játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5504
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2528

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

DMBeginning
MAP az Unreal Tournament 3 játékhoz
Kategória: FPS
A projectről:
Életem első ilyen projektje.
A pályán egyetlen megfelelő pillanatban leadott lövés segítségével vegyianyag fürdőt vehet néhány ellenfeld, ha megalálod az erre szolgáló eszközt.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
UE3;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.11.01.
2008.12.
Beküldve:
2008.11.09 09:04
Fejlesztő:
Akybron (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: akybron@gmail.com
Tagok:
beküldő: Akybron
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 60%

Képek - DMBeginning

2008.11.30. 10:57

2008.11.30. 05:39

2008.11.30. 05:39

2008.11.30. 05:39

2008.11.30. 05:39

2008.11.30. 05:38

2008.11.09. 09:12

2008.11.09. 09:12

2008.11.09. 09:12

2008.11.09. 09:11

2008.11.09. 09:11

2008.11.09. 09:11

Fejlesztési napló - DMBeginning
Akybron 2008.12.01. 10:57
A letöltés linkje megváltozott
Akybron 2008.11.30. 10:58
Új verzió: dm-beginning_beta_009
Akybron 2008.11.30. 05:44
Új verzió: dm-beginning_beta_008
Kicsit szépült a pálya
Tettem fel néhány új képet
Akybron 2008.11.27. 13:25
Új verzió: dm-beginning_beta_006
- Két gép talapzatra került
- Néhány díszítóelem bekerült
- A lépcsőház arányai változtak
- Egyéb apróságok
Akybron 2008.11.16. 06:50
Feltettem a beta_003 verziót.
Változások:
- A körfolyosóba le lehet jutni a lépcsőházon keresztül is
- A körfolyosóba bekerült néhány gép (a helyük "kivágva").
- Néhány felvehető tárgy helye megváltozott.
Akybron 2008.11.10. 09:36
Egy hete fejlődik a dolog, már elérte a játszható állapotot. A pálya fő szerkezete megvan, a textúrák nem véglegesek, sok díszítő tereptárgy hiányzik.

Hozzászólások - DMBeginning
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #100291   2008.12.08 03:39 GMT+1 óra  
Nah leteszteltem a pályát, de nem sikerült elindítanom a savözön-t (csak lenyitni a rácsokat).

Amik így első körben lejöttek

1. Kicsi a pálya (ami nem annyira gond mert pörgős)
2. Elég egyhangúnak tűnik elsőra (igaz hogy béta 009 még tehát javulhat)
3. A tárgyak mérete mintha nem lenne a legjobb (a hordó akkora kb mint a karakterem, és általában kisebbek szoktak lenni)
4. Láttam nem odaillő dolgokat is (pl egy pad), és nekem nem látszott egy egységed design elképzelés a pályáról.
5. Jó lett volna online is tesztelni
raytraceisten és übermedic
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #99718   2008.11.26 20:50 GMT+1 óra  
Ne akarjátok már állandóan hasonlítgatni a dolgokat.
Azért tettem föl, hogy "csináltam egy ilyet, nézzétek meg, hogy milyen".
Akit érdekel, és megvavan neki az UT3 letölheti, kipróbálhatja.

kuzanth: COD4-em nincsen, csak az UT3 van a gépen. Évekig nem igazán játszottam, de ez most megtetszett.
   
tescodr - Tag | 103 hsz       Online status #99692   2008.11.26 05:18 GMT+1 óra  
lord_crusare okok persze nem hasonlítható össze de ebben is sok meló,,és eszemben sincs vitázni peace
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1324 hsz       Online status #99685   2008.11.26 03:34 GMT+1 óra  
Idézet
tescodr :
baz hát hallod ha ennyire szakértők kommentelnek,akik a pályaszerkesztést semmibe veszik mondván az nem játékfejlesztés akkor nyugodtan, megvan a vélemény róluk,
a pályaszerkesztés ugyan úgy része a játékfejlesztésnek mint bármi más pl:programozás vagy grafika,aki ezt nem ismeri el az hülye..már bocs
epic fail



Senki nem mondta, hogy nem "része" a játékfejlesztésnek, itt csak arról volt szó, hogy a bele feccölt munka nem hasonlítható össze egy játék elkészítésével (nem szeretném viszont újrakezdeni a vitát, amit egyszer már lezártunk, csak gondoltam szólok).

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #99668   2008.11.26 01:11 GMT+1 óra  
Tudom, ez kicsit off lesz, de véletlenül CoD4-hez nem csinálsz pályát? Mert custom mapokat gyűjtünk. Na, off off.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
tescodr - Tag | 103 hsz       Online status #99664   2008.11.25 23:07 GMT+1 óra  
baz hát hallod ha ennyire szakértők kommentelnek,akik a pályaszerkesztést semmibe veszik mondván az nem játékfejlesztés akkor nyugodtan, megvan a vélemény róluk,
a pályaszerkesztés ugyan úgy része a játékfejlesztésnek mint bármi más pl:programozás vagy grafika,aki ezt nem ismeri el az hülye..már bocs
epic fail
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #99533   2008.11.23 02:12 GMT+1 óra  
hat amint lattad, regelni regelheted, csak te is fogsz kapni a fejedre, es az offtopicban megint napokig csak ez lesz a tema xD