játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Warrior of the Alhozra / DOLMEN
Kalandozós RPG
Kategória: RPG/FPS
A projectről:
A történet egy kataklizma által elpusztult ősi civilizáció romjain kialakult középkori jellegű világban játszódik. A régi kontinensek eltűntek, a bolygót rengeteg sziget borítja. A kisebb kontinensnyi méretűeken különféle kezdetleges birodalmak alakultak ki, amelyek állandó harcban állnak egymással az újonnan felfedezett apróbb szigetek birtoklásáért. A kis szigetek a kibányászható javak miatt fontosak.
- Öt fő királyság létezik, s ezek mellett a Kalóz Testvériség, a Kereskedő Fejedelemség és a Barbár hordák is igen nagy befolyással bírnak a világban zajló eseményekre.
- Az ősökről már csak legendák szólnak, de gyakran bukkannak olyan szigetre a felfedezők, amelyeken az elődök nyomaira bukkannak... Elhagyott furcsa városokra, kastélyokra, feneketlen mélységbe vesző katakombákra... és a Dolmenekre!
- A Dolmeneket az ó-időkben térkapuként használta az ősi civilizáció. Ily módon oldották meg a kereskedelemmel járó szállításokat és az utazásokat is. A kapuk egy percre rövidítették a több hónapos utazásokat. Viszont csakis a hozzá való kulcskészlettel lehetett működésbe hozni őket. A kulcskészlet több különböző kristályból állt, melyek megfelelő kombinációjával lehetett a kívánthelyre eljutni. Mára a Dolmenek legtöbbje eltűnt, összedőlt, megsemmisült, azonban még mindig számos ilyen építmény ismert a világban. És a felfedezőknek köszönhetően előkerültek ősi kódexek is, a használatukról... persze hiányosan...

- Az egyik királyság uralkodója a fejébe vette, hogy pontot tesz az állandó háborúskodás végére. Ehhez csak működésbe kell hozni a Dolmeneket és kideríteni a titkukat. A Dolmenek segítségével pillanatok alatt egész seregek lephetik el az ellenséges birodalmakat, leigázva őket egy szempillantása alatt.

- A játék célja, felkutatni a még létező kulcskristályokat, kideríteni a Dolmenek működésének titkát, és élve visszatérni a világ végéről.... persze ha ez meg van, akkor kezdődik csak az igazi dráma.........

- A játék egy egész bolygón keresztül zajlik. Körbe kell utaznod az egész világot, lehet, hogy többször is, és fel kell fedezned olyan helyeket, ahol még ember nem is járt előtted... ráadásul ha sikerül bindítanod a Dolmeneket, akkor sem biztos, hogy oda kerülsz, ahová szeretnél, hiszen számos Dolmen a világ végére nyílik, vagy az óceán fenekére, esetleg kilóméterekre a föld alá....

Nagy vonalakban ennyi a projektről. Talán a weblapon majd olvashattok részletesebb leírást is...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Dark Basic Pro;
MilkShape
3D world studo
Photoshop


Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2005. 02
???
Beküldve:
2006.04.24 10:35
Fejlesztő:
Dante Studio (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: ferenc.onodi@freemail.hu
Tagok:
beküldő: ragoon
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 55%

Képek - Warrior of the Alhozra / DOLMEN

2011.01.25. 09:58

2011.01.25. 09:57

2011.01.25. 09:56

2011.01.25. 09:55

2010.11.01. 17:37

2010.11.01. 17:37
A fogadó legdrágább szobája
A fogadó legdrágább szobája
2009.03.24. 15:41
részlet a megvehető nagy házból
részlet a megvehető nagy házból
2009.03.24. 15:41
A kormányzó személyesen
A kormányzó személyesen
2009.03.24. 15:39
Ez le fog súlytani vazze!
Ez le fog súlytani vazze!
2009.03.06. 15:51
Saját sprite anim.
Saját sprite anim.
2009.03.06. 15:48
Börtön/tömlöc alsó szint
Börtön/tömlöc alsó szint
2009.03.06. 15:48
Börtön, felső szint
Börtön, felső szint
2009.03.06. 15:47
Gyakorlóterem a börtön alatt
Gyakorlóterem a börtön alatt
2009.03.06. 15:47
Ispotály belülről
Ispotály belülről
2009.03.06. 15:46
Forgácsoló szaki munka közben.
Forgácsoló szaki munka közben.
2009.03.06. 15:46
Szikrát hány a pajzs
Szikrát hány a pajzs
2009.03.06. 15:45
Ispotály belülről
Ispotály belülről
2009.03.06. 15:45
A jó öreg betűpadló
A jó öreg betűpadló
2009.01.28. 16:16
A pergamenrendszer munkában.
A pergamenrendszer munkában.
2009.01.04. 17:11
Piacolás
Piacolás
2009.01.04. 17:11
Piknik a főtéren.
Piknik a főtéren.
2009.01.04. 17:10

2009.01.04. 17:10
Megtörtént a fásítás.
Megtörtént a fásítás.
2009.01.04. 17:10
Új könyvtárépület a belső térhez igazítva.
Új könyvtárépület a belső térhez igazítva.
2009.01.04. 17:09
Meglepő bug. Rámrontott egy láda csattogó fedéllel!
Meglepő bug. Rámrontott egy láda csattogó fedéllel!
2009.01.04. 17:09
Párbeszéd panel munka közben.
Párbeszéd panel munka közben.
2009.01.04. 17:08
Templom újrafestve.
Templom újrafestve.
2009.01.04. 17:07
Templom belülről
Templom belülről
2009.01.04. 17:07
Irány a föld mélye!
Irány a föld mélye!
2009.01.04. 17:07
Minden épületben más és más van...
Minden épületben más és más van...
2008.12.28. 13:52
A helyi kocsma.
A helyi kocsma.
2008.12.28. 13:50
Orksör nincsen?
Orksör nincsen?
2008.12.28. 13:50
Nem látod, hogy kiszolgálok?
Nem látod, hogy kiszolgálok?
2008.12.28. 13:50
Egyik karakter
Egyik karakter
2008.12.28. 13:49
Olcsó ház eladó.
Olcsó ház eladó.
2008.12.28. 13:48
A házikó belülről.
A házikó belülről.
2008.12.28. 13:48
Láda használat közben...
Láda használat közben...
2008.12.28. 13:47
Egy karakter.
Egy karakter.
2008.12.28. 13:47
Tán csak nem a könyvtár bejárata?
Tán csak nem a könyvtár bejárata?
2008.08.04. 15:46

Fejlesztési napló - Warrior of the Alhozra / DOLMEN
ragoon 2011.01.25. 17:59
és még egy a készülő új városról
http://www.youtube.com/watch?v=VsSuWUr4eFc
ragoon 2011.01.25. 10:19
És egy újabb videó a finomított harcrendszerről. Csak azért lassú egy kicsit, mert a Fraps visszafogja az FPS-t.

http://www.youtube.com/watch?v=akPO4c7doEI
ragoon 2011.01.25. 10:17
Végre kiforrotta magát a játék első verziójának végleges formája, amit majd a későbbiekben esetleg tovább lehet fejleszteni. Jelenleg a jókora 3D-s városok helyét 2D-s felület vette át, a kalandok viszont 3D-ben zajlanak. Jelenleg 3 város érhető el, ebből kettő teljesen kész. Továbbá rengeteg küldetés és munka használható.
ragoon 2010.11.17. 23:10
Gőzerővel készül a kereskedelmi rendszer és az ahhoz kapcsolódó elvállható munkák.
ragoon 2010.06.11. 16:18
- Igen jól halad az egérérzékeny real time harcrendszer fejlesztése. Új videó hamarosan.
- Átalakításra került a tároló rendszer, illetve bővült...
- Új karakterlap és slotrendszer
- Hamarosan újabb animált karaktereket kapok és ha sikerül, beépítésre kerül a game creatoros tree party is...
ragoon 2010.03.02. 09:54
egy kis videó:
http://www.youtube.com/watch?v=njA1v_70T9g
ragoon 2010.01.07. 15:38
frissítettem a weblapot
ragoon 2009.11.16. 14:04
A projekt nem állt le, csak kis kitérőt teszek, ugyanis elkészült az alkímia rendszer, ami rögtön kinőtte magát és máris van belőle egy online játszható Alkímista játék. Nem egy nagy projekt, de roppant szórakoztató. Cél a Bölcsek köve előállítása és a Homonculus létrehozása. Azt hiszem nemsokára önálló játékként regisztrálom is :)
ragoon 2009.09.21. 15:52
..ja, a címe:
http://www.arenaonline.atw.hu/
ragoon 2009.09.21. 15:52
Elkezdtem a készülő demóhoz barkácsolni egy weblapot. Még elég kezdeti stádiumban van, inkább a dizájnon dolgoztam. Akit érdekel tekintse meg...
ragoon 2009.08.02. 14:44
Készülget a projekt.
- 6 újabb karakter
- + 20 féle pajzs
- + 15 féle kard
- Bővültek a szörnyek támadási animációi
- Egy teljes új kaland fejezet kidolgozása folyamatban...
- A tárgyak száma úgy 400 körül jár.
- Elkészült egy teljes új város.
- Készül a játékos szintlépési rendszere
- A weblapon hamarosan egy teljesen új szekciót nyitok, és nemsokára új képek is jönnek.
ragoon 2009.06.16. 00:47
- Elkészült az első affér, amiért tömlöcbe lehet kerülni.
- Gyalog Péternek köszönhetően készülnek az aláfestő zenék is. A hangulat már alakulgat!
- Már egy tucat küldetésről lehet pletykát, híreket hallani/venni...
- 7 újabb karakter került betelepítésre a városba. Köztük 4 városi őr, fogadós és csicskása, illetve a könyvtáros.
- Készülnek az párbeszédek...
- kb harminc új tárgy készült.
- Kialakult a csatorna pálya és küldetés is mellé.
ragoon 2009.06.13. 10:40
Bővült a kezdő város két kaputoronyal, szobrokkal, miegymásal. Illetve épülgetnek a távolabbi városok is... elkészült a mocsaras pálya és jópár másik. Új képek hamarosan.
ragoon 2009.05.12. 14:52
- Elkészült az első teljes! két szintes küldetéspálya.
- Újult erővel és friss forráskódokkal ismét nekiestem a multipalyer résznek. Már látják egymást a játékosok :) Nekem ez nagy szám, másnak talán nem. Mindegy. Működik a szerver és a kliens. Már csak adaptálnom kellene a játékba.
- Újabb harminc tárgy került a játékba. Plusz kétféle hajó.
ragoon 2009.05.05. 15:01
Egy gyors képgaléria:
http://www.dante-studio.atw.hu/Dolmen%20Ingame%20Shotok/index.html
ragoon 2009.04.13. 16:20
- Elkészült az elő használható hajó modell!! És tényleg használható. Baromi nagy tengeri pályákon keresztül lehet hajókázni, szigeteket fefedezni, stb...
- Működik a kormányzás, és a zátonyra futás is.
- Egy tengeri pálya áthajózása minimum fél óra (földi időben). :) De ennél csak több lehet. Persze számos sziget is lesz rajtuk... Ha pedig zátonyra futsz, akkor csak a vakszerencse segít meg. Frankón el lehet éldegélni egy lakatlan szigeten... talán arra jön egyszer valaki...
- A továbbiakban lehetőség lesz partraszállni, illetve lemerülni roncsokhoz és kincseket keresgélni bennük.
- A pályák mérete miatt készül egy iránytű és egy navigációs térkép, hogy tudja az ember, hol is van... (nagyjából). Persze kezdetekkor csak a közeli környék térképe áll rendelkezésre. A többi csak legenda. A játékosnak kell feltérképeznie az óceánt!!!
- Mára ennyi. Képek hamarosan!
ragoon 2009.03.26. 15:59
Ma négy alapvető probléma megoldására jöttem rá. Ezektől az FPS 5-10-szeres emelkedését várom!!! Végre kiiktathatok egy csomó lassító ciklust és a pályák is alacsonyabb poly-val szebbek lehetnek! Na, meglátjuk mi sül ki belőle. Ja, és végre normális fák is lesznek :)
ragoon 2009.03.24. 15:35
- Újabb helyszínek készültek el. Illetve 2 új épület a városban.
A város 16 épületéből 10 már működik. A maradék 6 azok a kibérelhető/megvehető házak lesznek.
- Kényelmi okokból a város 3D-s bejárhatóságát megszűntettem , helyette 2D-s grafikus felület készült. A demóban is ez lesz, de majd később választható lesz a 3D-s mászkálás is. (Kissé egyszerűsítenem kell a 3d-s házakat, mert túlságosan lassítják a futást)
Kép a galériában...
ragoon 2009.03.06. 15:32
- Úgy fest működik a harcrendszer.
- Egyelőre csak kardod van és pajzsod, de ez majd cserélhetővé válik.
- Jelenleg 4 féle támadási mód közül lehet választani. Az ellenfél tizet tud :) Szóval lehet majd jókat csatázni. Persze ne gondoljatok a jól megszokott FPS harcrendszerre: Szaladgálsz, meg kaszabolsz jobbra-balra. Ez egy kicsit sajátosra sikeredett, de meg van a hangulata.
- Sajnos a sebesüléses vérfröcskölős effekt bugos lett, így nem látszik, de dolgozm az ügyön.
- Ja és megbolondítottam az egészet egy kis shaderezéssel, de még nem az igazi, ez még biztos fejlődni fog.
- Új képek a galériában...
ragoon 2009.03.01. 22:55
Dolgozom a harcrendszeren. Alakulgat, az új animált modellekkel. Már kialakult a szintlépéses rendszer is. Ez rejtett lesz, vagyis nem kapsz elosztható pontokat, mivel a valós életben sem így működik a dolog. Ehelyett minél többször csinálsz valait sikerrel, annál jobban fog menni! Rádásul az ellenfelek és szörnyek is így tesznek. Pl. Ha egy szörny sokszor győz csatában, előbb utóbb mestere lesz a harcnak.
ragoon 2009.02.23. 02:19
Csak azért írok, nehogy azt higgyétek leállt a projekt:
- 20 átjárható pálya készült el
- kb 300 féle tárgy típus van
- Elkészült a sprite anim tűz kandallóhoz, tábortűzhöz és fáklyához
- A nagy gondom a szörny modellek, megoldódtak. Több tucat remek animált szörnyet sikerült vennem.
- Készülget a harcrendszer, de lassan...
- A multiplayeres rész teljes kudarc, de nem adom fel.
- Ja és van már két apróbb küldetés is :)
ragoon 2009.02.23. 02:19
Csak azért írok, nehogy azt higgyétek leállt a projekt:
- 20 átjárható pálya készült el
- kb 300 féle tárgy típus van
- Elkészült a sprite anim tűz kandallóhoz, tábortűzhöz és fáklyához
- A nagy gondom a szörny modellek, megoldódtak. Több tucat remek animált szörnyet sikerült vennem.
- Készülget a harcrendszer, de lassan...
- A multiplayeres rész teljes kudarc, de nem adom fel.
- Ja és van már két apróbb küldetés is :)
ragoon 2009.01.28. 16:19
Elkészült az első igazi csapda, a jó öreg betűpadló. A Indiana Jones-ban is láthattaok ilyet. Ez majd benne lesz a demóban is, persze az egyéb nyalánkságokat nem lőném le :) Számos trükkös csapda és fejtörős kapu készül még.
ragoon 2009.01.23. 14:45
Újabb 25 modell került beépítésre.
ragoon 2009.01.19. 14:49
Azt hiszem most egy ideig az új bugok írtása lesz a fő irányvonal.
ragoon 2009.01.18. 13:14
Úgy fest működik a kereskedési rendszer is...
ragoon 2009.01.18. 05:07
Eddig 12 helyszín érhető el, kb 200 féle tárgy használható és 8 féle karakter lebzsel a városban és ebből egyelőre 3-mal lehet beszélgetni... csak azért ilyen kevés, mert nem lesz két egyforma ember!
ragoon 2009.01.04. 17:12
Új képek.
ragoon 2009.01.02. 16:35
Elkészült a templom belső tere és bekerült a városba egy piac is. Illetve készülget az animált karaktereknek egy mozgás rögzítő algoritmus. Ez annyiból áll, hogy rögzíti a játékos mozgását, majd az éppen lerakott karakterhez rendeli. Innentől ezt a mozgássort fogja végezni a karakter, vagy bármelyik másikat, amelyiket rögzítettük. Eredetileg a macska modellhez készült, de szerintem mindenhez tudom majd használni. Bár még kissé bugos...
ragoon 2009.01.01. 06:09
Azt hiszem ma ismét bepakolom a növényzetet az editorba (kb v 5.0) :)
mert elég gyér a város így csupazon. + Szereztem macska, kutya és egér modelleket. Illetve készült pár elfogyasztható étel és ital modell is.
ragoon 2008.12.31. 07:03
Készül a párbeszéd rendszer és tesztelek egy kezdetleges multis részt is...
ragoon 2008.12.14. 17:08
Vettem egy rakat animált 3d modellt az usábó! Hamarosan beépítem őket a játékba!
ragoon 2008.08.06. 15:54
Készülget a könyvtár rendszer. Lehet majd olvasni, saját könyvet írni, stb... eközben elkezdtem kívülről is felépíteni a könyvtárat és környékét. Aki akar, küldhet rövid novellákat a könyvtár feltöltésére... (1-2 oldal)
ragoon 2008.07.30. 12:14
Hamarosan megnyílik az első könyvtár a világban! Innen lehet majd felbecsülhetetlen információkhoz jutni a kalandokhoz. Kb 610 könyvből lehet majd válogatni, csak legyen, aki megírja őket!
ragoon 2008.07.21. 11:42
Csináltam pár NPC-t, jók lesznek kereskedőnek, meg efféle. nem valami nagy szám, de első nekifutásra szerintem nem is olyan rossz!
ragoon 2008.07.14. 12:37
Indul az első igazi pálya építése!!!
ragoon 2008.07.13. 16:35
Legyőztem a kéz inventory-t, ehe, ehe... csak azért is kicsináltam! Úgyhogy most müxik. Végül is csak kényelmi funkció, meg legalább látja az ember, hogy mi van a kezében...
ragoon 2008.07.11. 17:04
Úgy fest veszek külföldről egy animát 3D modell packot. Legalább minőségi szörnyeim lesznek,
- Ma beépítettem a fegyverhasználatot, a sebzést és a sebződést.
- Most épp egy kinyitható "kéz" inventoryval küzdök, de valószínűleg teljesen feleslegesen lesz, mert több vele a gond, mint a haszon. Valamire még jó lesz.
ragoon 2008.07.10. 18:11
Remekül halad a katakomba bejárós rész. A tesztpályából akár önálló game is lehet, mert annyira egyszerű és mégis besz@rik aki kipróbálja!!! (No, nem magamat fényezem, hanem mert olyan nyomasztó és félelmetes lett!)
Egyéb:
Működik:
- a tárgyhasználat
- a kombinált tárgyhasználat
(pl. több másik tárggyal lehet csak működésbe hozni bizonyos tárgyakat)
- Evés, ivás, éhezés/szomjazás hatása
- Tárgy gyűjtögetés és lepakolás
- Lámpagyújtásra lőn világosság és fordítva
- Hangeffektek stb...
ragoon 2008.07.03. 07:43
A mátrix textúrázó kód megy a kukába, illetve a DBP-mátrixai is. Helyette van a 3D World Studio. Remek terepeket lehet vele készíteni és szuperül textúrázható!!! Ajánlom mindenkinek.
Ráadásul lightmapolni is lehet vele.
ragoon 2008.06.29. 16:54
- Rácuppantam a külső térre is újból. A belsőteres szerkesztőt fejleszgettem tovább.

- Már több száz modellfajtát lehet lepakolni a pályára.

- Lassan elkészül a pályaváltó modul is, lehet utazgatni!!! (A jelentős fps lassulás miatt feldaraboltam a külső pályákat...)

- Egy normális multiplayeres kódra azért még mindig szükségem lenne!
ragoon 2008.04.01. 15:59
Jól halad a belsőteres szerkesztő. Készülnek a modellek.
ragoon 2008.03.10. 04:57
Még nem halt meg a projekt!
Egy ideje a 3D modellek rejtelmeit tanulmányozom... Asszem az animálás menni fog.... Jelenleg egy belső teres pályaszerkesztőn dolgozom, amihez rengeteg modellt kellet készítenem, plussz textúrákat. Illetve a shaderekkkel is próbálkozom. Egyelőre egy labirintusos pályát készítek, aminek leginkább Eye of the Beholder fílinje van! Shotok hamarosan.
ragoon 2007.07.18. 14:27
Belefogtam a pályaszerkesztő régen esedékes részébe. A mátrix textúrázóba. Aprólékosan lehet textúráznia mátrixot, egyelőre nem a legjobb textúrákkal, de majd alakul még a dolog.
ragoon 2007.07.15. 22:43
A javaslatok hatására újabb 15 féle aljnövényzet, több fatípús, és rengeteg tárgy modellje kerül bele a lepakolható objektumok közé! Újabb shotok hamarosan!
ragoon 2007.07.15. 22:43
Weblap frissítve!
ragoon 2007.07.11. 02:17
Nnaa kérem: A régi weblapot töröltem. Látom sokan gyorsan még letöltöttétek a régi demókat. Helyes!

Felkerült az új weblap... pár új projektttel és rengeteg képpel, videóval.
ragoon 2007.07.09. 11:12
Nos, az új név Dolmen lesz, de a régit még itt hagyom, hogy ne keverjétek... Sajnos elég kevés időm van az utóbbi hónapokban, mivel olyan helyen dolgozom, ami az éjszakába nyúló munkaidőt követel... na meg persze az új ötletek és projektek is gyűlnek, így minél több progin dolgozom, annál lassabban haladok mindegyikkel... Az újakat is hamarosan bereggelem, de megnézhetitek a weblapomon is, amin a napokban töltök majd fel. A régit meg törlöm....
ragoon 2007.01.01. 06:39
Hamarosan új néven folytatódik a project
ragoon 2006.08.13. 08:44
A weblap feltöltése szünetel. viszont sokat haladt a project. Hamarosan elkészül a külsô terekhez a pályaszerkesztô!!! ÉS RENGETEG ÚJ INGAME SCREENSHOT! Leszhamarosan. A project is új nevet kap majd, mivel kialakult a kerettörténet és maga a sztori is!
ragoon 2006.04.25. 08:02
Na, szóval...
WOTA: Friss Shotok és demók vannak a "nodesign" weblapon, ami itt be van linkelve. Régebbi shotok és letöltések a www.dante-studio.atw.hu elérésen.
- Készül egy 2D-s pályaszerkesztő a belső terekhez, amiből maga a játék motorja 3D-pályát épít.
- Párhuzamosan készül a külső tér és a belső tér motorjának fejlesztése. Kissé különböző...
- A külső térhez, már alakul egy szerkesztő, ami úgy müxik, hogy az üres pályán barangolva lehet lepakolni a tereptárgyakat, fák, épületek, és a tárgyakat...
- Plusz van egy mátrix generáló rész, ami szürkeárnyalatos bitmapből generál mátrixot/tájat.
- Alakul az időjárás generátor. Napszakok már vannak.
-Még nincs: Szörnyek, NPC-k, MI!
- Viszont a game külső fájlból veszi fel a feliratokat, amit egy egyszerű szövegszerkesztővel majd lehet szerkeszteni, fordítani más nyelvre, stb...

-A Wizards&Dungeon-ban a figurák és a szörnyek sajátok, meg a dizájn is. A háttértárgyak, temető, épület az csak úgy van... mer megérdemlem. Viszont teljesen saját a kód... Ez a project egyelőre pihen...

Most ennyi jutott az eszembe...

Hozzászólások - Warrior of the Alhozra / DOLMEN
DieToBorn - Tag | 32 hsz       Online status #204988   2014.10.08 20:02 GMT+1 óra  
Már nem tudom rég volt, de egy oldalon volt ahol árulta a modelleket pakkokba..

   
drama - Tag | 1 hsz       Online status #204982   2014.10.08 16:14 GMT+1 óra  
Kár érte, már régóta várom, hogy legyen valami frissítés.
Egyébként hol láttad, hogy árulja?

   
DieToBorn - Tag | 32 hsz       Online status #204852   2014.09.22 16:24 GMT+1 óra  
Már egy ideje árulja a készítő a játék modelljeit így ez a projekt gondolom meghalt.

   
Mr. Iksz - Tag | 1 hsz       Online status #162387   2011.09.03 07:23 GMT+1 óra  
Ez rohatt jó lesz ha elkészül várom a demót!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #161339   2011.08.26 20:58 GMT+1 óra  
Már azt hittem leáll a fejlesztés, de most örülök. Féltem, hogy leáll, mert nagyon ígéretes dolgok vannak benne - és most nem a darkbasicre gondolok.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #161300   2011.08.26 18:04 GMT+1 óra  
Ez nagyon hangulatos! Már nagyon várom hogy kipróbálhassam
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #161248   2011.08.26 08:18 GMT+1 óra  
Geri bizonyára erre a videóra reflektált:



És ezzel remélem most mindketten megkaptátok a válaszotokat.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #161245   2011.08.26 07:53 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
sztem gyorsíts az animáción, és a mászkálás sebességén, amúgy jó



Ez most hogy jött?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #161241   2011.08.26 05:49 GMT+1 óra  
Egyáltalán mi a helyzet ezzel a projecttel? Nagyon rég nem láttam róla semmi újat.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Geri - Törzstag | 2189 hsz       Online status #161229   2011.08.26 01:38 GMT+1 óra  
sztem gyorsíts az animáción, és a mászkálás sebességén, amúgy jó

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #147047   2011.01.29 22:40 GMT+1 óra  
Ha látnátok a további szereposztást...
Na, jó... pont ő az A háttérben meg Woody Herelson osztja a sört, kicsit elhízva...

Szerk.:
Ezt meg kell kéreznem:
A kocsmában akitől a jutalmad kapod az Shaun Connery????

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #147031   2011.01.29 16:59 GMT+1 óra  
Jó látni, hogy ennyi idő elteltével is készül a játék Hajrá

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #147030   2011.01.29 16:25 GMT+1 óra  
Ezt meg kell kéreznem:
A kocsmában akitől a jutalmad kapod az Shaun Connery????



Nekem is pont ez jutott az eszembe., hogy az ott Sean Connery.
   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #147029   2011.01.29 15:12 GMT+1 óra  
Csak gratulálni tudok, hogy 2005-ben kezdted, és a mai napig nem lankadt a lelkesedésed! Kíváncsian várom a játékot és a további fejleményeket!

Szerk.:

Ezt meg kell kéreznem:
A kocsmában akitől a jutalmad kapod az Shaun Connery????
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #146864   2011.01.26 11:35 GMT+1 óra  
Nagyon jó lesz ez, hajrá! Demo demo demo?
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #146855   2011.01.25 22:30 GMT+1 óra  
Bitang jól néz ki, olyan Morrowind hangulat jön át a képekből, csak így tovább!
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #143109   2010.11.02 17:49 GMT+1 óra  
Kezdetleges eső... ezen még dolgozom..
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #143100   2010.11.02 14:32 GMT+1 óra  
Gondolom eső.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #143099   2010.11.02 14:21 GMT+1 óra  
Hangulatos a helyszín, gratula!
(Az új romos képen mi az a 3 függőleges fehér csík? Bug vagy feature? )

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #143071   2010.11.02 02:21 GMT+1 óra  
Látszik a javulás.
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #143070   2010.11.02 01:41 GMT+1 óra  
Pár hónapnyi pihentetés után rászántam magam a bugok kiírtására...
Alakulgat...
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #137088   2010.07.06 14:13 GMT+1 óra  
uff! engem legyőzött a csontváz.
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #133040   2010.05.05 14:55 GMT+1 óra  
Jólvanjólvan...
   
Prisoner - Tag | 150 hsz       Online status #132959   2010.05.04 20:57 GMT+1 óra  
Ragoon, valami frissítést a népnek!! Képek, fejlesztési napló!! Éhezünk!

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #128598   2010.03.07 21:04 GMT+1 óra  
Ne cikkeket írkálj, játszani akarunk! Na jó csak viccelek.

   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #128596   2010.03.07 20:35 GMT+1 óra  
Jó ötlet volt tőled ez a cikksorozat, nekem nagyon tetszik!

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #128417   2010.03.05 03:15 GMT+1 óra  
Nagyon olvasmányos és szórakoztató.
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #128362   2010.03.04 02:32 GMT+1 óra  
Akit érdekel a cikksorozat, az megtekintheti itt:
http://www.arenaonline.atw.hu/
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #128308   2010.03.03 00:28 GMT+1 óra  
Örülök. A lassúság azért van, mert egyrészt mindkét fél alacsony szintű, másrészt a videocapture program fogta a teljesítményt. A városi sétát majd megpróbálom...
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #128306   2010.03.02 23:25 GMT+1 óra  
Ez nagyon jó.
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #128305   2010.03.02 23:04 GMT+1 óra  
Idézet

Mondjuk még érdekelne egy városi séta is...


+ betérni egy két házba, vagy mivel RPG ezért fogadóba!
   
Prisoner - Tag | 150 hsz       Online status #128299   2010.03.02 20:09 GMT+1 óra  
Nagyon jó a videó, csak így tovább! Mondjuk még érdekelne egy városi séta is, persze tudom, hogy nem kívánság műsor

   
djlazar - Törzstag | 147 hsz       Online status #128297   2010.03.02 19:30 GMT+1 óra  
engem is érdekelne
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #128296   2010.03.02 19:29 GMT+1 óra  
ragoon: ahham, engem érdekelne...

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #128295   2010.03.02 19:19 GMT+1 óra  
Nagyon faszán néz ki a videó, bár kicsit lassúcskának tűnik a harc és az animációk néha megugranak. Szép teljesítmény egy egyszermélyes projecttől, kíváncsian várom a demót / bétát / újabb híreket és képeket.

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #128294   2010.03.02 19:02 GMT+1 óra  
Készítek egy cikksorozatot arról, hogyan készül egy kalandjáték darkbasic pro-ban.
Vagyis inkább egy kommentekkel és képekkel tűzdelt fejlesztési napló kezdőknek, szabad stílusban...
Már a 8. fejezetnél tartok...
Érdekel valakit?
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #128293   2010.03.02 18:54 GMT+1 óra  
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #125857   2010.01.07 15:40 GMT+1 óra  
Sajnos az aréna weblapot még nem sikerült összerakni, de helyette frissítettem a sajátomat. http://www.dante-studio.atw.hu/
   
Endrow - Tag | 8 hsz       Online status #120929   2009.11.03 09:06 GMT+1 óra  
Csak én nem találom a regisztrációs gombot? Vagy az ,,aréna" még nem áll készen a kalandorok fogadására? Pedig jó lenne már mozgásban látni egy játékot, amelybe ennyi energiát fektettek bele

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #120905   2009.11.03 03:31 GMT+1 óra  
A gépemet fertőzte meg, ahonnan kiszedte a total commanderben tárolt ftp-s jelszavakat, majd fellépett a tárhelyre és beleírta magát az index.php fájlokba. Kinyírta a teljes oprendszert... (Megtisztítás: format c, reinstall (illetve más meghajtókról minden exe és rar kiterjesztésű fájl törlése, utána ftp tárhelyek jelszavainak megváltoztatása, továbbá a tárhely index fájlok végéről manuálisan törölve lettek a jó ruszki kollegák víruslinkjeire mutató hivatkozások. + Tuti vírusírtó telepítése.)
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #120898   2009.11.03 01:09 GMT+1 óra  
Kicsit off...

De hogy kerül fel vírus egy ilyen oldalra? Feltörik, és feltelepítik?

on...

Demót!
raytraceisten és übermedic
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #120894   2009.11.03 00:43 GMT+1 óra  
Weblap vírusmentesítve....
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #120706   2009.10.31 04:58 GMT+1 óra  
Idézet
raymond13 :
Engem is egy próba verzió érdekel de nagyon


+1

Idézet
ragoon :
Mellőzzétek a weblapom látogatását újabb bejelentésig, mert vírusos lett!
Még nem volt időm és gépem, a javításhoz. De igyekszem.



Az oldalad a multkor látogattam, nagyjából ugyanazokban a napokban bekaptam egy csúnya vírust is, a postod olvasva először azt hittem az oldaladról, de aztán kiderült, hogy a főiskola hájtek p1-eseiről jött.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #120537   2009.10.29 11:55 GMT+1 óra  
Idézet
ktamail :
nem jó a weblap
"Fatal error: Call to undefined function: get_header() in /index.php on line 1"


Idézet
ragoon :
Mellőzzétek a weblapom látogatását újabb bejelentésig, mert vírusos lett!
Még nem volt időm és gépem, a javításhoz. De igyekszem.


C4Ninja
   
ktamail - Tag | 13 hsz       Online status #120535   2009.10.29 10:53 GMT+1 óra  
nem jó a weblap
"Fatal error: Call to undefined function: get_header() in /index.php on line 1"

   
raymond13 - Tag | 17 hsz       Online status #120489   2009.10.28 16:00 GMT+1 óra  
Engem is egy próba verzió érdekel de nagyon

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #119836   2009.10.21 06:52 GMT+1 óra  
Ez aztán a hír. :AS

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #119821   2009.10.21 04:46 GMT+1 óra  
Mellőzzétek a weblapom látogatását újabb bejelentésig, mert vírusos lett!
Még nem volt időm és gépem, a javításhoz. De igyekszem.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #119541   2009.10.17 16:09 GMT+1 óra  
Híreket kérünk!

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #117736   2009.09.22 01:41 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Jó az a milkshape, egyik haver Half-Life 1-hez modellez vele és zseniális modelleket készít.



Egyszerű mint a faék, de működik

Jöhetne már az a demó, nagyon kíváncsi vagyok működés közben a játékra

Ezt a hozzászólást sirpalee módosította (2009.09.22 05:26 GMT+1 óra, ---)
raytraceisten és übermedic
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok