játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Virtual World
Virtuális Világ
Kategória: MMORPG
A projectről:
A lényege hogy a gépek ellen harcolunk akik csak egy AI -val vannak megáldva (szegények milyen lyukasak lesznek ). A gépek célja az emberek ki űzése az ő világukból. A játékban több város van. Pl: tűzváros... (majd adunk neki valami találó nevet ). Azon belül vannak termek végig visszük azt jöhet a következő.( Egy teremben egyszerre bármennyi ember lehet ) Célunk nem legyőzni minden gépet a terembe hanem csak eljutni egy helyre ahol megkapjuk a kulcsot (ajánlatos csapatokba harcolni mert egyedül nem lesz könyű átverni rajta magunk). Ha egy városban minden szobába voltunk akkor jöhet a következő (bármelyik várossal kezdhetünk és bármikor átmehetünk egy másikba). Minden város főszobájába (ide juthatunk be utolsónak) van egy kulcs. Ha minden városból megvan akkor mehetünk „ki a szabadba” ( ez azt jelenti hogy itt bármikor össze futhatunk egy robottal vagy bármivel mondhatni ez maga a játék )innen vezet út mindenhová. Itt van az ügynevezet „robotok városa”. Amik a szobába voltak azok csak a bezárt fajták. Amiket elkaptak. De kinn a „szabadba” ott háború dúl. Ott kegyetlenül elkaphatnak bármikor. Van egy két erődítmény amit védenek az emberek ( már ha védenek). Lesznek bizonyos védők akik védik hogy ne jussanak el a városokig a robotok. Itt élesbe fog menni. Ha elbukjunk akkor nem tudunk hol újraéledni és akkor vége a játéknak. Ha meg vissza verjük őket akkor a fejlesztők kitalálnak valami jó kis kegyetlen folytatást ( ez csak annyit jelent hogy jönnek valami erősebb szörnyek meg ilyenek ).

Hamarosan folytatjuk.:)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker;
Blender – Modellek
Gimp, Photoshop – 2D-s grafika
Total Comander – Update feltöltés( Ftp kezelés)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006.11.
2008
Beküldve:
2006.12.07 12:30
Fejlesztő:
Dragonzap (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: dragonzap@freemail.hu
Tagok:
beküldő: misi
regisztrált tagok: sosy djlazar



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 5%

Képek - Virtual World
Javított grafikájú tűz.
Javított grafikájú tűz.
2007.06.20. 10:10
A jó öreg teleport. Nélküle ki se lehetne lépni.
A jó öreg teleport. Nélküle ki se lehetne lépni.
2007.06.16. 03:40
Na jó. Elégé elhagyatott egy hely :D.
Na jó. Elégé elhagyatott egy hely :D.
2007.06.16. 03:39
A
A "szálloda". Pénzért aludhatsz és mindened fullra vissza megy.
2007.06.16. 03:38
Lehet a textúra minőségét is állítani.
Lehet a textúra minőségét is állítani.
2007.06.04. 09:12
Halad.
Halad.
2007.06.02. 23:49
Végre kész a menü.
Végre kész a menü.
2007.05.26. 13:16
Update
Update
2007.05.23. 11:24
Kameranézet és  egy kis grafika.
Kameranézet és egy kis grafika.
2006.12.08. 06:29

Fejlesztési napló - Virtual World
misi 2007.06.16. 03:28
0.007-es verzió. A játék grafikája eléggé átalakult. Neki álltunk egy kicsit látványosabbá tenni. A tűz effekt meg a teleportnál az a kis effekt elég jó lett.:D
misi 2007.05.29. 10:58
0.006 Kész a menü bár elégé Bugzott. Ha találtok még benne hibát írjatok. Általában lefagy az engine ha valami hiba van. 800x600-on egy kicsit rosszul jött ki a felosztás mert egybe ér de attól még azon is megy. A nagyobb felbontásoknál csak a játékban lévő skin ami kicsit problémás de azt majd kijavítom.
misi 2007.05.22. 12:45
0.005 Update új verzió ami nem az egész játékot tölti le egybe hanem bizonyos részekre szedve.
Ez azt jelenti hogy ha csak az .exe fájl változikakkor nem szedi le megint az egész játékot.

3D-s környezet végre bekerült egy verzióba. Bár csak mászkálni tudunk és azt se teljesen szabadon meg a pálya modell is hibás de legalább láthatjuk hogy halad a játék.

http://www.dragonzap.extra.hu/frissit.html
misi 2007.04.12. 08:58
0.003 Új Update ami már mutatja a méretét és hogy hány százaléknál tart a frissítés és a menü néhány új gombot is felismer pl.: Insert, *. A régi fájlokat tanácsos törölni.
misi 2007.04.09. 10:16
0.002 verzió: Menü kész bár még nem teljesen. Hamarosan lesz új verzió amibe az összes gombot felismeri a gép. Bár még semmit nem lehet csinálni csak a menüben lépkedni és beállítani a gombokat de legalább valami.

Hozzászólások - Virtual World
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60171   2007.06.17 12:26 GMT+1 óra  
Utána nézek. De szerintem régebbi beállítások más néven lettek mentve és az új meg nem találta azt. Mikor átállítodtad akkor meg készítettél egy olyat és akkor azért ment. Bár kétlem.

Ezt a hozzászólást misi módosította (2007.08.01 07:01 GMT+1 óra, ---)
   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #60168   2007.06.17 12:10 GMT+1 óra  
Nekem már megy...
Áttettem DX 9-re... Érdekes módon, utána visszaraktam OGL-re is, és ment... Itt vmi naon nincs rendben...
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #60165   2007.06.17 12:07 GMT+1 óra  
Nekem is az a gondom.....
remélem minél hamarabb kipróbálhatom
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #60164   2007.06.17 12:05 GMT+1 óra  
A régebbi verziók mentek...
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60163   2007.06.17 11:48 GMT+1 óra  
Egyik haveromnak volt ilyen gondja. De senki másnak. Nem tudom mi lehet az. De akkor neki állok keresni.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60162   2007.06.17 11:47 GMT+1 óra  
Szóval neked nem megy a game?
   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #60158   2007.06.17 11:30 GMT+1 óra  
De az "Unexpected error occured when running game." nem update közben jelentkezik (ott vmi mást is földob), hanem amikor elindítanám a játékot.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60157   2007.06.17 09:51 GMT+1 óra  
Az a hiba az nem számít. Majd megoldom. Csak az Update írná felül magát de nem tudja mert éppen használatba van. A Sebbésséget meg szerintem már javítottam csak az az új verzió Language.ini fájljába van és csak akkortól használja azt ha már frissítette és ügye csak a következő updateléskol fogod azt látni.
   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #60155   2007.06.17 09:40 GMT+1 óra  
Van egy "kis" hiba az update-nél...
Letöltötte a frissítéseket, de az egyik hibás, viszont "update"-elte a játékot. Most a játék se indul el (Unexpected error occured when running game.), de már frissíteni se lehet, mert a verziószámot fölülírta...
   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #60154   2007.06.17 09:36 GMT+1 óra  
Updaterben: Sebbésség <-- WTF?
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60145   2007.06.17 07:50 GMT+1 óra  
Köszi javítom.
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #60144   2007.06.17 07:26 GMT+1 óra  
És NINCS oktatás.
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #60143   2007.06.17 07:26 GMT+1 óra  
"Éldd a játékot, mert a játék az élet, de az élet az nem játék."
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #60137   2007.06.17 06:07 GMT+1 óra  
az tök mindegy, de lemaradt egy betű a végéről
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #60134   2007.06.17 05:34 GMT+1 óra  
Csak én érzek ellentétet z : ,,játék az élet, de az élet az nem játék" idézetbe?
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #60120   2007.06.17 00:31 GMT+1 óra  
Na, na, na! Csak lesz ebből valami!

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60078   2007.06.16 10:18 GMT+1 óra  
Idézet
Sedrien :
Azt tudom, de hova fog respawnolni a kulcs? Marad ott, ahol "meghaltam"??? Vagy vissza megy az eredeti helyére?!



Én úgy gondoltam hogy a kulcsot mindenki fel tudja venni és nem csak egy kulcs van. Szóval egyszerre több embernél is lehet.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60077   2007.06.16 10:16 GMT+1 óra  
Ja tényleg. Kinek mekkora az Fps? Van akinek szaggat? Próbáltátok állítani a textúrát? Van akinek nem megy? Valami csúnya textúra hiba?(ami nem mindenkinek olyan)
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60076   2007.06.16 10:14 GMT+1 óra  
Igazatok van. Hát legyen. Akkor ezt a módszert használom. Pedig a másikat mennyivel egyszerűbb lett volna megoldani.
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #60075   2007.06.16 10:14 GMT+1 óra  
Azt tudom, de hova fog respawnolni a kulcs? Marad ott, ahol "meghaltam"??? Vagy vissza megy az eredeti helyére?!
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60074   2007.06.16 10:11 GMT+1 óra  
Helyesbítek! Nálad VOLT a kulcs.
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #60073   2007.06.16 10:04 GMT+1 óra  
És egy ilyen MMO esetében mi van akkor, ha pl. áramszünet van, kihúzom a tápot és közben (tegyük fel) nálam van a kulcs?
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #60066   2007.06.16 08:44 GMT+1 óra  
szerintem a különbség az, hogyha mennie kell valahova, akkor ki tud rögtön lépni
--- permanent temporary signature ---
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #60065   2007.06.16 08:44 GMT+1 óra  
Persze, ez erősen játékfüggő, mi pl. nem szeretnénk, ha arra használnák a kábelkitépést, hogy visszajussanak a városba/faluba.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60062   2007.06.16 08:22 GMT+1 óra  
De ha valaki csal és kilép az a te ötleted szerint meghal. Az enyém szerint meg kin kezdi megint ugyan annyi élettel. a te megoldásodba is ugyan ez történik csak full élettel kezdi kinn. Aki meg csak úgy ki esik a játékból annak meg úgyis le menne eléggé az élete a várakozási időnél. (szerintem) Szóval nem tudom a te ötleted mibe más? Ha az embernek full élete volt akkor ugyan onnan folytathatja fél élettel? Ez mire jó? Bár. Ha épp az ajtó előtt van és kimenne abból a teremből csak pont kiesik az tényleg szívós de most a te megoldásodnál meg letámadnák és nem hinném hogy full élettel menne ki arról részről hogy túl élje a támadást.(Bár ez csak az én észjárásom szerint.)
   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #60060   2007.06.16 07:54 GMT+1 óra  
Szeritnem se ma megoldás, se ma magyarázat nem az igazi. A kábelkitépés sem probléma, mert mégis mi történhet? Ilyenkor szerintem is elég, ha bentartod kicsit, vagy ha csak simán ki akar lépni, akkor is. Esetleg nem engeded rögtön vissza, ha technikai probléma lép fel, akkor amúgyis valószinű, hogy kell egy-két perc a helyrehzosára, de ha mondjuk raid közben kilépsz, akkor előfordulhat, hogy bukod a jutalmakat. Sőt, ha visszateszed az indulóhelyre, akkor még vissza is kell másznia.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60059   2007.06.16 07:39 GMT+1 óra  
Szerintem ez ebben a játékba egy megfelelő megoldás mert vagy középen vagy ahol a boltok meg minden hasonló van vagy benn a termekben ahol meg harc dúl. Ha az ember tisztesegesen ki akar lépni akkor úgy is a szobákon kívül fog. Onnan meg egy köpésre van a teleport. Csalók meg mindig lesznek de szerintem úgy lesz hogy a kulcsok amiket még nem használtál fel az kilépéskor eltűnik. Vagyis nem megy semmire ezzel a kilépek és kész módszerrel az élete meg kilépés után is meg marad. szóval hiába lép ki 2 HP-val ha vissza lép akkor annyival kezdi. Csak kiszökni tud az ellenfél kezei közül.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #60058   2007.06.16 07:17 GMT+1 óra  
Ez nálunk is volt téma, ugyebár az éles helyezetben való kilépés több kellemetlenséggel is jár - pl menekülési lehetőségként szolgálhat, vagy ha másnap visszajössz, szarul eshet hogy épp egy szörny mellett respawn-olsz -, szóval alapjában véve nálunk is így van, éles helyeztben nem lehet kilépni - mint ahogy a legtöbb MMO-ban, pl le kell ülni, meg ilyesmi. Persze fennáll még az az eset, hogy a user kitépi a kábelt, ezzel sokmindent nem lehet kezdeni: egyrészt valamilyen szinten lehet büntetni, de arra is vigyázni kell, hogy ezzel ne azokat büntesd, akik valódi technikai problémák miatt estek ki.. Egy lehetőség pl, hogy benntartod a karaktert még egy kicsit azután, hogy észlelted hogy elvesztetted a klienst, így ha 2 HP-val menekült a Traal bolygó Nagy Bogárpattintó Fenevadja elől, akkor utóbbi valszeg széttépi, míg ha nyugodtan üldögélt a tábortűz mellett, akkor meg nem történik semmi.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60057   2007.06.16 07:07 GMT+1 óra  
Jól hallottam hogy valaki szidja Rubik Renit ? Egyébként a karakteren a fő textúra van azért ilyen. Minden ezzel van le textúrázva ( kivétel a pálya ). Ezért van rajta is ez a textura. Karakter meg még nincs. Tesztnek ez is jó. Ha találunk egy embert aki majd modellezi és animálja a karaktereket akkor majd az is lesz de addig is megcsinálunk amit tudunk.

Matzi: Nekem így könnyebb . Egyébként az nem tetszik hogy csak a teleportnál nem lehet kilépni vagy csak a magyarázat nem az igazi?
   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #60049   2007.06.16 06:32 GMT+1 óra  
Miért baj az, ha valaki ott lép ki, ahol egy szörny éled? Ez náluk az IJ esete. Maximum az kellene szabályozni, hogy ne lehessen kilépni harc közben, mert úgy meg lehet úszni a veszélyes helyzeteket.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #60048   2007.06.16 06:32 GMT+1 óra  
Jól látom hogy egy rubik-kockával kell mászkálni?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60047   2007.06.16 06:29 GMT+1 óra  
Jól mondja a grafikusunk. El is magyarázom miért. Mivel ez egy online játék akar lenni ezért nem lenne igazán jó ha csak úgy bármikor ki lehetne lépni.( pl azért mert gondolsz egyet berohansz egy pályára megszerzed a kulcsot aztán kilépsz és amikor vissza lépsz már kint vagy a teleportnál[ mert csak úgy a pálya közepén valahol nem éledhetsz újra mert lehet hogy pont egy szörny helyén éledsz... ])ezért csak úgy lehet kilépni ha odamész a teleporthoz. A teleportnál majd más gombok lesznek ( Teleportálás, Kilépés ). Pár modell nincs rendesen le texturázva csak úgy rá van dobva a textúra. Ezen majd változtatunk. Egyenlőre az asztalokon meg mindenen át tudsz menni. De ez változni fog. Hasonló lesz mint a teleportnál csak majd nem lehet átmenni rajtuk. Ha hozzá érsz feljön egy ablak és ott tudod el rendezni a dolgodat. Nekem a legjobban a tűz és a teleport effektje tetszik.
   
djlazar - Törzstag | 147 hsz       Online status #60045   2007.06.16 05:45 GMT+1 óra  
Csá azért nem tudtál kilépni, mert csak a teleport-nál lehet.
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #60043   2007.06.16 05:41 GMT+1 óra  
Nagyon állat az új verzió... megjegyezném: NEM TUDTAM KILÉPNI A JÁTÉKBÓL!
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #60008   2007.06.16 03:51 GMT+1 óra  
Halad a játék. Remélem mindenkinek tetszeni fog. Próbáljátok ki az új verziót.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #57542   2007.05.29 11:00 GMT+1 óra  
Már kész az új verzió a pályán van egy kocka. Most az a karakter. Hibás az ütközése de azzal ne foglalkozzatok.
   
sosy - Tag | 95 hsz       Online status #56417   2007.05.24 07:16 GMT+1 óra  
Igen télleg a Nod32 miatt nem ment. Leinstalláltam és jó lett.

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #56401   2007.05.24 06:24 GMT+1 óra  
nekem csak pl. "108 kb" látszott vagy még kevesebb a sebességből, plusz az elején is asszm a van új aupdate-tel is ilyen problémák voltak..
--- permanent temporary signature ---
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #56367   2007.05.24 04:56 GMT+1 óra  
Elméletileg nem lóghat ki csak ha nem telepíti a betűtípust.
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #56299   2007.05.23 16:30 GMT+1 óra  
a hitetlenkedőknek:
tényelg van Irrlicht dll GM-hez..úgymint PhysX (asszem...lehet hogy keverem valamivel, de asszem pandulapeter is ezt hasznalta). Már én is próbálgattam, de eddig megfelelt nekem a GM3D-je is...de lehet majd váltok

egyébként nekem is megy AVG vírusírtóval és ZoneAlarm túzfallal
mondjuk a szövegek nem teljesen férnek az ablakba az updaternél
--- permanent temporary signature ---
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #56264   2007.05.23 11:15 GMT+1 óra  
Ezt írtam? Köszi ,hogy szóltál. Ez így gáz lenne."nézd mekkora sebbésséggel jön le"
   
Winoxish - Törzstag | 121 hsz       Online status #56262   2007.05.23 11:03 GMT+1 óra  
Mi az, hogy "Sebbésség" ???
.:: Blaises Games ::.

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #56260   2007.05.23 10:11 GMT+1 óra  
Felraktam a Nod32 és aztán nem ment az Update leszedtem és aztán már ment szóval valószínűleg a Nod csinált itt valamit(nem örülök neki).
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #56258   2007.05.23 09:38 GMT+1 óra  
Aha köszi. Ennyi segítőkész embert komolyan mondom. Mindenkinek kösz. Most szedem a Nod32-t és megnézem ahhoz mit szól. Remélem nem az lesz hogy csinál valamit a gépen ami maradandó és aztán nem engedi. Akinél nem mind az mind Nodos vagy volt Nodos.
   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #56256   2007.05.23 09:23 GMT+1 óra  
Nekem megy. Norton Internet Security 2006-ot használok, van WLAN routerem is, és tökéletesen megy az Update...
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #56254   2007.05.23 09:15 GMT+1 óra  
Aha. Köszi hogy írtál. Egyébként nem tudom mi lehet akkor. Tűzfal nem mert Windows tűzfal nem érdekli, nem lehet Sp1 Sp2 probléma se. .NET se kell hozzá. Gépigény sem számít. Nem hinném hogy csak úgy szelektál. Nincs semmi logikája. 3 embernek nem megy. De viszont 5 embernek meg megy. Szóval javítani kéne az arányokon.
   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #56232   2007.05.23 07:09 GMT+1 óra  
Nem a nod32 a hiba sőt nemis a vírusírtók.Kilőtem a nod32-öt a gépemről és minden más egyébb vírusirtót és semmi.
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #56227   2007.05.23 06:48 GMT+1 óra  
Aha köszi. Majd a Nodot még meg kell nézni mert azon állítólag nem megy de nem biztos hogy a vírusirtó a gond. Ha valaki meg tudná nézni aki Nodot használ hogy megy e annak nagyon megköszönném
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #56226   2007.05.23 06:41 GMT+1 óra  
Persze hogy poén !
Avast-ot használok, emellett van routerem és tűzfal is (alap windows-os).
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #56222   2007.05.23 06:25 GMT+1 óra  
Akkor jó. Mitől hinnéd el? A GUI azt tipikus Irrlicht. Ha berakok egy képet azt bárki megteheti. Szóval? Forráskód? Remélem ez már csak poénkodás. Egyébként milyen vírusirtót használsz? Mert több embernek nem ment az update.
   
> 1 < [2] [3] [4]
Korábbi postok