játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Highway Crossing Zombies
Frogger utánérzés zombikkal és egy kis csavarral...
Kategória: Arcade
A projectről:
A játék egy retro stílusú arcade móka, amiben zombik próbálnak átkelni az úton, akiket (amiket) nekünk kell megakadályoznunk, mégpedig különféle járművek segítségével, melyeket az út sávjaira rakhatunk le.
"Pályából" többféle is van (országút, város, stb.), mindegyik a rá jellemző járművekkel és zombikkal.

(A grafika és a hang csak netről lehalászott és buherált placeholder, szóval pixel-grafikus és audio dolgokkal foglalkozó ember kerestetik...)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Android SDK
SciTE
;
GIMP
Audacity
Terminál :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012. 05. 09.
majd
Beküldve:
2012.05.18 06:44
Fejlesztő:
Moustache! (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: kernel.panic.0x0@gmail.com
Tagok:
beküldő: bit.0x8000
regisztrált tagok: kernel_panic



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 25%

Képek - Highway Crossing Zombies
Úgy látom, az a párfős baráti társaság benne lesz az esti híradóban...
Úgy látom, az a párfős baráti társaság benne lesz az esti híradóban...
2012.05.25. 05:53
A kettes vágányon érkezik a félhetes intercity...
A kettes vágányon érkezik a félhetes intercity...
2012.05.21. 06:57
Egy átlagos zombi hétfő...
Egy átlagos zombi hétfő...
2012.05.21. 06:56
Ezt a főcímet az Avatar is megirigyelné...
Ezt a főcímet az Avatar is megirigyelné...
2012.05.21. 06:56

Fejlesztési napló - Highway Crossing Zombies
bit.0x8000 2012.05.25. 05:52
Íme egy játszható verzió, bár az élvezeti faktor még konvergál a nullához...
bit.0x8000 2012.05.21. 07:01
A vasúti közlekedés helyreállt...

Hozzászólások - Highway Crossing Zombies
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #181748   2012.05.26 19:18 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Kicsit kicsi az az intervallum amin el lehet őket csapni, ezen kéne javítani, mert 100-ból úgy sac per kb 10-et lehet teljes bizonyossággal elcsapni...


Igazából az ütközési terület egy négyzet, aminek a paramétereit egy fájlból olvassa be a játék, szóval ez már inkább a finomhangoláshoz tartozik szerintem...
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #181746   2012.05.26 19:12 GMT+1 óra  
Idézet
bit.0x8000 :
Valószínűleg lesz valamiféle timeout (és animáció) a lerakható járművekre, viszont szerintem a leesés nem feltétlen jó ötlet, hisz elég idegesítő lehet, ha egymás után több elemet akarsz gyorsan kijelölni, és azok közben mozognak...



Lehet, de valami animáció mindenképpen kéne, ez így nagyon statikus.

Idézet
bit.0x8000 :
Én is jóval "vizuálisabbra" gondoltam a tunkolást, csak hát valakinek meg kéne rajzolnia. (Egyébként technikailag a járművek is animált sprite-ok, csak épp most csak egy darab frame-ük van.)



Jah, az nagyon sokat dobna az élményen

Idézet
bit.0x8000 :
Ha a járművek oldalával is el lehet ütni a zombikat, akkor nem lesz túl könnyű a játék?



És mi lenne, ha lenne pár járműfajta aminek van valamiféle penge a kocsikerekén. Amolyan mad max stílusban Persze ez csak egy kósza ötlet.

Idézet
bit.0x8000 :
Egyébként a "kívül eső" területen mi látszik?



A kívül eső területen fekete. Majd holnap este szólj rám gtalkon, és csinálok neked screenshotokat, ha segítesz belőni azt a progit amit mondtál.

A kódra, inkább a gombok és a többi kirajzolásával lehet a gond, nem a vetítés állításával.
raytraceisten és übermedic
   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #181744   2012.05.26 19:04 GMT+1 óra  
Idézet
sirpalee :
Bemenettel kapcsolatban, működik, de elég spártai az egész felület. Lehetne valami animáció, vagy valami mozgás. Az alapötlet, hogy kiválasztom mit akarok, és milyen irányból elindítani az jó. De pl meglehetne csinálni, ha ellövök egy autót, akkor annak az ikonja eltűnik, majd leesik a következő (kb mint egy match-3ban, remélem érthető voltam ), és akkor ugye a fölötte lévők is lejebb mozognak egy szintet.


Valószínűleg lesz valamiféle timeout (és animáció) a lerakható járművekre, viszont szerintem a leesés nem feltétlen jó ötlet, hisz elég idegesítő lehet, ha egymás után több elemet akarsz gyorsan kijelölni, és azok közben mozognak...

Idézet
sirpalee :
A zombik fröcsköljenek vért! Meg ha oldalról nekimegy egy autónak, akkor azt is el kéne csapni, nem?


Én is jóval "vizuálisabbra" gondoltam a tunkolást, csak hát valakinek meg kéne rajzolnia. (Egyébként technikailag a járművek is animált sprite-ok, csak épp most csak egy darab frame-ük van.)
Ha a járművek oldalával is el lehet ütni a zombikat, akkor nem lesz túl könnyű a játék?

Idézet
sirpalee :
A maradék jó, csak még mindig nem méreteződik át korrektül a telefonomra


Itt a konkrét kód:
Kód:
static public class GLRenderer implements GLSurfaceView.Renderer
{
  @Override public void onSurfaceCreated(GL10 gl, EGLConfig config)
  {               
    (Graphics.gl = gl).glDisable(GL10.GL_DEPTH_TEST);
    gl.glDisable(GL10.GL_ALPHA_TEST);
    gl.glEnable(GL10.GL_TEXTURE_2D);
    gl.glEnableClientState(GL10.GL_VERTEX_ARRAY);
    gl.glEnableClientState(GL10.GL_TEXTURE_COORD_ARRAY);
    gl.glEnable(GL10.GL_BLEND);       
    gl.glBlendFunc(GL10.GL_SRC_ALPHA, GL10.GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
  }
   
  @Override public void onSurfaceChanged(GL10 gl, int width, int height)
  {   
    gl.glViewport(0, 0, resolution[0] = width, resolution[1] = height);     
    GLU.gluOrtho2D(gl, 0, NATIVE_RESOLUTION[0], NATIVE_RESOLUTION[1], 0);
  }
}       

Egyébként a "kívül eső" területen mi látszik?
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #181720   2012.05.26 12:37 GMT+1 óra  
Kicsit kicsi az az intervallum amin el lehet őket csapni, ezen kéne javítani, mert 100-ból úgy sac per kb 10-et lehet teljes bizonyossággal elcsapni, a vonat is szép nagy, de max arra jó, hog yszépen egy sorba rendezze őket, azért egy vonat simán besodorja őket a kerekek alá.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #181715   2012.05.26 11:58 GMT+1 óra  
Kipróbáltam.

Bemenettel kapcsolatban, működik, de elég spártai az egész felület. Lehetne valami animáció, vagy valami mozgás. Az alapötlet, hogy kiválasztom mit akarok, és milyen irányból elindítani az jó. De pl meglehetne csinálni, ha ellövök egy autót, akkor annak az ikonja eltűnik, majd leesik a következő (kb mint egy match-3ban, remélem érthető voltam ), és akkor ugye a fölötte lévők is lejebb mozognak egy szintet.

A zombik fröcsköljenek vért! Meg ha oldalról nekimegy egy autónak, akkor azt is el kéne csapni, nem? A maradék jó, csak még mindig nem méreteződik át korrektül a telefonomra
raytraceisten és übermedic
   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #181641   2012.05.25 14:00 GMT+1 óra  
Felraktam egy játszható demót, kíváncsi vagyok, hogy a bemenet kinek mennyire áll kézre, illetve hogy szerintetek milyen pontozási rendszer (és vizuális megjelenítés) lenne a legszórakoztatóbb?
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #181230   2012.05.20 15:34 GMT+1 óra  
Ouch, elnézést, végigolvasni végigolvastam, de a "nem" valahogy elkerülte a figyelmemet. Erre lehet máskor is oda kéne figyelni, lehetnek ebből még problémák.
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #181228   2012.05.20 15:32 GMT+1 óra  
2SD, igen az van. Csak fusd át a leírás végét, szerintem átugrottál rajta
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #181227   2012.05.20 15:30 GMT+1 óra  
"Pályából" többféle is van (országút, város, stb.), mindegyik a rá jellemző járművekkel és zombikkal.
Nagyon helyes,városon kívül én is mindig másfajta zombikat látok, mint a városban.

sirpalee:
demo link van - megnézni ugyan nem tudom, mert nincs, és nem is lesz androidos telefonom, de feltételezem működik.
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #181219   2012.05.20 14:26 GMT+1 óra  
Érdekes a koncepció, kíváncsian várok valami játszható verziót. De még ez akár működőképes is lehet
raytraceisten és übermedic
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #181148   2012.05.19 07:12 GMT+1 óra  
Ahogy így elnézem, "a békát átvinni az úton anélkül, hogy elüssék" játék ellenkezője lesz
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #181134   2012.05.18 20:27 GMT+1 óra  
A Demo miatt kiengedtem képek nélkül is, de kérném, hogy egy kettőt azért dobjál fel róla.

Egyébként hajrá, nekem tetszik.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #181121   2012.05.18 14:44 GMT+1 óra  
Moustache!: Highway Crossing Zombies
   
> 1 <