játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Veterans
Egyszerű verseny, régi idők híres autóival!
Kategória: Racing
A projectről:
A játékban a játékos az autózás történelmének legnagyobb műremekeit hajtatja, és reményeink szerint majd korabeli extrákkal (pl. kívülre épített napellenző, síléctartó, BRM Felnik :D, korabeli motortuning) módosítgathatja. A versenyzés az autók szépségéhez, históriájához méltó helyszíneken, mind például az Alpokban, Monte Carloban, stb. fog folyni. Szeretnénk a valósághűségre törekedni, de mivel kis csapat vagyunk, pénzünk sincs, ezért az autók valószínűleg álnéven, emblémák nélkül fognak a játékba kerülni.

Veterans Honlap
Veterans a JF.hu-n
Bugreport küldése
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
- Visual C++ (Visual Studio 2008)
- Maya
- Max 8,0
- Ps Cs2

;
- Nvidia dds plugin
- Colorize 1.0
- RAL2 World Editor 3.0.0.0
- Nikotin (csak Hitman és Lezuziusz számára :) )
- SÖR, bor :)
- metal ( de csak Áronnak :D )
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007.10
When its done
Beküldve:
2006.11.30 11:11
Fejlesztő:
EnVision Studio (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: info@envision-studio.hu
Tagok:
beküldő: Lesko1
regisztrált tagok: lezuziusz, BarathAron



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 40%

Képek - Veterans
Morgan render textura nélkül.
Morgan render textura nélkül.
2008.03.07. 04:43
ő még nem végleges.. részletezni kell.. meg textelni :)
ő még nem végleges.. részletezni kell.. meg textelni :)
2007.07.19. 07:50
mini végleges :)
mini végleges :)
2007.07.19. 07:50
kacsa.... sztem ez jobban áll neki... ez a szín :)
kacsa.... sztem ez jobban áll neki... ez a szín :)
2007.07.19. 07:49
e-type / nem végleges !!! /
e-type / nem végleges !!! /
2007.07.19. 07:49
jagu 1959
jagu 1959
2007.07.19. 07:49
mustang
mustang
2007.07.19. 07:48
fiat500
fiat500
2007.07.19. 07:48
charger
charger
2007.07.19. 07:48
Citroen
Citroen "Kacsa" Remake
2007.06.13. 04:53
Porsche 356 Speedster   remake
Porsche 356 Speedster remake
2007.06.04. 07:40
jaguár... engine ready verzio.. brazil rs render :)
jaguár... engine ready verzio.. brazil rs render :)
2007.06.01. 15:55

2007.05.25. 06:11
jaguar 1959 :) wire ... :)
jaguar 1959 :) wire ... :)
2007.04.18. 00:24
jaguar wire :)
jaguar wire :)
2007.04.18. 00:23
jaguar e type kész :D back render :D
jaguar e type kész :D back render :D
2007.04.18. 00:23
jaguar e type kész :D
jaguar e type kész :D
2007.04.18. 00:22
jaguar 1959 :)
jaguar 1959 :)
2007.04.18. 00:22
felkesz jaguar e type ... durva lesz :)
felkesz jaguar e type ... durva lesz :)
2007.03.29. 06:29
mini_vegleges... egyik kedvencem :)
mini_vegleges... egyik kedvencem :)
2007.03.29. 06:29
kacsa_engine ready verzio_ kerek text nelkul
kacsa_engine ready verzio_ kerek text nelkul
2007.03.29. 06:28
végleges bogár... kerék nélkül :)
végleges bogár... kerék nélkül :)
2007.03.29. 06:28
Félkész render a Citroen
Félkész render a Citroen "kacsa"-ról
2006.12.14. 12:38
Porsche 356 Spyder
Porsche 356 Spyder
2006.12.14. 12:38

2006.12.04. 04:23

2006.12.04. 04:22

Fejlesztési napló - Veterans
lezuziusz 2010.07.21. 11:59
Physx cserélve ODE.ra. Eddig jól muzsikál :)
lezuziusz 2010.05.29. 07:17
Sziasztok!

Nagyon el vagyunk tűnve mostanában, ennek több oka is volt.

1, weboldalunkkal kapcsolatba kisebb nehézségek akadtak. Vírusos lett a tárhely, szolgáltató szívatott bennünket. Majd szolgáltató váltás. A hiba mostanra el lett hárítva. Az oldalunk még karbantartási módban van, mert új kinézetet fog kapni. De a jó hír hogy már működik normálisan.
2, a tavalyi főmenü tervek átültetése ingame-be. Jelenleg is ezt csináljuk.
3, aki eddig biztosította számunkra az svn elérésünket és a technikai hátteret, sajnos a továbbiakban nem tudott minket támogat, új lehetőségek után kellett nézni (mert hogy az SVN egy jóóóó dolog). De most már van saját és privát svn reponk. És jól működik.
4, a game play áttervezése: szeretnénk nagyobb hangsúlyt helyezni a multiplayerre, ez irányba fogunk elmenni (természetesen a singel továbbra is megtalálható lesz a játékba). Azon okból kifolyólag, hogy nagyon nagy hangulata volt az eddigi multiteszteknek, és ezt a vonalat szeretnénk tovább vinni.
5, pályák ráncfelvarrása. Ez is egy olyan dolog, hogy ti még a 3 éves pályákat látjátok, több készült de azok nem lettek publikával ilyen olyan okok miatt.
Ennek véget szeretnénk vetni, és hamarosan régi-új pályákkal lepünk meg titeket.
6, Három ember készít mindent, Áron, Hitman és jó magam (Lezuziusz). Tudom mi vállaltuk, nekünk kell megcsinálni mindent, de amit itt felsoroltam kb így indult eddig az évünk. Eléggé rossz kezdet. Ahogy az elején írtam már 3 ember és ez a hátrány, minden ránk marad, másra nem számíthatunk. :). De élünk és kitartunk, amint lesz valamilyen látható és kézzel fogható eredmény, itt a jf-en biztos hogy értesülni fogtok róla.

6+1: Jó hír hogy lesznek hangok a játékba, normális hangok 

Ez úton is köszönöm azoknak akik lelkesen támogatnak minket, egy pozitív posttal, vagy csak annyival hogy ellátogatnak a veterans.hu-ra és az aktuális szavazásra adnak valamilyen választ.
Üdvözlettel:

Envision Team 
lezuziusz 2009.08.30. 08:09
Szerverünkön elérhető a legfrissebb patch ami az esti teszthez nélkülözhetetlen.

Íme a link:

http://www.envision-studio.hu/downloads.php?cat_id=1

Have Fun :)
BarathAron 2009.04.25. 14:25
új WorldEditor készül. alapja az UT1ED, és a WorldEditor3. pár újdonság, új kezelőfelület, stb.
ezzel majd könnyebben lehet pályákat késziteni.
BarathAron 2009.03.15. 03:22
Letölthető az új verzió:
http://www.envision-studio.hu/downloads.php?cat_id=1
lezuziusz 2009.02.10. 09:54
Oldalunk ismételten működik.
http://www.envision-studio.hu/news.php ezen a címen eléritek.
lezuziusz 2008.11.28. 06:10
Új post-processes effektel bővült a Veterans, a bloom-mal.
Ez az effekt a Veterans 0.0.1.2-ben már elérhető lesz. A jövő hét folyamán publikálásra kerül a 0.0.1.2-es fix.
lezuziusz 2008.11.16. 08:14
Elérkezett az idő, hogy megrendezzük a Veterans 0.0.1-es szériájának első multitesztjét. A november 22-23 hétvégét jelöltük meg, az pedig, hogy szombaton vagy vasárnapon lesz, azt majd a szavazás eldönti :) / http://www.envision-studio.hu /
(Megj.: ha mindkét nap közel azonos mennyiségű szavazást kap, akkor mindkét napon lesz multiteszt! :D)


Várunk mindenkit a multiteszten, és reméljük minél többen eljöttök! :)
lezuziusz 2008.10.07. 08:57
Elöbbi hírből lemaradt: technikai okok miatt az Alpesi pálya kap egy remake.t. A dolog nyilvánvaló ez volt az első elkészített pálya. Sok hibája volt, közöttük a pálya rövidsége a texturázottság néhol ( na jo sok helyen :) ) hagyott kívánni valot maga után, ezért döntöttem a remake mellett. Egy sokkal hosszabb és technikásabb pályát kaptok majd.
És ha már remake: a Palm beach pálya is át lett tervezve. Néhány maxos képet felteszek majd a galériába és meg lehet majd látni miről is beszélek.
Ha ez a két pálya letudva utána egy igazi különlegesség fog következni: Tűzföld :) Bár még lehet megér egy szavazást hogy melyik legyen a következő pálya :)
lezuziusz 2008.10.07. 08:57
Az elöző verziokba még igen gyér és úgy mond spártai volt a HUD. Ez most változni fog.
Első körben egy jobban áttekinthető hud tervezésén vagyok rajta, emellett probálok a konkurenciától is 'lopni' azaz megnézni hogy milyen 5letek voltak jok mik voltak amik zavarták az egyes felhasználókat és ezek mellett saját 5letet is beépíteni. Eddig már igen sok forum commentet és játék installon vagyok túl ( lásd: nfs porche 2000, The grid, Toca 3, Nfs Most Wanted , Pro Street etc ).
Ami újítás lesz az a térkép megjelenése, és a chech ponit mutato 3ds nyíl átültetése 2d.s kvázi íránytűvé ami majd jobb oldalt fog helyet foglalni a térkép mellett vagy lehet hogy a térképre integrálom majd. Ez még változhat.
Amint lesz érdemi eredménye, már így is van, akkor publikálom majd.
BarathAron 2008.06.01. 10:29
Letölthető az új, 0.0.0.12-es javítás. http://www.envision-studio.hu/downloads.php?cat_id=3&download_id=10

Illetve ma 20:00-kor multiteszt :)
BarathAron 2008.05.18. 09:24
Letölthető az új, 0.0.0.11-es javítás. http://www.envision-studio.hu/downloads.php?cat_id=3&download_id=6
BarathAron 2008.05.17. 09:32
A következő hálózati teszt időpontja: 2008. 05. 18. 20:00 - Javítás letölthető aznap 18:00-kor. Minden a megszokottan fog lezajlani, annyi különbséggel, hogy most (remélem, de most már nagyon reálisan is) normálisan fogunk játszani.
További infó a javítás tartalmáról: http://www.envision-studio.hu
BarathAron 2008.05.12. 10:28
Frissített 0.0.0.10-es javítás, töltsétek le újra. El van írva egy csomag mérete, ami miatt nem lehet csatlakozni a serverhez!!! http://www.envision-studio.hu/downloads.php?cat_id=3&download_id=5
BarathAron 2008.05.12. 09:13
Veterans MultiDemo Fix 0.0.0.10 letölthető: http://www.envision-studio.hu/downloads.php?cat_id=3&download_id=5
BarathAron 2008.05.10. 09:05
Érdemes nyomonkövetni a http://www.envision-studio.hu oldalt is. Az oldal folyamatosan feljődik, és majd regisztáljatok is, és autómatikusan jelentkeztek is a bajnokságra. Persze a 2008. 05. 11-i hálózati teszten is számolni fogom már a pontokat!
lezuziusz 2008.05.02. 05:46
egy kis update a kepek kozott :) Jelentem elunk, multiteszt egyenlore felfuggesztve, ujitasok tesztelese es egyebek mennek :)
szoval nem tuntunk el :)
Lesko1 2008.03.23. 06:45
A továbbiakban ha a csapatnak szeretnétek mailt küldeni akkor az
info@envision-studio.hu címre lehet ezt küldeni.

A csapattagok címei:

baratharon@envision-studio.hu
lezuziusz@envision-studio.hu
hitman@envision-studio.hu
BarathAron 2008.03.09. 12:12
http://justiciary2.atw.hu/vetmd_fix.rar

örök érvényű MultiDemo javítás link :P
BarathAron 2008.03.06. 12:40
raktam freecamot a gamebe, hogy át tudjam vizsgálni a pályákat és a kocsikat. lásd a képet :)
BarathAron 2008.03.02. 10:25
http://justiciary2.atw.hu/vetmd_fix.rar

javítás feltöltve. főleg hálózati játék van javítva. kilóméter óra is van (lásd kép)
lezuziusz 2008.02.24. 12:01
Noss köszönjünk mindenkinek aki a multi tesztbe részt vett névszerint: Beast, DjLaza, Addict, Joe Red.
Mégegyszer köszönjük, jövőhét vasárnap ismét nyitott szerver lesz :) lehet majd jönni :)
BarathAron 2008.02.24. 10:25
Veterans MultiDemo-hoz javítás elérhető itt:
http://justiciary2.atw.hu/vetmd_fix.rar
BarathAron 2008.02.23. 13:44
Fent van a Veterans MultiDemo
http://justiciary2.atw.hu/veterans_multidemo.exe
BarathAron 2008.02.17. 10:24
Üdv mindenki!

Jövő héten vasárnap (2008. február 24.) körülbelül 20:00 órakor szeretnénk egy nagy hálózati-játék tesztelést szervezni. Összesen 5-6 jelentkezőre lenne szükség. Kíváncsiak vagyunk, hogy mit produkál a progi 8 játékossal, ezért hirdetjük meg ezt. 2-3 játékossal már pár hibát sikerült kijavítani, de ugye 8 játékossal az igazi. [ . . . ]

További infó:
http://ilab.hu/jf/gp.php?id=337ba9601c29b27&m=posts&p=81776#81776
BarathAron 2008.02.16. 13:30
ma történt meg, hogy interneten keresztül játszottam Lezuval Veterans-t :D

--> működik a hálózati játék - néhány dolgot még le kell kezelni benne. egyébként jól müködik

első ütközés-párbaj is megesett, magassági rekordot is döntöttem szerintem... de ha 1 kép többet ér 100 szónál, akkor 3 kép? :D
BarathAron 2008.02.03. 12:22
újabb javítás: autó kanyarodásakor a "rángás" megszüntetve (core javítás, és egy gyors foltozás a .exe-n belül)

http://users.atw.hu/justiciary2/vetbd_fix.rar
BarathAron 2008.02.02. 10:13
Megújított menürendszer új textúrákkal, új elrendezés... Nagyon hangulatos lett :)
BarathAron 2008.02.01. 10:15
első javítás: NoShader mód fixálása

http://users.atw.hu/justiciary2/vetbd_fix.rar
BarathAron 2008.01.29. 12:40
Veterans BetaDemo elérhető:
http://justiciary2.atw.hu/veterans_betademo.exe

Továbbiakban a megjelent javításokról itt:
http://justiciary2.atw.hu/veterans.html
BarathAron 2008.01.25. 14:09
juhéé, tudok már fejlesztési naplóba írni :D

megcsináltam BillBoardot... tudom, h elég amatőr a BB, de eddig nem volt szükség rá ;) így hát be kellett rakjam... :)
lezuziusz 2008.01.12. 02:07
- cgről áttérés HLSL.re :)
- RT shadow, szebb reflect, shaderek
- napszakok változása

Most így hirtelen ezen dolgozunk :)
lezuziusz 2008.01.05. 13:30
uj videoval leptünk meg benneteket az újévre valo ..mittom én mi alkalmából.. nézzétek vegyétek .. vigyétek :D:D:D::D
http://justiciary2.atw.hu/veterans_bemutato_20080105.rar
lezuziusz 2007.12.11. 02:08
Tükröződés kész, vízesés és maga a víz shader 50% erről sztem ma este lesz kép :)
És phisiX lesz a fizikai motor most már végleges :)
Gyors híreinket hallották :)
lezuziusz 2007.11.24. 04:33
noh elkészült az elso publikus pre demo :) egy pálya 4 auto :) mielott neki esnétek bolyákat gyilkolni, elotte állítsátok be rendesen a gammát :D
http://lezuziusz.uw.hu/veterans/veterans_predemo.exe

have fun :D
lezuziusz 2007.11.17. 14:12
http://justiciary2.atw.hu/vet_tesztpalya.rar

egy ujabb kis video, mar egy kicsit finomabb fizikaval, persze meg mindig nem vegleges ... es a tesztpalyak :)
lezuziusz 2007.11.04. 08:24
Beta ai.t demonstrálo video innen tölthető... a képet fent csak poénnak tettem fel... :)

http://justiciary2.atw.hu/vet__ai_alpha.rar
lezuziusz 2007.11.02. 15:03
új ingame video http://www.justiciary2.atw.hu/j2__alpesi_tour2.rar
tessék nézni.. bár még a textek meg a model és a pálya természetesen nem végleges..csak hogy lássa az ember mire megy egy 3 fős csapat :)

Hozzászólások - Veterans
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #137992   2010.07.22 15:34 GMT+1 óra  
Idézet
BarathAron :
Okés, akkor este megsasolom a Bulletet.
A párhuzamosan lehet több világom is? Mert én azt ki szeretném majd használni.

A két fizikai engine-t személy szerint túlzásnak tartom, nekem elég lesz 1 is.



Lehet amennyit akarsz, de minden hozzá tartozó objektumot meg kell dupláznod. Ez nem tudom mennyit jelent memóriában.
Egyébként a Bullet Windows mobile-ra (nem elsőre, de) lefordult szóval a hordozhatóság egész jól megvan.
alias aalberik
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #137986   2010.07.22 13:40 GMT+1 óra  
Nem tudom pontosan mire gondolsz, de lehet ütközési csoportokat létrehozni.
   
BarathAron - Tag | 140 hsz       Online status #137984   2010.07.22 13:10 GMT+1 óra  
Okés, akkor este megsasolom a Bulletet.
A párhuzamosan lehet több világom is? Mert én azt ki szeretném majd használni.

A két fizikai engine-t személy szerint túlzásnak tartom, nekem elég lesz 1 is.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #137983   2010.07.22 13:06 GMT+1 óra  
Dettó, ubuntu alat írom a progit, szóval az se lehet kifogás. Meg azért sok új dolgot támogat, az ODE-val ellentétbe. ( és úgy érzem fel fogja valaki karolni ez a bullet-et )

A linuxos verziónak meg kimondottan örülök.
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #137982   2010.07.22 12:59 GMT+1 óra  
Én pont ilyen okokból használok 2 fizikai engine-t. Én is inkább a Bullet-t javaslom; jóval gyorsabban fejlődik és szélesebb körben ismert, mint ODE.
alias aalberik
   
BarathAron - Tag | 140 hsz       Online status #137981   2010.07.22 12:51 GMT+1 óra  
Idézet
SX :
Miért pont ODE-ra váltottatok?

Részemről Bullet Physics Engine (az is nyílt), bár ODE-t nem próbáltam.



Azért váltottam, mert k*vra elegem lett az ati-hívő p*csökből, és a "fujj physx, és ez nv, akkor inkább fel se rakom, nem szemetelem össze a gépemet" szintű hozzászólásaikból. Erről még tudnék regélni.

ODE: STALKER-ben is ODE van (igaz picit módosítottak rajta). Hogy a leglassabb lenne-e, azt nem tudom. Mindenesetre nekem tetszik. Egyébként sem végleges, az ODE kódja elég kis része még az Engine-nek.

Fontos szempont, hogy static library-t tudjak fordítani a fizikai engine-ből, és bele tudjam linkelni az egészet az Engine-be, nem szeretnék most 20 DLL-t.
Továbbá az egészet átraknám linuxra is (pontosabban ubuntura), és az ODE az biztosan fordul (már le is fordítottam).

Bulletet nem próbáltam még. De majd megnézem, kösz a tippet.
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #137975   2010.07.22 11:37 GMT+1 óra  
Erre szerintem majd Áron fog választ adni

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #137960   2010.07.22 00:10 GMT+1 óra  
ODE a leglassabb, ikább PhysX, vagy, ha nagyon kell a kód Bullet.
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #137952   2010.07.21 22:07 GMT+1 óra  
Miért pont ODE-ra váltottatok?

Részemről Bullet Physics Engine (az is nyílt), bár ODE-t nem próbáltam.

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #134967   2010.05.31 21:15 GMT+1 óra  
Előre is köszönjük. De majd még lesz emlékeztető

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #134830   2010.05.31 10:56 GMT+1 óra  
Nem igérek semmit, de benne vagyok!
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #134808   2010.05.30 22:14 GMT+1 óra  
Igen lesz!

Augusztus 8. hivatalos mutliteszt. Hogy még mi lesz benne, kérdéses, reményeink szerint minél több dolog. Előtte jön majd az update.
De előre jelzem kb 300 tesztelőre lenne szükségünk. Saját szervert és hálózati kódot kellene tesztelni.

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #134788   2010.05.30 20:02 GMT+1 óra  
Várhatunk valami updatetet vagy nyári szünetre jegelve?
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #134782   2010.05.30 19:44 GMT+1 óra  
Köszönjük Lesz ez még így sem

   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #134768   2010.05.30 17:11 GMT+1 óra  
Jól néz ki...
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #127542   2010.02.12 16:59 GMT+1 óra  
Az eredetihez képest, tehát abba a verzióba amit most lelehet tölteni ( innen ) ahhoz képest sok minden. A terv ami tavaly júniusi az egy nagyon béta volt és az gyalu lett és újra lett tervezve, hasonlóra. Meg most ez fog bekerülni menübe, tehát egy az egyben.
Multiteszt meg nem sokára

További hírek meg : http://www.veterans.hu n ez itt a reklám helye

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #127540   2010.02.12 15:09 GMT+1 óra  
Tetszetős... De MI változott???

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lesko1 - Tag | 194 hsz       Online status #127531   2010.02.12 13:32 GMT+1 óra  
Lezunak hála elkészült az új gui! (gui 2.0) Értékeljétek mert sok munkája van benne!
   
norton144 - Tag | 37 hsz       Online status #123286   2009.12.01 11:28 GMT+1 óra  
Értem köszi!
Nagyon tetszik a Veterans egyébként!

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #123285   2009.12.01 11:05 GMT+1 óra  
nálunk azért kell hamachi mert így tudjuk megoldani a fix ip címet fizetni nem fogunk és nem is tudunk érte... Akinek nehezére esik nem tölti le és nem játszik vele. Nagyon sajnáljuk. / Norton ez nem rád vonatkozott /

   
norton144 - Tag | 37 hsz       Online status #123280   2009.12.01 09:36 GMT+1 óra  
Ha egy MMO hoz kell hamachi az gáz?
Mondjuk csak azért mert a gm mplay es script je túl lassú és aki router es az nem tud csatlakozni mert idő túlépés van nála.

Mondjuk nálam lesz motor csere 39.dll re.
Egyébként ahogy láttam a veterans hoz is kell hamachi.

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #121915   2009.11.16 05:47 GMT+1 óra  
miért szűnt volna meg?!
Egyáltalán nem csak költöztünk.
http://www.veterans.hu ide

u.i.: a fejlesztés viszont picit alszik de nem téli álmot pár honapon belül jövünk vissza

   
norton144 - Tag | 37 hsz       Online status #121714   2009.11.15 05:57 GMT+1 óra  
Megszűnt a Veterans?

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #116792   2009.08.30 08:50 GMT+1 óra  
Szerverünkön elérhető a legfrissebb patch ami az esti teszthez nélkülözhetetlen.

Íme a link:

http://www.envision-studio.hu/downloads.php?cat_id=1

Have Fun

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #116512   2009.08.27 11:17 GMT+1 óra  
Vasárnap este multiteszt, várunk mindenkit sok szeretettel. Aki hoz magával még egy usert ajándék kreditet kap
Részletek itt és az envi.hu-n

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #112883   2009.06.14 10:15 GMT+1 óra  
há' nem olyan családbú származom én

   
screat - Tag | 382 hsz       Online status #112868   2009.06.14 07:22 GMT+1 óra  
ja oké, pedig már kezdtem azt hinni, hogy valaki sunnyog!
Amúgy jó a projekt!
még csak padawan...
Dont worry, be hippy - Fanni :)
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #112865   2009.06.14 06:58 GMT+1 óra  
őőőőőőőőőőő valóban ez publikálható csak a háttér lett lopva és éppen debug mode.ba volt

   
screat - Tag | 382 hsz       Online status #112863   2009.06.14 06:52 GMT+1 óra  
úgy bírom ezeket a feliratokat:
"DEBUG MODE (nem publikálható)"
még csak padawan...
Dont worry, be hippy - Fanni :)
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #112860   2009.06.14 05:21 GMT+1 óra  
Mozgó háttér lesz majd, transzformáción még gondolkodunk. A betűtípus problémát már mi is tapasztaltuk ez ellen most teszünk majd valamit csak kell találni egy tuti betűtípust. A betű nagysága meg ugyanakkora mint eredetileg a gamebe, demoba pedig hamarosan be is fog kerülni az egész menü

   
ginco - Tag | 107 hsz       Online status #112857   2009.06.14 04:48 GMT+1 óra  
Nekem tetszik a menü. Nem néztem meg , de mikor lesz benne a demóban. Arra lennék kíváncsi, hogy a menübe lépéskor és a menüben lépegetéskor lesz-e valamilyen tranziciós effektus (pl mozognak a csíkok, vmi hasonló módon mint pl. asszem a NFS Pro Street-ben)?
Ja és egy kis kritika. A betük lehetnének nagyobbak a játékopcióknál, meg valami más betűstílus.
“Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos.”
(Albert Einstein)
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #112844   2009.06.14 02:02 GMT+1 óra  
Nokia reklámra ?! Nem nagyon nézek tv.t Egyébként köszi az észrevételt, szerintem akkor majd a háttérben lévő kocsi kicsit jobban ki lesz hangsúlyozva

   
Carlos - Törzstag | 497 hsz       Online status #112839   2009.06.13 15:05 GMT+1 óra  
A menü háttere engem a Nokia reklámra vagy a Magyar Népmesék-re emlékeztet. Szerintem a monokróm hatású színvilág nem rossz, de legalább nyomokban utalhatnál arra, hogy ez egy autós játék.

Ettől függetlenül sok sikert

Ezt a hozzászólást Carlos módosította (2009.06.13 15:18 GMT+1 óra, ---)
Only a Sith Speaks in Absolutes
http://www.nyisztorkaroly.org | iPhone apps: http://apps.nyisztorkaroly.org
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #112817   2009.06.13 08:56 GMT+1 óra  
köszönöm szépen oldalunkon lehet szavazni is regisztráció után

   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #112810   2009.06.13 07:31 GMT+1 óra  
Ez a menü már egy sokkal szebb, mint az előző!
Grat!
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #112773   2009.06.13 02:03 GMT+1 óra  
szerintem nem, de amúgy is ki lesz majd emelve a menüpontok

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #112764   2009.06.12 16:11 GMT+1 óra  
Nem túl picit a betűk a menüben? Mármint az új kép alapján.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
vinc3ntart - Tag | 18 hsz       Online status #107340   2009.03.23 02:42 GMT+1 óra  
Én általában a fórumokra és a neten található anyagokban hiszek, pl a Grid esetében 15-20 plusz fps-t tudtam kihozni xml fájlok modosításával. Rádásul nem egyszer hamarabb van meg a probléma forrása mintha azt az ember a readme-ben keresné.

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #107267   2009.03.22 03:59 GMT+1 óra  
Pedig ott van, eléggé látható helyen. Bezzeg ha popup-ba ugrálna fel install közbe fél percenként akkor már mindenki észrevenné , amugy én szoktam readme.t és egyebeket olvasni, igen hasznos!

Ezt a hozzászólást lezuziusz módosította (2009.03.23 02:54 GMT+1 óra, ---)

   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #107250   2009.03.21 17:25 GMT+1 óra  
Szerintem nem nagyon van ember aki installnál elolvas bármit is, vagy létezik ilyen? - hátőőő
   
vinc3ntart - Tag | 18 hsz       Online status #107247   2009.03.21 16:50 GMT+1 óra  
Szerintem nem nagyon van ember aki installnál elolvas bármit is, vagy létezik ilyen?
amugy oks utolag már észrevettem a képeket a demot amugy sem innnen töltötttem le,

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #107245   2009.03.21 16:44 GMT+1 óra  
Akkor probáld meg a basic beállításokat. Ha nem akkor a gépeddel van valami, az alább említett driver probléma.
Ha felteszed a demot, akkor installnál ott van hogy az autok fizikája NEM VÉGLEGES. Szerintem ezzel mindent elmondtam, de következő mulitesztre ez is orvosolva lesz. Csak IDŐ IDŐ IDŐ IDŐ IDŐ IDŐ és IDŐ !!!!!
Ezek a pálya modellek már egy évesek, szóval ettől jobb kerül majd be, fényévekkel, de van fent a galériába vagy itt vagy a fejlesztés oldalán egy wip kép az új alpról, azt hiszem csak nyomvonal, csupán venni kell a fáradtságot és megnézni és elolvasni a kép alá tett bejegyzéseket.

   
vinc3ntart - Tag | 18 hsz       Online status #107242   2009.03.21 16:37 GMT+1 óra  
Nem tudom a cubemapok pontos méretét de mind2-szer tükröződés beállitás low-on volt. A drifteléssel arra céloztam hogy a kocsit nem sikerült kicsit sem csusztatni. Továbbá azt hittem ez már az alpesi pálya remake-je.

   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #107241   2009.03.21 16:28 GMT+1 óra  
Idézet
vinc3ntart :
gépigény

Geforce Fx 5600 128 megás videokártyán DirectX HLSL módban elégé szaggat a game. Csak 9600-assal sikerült akadásmentesen játszani ebben a módban de ilyen grafika melett nagyon nem érthető ez a bazinagy gépigény.
Csak viszonyításkép:
http://recensioni-videogiochi.dvd.it/images/Need_For_Speed_Pro_Street/need-for-speed-pro-street-01-l.jpg

Pro Street 10fps-el futott a régebbi 5600-as kártyámon 1024x768 x 32 ben viszont hasonló képi minőségben mint amit feljebb linkeltem.Értem én hogy nem egy új kártya de azért ennyire nem gyenge.Nyilván ez a dolog még javulni fog de egyelőre ez igy nem oké.

néhány észrevétel, ötlet

Szél hang kellene az alpesi pályára + hó a hegyekben.
Rengeteg kiüthető tárgy kellene pl kuka,oszlop,bokor,macska stb Ageia PhysX power...
Ennél lényegében sokkal élesebb valósághű texturák kellenek amivel szép látványt lehetne elérni.
A tükröződés jól néz majd ki.
A kocsik nem méretarányosak a házzal?A méretek kicsit furcsák.
Az autóval csúszni nem sikerült.No Drift.
Meglep hogy él még a projekt, de a játék nem győzött meg egyelőre.




Kedves Vincent!

Ajánlom figyelmedbe a beállításoknál a basic opciót. Ott kártyához optimaiizált beállításokat tölt be az engine. Valszóníűleg te is 2048as cube-mappal probálkoztál, ami egy FX 5600nak bizony sok. A 8600gt talán már elboldogul a 2048as cubemappokkal. Nem véletlen lett beépítve és kitalálva ez az opció pontosan ezért hogy ne kelljen sokat kísérletezni a beállításokkal. Természetesen gef2-től egészen a mostani kártyákig sikerült egy olyan skálázott beállítást összehozni, amivel élvezhetően lehet játszani.
Tehát azt tudom javasolni, nézz szét a menüpontok között és utána tedd fel a kérdésed, és ezt mindenkinek tudom ajánlani. Amugy fx 5600hoz ajánlott valami régebbi nvidia driver, nekem a 6800gt.mhez a 90.xx-es a legjobb. Nem kell a legfrisebbet feltenni mert azzal bizony lassabban megy a kártya.
Anno amikor Áron csatlakozott a fejlesztéshez 9600pro kártyát határoztuk meg mint cél videokártya, hogy azon elmenjen alap beállításokkal, tehát ennek tudhato az be hogy 9600on ment ( amugy is 9600 és 9800 powa ! ).

A driftre annyit tudok mondani hogy megnézném hogy egy régi gyári bogárral mikor tudsz te driftelni élőben, vagy mondjuk egy kacsával, vagy egy minivel. ( minivel élőbe probáltam, majdnem borulás lett az eredménye ).
Texturákra és pálya modellekre pedig egy gondolatot tudnék hozzátenni, ha megnézed itt is a híreket akkor láthatod hogy tavaly oktoberbe kelt hírrel kint van hogy két pálya remake, nem véletlen, tisztába vagyunk, vagyok a korlátainkkal, ezeket persze orvosolni kell, újabb modellekkel, csak közbe történt jó pár új technika beépítése az engine.be amihez igazodni kell ( PL PROGRESSIVE LOD ) és sorolhatnám, aminek a tesztelése is elvitt másfél honapot a fejlesztésből.
Egyéb építő jellegű kritikáidat tudomásul vettük, és ezt is világosan látjuk, de van egy fejlesztési ütemtervünk, amihez tartani kell magunkat, amit pedig te írtál, az eléggé a listan végén van. De köszönjük az észrevételeidet, csak ezzel az a baj hogy kb félévente ugyanezt leírod, ahelyett hogy elolvasnád a híreinket, ha annyira érdekelne ez a fejlesztés.
Üdv.

   
vinc3ntart - Tag | 18 hsz       Online status #107227   2009.03.21 11:43 GMT+1 óra  
gépigény

Geforce Fx 5600 128 megás videokártyán DirectX HLSL módban elégé szaggat a game. Csak 9600-assal sikerült akadásmentesen játszani ebben a módban de ilyen grafika melett nagyon nem érthető ez a bazinagy gépigény.
Csak viszonyításkép:
http://recensioni-videogiochi.dvd.it/images/Need_For_Speed_Pro_Street/need-for-speed-pro-street-01-l.jpg

Pro Street 10fps-el futott a régebbi 5600-as kártyámon 1024x768 x 32 ben viszont hasonló képi minőségben mint amit feljebb linkeltem.Értem én hogy nem egy új kártya de azért ennyire nem gyenge.Nyilván ez a dolog még javulni fog de egyelőre ez igy nem oké.

néhány észrevétel, ötlet

Szél hang kellene az alpesi pályára + hó a hegyekben.
Rengeteg kiüthető tárgy kellene pl kuka,oszlop,bokor,macska stb Ageia PhysX power...
Ennél lényegében sokkal élesebb valósághű texturák kellenek amivel szép látványt lehetne elérni.
A tükröződés jól néz majd ki.
A kocsik nem méretarányosak a házzal?A méretek kicsit furcsák.
Az autóval csúszni nem sikerült.No Drift.
Meglep hogy él még a projekt, de a játék nem győzött meg egyelőre.

   
BarathAron - Tag | 140 hsz       Online status #106835   2009.03.17 02:34 GMT+1 óra  
Idézet
syam :
a dual paraboloiddal csak 1 baj van, h jól tesszelált modellekkel lehet csak dolgozni, mert a paraboloid leképezés nem lineáris vagy pedig per-fragment kell elvégezni az viszont nem olcsó ( a stalkerben ezért használnak virtual cube mapet )


Aham Akkor lehet mégis a virtuális cubemap lesz a jó. Mert azzal talán kevesebb a meló. Ha a cubemap-ből szűrés nélkül vesz egy pixelt, akkor az elég gyors. Már csak azt kell kitalálni, hogy épüljön fel a nagy 2d-s textúra. Pl: 2x3 egységben a 6 oldal? (2:3 vagy 1:1 oldal arányú tex?)
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #106806   2009.03.16 14:21 GMT+1 óra  
a dual paraboloiddal csak 1 baj van, h jól tesszelált modellekkel lehet csak dolgozni, mert a paraboloid leképezés nem lineáris vagy pedig per-fragment kell elvégezni az viszont nem olcsó ( a stalkerben ezért használnak virtual cube mapet )
alias aalberik
   
BarathAron - Tag | 140 hsz       Online status #106805   2009.03.16 14:15 GMT+1 óra  
Idézet
syam :
a cubemap veszélyes dolog, mert körülményes belőle a mintavételezés, pláne ha szűrés is van rajta (pl ha egy texel környékének részei eltéri face-eken vannak) a trilinear filterbe bele sem merek gondolni

2 mód van a gyorsításr
-ha virtuális cube mapet használsz:
a cubemapben csak texturakoordinátákat tárolsz amik egy nagy 2d-s texturába mutatnak így a cubemapből mintavételezés alig kerül vmibe a 2d-s texturából pedig jóval gyorsabb a mintavételezés, mint amit a dependens texturázással vesztesz
-ha dual paraboloid mapelsz, mivel ehhez csak 2 "face" kell


nocsak, ez a dual paraboloid map nagyon bejön nálam akkor ezt majd szépen beépítem az engine-be. jó meló lesz az biztos köszi a tippet!
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #106756   2009.03.16 07:24 GMT+1 óra  
a cubemap veszélyes dolog, mert körülményes belőle a mintavételezés, pláne ha szűrés is van rajta (pl ha egy texel környékének részei eltéri face-eken vannak) a trilinear filterbe bele sem merek gondolni

2 mód van a gyorsításr
-ha virtuális cube mapet használsz:
a cubemapben csak texturakoordinátákat tárolsz amik egy nagy 2d-s texturába mutatnak így a cubemapből mintavételezés alig kerül vmibe a 2d-s texturából pedig jóval gyorsabb a mintavételezés, mint amit a dependens texturázással vesztesz
-ha dual paraboloid mapelsz, mivel ehhez csak 2 "face" kell
alias aalberik
   
BarathAron - Tag | 140 hsz       Online status #106755   2009.03.16 06:59 GMT+1 óra  
Idézet
syam :
umm, némi gyakorlat...
ha megnézed mekkora felületet foglal a renderelt autó a képernyőn és azon a felületen mekkora felületre vetül a környezet egy pontja és mekkora a képernyőn egy pixel akkor viszonylag gyorsan rá lehet jönni a 4096-os méret kb 1920*1200 HD minőséghez szükséges


Elhiszem neked De azért ahhoz hogy 4 különböző 4096-os cubemap rajta legyen a 4 autón, ahhoz azért kell vas rendesen. Meg a többi textúra, shader, stb.
Az én tapasztalatom pedig az, hogy a 2048-as méret is bőven elég már. Én speciel RT-be 256 vagy 512 pixelest használok, envmap esetén 1024-es a beállításom. Így is szép amit csinál vele. Meg én nem is vagyok HD mániás, csak Lezu, de szerinte is elég (pedig ő nagy HD-s). De hát ízlések és pofonok. Csak az bánt, hogy nagy cubemapnak nem lenne szabad ennyire lehúznia az FPS-t. Pedig pont hogy lehúzza, mert többet kell dolgoznia, és nem 2x, hanem 4x többet méretenként (2048*2048*6 * 4 = 4096*4096*6)
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [14]
Korábbi postok