játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Chess Diner
THX Games versenyre
Kategória: Logikai
A projectről:
Háború szele van a levegőben. Két ország az egymás közötti feszültséget egy közös vacsorával próbálja orvosolni a tisztek és az uralkodók körében, ami nem biztos hogy úgy sül el ahogy tervezték. A te feladatod, hogy úgy ültesd le a vendégeket, hogy a legkevesebb konfliktus szülessen vagy ha érdekeid úgy kívánják szítsd a feszültséget.

Csak hogy tudd a legnagyobb fenyegetés nem mindig a veled egy asztalnál ülőktől származik.
---------------------------------------------------------------
A játékban a sakk bábuk lépésszabályai érvényesülnek, ha egy bábunk lehetősége van leütni egy másikat az fenyegetésnek számít és növeli a konfliktust. A lényeg a konfliktusok elfojtása vagy keltése.

-Kampány mód
-2 játékos mód
-Szabad játékmód

A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GameMaker 8.1
;
Photoshop
Gimp
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.10.20
2012.11.04
Beküldve:
2012.10.30 13:30
Fejlesztő:
BitMachine Games (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: jn.attila@gmail.com
Tagok:
beküldő: Jascor
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Chess Diner

2012.11.08. 14:50

2012.11.08. 14:44

2012.10.31. 08:58

2012.10.30. 13:41

Fejlesztési napló - Chess Diner
Jascor 2012.11.09. 13:35
Mondtam.;)
http://data.hu/get/5796170/Chess_Diner1.0.zip
Jascor 2012.11.08. 14:51
Holnap. Teljes verzió.
Jascor 2012.11.03. 11:01
Az új logika bejött. De. kb. 6-8 pályát szánok arra, hogy bemutassam a játék lehetőségeit, amit egy kicsit kevésnek tartok. A vége felé a nehezebb pályáknál, már sokat kellene tesztelni. Még van hátra 5 pálya és egy kis polírozás. :)
Jascor 2012.11.02. 10:23
Egy új logikát próbálok ki, ami alapján a csapatoknak lesz egy fenyegetési és egy együttműködési változója. A fenyegetési változó amikor egy ellenséges bábut leüthetnél. Az együttműködési pedig amikor egy szövetségest védel. A kettő különbsége adja a konfliktus kitettséget.
Jascor 2012.10.31. 12:07
A bábuk tulajdonságai készen vannak. Most jöhetnek a pályák és értékelések kialakítása. Új bábuként a sakkon kívül bevezettem a papot, aki a körülötte lévő egység sugarú cellákban lévő szövetséges bábuknak csökkenteni tudja a fenyegetésre való reakciójukat.

Hozzászólások - Chess Diner
Jascor - Tag | 9 hsz       Online status #188700   2012.11.09 21:34 GMT+1 óra  
Összegzés:
Nem voltam benne biztos, hogy készen lesz időre, szóval az a +1 hét jól jött. Igyekeztem megtartani a játék prototípus mivoltát, de nem kerülhettem el azt, hogy kerek dolog legyen belőle. A hangsúlyt a lehetőségek bemutatására helyeztem, mint inkább egy komplett játékra. A pályákon hamar végig lehet szaladni, de jó eredmény érdekében meg kell dolgozni ám. A kétjátékos módot nem tudtam élesben tesztelni, így ez még nekem is új lesz, hogy tényleg hogy sikerült. Bug maradt benne, a boostereket pedig meghagytam a közönség fantáziájának.

Kész. Elengedem a kezét.
http://data.hu/get/5803427/Chess_Diner1.0.zip

Ezt a hozzászólást Jascor módosította (2012.11.11 17:16 GMT+1 óra, ---)

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188677   2012.11.08 11:15 GMT+1 óra  
Én is azért próbálom a lehető legtöbb plusszt belerakni a játékba.
Ez már rég nem protitípus egyik oldalról sem, hanem komplett játékok.

   
Jascor - Tag | 9 hsz       Online status #188663   2012.11.07 20:24 GMT+1 óra  
Kell is. Erős a mezőny.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188660   2012.11.07 19:22 GMT+1 óra  
Ötletes marketingszöveg!

   
Jascor - Tag | 9 hsz       Online status #188659   2012.11.07 19:14 GMT+1 óra  
Álláslehetőség!!!!!!

Jól menő vendéglátó helyiség felvételt hirdet az alábbi pozícióba!: Ültetőfiú

Feladatok:[/u]
-A helyiségbe érkező vendégek helyének kijelölése.
-A felettese által megbízott feladatok rezzenéstelen mosollyal történő végrehajtása.
-A lehető legjobb eredményre való törekedés.

Elvárások:
-Stratégiai kivitelezésben szerzett tapasztalt
-Logikai problémák megoldásában szerzett tapasztalt.
-Ültetési technológiákban szerzett 30 év tapasztalat.
-Konfliktus tűrő képesség.
és
-Szórakozásra való hajlam

Amit kínálunk:
-Csillagok
-Mérhetetlen szórakozás.

Munkavégzés helye: ChessLand

   
Jascor - Tag | 9 hsz       Online status #188656   2012.11.07 18:54 GMT+1 óra  
Köszi biztatást! Igen itt még csak 1 pálya van, de a végéhez közeledek és már a hajrá van nálam. A véglegesben a story módban 6 pálya a 2 játékosban 4 lesz és talááán egy bónusz .

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188596   2012.11.05 16:50 GMT+1 óra  
Nagyon jó az alapötlet, és végre ki is lehet próbálni.
Viszont ha jól látom, még az első pályán nem lehet túljutni (vagy csak én vagyok béna
0.59 a legjobb "Konfl./kör" értékem a végére, de vége lett a demónak úgy is.

Mindezekkel együtt is tetszik és várjuk a további pályákat. Profi, hogy felhasználóbarát a cucc és magyarázod, mit is kell csinálni.

m_anger / THX Games

   
Jascor - Tag | 9 hsz       Online status #188493   2012.11.01 18:25 GMT+1 óra  
Jó ötlet. Minden bábufajtához lesz rendelve plusz tulajdonság, a királynak mást szántam, de ez teljesen beleillik a karakterébe. A futó azért nem lenne jó, mert ütő bábu és kettőnél több lesz belőle és ilyen értékes tulajdonságból nem jó ha sok van.

   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #188461   2012.10.31 23:02 GMT+1 óra  
Miért nem rendeled hozzá az ilyesmit a meglévőkhöz? Például lehetne a futó, ami angolul bishop, vagyis püspök, netán a király, ha már ő akar békülni. Így akkor már mindjárt +1 taktikai lehetőség bejön, de az eredeti koncepció nem módosul. Az új bábúk csak megzavarják az egységes összképet. Szerintem.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Jascor - Tag | 9 hsz       Online status #188456   2012.10.31 20:12 GMT+1 óra  
A játszhatósága szuperjó lesz.

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188437   2012.10.31 12:12 GMT+1 óra  
Kreatív ötlet, bejön!

Kíváncsi vagyok a játszhatóságára nagyon.

Biha

   
Jascor - Tag | 9 hsz       Online status #188433   2012.10.31 10:40 GMT+1 óra  
Köszi!
Gőzerővel fejlődik.

   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #188424   2012.10.31 00:03 GMT+1 óra  
Ez egy kreatív megoldás, szerintem tök jópofa. Két elképzelés ügyes összedolgozása, nagyon trükkös.

A kidolgozáshoz meg hajrá!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Jascor - Tag | 9 hsz       Online status #188418   2012.10.30 21:30 GMT+1 óra  
BitMachine: Chess Diner

   
> 1 <