játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Injected
Kategória: Szimulátor
A projectről:
A JF portál eggyik cikke felelevenítette bennem a Terep2 játékélményét és úgy döntöttem, hogy csinálok egy hasonlóan egyszerűt és szépet!:-)
- Vologya
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
3D Max 7,PSP
Visual c++6
;
Ogre3d
Fmod
Newton
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2005.8.10
When its done...
Beküldve:
2006.04.18 00:44
Fejlesztő:
Second Options (8 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: codename47@freemail.hu
Tagok:
beküldő: codename47
regisztrált tagok: bmateusz, HCodename47



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 20%

Képek - Injected

2007.05.07. 08:02
Az intró egyik új szereplője
Az intró egyik új szereplője
2006.08.20. 00:23

2006.04.18. 00:49

2006.04.18. 00:49

2006.04.18. 00:48

2006.04.18. 00:47

2006.04.18. 00:47

2006.04.18. 00:47
Elég alap egyelőre,de ingame:)
Elég alap egyelőre,de ingame:)
2006.04.18. 00:46

Fejlesztési napló - Injected
HCodename47 2006.08.20. 00:21
Az intró készítésébe igencsak belehúzott Xcomman. Múlt héten már úgy volt hogy kész, de ma mondta, hogy nem elégedett a munkájával, kicsit kiegészíti. A jelenlegi verzióból, pedig lerenderel egy rövid, 20 mp-s jelenetet, amit mindenki láthat. Nevezhezjük Trailernek
Pontosan nem tudja, hogy mikor készül el vele (nem rövid idő a renderelés, oylan minőségben, ahogy ő szeretné ), de szerinte kb 2 hét és meglesz.
codename47 2006.04.18. 00:50
http://www.gamestar.hu/kommentek.php?sid=19964
http://www.gamestar.hu/jatekinfo.php?cmd=mutat&x_id=1297
http://www.gamestar.hu/kepek.php?cmd=jatekmutat&jatek_id=1581&abc=&poz1=&poz2=0

(Az első linknél fentünhet mindenkinek hogy csak az én nevem említették.
Én nem kértem, csak azt hogy a hírt írják ki. Ha neveket is akartam volna íratni velük akkor biztos hogy bmateusz is ott lenne. Ezúton szeretnék elnézést kérni tőle, hogy még sincs ott.)

Hozzászólások - Injected
vologya - Tag | 17 hsz       Online status #69528   2007.09.07 01:24 GMT+1 óra  
türelem....tornaterem!:-) Minden lessz, csak most kapkodom a shaderek és a fizika között. Mindent megtudtok időben!:-)
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #69473   2007.09.06 04:11 GMT+1 óra  
Akkor mégse az új Ogre. De vajon akkor mi lehet a titkos 3D modul? XNA?
Ja és tényleg a Glow sample helyett mehetne a HDR inkább.

   
vologya - Tag | 17 hsz       Online status #69451   2007.09.05 11:02 GMT+1 óra  
persze persze, csak teszteltem hogy mit tud a motor:-)
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #69422   2007.09.05 07:08 GMT+1 óra  
Csak egy kérdés : szépnek szép az effect, de nem lenne jobb bloom, vagy hdr? Valahogy a glow nem illik annyira az autós játékba. Persze ez csak szvsz!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
vologya - Tag | 17 hsz       Online status #69413   2007.09.05 05:59 GMT+1 óra  
Ez nem titok, csak nem akarom felfújni a dolgokat míg nemteszünk le valamit az asztalra. Nagy blama volt csak az eddigi ígérgetés is. De most másként lessz!!!
   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #69400   2007.09.05 02:21 GMT+1 óra  
vologya hogy vagy képes mindezt titokba tartani előttem? XD
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #69394   2007.09.04 17:22 GMT+1 óra  
Hát, a modellek szépek, és ha a motor valóban megjeleníti őket ennyisok polyval gond nélkül többesszámban, környezettel, akkor minden elismerésem
Csak anti-aliasing legyen rajta
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
vologya - Tag | 17 hsz       Online status #69388   2007.09.04 12:34 GMT+1 óra  




Új motor (nem Ogre), csak modell és egy túl erős glow efekt rajta. Nemsokára fresnel és teszem a MÁR MŰKÖDŐ fizikai motorba.

Ezt a hozzászólást vologya módosította (2007.09.04 13:26 GMT+1 óra, ---)
   
Xcomman - Tag | 36 hsz       Online status #66419   2007.08.09 14:45 GMT+1 óra  
Nya, én is írok vmit, ha már ennyi belehúztak a népek. 3 kocsi nagyjából elkészült, mármint olyan minőségben ahogy én akartam..., ettől függetlenül nem fogok vmi nagy tempóban haladni mert reggel 8tól este 9ig melózok. Szal majd vmikor elkészül.... Jah, a másik pedig az hogy mivel végeztem a suliban kell egy diploma hüleséget csinálni, valszeg ez lesz az, ha már másra nincs időm. ha elkészül a cuccok jó része elérhető lesz mindenki számára 6 hónap múlva jelentkezem..XD (csak ciccelek)

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #65676   2007.08.03 00:34 GMT+1 óra  
Idézet
vologya :
Creatine: az új motor .... ta ta ta taaaaaaaaaaa nem más mint az új OGRE
Az égetett árnyék meg azért kell, mert egy másik projektben (sennyey kastély) leteszteltük az OGRE képességeit és sajna nagyon behalt a sok árnyékolástól. És ott még csak 3 -400.000 e vertexről volt szó.


Ja értem. Az árnyékhoz nem muszály high poly modelleket használni, ha érted mire gondolok. Kastélyhoz meg aztán totál nem kell max light map, mivel a kastély az nem igazán egy mozgékony dolog. Ez nem csak ogre kérdés ez mindenütt így van. Ja és a shaderes soft shadow se lesz gyorsabb, sőt, dehát az optimalizálás már a te dolgod.

Ezt a hozzászólást ~Cre@tine~> módosította (2007.08.03 00:45 GMT+1 óra, ---)

   
vologya - Tag | 17 hsz       Online status #65429   2007.08.02 03:50 GMT+1 óra  
Creatine: az új motor .... ta ta ta taaaaaaaaaaa nem más mint az új OGRE
Az égetett árnyék meg azért kell, mert egy másik projektben (sennyey kastély) leteszteltük az OGRE képességeit és sajna nagyon behalt a sok árnyékolástól. És ott még csak 3 -400.000 e vertexről volt szó. Gondoltam megpróbálom shaderrel az árnyékolást, de ez sajna még nemmegy. Tegnap kaptam vissza a gépem szervízből és még csak most telepítek vissza mindent. Amint van valami sikítok!
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #65098   2007.07.31 13:15 GMT+1 óra  
Vologya biztos úgy értette a soft shadow még nincs kész, viszont van light map.

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #65095   2007.07.31 13:07 GMT+1 óra  
Én csak azt nem értem, miért pár vetett árnyék felel a játékélményért
   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #65075   2007.07.31 12:10 GMT+1 óra  
Szerintem saját, bár én is csak annyit tudok mint ti A nagyfőnök titkol valamit
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #65068   2007.07.31 09:54 GMT+1 óra  
Ha nem túl nagy titok mi az az új szuper engine ami miatt kapásból a szemétkosárba került az Ogre, viszont cserébe csak "égetett árnyékok" lesznek?

   
vologya - Tag | 17 hsz       Online status #64543   2007.07.26 22:09 GMT+1 óra  
1-2 hónapon belül akarok adni a modellezőknek egy kész környezetet (realtime időjárás, fényviszonyok stb.), hogy tudjanak dolgozni. Sajna sok teszt után úgy néz ki, hogy csak égetett árnyékok lesznek. Kivéve 1-2 modelt, mert különben oda a játékélmény.
   
vologya - Tag | 17 hsz       Online status #64542   2007.07.26 22:07 GMT+1 óra  
Semmi pánik fiúk! Megyünk tovább! Most őppen még shadereket írok tesztelésre, de amint megvan megyünk tovább!
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #55314   2007.05.18 12:07 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
"Tudom, nem könnyű feladat, csak beszélgettem a programozóval, s rákérdeztem hogy a sok jármű mellett van-e terep tesztelni őket, s akkor mondta hogy nem rendelkezünk pályával s én pedig elküldtem neki"

Csak azt felejtetted el megkérdezni, hogy használni is tudja-e a modelleket ...



háát, a régi Ogre-s motorban biztosan mivel abba én is exportáltam textúrával együtt az új motorba való exportálást pedig a programmal egyidőben kezdem megtanulni

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #55237   2007.05.18 05:42 GMT+1 óra  
"Tudom, nem könnyű feladat, csak beszélgettem a programozóval, s rákérdeztem hogy a sok jármű mellett van-e terep tesztelni őket, s akkor mondta hogy nem rendelkezünk pályával s én pedig elküldtem neki"

Csak azt felejtetted el megkérdezni, hogy használni is tudja-e a modelleket ...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #55231   2007.05.18 05:15 GMT+1 óra  
Történet hogy áll?
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #55228   2007.05.18 04:40 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Idézet
ALIENwoods :
...Ezen már lehet majd autókázni, fizikát teszltelni, esetleg AI-t behívni körversenyre stb stb...


Bárcsak ilyen könnyű lenne! Ehhez azért olyan programozó kell, aki meg is tudja csinálni azt, amit most felvázoltál...És ez itt nem egy egyszerű 1 képernyős megjelenítés 1-2 modellel...Ide komoly meló kell programozás részről, hogy el is induljon...De ne legyen igazam!



Tudom, nem könnyű feladat, csak beszélgettem a programozóval, s rákérdeztem hogy a sok jármű mellett van-e terep tesztelni őket, s akkor mondta hogy nem rendelkezünk pályával s én pedig elküldtem neki

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #55202   2007.05.17 15:25 GMT+1 óra  
Idézet
ALIENwoods :
...Ezen már lehet majd autókázni, fizikát teszltelni, esetleg AI-t behívni körversenyre stb stb...


Bárcsak ilyen könnyű lenne! Ehhez azért olyan programozó kell, aki meg is tudja csinálni azt, amit most felvázoltál...És ez itt nem egy egyszerű 1 képernyős megjelenítés 1-2 modellel...Ide komoly meló kell programozás részről, hogy el is induljon...De ne legyen igazam!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #55199   2007.05.17 14:46 GMT+1 óra  
Őőő, ha igy haladtok, akkor a videó megmarad magatoknak.
Ha viszont elérhető lenne a nagyközönségnek is, akkor valószinű hamarabb jönne meg a kedve egy tapasztaltabb programozónak hozzá. Nem jól gondolom?

   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #55192   2007.05.17 14:09 GMT+1 óra  
Átdobtam Vologyának egy igen egyszerű pályát, mely az NFS 5 ben lévő tesztpálya (Skidpad) remake-je. Ezen már lehet majd autókázni, fizikát teszltelni, esetleg AI-t behívni körversenyre stb stb. Amin tanulok újabb tecnikákat lesz egy fullos pálya is, de még előbb kell 1-2 univerzális tereptárgy, hogy ne legyen dög unalmas a pálya

   
Xcomman - Tag | 36 hsz       Online status #55188   2007.05.17 14:04 GMT+1 óra  
Eheh, lesz egy oldal amit most gyártok éppen és onnan képek biztos elérhetőek lesznek. Sőt....., ezt a részét még megbeszélem Code-al, de vmennyi videót biztos mutatni fogok, mert elég sok ideje szenvedek már vele, sokan már nem hisznek nekem stb.....éppen ezért ha elkészül elérhető lesz szal Code turbúljál a gameval ne csak render legyen Egyébként most elsőre azt mondanám, hogy 2-3 hónap. Nem magyarázokodom, nincs rá időm.....

   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #55155   2007.05.17 11:19 GMT+1 óra  
akkor amikor a játék
(akarom mondani, biztos hamarabb kész lesz, de külön nem fogjuk elérhetővé tenni)
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
gabesz - Tag | 260 hsz       Online status #55150   2007.05.17 10:43 GMT+1 óra  
és mikorra várható az intró, mert nagyon érdekelne

   
Xcomman - Tag | 36 hsz       Online status #55135   2007.05.17 08:46 GMT+1 óra  
Nya, megtaláltam a zenét ami most már biztos, hogy passzolni fog az intróhoz(annyira jó, hogy titok marad ). A "sztorit" rámbízták a srácok....nem fogom túl bonyolítani az biztos, de próbálom olyanra csinálni, hogy mindenkinek megfeleljen

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #54839   2007.05.15 04:15 GMT+1 óra  
Idézet
~Cre@tine~> :
Az én se értem mi az, hogy normal mapping. Másrészt viszont halottam már ezekről:
bump mapping, relief mapping, parallax mapping, occlusion mapping, paralllax mapped occlusion mapping, displacement mapping stb. Ezek így ebben a sorrendben egyre jobban "kilógó" hatást tudnak kelteni, de mindegyik csak síkban. Egyedül a displacement mapping az ami ténylegesen úgy néz ki mitha kilógna az adott poly síkjából és ezzel lehet kockából gömböt (fából vaskarikát ) "faragni".


bump mapping < normal mapping < parallax mapping < parallax mapping with offset limiting < relief mapping (= parallax occlusion mapping) < displacement mapping.

Sztem ilyen sorrendben jönnek mind minőség mind számításigény szempontjából. Displacement mapping-ot jelenleg nem érdemes használni mivel ezzel a technikával ugyanúgy vertexek kerülnek a modellbe, amit akár előre is oda lehetne rakni. A másik meg az hogy a tudtommal a displacement mapping-hoz kell a vidkarinak az N-patch-eket támogatni ami eleve lassú és asszem az nV karik nem is támogatják. Majd DX10-nél jön el a displacement mapping ideje, ott az egészet meg lehet oldani Geometry Shader-ből olcsón.

Ezt a hozzászólást TheProGamer módosította (2007.05.15 04:21 GMT+1 óra, ---)
Reality is almost always wrong. - House

   
Xcomman - Tag | 36 hsz       Online status #54826   2007.05.15 02:05 GMT+1 óra  
Nem tom mit gyíkultok, bmw rulz és kész, nem kell ide porsche

Kuzanth: Tudom, ha lenne lowpoly modell akkor odaadtam volna, de olyan nincs Bmw alapjáran smooth nélkül 182k poly.

Többiek meg ne offoljanak mert párizsi lesz belőlük

   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #54813   2007.05.15 01:10 GMT+1 óra  
Idézet
Joe Red :
Idézet
Foxy :


917 az 2×boxxer6-os (2 911 motor), moby dick = 917+turbo... a 928 az meg 100%-ig Porsche...



Attól függ, ki mit ért porschén. Én hátulra, esetleg középre hosszában beépített boxermotort, hátsókerékhajtást, vagy a 911 turboban, meg a carrera 4, és társaiban megtalálható, hátsó tengelyt preferáló négykerékhajtást. Korábban a léghűtést is ide soroltam, de mióta láttam az új turbo menetteljesítményeit, megváltozott a véleményem. A 928-as, a 924-es és a 944-es modelleket nem tekintem igazi, keményvonalas porschének, de van belőlük olyan, amivel kiegyeznék (pl. 944 turbo S). Egyébként igen jól nyomod a porschét Én igazából Bogár fan vagyok, de a porsche szorosan hozzáfűződik

Mindkét bátyám Porshce-fan (meg én is az vagyok), a nagyobbiknak van egy 924-ese (már a 3. ), a Bogarat meg féltesónak hívjuk


   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #54804   2007.05.14 23:44 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Azt hiszem kezd Off-ba átmenni ez a dolog. Sztem a nm-es témát másik helyen beszéljük meg!
Xcomman : én csak szeki hozzászólása miatt írtam, h ha odaadjátok a modellt, akkor megpróbálok ingame kezdeni vala vele valamit!



Keresek lowpoly modelt, tudom hogy van valahol Kiváncsi lennék én is milyen in-game
(Amúgy majd MSN-en tessék engedélyezni engem )

Ezt a hozzászólást HCodename47 módosította (2007.05.15 00:18 GMT+1 óra, ---)
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #54802   2007.05.14 23:17 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Azt hiszem kezd Off-ba átmenni ez a dolog. Sztem a nm-es témát másik helyen beszéljük meg!


Úgyis áll a project és egyhamar nem lesz itt semmi. Legalább valami téma van, mert az kafa amit a 3D max és a photoshop tud, de ez nem a mindentbele.hu.

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #54801   2007.05.14 23:13 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Mellesleg én nem tudom, de a normalmapping az nem egyfajta bump módszer? Mi köze a low poly + nm-nek, a high poly kinézethez? Vagy csak én maradtam le valahol...?


Az én se értem mi az, hogy normal mapping. Másrészt viszont halottam már ezekről:
bump mapping, relief mapping, parallax mapping, occlusion mapping, paralllax mapped occlusion mapping, displacement mapping stb. Ezek így ebben a sorrendben egyre jobban "kilógó" hatást tudnak kelteni, de mindegyik csak síkban. Egyedül a displacement mapping az ami ténylegesen úgy néz ki mitha kilógna az adott poly síkjából és ezzel lehet kockából gömböt (fából vaskarikát ) "faragni".

A low poly kinézethez annyi köze van a high-nak, hogy magát a mapot a high és a low modellek különbségéből kell generállni, hiszen az a lényeg, hogy a kinézet látszólag ugyanaz legyen. Ezekből nyílván a bump a leggenygébb és azt maximum egy fal vakolatának imitálásra van értelme felhasználni, ott persze nyílván nincs high poly vakolat. Egy kocsihoz talán a displacement mapping lenne alegjobb, de akkor nagyon le kell amaortizálni a mappolt modellt, de a végeredmény az egy lekerekített a high modellhez a megszólalásig hasonló lesz. Ez wlég számításigényes dolog, úgyhogy le kell tesztelni. Egy másik projectben valaki 100-200k polys modellt akart displacement mappolni. Ehhez még azért várni kell úgy 10-20 évet...

Ezt a hozzászólást ~Cre@tine~> módosította (2007.05.14 23:40 GMT+1 óra, ---)

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #54786   2007.05.14 15:04 GMT+1 óra  
Azt hiszem kezd Off-ba átmenni ez a dolog. Sztem a nm-es témát másik helyen beszéljük meg!
Xcomman : én csak szeki hozzászólása miatt írtam, h ha odaadjátok a modellt, akkor megpróbálok ingame kezdeni vala vele valamit!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #54780   2007.05.14 13:45 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
TheProGamer: És ha azt a dídzítést számolod akkor még nyugodtan adjál hozzá 20k-t a modelledhez, ha NM nélkül akarod csinálni Szóval azért mindenképp hqasznos


Hasznosnak hasznos az biztos, viszont én spec utálom amikor Doom3 stílusban használják (a legdurvább az volt mikor asszem egy 8szöget mapplotak hengerré, mert már abból is sajnálták az anyagot). A normal map sztem csak és kizárólag díszítőelemként használandó, felületből nem túlságosan kiálló objektumoknál. (Nagyon kiálló dolgoknál kifejezetten illúzióromboló hatásu, ezen valamennyire lehet segíteni paralax mapping használatával, de alacsony látószögnél már az sem segít, csak a relief mapping de ahhoz meg egész Paks kell hogy normális tempóval működjön (ami nem véletlen, a relief mapping-nál már egy mini raytracer van a shaderben leprogramozva).)
Reality is almost always wrong. - House

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #54775   2007.05.14 13:08 GMT+1 óra  
TheProGamer: És ha azt a dídzítést számolod akkor még nyugodtan adjál hozzá 20k-t a modelledhez, ha NM nélkül akarod csinálni Szóval azért mindenképp hqasznos
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Xcomman - Tag | 36 hsz       Online status #54743   2007.05.14 11:39 GMT+1 óra  
Hehe, az a helyzet, hogy ha van vmilyen lowpoly modell az Chupánál van, ő meg manapság sűrűm formázza a gépet szal izzé..... Amit tudok ajánlani nektek, hogy nézzetek fel a mindentbele.hu-ra és keressetek 1-2 embert aki modellezne. elég sok ügyes lowpoly modellező van ott a kezdők között is.

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #54741   2007.05.14 11:28 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Hmmm...normalmapping? Az már megy a progimban. Ha kapok egy low poly modellt, megpróbálom berakni, ha van rá igény. Persze szigorúan .x filet, vagy amit az xna kezelni tud. Mellesleg én nem tudom, de a normalmapping az nem egyfajta bump módszer? Mi köze a low poly + nm-nek, a high poly kinézethez? Vagy csak én maradtam le valahol...?


Fogod a high és a low poly modellt és a különbséget beégeted egy normal map-be. Ezt ráhúzod a lowpolyra, ráeresztesz egy normal map shader-t és kész is a szegény ember high poly modellje. Mondjuk 8-10k poly-s autónál már inkább csak díszítő szerepe van a normal map-nek nem kiegészítő (ilyen esetben már nem szegény ember high poly modellje). A kiegészítő szerepre tökéletes példa a Doom3.
Reality is almost always wrong. - House

   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #54740   2007.05.14 11:24 GMT+1 óra  
Idézet
Foxy :


917 az 2×boxxer6-os (2 911 motor), moby dick = 917+turbo... a 928 az meg 100%-ig Porsche...



Attól függ, ki mit ért porschén. Én hátulra, esetleg középre hosszában beépített boxermotort, hátsókerékhajtást, vagy a 911 turboban, meg a carrera 4, és társaiban megtalálható, hátsó tengelyt preferáló négykerékhajtást. Korábban a léghűtést is ide soroltam, de mióta láttam az új turbo menetteljesítményeit, megváltozott a véleményem. A 928-as, a 924-es és a 944-es modelleket nem tekintem igazi, keményvonalas porschének, de van belőlük olyan, amivel kiegyeznék (pl. 944 turbo S). Egyébként igen jól nyomod a porschét Én igazából Bogár fan vagyok, de a porsche szorosan hozzáfűződik
Joe Red
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #54738   2007.05.14 11:21 GMT+1 óra  
Hmmm...normalmapping? Az már megy a progimban. Ha kapok egy low poly modellt, megpróbálom berakni, ha van rá igény. Persze szigorúan .x filet, vagy amit az xna kezelni tud. Mellesleg én nem tudom, de a normalmapping az nem egyfajta bump módszer? Mi köze a low poly + nm-nek, a high poly kinézethez? Vagy csak én maradtam le valahol...?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #54737   2007.05.14 11:11 GMT+1 óra  
Xcomman? Az ősrégi lowpoly modellekről csinálhatok egy shotot?

szeki: írtam már régebben többször is, hogy a program szinte sehol se jár, csak az a kis viewer van amit annó RegX3 írt. Én örülnék a legjobban ha in-game képet is feltehetnék végre.
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #54734   2007.05.14 10:57 GMT+1 óra  
Fogunk látni majd egy lowpoly modellt? esetleg normalmappingal, vagy egyéb extrákkal? (az ingame shototo nem merem erőltetni )
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #54733   2007.05.14 10:45 GMT+1 óra  
Idézet
Joe Red :
A versenygépeket utcára nem igen lehet vinni, szal azokra nem gondoltam. Viszont a 928-ast télleg elfelejtettem. Bár amennyire az Porsche volt.... ha már számot írok, minimum 911-est rakok bele

U.i: a 917-esbe 12 hengeres boxer volt, a moby dickbe meg 6os boxer. Az 550es szintén négyhengeres boxer volt. Szóval "igazi" porschébe soha nem használtak 8 hengeres motort, ahogy most sem teszik (a cayenne-t nem tekintem annak). Szóval egyezzünk ki abban, hogy szakmailag félig helyes Ok?



917 az 2×boxxer6-os (2 911 motor), moby dick = 917+turbo... a 928 az meg 100%-ig Porsche...

   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #54725   2007.05.14 09:56 GMT+1 óra  
A versenygépeket utcára nem igen lehet vinni, szal azokra nem gondoltam. Viszont a 928-ast télleg elfelejtettem. Bár amennyire az Porsche volt.... ha már számot írok, minimum 911-est rakok bele

U.i: a 917-esbe 12 hengeres boxer volt, a moby dickbe meg 6os boxer. Az 550es szintén négyhengeres boxer volt. Szóval "igazi" porschébe soha nem használtak 8 hengeres motort, ahogy most sem teszik (a cayenne-t nem tekintem annak). Szóval egyezzünk ki abban, hogy szakmailag félig helyes Ok?
Joe Red
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #54722   2007.05.14 09:26 GMT+1 óra  
Idézet
Joe Red :
Idézet
kuzanth :
Zenére van ötletem! Mond ez valamit :
"Száguldás, Porsche, szerelem..." ...



Nem jó ötlet, mert szakmailag hibás. "Nyolc henger, majd szét vet az erő"....
No comment

Gyengébek kevéjért: a szám keletkezésekor még szó nem volt cayenne-ről, addig csak négy (924,944, 912,914 alapmodell,356, stb...) ill hat hengeres (911, erősebb 914) volt

Pedig szerintem a "hat henger, majd szét vet az erő"-vel se lett volna gond

Na mindegy....szeretek szőrszálhasogatni



928??? 917???(moby dick mekkora gép volt, versenypályán 395 csak jött a kanyar :?P) 550??? több most enm jut szembe...

Ui.: a 928 az V8-as szal szakmailag helyes

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #54708   2007.05.14 07:54 GMT+1 óra  
EZAZ!!! Köszi! Na az tényleg nagyot szól... (Bocsi az Offért.)
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Xcomman - Tag | 36 hsz       Online status #54706   2007.05.14 07:50 GMT+1 óra  
szeki: Sztem a Frozen-re(constantine) gondolsz, de vannak még okos számok, már lassan 20-25 szám is lesz a gépemen. Ami még nagyon komoly és én gondolkodok rajta az a Last firsborn, illetve vannak mix-ek is, esetleg még a switchback..... Ha egyik sem az amire gondoltál akkor majd berakok ide egy listát

Egyébként mind1ik száma komolyat szól

Ezt a hozzászólást Xcomman módosította (2007.05.14 08:02 GMT+1 óra, ---)

   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #54702   2007.05.14 07:26 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Zenére van ötletem! Mond ez valamit :
"Száguldás, Porsche, szerelem..." ...



Nem jó ötlet, mert szakmailag hibás. "Nyolc henger, majd szét vet az erő"....
No comment

Gyengébek kevéjért: a szám keletkezésekor még szó nem volt cayenne-ről, addig csak négy (924,944, 912,914 alapmodell,356, stb...) ill hat hengeres (911, erősebb 914) volt

Pedig szerintem a "hat henger, majd szét vet az erő"-vel se lett volna gond

Na mindegy....szeretek szőrszálhasogatni
Joe Red
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #54692   2007.05.14 06:45 GMT+1 óra  
"Trabanton szállni élvezet, gyorsabban szál , mint a képzelet..."
De jöhet még a "Zúg a Volga, zúg a Volga, hadd zúgjon csak az a dolga..." nóta is (tudom, itt eredetileg nem az autó márkára gondoltak).
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
> 1 < [2] [3] [4]
Korábbi postok