játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

DRAWORLD
3D-s térben játszódó Kézzel rajzolt RPG
Kategória: RPG
A projectről:
A DarkBasic nehézkessége miatt a 3D-s modellek kezelése terén, félretettem eddigi projektjeimet és a lehető legegyszerűbb módon kezdtem hozzá a terveim megvalósításához... nekiálltam összeszedni a rajzaimat és még gyártottam hozzájuk pár ezer darabot... ami ebből kisült az alább olvasható:

3d-s térben játszódó 2D-s grafikai elemekből felépített de sík világban játszódó kalandjáték.
Minden elem kézzel rajzolt, kezdve a felhasználói felülettől, a karaktereken át, az utolsó felhőfoszlányig. Jelenleg több ezer saját készítésű grafikai elem áll rendelkezésre....

Véletlenszerűen generált világtérkép alapján felépített világ, a legkülönfélébb tájtípusokkal.
Első alkalommal érintett pályák elemei véletlenszerűen generálódnak és tárolódnak. Erdő, Bozótos, Dombság, Hegyvidék, Mocsár, Dzsungel, Sivatag, Sarkvidék, Óceán, Elátkozott vidék, Tengerfenék, Túlvilág, és még sok más tájegység fajta...

A világ kisebb pályákra van felszeletelve. Alapban 100x100 egység a világtérkép, vagyis 10 000 pálya, ehhez hozzáadódik a tengeri térképek alatt húzódó vízalatti világ, és a szárazföld alatt található alvilági pályák. És a többi ami egyelőre nem publikus, vagyis kb 20 és 30 ezer közötti bejárható pályaelem van a játékban. Ezt még én sem tudom pontosan, de ekkora mennyiségnél pár ezer pálya ide, vagy oda, teljesen mindegy... Az arányok átállíthatóak, így elképzelhető 200x200, vagy sokkal nagyobb, extrém méretű világok is. Bár szerintem már ez is az.

- Tájegységenként változó intenzitású időjárás. (Egyelőre eső, hó, hőség és fagy, illetve jó idő és ezek hatásai a játékosra)
- Tájegységek saját atmoszférikus háttérhangokkal és zenei dallamokkal. (Bár ez utóbbiak csak ideiglenesek, mert idővel majd meg kell vennem őket... hacsak valaki be nem vállalja...)
- Több száz tájegységnek megfelelő ellenfél, körökre osztott harccal
- Varázslatrendszer a csatában a 4 alapelem használatával
- Több száz felszedhető tárgy
- Tárgyhasználat (ruházat, könyvek, kulcsok, fegyverek, italok, ételek, stb...)
- Zárfeltörési-rendszer
- Éhség-szomjúság és a szokásos alap dolgok...
- Dinamikus flóra-fauna - pl. ha kivágsz egy fát, kitépsz egy virágot, új nő helyette valahol másutt...
- Craft-rendszer
- Loot-rendszer
- Közlekedési eszközök, amik gyorsítják a haladást (jelenleg: csónak, tutaj, hótaposó, nehézbúvár öltözet, léghajó)
- Szörnynevelde
- Egyedi kalandhelyszínek (készülőben)
- 3D-ben bejárható város (város editorral) (fejlesztés alatt) - vagy véletlenszerűen generált város pálya... ez még nem dőlt el... amelyik jobban fekszik majd...
- Sátortáborok kalandozókkal, a legváratlanabb helyeken, ahol lehet kereskedni, infókat szerezni, küldetéseket felvenni...
- Véletlenszerűen generált kisebb falvak a világ bármely pontján.
- Világesemények (Egyelőre Zombi-fertőzés terjedésének és visszaszorításának szimulálása a világtérképen, ami lokálisan is jelentkezik, ha a játékos a pályán van éppen.)
- Rengeteg egyedi NPC (készülőben)
- Naplószerű infó-rendszer, ahol laponként kell egy enciklopédiát összegyűjtenie a játékosnak a világról és az érdekes helyekről, személyekről így apránként ismeri meg a távoli helyeket is, ahová majd egyszer eljuthat... vagy felismerhet embereket, eseményeket...
- Minimap
- Iránytű
- Párbeszéd-rendszer
- Bolt-rendszer (készülőben)
- Build-rendszer a craftolt alapanyagokból (Saját házat is építhet a játékos, vagy akár várost, boltot nyithat, alkalmazottakkal) (félkész)
- NPC viszonyrendszer és hírnév alapú hozzáállás az NPC-k részéről
- A hírnév befolyásolja a világ játékoshoz való viszonyulását, ha rossz a hírneve, (ami megelőzi), akár be sem engedik egy-egy városba, vagy rögtön ledöfi a kapuőr. Ha viszont hírssé válik hőstetteivel, szinte fillérekért vásárolhat az üzletekben, és megnyílnak az addig zárt ajtók előtte a különleges helyekre is... stb...

- Multiplayer lehetőség (tervben) Egy szerveren futó központi világgal... ahonnan át lehet járni akár más szereveken futó világokba is...

Alapesetben törekszem arra, hogy minden automatikusan generálódjon, de egyedi és élvezhető legyen. Tehát még nekem, a fejlesztőnek is új legyen a játékban minden. Különben oda a sikerélmény :)

Ha a játék olyan állapotban lesz, terveim szerint kiteszem a Steam-re korai hozzáféréssel.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Dark Basic Pro;
Photoshop
Audacity
A kezeim
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.03
2016.03
Beküldve:
2014.12.16 06:44
Fejlesztő:
DanteStudio (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: onodistudio@gmail.com
Tagok:
beküldő: ragoon
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 35%

Képek - DRAWORLD
Elkészült a könyvtár kb 1200 könyvvel... persze üresek még...
Elkészült a könyvtár kb 1200 könyvvel... persze üresek még...
2014.12.25. 12:03
21 polc... és a mogorva könyvtáros...
21 polc... és a mogorva könyvtáros...
2014.12.25. 12:02
Polconként kb 60 könyv
Polconként kb 60 könyv
2014.12.25. 12:02
Egy tesztkönyv...
Egy tesztkönyv...
2014.12.25. 12:01
Munkában a kocsma generátor
Munkában a kocsma generátor
2014.12.22. 13:36
Munkában a kocsma generátor
Munkában a kocsma generátor
2014.12.22. 13:36
Munkában a kocsma generátor
Munkában a kocsma generátor
2014.12.22. 13:36
Munkában a kocsma generátor
Munkában a kocsma generátor
2014.12.22. 13:36
Munkában a kocsma generátor
Munkában a kocsma generátor
2014.12.22. 13:35
Munkában a kocsma generátor
Munkában a kocsma generátor
2014.12.22. 13:35

2014.12.16. 07:41

2014.12.16. 07:41

2014.12.16. 07:03

2014.12.16. 07:03

2014.12.16. 07:03

2014.12.16. 07:02

2014.12.16. 07:02

2014.12.16. 07:02

2014.12.16. 07:02

2014.12.16. 07:02

2014.12.16. 07:01

2014.12.16. 07:01

2014.12.16. 07:01

2014.12.16. 07:01

2014.12.16. 07:01

2014.12.16. 07:01

2014.12.16. 07:00

2014.12.16. 06:51

2014.12.16. 06:50

2014.12.16. 06:49

2014.12.16. 06:48

2014.12.16. 06:48

2014.12.16. 06:48

2014.12.16. 06:47

2014.12.16. 06:46

2014.12.16. 06:46

Fejlesztési napló - DRAWORLD
ragoon 2015.01.04. 05:31
Elkészült az üzletelési rendszer.
ragoon 2014.12.25. 12:06
Elkészült a könyvtár rendszer... kb 1200 könyv kerülhet be... már csak fel kell tölteni... ha valakinek van kedve írogatni rövid szösszeneteket, szóljon... a terjedelem látszik a képeken... bár, akár lapozgatni is lehet majd...
ragoon 2014.12.16. 07:08
Youtube video:
https://www.youtube.com/watch?v=jZ2LrN0HpOg
ragoon 2014.12.16. 07:07
facebook: https://www.facebook.com/draworld.hungary?ref=hl
ragoon 2014.12.16. 07:06
Már 2013-ban elkezdtem a fejlesztést, de akkor még teljesen 2D-s volt a játék. Nem volt rossz, de valahogy elveszett a barangolás érzése, így mégiscsak belecsempésztem a 3D-s kalandozás lehetőségét.

Hozzászólások - DRAWORLD
pendrivedealer - Tag | 19 hsz       Online status #206240   2015.01.13 12:55 GMT+1 óra  
A képek alapján nekem nagyon tetszik. Kicsit ezzel a látványvilággal olyan, mint a DeathSpank Fps változata.

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #205887   2014.12.24 23:57 GMT+1 óra  
Jó kis egyedi hangulatot ad ez a rajzolt világ. Különösen a kocsma tetszik
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #205881   2014.12.24 09:25 GMT+1 óra  
Úgy lesz... köszi...
   
DieToBorn - Tag | 32 hsz       Online status #205879   2014.12.23 18:57 GMT+1 óra  
A hálózattal csak óvatosan.... Szerintem először mindenképpen érdemes megcsinálni az alap játékot és idővel szépen lassan sorjában berakosgatni a hálózatos + funkciókat...

szerk.: A hálózattal kapcsolatban még annyit hogy jobb ha jó előre megtervezed az egész rendszert töviről hegyire mert menet közben már vért fogsz izzadni ha random találod ki amolyan jó az csak működjön elven...

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #205838   2014.12.16 14:44 GMT+1 óra  
Dante-Studio: DRAWORLD
   
> 1 <