játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Omega City
GTA 2 szerű akciójáték, képregényes grafikával.
Kategória: TPS
A projectről:
Hősünk most szabadul a börtönből, és megpróbál beilleszkedni az időközben megváltozott alvilágba. A program leginkább a GTA sorozatra hajaz, adott egy teljes területen bejárható város, 9 fegyver és egy halom autó.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker 6.1;
Google SketchUp
TechSmith: SnagIt 7
Fraps 1.9D
VirtualDub 1.6.16
Windows Movie Maker
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2005. augusztus 23.
2006. szeptember 1.
Beküldve:
2006.06.27 00:09
Fejlesztő:
Pandula Péter (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: pandulapeter@gmail.com
Tagok:
beküldő: pandulapeter
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Omega City
Utolsó: CD tok háta. Ahogy látom, sem a méret, sem a minőség nem a legjobb, előbbi megoldására tessék valami erre szakosodott programmal nyomtatni (ha valakinek eszébe jutna nyomtatni... amúgy lesz CD-s verzió), utóbbit majd kiküszöbölöm a weblapomon.
Utolsó: CD tok háta. Ahogy látom, sem a méret, sem a minőség nem a legjobb, előbbi megoldására tessék valami erre szakosodott programmal nyomtatni (ha valakinek eszébe jutna nyomtatni... amúgy lesz CD-s verzió), utóbbit majd kiküszöbölöm a weblapomon.
2006.12.07. 11:52
Itt egy borító CD tok elejére is
Itt egy borító CD tok elejére is
2006.12.07. 11:51
 	 Meg még egyet, ez hasonló az előzőhöz, csak valahogy
Meg még egyet, ez hasonló az előzőhöz, csak valahogy "könyvszerűbb"...
2006.12.07. 11:50
Összedobtam a játéknak egy DVD tokos borítót.
Összedobtam a játéknak egy DVD tokos borítót.
2006.12.07. 11:48
Itt van egy megvehető (ill. már megvett, mivel kék) ház bejárata, itt lehet állást menteni ill. az életerő is feltöltődik. Az FPS tudom, hogy nem nagy szám, de az után ami ma volt, én nagyon örülök ennyinek is...
Itt van egy megvehető (ill. már megvett, mivel kék) ház bejárata, itt lehet állást menteni ill. az életerő is feltöltődik. Az FPS tudom, hogy nem nagy szám, de az után ami ma volt, én nagyon örülök ennyinek is...
2006.08.29. 11:32
Átméretezett autók.
Átméretezett autók.
2006.08.26. 04:58
A teljes verzióban a tankot élvezetesebb lesz vezetni, a torony mostmár külön mozgatható.
A teljes verzióban a tankot élvezetesebb lesz vezetni, a torony mostmár külön mozgatható.
2006.08.24. 04:08
Lesérült kocsi (nem, nem csak ezt az egy típust lehet vezetni, de ha egyet jól elkészítek, a többit már könnyű)
Lesérült kocsi (nem, nem csak ezt az egy típust lehet vezetni, de ha egyet jól elkészítek, a többit már könnyű)
2006.08.17. 02:24
Ez a 4. templomos kép... Na de mindegy. A kitakarásra akarom felhívni a figyelmet, ill. arra, hogy a kuka tologatható.
Ez a 4. templomos kép... Na de mindegy. A kitakarásra akarom felhívni a figyelmet, ill. arra, hogy a kuka tologatható.
2006.08.15. 04:42
Egy vezethető autó (újabban a blokkolt forgalomban C4-esek elhelyezésével szórakozom...)
Egy vezethető autó (újabban a blokkolt forgalomban C4-esek elhelyezésével szórakozom...)
2006.08.15. 00:38
Remmington shotgun, szórással
Remmington shotgun, szórással
2006.08.08. 11:12
Útszéli fegyverárus, jóbarát.
Útszéli fegyverárus, jóbarát.
2006.08.08. 07:54
Tömeggyilkolás várható
Tömeggyilkolás várható
2006.08.08. 00:44
Egy tényleges ingame kép.
Egy tényleges ingame kép.
2006.08.07. 05:53
Lamborghini Diablo VT, valamit szerkesztettem rajta, de nem az én munkám. Több típust nem fogok elárulni, maradjon valami meglepetés is.
Lamborghini Diablo VT, valamit szerkesztettem rajta, de nem az én munkám. Több típust nem fogok elárulni, maradjon valami meglepetés is.
2006.06.30. 01:28
A végleges térkép, épületekkel
A végleges térkép, épületekkel
2006.06.30. 01:10
A templom, ahogy a játékban szerepel.
A templom, ahogy a játékban szerepel.
2006.06.30. 01:09
Az OCPD, ahogy a játékban lesz látható (a honlapon szebben van fenn)
Az OCPD, ahogy a játékban lesz látható (a honlapon szebben van fenn)
2006.06.28. 02:35
Templom, temetővel.
Templom, temetővel.
2006.06.27. 00:42
Reklámtábla a vendéglő mellett.
Reklámtábla a vendéglő mellett.
2006.06.27. 00:38
Omega City Police Department
Omega City Police Department
2006.06.27. 00:31
Külváros
Külváros
2006.06.27. 00:30
Az úthálózat térképe épületek nélkül.
Az úthálózat térképe épületek nélkül.
2006.06.27. 00:28

Fejlesztési napló - Omega City
pandulapeter 2006.12.20. 06:24
Elkészűlt a játék CD-re írható verziója, benne a fenti tokokkal csak jó minőségben (a becsomagolt fájlban az Extra könyvtár) meg mindennel, csak a telepítőt kell hozzá külön leszedni. Ha valakit érdekel, a cuccot innen töltheti le. Az OC-vel kapcsolatos összes letöltés amúgy itt van (olyan szép színes lett a lista, csak azért linkeltem...).
pandulapeter 2006.10.23. 09:21
Hello mindenkinek! Rég jártam erre, eléggé lekötött az oldalam (hamarosan az OC-nek is lesz egy becsületes alpontja...), lényegében csak azért írok, - hátha valakit érdekel - hogy feltettem a weblapom Letöltések / Egyéb részébe (közvetlenül linkelni nem tudom) az Omega City 3D-s modeljét (kb 30 Mb és a megtekintéséhez szükséges a Google SketchUp).
pandulapeter 2006.10.04. 06:22
OC Reloaded leállítva, elnézést kérek mindenkitől, de ide is nem írom le még egyszer, hogy miért is, ha valakit érdekel, az oldalamon ez a vezető hír.
pandulapeter 2006.09.25. 10:49
Frissítettem a letöltési linket, az extráról remélhetőleg már nem törlik le hetente. A Reloaded dologgal nem sokat haladtam, előszőr összedobnék egy patch-et az alapjátékhoz (ez csak terv, nem kell készpénznek venni). Időközben viszont kész lett az új oldalam (mégis CMS-t használok), link - kissé üres, de mostantól nem lesz nehéz bővítgetni.
pandulapeter 2006.09.04. 11:50
Az alapjáték készítése során biztos voltam benne, hogy az lesz az utolsó előtti Game Maker-es projectem, utána összedobok egy FPS-t és fekszek neki a C++ -nak. Viszont most, hogy a programot befejeztem, úgy döntöttem, módosítom a terveimet - az egész OC küldetéssorozat 2 nap alatt lett kész, egy hónap alatt valami egészen komoly dolgot is kihozhatnék belőle! Kész egy - viszonylag - stabil játékmotor, most foglalkozhatok a játékmenet csiszolásával egy kiegészítő keretein belül. Megjelenésről még nincs szó, nem is lesz, ha befejeztem, szólok. A Reloaded még csak munkacím, ha valakinek van jobb ötlete, ossza meg velem :)!
pandulapeter 2006.09.04. 00:06
Ma végre befejeztem a játékot. A végső tesztelés elég frusztrálóra sikerűlt, mentsetek gyakran, autóban űlve könnyen fel lehet robbanni... A játék összegzésképpen sokkal jobb lett, mint bármikor is gondoltam volna (ez még nem jelenti azt, hogy Nektek is tetszeni fog, de adjatok neki egy esélyt), hibák még akadnak bőven, tudok róluk, megoldani viszont jelenlegi tudásommal nem tudom őket sajnos. Na de mindegy, a játék - bármilyen rossz passzban vagyok is most és mondok róla minden hülyeséget - nem egy bughalmaz, végig lehet vinni (nekem 40 perc alatt sikerűlt úgy, hogy végigrohantam rajta). Ha bármilyen hibát találtok benne, szóljatok csak, mindenre kiterjedő tesztelésre nem volt időm. Kissé talán infantilis is lett, a történet pedig nyilvánvalóan béna, legyetek elnézőek. Néhány tipp: a rejtett csomagok többnyire kukák alatt vannak, ott érdemes keresgélni. Az autólopós küldetésnél az autót vezetve kell beállni a körbe, másként nem enged tovább, ugyanez érvényes az autóversenyre is (ami jelentősen megkönnyíthető, ha előtte lelövöd az ellenfeled...). Az összes harcolós küldetés leegyszerűsíthető ha autóval hajtassz a tömegbe és végül, ha besétálsz a küldetésadó karikába és lefagy a program, ne nyomogass semmit, mert új zenét tölt (csak azt érnéd el, hogy átgrod a következő videót). A játék méretével jól elszálltam, 77,8 Mb települ fel a gépedre a 62 Mb-os cuccból. Kimaradt pár dolog amit megígértem, pl. helikopter, többjátékos mód, stb. Még egy apróság: ha a játék menüjéből szeretnéd elérni a honlapot, más (nem létező) linkre fog mutatni. Ez azért van, mert az oldal hamarosan megszűnik, pontosabban átköltözik (megújúlt tartalommal és dizájnnal). Végezetül szeretnék köszönetet mondani a játék tesztelésében nyújtott segítségért BerbeckU-nak és Serious M-nek, valamint mindenkinek aki ötleteivel, tanácsaival segítette a munkámat. Kössz annak is, aki veszi a fáradságot és letölti a játékot, jó szórakozást hozzá! (ha nem megy a letöltés, küldjetek el a fenébe, de én azt ma már nem tesztelem le...)
OMEGA CITY TELJES VERZIÓ LETÖLTÉSE
pandulapeter 2006.08.31. 11:49
Kész van 20-30 percnyi (ha nem rohanod végig, több) bugmentes játékidő zenéstől, videóstól, stb. Ma kifulladásig nyúzom a gépet, hogy több legyen, aztán ha kész lesz, jó, ha meg nem akkor ismételten elnézést kérek mindenkitől...
Viszont ha nem történik valami katasztrófa (kisül a gép, megszakad az internetkapcsolat, elüt egy autó), leteszem a nagyesküt, hogy holnapra befejezem.
pandulapeter 2006.08.31. 07:53
Megvan a végleges soundtrack, van benne AC/DC, Michael Jackson, AC/DC, Bon Jovi, AC/DC, ABBA, és még AC/DC is, hogy csak a legjobbakat említsük :D
pandulapeter 2006.08.31. 02:40
Ezerrel hajtok, hogy kész legyek időre, erre a bejegyzésre is csak azért szakítok időt, mert sztorizhatnékom van. Az első 3-4 tutorial jellegű küldetés után elkészűlt az első "igazi" feladat. Pár bandatagot kell megölni (számszerint 7-et), előtte kapsz pénzt stukkerre. A bandatagokat szinte ugyanaz az AI irányítja mint a rendőröket, így aztán eléggé meglepődtem amikor egy AK-val beállítottam hozzájuk, és szűk fél perc lövöldözés után (ami az oldalazás és hátrálás funkcióknak köszönhetően elég élvezetes) fűbe haraptam. Ezt még eljátszottam egyszer, amire rájöttem egy alternatív megoldásra (ami elég GTA-s...:D), fogtam egy kocsit és behajtottam vele közéjük (rájuk...). Ebben az volt a poén, hogy az autóval találkozásra reagálás a rendőri MI öröksége, szóval nem szándékosan kerűlt be, ergó jól megleptem magam. Na mindegy, nem sztárolom tovább a programot, majd ha kész lesz meglátjátok, aztán ha tetszik jó, ha meg nem akkor túl elfogúlt vagyok...
pandulapeter 2006.08.30. 07:12
Ma összedobtam 3 animációt megvehető házaknak és az introt, ez egész jó lett és a minősége is elfogadható (480*360 felbontás, durván 5 Mb). Betettem az első küldetés zenéjét, sokat dob a hangulaton, viszont fellépett egy recsegő hangok bug (szerencsére csak ritkán). Ezzel nincs mit csináljak, nektek jobb hangkártyátok van, és talán nem jelentkezik majd...
pandulapeter 2006.08.29. 09:55
Ma (hamarabb mint terveztem) befejeztem a teljes játékteret, gyalogosokkal, oszlopokkal, rendőrökkel, csomagokkal, stb (ha valaki azt hitte volna, hogy ez már kész van, attól bocsi, régebben talán kissé félreérthetően fogalmaztam ebben a témában, dehát a demoban is csak az egésznek a fele volt meg, láttátok). Ekkor jött a probléma; a játék játszhatatlanul akadozni kezdett. Nosza, előkaptam a Fraps-et, ez jobb esetben 15-18, rosszabban 5-6 FPS-t mért... Bő másfél órai intenzív hajtépés után kiköböztem, hogy az objektum-kikapcsolási rendszert csúnyán ellőttem, lényegében a program egyszerre irányította majd' az összes gyalogost és autót a városban. Ezen szerencsére már túl vagyok, a játék kb 25 FPS-sel száguld (és nincs is annyira csúcs gépem - 1800 Mhz, 512 Mb RAM, 256 Mb-os videókártya), és mivel ez a bug a demoban is benne volt (csak ott nem érződött annyira a fél játéktér miatt) a teljes verzió gyorsabb is lesz, mint amit eddig láttatok.
Finomítottam az audio részt, most minden effekt hangereje a helyén van és elkészűlt a safehouse rendszer is. Állhatok neki az átvezető animoknak, és a küldetéseknek.
pandulapeter 2006.08.28. 10:11
Az új demo óta három játékmenetet érintő változás is történt, amolyan apró foltozgatások, amiknek már rég benne kellett volna lenniük a programban. A főhős Foxy ötletének hála már energikusabban mozog, illetve a CTRL lenyomására precíz találatokat is képes bevinni. Tud hátrálni, ennek gyakorlati haszna még nincs, dehát miért is ne... A harmadik a rendőrökkel kapcsolatos, ha autót vezetsz, és a sebességed meghaladja a forgalomban résztvevő többi autóét, tüzet nyitnak.
pandulapeter 2006.08.28. 01:13
Kész a demo javítása. Azt hiszem végre megoldottam az ütközéseket (mindenesetre a jelenlegi módszer sokkal jobb mint a régi), mostmár sérülnek is a kocsik. Kijavítottam egy rakás bugot (maradt még elég), új a főhős, van automatikus mentés, stb. A csomagokért is érdemes hajtani, az új jutalom jobb mint a régi :D. Várom a véleményeteket - LETÖLTÉS
pandulapeter 2006.08.26. 10:01
Ma lekicsinyítettem az autókat (lásd: kép), kíváncsi vagyok, hogy szerintetek így jó-e. Végre kitaláltam valamit a kiszállásra, így mindig az ajtó mellett bukkansz fel, kivéve ha ott már van valami. Átrajzoltam még a főhőst is, most zöld ruhája és hátizsákja is van, ez azért kellett, hogy legyen hol tartani a fegyvereket (vagyis inkább azért, hogy egyértelmű legyen, hogy melyik az eleje...)
pandulapeter 2006.08.18. 03:14
Elkészűlt a demo, én éppen a honlap frissítésén dolgozom, jó szórakozást! LETÖLTÉS
pandulapeter 2006.08.16. 05:33
Elkészűlt a 2. trailer, kicsy-re hallgatva jelentősen kevesebb üresjárattal mint az elsőben volt. Sokkal könnyebb volt elkészíteni és alig akad meg párszor. Központban az autók és a rendőrök, frissűlt a honlap, és ahogy ígértem: ma vagy holnap demo.
A TRAILER LETÖLTÉSE
pandulapeter 2006.08.15. 10:47
A játékban egy csomó alapvető dolog változott, mint pl. hogy a halott gyalogosokból véletlenszerűen pénz szotyog ki, amit össze lehet szedni (eddig automatikusan kaptad a krediteket a gyilkolásért), vagy hogy csak megvásárolható safehouse-okban lehet menteni (ez kimarad a demoból). Halál esetén vége a játéknak, töltheted be az utolsó mentést.
De ezek csak apróságok, nem erről akartam sztorizni, hanem a zsarukról, akik elkészűltek. Hát az valami nagyon jó lett :D. Ha fegyverrel vagy, megtámadnak és akkor gáz van, mert én még nem tudtam (rakétavető nélkül, hehe...) épen kinyirni őket. Nem is baj, legalább van vmi kihivás, és motiváció a tömeggyilok elkerülésére. Kukákat tolhatsz magad elé fedezéknek, nem tartom magam különösebben nagyképűnek, de ez a rész szvsz nagyon élvezetesre sikerűlt... Ja és még valami, ha kocsiban vagy akkor is lőnek rád (mittudomén, gyorshajtásért), az sem semmi amikor elkezdessz füstölni, és kirobban alólad a verda (ami szintén jó fedezéknek).
pandulapeter 2006.08.15. 00:44
Jól állok, holnap-holnaputánra kész lesz a demo. A nem vezethető autók szépen járkálnak, és mivel a program kikapcsolja a nem látható objektumokat, akármennyit elhelyezhetek belőlük a városban. A demo előtt trailer 2 esedékes a járművekkel a középpontban.
pandulapeter 2006.08.11. 01:37
Valami egészen radikális változást eszközöltem ki a programban, aminek hatásásra jelentősen felgyorsúlt, és eltűnt az összes bug. Eddig a gyalogos-gyilkolásnál az áldozat csak eltűnt, és ha a főhős elég távol került tőle, visszaváltozott, ez arra volt jó, hogy ne néptelenedhessen el a város. A módszer mellékhatásai voltak a főhős és a lövedékek felakadása láthatatlan valamikbe, és persze egy elég dúrva szaggatás bizonyos számú hulla után. Most a legyilkolt járókelők teljesen megszűnnek létezni, és a következő küldetésnél születnek csak újra (amikor a szoba újraindul - ezt még nem láttam akcióban). Készülnek a vezethető autók is.
pandulapeter 2006.08.10. 09:18
A honlap végre teljesen naprakész, tessék látogatni mert a fejlesztői napló is részletesebb, valamint a képek is szebben vannak fennt. Elkészűlt a trailer is (ne menjünk bele, hogy ez milyen körülményes volt, amire kibékűltem a Movie Maker-rel - ami 20 százaléknál tovább sehogy sem volt képes kiexportálni a videót - az uw FTP rendszere is bedöglött annyira, hogy ne tudjak rá feltölteni). De a lényeg, hogy mostmár minden OK, a trailer szerintem jó lett (és nagyon érdekel a Ti véleményetek róla!) , leszámítva persze a minőségét, ami, mivel 5 Mb alatt akartam maradni, enyhénszólva is pocsék (szóval senkinek eszébe se jusson teljes képernyőre tenni!).
A TRAILER LETÖLTÉSE
pandulapeter 2006.08.09. 07:15
A megjelenésről: bocsánat, elnézést kérek, bocsánat. Szóval tényleg sajnálom, hogy mindenkit etettem azzal, hogy holnapra kész lesz a játék. Mivel jó egy éve dolgozom rajta, szeretném ha tényleg tökéletes lenne, és ha ez még belekerül pár napba, akkor ez van. Azért majd felteszek egy új trailert.
pandulapeter 2006.08.07. 05:49
Jól haladok, készülnek a fegyverek. Végre sikerült írjak egy programrészt, ami képeket szed ki a játékból, és külön (sorszámozott) fájlokba menti - természetesen a játék újraindítása után nem kezdi előlről a sorszámozást - ez nekem elég nagy dolog. A játék már nem szaggat, kiszedtem belőle egy elég csúnya bugot, ami lefogta a gépet.
pandulapeter 2006.08.02. 09:42
A város kezd megtelni élettel, öröm látni ahogy a gyalogosok járkálnak (bármilyen bénán néznek is ki - majd megoldom ezt is). Új autók nincsenek, de a szaggatás problémát megoldottam. A járókelőkből bármennyit elhelyezhetek a városban, ők csak akkor indulnak meg, ha a meglátod őket (és ha nekik mész, szolidan irányt váltanak - ez jópofa lett). A következő napokban meg kell rajzoljam az összes autó útvonalát, be kell tegyem a parkoló kocsikat és az összes gyalogost a városba, el kell helyezzem a falakat (hogy ne sétálhass a háztetőkön) és van még egy kis dolgom a kitakarással (pl. hogy ne járhass át a villanyoszlopokon).
pandulapeter 2006.08.01. 04:05
Kb. 20 autó lesz a városban ami járkál is, mivel eléggé leterheli a gépet. A gyalogosoknak már AI-jük lesz. Sikerült megoldjam, hogy mit csináljon két autó, ha összemegy, így már egész szépen kezd benépesedni a város. Ha valakit érdekel az új (sötétebb) design, az oldalt átalakítottam.
pandulapeter 2006.07.31. 01:38
Menürendszer és design újratervezve, betöltési rendszer kész, weblap frissítve, játéktér benépesítése folyamatban. Jelenleg az autóknak szkriptelem az útvonalat (tudom, hogy pocsékul hangzik, de jobb ötletem nincs, és a gyakorlatban egész jól néz ki a dolog), ezzel remélem holnapig kész leszek, utána jönnek a gyalogosok, a HUD, stb. Ha a teljes játék nem is, egy demó midenképpen kész lesz időre, azért még sietek....
...ha meg nem sikerül, akkor kész lesz 20.-án, pár haverral szervezünk egy "kész a játék" bulit, lesz tüzijáték meg minden :P.
pandulapeter 2006.07.21. 13:19
Részemről a minigame verseny letudva, úgyhogy hétfőtől folytatom az OC-t. Valamennyit visszaesett a játék készültségi foka, mivel a Space Smuggler-ben ennek a félkész menürendszerét használtam, és kétszer lelőni ugyanazt a poént égő (pedig milyen ötletes kis menü volt...). Majd igyekszem időre kész lenni.
pandulapeter 2006.07.02. 02:46
Asszem lesz pár nap leállás a verseny miatt.
pandulapeter 2006.06.30. 01:24
Végre kész vagyok a játéktérrel. A 32 db .bmp kép, eddig összesen 90 Mb-ot nyom, de ha minőségromlás nélkül át tudom tenni .jpg-be, 30 mega körül fog mozogni. Ezzel a "lefényképezem a várost felülről" dologgal sokkal több bajom volt, mint gondoltam, de kész, így rajzolhattam egy végleges térképet is (fennebb). Massiv kolléga javaslatára az autókat is ugyanígy fogom megcsinálni, de ezeket a modelleket már nem én készítem, max átszerkesztem, csak letöltögetem innen-onnan (a képregényes stílus persze itt is áll). Valóságos kocsik lesznek a játékban (ha a nevük nem is fog szerepelni, felismerhetők lesznek), eddig begyűjtöttem 10-et, köztük egy Lamborghini Diablo-t (persze nem csak álomautók fognak szerepelni). Kész a fegyverlista is, most hangeffektek után futkosok (asszem a Counter Strike-ból fogom kiszedni), ha valakit érdekel, a weblapra felteszem (mármint a listát, nem a hangokat).
pandulapeter 2006.06.28. 02:26
Jelenleg a 3D-s játéktér síkba alakításával gürcölök, bővebben a weblapon. Viszont már fel tudtam tenni egy szinte-ingame képet, ez a rendőrség épülete úgy, ahogy a játékban is szerepelni fog.
pandulapeter 2006.06.27. 00:23
Készítettem egy weblapot a projectnek, ennek örömére ide is regisztráltam. A régi jf.hu-n már fennt volt, aki látta tudja miről van szó, habár azóta előlről kezdtem. Eddig elkészűlt a város térbeli modellje, elég sok munkám van benne, ha minden igaz fennebb van pár kép róla. Még kicsit díszítgetem, és azután belekezdek a tényleges játékkészítésbe, de a legegyhangúbb részen azt hiszem, már túl vagyok (a játék előző verziójában legalábbis a GM-ezést már jobban szerettem).

Hozzászólások - Omega City
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #86587   2008.05.06 05:55 GMT+1 óra  
Mondjuk a SJ nálam csak a fizika miatt lassabb kicsit, bár tény, hogy az OC-nél sokkal jobban megy. Egyébként tapasztalatból tudom, hogy a GM-mel nem nagyon lehet előre gyártott, nagy térképet kirajzoltatni, nekem még a legjobban optimalizált változat is meg-megakadt néha. Szóval ez nem a te hibád.

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #86508   2008.05.05 07:42 GMT+1 óra  
Öhm... Mondjuk azt h tőlem ennyi telik
De ennél sokkal kevesebbet kér, szerintem az a gépigény jóval tűrhetőbb.
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #86505   2008.05.05 06:50 GMT+1 óra  
Hát, az sem az optimalizáció példaképe.

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #86494   2008.05.05 05:52 GMT+1 óra  
Huhú, nem gondoltam volna h még érdekel bárkit is a játék
Nos, gépigényre nincs mit mondanom, nagyon régi munkám, szégyelem magam miatta de akkor még egyáltalán nem törődtem az optimalizálással. Inkább próbáljátok ki a Sam Johnsont
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #86457   2008.05.05 01:38 GMT+1 óra  
Van a játékban egy bug, ami lelassítja. Amikor az előjön, akkor nekem is elkezd szaggatni kegyetlenül, de utána újból felgyorsul.
A hiba az, hogy amikor egy járókelő megsérül, akkor a vére szökőforrás szerűen felspiccelődik, de nem áll le, hanem folyamatosan jön. Ez nagymértékben lassítja a játékot. Ilyenkor el kell menni messzire a tett színhelyétől
Nekem egy 3.6-os laptopom van 2 giga memóriával, ezen (a hibát leszámítva) szépen muzsikál a játék.
   
s.addam - Tag | 12 hsz       Online status #86429   2008.05.04 11:49 GMT+1 óra  
Nálam annyira szaggat, hogy nem élvezhető a játék.
- P4 2,66GHz
- Geforce MX420 64Mb
- 512Mb RAM
s.addam
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #86323   2008.05.03 03:08 GMT+1 óra  
Működik! A program valóban átkonvertálja a Vista számára ehető formába a játékot.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #86294   2008.05.02 11:49 GMT+1 óra  
Szuper, kipróbálom majd!
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #86293   2008.05.02 11:30 GMT+1 óra  
Ezzel elvileg Vista alatt is működőképessé tehető a GM6-tal készített exe:
http://rpg-maker-xp.com/zone/1%20-%20Game%20Maker/Convertisseurs/GM6.x%20exe%20pour%20vista/GM_Convert_Game.zip

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #86292   2008.05.02 11:05 GMT+1 óra  
Igen, proc százalék, elírtam. Sajnos elég sok itt fent lévő játék nem indul el akkor a Vista miatt
Kicsy: bocsesz a képért
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #86288   2008.05.02 10:09 GMT+1 óra  
Szerintem a Vista miatt nem megy.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #86287   2008.05.02 10:07 GMT+1 óra  
az nem memória, hanem cpu idő. gondolom 2 magos procid van, különben 100% lenne
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #86274   2008.05.02 03:41 GMT+1 óra  
Nos letöltöttem és installáltam, de nekem nem csinál semmit. Fut a háttérben az omega city.exe fájl, elveszi a szabad memóriám 50%-át, de ennyi. Maga a játék nem indul el és nem is látom sehol

http://www.ttdx.gskse.hu/os/snap042.png

Ezt a hozzászólást kicsy módosította (2008.05.02 04:23 GMT+1 óra, ---)
   
ffixer - Tag | 9 hsz       Online status #73618   2007.11.05 09:29 GMT+1 óra  
jó de mosz a billizard meg Billizard north, hááát.... végülis ugyanaz, csak van egy kiadórész is
   
ffixer - Tag | 9 hsz       Online status #73615   2007.11.05 09:28 GMT+1 óra  
na erről van szó! van olyan mikor több cég összefog pl lego star wars (Traveller Tales&Lucasarts) mindketten csinálták de egy a kiadó. Ha pl van csak az ea games(electronic arts) akkor az Electronic arts csinálta és adta ki.
   
bálintka - Tag | 199 hsz       Online status #73594   2007.11.05 08:11 GMT+1 óra  
ez nem úgy müködik hogy pl van az Ubisoft ami a kiadócég és vannak leányvállalatai amik fejlesztenek? pl a Blizzard is a kiadó de a Diablo-t a Blizzard North fejlesztette

   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #73591   2007.11.05 07:10 GMT+1 óra  
lol az ubisoft annyi idös mint én
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ffixer - Tag | 9 hsz       Online status #73501   2007.11.04 09:46 GMT+1 óra  
Háát.... A wikipédiában nem lehet csalódni....
   
ffixer - Tag | 9 hsz       Online status #73500   2007.11.04 09:45 GMT+1 óra  
jajj oké, de csinálják is a játékokat, és ki is adják őket.
   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #73495   2007.11.04 09:07 GMT+1 óra  
Persze, vannak belsőseik, de, hogy ők konkrétan (mint, ahogy állitotta) tuti nem fejlesztenek. Talán mert ők a kiadók?

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #73494   2007.11.04 09:06 GMT+1 óra  
Háát, a wiki szerint tényleg fejlesztenek....
ubi
ea
Az első mondatból kiderül, de én nem tudom, hogy ez mennyire helytálló.
passz

   
ffixer - Tag | 9 hsz       Online status #73492   2007.11.04 08:55 GMT+1 óra  
dehogynem.... ők is csinálnak
   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #73473   2007.11.04 04:22 GMT+1 óra  
Idézet
ffixer :
szerintem a végén már olyan jókat fogsz csinálni mint az EA games, vagy az UBISOFT vagy mittom én... de ha így haladsz....


Ezek nem "csinálnak" játékokat, csak kiadják őket...

   
ffixer - Tag | 9 hsz       Online status #73471   2007.11.04 04:18 GMT+1 óra  
ja igen egyedül... azrt hittem te írtad az idézetet is
   
ffixer - Tag | 9 hsz       Online status #73470   2007.11.04 04:17 GMT+1 óra  
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #73469   2007.11.04 04:16 GMT+1 óra  
Egyedül?

   
ffixer - Tag | 9 hsz       Online status #73468   2007.11.04 04:12 GMT+1 óra  
Ez a játék tök szuper, szép hogy már ilyen fiatalon érted a dolgodat, de komolyan szerintem a végén már olyan jókat fogsz csinálni mint az EA games, vagy az UBISOFT vagy mittom én... de ha így haladsz....
ffixer www.hkbgames.gportal.hu
   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #69177   2007.09.01 09:04 GMT+1 óra  
már 1 éve?xD emlékszem sokan fentmaradtak hogy láthasák aszem a demót azt kiderült hogy még mindig nemlesz kész egy idejigxD grat hozzá csinálj egy OC találkozót!xD
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #69153   2007.08.31 23:03 GMT+1 óra  
Első szülinap, ma egy éve tettem fel a játékot
Köszi mindenkinek, aki letöltötte (nem tudom pontosan hányan, de jó sokan voltatok ), a következő jobb lesz (itt most jöhetett volna egy nagy bejelentés de még nincs meg rá a zengedély, majd később... )
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #46586   2007.02.01 09:10 GMT+1 óra  
Egy videót kéne betöltenie, hagyd pár másodpercig gondolkodni, ha nem dob ki egy virtual memory full hibaüzenettel, előbb-utóbb el kell indulnia...
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #46583   2007.02.01 07:19 GMT+1 óra  
Nálam nem indul, rákattintok az Új játék indítására és csak kerreg, a kurzor pedig eltűnik
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
NGcs - Tag | 4 hsz       Online status #46468   2007.01.31 08:36 GMT+1 óra  
a játék stílusában nagyon hasonlít a Becherovra, ismeritek? az mondjuk egy cseh garázsfejlesztés, Inputwish készítette

http://www.inputwish.com/
our games fül

esetleg meríthetsz belőle ötleteteket
NGcs, TM Hungary
http://trackmania.hu
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #40142   2006.12.09 08:33 GMT+1 óra  
Nos igen, ez az OC nem az a tipikus tömör optimalizálói zsenialitás... Cserébe kétszeres erővel dolgozok az OBW-n, ezt már írtam máshol is: ha az előbb említett játék valaha is elkészül, senkinek sem lesz kedve ezzel a bugheggyel játszani
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #40126   2006.12.09 06:03 GMT+1 óra  
Vááá nem igaz, mindenki játszik vele, de én nem tudok - legalábbis nem élvezetes - mert nagyon akadozik a gépemen... És így amíg elérek az első küldetés helyszínére, eltelik fél óra... Még autóval is.

   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #40110   2006.12.09 02:23 GMT+1 óra  
Vége is?Egyébként úgy nyertem meg, hogy szétrobbantottam a kocsit
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #40107   2006.12.09 02:04 GMT+1 óra  
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #40106   2006.12.09 01:59 GMT+1 óra  
Lazán megnyertem az autóversenyt, ő még a felénél sem járt, amikor én beértem.
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #40099   2006.12.09 00:11 GMT+1 óra  
Igen, különbség a helyes.

   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #40068   2006.12.08 13:11 GMT+1 óra  
Idézet
pandulapeter :
... .... Most nagyon hülyén érzem magam, mindegy, hiba javítva, köszönöm, hogy szóltál .


itt le tudod ellenőrizni a szavakat: http://hejes.szerver.org/index.php .. szerinte 13 féleképpen írják ezt a szót , ebből a 89%-a ' különbség' -et ir
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #40061   2006.12.08 10:55 GMT+1 óra  
Kipróbáltam.Tök zsír!!!
Alig tudtam abbahagyni..........
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #39968   2006.12.07 11:55 GMT+1 óra  
Idézet
pandulapeter :
... Google találat külömbség a javadra...


Akkor ide is különbség jönne...? Most nagyon hülyén érzem magam, mindegy, hiba javítva, köszönöm, hogy szóltál .
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #39963   2006.12.07 11:24 GMT+1 óra  
vazz... Minnyá javítom...
Szerk.: Azt hittem, hogy az én hibásan írt verziómat idézed, erre látom, hogy a borítón nem is az van, szóval ha amit mondassz, az a helyes (és pár százezer Google találat külömbség a javadra meggyőzött), most két alapvetően új dolgot tanultam meg a magyar helyesírásról...

Ezt a hozzászólást pandulapeter módosította (2006.12.07 11:30 GMT+1 óra, ---)
   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #39960   2006.12.07 11:15 GMT+1 óra  
szabadult, különböző

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #39954   2006.12.07 10:35 GMT+1 óra  
A borító szövege végül kissé marketing-szagú lett, de köszi
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #39952   2006.12.07 10:14 GMT+1 óra  
Borító az nagyon odavág
teccik
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #36458   2006.11.13 05:29 GMT+1 óra  
Köszönöm, az OBW-vel pedig igyekszem (jelenleg elakadtam egy kicsit, de csak túl leszek rajta).

ui.: Vazz, senkinek nincs véleménye a Space Smuggler 1.5-ről!?!? Na mindegy.
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #36457   2006.11.13 05:24 GMT+1 óra  
Ööö szerintem is jó a project, de az akadozás, és az, hogy nagyon sok időbe telik, míg eljutok egyik helyről a másikra, hát ez kicsit ront a játékélményen, de attól még jó. Mint ahogy azt Pandula Péter is írta, nagyon sok "fejletlen" dolog van benne - és én hiszek is neki, várom az OBW-t!

   
brechler - Tag | 26 hsz       Online status #36410   2006.11.12 17:40 GMT+1 óra  
Gratz Panulapeter, minden elismeresem..
Az Omega City odavág!!!
Studio Games 2006 Team
[Project Ambrosya]
A Windows jópofa program...jó pofán kéne vágni.
http://studiogames.atw.hu
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #33355   2006.10.23 09:20 GMT+1 óra  
Hello mindenkinek! Rég jártam erre, eléggé lekötött az oldalam (hamarosan az OC-nek is lesz egy becsületes alpontja...), lényegében csak azért írok, - hátha valakit érdekel - hogy feltettem a weblapom Letöltések / Egyéb részébe (közvetlenül linkelni nem tudom) az Omega City 3D-s modeljét (kb 30 Mb és a megtekintéséhez szükséges a Google SketchUp).
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #31792   2006.10.06 07:36 GMT+1 óra  
Idézet
Szepi :
egy másik GM-es GTA, ez a legjobb amit eddig láttam...bár szaggat (az Omega City is szagatott ezen a gépen). Elnézést, hogy reklámozok, de ide vága a téma. ha kell kitörlöm

http://www.freewebs.com/speedstudios/gamesandapps.htm


Hát ez nagyon nem semmi, egy ilyen mellett keményen elszégelhetem magam... Tényleg jó, minden elismerésem annak aki csinálta.
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok