játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Damned Cemetery
Retro FPS
Kategória: FPS
A projectről:
A horror minigame-re készült volna. Nem neveztem be, mert későn álltam neki, de úgy döntötten befejezem ;)

A történet: álmodban rég elhunyt nagyapád arra kér, hogy látogasd meg szülőfaludat, és mentsd meg a lelkét a gonosztól. Mindenki mondta neked, hogy az egy elátkozott hely, de hajtatlan voltál.

Az állomásról indulsz (a síneken, gyalog érkeztél) utána átvágsz a városon, hogy a városházán megszerezd a temető kulcsát, ahol nagyapád teste fekszik. A temetőbe érve azt veszed észre, hogy a holttestet kiásták és a nyomok a közelben lévő bányához vezetnek...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Eclipse
LibGDX (játékhoz)
PyQt5 (editorhoz)
;
GIMP
Audacity
MODPlug Tracker
BMFont (AngelCode.com)
PSPad
Total Commander
XnView
Samsung Gio (S5660) mobil
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010. 10. 13.
még nincs pontos dátum, hamarosan
Beküldve:
2010.11.06 13:42
Fejlesztő:
DynArt ( fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: gopher
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 77%

Képek - Damned Cemetery
Control settings
Control settings
2014.10.25. 17:32
Settings
Settings
2014.10.25. 17:32
Végre van egy ilyen is.
Végre van egy ilyen is.
2014.08.22. 15:31
Megvan a
Megvan a "mit láttam"
2014.02.04. 14:19
Najó, azért csak haladgat :)
Najó, azért csak haladgat :)
2014.01.16. 14:51
Készülő editor
Készülő editor
2013.04.12. 01:56
Már mobilon :) (40-50 FPS!)
Már mobilon :) (40-50 FPS!)
2012.07.04. 23:20
Mobilra és 5:4-es arányra is felkészítve
Mobilra és 5:4-es arányra is felkészítve
2012.07.01. 00:20
Csonti :D
Csonti :D
2012.01.28. 21:35
Alakul a 4. pálya
Alakul a 4. pálya
2012.01.27. 13:54
Javított zombi (anti homer simpson :D)
Javított zombi (anti homer simpson :D)
2011.11.26. 17:59
Gutling is done
Gutling is done
2011.11.24. 20:44
Felnézés
Felnézés
2011.10.25. 13:29
Stamina a király :)
Stamina a király :)
2011.10.24. 12:24

"Puska a nyomiknak, kés a profiknak" :D
2011.10.15. 17:24
A sírkőkészítő is zárva van
A sírkőkészítő is zárva van
2011.05.24. 14:31
Level 4 in progress
Level 4 in progress
2011.05.21. 13:30
Megszületett :)
Megszületett :)
2011.05.21. 04:59
Amire minden irodában szükség van :)
Amire minden irodában szükség van :)
2011.05.20. 16:54
Ezeknél az oszlopoknál óvatosnak kell lenni
Ezeknél az oszlopoknál óvatosnak kell lenni
2011.05.20. 16:53
Raktár is van
Raktár is van
2011.03.15. 01:52
Office feeling :)
Office feeling :)
2011.03.15. 01:19
Level 3 in progress
Level 3 in progress
2011.03.12. 12:58
Secret működés közben + egy
Secret működés közben + egy "AK-47" :D
2010.12.06. 15:15
Démon a második pálya végén
Démon a második pálya végén
2010.11.17. 14:28
Épül a város
Épül a város
2010.11.15. 12:35
Jöhetnek a következő pálya textúrái
Jöhetnek a következő pálya textúrái
2010.11.14. 11:37
Kész a második ellenfél
Kész a második ellenfél
2010.11.07. 08:59
Javított kéz, és egy zombi MÁV-os :D
Javított kéz, és egy zombi MÁV-os :D
2010.11.07. 04:44
Egy kép az első verzióból
Egy kép az első verzióból
2010.11.06. 13:49
Elkészült a végleges térkép
Elkészült a végleges térkép
2010.11.06. 13:43

Fejlesztési napló - Damned Cemetery
gopher 2014.01.16. 15:04
Eredeti kód Java/LibGDX-re portolása és teljes refaktoringja kész.
gopher 2011.11.24. 20:46
Gutling grafikailag is kész
gopher 2011.10.24. 14:35
CPU kihasználás ötödére csökkent, gutling funkcionálisan kész, oldschool irányítás (kurzor billentyűk, alt), futás
gopher 2011.10.15. 17:25
Javított oldalazás (mostmár nem lehet csalni :P), lassabb a lövése a démonoknak és a mágusoknak, illetve bekerült a kés, mint alapvető fegyver.
gopher 2011.05.22. 13:47
Megjelenítés még jobban optimalizálva, hiba javítások, bekerült egy új ajtó+kulcs (gyémánt), megszületett egy új ellenfél (mage), ill. a démonnál és a mage-nél is lehet kulcs.
gopher 2011.03.15. 01:12
A megjelenítés optimalizálva, lett táska bónusz, illetve "minden ajtó zárva 30 másodpercig" feature. A harmadik pálya nagyjából kész.
gopher 2010.12.12. 15:02
Az ellenfelek aktiválják egymást, nagyobb ikonok a HUD-on. Ha kevés a lőszer vagy az élet, piros számok jelennek meg a kijelzésnél, lettek felvehető mellények is (pajzs), és működik végre a pálya átlépés.
gopher 2010.12.06. 15:08
Bekerült az új fegyver, jó néhány bug javítva és végre secret is van ;)
gopher 2010.11.17. 14:31
Második pálya kész, a démon ellenfél folyamatban. Bekerült egy "kerítés" típusú és egy "út" típusú tile is.
gopher 2010.11.14. 06:05
Prebeta letölthető
gopher 2010.11.14. 01:00
Bekerült egy minimális frustum culling, végre az én integrált videókártyámon (Intel GMA X3100) is jól fut fullscreen-en :), és a hangok is bent vannak a meglevő dolgokhoz (ajtó, ellenfelek, fegyver, bónusz, háttérzajok).
gopher 2010.11.07. 09:00
Pisztolyos zombi kész :)
gopher 2010.11.07. 06:23
Elkészült: az első pálya, egy fegyver (tárral, újratöltéssel), egy fajta ellenfél, három fajta bónusz (lőszer, orvosság, kulcs), ajtók (kulcsos is).

Hátra van: ellenfelek: pisztolyos zombi, tűzokádó démon, sötét pap, és a végső boss. Egyéb felvehető dolgok: félautómata fegyver, táska (több lőszer végett), pajzs. Textúrák a többi pályához, hangok és a GUI (pálya vége, menü, HUD).

Mentés/betöltés nem lesz, mert elég rövid lesz a játék ahhoz, hogy ne kelljen.

Hozzászólások - Damned Cemetery
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #205599   2014.11.23 23:11 GMT+1 óra  
Igen, régen SDL-es volt.
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #205598   2014.11.23 22:36 GMT+1 óra  
Ha jól emlékszem régebben SDL-t használt, legalább is nekem egy olyan verzió van még valahol a letöltéseim közt.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
DieToBorn - Tag | 32 hsz       Online status #205595   2014.11.23 20:21 GMT+1 óra  
Ez eredetileg nem GM-es volt?

   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #205492   2014.11.13 20:20 GMT+1 óra  
Oké, köszi a feedback-et! Terv szerint lesz easy, normal és hard. A 10 hp-s dolog bug, javítom
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #205490   2014.11.13 19:57 GMT+1 óra  
Caterpillar B15 :3

Az átfutok rajta az idézőjelben értendő nem tudok át menni rajta csak ha kioldalaz előlem, úgy értem, hogy olyan gyors vagyok, hogy nekimegyek mindig, amikor közel akarok menni hozzá, csak nem tudom megfogalmazni rendesen

illetve most annyit vettem észre, hogy ha két zombi rágcsál egyszerre, és úgy halok meg, akkor mikor már kifadel meg minden, akkor még úgy mutatja, hogy van 10 HP-m
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #205489   2014.11.13 19:47 GMT+1 óra  
Hi!

Szívesen

Az "átfutok rajta" mit jelent? "Átesik" rajta, vagy csak kioldalaz előled az enemy?

A pálya újratöltése még nem teljesen tuti, ezért inkább kivettem egyelőre.

Milyen mobilon próbáltad?
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #205488   2014.11.13 19:16 GMT+1 óra  
Kösziii

Annyit észrevételeznék, hogy a mozgási irányítás kicsit nagyon gyors, késsel megpróbálok közelebb menni az enemy-hez, ás átfutok rajta, és ezt úgy nézem nem lehet gyengébbre venni

Meg lehet hogy csak türelmetlen voltam, de miután meghaltam, kifadelt, és úgy maradt a játék, nem engedett be a menübe

De attól függetlenül jóó
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #205480   2014.11.12 21:15 GMT+1 óra  
Androidos demó
http://dynart.info/?action=download&file_id=9

Külső forrást engedélyezni kell.
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #205470   2014.11.12 16:11 GMT+1 óra  
Vagy lesz Este felteszem.
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #205469   2014.11.12 15:19 GMT+1 óra  
droidos demo még nincs, vagy lesz vagy ...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #205464   2014.11.12 09:31 GMT+1 óra  
@pisti72: a lassan készül igaz

És png-ben fogok entitás tulajdonságokat, és scripeket is tárolni? A mostani engine-ben már minden oldala más lehet a kockának, magasságuk is van.

Wolfenstein-ben is mindig feléd fordultak a dolgok, kivéve az ellenfeleket.

Szerk: ja sejtem mire gondolsz, hogy ne forogjanak. Az nekem is eszembe jutott már és egyszerűbb is megcsinálni .

Ezt a hozzászólást gopher módosította (2014.11.12 09:51 GMT+1 óra, 1013 nap)
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #205448   2014.11.11 00:40 GMT+1 óra  
Ez klassz játék lesz, csak fájdalmasan lassan készül

Észrevételeim:

- A leveleditort tile alapú játéknál ki lehet váltani, azzal ha a pályákat png-ben tárolod, és ezt a png-t olvasod be és dolgozod fel. A különböző színű pixelek más és más pálya elemeket jelőlnek.
http://stackoverflow.com/questions/6444869/how-do-i-read-pixels-from-a-png-file

- A 2d-s fa és pad nem szép, hogy mindig feléd forog. Ez máshogy van megoldva a Wolfeinsteinben. Ezek a 2d sprite-ok:
http://web.archive.org/web/20120621174807/http://www.petitpub.com/labs/media/flash/sandy/sprites.shtml

http://media.siggraph.org/education/cgsource/Archive/ConfereceCourses/S99/course40.pdf

242. oldal Raster sprites
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #205196   2014.10.26 01:33 GMT+1 óra  
Settings / Control settings kész.
Control választó hamarosan (csak mobilra).

Feltöltöttem egy 0.8.3 verziót. Java kell hozzá. Próbáld ki! (Csak első pálya, végén kifade-el és annyi)

Mivel nem lehet HTTPS-es URL-t megadni a Demo link-nél (), ide teszem:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/40279778/dc.0.8.3.zip
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #204587   2014.08.22 23:32 GMT+1 óra  
Főmenü nagyjából kész. Settings következik.

Szerk: Ja igen, ha valakinél, valamilyen úton módon kikötött a mostani verziók valamelyike ...
és szeretne vertikális nézelődést is, akkor a c:\users\usernev\.prefs\DamnedCemetery0.8 fájlban a meglévő entry-khez tegyen egy ilyet:

<entry key="user.look.vertical">true</entry>

Ezt a hozzászólást gopher módosította (2014.08.22 23:58 GMT+1 óra, 1094 nap)
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #201075   2014.02.12 11:06 GMT+1 óra  
Bocsi a frissítésért, csak a nevünket írtam át (nagybetű )
   
mmrobi - Tag | 52 hsz       Online status #200834   2014.02.05 10:25 GMT+1 óra  
Én is kipróbáltam az androidos verziót. Szerintem jó játék ez. Irányítható rendesen, nincs elveszve a player. Ami szükséges az van, és semmi sallang Jó lesz ez!

   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #200822   2014.02.04 22:39 GMT+1 óra  
@Marcsello: köszi

@Lajhár_Tibor: Neked is köszi A letölthető verzióban a config.ini-ben a
Kód:
vertical_look = 0

sort kell átírni 1-esre és lesz fel/le nézés.

A következő verziót hasonlóan lehet majd moddolni (PC-n), mindössze egy texturepacker kell majd a textúrák cserélgetéséhez, illetve egy decor.json-ben lehet állítani a dekorációk (fa, asztal, stb.) méreteit is.

Kivételek lesznek a fegyverek és ellenfelek, azokon fix méretű textúrák maradnak (Egyelőre...)
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #200485   2014.01.22 11:29 GMT+1 óra  
A térkép is faján használható, én a szilárd részekbe raknék egy egyszerű sraffozást (textúrából). De így is sokat segít a tájékozódásban.
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #200484   2014.01.22 11:26 GMT+1 óra  
gopher dobott át nekem egy androidos verziót, alakulgat a játék, jó lesz ez!
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #200451   2014.01.19 21:35 GMT+1 óra  
Jé, még mindig megy a fejlesztés Pont tegnap előtt nézegettem, hogy mik vannak letöltve, és akkor újra megtaláltam egy régi verzióját ennek a játéknak. Már akkor is nagyon tetszett. Ez esetben sok sikert
--
Jah, és abban a változatban át tudtam, állítani, a fel/le nézést. Lehet, hogy az ugyan az mint ez, de nembaj Az a legjobb, hogy én is tudtam bele pályát heggeszteni sima notepad++-al
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #200439   2014.01.18 11:52 GMT+1 óra  
Remek játék, jó hogy még mindig fejlesztesz rajta, mikor lehet kipróbálni androidon? Nekem kicsit gyilkosak az ellenfelek, mindig leölnek, bár lehet csak béna vagyok, de király az irányítása, meg ez az oldschool mejelenítés, kicsit még a texturákkal is variáltam, párat kicseréltem, módosítottam Arra viszont nem jöttem rá, hogy hogy kell felfelé nézni.

Grat a játékhoz
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #200404   2014.01.16 23:01 GMT+1 óra  
Sok-sok refaktor után mégiscsak maradok ennél ez "engine"-nél (Igen-igen, nem lehet rajtam teljesen kiigazodni )

Ebben a hónapban szeretnék jelentkezni a teljes 5 pályás játékkal, de maximum februárban. Addig is felraktam egy új screenshot-ot. Van benne érintőképernyős irányítás és készülőben a map is (még kell, hogy mit látott és mit nem). Az eredeti SDL/C++ -hoz képest csak a 30mp-es ajtó zárás és az exit hiányzik.
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #195969   2013.07.09 12:09 GMT+1 óra  
@Geri: az még mindig tervben van, nem véletlen van nekem szükségem 2d-s csontanimációra

@zeller: oké, valszeg el tudok menni
   
zeller - Törzstag | 464 hsz       Online status #195953   2013.07.08 20:35 GMT+1 óra  
lisa +1
tenyleg kar. gyere talira 13-an!

   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #195946   2013.07.08 19:18 GMT+1 óra  
gopher: lisa

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #195909   2013.07.08 07:32 GMT+1 óra  
Sajnálattal hallom, de sok sikert kívánok a többi projecthez!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #195906   2013.07.07 22:34 GMT+1 óra  
Elérkezett a projekt ideiglenes felfüggesztésének ideje...

Az okok egyszerűek: túl sok időt és energiát öltem már bele, és még mindig nem tudom mikor lesz befejezve. Ebben az évben még csak egy játékot adtunk ki (Roboban, Playbook-ra), és ezen változtatni szeretnék, de ha ezt a projektet folytatom, nem biztos, hogy ebben az évben lesz még belőle valami. Illetve egy kicsit már bele is fásultam.

Egyszer valamikor fogom folytatni, de most egy teljesen más irányt szeretnék kipróbálni. Ebben a projektben túl sok mindent oldottam meg önerőből, most itt az ideje, hogy abbahagyjam a "kerék újrafeltalálását". A LibGDX marad, viszont nem a 20%-át fogom kihasználni, hanem próbálom minél jobban a "gyári" megoldásokat előnyben részesíteni. (Értem ezalatt: Game, Screen, AssetManager, TextureAtlas, Stage, Widget, Action stb. osztályok erőteljes használatát, ezek eddig kimaradtak). Külső libeket is bevonok (Universal Tween Engine, Box2D). Tool-okat sem szeretnék fejleszteni (az is időigényes), helyette használom, ami van: Angel BMFont, Tiled, LibGDX-TexturePacker, Spine (ezt még meg kell vennem )

Valamikor még neki állok ennek is, de hogy mikor, nem tudom. Egyelőre pihentetem.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #194451   2013.06.02 17:06 GMT+1 óra  
Jó ez. Nem nagyon szabad egyhelyben állni benne. Viszont egy állandó körbe oldalazással le is vannak tudva a szörnyek.

A demóban manuálisan kell átírni hogy az első pályán kezdjek. Ez direkt van, vagy csak véletlen?

Meg lehet csíterkedni. Kipróbáltam hogy ledobok pár AK-t az elején. De csít nélkül izgalmasabb.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #194431   2013.06.01 12:55 GMT+1 óra  
Pont most akartam írni, LOL.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #194429   2013.06.01 12:18 GMT+1 óra  
Mire én megnéztem volna a videót, a készítője már törölte is a profilját.
Szégyeljék magukat azok, akik elkergették. Igy kimaradtam egy jó kis nevetésből.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194307   2013.05.28 20:46 GMT+1 óra  
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #194303   2013.05.28 18:58 GMT+1 óra  
Na, ez se a Doom-on nevelkedett..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #194302   2013.05.28 18:57 GMT+1 óra  
"tudok ilyent csinalni(1-2 honap)"

Ühüm....

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #194300   2013.05.28 18:40 GMT+1 óra  
Már sajnálom szegény gyereket, LC és Blue is adott alá XD.
Ja és amúgy zöld, csak mindenki más színvak (bocs )
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #194296   2013.05.28 17:20 GMT+1 óra  
Ennyi, nem lehet mindenkinek tetszeni.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #194295   2013.05.28 17:06 GMT+1 óra  
LOhohol.

https://www.youtube.com/watch?v=JaV-x3llATM

Hát. Nem lehet mindenki fan...

Szerk: Ja, amúgy folyamatban van még mindig a szerkesztő, csak lusta a programozó
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #193346   2013.04.12 12:07 GMT+1 óra  
@ramoryan: PyQt4 (Python + Qt4) Ezt tűnt a leggyorsabb megoldásnak, és jó választásnak tűnik

@DMG: Az új verzió egyébként csak az itteniek számára lesz elérhető desktop formában (tesztelés végett), az eredeti csak Androidra fog megjelenni (esetleg később iOS-re)

@Bacce: köszi
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #193345   2013.04.12 12:06 GMT+1 óra  

pirospont a tumblr-es blogért.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #193344   2013.04.12 11:37 GMT+1 óra  
Az editor miben készül?

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193342   2013.04.12 11:20 GMT+1 óra  
Királyság, már várom, hogy legyen valami új, végeztem a vizsgámmal neki ülök megint.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #193341   2013.04.12 09:58 GMT+1 óra  
Régen volt frissítés. De. Hamarosan kész egy editor (későbbi retro FPS gámákhoz is jól jön majd ... ), amivel már normálisan lehet pályát szerkeszteni, és jóval komplexebb dolgok lesznek elérhetők. Addig is kitartás

Ja és lett blogunk: http://blog.dynart.info
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #184267   2012.07.05 23:02 GMT+1 óra  
[off]
Bocs, rosszul emlékeztem. De Microsoft már bepróbálkozott, hogy "aki előbb ér a hivatalba azé legyen a szabadalom" dologgal ("Az első feltaláló elsőbbsége helyett az első kérvényező elsőbbségének bevezetése, ahogy ez a többi országban is van.")
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #184263   2012.07.05 21:44 GMT+1 óra  
Idézet
gopher :
Aztán majd jól levédetem Amerikába', oszt' mindenkit perelek széjjel, hogy "dehá' én szabadalmaztattam először" Még meggondolom, egész használhatónak tűnik így elméletben

A teljes képernyős simogatásra fordulni fog, lehet rosszul fogalmaztam. A lövés gomb jobb oldalt lesz, nekem is ott jó, de ezért kell majd opcionálisan betenni egy csere lehetőséget, mert biztos van, akinek a másikra jó (ez mindent fel fog cserélni, az oldalazó joy-t is átteszi).

Ki van zárva, mert itt a bizonyíték.

Dupla tapp meg legyen akkor opcionális, szerintem HC játékosok értékelnék.. Pl én.

A "duplatapp" pedig szerintem nem lesz, mert inkább csak bezavarna, mikor jönnek a monszták, és te meg kapkodsz a lövéshez




EDIT:

Fura nem tudom hova lett a hozzászólásom, lehet kéne aludni kicsit.

Szóval a bizonyíték itt van rá, hogy az enyém az ötlet.


A Dupla tapp meg legyen opcionális, HC játékosok értékeik majd szerintem, pergősebb lesz tőle a játék.


Mondom én, aludni kéne.


Ki van zárva, mert itt a bizonyíték.

Dupla tapp meg legyen akkor opcionális, szerintem HC játékosok értékelnék.. Pl én.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2012.07.05 21:52 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #184260   2012.07.05 21:22 GMT+1 óra  
Aztán majd jól levédetem Amerikába', oszt' mindenkit perelek széjjel, hogy "dehá' én szabadalmaztattam először" Még meggondolom, egész használhatónak tűnik így elméletben

A teljes képernyős simogatásra fordulni fog, lehet rosszul fogalmaztam. A lövés gomb jobb oldalt lesz, nekem is ott jó, de ezért kell majd opcionálisan betenni egy csere lehetőséget, mert biztos van, akinek a másikra jó (ez mindent fel fog cserélni, az oldalazó joy-t is átteszi).

A "duplatapp" pedig szerintem nem lesz, mert inkább csak bezavarna, mikor jönnek a monszták, és te meg kapkodsz a lövéshez
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #184255   2012.07.05 20:13 GMT+1 óra  
Idézet
gopher :
@DMG: nem bonyolult hidd el. A "Modern Combat 2"-ből szedtem az ötletet (PlayBook-ról), szóval jó lesz Mobilomon most meg tolok egy FPS-t (Gloomy Dungeons) és ott is hasonló, ott csak annyi a gond, hogy a joy nem analógszerű, hanem négy nyilas (egyébként ott több féle is beállítható, de az elmondott a használható).



Kipróbáltam igyekszem megosztani a tapasztalatokat, még nyúzom pár napig.

Eddigi tapasztalatok.

A bal oldali analóg kar, oldalazásra és előre hátra lenne kéynelmes, forgásra az egész képernyő simogatása lenne a nyerő.

A lövés gombnak a jobb oldalon van a helye (mármint nekem) és eszembe jutott egy forradalmi újítás (nem is tudom megosszam-e. ) Szóval a tűz gombot egy analóg karral kéne helyetesíteni, ami azt biztosítaná, hogy ha rábökünk lő, és "nyomva tartva" finomabb pontosabb mozgatást (forgás) lehetne vele tenni a célzás végedt. Idegesítő, hogy ha az irányítás során pontatlanul állunk rá a célpontra, akkor lövés közben nincs lehetőség korrigálni, csak ha a balkezünkkel pozíciót váltunk. Szerintem így rohadt kényelmes lene a célzás és irányítás, megfonotalndó.

Ami még jó volna egy ilyennél, ha a forgás a teljes képernyőre van rakva, hogy dupla tapintásra 180 fokban megfordulna a karakter.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #184240   2012.07.05 15:28 GMT+1 óra  
@DMG: ez a bajom nekem is. Amúgy ehhez az egy irányításhoz is kell jópár beállítás (érzékenység /telefonfüggő/, méret /nem mindenkinek ugyanakkora az ujja /, melyik oldalon legyen /balkezeseknek/)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #184238   2012.07.05 15:10 GMT+1 óra  
Idézet
kernel_panic :
Idézet
gopher :
Játszottatok már FPS-sel mobilon?


Most megfogtál: pc-n se nagyon...

Idézet
gopher :
Persze ha tudtok egyszerűbbet, szívesen meghallgatom.


Mozgáshoz (előre-hátra-oldalazás) esetleg a mozgásérzékelő?




Ez a mozgás érzékelő nem az igazi játékra szerintem, max szimulátoroknál, szerintem kéynelmetlen.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #184237   2012.07.05 15:06 GMT+1 óra  
Freesound.org-on rengeteg hangminta van, biztos találnál a fegyverekhez megfelelőt is.

DMG kommentjénél eszembe jutott egy olyan, hogy lehetnének a játékban ilyen Duke Nukemes beszólások ha mondjuk rövid időn belül 4-5 szörnnyel végzel, persze ezeket kitalálni, rögzíteni, megfelelő hangú embert kiválasztani az elég sok macera lenne, csak így felmerült bennem a dolog
Esetleg fegyver betárazás animáció a pálya kezdetekor ("Dög előttem, dög utánam!"
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #184235   2012.07.05 15:00 GMT+1 óra  
Egyébiránt a Google kitalálhatta volna, hogy egy analóg joy meg mondjuk két igazi, nyomható gomb mindenképp tartozzon egy mobilhoz, mert azért ez az érintőképernyő néha kevés.
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #184234   2012.07.05 14:57 GMT+1 óra  
Nem rossz, viszont van egy érzésem, hogy jóval nehezebb volna irányítani úgy. Majd lehet kipróbálom, ha megvan a működő verzió.

Viszont félek attól, hogy nehéz egyenesen tartani (nálam van egy játék ami ugyanezt használja, és már a jobbra-balra sem túl meggyőző pontosságú, pedig elméletileg belőttem beállításokban), és itt még közben nézelődni meg lőni is kéne. Ott csak ugrálni Erről beszélek amúgy
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok