|
Butterfly Engine
Kategória: FPS, TPS, RPG, RTS
A projectről:
A Moonlight Studios C++/DirectX alapú játékmotorja, újratervezve, új alapokra építve.
Feautre-ök eddig:
------------------------
- Html log
- ZIP PackFile
- Hierarchikus világ
- MultiCam rendszer
- Bounding Sphere
- View Frustum Culling
- Material System
- HeightMap
- 3D hangrendszer
- Input (billentyű, egér, gamepad/joystick)
Feature-ök tervezve (egyelőre):
-----------------------------------------
- Saját Modell struktúra (multimesh, keyframe és bone animmal)
- Billboard, Particle System, SkySphere átírása a régiről
- X, OBJ, MD2, MD3 Importer
- Parallax Bump mapping
- Specular mapping
- Shadow mapping
- Reflection, Refraction
- Lens Flare
- LightBeam
- Occlusion Culling
- Octree
- Sprite-ok
- Bitmap font
- 2D, 3D Tile map
- LUA Scriptelés
- TCP/IP hálózat
- Konzol
- GUI
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C++ 2005, DirectX9, FMOD, LUA;
Fejlesztés kezdete: |
Tervezett befejezés: |
2007 Szeptember 29
|
|
Beküldve:
2007.11.15 05:02
|
Fejlesztő:
Moonlight Studios (3 fő)
Tagok:
beküldő: Orphy
regisztrált tagok: ShAdeVampirE, Latka X-treme
Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Készültség: 20%
|
Képek - Butterfly Engine

|
|
Hierarchikus világ...
|
2008.03.08. 04:58 |
|

|
|
Detail textúrával
|
2008.03.01. 09:48 |
|

|
|
Ne ködösíts...!
|
2008.03.01. 08:12 |
|

|
|
A távoli hegycsúcs ködbe vész... Méghozzá 6x-os multisample-el.
|
2008.03.01. 07:23 |
|

|
|
Ugyanez a heightmap fullscreen-en...
|
2008.03.01. 05:55 |
|

|
|
Heightmap is ready to rock! :)
|
2008.03.01. 05:46 |
|

|
|
Szép, új log :)
|
2008.02.26. 14:23 |
|

|
|
Egy dal, s Te újra mellém ülsz...
|
2007.12.06. 13:06 |
|

|
|
Részecskerendszer - Füst - The God Of The Cows...
|
2007.11.29. 12:12 |
|

|
|
Engine verseny 3 Detail - 550.000 Poly
|
2007.11.15. 05:09 |
|
Fejlesztési napló - Butterfly Engine
|
Regisztráltunk YouTube-ra, így pár dolgot már mozgás közben is megmutatunk. :)
A hierarchikus világ, működés közben:
A NeHe-s kocka gyermeke a láda, a láda gyermeke a holdas kocka.
http://www.youtube.com/watch?v=pZdmpsDsGBU |
|
Végre elkészült a saját domain, így megváltozott a honlapunk címe is:
http://moonlight-studios.hu/ |
|
Elkészült az új, a réginél jóval "okosabb" renderer. |
ShAdeVampirE |
2007.12.23. 12:16 |
|
Megvan az input kezelés is: win message-gel billentyűzet (irányítás és szöveg gépelés is van, irányításnál normál, egyből reagáló), egér (high res), gamepad/joystick (direct input és xinput támogatás, automatikus választással). |
|
Működik a View Frustum Culling! |
|
A részecskerendszeren a tervezett változtatásokat elvégeztem - a régi, C#-os sample update része teljesen kikerült, és felváltotta egy új, (szerintem) jobban átlátható rendszer.
A részecskékre most a következő erőket lehet megadni:
- Kezdeti sebesség
- Felhajtóerő
- Szél
- Gravitáció
Továbbá van egy Opposition nevő változó, amivel szabályozni lehet (a gravitációt kivéve), hogy a részecske korától függően mennyire álljon ellen a rá ható erőknek. |
|
Elkészült a részecskerendszer első működőképes verziója.
Ami nagyon tetszik benne, hogy NEM örökléses, hanem paraméterezhető, csupán egy ini file-t kell átírogatni...
A rendszer kiindulási alapját a következő C#-os sample adta meg:
http://www.programmersheaven.com/download/28782/download.aspx |
|
A hétvégén végigteszteltem és javítottam a világ hierarchikus rendszerét, most pedig végre van normálisan működő texture és material alpha blending, akár együtt is.
A két új képen ezeket mutatom be, plusz a hierarchikus világot:
A kisebbik kocka a nagyobbik kocka "gyermeke".
A nagyobbik kockát bárhogyan forgatom, nagyítom, elmozdítom, a kisebbik kocka relatív ugyanígy transzformálódik hozzá képest: együtt mozog a szülőjével úgy, hogy a hozzá képesti relatív helyzetét megtartja!
Szerk:
A világgal kapcsolatban még 1 apró megjegyzés:
A camera a világ része - ugyanígy rárakható egy világbeli objektumra, képes azzal együtt mozogni.
A világban több camera is lehet, de egyszerre csak az egyik képét renderelem (multicam). |
|
A motor nevezett a 3-ik engine versenyre, összefoglaló itt:
http://legendgrafix.buzz.hu/archives/2007/11/12/3_engine_verseny/#comments |
|
Moonlight Studios - Butterfly Engine |
Hozzászólások - Butterfly Engine
|
Legújabb project:
electronics
Legutóbb frissített project:
NeonCode
Friss kép a galériából:
|