játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Sorcerix
Sorcerix világa a mágusokról szól
Kategória: RPG
A projectről:
A leendő játékos regisztrációt követően a Mágus Akadémián ébred. Itt megismerkedik a mágia alapvető tulajdonságaival, megtanul néhány alapvető varázslatot, majd belevág a kalandba. A játékosok küldetéseket teljesítenek, felszerelési tárgyakat, később lakást vásárolnak, megküzdenek egymással és a környezet szörnyetegeivel. Ahogy fokozatosan mélyítik tudásukat a varázslatok világában, újabb és újabb lehetőségek nyílnak meg előttük a mágia használatára. Azonban az élet nem csak móka és kacagás, a világot ugyanis gonosz erők fenyegetik, melyeket csak együttes erővel lehet legyőzni.

A játék ötvözi a különböző típusú szerepjátékok elemeit, így az asztali, kártyás játékok kedvelőitől a böngészős neveldéken át az mmorpgk sokszínű világáig mindenki megtalálja a számára megfelelő indokot arra, hogy ő maga is egy legyen Sorcerix hatalmas mágusai közt.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
php, mysql, jquery, flash actionscript;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012. február
2012. november
Beküldve:
2012.04.19 07:33
Fejlesztő:
LBandy (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: lbandy3@gmail.com
Tagok:
beküldő: LBandy
regisztrált tagok: sade



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 32%

Képek - Sorcerix
Admin felület - Tárgykészítés
Admin felület - Tárgykészítés
2012.05.06. 11:04
Admin felület - Varázslatkészítés
Admin felület - Varázslatkészítés
2012.05.06. 11:03
Dizájn nélküli animáció - csapatküzdelem
Dizájn nélküli animáció - csapatküzdelem
2012.04.20. 10:25
Dizájn nélküli táblás csatajelentés - csapatküzdelem összesítés
Dizájn nélküli táblás csatajelentés - csapatküzdelem összesítés
2012.04.20. 10:24
Dizájn nélküli táblás csatajelentés - boss fight
Dizájn nélküli táblás csatajelentés - boss fight
2012.04.20. 10:23
Dizájn nélküli táblás csatajelentés - duel
Dizájn nélküli táblás csatajelentés - duel
2012.04.20. 10:22
Kezdetleges inventory Tűz mágus dizájnnal
Kezdetleges inventory Tűz mágus dizájnnal
2012.04.20. 10:10

Fejlesztési napló - Sorcerix
LBandy 2012.06.03. 12:24
Hosszabb idő után volt egy kis időm pofozni a játékot:
- A Flash mód átkerült Unity3D motorra (valószínűleg a teljes vizuális keretrendszer ebben fog majd készülni, és nem kizárt egy jócskán bővített Standalone verzió is a jövőben)
Ennek az újításnak köszönhetően most már egy 3D modellező is kell a csapatba
- Ezen túl menően az oldal új, vagányabb dizájnt kapott, amint elkészülnek az apróbb simítások teszek fel róla képet
LBandy 2012.05.14. 09:30
- Kisebb finomítások az admin menüben
- Bekerült a játékba a levélezés funkció, ezúton már kommunikálhatnak a játékosok egymással
- Megtörtént a játékmotor integrálása a keretrendszerbe, a mostani harcok már ténylegesen a játékos képességei, birtokolt tárgyai és ismert varázslatai alapján zajlanak
LBandy 2012.05.06. 10:40
2012/30/04 - css changes for firefox support

2012/01/05 - implemented backend login system for admins
- spell lister added
- spell creator added (auto balancing)

2012/03/05 - like and more info buttons added to sorcerix.com
- http://about.sorcerix.com - game features listed

2012/04/05 - item lister added
- item creator added

2012/05/05 - item balancing added

2012/06/05 - xp system created
LBandy 2012.04.29. 09:40
2012/26/04 - fixed a minor bug on stacking JQuery animations
- fixed level display at search filter

2012/27/04 - implemented spell learning system
- added trainer at academy
- fixed sql utf-8 compatibility

2012/28/04 - fully implemented castsequence system
- added cooldown to spells with correct management
- added save/load features to sequence (3 slots by default)

2012/29/04 - fixed overlapping tooltip display in sequence
- fixed stat changing display in inventory
- fixed autoforward bug at login
- multiple fixes in shop and trainer display
- added dynamic price increase to spells
- added bonus summary to inventory
LBandy 2012.04.22. 12:48
2012/21/04 - character creation at registration added
- changable stats added
- items database created
- shop added with search filter
- item comparison tooltip added

2012/22/04 - money management and buy option added to shop
- fully working inventory including shopped items
- all items are unique
LBandy 2012.04.20. 10:28
2012/11/03 - first multiplayer platform alpha release with combatlog

2012/13/03 - added mechanism summon

2012/14/03 - added mechanism mirror image and cloning

2012/15/03 - added mass effect for slow
- fixed some minor bugs at hk-s and unexpected combat end

2012/16/03 - added mass effect for shield
- fixed applied buffs shown as being active
- fixed mirrors and clones attack speed
- fixed re-arranging order after speed is modified
- added misc text in clone tooltip
- full redo of attack and dot mechanism to support multi-targeting
- fixed hks for dot kills

2012/17/03 - added instant mass attack/heal
- added multi-target kill kredit display
- fixed displayed attack value when multi-attacking instead of showing the last one
- added multi-target detailed display box
- started implementing individual reflect when multi-attacking // introducing suicide

2012/18/03 - finished implementing multi-attack reflecting with correct tooltip display
- added reflect to block and multi-dots
- improved summon mechanism to support targetable and dependancy-based creatures
- added code not to count summoned minions when summarizing
- added a few bosses to test raid encounters

2012/19/03 - added unclonable and unblockable variables for bosses
- first toughts of flash-displayed fights

2012/24/03 - added export/import for combatlog to file (txt)

2012/25/03 - started implementing new combatlog system for xml support
- fixed a bug what caused unnecessary file size

2012/26/03 - further optimization of xml structure and started to improve the combatlog display system

2012/31/03 - finished table combatlog display based on xml
- fixed display of deaths on both attacker and defender side the same time // speed matters, no draw
- started actionscript implementation for flash support

2012/12/04 - first alpha release of flash displayed combatlog (todo: newbuff, newdot)

2012/15/04 - frontend and basic inventory management added

2012/18/04 - basic register and login functions added

Hozzászólások - Sorcerix
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #191599   2013.02.26 07:27 GMT+1 óra  
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #191597   2013.02.26 06:21 GMT+1 óra  
És mi a helyzet a projektel amúgy? Isten éltesse, reméljük nem temetjük!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #191590   2013.02.25 22:12 GMT+1 óra  
Egy évvel ez előtt a mai napon fogalmazódott meg bennem a játékfejlesztés, és ezzel egy időben a Sorcerix gondolata. Minden itt kezdődött, aztán, tessék, hova jutottunk... Boldog születésnapot projektke!
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #180212   2012.05.07 20:10 GMT+1 óra  
Igazából vegyes érzelmeim vannak. A jó: végre valaki hozzászólt a projekthez. A semleges: kritika. A rossz: nem a játékra, hanem a fejlesztési napló nyelvére vonatkozik.

De amúgy semmi vész. :] Remélem mielőbb összeállnak a modulok, és akkor már játékszaga lesz, aztán arról is lehet majd értekezni.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180209   2012.05.07 19:31 GMT+1 óra  
Sosem lehet tudni, milyen elvetemült botokat írnak egyesek. De az azért remélem érzed, hogy csak vicceltem ezzel kapcsolatban, azért persze örülni fogunk az ékes magyar nyelvnek.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #180192   2012.05.07 15:34 GMT+1 óra  
A bot, ami nem csak kipostolja, de le is programozza a játékot.
Mivel edit nincs, ez már így marad, de a jövőben akkor magyarkodom.

Idézet
DMG :
A szakszavakat nem kell lefordítani, de egy magyar portálra illik magyar mondatokba illeszteni ezeket, mert még a végén bot-nak nézünk.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180152   2012.05.07 08:20 GMT+1 óra  
A szakszavakat nem kell lefordítani, de egy magyar portálra illik magyar mondatokba illeszteni ezeket, mert még a végén bot-nak nézünk.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #180149   2012.05.07 06:03 GMT+1 óra  
Mert alapvetően nem ide írom, csak update esetén (jellemzően hétvégente) bemásolom. Egyszerűbbnek találom angolul vezetni a változásokat, mivel többnyire ezekre van 'szakszó', a magyarra átültetés nekem kicsit erőltetettnek tűnne. De a jövőben megpróbálkozom lefordítani a kedvedért, mielőtt kikerül ide.

Idézet
paragliding :
A fejlesztési naplót itt az adatlapon miért nem magyarul írod ?

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #180132   2012.05.06 21:27 GMT+1 óra  
A fejlesztési naplót itt az adatlapon miért nem magyarul írod ?
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #179363   2012.04.25 19:27 GMT+1 óra  
A fejlesztés aktuális állásáról részletesebben a http://blog.sorcerix.com linken olvashattok.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #179081   2012.04.21 11:43 GMT+1 óra  
Hajrá!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #178963   2012.04.19 15:33 GMT+1 óra  
> 1 <