játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Robot 2 World war
Játszd végig a háborút egy robot szemszögéből!
Kategória: akció-platform
A projectről:
"Ha ismered a korábbi verzióit a játéknak, akkor már tudhatod, hogy egy eseménydús, nem mindennapi akciójáttékkal állsz szemben. Ráadásul most még szebb grafikán, még változatosabb tárgyakkal, még izgalmasabb pályákon játszhatsz a legkülönfélébb módokon.
A játéknak több része is van: küldetések, bónuszok szerzése, sima játék. Ha végigviszed az első kettő módban a pályákat, még több beállítási lehetőséget nyerhetsz a sima játékhoz, amitől az még érdekesebb lesz."
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker 6.1 reg;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
Beküldve:
2008.09.16 07:30
Fejlesztő:
Scorpion games (1 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: scorpeti
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: %

Képek - Robot 2 World war

2008.09.17. 13:23

2008.09.17. 11:36

2008.09.16. 07:30

Fejlesztési napló - Robot 2 World war
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Robot 2 World war
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #109457   2009.04.27 09:19 GMT+1 óra  
Hosszú-hosszú idő után megint elővettem ezt a játékom és egy csomó hibát kijavítottam, illetve egy picit kibővítettem.
Néhány példa az újításokból, ami így hirtelen az eszembe jutott:
-menü olvashatóbb és (talán) átláthatóbb
-kevésbé gépigényes grafika
-új pályák
-új fegyverek
-több segítő szöveg, amivel egyértelműbb lett az egész játék
-az F1-re játék közben egy normális táblázat jön be az aktuális állásról
-szebb grafika, néhány plusz hangeffekt

A zenéket még nem töltöm fel egy ideig, mindenesetre ha valaki kedvet kapott egy kis öldöklésre, próbálja ki és írja meg a véleményét!
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #96323   2008.09.24 09:45 GMT+1 óra  
Mostantól megint le lehet tölteni...
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #96196   2008.09.21 22:52 GMT+1 óra  
Hát igen... De talán nem végigvihetetlen.

Most ideiglenesen nem elérhető a letöltés, de megpróbálom minél rövidebb idő alatt orvosolni a problémát.
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #96145   2008.09.20 15:31 GMT+1 óra  
Jó a zseblámpás rész is... csak még nehezebb
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #96134   2008.09.20 12:50 GMT+1 óra  
Köszönöm. Hát az angol tudásom nem a legjobb, de azért úgyahogy lefordítottam angolra a szövegeket. Szóval ezt az egyet nézzétek el nekem... A következő verzióig majd még variálok a grafikán és a menün is.
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #96129   2008.09.20 11:45 GMT+1 óra  
Nagyon zsear, kicsit lassú a játékmenet nekem, de tetszik a sok apró ötlet, hogy a doboz darabkáit félrelököd ugrás közben, ha kifogy a lőszer, jó az irányítás, hogy szétesnek a robotok ha annyi nekik.... A grafika is rendben van, volna mit szépíteni rajta, de azt mindig van.
Az intro szövegben az első mondat, a "...make the planets breathable" olyan... furcsa.
Szerintem így korrektebb "make the planet's atmosphere breathable"
Game maker-hez képest nagyon profi minőség... így tovább.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #96099   2008.09.20 01:59 GMT+1 óra  
Ha megvan a 15 frag, jelenik elő a cél. Az viszont a bal fölső sarokban van.
Ez egy azok a pályá közül, amin a továbbiakban mindenképpen változtatni fogok, hogy egyértelműbb legyen.
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #96095   2008.09.19 19:26 GMT+1 óra  
Eljutottam az űrhajós részig, de onnan nem igazán értem, hogy kéne továbbmenni, 15 frag megvan, de nem történik semmi, ha akárhol kimegyek a képből bukta..
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #96086   2008.09.19 11:22 GMT+1 óra  
Köszi, a gépigényről tudok, sajnos egyenlőre nincs túl sok jó ötletem, de még megpróbálok tenni az ügy érdekében valamit.
   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #96084   2008.09.19 10:51 GMT+1 óra  
Tetszik a játék, olyan soldatos feelingje van. Az effektek is jók, egyedül az szúrt szemet nekem, hogy az 1,6GHz-es proci nemigazán elegendő a játéknak, kicsit kevés volt az fps egy ilyen kaliberű játékhoz képest.
Ettől függetlenül ez a játék a GM-esek közt a jobbak közé tartozik ezen az oldalon.
Esetleg a gépigénynek kéne egy kicsit gátat szabni valahogyan.
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #96050   2008.09.18 13:07 GMT+1 óra  
Igen. Alapból van automata mentés, ami annyit tesz, hogy kilépésnél elmenti az aktuális állást (feltéve hogy szabályosan lépsz ki), de lehet manuálisan is menteni a főmenüben.
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #96045   2008.09.18 11:55 GMT+1 óra  
Alapbeállítássokkal.. csak pálya elejét lehet menteni ugye?
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #96043   2008.09.18 11:51 GMT+1 óra  
Milyen erősségben játszol?

Amúgy 22 küldetés van az első "videóval" együtt + 21 bónuszpálya. Szóval nem egy 10 perces játék. De minden frissítésnél és új verziónál könnyítek a játékon, mert valahogy mindig túl nehéz játékokat csinálok...
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #96036   2008.09.18 07:28 GMT+1 óra  
Eljutottam a 3. pályáig, nem egy könnyű játék, tetszenek a 'golyó-mandíner effektek'.
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #96034   2008.09.18 06:50 GMT+1 óra  
Köszönöm.

A dobozos részen alapból van már három doboz egymáson, ha azt megpróbálod nem feldönteni, úgy a legegyszerűbb. (De ha feldöntöd, akkor is vissza lehet állítani, ha az összes ott lévő dobozt összetolod, be a sarokba. Csak úgy egy kicsit ügyeskedni kell vele.)

Gondolom a legújabb unreal tournamentre gondolsz. Azt még nem láttam közvetlen közelről (mellesleg annyira nem is érdekel). Néhány ötletet az ut 2004-ből szedtem, ja meg van ut 2004 fegyverstílus is, de azért igyekeztem attól különböző (esetleg jobb? ) játékot csinálni.

Bár azt írtam a játék állapotára, hogy kész, de tervezek újabb verziókat, amikben még több dolgot lehet nyerni, plusz új küldetéseket is tartalmaz majd. (Ezáltal a story is folytatódik...) Valamint erősen gondolkozom egy multiplayeres részen (hálózat, internet), a legalapabb dolgok már készen is vannak, de majd még meglátom. (időn/energián/gépigényen is múlik, sajnos már 2 játékosnál is nagyon belassulhat a játék.)
   
Gadam - Tag | 102 hsz       Online status #96030   2008.09.18 06:15 GMT+1 óra  
Egyet értek. Az unreal tournament netes változatában is ilyen az irányítás de ez a game azért jó mert meg lehet semmisíteni a dobozokat a kissebeket meg arréb lehet lökni. Szép munka, így tovább.

   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #95999   2008.09.17 12:19 GMT+1 óra  
Én a dobozoknál képtelen vagyok 3 sornyit összetolni, hogy fel lehessen ugrani, mindíg szétrepülnek..amúgy a koncepció nagyon tetszik, manapság kevesen csinálnak egérrel célozgatós platform gémet, pedig milyen jó is az
   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #95995   2008.09.17 11:29 GMT+1 óra  
De csak ha nagyon bele akarod látni... (Eddig észre sem vettem.)
Kösz.

Egy kicsit lehet, hogy túlzás, de feldobja a játékélményt és szerintem megéri leszedni. De pont azért van külön, hogy ne legyen kötelező leszedni.
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #95992   2008.09.17 10:58 GMT+1 óra  
Nem túlzás egy kicsit a 145 megányi zene?
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Tomisoft - Tag | 11 hsz       Online status #95987   2008.09.17 09:40 GMT+1 óra  
A képen ott az önkényuralmi jelkép! Amúgy nagyon király game!

   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #95945   2008.09.16 07:30 GMT+1 óra  
Scorpion games: Robot 2 -World war-
   
> 1 <