játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

SpaceGladiators
Space Arcade
Kategória: TPS
A projectről:
Nem túl régen kezdtem el a fejlesztést, a célkitűzésem 1 élvezhető játék készítése.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual c++, 3dsmax,;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006.02.01
2006.08.01
Beküldve:
2006.04.21 07:31
Fejlesztő:
OneAndOnly (1 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: warlock
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 37%

Képek - SpaceGladiators
játszadozás shaderekkel 2
játszadozás shaderekkel 2
2006.08.04. 05:53
játszadozás shaderekkel
játszadozás shaderekkel
2006.08.04. 05:53
interface2
interface2
2006.06.16. 14:31
interface
interface
2006.06.16. 14:30
1 pár új cucc
1 pár új cucc
2006.06.16. 14:30
De én jól kiosztottam:D
De én jól kiosztottam:D
2006.05.17. 05:42
Nagyon ugrált az Ai
Nagyon ugrált az Ai
2006.05.17. 05:42
Rocket Test 1
Rocket Test 1
2006.05.15. 06:54
Shock wave
Shock wave
2006.05.07. 15:00
Kövezzetek meg de nem bírtam ki hogy ne rakjak fel 2 újabb képet
Kövezzetek meg de nem bírtam ki hogy ne rakjak fel 2 újabb képet
2006.05.07. 15:00
Majd felrobbanok a dühtől az egyre sokasodó bugok miatt, azért lassan haladok
Majd felrobbanok a dühtől az egyre sokasodó bugok miatt, azért lassan haladok
2006.05.07. 09:57
Robbanjunk hát
Robbanjunk hát
2006.05.07. 09:55
új engine effect2
új engine effect2
2006.05.07. 09:55
új engine effect
új engine effect
2006.05.07. 09:54
Bum Bum BUM
Bum Bum BUM
2006.04.27. 12:07
Bum Bum
Bum Bum
2006.04.27. 12:06
Első bigbum:)
Első bigbum:)
2006.04.27. 08:29
Archenemy hajója
Archenemy hajója
2006.04.27. 08:27
Néha a kisérletek rosszúl sülnek el:D
Néha a kisérletek rosszúl sülnek el:D
2006.04.26. 04:28
Új model új kezdet
Új model új kezdet
2006.04.22. 16:49
Új model új kezdet
Új model új kezdet
2006.04.22. 16:48
Új model új kezdet
Új model új kezdet
2006.04.22. 16:48
Új model új kezdet
Új model új kezdet
2006.04.22. 16:48
Végre kicsit mozgalmasabb
Végre kicsit mozgalmasabb
2006.04.21. 08:00
Végre kicsit mozgalmasabb
Végre kicsit mozgalmasabb
2006.04.21. 08:00
Végre kicsit mozgalmasabb
Végre kicsit mozgalmasabb
2006.04.21. 08:00
Végre kicsit mozgalmasabb
Végre kicsit mozgalmasabb
2006.04.21. 07:59
Egy tool
Egy tool
2006.04.21. 07:55
Kezdetekben
Kezdetekben
2006.04.21. 07:55
Kezdetekben
Kezdetekben
2006.04.21. 07:54
Kezdetekben
Kezdetekben
2006.04.21. 07:54
Kezdetekben
Kezdetekben
2006.04.21. 07:54

Fejlesztési napló - SpaceGladiators
warlock 2006.09.26. 05:04
Hosszú idő telt el azóta, hogy utoljára frissítettem a projectet.
Természetesen nem véletlenül, mivel mostanában nem igen akadt időm vele foglalkozni.
Végülis úgy döntöttem hogy leállítom a projectet,
mivel időm nem lesz már fejleszteni és úgy gondolom,
hogy amit el lehetett elértem a fejlesztésével.
Talán majd újra kezdem a fejlesztését, ha újra referencia munkára lesz szükségem,
addigis,
Köszönöm mindenkinek a rengeteg segítséget, tanácsot,
és dícséretet mindenkinek jó és örömteli fejlesztést kívánok.
warlock 2006.08.04. 05:51
Hellósztok
Közel 5 hónapja kezdtem el a fejlesztést. 5 hónapnyi szórakoztató bár néha idegtépő munkálkodás után, úgy tűnik elérkezett arra a pontra a project, hogy új útra lépjen.
Vagyis a jelenlegi project fejlesztése lezárul.
Bár kezdetekben úgy terveztem hogy teljesen végig viszem a tervemet, most mégis úgy gondolom hogy ideje új utat keresni a számára, amely talán látványosabb és élvezetesebb is lesz.
Egy ideig biztosan nem fogtok hallani túl sokat a fejlesztésről, bár talán majd a későbbiekben annál többet.
Addigis szorítsatok hogy minnél nagyobbat durranjunk, mikor leközöljük az első screenshotjainkat.
Búcsúzóul egy kezdetleges shaderes videó tőlem a http://oneandonly.hu/shader.avi címen.
warlock 2006.07.19. 11:59
A Valvetől tanulva kiegészítettem a játékot portálokkal amelyek segítségével pillanatok alatt akár a pálya másik felére is eljuthatunk.
Mi magunk is képesek leszünk ilyen kapukat lehelyezni és a pályák is tartalmazhatnak 1-2 beépített kaput magukban.
Demo majd azután ha kijavítottam az ati kártyák hiábáját és lesz motionblur.
warlock 2006.07.17. 13:33
Nah kicsit félre tettem a hálózati protokol fejlesztését. Nem könnyű úgy haladni hogy nincs az ember mellett még 1 gép...
Azért értem el eredményeket mint az már előbb is írtam és talána későbbiekban folytatom is a fejlesztését.
Azonban hogy jobb hírekel is szolgálhassak elkészítettem a hangrendszert és ki is próbálhatjátok.
NEM NEVETNI AZ EGYSZERŰ EFFEKTEKEN azt is én csináltam...:)
warlock 2006.06.30. 09:45
Kis lépés 1 tapasztaltabb programozónak, de nagyobb lépés ennek a projectnek a fejlődésében az a tény hogy 2006.jún.30 18:30 kor megtörtént az első távolsági kapcsolódás 2 gép között.
Bár itt annyira nem számít a távolság, de azért számomra megmosolyogtató hogy 1 kis finomhangolás után tőlem 250kmre is futot a program.:) Sok köszönet TPGnek a server futatásáért nélküle nem jöhetett volna létre a kapcsolat.
warlock 2006.06.23. 03:27
Gondoltam hátha akad akit érdekel hogyan halad a fejlesztés. A múltkor írtam hogy elképzelhető hogy megpróbálom a játékot online környezetbe fektetni. Vagyis lehetséges lesz interneten vagy lokális hálózatban játszani.

El is kezdtem a tervezés, eleinte DirectInputal akartam megvalósítani a kommunikációt, de ennek több hátránya lett volna mint előnye. Mint megtudtam az M$ messze nem támogatja annyira mint gondoltam(meglepő...), másrészről ha ezt a csillivilli megoldást választanám, lemondhatnék a linux serverekre való portolásról. (persze kicsi az esélyen hogy erre valódi szükség lenne a közeljövőben, de a későbbi projectekben még jól jöhet hogy kezdetekben is ezzel a szemlélettel álltam a dologhoz)

Ahogyan új keletű winsock tudásommal felvértezve, elkezdtem mélyebben átgondolni a dolgokat, rá kellett döbbennem milyen fontos a megfelelő protokol kialakítása a server kliens számára, hiszen elég behatárolt a hálózaton átküldhető adatmennyiség. (Természetesen főleg internetre célzok)
4 nap alatt 4 szer terveztem újra a protokolt, remélem azért lassan közelítek a végleges verzióhoz. Bár még mindig rengeteg a szürke folt.

A jelenlegi verzió nagyjából a következőképpen működik:
A kliensek megkapják a játékosuktól az utasításukat, ezeket az utasításukat halmazba fogják egy előre definiált rendszer szerint. Az így kapott adathalmazt kapja meg a server és küldi el a többi kliensnek. A kliensek a megkapott adatokat feldolgozzák. A végletekig leegyszerűsítve ez olyan mintha a elküldeném az aktív billentyűk listáját a másik kliensnek és az abból számítaná az egységeid mozgását. Azonban ennek a megvalósításnak van 1 hatalmas hátránya, mégpedig hogy nagyon könnyen „szétcsúszhat a világ” vagyis nem ugyanazt fogod látni az egyik kliensen mint a többin. Ezért szükség lesz egy stabilizáló eljárásra ami megpróbálja egy síkra hozni a kliensek világait. (már megint jól megmondtam a frankót:)) Azonban ez a művelet nagy adatforgalmat igényel a servertől és a kliensektől egyaránt ezért az elvégzése kliensenként elcsúsztatva „nagyobb” időközönként fog bekövetkezni.
Az egyetlen előnye ennek a megoldásnak hogy viszonylag kicsi sávszélességet igényel a szervertől így lehetővé teszi akár 10 player számára is hogy 1 átlagos internetkapcsolattal rendelkezős pc is képes legyen a szerver feladatainak az elvégzésére.

Kicsit talán a sötétben tapogatózok és talán nagyon távol állnak a valóságtól az elképzeléseim, de tudtommal Tigrisen kívül senki nem próbálkozott még hasonló jellegű feladat megvalósításával a portálon.
Talán van akit érdekel a fejlesztés folyamata ezért törekszem majd a különféle szakaszok befejezése után beszámolót írni.
warlock 2006.06.17. 12:37
Kész lett végre a 0.4 -es demo.
Jópár új fegyver bekerült a játékba valamint új mozgásformákkal egészült ki az irányítása a hajónknak.
kicsy segítségének köszönhetően elkészült a játék interface.Ezer évig hála neki sztem egészen jó lett ;)
Vincent is szaporázza a fejlesztést elkezdet 1 intro renderelésén dolgozni, de limitált hardware miatt kicsit döcögősen halad.:) Valamint készülget a menü conceptje is.

Úgy döntöttem mivel a játék offline lett túl élvezhető megpróbálkozok egy egyszerű kliens - server kapcsolat kidolgozásán, hogy lehetőség legyen multiplayerben is próbálgatni egymás képességeit.:D
warlock 2006.06.06. 02:18


Nah elhatároztam ha már adományt nem kapok akkor is kijavítom a bugot.
Kérek minden ati 92xx es kártyával rendelkező egyént hogy szedje le ezt a filet. A két exet másolja be a játék könytárjába(oda ahol a többi exe van) és indítsa el, hagyja minimum fél percig futni közben esetleg az alap billentyűkkel irányítsa a hajót attól függetlenül hogy látja vagy sem. Mind 2 fájlal végezze el ezt a műveletet.
Utána pedig itt vagy a csapat fórumában jelezze a tapasztaltakat. most kivételesen nem érdekel olyasmi hogy nem volt effekt vagy esetleg nem láttál semi, csak az hogy megfagyott e futás közben vagy sem ha igen mikor és mit írt ki.
Előre is köszi.
spacegladiators.uw.hu/download/ati92xx.zip
warlock 2006.06.03. 10:32
Új demo került fel, kint van a linkje illetve az új oldalról is elérhető.
Vincentnek hála elindult a csapat fóruma is.
warlock 2006.06.01. 23:20
Pár hónapja amikor elkezdtem a fejlesztést nem gondoltam volna hogy eljutok arra a pontra hogy hpg lesz a projectből, és főleg nem gondoltam volna hogy ilyen hamar. Azért úgy gondolom hogy köszönet jár ezért HomeGnome mesternek és a portál vezetésének többi tagjának is.
Szerettem volna a hgp bejelentésével egy időben közzétenni egy őrülten lövöldözős csak jó eseteben életben maradós demot, de mivel még az Ai nehezen bírkózik meg egy 50 aszteroidából álló, folyamatosan mozgó halmazban való mozgással úgy gondoltam szánok még a fejlesztésére 2-3 napot és majd inkább 1 kicsit kiforrottabb ellenféllel jelentkezek.
Jelengleg 4 induló hajó esetén ebben az aszteroida mezőben az Ai eddig mért legjobb ideje 2 perc 30 másodperc. (vagyis ameddig életben maradt:D) Most is mint mindig próbálom a legtöbbet ellérni vagyis hogy konvergáljon a végtelenhez a vezetett idő
Vincent sem lógatja a lábát összeütött 1 lapot 2-3 nap alatt és azt egyenlőre feldobtuk az uw szerverére, ha gondoljátok nézzétek meg. Természetesen mint mindig, erre is várjuk az segítőkész kritikákat. Asszem ez lesz a csapat jelmondata:D
warlock 2006.05.22. 10:58
Hát kicsit régen jelentkeztem frissítéssel, de úgy gondoltam addig nem is érdemes nagyon demoval ugrálni míg nem működik az Ai.
Folyamatosan fejlesztgetem a játék mesterséges uninteligenciáját, de meg kell hogy mondja nagyon lassan haladok vele. Valahogy nehezemre esik vele foglalkozni.... :( Azért jövőhét elejére szeretnék előrukkolni egy újabb demoval, ahol már kedvetekre lövöldözhetitek egymást az Aivel. Persze előfordulhat hogy túl ügyesre sikerülnek az ellenfelek és ebben az esetben bővíteni fogom a játékos mozgási képességeit.(ami természetesen plusz időt igényel) Kezdetektől fogva tervbe van véve amolyan zérógravitációs meghajtás, magyarán képesek leszünk megfordulni a tengelyünk körül, miközben 1 irányba haladunk, ezenkívül jobbra-balra fogunk tudni araszolni.
Lefolyt némi víz a Tiszán mióta megkaptam Archenemytől a hajómodelt és azt a nagy kalap jó tanácsot amit azóta is próbálok szem előtt tartani, de sajnos mivel szabadideje neki is korlátolt nem igen tud többet segíteni a grafikai munkákban. Mivel rengeteget segített a fejlesztés kezdeti stádiumában, amolyan tiszteletbeli tagként szeretném majd felvonultatni a fejlesztők listájában ha majd egyszer elérünk arra a pontra.
Nem tévesztettem a többesszámmal mivel azért jó dolgok is történtek a projekt háza táján, bizony bővült a csapat Vincent személyével aki amolyan mindenes grafikus szerepét fogja betölteni. Több feladatot is kiosztottam neki hogy nyugodtan tudjon dolgozgatni tőlem függetlenül.
warlock 2006.05.08. 13:18
Van fent új demo, ebben már lehet robbani.
A fegyver rendszer addig várat magára míg nem találkozok archenemyvel:)
Mert ha már belefogok akkor megcsinálom az összes fegyver osztályt készre.
Észrevételeket továbbra is várok. Remélem ez már tisztességesen fog menni mindenkinél.
warlock 2006.05.07. 10:28
Hello all avagy béke mindenkinek.
Az utóbbi időben nem nagyon jelentkeztem, hogy megmondjam az igazat minden szabad időmben játszottam vagy egyéb tevékenységet végeztem. Nem tehetek róla, ha nekem bejön 1 játék akkor 4-5 napig tudom nyomni, aztán megunom és jó darabig semmi kedvem játszani. Eve-onlinoztam hogy egészen pontos legyek, de hogy miért is fontos ez a projekt szemszögéből az egészen egyszerű. Rájöttem hogyan lehet „energia takarékosan” megcsinálni az effekteket. Az ötlet 1 része az eve-onlineból másik pedig a jó öreg, de még mindig megbecsült Haegemoniából való. Az alap ötlet még pedig az hogy az engine effektjét a condentlineal egyetemben sokkal látványosabban és kevesebb számítás árán is meglehet valósítani. Mégpedig úgy hogy 45 fokkal elforgatot planeket használok az effekt megjelenítésére. A többség szerintem érti hogy hogy értem, a többiek pedig jelezzék ha érdekli őket.
A másik dolog viszont amit észre vettem hogy a PointSprite jelentős teljesítmény visszaesést eredményez még 1 6200as kártyán is, bár azt nem tudom hogy növelné e a teljesítmény ha a proceszorral számolnám a spritok elhelyezését.
Egyenlőre demo nincs mert még rengeteget kell szórakozni a robbanás effektekkel. Bár lassan kezdem unni hogy még mindig a sprite rendszerrel kell foglalkoznom.
Teljesítmény növekedést ígértem és arról pedig annyit hogy jelenleg a robbanások nélkül 130 fps is előfordul. (vele együtt 60 ig is leesik amiért jelenleg én a pointspriteokat okolom)
Demoval majd akkor jelentkezem ha a robbanások már rendbe lesznek rakva.
Jelenlegi terveim céljaim a robbanások rendbe rakása , a kódnak új szerkezet kölcsönzése, fegyver rendszer kialakítása és rögtön utána jöhet az AI. Egyenlőre rettegek tőle mert eddig nem foglalkoztam vele és ami azt illeti kicsit félek 1 folyamatosan változó környezetben való útkereséstől. Azért remélem nem ezen fog elbukni a projekt.:D
warlock 2006.04.27. 08:25
Bár mostanában nem akartam feltenni újabb demot mégis felraktam egyet mivel kíváncsiak voltak a vbos explosion effektre. Véleményeket lehet írni az effektről meg úgy általában is. Természetesen még változni fog az effekt mivel vmi gigantikusabbat akarok, bár még nem tudom hogyan fogom elérni:)
warlock 2006.04.26. 06:28
Nem tehetek róla nem bírok magammal:)
újabb demovan fent
warlock 2006.04.25. 15:29
Rövidke kihagyás után újra itt vagyok.:)
Javított camera, irányítási rendszer, jobb particle rendszer és utoljára de elsősorban FrustumCull. Hála syam segítségének http://users.atw.hu/syam/stuff/plane%20extraction.pdf alapján sikerült összehoznom egy kis telejesítmény növekedést remélem érezhető lesz.
Továbbra is érdekelnek az fps értékek és tapsztalatok.
Elnézést a jobb kártyákkal rendelkezőktől mert elképzelhető hogy igen nagy fps ingadozások történhetnek játék közben.
warlock 2006.04.23. 09:08
Nah ahogyan megígértem felraktam az új demot pár kisebb javítással. Az exe paraméterezhető olvassátok el a readmet.
Továbbra is várom a véleményeteket az mxesektől pedig fsp értékeket. Reményeim szerint 30nál alacsonyabbat nem fogtok kapni.
warlock 2006.04.22. 04:51
A tegnapi publikus teszt jó pár dologra felhívta a figyelmem ami fölött én elsiklottam. Gondoltam összefoglalom mire is jutottam.
A camera rendszer problémája igen jelentős mondhatni a felülnézeten kívül egyik nézet sem használható, és ezen változtatni fogok. A camerát a hátsó nézetnél kiemelem a hajó síkjából így jobban átlátható lesz a terep. A felülnézetnél a zoom dinamikusan gyorsuló lesz. A szabad pontú camera zoomolása hasonlóképpen fog alakúlni. A belső nézet mozgását pedig vektorizálni fogom, ezáltal talán nem fog úgy rángatni mint most.
Remélem ez majd javít a játékélményen.
A másik talán ezeknél is nagyobb probléma az alacsony fps, főleg a 4es szériájú nvidia kártyákon, ezért jelen pillanatban főleg 2 dolgot okolok. Az egyik az hogy a hajók modelje 25000poli ami kicsit sok, a másik dolog amire gyanakszom hogy mivel a particle rendszerem pointspriteon alapul ami az összes pozicionálási számítást a kártyára bízza jelentős mértékben lefoglalja a 4es széria csekély számítási lehetőségeit. A megoldást egyrészt talán az Archenemy által készített új model fogja jelenteni másrészt a sprite rendszert dinamikusabbra fogom venni. Ezt értsd úgy hogy az fpst és a távolságot figyelembe véve fogja meghatározni a részecskék számát.
Volt aki máris hiányolta a robbanást, természetesen lesz. Bár úgy vélem hogy bizonyos játék modokban csökkentené a játszhatóságot ha az első ütközés után felrobbannánk ezért a fogócskában és a bombafutásban ennek nem fogok túl nagy szerepet biztosítani. Vagyis nehezen lehet majd felrobbanni.
Köszönöm mindenkinek a közreműködést.
Miután kijavítottam a problémákat újra jelentkezek egy már (reményeim szerint) jobb demóval.
warlock 2006.04.21. 07:48
Gondoltam talán illene vmi bővebb információt nyújtani a projectről. Az alap ötlet végül is 1 egyszerű kis arcada játék eget rengető grafika nélkül, új játék elemekkel. Modok lesznek (fogocska, bomba futás, deatmach, teammatch). A teammatchben parancsokat adhatunk a másik két partner hajóknak. Deatmatch gondolom nem szorul magyarázatra. A bomba futásban tulajdonképpen 1 hajó időzített bombával indul amit el kell paszolnia. A fogócskában pedig mindenki minket akar megfogni.
Jelenleg ott tartok hogy az alapdolgok készen vannak, az effekteken és az AI-n dolgozok.
Örülnék ha csatlakozna 1 grafikus hozzám, ha csak annyi időre is hogy összerakna 1 emberes designt (menü,kezelőfelület) a gamenek. Persze tudom hogy szinte ez lehetetlen, de a „reményhal meg utoljára”.:D

Hozzászólások - SpaceGladiators
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #32450   2006.10.16 04:23 GMT+1 óra  
Okay Talán egy kicsit mostanság több időm lesz (jövő héttől), szóval akkor majd megdumáljuk!
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #32446   2006.10.16 03:43 GMT+1 óra  
Hát kedvem az volna. Ma tudom meg hogy milyen új projectet oszt rám a főnök. Utána ha gondolod majd felkereslek msnben és megdumáljuk.

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #32444   2006.10.16 02:47 GMT+1 óra  
Láttam mit írtál Carlos topicjába. Érdekel még a kooperáció? Jövő héten pont szabin vagyok, s ha igaz, annak nagy részét kódolással szeretném tölteni
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #31214   2006.09.28 05:15 GMT+1 óra  
Én csak a képek alapján tudok itélni, mert itt a melóhelyen ócska integrált VGA van otthon meg nem jut időm kipróbálni a GP-ket, de a képek alapján is nagyon jó, szóval érdemes lenne folytatni egyszer.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #31080   2006.09.27 13:01 GMT+1 óra  
Valóban jó kis game, én is nagyon élveztem a játékot! Ilyen nagyszerű GP-t nem szabad a süllyesztőben hagyni, muszáj befejezni, ez kötelesség.

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #31077   2006.09.27 12:05 GMT+1 óra  
Nem kéne nem elővevős jövőt tervezni neki, kár lenne érte.
Annol letöltöttem a demo-t, játszottam is vele, jó erős ellenfelek, bár néha bepörögnek.
Mire én hasonló szintet érek el a saját cuccommal...
A lényeg: Próbálj neki időt szakítani (jó, persze tudom, hogy nehéz, hasznosat én is csak hétvégeken tudok alkotni, néha még akkor sem), mert jó!!!
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #31072   2006.09.27 11:32 GMT+1 óra  
fiókba süllyesztős ameddig idő vagy lehetőség nincs rá elő nem elővevős jövőt tervezek neki...

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #31056   2006.09.27 08:04 GMT+1 óra  
He! Némmá! Ki van itt?

Na, kérem. Mr. Warlock.. nyilatkozna róla, hogy milyen jövőt szán a Space Gladiators frencsájznak?
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #31045   2006.09.27 07:13 GMT+1 óra  
befolyásolja....
kapcsoldbe a vsyncet és nem lesz gond
jólvan tudom, de erre már nem jutott időm....

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #31036   2006.09.27 06:49 GMT+1 óra  
Milyen vasad van? Nekem 3000+ AXP, 6600GT, normális sebességgel ment... (bár nem figyeltem, a VSync befolyásolja-e)
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #31021   2006.09.27 04:40 GMT+1 óra  

Néha olyan hamar levadásztak, h azt sem tudtam hol vagyok
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #30972   2006.09.26 08:56 GMT+1 óra  
Huh, kipróbáltam. Ezen a kártyán fut rendesen, de ... lehet valahogy a sebességet csökkenteni? Alig lehet látni ahogy röpködnek az ellenfelek.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #30964   2006.09.26 08:21 GMT+1 óra  
Én nem is temetem!
SpaceGladiators rulez
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #30962   2006.09.26 08:07 GMT+1 óra  
Még azért ne temessétek... Warlock-al dumáltunk párszor erről!
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #30958   2006.09.26 07:50 GMT+1 óra  
Lett volna?
Kipróbáltam, már most nagyon jó szerintem
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #30932   2006.09.26 05:08 GMT+1 óra  
Hát sajnálom, hogy leáll a fejlesztés, igéretes játék lett volna.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #24360   2006.08.07 02:13 GMT+1 óra  
jaja vmi olyasmi jutott nekem is eszembe majd ha ráérsz megdumáljuk

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #24357   2006.08.07 00:35 GMT+1 óra  
OMG! WTF?! Az első Shaderes kép ("Játszadozás shaderekkel" qrva jó! Valamiért B5 jutott eszembe róla, kb. így nézne ki egy vorlon-árny hibrid
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #23166   2006.07.28 18:23 GMT+1 óra  
talán... majd meglátjuk

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #23164   2006.07.28 18:15 GMT+1 óra  
bazzeg, ez kjól néz ki? SG szerű gámát nyomsz pocket PC-re???
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #23070   2006.07.28 03:54 GMT+1 óra  
jah felvettek a m$ hez pocketpc tervezőnek

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #23043   2006.07.27 19:33 GMT+1 óra  
PocketPC-t tervezel?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #23040   2006.07.27 18:27 GMT+1 óra  
Hát egy ideje nem frissítettem a projectet és talán egy ideig még nem is fogom, de gondoltam megmutatom hogy jelenleg mivel foglalkozom

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #22232   2006.07.20 03:41 GMT+1 óra  
Igen ez egy aprócska bug, hogy miután újra indítottad a gamet nem mindig kerül a robbanás lejátszásra. Valójában abból jön a hiba, hogy az újraindítás csak ideiglenes megoldás és csak feltölti a hp-kat de nem initál újra.
Amúgy nem szoktam én ötleteket lopkodni vagyis nem szánt szándékkal, de ez sztem illik a játékba és nagyon megtetszett.

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #22185   2006.07.19 16:38 GMT+1 óra  
Igen, azóta már próbálgattam párszor, és abból erre következtettem, de ez csak néha van, sok esetben csak úgy eltűnök, és nem marad doboz utánam...
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #22184   2006.07.19 16:34 GMT+1 óra  
Akkor bizony kilőttek
*-gal resetelhetsz
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #22183   2006.07.19 16:29 GMT+1 óra  
Öhh az normális ha egy doboz lettem? Esküszöm nem csináltam semmi rosszat, de egyszercsak egy doboz lett az űrhajóból...
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #22138   2006.07.19 13:01 GMT+1 óra  
Hamar sikerült lenyúlni a Portal ötletét. Ugyanúgy át is lehet látni az egyik portálból a másikba mint a Portal-ban meg a Prey-ben?
Reality is almost always wrong. - House

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #21888   2006.07.18 03:05 GMT+1 óra  
ha hozol 1 gépet az enyém mellé 1 hétre akkor igen

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #21887   2006.07.18 02:54 GMT+1 óra  
Pff... De LAN-on lehet majd nyomni, ugye?
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #21857   2006.07.17 13:35 GMT+1 óra  
új demo

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #21098   2006.07.08 01:57 GMT+1 óra  
Szerettem volna lehetőségeimhez képest megismerni az összes lehetséges megoldást.
Bár az az igazság egyre inkább vannak kétejeim azzal kapcsolatban hogy mások is ezzel a megoldással csinálnák. Mivel minnél összetettebb egy játék protokolja annál bonyolultabb lesz asynchronnal az adatok fogadását elvégezni. Míg blokoló moddal könnyű felépíteni egy szabályrendszert amivel nem lenne nehét követni a protokol előírásait.
Azért adok még egy napot az asynchronnak hátha megérzem a lényegét. Aztán tényleg újra írom a klienst.
Bár az is igaz mivel nem nagyon lesz központi szerver, vagy hasonló az egész csak érdekességképpen lesz megcsinálva gyakorlatilag a teszteken kívül nem hiszem hogy nagyon lenne bárkinek is alkalma játszani online.

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #21096   2006.07.08 00:48 GMT+1 óra  

Minigame-en rád nagyon számítottunk, azért ha lehet, jólenne ha indulnál

Block-os megoldás miért nem jó? Ha az működik is... Lényeg, h legyen már online játszható verzió is!
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #21093   2006.07.08 00:08 GMT+1 óra  
Dolgozom rajta
Az az igazság hogy a server egy alap verziója már majd egy hete kész van, ahogyan írtam létrejött már egy adatcsere egy pécsen futó szerver és a nálam futó kliens között. A gondok viszont ezután jöttek igazán. Szerettem volna mind az asynchronos mind a blokos megoldást kipróbálni, és legalább felületesen megismerni a fejlesztés közben. Ami azt illeti sikerült is. A blokos megoldással nagyon elégedett vagyok mert lehetővé teszi (igaz szálak útján) hogy a kommunkáció lineáris logika alapján folyon. Viszont az asynchronos megoldás, amiben a klienst írom jóval több fejtörést okozott eddig mivel a kommunikáció "per frame" történik és így nem számíthatok arra hogy egy frameben megérkezik az összes információ, és így lehetővé kell tenni az adatbufferek folytathatóságát, ami igen bonyolultá teszi az egész kódot és mondhatni megbízhatatlanná.
A probléma természetesen az én készülékemben van, mivel nagyon valószínű hogy nem megfelelő logikával állok az asynchronos megoldáshoz. Az érme másik fele hogy senkit nem ismerek aki tudna ebben a témában segíteni vagy legalább utat mutatni és sehol nem találtam cikket az eddigiekben amely a legkissebb mértékben is közelebb vinne a megfelelő gondolkodáshoz.

A minigamehez csak az ötleteim szedtem eddig össze, csináltam 1-2 concept képet meg hasonlók. Aztán kiderült hogy értelmesen nem is lehet megoldani amit szerettem volna. Az eggyetlen lehetőség rá egy igen bonyolult megoldás lenne amiben nem vagyok biztos hogy jól is működne.

Úgy tűnik ezen a héten rám járt a lúd technikailag, de azért nem adom fel az asynchronos megoldást lehet elhagyom a minigamen pedig lehet nem indulok...

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #21091   2006.07.07 23:37 GMT+1 óra  
Mostanában nagyon csöndes a project lapja. Ez egy hatalmas meglepetés előszele, v minigameII miatt egyáltalán nem fejlesztetek? Csak mert azt mondtad, h pár nap alatt készen vagytok
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #20128   2006.06.30 05:19 GMT+1 óra  
Majd kiderül mennyire tud helytálni az a megoldás amit a szétcsúszások ellen találtam ki

   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #20127   2006.06.30 05:16 GMT+1 óra  
Az ütközéseket (hogy ki lő le kit) ugye a szerver fogja figyelni? Mert ha a lag miatt szétcsúszik a dolog (pláne hogy a billentyűlenyomásokat küldik el a kliensek) az érdekes lesz.
Csak semmi játékfejlesztés!
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #20124   2006.06.30 04:51 GMT+1 óra  
Sajnos elnézést kell kérnem azoktól akik jelentkeztek a hétvégi tesztelésre sajnos úgy tűnik nem fogom tudni befejezni addigra a clienst.
Nem úgy alakult a hetem mint ahogyan én elterveztem és a winsock a vártnál is több meglepetést tartogatott a számomra. Talán jóval közelebb járnék az igazsághoz hogyha azt állítanám hogy jövőhét végefelé talán már lesz mit tesztelni.
Mégegyszer elnézést

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #19740   2006.06.27 07:00 GMT+1 óra  
Előre is köszönöm a támogatásotokat.
Eddig úgy tűnik 5 embert tudok felvonultatni, mondjuk már ez is elégséges.

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #19721   2006.06.27 04:51 GMT+1 óra  
Ja és ha bármikor máskor is jó a tesztelgetés, akkor itt vok, mindenem megfelelő, Gf 6600, athlon 64 3200+ 1GB RAM
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #19720   2006.06.27 04:50 GMT+1 óra  
Én hétvégén nemvok, de azonkívül bármikor jó, csak most angol nyelvvizsga, meg rokonok...

Ja és akkor: ha sikerül összehozni a hálózatot, nem írnál egy cikket a buktatókról? Sztem lenne jó pár ember, akit érdekelne
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #19636   2006.06.26 07:02 GMT+1 óra  
- 512/ ~96 kbps
- Sepmron2200+, GF6600, 512DDR
- vsync nem gond
- belső ip
- ilyen nemes célra bármikor van időm
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #19630   2006.06.26 06:25 GMT+1 óra  
Idézet
warlock :
Hellósztok
Ismételten szükségem van segítőkész emberekre.
Szokás szerint tesztelni kellene, de mivel ez a teszt már online folyna, nagyobb szervezetségre van szükség. Vagyis a hétvége felé szükségem lenne olyan emberekre akiknek:
-minimum 128/256kbites net kapcsolattal rendelkeznek
-külső statikus ipcímmel(esetleg 1-2 embert belső ipvel is várok)
-nem ati 92xxvagy ati97xxes kártyájuk van
-hajlandóak visszakapcsolni a vsyncet (máramennyiben ki van kapcsolva)
-rendelkeznek némi türelemmel
Jelentkezni mailben/msnen lehet. Kérlek tüntesd fel a konfigurációd netkapcsolatod és hogy pénteken/szombaton/vasárnap mikor lenne jó. (Lehetőség szerint több időpontot is írj)
Nagyjából 10 emberre lenne szükségem. A részleteket mailben/msnen beszéljük meg.
Mindenkinek előre köszönöm a segítségét.


-1024kbites letöltés, 128kbites feltöltés
-fix ip (legalábbi úgy tudom )
-Gef6800
-vissza van éppen kapcsolva
-türelmem az van
Konfig: P4 Northwood 2.8GHz, 2*512 Samsung DDR400 (Dual Channel), Inno3D Geforce 6800 128MB AGP

Lenne kedvem tesztelni és bármikor ráérek.
Reality is almost always wrong. - House

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #19626   2006.06.26 06:19 GMT+1 óra  
Hellósztok
Ismételten szükségem van segítőkész emberekre.
Szokás szerint tesztelni kellene, de mivel ez a teszt már online folyna, nagyobb szervezetségre van szükség. Vagyis a hétvége felé szükségem lenne olyan emberekre akiknek:
-minimum 128/256kbites net kapcsolattal rendelkeznek
-külső statikus ipcímmel(esetleg 1-2 embert belső ipvel is várok)
-nem ati 92xxvagy ati97xxes kártyájuk van
-hajlandóak visszakapcsolni a vsyncet (máramennyiben ki van kapcsolva)
-rendelkeznek némi türelemmel
Jelentkezni mailben/msnen lehet. Kérlek tüntesd fel a konfigurációd netkapcsolatod és hogy pénteken/szombaton/vasárnap mikor lenne jó. (Lehetőség szerint több időpontot is írj)
Nagyjából 10 emberre lenne szükségem. A részleteket mailben/msnen beszéljük meg.
Mindenkinek előre köszönöm a segítségét.

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #18482   2006.06.17 13:40 GMT+1 óra  
Thx
Egyébként lehet h már mondtam, de most írom itt is, hogy a többiek előtt is ajnározzalak, hogy nagyon jó már most is, egyre kiváncsibb vagyok mi fog kisülni belőle
A sodródás nagyon bejön, megyek is vissza játszani DD
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #18471   2006.06.17 12:55 GMT+1 óra  
Le a kalappal az új IF előtt... Ez is olyan játék lesz amit nem halaasztok el kipróbálni majd
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #18470   2006.06.17 12:49 GMT+1 óra  
nem írtam a readmeben hogy a dobozokból vehetőek fel a fegyverek
jha és 92xx et egyenlőre még mindig nem támogatom
majd fogom javítani a dolgot előbb utóbb

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #18469   2006.06.17 12:44 GMT+1 óra  
na végre! ti legalább nem álltatok le a hónap GP-je cím után
jók a képek

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #18467   2006.06.17 12:38 GMT+1 óra  
Kész lett végre a 0.4 -es demo.
Jópár új fegyver bekerült a játékba valamint új mozgásformákkal egészült ki az irányítása a hajónknak.
kicsy segítségének köszönhetően elkészült a játék interface.Ezer évig hála neki sztem egészen jó lett
Vincent is szaporázza a fejlesztést elkezdet 1 intro renderelésén dolgozni, de limitált hardware miatt kicsit döcögősen halad. Valamint készülget a menü conceptje is.

Úgy döntöttem mivel a játék offline lett túl élvezhető megpróbálkozok egy egyszerű kliens - server kapcsolat kidolgozásán, hogy lehetőség legyen multiplayerben is próbálgatni egymás képességeit.
most is várok tanácsokat

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #18334   2006.06.17 00:45 GMT+1 óra  
Gondolom interface még javítva lesz, de szép az összhang, nincs vele sok gond, csak még kicsit... csúnyácska.
   
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Korábbi postok