játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Bombardment
Simple Classic Shooter
Kategória: Shooter
A projectről:
A játék egy egyszerű klasszikus arcade shooter lesz egy kicsit felturbózva:

- achievmentek
- skill tree
- facebook integráció
- játékos rangok
- bossok
- vásárolható fegyverek
- több féle ellenfél
- éjszakai pálya


U.i.: Regisztráció szükséges a belépéshez, a scoreboard és a többi adat mentéséhez...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Construct 2, Gimp, Irfanview, papír, ceruza, aszpirin...;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011.11.16.
2012
Beküldve:
2012.01.19 07:08
Fejlesztő:
CRAYONS (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Bloody
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 48%

Képek - Bombardment
Buildings
Buildings
2012.05.01. 00:57
SHIELD ON
SHIELD ON
2012.04.25. 07:30
New GUI with HELP
New GUI with HELP
2012.04.20. 07:42
Mini Boss Fight p2 :P
Mini Boss Fight p2 :P
2012.04.13. 06:17
Mini Boss Fight p1
Mini Boss Fight p1
2012.04.13. 06:17
Login Screen + Oldalso menu hely
Login Screen + Oldalso menu hely
2012.04.13. 06:16
In-Game menu
In-Game menu
2012.04.10. 02:33
Login Screen - Final
Login Screen - Final
2012.03.22. 01:34
Login Screen
Login Screen
2012.03.08. 06:50
Az első Mini Boss - Mr. Bomber
Az első Mini Boss - Mr. Bomber
2012.02.21. 02:59

2012.01.30. 04:15
Alap verzió
Alap verzió
2012.01.19. 11:22

Fejlesztési napló - Bombardment
Bloody 2012.07.19. 06:22
Verzió: 0.71
Új:
- Pause menü (P gomb) : Hang beállítások és kilépés
- Bombák villogása találatnál
Bloody 2012.07.19. 06:20
Bloody 2012.07.12. 01:39
Verzió: 0.701

Új:
- Options menu (Sound, Gameplay)
- Kisebb hibajavítások
Bloody 2012.05.01. 00:58
Verzió: 0.69

Új:
- Plussz 2 épület
Bloody 2012.04.25. 07:31
Verzió: 0.68.5

Új:
- Energia Pajzs
- Pajzs töltésjelző a GUIban
Bloody 2012.04.20. 07:44
Verzió: 0.68

Új:
- GUI, és HELP a startnál
Bloody 2012.04.13. 06:15
Verzió: 0.67.5

Új:
- terep előkészítve a GUInak (képernyő jobb oldala illetve alsó része)

Bloody 2012.04.10. 12:19
Ami eddig elkészült:

- Regisztráció/Bejelentkezés
- Try mód (játék regisztráció nélkül)
- Top 10
- Játékos keresés
- 1 Mini Boss (minden 10 hullámban)
- 2 féle bomba típus
- 4 épület
- 1 fegyver 3 féle fejlesztéssel
- 1 üteg 1 fejlesztéssel
Bloody 2012.04.10. 02:30
Verzió: 0.67

Új:
- In game menu

Javítva:
- Login screen
- kisebb bugok


Bloody 2012.04.02. 07:29
Verzió: 0.66

Új:
- Játékos keresés (Scoreboardon)
- Saját statok kijelzése (Scoreboardon)

Bloody 2012.03.26. 04:49
Verzió: 0.65

Új:
- Bejelentkező oldal
- Scores

Módosítva:

- Kód optimalizáció
Bloody 2012.03.08. 06:52
Nemsokára elkészül a bejelentkező oldal, galériába feltöltöttem egy 80%-os verziót...
Bloody 2012.02.24. 06:42
Verzió: 0.6

Új:
- Mini Boss (lvl 10)
- Shop (több löveg upgrade)
- Újratöltés
- HUD új elemek
- BiC (töltények a tárban)
- BiS (töltények a raktárban)
- Options menü (automata újratöltés ki/be)


Módosítva:

- Bombák értékei módosítva (próbálom balancolni)
- Pár apró módosítá/optimalizáció


Bloody 2012.01.30. 11:43
Verzió: 0.525

Új:
- Guest felhasználó (nem kell regisztráció, viszont nem menti a pontokat sem)
Bloody 2012.01.30. 04:11
Verzió: 0.52

Új:
- BtD: bombs to destroy számláló, a hátralévő zöld bombák számát mutatja

Módosítva:
- A szőnyegbombázás bombái pirosak lettek, és több pontot, pénzt érnek, illetve több az életük is.

Javítva:
- Löveg HP csíkja most már teljesen piros lesz ha megsemmisül a löveg.
- Néhány optimalizáció a számolásoknál.
- Pár kisebb hiba javítása...

Bloody 2012.01.29. 02:04
Hamarosan jön az újabb verzió, pár apró változtatással, illetve előkészítettem a terepet az első minibossnak is, és ha minden jól megy pár nap múlva be is kerül a játékba...
Bloody 2012.01.25. 08:35
Verzió: 0.512

Új:
- Minden hullám elején megjelenik nagyban, hogy hányadik is kezdődik
- Aktuális verzió szám lent is.

Módosítva:
- Vásárlás ablakban a Finish gombot lecseréltem Next Wave re (mivel sokaknak nem volt egyértelmű, hogy van még hullám)
Bloody 2012.01.25. 01:03
Verzió: 0.511
Javítva: Login, Register, New Password textboxok
Bloody 2012.01.24. 03:06
Scoreboard lenullázva a frissítések miatt
Bloody 2012.01.24. 02:39
Verzió: 0.51
Új:
- Scoreboard alatt játékos saját statisztikája.
- Szőnyegbombázás random hullámban

Módosítva:
alap lövés upgrade ára illetve sebzése

Javítva:
- Házak a következő hullám elején nem ugranak vissza az alap állapotba
- belépésnél most már az username is case sensitive
Bloody 2012.01.23. 02:52
Verzió: 0.501
Javítva: A submit score után kiesett a user név (ezért nem tudta a következő játéknál a játékos submittelni a pontszámot).
Bloody 2012.01.22. 05:48
Verzió: 0.50
Töltésjelző minden olyan műveletnél ahol az adatbázisból tölt - egyenlőre Loading illetve Uploading felirattal.

Hozzászólások - Bombardment
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #184787   2012.07.19 14:19 GMT+1 óra  
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #184703   2012.07.17 08:16 GMT+1 óra  
Jó ötlet a figyelmeztetés bele fogom tenni, köszi!
A nehézségen mindenképpen csiszolni fogok majd.
   
peti634 - Tag | 148 hsz       Online status #184594   2012.07.15 17:56 GMT+1 óra  
Sajnos a HTML 5 ilyen, elvileg egy egyszerű rajzolás is be-be lagol 2ds canvas-ba FF alatt.
Google valahogy sokkal jobban viszi, a többit még nem néztem.
Nekem a gép le van véve energia takarékosra, ilyenkor 800MHZ-en van, 4 maggal, így néha néha beleakad.
Am jó game, csak kicsit nehéz, meg ugye a célzásra is oda kell figyelni nagyon.
Esetleg lehetne olyat hogy ha kevés a töltényed figyelmeztet indítás előtt, hogy nem e akarsz többet vásárolni?
ha már szép nem vagy, hülye ne légy
http://www.pokolstudio.hu
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #184472   2012.07.12 09:37 GMT+1 óra  
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #179599   2012.05.01 08:58 GMT+1 óra  
Verzió: 0.69
2 épület pluszba
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #179349   2012.04.25 15:32 GMT+1 óra  
Verzió: 0.68.5

Pajzs töltve!
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #179040   2012.04.20 15:42 GMT+1 óra  
Új verzió: 0.68
Új GUI

Ezt a hozzászólást Bloody módosította (2012.04.23 19:20 GMT+1 óra, ---)
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #178472   2012.04.14 11:48 GMT+1 óra  
Egyenlőre még csak a loginnal tudsz egy új jelszót generáltani, de hamarosan belekerül a jelszóváltoztatás is az options-on keresztül csakúgy, mint a tabos megoldás, illetve a menube való visszalépés is (Pause-n keresztül biztos lesz egy mentés/visszatérés, ami egyébként most is működik a P gombbal, mármint a Pause).

Utóbbi valószínűleg az új GUI-val együtt lesz majd kész.

Egyenlőre még a nagyobb illetve látványosabb dolgokkal foglalkozom, illetve azzal hogy végre teljesen elkészüljön a játék váza, aztán jönnek a finomítások.

A nehézségi szinten is hamarosan állítok majd.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #178465   2012.04.14 08:58 GMT+1 óra  
Loginnál nem lehet megoldani, hog ya tab-ra ne a címsorba ugorjon hanem a jelszó mezőre?

Na mindjárt tolok vele egy kört.

EDIT:

Ez nehéz lett így elsőre. Na mad rászánom magam egy hosszabb játékra.

A menübe nem lehet visszalpéni sehogy?
A jelszót hogy tudom megváltoztatni?

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2012.04.14 09:12 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #178408   2012.04.13 14:22 GMT+1 óra  
Hamarosan várható egy újabb pontszám illetve stat reset, mivel megint állítani fogok pár értéken a játékegyensúly miatt...
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #178407   2012.04.13 14:14 GMT+1 óra  
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #178090   2012.04.10 10:28 GMT+1 óra  
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #177464   2012.04.02 15:27 GMT+1 óra  
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #176859   2012.03.26 12:48 GMT+1 óra  
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #175192   2012.02.24 14:42 GMT+1 óra  
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #174979   2012.02.21 11:03 GMT+1 óra  
A célkeresztig a kipontozás pár fegyvernél fog csak megjelenni.
Természetesen ha valami egyedi dolgot szeretnél akkor muszály a javascripthez nyúlni, illetve ott van még a szerveroldali része is, amit szintén le kellett programozni.

A következő verzió hamarosan elkészül az első Mini Bossal illetve pár apróbb újítással.
   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #173959   2012.01.31 18:20 GMT+1 óra  
Végre ki lehet próbálni regisztráció nélkül, már akartam kérni, mivel elvből nem regisztrálok ilyesmihez.
Lehetne valami vonal pontokkal rajzolva a célkeresztig, hogy tudjam kb. merre megy a dolog. De lehet h csak én vagyok a béna.

Úgy látszik, hogy szaporodnak a HTML5 fejlesztők, remek. Majd talán nyithatnánk neki új témát, hogy legyen hol feltenni a kérdéseket.
Igaz Construct2-ben nem tudom mennyi javascript-et kell programozni.
Gondolom a Consruct2 mint név szerepelhetne a fejlesztőeszközök felsorolásánál is. Én mondjuk annyira nem ajánlom, mert nekem drága, csak jó tudni, hogy mivel készült.
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173902   2012.01.30 19:43 GMT+1 óra  
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173862   2012.01.30 13:12 GMT+1 óra  
Eleinte 2 találat kell, a bombák sebzése meg fokozatosan növekszik, és majd lehet a shopban egyebek mellett plusz páncélt (HP) is venni.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173856   2012.01.30 12:32 GMT+1 óra  
jahh amúgy minek a HP csík, ha egy találattól meghalunk?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173853   2012.01.30 12:12 GMT+1 óra  
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173820   2012.01.29 19:01 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
@DMG:
Score: 90330
Highest Combo: 14x




Csak idő kérdése, ne örülj annyira.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173772   2012.01.29 09:55 GMT+1 óra  
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173771   2012.01.29 09:28 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Ez a CnC vicces, Firefoxban gyorsan bejön, és egész jól is fut, de 3 másodperccel az indulás után jött egy tank, kilőtte a főépületemet, mielőtt a tankjaim kinyírhatták volna. Zseniális.



Ehh, látszik, hogy kimaradtak neked a régi jó kis stratégiák
raytraceisten és übermedic
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #173770   2012.01.29 07:59 GMT+1 óra  
@DMG:
Score: 90330
Highest Combo: 14x

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173769   2012.01.29 07:55 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Muhahahaaaaa!

9-es kombo.


A pontosság jár plusz pénzel, vagy pontal? úgy 10 Wave-en kerestül hoztam a 95% fölötti értéket.

Felkerülhetne a toplistára a legnagyobb kombo és a pontosság is, nagyobb lenne a verseny szellem.



Gratula!!!
Igen a pontosságért plussz pénzt kapsz (mert keveseeb lőszer fogyott, és mivel már a fényt is kikapcsolták az alagút végén, így itt is elkél a spórolás ) .
A kombókért meg plussz pont jár.
A tökéletes hullámokat hamarosan számolni fogja a progi (100% pontosság), a leghosszabb kombó, illetve a legtöbb kombó által elért pontszám is felfog kerülni a játékos adatbázisába idővel.
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #173768   2012.01.29 03:09 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
De itt van pl ez:
http://www.scirra.com/construct2/demos/space-blaster


Tökéletes példa arra hogy túl lőtték a html5 képességeit... nem kell olyan játékot tervezni rá ami nem fog normálisan futni, bár lehet hogy ezt is meg lehetett volna írni úgy hogy akadás nélkül fusson, de nem vagyok eléggé jártas a témában.
Amúgy sem írunk olyan dolgokat amik csak full hd-ban futnak, ugyan ez érvényes a nyelvekre is. Ha nem látjuk az átlag felhasználó korlátait akkor csak a prémium usereknek fejlesztünk, amivel nincs gond, csak akkor számolni kell a kisebb penetrációval.
Szerk: Bocs az offért. Innentől légyszíves mindenki a megfelelő (általános) offtopicba válaszoljon ha akar egyáltalán válaszolni.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173760   2012.01.28 22:54 GMT+1 óra  
Muhahahaaaaa!

9-es kombo.


A pontosság jár plusz pénzel, vagy pontal? úgy 10 Wave-en kerestül hoztam a 95% fölötti értéket.

Felkerülhetne a toplistára a legnagyobb kombo és a pontosság is, nagyobb lenne a verseny szellem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173753   2012.01.28 21:16 GMT+1 óra  
CnC-t végig toltam, kár hogy csak egy pálya az egész.

Igaz a hang elment idő közben.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #173751   2012.01.28 20:42 GMT+1 óra  
Ez a CnC vicces, Firefoxban gyorsan bejön, és egész jól is fut, de 3 másodperccel az indulás után jött egy tank, kilőtte a főépületemet, mielőtt a tankjaim kinyírhatták volna. Zseniális.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #173750   2012.01.28 20:15 GMT+1 óra  
http://apps.nahklick.de/cnc/

Command and Conquer HTML5-ben. Chromeban élvezhetetlen, ie-ben meg 10 percig tölt és semmi.
raytraceisten és übermedic
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173747   2012.01.28 16:44 GMT+1 óra  
Úgy öt percet toltam vele, de majd elszórakozok vele.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173745   2012.01.28 16:14 GMT+1 óra  
Ha a space blasterre gondolsz, akkor valószínűleg nem játszottál vele másfél percnél többet, gtx550 en is belassul, gtx480 on is, előbbi ratyi 2 magos, utóbbi egy masszívabb 6 magos proci társaságában.
C4Ninja
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173744   2012.01.28 15:53 GMT+1 óra  
És ez mikor lassul be? nekem nem sikerült kihajszolnom a lelkét, pedig nincs erős gépem.

(AMD 5570)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173741   2012.01.28 14:36 GMT+1 óra  
Akció dúsabb cuccot, ahol jönnek az <akármik>, lősz ezer felé, és nem egy állókép előtt megy az akció. Teszem azt kb akármelyik shoot 'em up ot, vagy sidescrollert, ezekből elég sokat csináltak böngészőkre.

Pár napja néztem amit linkeltél egyébként, jópofa cucc, de ebben a példában nem érzem relevánsnak, grafikailag sem valami komoly(állókép, csak a zöld izének, meg később a pókoknak(?) van egy minimális animációja) és az egyéb számítások sem tűnnek megoldhatatlannak(a fizikára gondolok elsősorban.) De itt van pl ez:
http://www.scirra.com/construct2/demos/space-blaster
Egy idő után valószínűleg nincs az a gép, amelyiket ne lassítaná be, pedig szemre azt mondanám, hogy semmi oka nincs rá(és a construct 2 baromira gyors a html5 ös cuccok között a tesztek alapján.)
C4Ninja
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #173734   2012.01.28 13:45 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
webgl el is tetvesen lassú minden html5 ös cucc, anélkül meg végképp megdöglik minden gyorsabb menetű játék. Főleg normális felbontásban.
Én legalábbis nem láttam még olyat, ami szép is volt, és jól is futott(nem telefonos felbontásban.)


Nyilván vannak mindennek korlátai, ezeket figyelembe kell venni a tervezéskor.
http://www.cuttherope.ie/
Mit értesz gyorsabb menetű játék alatt?
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #173701   2012.01.27 15:11 GMT+1 óra  
Én is kipróbáltam a HTML5-öt, de úgy döntöttem hogy még várok vele...
Obfuszkálás után valóban feleannyit foglal a kód, de ebből eredően még néhány százalékkal gyorsabb is, szóval nem egy elhanyagolható szempont optimalizálás szempontjából, már ott ahol ennek valóban értelme is van...

   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173700   2012.01.27 14:17 GMT+1 óra  
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173698   2012.01.27 13:55 GMT+1 óra  
Nem beszóltam, csak a "minek a webgl?" re reagáltam.
C4Ninja
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173697   2012.01.27 13:18 GMT+1 óra  
Persze amit lehet azt optimalizálok, ennyi.
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173696   2012.01.27 13:11 GMT+1 óra  
Akkor ez van, nem tudok mit tenni vele sajna...
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #173695   2012.01.27 13:01 GMT+1 óra  
webgl el is tetvesen lassú minden html5 ös cucc, anélkül meg végképp megdöglik minden gyorsabb menetű játék. Főleg normális felbontásban.
Én legalábbis nem láttam még olyat, ami szép is volt, és jól is futott(nem telefonos felbontásban.)
C4Ninja
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173665   2012.01.27 07:08 GMT+1 óra  
Ha a böngésződ illetve a grafikus kártyád támogatja akkor bekapcsol automatikusan a webgl ha nem akkor a sima 2d canvas rendert használja ami lényegesen lassabb, ami főleg akkor fog számíttani amikor több bomba lesz egyszerre a játékban.
A jquery meg az ajaxhoz illetve a motor pluginjaihoz kell.
Obfuszkállás után a kód fele annyit foglal.

Ezt a hozzászólást Bloody módosította (2012.01.27 07:19 GMT+1 óra, ---)
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #173661   2012.01.27 01:09 GMT+1 óra  
De hol van itt webgl?! Meg minek az ha van is? Meg minek jquery? Miért van ennyire túlbonyolítva a kód? Meg minek obfuszkálni? Nemértem.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173629   2012.01.26 19:30 GMT+1 óra  
Idézet
Mystin :
Hát, nem egy gamer laptop... (csaknem 5 és fél éves a kicsike... )

CPU: Intel(R) Celeron(R) M 440 @ 1.86GHz
RAM: 1Gb
VRAM: 256 Mb


Igen, nem éppen mai darab a kicsike.
A leggyengébb konfig amin ki tudtam próbálni az egy 2004-es 2800+ os AMD volt. Ott 30-35 Fps-el ment és néha akadt is mint nálad.
Sajnos optimalizálni túl sok mindent nem tudok rajta.
Viszont akinek olyan graf kártyája van amelyet támogat a WebGl ott elméletileg akár 4x gyorsulás is várható.
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #173621   2012.01.26 17:59 GMT+1 óra  
Hát, nem egy gamer laptop... (csaknem 5 és fél éves a kicsike... )

CPU: Intel(R) Celeron(R) M 440 @ 1.86GHz
RAM: 1Gb
VRAM: 256 Mb

   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173619   2012.01.26 17:50 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
Bloody: 4.0


A firefox legújabb verziójával (9-es) jól működik, bár chromeban mintha picit simábban menne.
   
Bloody - Tag | 53 hsz       Online status #173615   2012.01.26 17:12 GMT+1 óra  
Idézet
Mystin :
Jó kis játék, tetszik! Annyi, hogy nálam picit lassú, ebből pedig akadtak gondok (leginkább a célzásnál illetve az időzítésnél), habár gondolom ez inkább az én rendszerem hibája mint a programé, mivel a saját fejlesztések is elkezdenek lassulni nálam egy idő után, érthetetlen okokból...



Gép konfigodat írd le plz.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #173613   2012.01.26 16:49 GMT+1 óra  
Bloody: 4.0
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #173612   2012.01.26 16:48 GMT+1 óra  
Jó kis játék, tetszik! Annyi, hogy nálam picit lassú, ebből pedig akadtak gondok (leginkább a célzásnál illetve az időzítésnél), habár gondolom ez inkább az én rendszerem hibája mint a programé, mivel a saját fejlesztések is elkezdenek lassulni nálam egy idő után, érthetetlen okokból...