játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

A hazaút
Point and click, Egy lányt irányítva kell hazajutnunk
Kategória: Kaland
A projectről:
Diát meghívják a barátai pizzázni. Úgy tervezi, hogy telefonon szól az apjának, hogy jöjjön érte. Mikor vége a pizzázásnak, kiderül, hogy nincs pénz a telefonján. Itt lépünk a képbe, haza kell jutnunk.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
AGS;
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.03.
2010. 01.02.
Beküldve:
2009.05.16 04:30
Fejlesztő:
Adventure Making Studio (4 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: illes_d@vipmail.hu
Tagok:
beküldő: daneeca
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - A hazaút

2009.05.21. 13:40

2009.05.21. 13:39

2009.05.21. 13:37

2009.05.16. 04:39

2009.05.16. 04:39

Fejlesztési napló - A hazaút
daneeca 2010.01.22. 09:35
A játék eleve későn készült el és még ennél is később került ide az infó. Bocs miatta csak mostanság nehéz időt szakítani ilyesmikre.
daneeca 2009.08.27. 09:53
Pár későn jött szinkronhang és a szeptembertől kezdődő kollégium által a játék csak őszre várható.
daneeca 2009.06.23. 13:44
Az elkészülés kicsit elhúzódhat, mert a szinkronokkal nem sokat haladtunk előre. Plusz pár újabb hiba is előtérbe került a játékban.
daneeca 2009.05.21. 13:41
Feltöltöttem pár új képet.

Hozzászólások - A hazaút
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #110670   2009.05.21 03:36 GMT+1 óra  
3D modellező elég sokáig tart. De csináltam már vele pályarajzot. Szépnek szép lett, de számomra kicsit neccesebb volt. És mivel azóta már tudom mi az a perspektíva, ezért már sokkal jobb pályarajzot tudok csinálni.

Ezt a hozzászólást daneeca módosította (2009.05.21 13:33 GMT+1 óra, ---)

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #110652   2009.05.20 23:54 GMT+1 óra  
Ja a honlapon nem tegyétek már abe a "kész játékok" közé a demo-ját.


EDIT:

Ha mocsok lennék lefotóznám ahogy ott állunk a patkány közvetlen közelében és azt mondjuk, hogy a közelébe se megyek.

EDIT: Vagy ez amúgy szándékos, mert csak az után lehet odamenni, hog ya pizzát használom a csatona nyíláson odafent, de nem történik semmi.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2009.05.21 01:58 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #110651   2009.05.20 23:52 GMT+1 óra  
Ami amúgy a terepet ilelti, egyszerűbb, he valami 3Ds modellező progiban felvázolod, megfelelő szögben lerendereled, vagy csak lefotózod és háttérnek rétegnek berakva megrajzolod valós perspektívát kapsz, és jóval egyszerűbb dolgozni vele.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Dookle - Tag | 478 hsz       Online status #110649   2009.05.20 15:30 GMT+1 óra  
Idézet
daneeca :
Látjátok... Nem is kell annyira mai fiatalnak leni, hogy ne bírd ki, hogy egy játék nem a zombikról, mátrixos ugrásoktól, kaszabálásokról vagy hasonlókról szól. Amúgy Bacce ez egy gyors skicc volt vagy mindent beleadtál?



Bocs... csak poénnak szántam ,mellesleg kipróbáltam a demót és az ötlet azért nem is rossz.Bár a patkány-pizza kombinációra nem volt nehéz rájönni mert amikor lemész a csatornába akkor egy pillantra kirajzolja a pizzaszeletet...

Ötletes az egész csak tuningoljátok fel jó sok logikai cuccal
STEVIE RAY VAUGHAN FOREVER !!!!!

http://pinkcatgames.ucoz.com/
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #110643   2009.05.20 13:09 GMT+1 óra  
Idézet
daneeca :
[...]Amúgy Bacce ez egy gyors skicc volt vagy mindent beleadtál?


Annyira azért nem nagy durranás.
De az arányokra azért érdemes figyelni.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #110633   2009.05.20 11:54 GMT+1 óra  
Látjátok... Nem is kell annyira mai fiatalnak leni, hogy ne bírd ki, hogy egy játék nem a zombikról, mátrixos ugrásoktól, kaszabálásokról vagy hasonlókról szól. Amúgy Bacce ez egy gyors skicc volt vagy mindent beleadtál?

   
sirmok - Tag | 101 hsz       Online status #110594   2009.05.20 06:08 GMT+1 óra  
JASC Animation Shop Pro

behuzza a psd-t, a bekapcsolt layerek lesznek az animácio fázisképei, majd anim.gif-nek röbtön tudod elmenteni őket

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #110575   2009.05.19 13:28 GMT+1 óra  
Azzé.. jól beindult a topic.
Az animációt miért nem lehet megoldani az ags-ben? btw kicsy for persident.
Azért remélem valahol a sztoriban kiderül hogy Dia egy intergalaktikus vírust kapott el a patkánytól és véletlen időközönként átalakul elpusztíthatatlan gyilkológéppé.
Szerk: Remélem nem baj, kicsit belekontárkodtam.
698-diababa.jpg

Ezt a hozzászólást Bacce módosította (2009.05.19 14:08 GMT+1 óra, ---)
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Dookle - Tag | 478 hsz       Online status #110569   2009.05.19 11:25 GMT+1 óra  
Sztem a sorrend nem jó a történetben...Dia simán hazaér a pizzériából,de mikor kinyitja az ajtót, az apja veszett zombiként ront rá.Aztán arra lesz figyelmes hogy az egész város zombivá változott...
Aztán jöhetnek a mátrixos ugrások,véres kaszabolások,bloom,parallax stb
és itt indulna a sztori...
STEVIE RAY VAUGHAN FOREVER !!!!!

http://pinkcatgames.ucoz.com/
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #110563   2009.05.19 08:52 GMT+1 óra  
Az majd a finálé lesz, amikor hazajutnak, és Dia rájön hogy a pizzériában hagyta a telefonját. Az egész játéknak ez lesz majd az érzelmi csúcspontja
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #110536   2009.05.19 05:26 GMT+1 óra  
rajzfilm készítő programot...? keress rá, "gif maker" v vmi hasonló, tuti találsz valami free cuccot. De egyszerűbb lenne flash ben, vagy az újabb ps ekben(sőt, ennél is biztosan van egyszerűbb, csak én nem tudok róla, mert különösebben soha nem foglalkoztam a témával.)
Különben meg, nem tök mindegy, hogy miért kell gyalog haza indulnia?? Lemerült a telefonja, ellopták, kit érdekel?? Az a fontos, hogy mik történnek, amíg hazajut, nem?
C4Ninja
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #110535   2009.05.19 05:22 GMT+1 óra  
Amit kicsy írt, az nagyon jó, de egy fontos motívum hiányzik belőle szvsz.
Még az előzményekbe kellene:
<Dia kiabál a barátaival> We have to go back (to Pizzeria)! We have to go back!

   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #110534   2009.05.19 05:13 GMT+1 óra  
Na kezdjük ott, hogy mire rájön, hogy nem tud az apjának szólni, addigra minden barátja elindult haza. Busz már elment. Utcai telefonhoz nincs elég pénze. 2 emberrel lehet találkozni a játék elején. A demoban sajnos még nincs benne de el lehet kérdni tőlük a telefont. De egyiknek nincs mobilja, másiknak nincs rajta pénz. Ám az egyik "szíves örömest" hazafuvarozza... Hazafuvarozná. De majd a teljes verzióban meglátjátok.
Ezt a flashback intrót meg akkor tudnám megcsinálni, ha valaki tud adni egy rajzfilmkészítő programot vagy hasonlót amivel lehetne ilyet csinálni. Persze ez miatt több ideig kéne várni a játékra. De az ötlet egész hangulatos

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #110530   2009.05.19 04:18 GMT+1 óra  
Idézet
daneeca :
Hát ezzel meg az a gond, hogy:
Eltelik egy csomó idő, hát nem jön. Elmegy az utolsó busz. Kézbe veszi újra a telefont és felhívja az apját....



De nem veszi fel a telefont. Nem lehet elérni. Stb...


Igen, hihetőbb, mint az hogy nincs a közelben egy ember sem akitől el tudja kérni a telefont, hog ytárcsázza a számot.


Vagy, szigorú a fater és közli vele, hogy ha már nem szolt időben akkor jöjjön haza úgy ahogy tud, HP.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #110529   2009.05.19 04:16 GMT+1 óra  
Idézet
mark576 :
Egyre bénábbak ezek a mai fiatalok. Mobil, meg GPS nélkül már haza se tudnak jutni.


Pedig milyen egyszerű is az, át kell vonulni a szemközti szeszes italt felszolgáló vendéglátóipari egységbe, onnan meg lehet menni teleporttal. (Aki nem vágná mi az a teleport: http://bash.hu/1951)
Reality is almost always wrong. - House

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #110521   2009.05.18 23:30 GMT+1 óra  
Egyre bénábbak ezek a mai fiatalok. Mobil, meg GPS nélkül már haza se tudnak jutni.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #110517   2009.05.18 20:15 GMT+1 óra  
Ezt így ahogy van meg kéne csinálni intrónak
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #110516   2009.05.18 18:31 GMT+1 óra  
A flashbackezés jó ötlet,

a baráti társaság leül egy asztalhoz a pizzériában
.. a kamera ráközelít Dia arcára
<flessbekk>
.. Dia ül a padon az iskolában, egy barátja megkérdezi:
- Dia, nincs kedved pizzázni este?
- De.
<vissza a jelenbe>
Pincér: mit hozhatok? - közben Dia előveszi a telefonját, kiejti az asztalra. A kamera követi a telefont,
<flessbekk>
- Apu, este megyünk pizzázni, bejössz értem ha felhívlak?
- Be.
<vissza a jelenbe>
(pizzát majszolnak)
<flessforward!>
(Dia rohan a sötétben valami elől, amit mindig csak takarásban mutat a kamera)
<vissza a jelenbe>
(pizzát majszolnak)
<erős fehér fény>
<1980>
(Dia visszakerül a múltba. Barátai körülötte pizzát majszolnak)
- <Dia> Ajjaj, lemerült a telefonom.
- <Barát1> Hát ez meg miféle ketyere? Star trekből szerezted? (Diának iPhone-ja van)
- <Dia> wtf? (csak arcjáték)
- <Barát2> Son of a bitch.
<erős fehér fény>
<2100>
(Dia barátai pizzát majszolnak)
- Dia, vérzik az orrod.
- <Dia> wtf? (csak arcjáték)
<Barát2 (Steampunk) meghegeszti Dia orrát az új MacHegesztjével >
- <Dia> wtf? (csak arcjáték)
<flessbekk>
(1510, az érintetlen Manhattan. Barát1 és barát2 beszélget az óceánparton, barát2 paradicsomot majszol. A vízen hajó közelít)
- <Barát1> Megtalált köcsög.
- <Barát2> Whatever.
- <Barát1> Egyszer úgyis talál egy kiskaput.
<vissza a jelenbe>
<flessbekk>
<flessforward>
(wtf?)
<2009>

nem spoilerezem tovább. Enjoy.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #110514   2009.05.18 18:01 GMT+1 óra  
Túl sok Lostot néztél?

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #110511   2009.05.18 17:04 GMT+1 óra  
A történet az 1980-as években játszódik, amikor még igen kevés mobil volt a világon. Erre jöhet valami régi tv-s effect is. Tényleg, néha válthatnátok előre-hátra az időben. Egyik pillanatban 1980 van, a másikban meg hirtelen 2100, és csak a technológiai színvonal változna, de a szereplők ugyanazok maradnának. Áhhh, inkább megyek aludni...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #110507   2009.05.18 16:13 GMT+1 óra  
Nincs térerő, senki nem hív fel senkit. Ennyi

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #110506   2009.05.18 16:09 GMT+1 óra  
Nem akarom elrontani a probléma megoldását keresők töprengését, de Diának igazán nem kell túlságosan talpraesettnek lennie ahhoz, hogy aztmondja barátai egyikének: jaj lemerült a telcsim, add lécci oda a tiedet hogy felhívjam aput, köszcsí. Bamm.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #110484   2009.05.18 14:01 GMT+1 óra  
Hát ezzel meg az a gond, hogy:
Eltelik egy csomó idő, hát nem jön. Elmegy az utolsó busz. Kézbe veszi újra a telefont és felhívja az apját, hogy hol a fenébe vagy már?!

Most képzeld magad a helyébe. Nem, nem muszáj lánynak képzelned magad
Na a lényeg: Haza akarsz menni, de elfogy a pénz a telefonról (vagy jobb inkább, hogy lemerül az akku). Mit teszel? Megpróbálsz valami más úton hazajutni vagy üzenni. Tehát szerintem ez így megállja a helyét.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #110371   2009.05.18 00:19 GMT+1 óra  
Szerintem ezt a telefonos dolgot úgy ahogy van át kéne gondolni, szóval azért egy mobil hiánya, nem olyan nagy trauma manapság még 17 évesen sem. Szóval valami drasztikusabb alapsztori kéne, ami miatt arra kényszerűl, hogy egyedül hazabotorkáljon.

teszem azt (Bár ez is elég gyenge lábakon áll):

Felhívja az apját aki azt mondja persze el megy érte, aztán várja várja, eltelik egy csomó idő csak fel sem tűnik neki, és elmegy az uccsó busz, az apja meg nem jön, így úgy dönt elindul hazafele egyedül.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #110353   2009.05.17 13:14 GMT+1 óra  
Igen
Mint már említettem rengeteg hiba van a demo-ban. Amiket említettél már elő jöttek teszteléseknél, tehát ezek már javítva lesznek.

   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #110339   2009.05.17 10:54 GMT+1 óra  
Ha magadra kattintasz, akkor angolul dumál

Szerk: Nekem nagyon tetszett, az egyetlen dolog ami zavart, hogy amikor visszaszereztem a kulcsot nem volt olyan opció, hogy kulcsról dumáljunk megint, hanem kénytelen voltam a kulccsal rákattintani az emberkére...

"Kijöttem cigizni, de elfelejtettem cigit hozni, lusta vagyok visszamenni, így itt maradtam levegőzni"

Ezt a hozzászólást sanyynn módosította (2009.05.17 11:05 GMT+1 óra, ---)

   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #110336   2009.05.17 07:55 GMT+1 óra  
A játékot sajna úgy kezdtem el, hogy alig értettem a Photoshophoz. Ami azt illeti azt se tudtam mi az h perspektíva -.-
Nagyon bánom, hogy az eleje ilyen lett. De aztán a közepe fele már perspektívikusan rajzoltam. Segédvonalakkal. A karakterrajzon még kell sokat alakítanom. A tárgyakra meg azért nehéz nyomni, mert a kurzoron van rossz helyen az a pont amivel nyomni kell. A tárgyak elvileg jók. A telefonról elfogyó pénzes dolgot meg szerintem átírom, mert a segélyhívó számok elvileg ingyenesek. Azon gondolkodom, hogy az akku merüljön le inkább.

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #110323   2009.05.17 04:07 GMT+1 óra  
Nemtom mit izéltek, egész jó kis játék, most vittem végig a demót :p
Jó, a grafika olyan, amilyen, de így egyben, mozgásban látva valahogy nem is annyira szörnyű, mint a képek alapján gondolná az ember.

Egy darabig ott megakadtam, hogy nem tudtam kijelölni a vascsövet, mert nem pont rá kell kattintani, hanem kicsit fölé. A sörnek se pontos a hitbox-a. A csatornában a létrára meg hiába kattintgattam, csak a "megfog" paranccsal ment ki, amit nem értek, mert lefele meg simán ment a sima nyilas kattintással.

Jó volt a patkányos fejtörő, meg jók a kiscsaj beszólásai is ("én aztán a közelébe nem megyek" :p) , bár több humort, iróniát nyugodtan tehetnél bele.

Az utcai telefonnal lehetett volna csinálni valamit?

Asszonynak is megmutattam, neki is tetszett. Igazából még csak nem is volt baja a grafikával, inkább az animációt nehezményezte, és őt is zavarta, hogy nehéz ráklikkelni a tárgyakra. Tetszett neki a "köznapi" szituáció (sokat Sims-ezett is), szóval csak azért, mert valami nincs tele zombikkal meg űrhajókkal, attól az még fog tetszeni embereknek, csak persze nem az ilyen hardcore gamereknek, akik itt előfordulnak :p

Összességében teljesen pozitívan csalódtam.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #110316   2009.05.17 02:01 GMT+1 óra  
2DS: hmm.. lara croftot akarsz csinálni a csajból?

Hát igen, a photoshop nem csak színezésre jó, kis gyakorlással másra is, és legalább egységes kinézete legyen a világnak, ne legyen az egyik karakter ilyen, a másik meg olyan(mint pl.a vénasszonyos képen). Ha a szkennelős megoldást választjátok akkor érdemes nem ceruzával rajzolni, inkább olyan tűhegyű filc-el, és azzal is csak körvonalakat, az árnyékolás, színezés esetleg a részletek azok ráérnek pc-n is.
És mindenek előtt érdemes az alapvető szabályokra odafigyelni, mint pl. perspektíva.
De ha ebben a játékban már nem akarsz mindent újrarajzolni akkor legfeljebb a következőben érdemes figyelembe venni.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #110315   2009.05.17 01:41 GMT+1 óra  
első körben mondjuk használhatnád is a ps t... így kb semmivel se néz ki jobban ,mintha paint el csináltad volna. Ha szabad kézzel jól tudsz rajzolni, akkor papírra nyomasd őket, aztán scanneld be, és rajzold át - gondolom tablet nincs a közelben, azért tanácsolom ezt a parasztos megoldást. a csajnak meg ne legyen ilyen nagy feje, és vagy válts szoknyára, vagy valami rövidebb nadrágra. A mellméretet meg növeld egy kicsit. Akkor minden rendben lesz.
C4Ninja
   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #110313   2009.05.17 01:03 GMT+1 óra  
Idézet
Dookle :
"Mikor vége a pizzázásnak, kiderül, hogy nincs pénz a telefonján,így fogja magát és hazamegy"

(modjuk okés ha egy kislányról beszélünk de az öregasszonyos képen a csaj mellméretéből megitélve legalább 20 éves )



Hát a történetet nézzétek el nekem. Tudom kissé sok benne a mesés elem, de ez teszi izgalmasabbá a sztorit szerintem. És ez a "nincs pénz a telefonon, ezért hazamegy" dolog meg azt hiszem pont így történik a játékban is. Hát négyen... Igen végülis 4en. Abból egy aki csak tesztelő. Az már csak 3. A maradék 2 közül az egyik saját projektjén dolgozik, a másik csinált pályarajzokat de nem túl nagy mennyiségben. Tehát mondhatjuk, hogy az egész játék rajtam múlik. A demo egy kicsit megtévesztő mert tele van hibákkal. És a teljes verzióban kicsit kiegészítettük az elejét pár dologgal. Ja és a lány azért néz ki 20 évesnek, mert elvileg 17 éves. Ezek szerint nem tudtam visszaadni a hatását a rajzon. Bár utólag úgy is alakítanom kell a karakterrajzon. Meglátom mit tehetek. Az apja meg azért nem hívja, mert ő nem tudott róla, hogy neki kellett volna hazavinnie. Ugyanis ezt a lány csak így tervezte. Úgy gondolja ott aludt egy barátjánál. De ez is bele lesz sütve a történetbe. Köszönöm, hogy ilyen hamar kommenteltetek. Az építő kritika nagyon fontos ebben a "szakmában".

   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #110304   2009.05.16 16:33 GMT+1 óra  
És ezt négyen (!!!) csinálják, ráadásul már 85%-os áll a project. Jajj....
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Dookle - Tag | 478 hsz       Online status #110302   2009.05.16 16:15 GMT+1 óra  
Tehát ha nincs pénz a telefonján valakinek akkor nem tud hazajutni ?!
Mondjuk annak a megoldásnak mi a baja hogy :

"Mikor vége a pizzázásnak, kiderül, hogy nincs pénz a telefonján,így fogja magát és hazamegy"

Basszus... Milyen lúzer nő ez ?!!
Ez a sztori egy 10-es skálán nálam a -2 -őt ütötte meg.

(modjuk okés ha egy kislányról beszélünk de az öregasszonyos képen a csaj mellméretéből megitélve legalább 20 éves )
STEVIE RAY VAUGHAN FOREVER !!!!!

http://pinkcatgames.ucoz.com/
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #110295   2009.05.16 09:33 GMT+1 óra  
vazzz...
ööö... azt kell hogy mondjam teljesen életszerű szituáció.
spoiler: Vajon mit fog csinálni a részeg ladás a kiscsajjal?!
Hát én kíváncsi leszek a teljes verzióra az fix..
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #110294   2009.05.16 09:24 GMT+1 óra  
Az majd a végén lesz, amikor már az ajtó előtt áll a karakter.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #110293   2009.05.16 08:22 GMT+1 óra  
"...telefonon szól az apjának, hogy jöjjön érte. Mikor vége a pizzázásnak, kiderül, hogy nincs pénz a telefonján..."

Eh, és az apja miért nem hívja fel egy idő után, hogy "hol a francban vagy kislányom?"
   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #110285   2009.05.16 04:30 GMT+1 óra  
Adventure Making Studio: A hazaút

   
> 1 <