játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Wrecked
Egy szórakoztató, mini-játékokat tartalmazó sandbox játék.
Kategória: Casual, FPS
A projectről:
A Wrecked egy főleg fiatalabb korosztálynak szóló, mini-játékokkal telitűzdelt kis project.

Hősünk egy hatalmas vihar következtében hajótörést szenved és nem sokkal később egy teljesen elhagyatott szigeten ébred. A játékos első dolga a sziget és a szigeten megtalálható nyersanyagok felderítése lesz, amiket aztán később felhasználhat a túlélés érdekében. A játék számos részén olyan mini-játékokkal találkozhat a játékos mint a horgászás, különböző kirakók segítségével való kombinálás, növénytermesztés.

Ezekhez a lehetőségekhez társul a vicces, rajzfilmes grafika, véletlenszerűség, és dinamikus időjárás a szigeten.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Ogre3d
3D Studio Max
Photoshop
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009.06.10
TBD
Beküldve:
2009.06.25 06:16
Fejlesztő:
(2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Ashkandi
regisztrált tagok: nadam



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Wrecked
Az első ingame screenshot.
Az első ingame screenshot.
2009.07.27. 16:37
Egy kis enni való husi és enni való állatkák  : ]
Egy kis enni való husi és enni való állatkák : ]
2009.07.08. 12:08
Felszedhető, eldobható tárgyak.
Felszedhető, eldobható tárgyak.
2009.07.02. 06:20
A rajzok alapján készült élelem raktár és menedék.
A rajzok alapján készült élelem raktár és menedék.
2009.06.30. 06:25
... még több szép, zöld növény.
... még több szép, zöld növény.
2009.06.28. 09:49
Ami egy lakatlan szigetről se hiányozhat, sok növény.
Ami egy lakatlan szigetről se hiányozhat, sok növény.
2009.06.27. 05:01
Néhány kisebb rajz, amik alapján a modelleket csinálom.
Néhány kisebb rajz, amik alapján a modelleket csinálom.
2009.06.26. 06:53
Néhány tereptárgy.
Néhány tereptárgy.
2009.06.25. 09:31
Minden, ami egy jó táborhoz kellhet.
Minden, ami egy jó táborhoz kellhet.
2009.06.25. 06:18

Fejlesztési napló - Wrecked
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Wrecked
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #117090   2009.09.06 13:13 GMT+1 óra  
Nekem is ez volt az utolsó reményem, de mivel nem jön össze, marad a jó öreg Half-Life 2 modolás.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117085   2009.09.06 12:20 GMT+1 óra  
Akkor bocsesz, ezt nem tudtam. Én azért drukkolok, tervezgettem én is ilyen játékot, csak nincs hozzá türelmem, plusz a csapat többi tagja nem támogatja az ötletet, így ebben van minden reményem.
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #117084   2009.09.06 12:18 GMT+1 óra  
Fzoli próbálkozott DB-vel, de arra jutottunk, hogy nem elég a játékhoz.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117083   2009.09.06 12:09 GMT+1 óra  
én nem tudom, hogy mit tud a DB - feltételezem tőlem kérdezted. Valahogy csak meglehet oldani... vagy nem?
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #117082   2009.09.06 12:01 GMT+1 óra  
DB-be tudsz pl steamet és egyéb online disztribúciós cuccokat építeni?
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117081   2009.09.06 11:41 GMT+1 óra  
..miért nem jó az, amit FZoli mondott? Nem hiszem, hogy sokkal tovább tartana neki DB ben megcsinálni, mint megvárni hogy valaki felkarolja a mostani kódot. Már ha még érdekli persze.
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #117064   2009.09.06 08:55 GMT+1 óra  
Hát úgy tűnik, hogy programozó hiánya miatt ez a project is elúszott. Kár érte.

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #116170   2009.08.20 06:45 GMT+1 óra  
igen, ezeket mondtam én is viszont marhára nem úgy tűnik, h bárki más jelentkezne.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #116169   2009.08.20 06:35 GMT+1 óra  
Szvsz őrültség lenne DB-re váltani, van már egy működő (és valószínűleg jól megírt) alap, amire lehet nyugodtan építkezni. Az ogrebe bármit bele lehet pakolni, db-vel meg hasonlóval fejlesztés bohóckodás lenne, főleg ha a cél az, hogy digitális csatornákon árulja az ember. (annak az sdk-ját meg nem lenne olyan egyszerű egy game maker cuccba beleerőszakolni)
raytraceisten és übermedic
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #116163   2009.08.20 02:08 GMT+1 óra  
Idézet
nadam :
a munkahelyem eddig egy nyugdíjasállás volt másfél évig, most viszont beindultak a határidők.



Csak nem ugyanott dolgozunk? :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #116158   2009.08.20 00:14 GMT+1 óra  
nem tudom, most hogy áll a fejlesztés, de ha két hónap kódolás van a projektben, akkor az új codernek is kell kis idő, mire ki ismeri magát a kódban. DB-nek legalább ez az előnye megvan, hogy pimaszul gyorsan lehet benne fejleszteni, mivel még az ogrehez képest is rengeteg dolog benne van. Persze ez a hátránya is, hiszen kb. annyira rugalmas, mint egy tégla (pl. steam libek sincsenek hozzá...)

Ha kiváncsi vagy ashkandi, akkor írjátok meg, kb. hol tart most a kód, és durván megmondom, mennyi lenne DB-ben előteremteni.

Ezt a hozzászólást FZoli módosította (2009.08.20 00:25 GMT+1 óra, ---)
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #116154   2009.08.19 14:50 GMT+1 óra  
Ha újrakezdenénk DBP-vel akkor megint 2 hónap lenne mire eljutnánk idáig, szóval felesleges újrakezdeni az egészet. Modellezőre jelenleg nincs szükség, minden nemű content gyártást megcsinálnék ha végre eljutnánk odáig, hogy valaki rá tudna szánni napi 4-5 órát is a kódra.

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #116153   2009.08.19 14:26 GMT+1 óra  
Jelenleg Askhandi a projekt 100%-os tulajdonosa, szóval majd ő eldönti, hogy ragaszkodik-e az eddigi OGRE-s kódhoz, én csak maximum besegítek azokban az apróságokban amiket az előző postban írtam, ha szükség(etek) van rá.
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #116152   2009.08.19 14:15 GMT+1 óra  
engem érdekelne a dolog, de én ugye DBP-vel fognék neki, de talán jobb is így, hogy ragaszkodtok az ogrehez modellező nem kell?
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #116150   2009.08.19 13:57 GMT+1 óra  
Elnézést kérek mindenkitől, de tényleg nagyon sok munkám van sajnos mostanában, így jött ki a lépés. Amint látjátok fórumozni is alig van időm.
Amit eddig elkészítettem azt szívesen átadnám másnak.
Valamiféle supportot is tudok biztosítani, tudok kérdésekre válaszolni, stb... Ha az eladásban kell segíteni, ha angolra kell fordítani valamit, ha nem tudtok hivatalos céget biztosítani az eladásnál, akkor is segíthetek ha gondoljátok, de lekódolni a cuccot nem lesz időm sajnos.

Jó lenne, ha valaki továbbvinné a projekt programozási részét. Szerintem van potenciál ebben a játékban. De iszonyúan el vagyok havazva mostanában munkával, a munkahelyem eddig egy nyugdíjasállás volt másfél évig, most viszont beindultak a határidők.

Ha valaki átveszi, meg van az az előny, hogy nem nulláról kell kezdeni, mert azért amit megcsináltam az szerintem használható alap.

Örülnék, ha pár hónap múlva viszontlátnám a játékot a Steam-en. A lelkiismeretem is megnyugodna kissé, mert genyóság volt így cserbenhagynom Askhandi-t is.

A játékban használt technológiák:
C++
Ogre3D
CEGUI
OIS (Object Oriented Input System)

Ezt a hozzászólást nadam módosította (2009.08.19 14:05 GMT+1 óra, ---)
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #116121   2009.08.19 08:55 GMT+1 óra  
Na hát mivel Nadam-nak sok a munka mostanában és nincs ideje foglalkozni a kóddal, szükség lenne valakire aki szívesen átvenné tőle a forrást és be közösen be tudnánk fejezni a játékot. Olyan emberkére gondolok, aki nem napi fél órát érne rá hanem akár 4-5 órácskát is tudna foglalkozni a témával. Nézegessétek a képeket, aztán ha valakinek tetszik az elképzelés akkor dobjon egy PM-et nekem.

( Majd Nadam-tól kérek egy rövid leírást a kódról, hogy mit kell tudni róla, mit használt eddig, stb. Egyelőre annyi biztos, hogy Ogre3d alapú a játék )

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #115218   2009.07.28 05:38 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Idézet
2SD :
minden bizonnyal úgy érti, elég kretén megoldás lenne az, amit felvázoltál. - mondjuk nem lenne unalmas, az tuti.


Nana, a Diablo 2 ilyen volt.



Abba efektív mentés se volt, úgy ahogy azt valóban mentésnek lehet tekinteni egyéb játékokban. Ez a DOOM 4 ötlet tetszetős, de nem hiszem, hogy Carmack vevő lenne rá Romero inkább, de az a hajó már elúszott.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #115216   2009.07.28 05:30 GMT+1 óra  
Most hogy mondod, tényleg van benne potenciál...!
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #115215   2009.07.28 05:28 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
Na és? a kettő teljesen különböző, itt egy szigeten vagy végig, ott meg össze-vissza császkálsz, oda jó ötlet volt, ide meg nem, szerintem eszébe se jutna senkinek ide is berakni. Mintha Doom4 be lehetne barátnőzni, azért, mert a Sims ben lehet, és ott jó volt.



Ezt gyorsan küldjük el carmacknak . Csajozás funkció a d4-be, ha megjelenik egy szörny melletted akkor a nyakadba ugrik, az arcodhoz dörzsöli a hatalmas melleit, és csökken a frusztráltság mutatód. Meg főz neked kaját ami visszatölti az életed, takarít utánad, stb

És ha letörik a körme, akkor fúriává változtat és quad damage-vel lecsap mindenkit.
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #115213   2009.07.28 05:25 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Idézet
2SD :
minden bizonnyal úgy érti, elég kretén megoldás lenne az, amit felvázoltál. - mondjuk nem lenne unalmas, az tuti.


Nana, a Diablo 2 ilyen volt.


Na és? a kettő teljesen különböző, itt egy szigeten vagy végig, ott meg össze-vissza császkálsz, oda jó ötlet volt, ide meg nem, szerintem eszébe se jutna senkinek ide is berakni. Mintha Doom4 be lehetne barátnőzni, azért, mert a Sims ben lehet, és ott jó volt.
C4Ninja
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #115212   2009.07.28 05:19 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
minden bizonnyal úgy érti, elég kretén megoldás lenne az, amit felvázoltál. - mondjuk nem lenne unalmas, az tuti.


Nana, a Diablo 2 ilyen volt.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #115210   2009.07.28 04:22 GMT+1 óra  
kuzanth:
Persze, rosszul fogalmaztam. Új játék indításakor lehet más és más a tárgyak pontos elhelyezkedése.
Mentett állásnál minden elmentődik, és pontosan ugyanúgy töltődik vissza. (Sőt, ezt még eldöntjük: még új játék indításakor is lehet, hogy lesznek teljesen 'determinisztikus' pályák is, amik végülis nem mások, mint olyan speciális 'gyárilag készült' mentett állások, amelyek a játék első másodpercében a generálás után lettek 'gyárilag' 'elmentve'.)
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #115209   2009.07.28 04:15 GMT+1 óra  
minden bizonnyal úgy érti, elég kretén megoldás lenne az, amit felvázoltál. - mondjuk nem lenne unalmas, az tuti.
C4Ninja
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #115208   2009.07.28 04:12 GMT+1 óra  
"A program minden egyes indításánál máshol helyezkednek el ezek a tárgyak, de nem totális káoszban:"
Remélem úgy érted, hogy minden játékos új játék indításánál egyszer, a játék elején randomizál, utána már a betöltött állásnál ugyanazt kapjuk. Különben nagyon frusztrálna, hogy minden játékindításnál más a sziget, és sosem tudom merre kell mennem.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #115207   2009.07.28 04:03 GMT+1 óra  
Igen, majd lesznek fűcsomók.
(Statikus, előre beégetett árnyékolással minden egyszerűbb lenne, gondolkodtam ezen, de a nap mozgása, a napszakok váltakozása és a teljesen dinamikus időjárás miatt teljesen dinamikus árnyékok kellenek.)
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #115204   2009.07.28 03:55 GMT+1 óra  
esetleg ha teledobáljátok fűvel a talajt, akkor nem lesz feltűnő, de ez csak tipp.
C4Ninja
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #115203   2009.07.28 03:52 GMT+1 óra  
WToma:
Ilyen értelemben már most is van LOD (geometriai LOD viszont még nincs), igen, a távoli pálmáknak nincs árnyéka. Mondjuk azt, hogy ez milyen távolságtól legyen lehet még finomhangolni. (Az Ogre shadow mapping-jét használom, pontosabban SHADOWTYPE_TEXTURE_MODULATIVE-ot, 1024x1024 es shadow texture-el, a kamera környékén 20 méteres körzetre állítva. Ha ezt túl nagyra állítanám, pixelesedne az árnyék, persze ezt lehet azért még állítgatni. Amúgy nem feltűnő, mert fokozatosan hallványodva tűnik el az árnyék. Láttam már ilyet kommersz játékban is.) Statikus árnyékolással könnyű lenne megoldani, de fontos, hogy teljesen dinamikus legyen az árnyék, ebből nem lehet engedni, mert a játékban fontos szerepet játszik a napszakok változása (a nap mozgása) és a változó időjárás.
Igazából elsősorban az Ogre beépített lehetőségeit használom, tehát nagyon durva grafikára senki ne számítson, illetve figyelni kell arra, hogy egy casual játéknak ne legyen túl nagy a gépigénye.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #115202   2009.07.28 03:47 GMT+1 óra  
Idézet
WToma :
A távolabbi pálmákról már a LOD jegyében maradtak le az árnyékok?


Ezt már rég beírtam a txt be.

Tényleg hangulatos, a fák szépek, mást meg nem lehet mondani, azt írták.
C4Ninja
   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #115201   2009.07.28 03:43 GMT+1 óra  
A távolabbi pálmákról már a LOD jegyében maradtak le az árnyékok?
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #115200   2009.07.28 03:22 GMT+1 óra  
Szvsz már most elég hangulatos az ingame screenshot, pedig egyértelműen látszik rajta, hogy még messze van a késztől, meg elég egyhangú. Nem tudom miért, talán a színvilága miatt jön be nekem, a sok sötét-borús játék után jó látni egy ilyen vidámabb hangulatú tájat is. És a pálmafák is szépek
Csak így tovább!

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #115194   2009.07.28 02:30 GMT+1 óra  
Írnék a tárgyak/tereptárgyak elhelyezkedésének technikai részleteiről pár szót, ha esetleg valakit érdekel.

A sziget jelenleg 512x512 méteres terület, amire jelenleg 400 darab pálmafa, 300 darab nagy kő (szikla) és 300 darab kis (felvehető) kő van generálva. (Fog a rendszer bírni sokkal többet is: jelenleg csak a talaj van LOD-olva, (a tárgyak még nincsenek) és még így is nagyon nagyok az fps értékek, ahogy a screenshoton látható.) A program minden egyes indításánál máshol helyezkednek el ezek a tárgyak, de nem totális káoszban:

A game desinernek lehetősége van erdőket tervezni anélkül, hogy a fákat egyesével elhelyezné. Ez úgy működik, hogy megrajzol egy .png képet minden tárgytípushoz, amin az egyes pixelek a térkép egy-egy cellájának felelnek meg. Minél világosabb egy pixel, annál valószínűbb, hogy oda generálódik példány az adott típusú tárgyból. (Matekosoknak: gyakorlatilag az eloszlás sűrűségfüggvényét lehet megrajzolni.) Persze az átlapolásokat a progi nem engedi, erre figyel.

Ez a valószínűségi eloszlás a játék közben is felhasználódik az újragenerálódó resource-ok esetén.

Természetesen ezen kívül a tárgyak egyedi elhelyezését is támogatni fogja a map editor.

H. István:
Hamarosan bekerülnek a többi tárgytípusok is a progiba.

Ezt a hozzászólást nadam módosította (2009.07.28 02:41 GMT+1 óra, ---)
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #115193   2009.07.28 02:25 GMT+1 óra  
Látom jó lesz, részletnek berakhattátok volna a kép elejére a sátrat meg a tüzet, hogy lássuk milyen a játékban.
Vagy a vérszomjas teknős sül a tüz felett
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #115173   2009.07.27 18:03 GMT+1 óra  
Jó lesz ez - a TXT t már írom.
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #115169   2009.07.27 16:55 GMT+1 óra  
Megérkezett a játékból az első ingame screenshot, amin egyelőre nem sok minden látható, de amit látunk az megbízhatóan működik. Mivel ez a verzió még elég kezdetleges és nincs belőve rajta semmi, az "ez és az nemjó" szövegeket kéretik egy TXT-be írni, amit rövid úton törölhettek vagy megtarthatjátok és nézegethetitek.

-A jelenlegi verzió egyébként tartalmazza egy alap FPS mozgáskultúráját.
-Egy próba célkeresztet, ami minden interakciónál más ikont fog mutatni.
-Tárgyak felvételének és eldobásának lehetőségét.
-Ezeknek a tárgyaknak a véletlenszerű megjelenésének a rendszerét.
-Továbbá napokon belül elkészül az inventory GUI-ja a felszedhető cuccokhoz.

Köszönjük, hogy elolvastátok.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #114461   2009.07.10 04:59 GMT+1 óra  
Minden nagyobb dolgot kell csak a karakternek minigame által elsajátítatni. Ez a tanulópénz, utána már simán tudja csinálni a használ / kombinál gombbal.

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #114460   2009.07.10 04:49 GMT+1 óra  
Nekem a Virtual Villagers jött be ebből a témából, bár az lassú, és inkább csak tamagochi. Szerintem ne legyen minden alkalommal minijáték. Mármint amikor esik az eső ne kelljen mindig minigamet játszani, (monjuk kapjon "Xp" és egy bizonyos idő után már minigame nélkül is tudja csinálni, ha viszont ügyesebben akajuk akkor tolhatjuk minigammel,) mert az nagyon idegesítő. Csak Bioshocknál a hackelést már unom a 2. pályán, mert nem kihívás, de mégis idő.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #114339   2009.07.08 12:03 GMT+1 óra  
A hangok valószínűleg össze lesznek vadászva ingyenes weblapokról. ( olcsóbb, mint elmenni Panama szigeteire. )

A zenék szerintem sajátok lesznek, amiket én fogok megcsinálni, amint befejzetem a 2d-3d cuccokat.

( éééés felkerült egy kép az első vérszomjas ellenfelekről. Ki lenne képes egy ilyen aranyos teknőst levadászni a husiért >:3 )

   
HelloTibi - Tag | 23 hsz       Online status #114300   2009.07.08 06:43 GMT+1 óra  
A háttérzenék és a hangeffektek hogyan fognak alakulni?

   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #114190   2009.07.06 01:27 GMT+1 óra  
Ez nekem nagyon bejön, nem tudom, olyan üdítő érzés látni, hogy a sok harci játék mellett akad még ilyesmi is, ráadásul profi programozó, és profi designer mellett csak jó sülhet ki belőle. Hajrá srácok, nagyon jól néz ki!

   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #114017   2009.07.02 06:53 GMT+1 óra  
Véletlenül mindenki a Stranded-ről formázza az ötletét, aztán meg csodálkoztok, hogyha ugyanaz fog kijönni?
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Vincent3d - Tag | 160 hsz       Online status #114011   2009.07.02 05:11 GMT+1 óra  
Bakker valami hasonlót kezdtem el, mehet a kukába az eddigi történet.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #113988   2009.07.01 13:35 GMT+1 óra  
bocsesz, csak amióta láttam a stranded et, folyamatosan azon agyalok, hogy mivel lehetne kiegészíteni, így amikor megláttam ezt a gp t, egyből rácuppantam.
Igazad van, kussolok.
C4Ninja
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #113987   2009.07.01 13:33 GMT+1 óra  
2SD nem rosszból, de ők csinálják a játékot, hagy legyen olyan amilyet ők szeretnének Amiket mostmár sorolsz, azok már túl lépnek az apró javaslatokon szvsz
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #113985   2009.07.01 13:28 GMT+1 óra  
És a menekülést is mi magunk játsszuk majd le, vagy egy átvezető lesz? Nekem bejönne ha úgy léphetnék le, hogy én evezgetek, közben esetleg pár minigame, a sarkamban lihegő kannibálokkal.

Valamilyen sztori szerintem jó lenne, lehetne beszélni a főhősről, illetve néhány fix(ebb..?) történés lehetne, pl szigetre érkezés után harmadik napon messze látunk egy nagy hajót, megpróbálhatunk jelezni neki, de nem vesz észre, ha meg észrevesz, ahogy próbál kikötni, de elsüllyed, stb. Ezt meg lehetne randomizálni, hogy melyik nap jöjjön(példánál maradva.) Persze ez csak egy vélemény, simán lehet, hogy csak nekem van ilyen perverzióm.
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #113984   2009.07.01 12:57 GMT+1 óra  
Egyedül leszel a szigeten, egy társad lesz, valamilyen tárgy ami a segítségeket meséli majd. ( olyasmi mint Tom Hanks-nek a labda, persze vicces formában ).
Valamilyen szinten persze lesznek egyszerűsítések, például lesz víztárolásra hordó és kulacs. Esőzéskor egy rövid minijátékkal is lehet majd gyűjteni vizet.

Konkrét történet nem lesz, azt csinálsz a szigeten amit akarsz, magadnak rajzolod a térképedet. A végső cél azonban egy hajó építése és feltöltése élelemmel a meneküléshez, addig viszont sok dolgod lesz.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #113983   2009.07.01 12:52 GMT+1 óra  
jó ez, csak ne vigyétek majd túlzásba a használatát, elég unalmas tud lenni, ha minden kis szir-szarhoz minijátékokat kell csinálni, maga a játék meg nem halad.
Valamilyen sztorivonal lesz benne egyébként? Vagy csak kivetődsz a szigetre, és boldogulj ahogy tudsz, illetve ameddig meg nem unod?
Csak egyedül leszünk, vagy kerül mellénk még valaki? - régebben írtam, hogy a strandedel a legkomolyabb problémám az volt ,hogy mindent nekem kellett csinálni, az első perctől az utolsóig, jó lenne valamilyen szinten automatizálni a folyamatokat(nem feltétlen társak, akár egyszerűbb gépek építésével.. pl ne kelljen már minden napot azzal szerencsétlenkedni, hogy elmegyek az 5km re lévő kúthoz inni, oda lehetne vezetni 'csatornával' - persze máshogy is meg lehetne oldani, pl oda települsz a kút mellé, de nem ez a lényeg.
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #113981   2009.07.01 10:03 GMT+1 óra  
Akkor témaváltás . Elkezdtem tervezni a játékhoz a mini-játékokat. Minden fontosabb cselekménynél először teljesíteni kell egy hozzá illő kis játékot, amivel a tanulás folyamatát szimbolizáljuk. Például az első nagyobb épület összerakásánál egy puzzle-t kell majd teljesíteni, a hús sütésénél pedig gyorsan kell majd nyomogatni az instrukcióknak megfelelő gombot: forgatás, fűszerezés, levéllel betakarás.

Szóval minden nagyobb akciónál valószínűleg lesz egy ilyen kis párperces játék. .

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #113980   2009.07.01 08:33 GMT+1 óra  
Nem arról beszéltem, hogy akadozik, hanem hogy a lehető legkisebbre próbálják a casual játékok gépigényét lefaragni, nehogy valami bezavarjon. Adott esetben a magasabb felbontás bőven elég lehet ahhoz, hogy akár csak egy kicsit is lassabb legyen, néhány balfaszul programozott effekt, és már ott is a baj, hogy nem fut rendesen a P3 800Mhz en.

Ashkandi: lökjetek be pár infót a játékról, és arról megy majd a diskurzus. Én várom már nagyon az ingame shotokat, akkor lehet majd legalább látni hogy ténylegesen hogy fog kinézni a játék.
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #113967   2009.07.01 07:04 GMT+1 óra  
Lesz 1024x768 és 1280x1024, punktum.

Majd megoldjuk és szép lesz a játék, elég ebből a témából plx.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #113966   2009.07.01 07:02 GMT+1 óra  
Na hát ez az hogy semmi nem indokolja a Pixelezés melett a 800x600-at, a laptopok és az irodai gépek is minimum 1024x768-as felbontson működnek, és 800x600 1024x768-as felbontás között nincs akkora különbség, hogy egy játék jól fusson 800x600 ba ha 1024x768-ban meg akadozik. Ez m,ax merő tudatlanság, tudatlanságra alapozni egy fejelsztést meg eléggé röghöz köti az embert. Ennyi erővel kifaraghatnák fakockákból azt bedobozolhatnák.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers