játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Interstellar Monsters
Kategória: Space Shooter
A projectről:
Egy android operációs rendszerre készülő space shooter. Cél végigverekedni mind a 30 pályán, eközben pontokat gyűjtve, főellenfelekkel és ezernyi más szörnnyel megküzdve, akik az emberiség életére törnek. Te vagy az utolsó mentsvár. Jönnek, aranyosak.... gonoszak.
Gyűjtsd be a bónuszokat, legyél a legerősebb az univerzumban. Oszd meg facebookon a pontszámod hogy tudasd te vagy a legjobb. Gyűjtsd a trükkösebbnél trükkösebb achivmenteket, és közben szórakozz :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Java,Photoshop;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.09.18
2013.01.31
Beküldve:
2012.10.14 23:56
Fejlesztő:
Shaman Games (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: thebrightgames@gmail.com
Tagok:
beküldő: Bright
regisztrált tagok: Sade



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 46%

Képek - Interstellar Monsters
Első főszörny
Első főszörny
2012.10.24. 05:19
robbanás effect
robbanás effect
2012.10.24. 05:19

2012.10.19. 06:07
Új hajó, pajzs..
Új hajó, pajzs..
2012.10.19. 06:07

Fejlesztési napló - Interstellar Monsters
Bright 2012.12.06. 01:23
kicsit lassult a fejlesztés üteme munka miatt, de szépen halad az ui fejlesztés és az öcsik implementálása
Bright 2012.10.30. 07:16
Elkezdődött az UI fejlesztése (menü,highscore screen stb)
Bright 2012.10.26. 06:22
Ellenfelek lövései kész vannak. Effectezés következik
Bright 2012.10.24. 05:11
Bekerültek az ellenfelek robbanás effectjei.
Bright 2012.10.22. 15:02
Közben meglettek a főszörnyek is, szóval az ellenfelek lövése és pár animáció hiányzik és a játék kész, utána a felhasználói interface jön, ez lesz még egy nagyobb lépés :)
Bright 2012.10.22. 08:54
Ellenfél mozgások elkészültek, jöhet a felfegyverzésük :)
Bright 2012.10.19. 06:15
Következő mérföldkő:
Ellenfél mozgások, és ellenfél lövések.
Bright 2012.10.19. 02:07
Elkészült az bónuszrendszer, felvehető tárgyak:
-lézer
-élet
-pajzs
-plusz sebzés,sebesség,lövés sebesség, bónuszpont adott ideig
-tripla lövés
-egyszeri +pont
-egyszeri összes ellenség megölése

A rendszer teljesen random, Megölt ellenfelenként x% eséllyel esik item, ezek körül pedig véletlenszerű, hogy melyiket kapja a játékos.
Bright 2012.10.15. 06:23
Ötleteket, véleményeket szívesen látunk, kritikákat is természetesen.
Bright 2012.10.15. 06:22
Szia, kettőt feltettem, aztán a heti kettő verzióból mindig lopok ki és teszem őket.
HomeGnome 2012.10.15. 01:13
Hali! Kérnénk szépen majd 1-2 képet ide is feltölteni, egyébként hajrá! :)

Hozzászólások - Interstellar Monsters
Bright - Tag | 8 hsz       Online status #188125   2012.10.22 13:31 GMT+1 óra  
Kis fun mig készül a játék:
Foolish interstellar monsters
C++,Java
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #188109   2012.10.20 15:55 GMT+1 óra  
Ramoryan: az urhajo nagyobb,viszont direkt ehhez a projecthez rajzoltam,kerlek mondd el, hogy mit rontottam el,hogy ki kell cserelni, szeretnem kijavitani. Koszi
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188090   2012.10.19 14:16 GMT+1 óra  
Tetszik.
Ha gondolod, otthonról küldök pár űrhajógrafikát, amit még a Starship Prototype-hoz használtam.

   
Bright - Tag | 8 hsz       Online status #188089   2012.10.19 14:08 GMT+1 óra  
Kész az új hajó, bekerült a fegyverrendszer (a pajzs látható is, csak nem animálva )
Vélemények?
C++,Java
   
Bright - Tag | 8 hsz       Online status #188020   2012.10.16 21:39 GMT+1 óra  
Ja, még most készülnek a modellek addig ilyenek vannak berakva
C++,Java
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188011   2012.10.16 11:39 GMT+1 óra  
Hehehe, az az űrhajó ott jobb alul nekem is nagyon ismerős.
Én is használtam mikor még prototipus volt a Dimension Leak.

   
kt96 - Tag | 61 hsz       Online status #188003   2012.10.15 20:36 GMT+1 óra  
Helló sok sikert !!
Én is hasonlóba kezdtem bele most, bár én inkább super stardust féleséget alkotok
(Azt az űrhajót én is néztem az enyémhez )
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #187986   2012.10.15 09:42 GMT+1 óra  
A spaceshooter-téma a szívem csücske, szóval mindent bele!

   
Bright - Tag | 8 hsz       Online status #187985   2012.10.15 07:56 GMT+1 óra  
Shaman Games: Interstellar Monsters
C++,Java
   
> 1 <