. Láttam nem odaillő dolgokat is (pl egy pad), és nekem nem látszott egy egységed design elképzelés a pályáról.
5. Jó lett volna online is tesztelni
raytraceisten és übermedic
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #99718   2008.11.26 20:50 GMT+1 óra  
Ne akarjátok már állandóan hasonlítgatni a dolgokat.
Azért tettem föl, hogy "csináltam egy ilyet, nézzétek meg, hogy milyen".
Akit érdekel, és megvavan neki az UT3 letölheti, kipróbálhatja.

kuzanth: COD4-em nincsen, csak az UT3 van a gépen. Évekig nem igazán játszottam, de ez most megtetszett.
   
tescodr - Tag | 103 hsz       Online status #99692   2008.11.26 05:18 GMT+1 óra  
lord_crusare okok persze nem hasonlítható össze de ebben is sok meló,,és eszemben sincs vitázni peace
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #99685   2008.11.26 03:34 GMT+1 óra  
Idézet
tescodr :
baz hát hallod ha ennyire szakértők kommentelnek,akik a pályaszerkesztést semmibe veszik mondván az nem játékfejlesztés akkor nyugodtan, megvan a vélemény róluk,
a pályaszerkesztés ugyan úgy része a játékfejlesztésnek mint bármi más pl:programozás vagy grafika,aki ezt nem ismeri el az hülye..már bocs
epic fail



Senki nem mondta, hogy nem "része" a játékfejlesztésnek, itt csak arról volt szó, hogy a bele feccölt munka nem hasonlítható össze egy játék elkészítésével (nem szeretném viszont újrakezdeni a vitát, amit egyszer már lezártunk, csak gondoltam szólok).

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #99668   2008.11.26 01:11 GMT+1 óra  
Tudom, ez kicsit off lesz, de véletlenül CoD4-hez nem csinálsz pályát? Mert custom mapokat gyűjtünk. Na, off off.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
tescodr - Tag | 103 hsz       Online status #99664   2008.11.25 23:07 GMT+1 óra  
baz hát hallod ha ennyire szakértők kommentelnek,akik a pályaszerkesztést semmibe veszik mondván az nem játékfejlesztés akkor nyugodtan, megvan a vélemény róluk,
a pályaszerkesztés ugyan úgy része a játékfejlesztésnek mint bármi más pl:programozás vagy grafika,aki ezt nem ismeri el az hülye..már bocs
epic fail
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #99533   2008.11.23 02:12 GMT+1 óra  
hat amint lattad, regelni regelheted, csak te is fogsz kapni a fejedre, es az offtopicban megint napokig csak ez lesz a tema xD

   
tescodr - Tag | 103 hsz       Online status #99519   2008.11.22 14:17 GMT+1 óra  
akkor ezek szerint én is regelhetem a mappjaim mint project?
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #99444   2008.11.21 02:46 GMT+1 óra  
Köszi, Javítom
   
ginco - Tag | 107 hsz       Online status #99439   2008.11.20 23:42 GMT+1 óra  
Jaj, most látom hogy a projekt még el sem kezdődött: Fejlesztés kezdete 2009.11.01
“Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos.”
(Albert Einstein)
   
tescodr - Tag | 103 hsz       Online status #99339   2008.11.18 19:01 GMT+1 óra  
nem rossz csak így tovább!
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #99184   2008.11.17 01:43 GMT+1 óra  
Srácok! Néhány hsz-szel előbb szóltam, hogy cuppanjunk le a témáról, amennyiben a project játékként üzemel! Nem számít, hogy "csak" pályát gyárt hozzá, mivel a végeredmény egy játszható dolog lesz (ha tévednék, javítsatok ki). Innentől kezdve ez is belefér a játékfejlesztés témakörbe, még akkor is, ha néhányan nem szeretitek azt, hogy valaki nem saját engine-nel fejleszt. Ezt a témát innentől lezártnak tekintem, aki pedig tovább forszírozza a dolgot (legalábbis itt, mert az offtopikban lehet), az figyelmeztetésben, azt követően pedig komolyabb büntetésben részesül. Ide csak és kizárólag a projecttel kapcsolatos véleményeket várjuk!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #99176   2008.11.16 23:05 GMT+1 óra  
Idézet
B@z :
akkor ilyen alapon semmi 1 szemelyes project nem jatekfejlesztes?


De csak akkor nem UT2007-et kell fejleszteni, hanem valami kis casual-t.

A motorfejlesztés se egy emberes munka. Ha van a projectre 20 ember, miért is ne.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #99165   2008.11.16 13:30 GMT+1 óra  
Idézet
Adacs :
Szerintem aki akar még erről beszélni az jöjjön az Off topikba és megbeszéljük
A véleményem annyi hogy ez a pálya ha megvan az UT3 100* élveztesebb mint akármelyik engine, amit már 1-2 éve fejlesztgetnek és belátható időn belül nem lesz belőle játék. Vagyis ez a pálya sokkal közelebb áll a játékfejlesztéshez, mint a tucat engine.


Nem attól lesz a dolog áll valami közelebb a JF-hez hogy élvezetesebb a végeredménye, hanem attól hogy több JF témába vágó meló van a cuccba beleölve. Márpedig a motorprogramozás szélesebb körű ismereteket és több munkát igényel mint a mappolás.

Idézet
Adacs :
Minden engine fejlesztő most biztos pipa rám, de több tucat engine van a neten amit egy nagyobb csapat fejlszt és ingyenes, persze itt mindeki zseni és csoda engine-t ír, de (én) nem hiszem hogy az az x% -al amivel gyorsabb az övéké mint egy ingyenes megérné azt az néhány évet.


Ilyen alapon beszólogathatnál egy halom JF cégnek is hogy mi a fenének írogatnak motorokat. Ott van pl.: a Bioware, ők is nagyrészt maguknak írják a motorjaikat és általában 1 max 2 projektben kerülnek csak felhasználásra. Az egész nem a sebességről szól, hanem arról hogy amit én írok az az enyém, az azt tudja amit én akarok és úgy tudja ahogy én akarom. És ráadásul a házon belül írt motoroknak ott az az előnye hogy az utolsó ;-ig ismerve vannak, így ha gáz van nem kell a support-ra rohanni hanem megoldható a dolog helyben is, ezzel időt és pénzt spórolva.
Reality is almost always wrong. - House

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #99164   2008.11.16 13:13 GMT+1 óra  
Idézet
xanat :
tudod mi a mod?
ahhoz, h legyen mod, ahoz kell lennie alapnak.
tehát: ha van alap, arra tudsz modot csinálni. ha nincs alap, akkor csinálhatod a modot, csak igazából mégse csinálod najó ez jó magyaros lett, dehát sztem fáradt vok már
na tehát én még mindig úgyvagyok evle, h a modkészítés az nem játékfejlesztés.
az engine írás se külön. ha van egy csapatod, ahol mindenkinek megvan a maga dolga, és csinálja is, és haladtok is, és valami jót alkottok. Na szerintem AZ a játékfejlesztés.



akkor ilyen alapon semmi 1 szemelyes project nem jatekfejlesztes?
sztem az a jatekfejlesztes, amikor csinalsz vmit es a vegen jatek lesz belole xD
es ha az interface rajzolas, modellezes, meg mi minden egyeb jatekfejlesztes, akkor a palya szerkesztes is az.
sot a palyaszerkesztes nem is olyan konnyu, sot szerves resze egy jateknak.
lattal mar jatekot palya nelkul?
nalatod.

es amugy ennek a reszlegnek nem az a neve, hogy garazs jatekok, hanem garazs projektek. ez nem projekt? dehogynem. koze van a jfhez? hat persze.
akkor okes

   
ginco - Tag | 107 hsz       Online status #99160   2008.11.16 10:11 GMT+1 óra  
Idézet
Akybron :
Vegyétek úgy, hogy játékhozfejlesztés, és akkor nem kell annyit kötözködni.
Az minek számít, mikor A cég megveszi B játékmotorját, és kevés módosítás után gyakorlatilag csak pályát gyárt ezerrel?


Akkor csinálj egy enginnel játékot és meglátod!
“Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos.”
(Albert Einstein)
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #99150   2008.11.16 07:02 GMT+1 óra  
Vegyétek úgy, hogy játékhozfejlesztés, és akkor nem kell annyit kötözködni.
Az minek számít, mikor A cég megveszi B játékmotorját, és kevés módosítás után gyakorlatilag csak pályát gyárt ezerrel?
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #99149   2008.11.16 06:51 GMT+1 óra  
Szerintem aki akar még erről beszélni az jöjjön az Off topikba és megbeszéljük
A véleményem annyi hogy ez a pálya ha megvan az UT3 100* élveztesebb mint akármelyik engine, amit már 1-2 éve fejlesztgetnek és belátható időn belül nem lesz belőle játék. Vagyis ez a pálya sokkal közelebb áll a játékfejlesztéshez, mint a tucat engine.
Minden engine fejlesztő most biztos pipa rám, de több tucat engine van a neten amit egy nagyobb csapat fejlszt és ingyenes, persze itt mindeki zseni és csoda engine-t ír, de (én) nem hiszem hogy az az x% -al amivel gyorsabb az övéké mint egy ingyenes megérné azt az néhány évet.
A képek elég csábítóak, csak sajna nincs UT3-am.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #99100   2008.11.15 05:59 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Enginet is el lehet hagyni, ezt többszáz mod bizonyítja hl2, ut3, crysis, gta3, stb alá. Az, hogy ezt nem nevezik az emberek játékfejlesztésnek (...) szerintem az az ő bajuk.

Azért van különbség mod és játékfejlesztés között! Mit bizonyít több száz mod hl2, ut3, crysis stb alá??? Mindennek van valami alapja. Az alap pedig a motorja az egésznek, azaz ami működteti a játékot. Vagyis amit az előbb írtál, kizárják egymást... nem pedig igazolják.

Jah és mapkészítés egy már meglevő játékhoz messze nem játékfejlesztés!
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #99075   2008.11.14 15:52 GMT+1 óra  
Srácok, tisztázzunk már valamit. Ha bárki, bármilyen dolog felhasználásával futtatható játékot tud készíteni, az játékfejlesztés. Sem a felhasználót, sem a moderátorokat (de itt inkább saját nevemben beszélek) nem érdekli, hogy ki-mit használt, ha tényleges játékról beszélhetünk. Az megint más kérdés, hogy minőségileg jó-e, de nagy cégek is adnak ki xar játékokat, szóval ez konkrétan már nem kizáró ok. A lényeg, hogy amit ide valaki felrak, az játékként üzemeljen (még ha unalmas/bugos/csúnya/etc is).

Tehát : ez a gp megfelel a leírtaknak? Ha igen, akkor marad és mindenki lecuppanhat a témáról, ha nem (értsd : valamilyen okból kifolyólag BIZTOSAN soha nem lehet belőle játék), akkor eltávolítjuk.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #99070   2008.11.14 15:11 GMT+1 óra  
tudod mi a mod?
ahhoz, h legyen mod, ahoz kell lennie alapnak.
tehát: ha van alap, arra tudsz modot csinálni. ha nincs alap, akkor csinálhatod a modot, csak igazából mégse csinálod najó ez jó magyaros lett, dehát sztem fáradt vok már
na tehát én még mindig úgyvagyok evle, h a modkészítés az nem játékfejlesztés.
az engine írás se külön. ha van egy csapatod, ahol mindenkinek megvan a maga dolga, és csinálja is, és haladtok is, és valami jót alkottok. Na szerintem AZ a játékfejlesztés.
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #99068   2008.11.14 14:43 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Enginet is el lehet hagyni, ezt többszáz mod bizonyítja hl2, ut3, crysis, gta3, stb alá.
.......


Így igaz, viszont az autóból nem tudod elhagyni a motort, mert onnantól kezdve az már nem autó. És ezért vacak az autós hasonlat és ezt demonstráltam az előző hozzászólásomban (utolsó mondatot tessék figyelni) sajátos stílusban.
Reality is almost always wrong. - House

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #99066   2008.11.14 14:20 GMT+1 óra  
Enginet is el lehet hagyni, ezt többszáz mod bizonyítja hl2, ut3, crysis, gta3, stb alá. Az, hogy ezt nem nevezik az emberek játékfejlesztésnek ( és most mindenki emlékezzen vissza a CS-re, hogy mennyit játszott vele. Pedig az is egy emberes mod ) szerintem az az ő bajuk. Left4dead is egy modnak indult hl2 alá és mi lett belőle.

Itt is ugyanúgy van külön group mindenkinek és bárki érvényesülhet aki ért a JF valamelyik részéhez: ( pl zene ) http://www.moddb.com/groups/musicians-at-moddb/members

Persze egy map nem a világ, az tény, de nem kell így lenézni azokat akik nem tudnak programozni.

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #99064   2008.11.14 13:44 GMT+1 óra  
Feladtam, ban mindenkinek, aki nem tud kódolni
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #99063   2008.11.14 13:41 GMT+1 óra  
Idézet
fpeti :
Már elnézést, de:
melyik az autó nélkülözhető része:
a motor, (prog)
a karosszéria (graf)
vagy a benzin? (maps)
(+tuningosoknak a jó hang, erre nem tudtam jobbat )



A karosszéria nélkülözhető, elég pár bukócső és kész, homokfutó életérzés. A benzin szintén elhagyható ha valami fasza kis dízelmotort pakolnak a cuccba, az ugyebár megy az otthon is megtalálható étolajjal is. Sőt ha villanymotoros akkor elég csak a konnektorba bedugni, áram meg szintén van otthon is. Szóval vagy vacak a hasonlat vagy ez alkalmazható a JF-ben is.
Reality is almost always wrong. - House

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #99061   2008.11.14 13:31 GMT+1 óra  
Már elnézést, de:
melyik az autó nélkülözhető része:
a motor, (prog)
a karosszéria (graf)
vagy a benzin? (maps)
(+tuningosoknak a jó hang, erre nem tudtam jobbat )

JF - játékfejlesztés, nem pedig játékprogramozás (JP?)

Elvileg ennek helynek afféle gyűjtőhelyének kéne lennie minden jf bármely része iránt érdeklődőnek, minél több, annál jobb (persze adott színvonalat moderátorok által tartva).
   
ginco - Tag | 107 hsz       Online status #99059   2008.11.14 13:25 GMT+1 óra  
Idézet
Csizmás Kandur :
Az engine magában pont annyira nem ér semmit, mint egy 3d modell, vagy zenei gyűjtemény. Letöltöd az OGRE-t és akkor mi van? Az, hogy letöltesz hozzá zenéket, meg modelleket és összegányolódik valami, hát... az se játék igazándiból.


Lehet hogy önmagában nem ér semmit, de ha valaki maga készit engine-t arra mégis komolyabban kell tekinteni mint egy map-re, de végül is igazad van az még nem játék, de mégis engine fejlesztéshez másfajta tudás kell.
“Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos.”
(Albert Einstein)
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #99058   2008.11.14 13:16 GMT+1 óra  
Az engine magában pont annyira nem ér semmit, mint egy 3d modell, vagy zenei gyűjtemény. Letöltöd az OGRE-t és akkor mi van? Az, hogy letöltesz hozzá zenéket, meg modelleket és összegányolódik valami, hát... az se játék igazándiból.

Van egy építkezés tégla van meg majter oszt jó van, az már elég. Se terv, se nyílászárók, semmi, de a fal már áll. Az utcán leszólítunk valakit hátha tud szerezni ablakokat ajtókat. Hoz is valamit ami nem illik oda, de falbontással jó az. Feladunk még egy hírdetést hátha valaki lomtalanításből összekukázza a burkolatot, egyebeket is hozzá mindenféle design terv nélkül. Ez is kb így hangzott.

Ezt a hozzászólást Csizmás Kandur módosította (2008.11.14 13:22 GMT+1 óra, ---)
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #99055   2008.11.14 13:08 GMT+1 óra  
na hát akkor én is hozzászólok má'
tehát: az engine valóban közelebb áll egy játékhoz, mint akár egy zeneszám.
Ha egy játékot akarsz csinálni, tökmind1, h van zenéd, pályád, modelled, mindened, ha nincs engine. (no persze ez fordítva is igaz, de azért más, hiszen: )
Ha valaki egy engine-t fejleszt, (ha mondjuk játékról van szó), akkor v. megkér vkit, v. csinál magának pl. 1-2 modellt, amivel tud tesztelni. V. hangot... én most pl. cod1-ből "vettem kölcsön".
Na a lényeg, hogy attól, hogy van egy pályád, az szerintem eléggé messze áll a játékfejlesztéstől.
Idézet
Ennyi erővel mit keresnek játékfejlesztés portálon engine-k ?

Ezt már majdhogynem sértőnek vettem. (főként a fentebb leírtak miatt)
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #99053   2008.11.14 12:33 GMT+1 óra  
Ízlések és pofonok. Egy engine-ből inkább fejlődhet játék mint egy zeneszámból. Nem lenne sok értelme zenéket beregisztrálni szerintem erre a honlapra. A játékfejlesztéshez tartozik, az igaz, de jó ez az egész így, ahogy van, még az engine modult se díjazom.

Várom válaszod, miért nem lenne felesleges, szerinted?!
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #99051   2008.11.14 12:13 GMT+1 óra  
Nem.

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #99048   2008.11.14 12:05 GMT+1 óra  
Igaz, hogy hozzá tartozik.. nade nem nézne ki hülyén egy "Zene" modul a GP-k közt??
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #99047   2008.11.14 11:56 GMT+1 óra  
Játékfejlesztéshez tartozik ugyanúgy a 3d art, 2d art, mappolás, zenék és hangok készítése, kódolás, stb. Ennyi erővel mit keresnek játékfejlesztés portálon engine-k ? Erről lehetne valami rendes topicban is beszélgetni, mert egy kicsit eltértünk a tárgytól.

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #99046   2008.11.14 11:13 GMT+1 óra  
Idézet
Elf :
Pontosan! Ezért mondtam, hogy kellene külön kategória a zenéknek, mod-oknak, bárakármiknek, hátha ide lehetne csábítani a JF-re mindenféle emberkét, hisz itt is megmutathatja a tudását.


Játékfejlesztés honlapon zene??????????
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #99033   2008.11.14 02:17 GMT+1 óra  
Hát ezt nem tudom, végülis csak egy ötlet volt. De amiről itt dumálgatunk az már nem erről a projectről szól. Talán egy másik topicban kellene folytatnunk.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #99028   2008.11.14 01:14 GMT+1 óra  
Idézet
Elf :
Pontosan! Ezért mondtam, hogy kellene külön kategória a zenéknek, mod-oknak, bárakármiknek, hátha ide lehetne csábítani a JF-re mindenféle emberkét, hisz itt is megmutathatja a tudását.


Jó, csak itt is az lenne, hogy mindenki csinálja a saját kis dolgát. A programozó ír egy 2D shooter skeletont-t, a grafikus csinál 3D low poly modelleket autós játékhoz, a zeneíró meg valami ingyom-bingyom-ot egy stratégai stílushoz stb. Az enehéz, amikor rá kell venni másokat, hogy a saját dolgaiba dolgozzon bele. Ki fog kihez bedolgozni? Mi lesz a mérvadó? Grafika, zene, program?
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #99027   2008.11.14 00:29 GMT+1 óra  
Szevasz!

Elérhető valahol a map? Szívesen kipróbálnám, elég gyakran szoktam UT3-azni neten .
raytraceisten és übermedic
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #99026   2008.11.13 23:32 GMT+1 óra  
Pontosan! Ezért mondtam, hogy kellene külön kategória a zenéknek, mod-oknak, bárakármiknek, hátha ide lehetne csábítani a JF-re mindenféle emberkét, hisz itt is megmutathatja a tudását.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #99025   2008.11.13 23:03 GMT+1 óra  
Nem is lenne rossz. Így akár 10-15 ilyen gp-ből már majdnem össze is jönne egy játék.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #99021   2008.11.13 14:47 GMT+1 óra  
Idézet
Csizmás Kandur :
Ne adj ötleteket.



Tényleg olyan rossz lenne, ha lennének itt zenészek is, bele se merek gondolni.
- amúgy is olyan sok van errefele (+-0)

Ha lenne UT-m kipróbálnám a pályát, jól néz ki.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #99002   2008.11.13 08:04 GMT+1 óra  
Még el se olvastam, a hsz-eket, de már akkor tudtam, hogy balhézni fogtok amikor elolvastam hogy mi ez a project

...
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #98915   2008.11.11 13:16 GMT+1 óra  
Idézet
FZoli :
ide akár még zene is jöhetne.


Ne adj ötleteket.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #98887   2008.11.11 09:27 GMT+1 óra  
ez GP rovat, nem GJ rovat, ide akár még zene is jöhetne. Persze klasszikus értelemben véve tényleg játékokat várunk, a modul is erre lett kialakítva, de ne várjátok, hogy minden agyszüleménynek külön altípust hozunk létre, csupán azért, mert....szóval miért is?

Felrakta ide, dolgozott vele, nem elzavarni kell, hanem kritizálni
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #98873   2008.11.11 04:11 GMT+1 óra  
Esetleg lehetne itt a JF-en egy külön kategóriát csinálni az ilyeneknek map-ek, mod-ok néven, hasonlóan mint az "Új, egyszerű project" stb. Vagy van ilyen és csak én nem vettem észre? Ott jó helyen lennének ezek, sztem.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #98872   2008.11.11 04:07 GMT+1 óra  
Egyetértek.

   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #98870   2008.11.11 03:29 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Itt kajak rasszizmus van, mindenki csak azzal foglalkozik, hogy milyen a kód. Hát hova tűnt a játékélmény, a szórakozás. Egy játékot / mapot / modot / képet / videót ne az alapján ítéljünk már meg, hogy milyen bonyolult is lehet összekódolni.

Egyesek miért hiszik azt, hogy a játékfejlesztés a programozásból áll...


A játékfejlesztés nem csak programozásból áll viszont letölteni egy játékot és hozzágyártani egy mapot az messze nem játékfejlesztés.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #98852   2008.11.10 12:59 GMT+1 óra  
A díszítések nagy része hiányzik még, az alsó körfolyosót olyan gépház szerűségnek szánom (itt-ott kiszélesítve, hogy elférjenek a gépek). A lépcsőházat keskenyebbre kell vennem, kissé széles lett. A "kék szoba" a vezérlőterem, oda egy asztal kell majd egy-két székkel, meg valami számítógépnek tűnő eszköz. A két monitoron a két szint történései látszanak, ez szükséges az ellenségnek szánt "biofürdő" beindításához.
Az editorban van kismillió előre legyártott tereptárgy (pl. a kerekek, ládák), ez nagy segítség (a modellező és textúrázó képességeimet nem kell "fitogtatnom" ). Elég "csak izlésesen" összeválogatni őket (Több féle faj cuccai, nem árt, ha nem rakom ész nélkül ezeket egy pályára).
Ezen a mapon nagyjából megtanulom az editor dolgait (van bőven), aztán később jöhet valami komolyabb (egyedi textúrákkal azért lesznek "művészi" gondjaim), ami nem csak a beépített dolgokon alapszik.
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #98846   2008.11.10 12:22 GMT+1 óra  
Szerintem nem baj, hogy felraktad ide, a legtöbb játékhoz szükség van level designer-re is. Így legalább képet kaphatunk arról, ilyen téren mennyire vagy ötletes. Ebben az esetben persze senki nem fogja dicsérni a kódot vagy a grafikát, viszont azt érdemes díjaznunk, hogy egy-egy pálya/szoba teljesítéséhez milyen logikai feladványokon keresztül vezet az út (lásd HL2-ben a fizikára is szükség volt a továbbjutáshoz).
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #98838   2008.11.10 11:47 GMT+1 óra  
Itt kajak rasszizmus van, mindenki csak azzal foglalkozik, hogy milyen a kód. Hát hova tűnt a játékélmény, a szórakozás. Egy játékot / mapot / modot / képet / videót ne az alapján ítéljünk már meg, hogy milyen bonyolult is lehet összekódolni.

Egyesek miért hiszik azt, hogy a játékfejlesztés a programozásból áll...

A mapon egyébként a falak miért üresek? Tessék oda is durva kontentet pakolni lámpákkal, szobrokkal, fasza kis építészeti elemekkel, oszlopokkal. A nagy tereknek legyen valami kis alakja, a doboz folyosókat / szobákat nem szeressük. A zöldes fények és a rácsok viszont nagyon tutik, ha viszel bele pár industrial cuccot mint pl csövek, frankó map lesz.

Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2008.11.10 11:56 GMT+1 óra, ---)

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #98832   2008.11.10 09:34 GMT+1 óra  
-Az UT3 saját editorával készült
-Csak egy pálya, de legjobb tudásom szerint ez is a MOD kategóriába tartozik.
-A map regisztrálását a moderátorok nem ellenezték, ezek szerint belefér. A pályagyártás is a játékfejlesztés részét képezi.
-Programozói tudás nem sok kellett hozzá, legalább is ehhez a maphoz nem kellett. Aki mélyebben benne van, az kihasználja a beépített script nyelv (ránézésre olyan c szerű) lehetőségeit. Egy-két game-creator progi úgyszintén nagy programozói tudást igényel.
-Első pályám (a neve is azért Beginning, valahol el kell kezdeni), sok kívánni valót hagy maga után. Kicsit egysíkú, talán a későbbi műveim jobbak lesznek.