játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Fingers Malone Remake
C16-os ügyességi játék újrafeldolgozása
Kategória: ügyességi
A projectről:
Az eredeti játék 1986-ban jelent meg C16/Plus4-re, ez volt az egyik első számítógépes játékom. Sajnos olyan nehéz volt, hogy soha nem tudtam végigjátszani :~( , ezért elhatároztam, hogy készítek egy PC-s remake-et, és ez lesz az én "nemes bosszúm". ;)

A játék célja, hogy a szörnyeket kikerülve összeszedjük a kulcsokat, kinyissuk a széfet, majd a kijáraton távozzunk. Mindeközben be kell járnunk az egész pályát, és az összes padló-elemet ki kell világítanunk! Tevékenységünket liftek, futószalagok, mozgó platformok, stb. nehezítik. A játékban 15 pálya található.

További infó az eredeti játékól (ki is lehet próbálni):
http://plus4world.powweb.com/software/Fingers_Malone

// ---

Music by Vincenzo/Fresh!Mindworkz
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C++ 6;
PhotoShop, Illustrator, DirectX SDK 8
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009. szeptember
2009. december közepe
Beküldve:
2009.10.23 10:14
Fejlesztő:
HG Studio (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: zalacka@freemail.hu
Tagok:
beküldő: HomeGnome
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 110%

Képek - Fingers Malone Remake
Akik szerint túl nehéz: 2x kipörgetve normál fokozaton, és még van pár életem.. ;)
Akik szerint túl nehéz: 2x kipörgetve normál fokozaton, és még van pár életem.. ;)
2009.12.19. 14:39
A kész menü, sok bubival. :D
A kész menü, sok bubival. :D
2009.12.14. 05:58
beállítások menü
beállítások menü
2009.12.05. 22:38
Kész a GUI, fogy az idő..
Kész a GUI, fogy az idő..
2009.11.29. 20:10
Thingy és Wotsit meredten figyelnek miközben teleportálunk :)
Thingy és Wotsit meredten figyelnek miközben teleportálunk :)
2009.11.18. 07:26
7. pálya terve, háttérrel (nem in-game)
7. pálya terve, háttérrel (nem in-game)
2009.10.28. 06:22
Az 1. pálya terve (nem in-game)
Az 1. pálya terve (nem in-game)
2009.10.23. 10:18
A felújított kazettaborító lesz a címképernyő
A felújított kazettaborító lesz a címképernyő
2009.10.23. 10:16

Fejlesztési napló - Fingers Malone Remake
HomeGnome 2010.02.21. 06:16
Ja, és cirka 20 év után végre sikerült végigjátszanom az eredetit (emulátoron), mindenféle cheat nélkül! Yikes! :)
HomeGnome 2010.02.21. 06:12
Rögzítettem videókat az összes pályáról:
1-2. pálya: http://www.youtube.com/watch?v=5NnsGLR-YXQ
3-4-5. pálya (régebbi felvétel): http://www.youtube.com/watch?v=_qhaP9ApdP0
6-7-8. pálya: http://www.youtube.com/watch?v=dqDeosxRo9c
9-10-11. pálya: http://www.youtube.com/watch?v=__OQQmnZr7s
12-13-14-15. pálya: http://www.youtube.com/watch?v=Vw3ncs8A4qk

További érdekesség, hogy egy olasz srác portolni akarja a játékot android-ra vagy iphone-ra... Hát én el nem tudom képzelni, hogyan fogja megoldani az irányítást, de ő tudja... Nem tudom, hogy lesz-e belőle valami, de ha mégis, akkor majd megírom a fejleményeket.
HomeGnome 2009.12.19. 09:16
Közkívánatra csináltam könnyű fokozatot. +1 zene is bekerült a játékba.
Letöltés: http://homegnome.uw.hu/fingersmalone_1.10.zip
HomeGnome 2009.12.14. 05:53
Elkészült végre a játék, már nem szöszölök vele tovább.. Kész a menü, van "game over" képernyő, sőt még egy ahhoz hasonló "congratulations" képernyő is, ha a játékos teljesíti mind a 15 pályát.
Remélem nem felejtettem el valami apróságot..
Sebaj, majd adok ki javított verziót. ;)
HomeGnome 2009.12.05. 22:45
Sajnos még nem készült el minden, és nem szeretném a végét összecsapni, úgyhogy még csiszolok rajta kicsit.. Meg arra jutottam, hogy mégsem rakok bele nehézségi fokozatokat, mert az eredetiben is az volt a kihívás, hogy baromi nehéz volt, és annál azért az én verzióm már most könnyebben játszható. Nem akarom egy easy fokozattal "kiherélni" a játékot..
HomeGnome 2009.12.01. 16:40
Már rendesen működik a GUI, töltöttem fel megint demót (v0.80)...
HomeGnome 2009.11.29. 05:35
Kicsit lassan haladtam a héten: kevesebb új feature, annál több bugfix.. :D Közben Vincenzo elkészült a menü-zenével is, ami szerintem szintén nagyon hangulatos lett! :) Jelenleg a GUI-t készítem, aztán kicsit belehúzok a fejlesztésbe, mert már képbe került egy vadi új projekt, ami nagyon izgat.. ;) Ha minden jól megy, akkor Mikulásra el is készül a game..
HomeGnome 2009.11.25. 10:02
Újabb demót töltöttem fel (v0.70), amelyben már hallható Vincenzo zenéje, amit a játékhoz komponált. :)
HomeGnome 2009.11.24. 02:56
Hatalmas köszönet Vincenzo/fresh!mindworkz -nek, aki egy nagyon hangulatos zenét készített a játékhoz! :)
Én pedig már a menüt és a kijelzőt készítem. Úgy néz ki, sikerül tartani az ütemtervet, és kb. 2 hét múlva már közel végleges állapotban lesz a játék.
HomeGnome 2009.11.21. 02:38
Beállítottam a platformok időzítését, elméletileg már minden pálya rendesen játszható... :) Vannak árnyékok is, miután nagy nehezen sikerült egy kis fortéllyal megkerülnöm egy alattomos grafikai bugot. Töltöttem fel újabb demót. (v0.65).
HomeGnome 2009.11.19. 09:38
Pár órányi hibakeresés után végre szólnak a hangeffektek, yesss... :) Ráadásul sikerült "kilopnom" (vagyis emulátor alatt rögzítettem ;) ) az eredeti hangokat, amik szerintem nagyot dobnak a játék hangulatán! :D (Plusz úgy néz ki, hogy zenészek is jelentkeztek (de nem akarom elkiabálni), úgyhogy talán az aláfestő is alakulgat lassan.. :) )
Szóval kis lépésekkel haladok, de azért szépen alakul a dolog. Még finomhangolom a pályákat, aztán most hétvégén majd megint töltök fel újabb verziót, amiben már minden pálya rendesen játszható lesz! ;)
HomeGnome 2009.11.18. 07:20
Elkészültek a hiányzó szörnyek (Thingy+Wotsit), és már használható a teleport is. Töltök fel róluk egy képet.
HomeGnome 2009.11.14. 04:15
Huhh, hát a szörnyek mozgatásával nagyon megszenvedtem, és még mindig nem tökéletes.. Felraktam egy újabb kipróbálható verziót.
HomeGnome 2009.11.12. 15:53
Működnek a mozgó platformok, már csak néhány pályaelem hiányzik, pl. a teleportok meg a 10 tonnás súly. Nameg persze a szörnyek...
HomeGnome 2009.11.10. 18:26
Már lehet liften utazni. :D Ha minden jól megy, akkor most hétvégén újabb verziót rakok fel, amiben már szörnyek is lesznek! ;)
HomeGnome 2009.11.08. 07:33
Sikerült egy csomó bugot kijavítanom, most már (elméletileg) mindenkinél szépen kellene futnia.. Felraktam az újabb teszt-verziót (v0.46).
HomeGnome 2009.11.07. 13:24
A tesztelés során derült fény arra, hogy néhány gépen nagy gondok vannak a sprite-ok kirajzolásával, ennek okát mindenképpen ki kell derítenem.. A többi előjött bug nem tűnik vészesnek.
HomeGnome 2009.11.07. 00:38
Feltöltöttem az első tesztverziót (v0.45), várom az észrevételeket, javaslatokat. :)
HomeGnome 2009.11.05. 07:31
Sikerült felvennem a kapcsolatot Doug Turnerrel, és nagyon örül, hogy készül egy remake a régi játékából. :)
Közben kezd alakulni a játékos irányítása, szóval úgy néz ki, a hétvégén várható az első tesztverzió.. ;)
HomeGnome 2009.11.04. 09:03
A liftek és a futószalagok már (úgy-ahogy) mozognak.. :) Következik a játékos mozgatása, és ha azt megoldom, akkor a tervek szerint egy nagyon-nagyon alpha tesztverziót már most hétvégén felrakok ide.. Közben pedig megpróbálom felvenni a kapcsolatot az eredeti játék készítőjével, remélem tetszik majd neki a remake. ;)
HomeGnome 2009.11.02. 07:15
Lassan sikerül beizzítani az engine-t, de még nagyon alpha állapotban van.
Milyen jó is lehetett 25 évvel ezelőtt játékfejlesztőnek lenni: az eredeti Fingers Malone például 3 hét (!) alatt készült el. :O Én meg másfél hónap után, 120k forráskóddal tartok ott, hogy egyáltalán elkezdem kirajzolni a pályát, ehh.. :D
HomeGnome 2009.10.28. 06:31
A héten a pályaelemeket rajzolgattam, kicsit alábecsültem a mennyiségüket, még van hátra belőlük bőven.. De azért készülnek folyamatosan. A háttér jó ötlet volt (thx Elf!) tényleg feldobta a kinézetet! :) Egy kezdetleges kipróbálható verzió legkorábban a jövő hét végére várható..
HomeGnome 2009.10.23. 10:34
A kazettaborító felújítása elkészült, ez lesz a címképernyő. A pályaelemek rajzolása már majdnem kész, viszont az ellenségekből még több is hátravan (+animációk).. A játék-engine jelenleg kb. 30%-os, de alakul. Sajnos zenéje nem volt az eredetinek, pedig jó lenne egy retró-hangulatú aláfestő muzsika, ezért majd a csapatkeresőben szándékozom zenészt keríteni.. :)

Tervezett menetrend:
- engine-próba - november eleje
- játszható pálya - november vége
- béta-verzió - december közepe

Hozzászólások - Fingers Malone Remake
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #127925   2010.02.22 00:19 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
Idézet
DarkNessy :
Keszultseg: 110%?


Persze, 1.1-es verzió. Kicsit kilóg a csík, de sebaj.



Ha fölvennéd 200-ig, átszúrná Jack Flipper fejét? (lehet fölötte van kicsit, de kár )
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #127921   2010.02.21 23:35 GMT+1 óra  
Idézet
DarkNessy :
Keszultseg: 110%?


Persze, 1.1-es verzió. Kicsit kilóg a csík, de sebaj.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #127917   2010.02.21 21:12 GMT+1 óra  
Keszultseg: 110%?

   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #124492   2009.12.19 15:44 GMT+1 óra  
"A futószalagokat elvileg a Space-el meg lehet fordítani" ja ezt elnéztem. Akkor azért nem működött !

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124488   2009.12.19 15:04 GMT+1 óra  
Ashkandi: Mivel ez egy 23 évvel ezelőtti játék remake-je, a komplett játékmenet adott volt, szóval nem rakhattam bele hogy pl. lehessen ugrálni meg ilyenek.. Egyébként a játékszabályok képekkel illusztrálva megtekinthetők az "instructions" menüben, illetve direkt ma írtam egy "olvassel.txt"-t is..
"A futószalagokat elvileg a Space-el meg lehet fordítani" ehh, ezt én eddig nem is tudtam, mindjárt utánanézek..
A játék nehézségét többen kifogásolták (bár határozottan állítom, hogy könnyebb lett, mint az eredeti!), ezért most beleraktam egy easy fokozat, remélem azon már a többségnek megfelelő a nehézségi szint.
Köszönöm, hogy tesztelted a játékot!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #124487   2009.12.19 15:02 GMT+1 óra  
Nah én is eljutottam valameddig (nemtom ), sokkal jobb könnyűben játszani
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #124478   2009.12.19 13:28 GMT+1 óra  
Hát vagy 3 halálba beletelt, amíg rájöttem mit is kell csinálni, de összességében egész jó lett. Azt nem értem, hogy a pályát minek kell bejárni ahhoz, hogy végigvihessük, ez szerintem felesleges. Az ellenfelek gyorsasága miatt volt néhány "miezmárb*zmeg" pillanat, ami miatt egy nyugis munkahelyi pihenés alatt nem vállalnám be a játékot, mert még idegbetegebb lennék pár perc után.

A grafika és az irányítás szerintem nagyon tuti lett, bár ez a földön csúszkálás és egy irányú fel-le mozgás kicsit túl lekorlátozza a lehetőségeinket. A futószalagokat elvileg a Space-el meg lehet fordítani de ez nekem valahogy nem sikerül, nyomkodtam én mindent de nem fordultak meg.

Végülis összességében jó játék, egyedül a játékmenettől leszek idegbeteg, de gondolom ez direkt ilyen.

+ grafika és dizájn
+ régi játék feldolgozása
+ van benne kihívás

- negyedik pálya után már meguntam a próbálkozást mert felidegesített
- első ránézésre kicsit nehéznek tűnik, kéne bele pár oktató jellegű felirat

Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2009.12.19 13:47 GMT+1 óra, ---)

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124474   2009.12.19 09:13 GMT+1 óra  
Elkészült az 1.1 -es verzió. Letöltés: http://homegnome.uw.hu/fingersmalone_1.10.zip

változások:
- beragadás bug javítva (elméletileg...)
- könnyű fokozat
- +1 zene
- magyar nyelvű olvassel.txt

Remélem most már senkinek sem okoz gondot az első pálya..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
sirmok - Tag | 101 hsz       Online status #124397   2009.12.18 02:51 GMT+1 óra  
ez igen pajtas! hajra!
masterpiece lesz a maga nemeben

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124363   2009.12.17 09:22 GMT+1 óra  
Köszi a dicséreteket fiúk, tényleg örülök, hogy tetszik a játék!

kicsy: huhh, ez egy olyan bug, hogy 2 naponta egyszer jön elő, és egyszerűen nem tudom reprodukálni, mert mindig máshol ragad be az egyik szörnyike.. És azt hittem hogy már sikerült kiküszöbölnöm, de ezek szerint mégsem... Viszont most azt hiszem tényleg rájöttem mi okozza, úgyhogy az 1.1-es verzióban ezt a hibát javítom! Köszi az infót!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #124362   2009.12.17 09:00 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Sikerült eljutnom a harmadik pályáig


mester
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #124360   2009.12.17 08:23 GMT+1 óra  
Sikerült eljutnom a harmadik pályáig
Viszont találkoztam egy buggal, az egyik szépség beragadt és nem mozdult, blokkolva az egyetlen lehetséges útvonalat, itt:

(a kék nem mozog)

Egyébként nagyon jó lett, szép is, jó is, szerintem a legigényesebb játék az oldalon. Gratulálok
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #124315   2009.12.16 14:17 GMT+1 óra  
hát minden elismerésem, nagyon szép lett.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #124310   2009.12.16 12:31 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
Hát ez jó:
örökélet trainer
LOL


Láttam prog.hu-n, elég hamar törték a cuccot.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124309   2009.12.16 11:44 GMT+1 óra  
Ahh, nagy nehezen sikerült felvennem egy videót, íme:

http://www.youtube.com/watch?v=_qhaP9ApdP0

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124289   2009.12.16 01:44 GMT+1 óra  
Hát ez jó:
örökélet trainer
LOL

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #124258   2009.12.15 08:30 GMT+1 óra  
Tessék, az első pálya megoldása: http://www.youtube.com/watch?v=cVamZlsKg-M

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124257   2009.12.15 08:29 GMT+1 óra  
Én csak most próbálom ezzel a fraps-al felvenni, de nem igazán akar sikerülni.. Lord_Crusare, légyszi, nem tudnál nekem néhány jelenetet felvenni?...

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #124256   2009.12.15 08:22 GMT+1 óra  
Én már meg is csináltam. Feltegyem?

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124255   2009.12.15 08:19 GMT+1 óra  
Lord_Crusare: én is éppen most akartam egy videot felvenni..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124254   2009.12.15 08:16 GMT+1 óra  
Az a helyzet, hogy én már annyira sokat teszteltem a pályákat, hogy - mint kiderült - nem tudom reálisan megítélni a nehézségi szintet.. Nekem ez a "normál" fokozat, és az eredeti játék a "nightmare"..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #124251   2009.12.15 08:04 GMT+1 óra  
Nem a sebességére gondoltam... De végülis lehet, hogy tényleg csak a hidak miatt tűnt könnyebbnek, nekem amúgy is azok voltak a legnagyobb ellenségeim.

Edit: Ha valakit érdekel, feltehetek egy videót valahova az első pályáról

Ezt a hozzászólást Lord_Crusare módosította (2009.12.15 08:11 GMT+1 óra, ---)

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124247   2009.12.15 07:52 GMT+1 óra  
Lord_Crusare: Gratulálok, te vagy az első akinek sikerült végigjátszania! Pedig a játék sebessége pont ugyanolyan, mint korábban. Elsőre tényleg nehéznek tűnhet, de egy kis gyakorlással szerintem azért bele lehet jönni..
Tulajdonképpen azért nem csináltam úgy, hogy megmaradjon a pályán amit elértél, mert maximum úgyis csak másfél perces egy pálya, és csak 15 pálya van összesen.. Az életek számát is elégségesnek gondoltam, mert minden pálya teljesítésekor +1 élet, meg 100 pontonként megintcsak +1 élet, nekem meg a végén meg szokott maradni kb 15-20 életem...
A map editor sajnos nekem is csak így a vége felé jutott eszembe, és akkor már nagyon "be voltak drótozva" a pályaelemek.. Pedig milyen jó lenne megcsinálni a "Fingers Revenge"-t...
De most nagy dilemmában vagyok, mert tényleg nagyon sokan nem jutnak túl még az első pályán sem.. Hát akkor mégiscsak rakok bele egy könnyebb fokozatot.. Úgyhogy hamarosan lesz 1.1-es verzió easy fokozattal, és + 1 bónusz zenével!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #124246   2009.12.15 07:12 GMT+1 óra  
No, hát azért végigvittem így is. Lehet, hogy tévedek, de most picit könnyebbnek tűnt az egész, mint legutóbb, és a hidas szivatás nélkül egész keveset is anyáztam. Összességében azért jó kis cucc ez . Szerintem továbbra sincs gond a nehézségi fokkal, ha már úgyis csak 15 pálya van, akkor legalább azokban legyen kihívás.

Map Editort nem terveztél a játékhoz?

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124223   2009.12.14 16:04 GMT+1 óra  
Köszönöm, hogy kipróbáltátok a játékot, és örülök, hogy azért van akinek tetszik..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #124221   2009.12.14 15:35 GMT+1 óra  
Kipróbáltam én is, és megijedtem, hogy én vagyok a lele, de úgy néz ki, hogy nem.
A játék tényleg nehéz. Az első pályát sem tudtam átjutni, pedig próbálkoztam párszor.
Túl gyorsak azok az izék és mindenhol ott vannak, mert kicsik a páyák.
A grafika az stílusos, szép, de sajnos a játék túl nehéz.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #124218   2009.12.14 15:23 GMT+1 óra  
Szerintem is nagyon nehéz, ha lehetne nehézségi fokozatot váltani sokat dobna rajta
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #124215   2009.12.14 13:59 GMT+1 óra  
Kipróbáltam, elégedetten csettintettem, hogy igen, végre egy kész játék, aztán néhány elhalálozást követően kiléptem.
Épp oly játszhatatlanul nehéz, mint +4-en. Sajnos ez a játék akkor sem tartozott a megunhatatlan szórakozást kínálók közé.
A remake fogalmához meg kár annyira ragaszkodni: ha úgy érzed, hogy jobb lesz egy ötlettől a remake, miért is ne változtatnál?
Gratulálok az elkészült játékodhoz!
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #124209   2009.12.14 10:47 GMT+1 óra  
Grat a gammához, nagyon jól néz ki, tényleg olyan, mintha kész lenne
És igen, eljutottam a második pályáig, jeééj.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124200   2009.12.14 06:27 GMT+1 óra  
Lord_Crusare: sokat gondolkodtam, hogy hogyan is legyen, de végülis úgy döntöttem, hogy ha már remake, akkor megpróbálok a lehető legjobban hű maradni az eredetihez... De kifejezetten a Te kérésedre raktam bele, hogy a mozgó hídra ne lehessen véletlenül rámenni.

Kuz: igen, ez az 1.0-ás verzió, csak az adatlap nevezi demo-nak. Egyébként van egy olyan érzésem, hogy valamit kifelejtettem a játékból, szóval sanszos hogy lesz javított verzió..

Szerkesszünk, amíg lehet, pls.

Ezt a hozzászólást HomeGnome módosította (2009.12.14 06:45 GMT+1 óra, ---)

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #124199   2009.12.14 06:25 GMT+1 óra  
A letölthető verza is a legutolsó, kész darab? Mert akkor este tolok egy próbát, és megnézem, hogy mennyire is van 'kész'.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #124195   2009.12.14 06:20 GMT+1 óra  
Látom sajnos nem fogadtad meg az életekre vonatkozó tanácsom. Ez nálam kb. ki is nyírta a játékot. Kár érte

   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #124194   2009.12.14 06:13 GMT+1 óra  
Gratulálok!
Szép lett.

Még nem próbáltam ki, de mindenképp ki fogom próbálni ha lesz időm.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124190   2009.12.14 05:54 GMT+1 óra  
Finished!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #123237   2009.11.30 04:41 GMT+1 óra  
Egy kedves jóbarátom mondta régen, hogy az életek számának egy játékban csak akkor van értelme, ha megmarad a pályán az, amit elértél. És milyen igaza volt! Ez a játék épp elég nehéz ahhoz, hogy az életekre már ne legyen szükség. Persze csak szerintem, de pont az örökélet a varázsa, hogy újra és újra tudj próbálkozni. Ha lejár az ember élete, könnyen felhúzhatja magát, és kiléphet / törölhet.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #123209   2009.11.29 06:50 GMT+1 óra  
Lord_Crusare: Azt hiszem sejtem mire gondolsz. Akkor megpróbálom megcsinálni úgy, hogy amikor rá akarnál menni a vízszintesen mozgó hídra, de üres rész van melletted, akkor ne engedjen rámenni. Viszont ha már rajta vagy, akkor csak rajtad múlik, hogy átérsz-e, vagy kifut alólad.. Köszi a javaslatot!
Ja, és végre valaki, akinek megfelel a nehézségi fokozat!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #123206   2009.11.29 06:02 GMT+1 óra  
Nos, én sokat anyáztam, bevallom...

Szerintem a nehézségi szint jó, a szitkozódás egyetlen forrása az a vacak *%$!! híd! Azt meg lehetne esetleg olyanra csinálni, hogy amíg nem lehet, addig nem is enged tovább? Az esetek 90%-ban véletlenül mentem rá a hídra, és emiatt újraindult a pálya (pl. akkor, amikor már csak négy pöttyre kellett volna rámenni, és egy kulcs kellett volna). Ezt úgy kéne, hogy csak akkor halsz meg, ha egyhelyben állsz, és a híd kimegy alólad. Ha te mész rá véletlenül, és épp van alattad talaj, akkor ne engedjen tovább a híd üres része fölé!
Remélem érthető, mti szerettem volna.

Egyébként már a 11. pályáig eljutottam, de ez a hidas mostmár az őrületbe kerget.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #123202   2009.11.29 05:40 GMT+1 óra  
fpeti: köszi a dicséretet. Eldöntöttem, rakok bele egy könnyebb fokozatot is (több idő, kevesebb és lassabb szörnyek).
Megmondom őszintén, a játék sztorija nekem sem teljesen világos, de szerintem nem is ez a lényeg...

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #123063   2009.11.25 13:21 GMT+1 óra  
100x szebb az eredetinél, de legalább olyan nehéz(youtube-on néztem az eredetit, hogy kell ), tényleg jó lenne egypár fokozat.
Amúgy érdekelne a sztori, a betörő belebújik egy táskába, abban próbál betörni, de a biztonságiak is táskákban vannak? annyira beteg. (metal gear innen lopta a kartondobozos poént szvsz )
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #123005   2009.11.25 02:08 GMT+1 óra  
Szidi_Rezegh: igen, elméletileg minden gépen pontosan ugyanolyan sebességgel kell futnia... Egyébként az eredeti az kegyetlen gyors és nehéz irányítani (emulátoron próbálgatom, de az emlékeimben is pont olyan gyorsnak tűnik), és ahhoz képest direkt egy fokkal lassabbra és sokkal könnyebben irányíthatóra terveztem a remake-et. De már más is mondta, hogy még ez is túl gyors, úgyhogy lehetséges hogy rakok bele nehézségi fokozatokat.. A Tutti Fruttit is nagyon szerettem, az volt a legelső számítógépes játékom, yikes!! Gondolkoztam is, hogy melyikből készítsek remake-et, de végülis a Fingers Malone mellett döntöttem, mert azt sohasem tudtam végigjátszani, viszont a saját verziómat már sikerült kivinnem.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #123001   2009.11.25 01:45 GMT+1 óra  
Kipróbáltam a játékot, igaz csak annyi idöm volt, hogy az elsö pályán szórakozzak. Nekem kicsit gyorsnak tünt, minden gépen egyforma frissítési gyorsasággal megy a játék? Lehet csak az én reflekszeim lassúak.
A régi idökben sokat játszottam C16-tal, a Kickstart és a Tutti Frutti voltak a kedvenceim.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #122562   2009.11.21 02:45 GMT+1 óra  
Elnézést a zavarásért, csak töltöttem fel új demót, ha valakit érdekelne.

Ezt a hozzászólást HomeGnome módosította (2009.11.21 03:03 GMT+1 óra, ---)

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #121639   2009.11.14 04:24 GMT+1 óra  
Felraktam egy újabb demót, már lehet utazni a lufival, és vannak szörnyek is (de még nem bántanak ). Bár még nem mindegyiket rajzoltam meg , és néha el is akadnak, de azért nagyjából működik a mozgásuk..
Még néhány dolog hátra van, többek között pl. a teleport, meg a 10 tonnás súly.. Ja, és aztán még finomhangolni kell az összes mozgó platformot meg futószalagot..
Aztán már "csak" a menü, a GUI, a hangok, meg ilyen "apróságok" vannak hátra...

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #121475   2009.11.10 18:30 GMT+1 óra  
[SOM]Roberto: Előre is köszi! Kíváncsi vagyok, hogy gyengébb gépeken is működik-e, jó lenne tudni mi a minimális konfig amin még elindul...

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
[SOM]Roberto˛ - Tag | 1 hsz       Online status #121423   2009.11.10 08:13 GMT+1 óra  
Otthon majd ránézek a régi gépemmel. Celeron 1 ghz, TNT2. Az lesz ám a tesztelés.
ismeretlen ismerős...
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #121355   2009.11.09 04:33 GMT+1 óra  
Okés, rájöttem: nem kezeltem le, ha elveszett a fókusz (DIERR_INPUTLOST)..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #121340   2009.11.09 01:32 GMT+1 óra  
Először nekem se mozgott, aztán össze vissza nyomogattam minden gombot és egyszer csak megindult.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Clystron - Tag | 26 hsz       Online status #121336   2009.11.09 01:04 GMT+1 óra  
Most megjavult minden: gép2.2
Nem tudom a mozgatás hogyan működik, de biztos összeköttetésben van a textúra mérettel. Egyszerűen beleragadtam a padlóba az előzőnél. Próbáld még ki a D3DXCreateTextureFromFileEx-et is. Azzal nálam megy minden.
Ne sajnáld a vak embert, aki nem látja e világ látványát, inkább sajnáld magad, mert ő előbb látja meg a megvilágosodás útját.
natív vs managed
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #121334   2009.11.09 00:45 GMT+1 óra  
Clystron: huhh, most megijedtem, hogy újra előjött ez a hiba, de látom, hogy az első verzióval próbáltad. Tegnap kijavítottam a bugot, és a második teszt-verzió (v0.46) már elméletileg jól jeleníti meg a pályát, kérlek, teszteld le azzal is azon a gépen, ahol hibás volt a megjelenítés!
Egyébként az okozta a hibát, hogy nem négyzetes textúrákat használtam, hanem pl. 632x416 meg ilyeneket, amit nálam rendesen kezel a videokártya, de máshol már nem biztos.. (A 632x416-ot pl széthúzza 1024x512-re.) Namost én naívan azt hittem, hogy a CreateTextureFromFile visszajelzi, hogy mekkorára töltötte be a textúrát, de nem.. Vagy legalább a D3DPTEXTURECAPS_POW2 jelzi ha kettő hatványa kell legyen, illetve a D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY hogyha négyzetesnek. Hát a nagy fityfenét jelzik! A logok alapján ezek a flag-ek semmire se jók.. (mindenkinél 0-át mutattak)
Úgyhogy a tanulság: szigorúan csak kettő hatványa + négyzetes textúrákat szabad használni!
Az viszont új, hogy mozogni sem lehet. Ezt nem tudom miért van..

Köszönöm mindenkinek aki kipróbálta a progit, és küldött logot, vagy leírta a hibákat!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Clystron - Tag | 26 hsz       Online status #121329   2009.11.08 22:40 GMT+1 óra  
gép1
gép2
gép2 hiba
Itt azért vannak gondok. Nemcsak hibásan jelennek meg a képek, de mozogni se lehet. Valamit a mátrixokkal babrálj még egy kicsit. Nálam is előjött ehhez hasonló egy játékban, csak ott olyan, hogy egyik gépen minden jó a másikon meg sötét képernyő. :Ezért utálok PC-re fejleszteni. : O
Ne sajnáld a vak embert, aki nem látja e világ látványát, inkább sajnáld magad, mert ő előbb látja meg a megvilágosodás útját.
natív vs managed