játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Runic Girls
Match3 játék lányokkal
Kategória: MATCH3
A projectről:
A játék egy match3 lesz PC-re, mobilra és táblagépekre (elsősorban Android, esetleg iOS). A játékosnak hatszögekkel kell ügyeskednie, hogy sikerüljön egymás mellé varázsolni három azonos rúnát. Ha a pályát sikeresen megoldotta, a leányzó megszabadul egy ruhadarabjától.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual Studio 2010;
Photoshop
Daz
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012. 12. 22.
2013. január
Beküldve:
2012.12.23 11:06
Fejlesztő:
Frozen Shards Studio (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: lbandy3@gmail.com
Tagok:
beküldő: LBandy
regisztrált tagok: sade



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 88%

Képek - Runic Girls
Második Ikonszett
Második Ikonszett
2013.01.08. 04:24
Kettes pakk első hölgyhármasa
Kettes pakk első hölgyhármasa
2013.01.07. 06:06
Második szett első hölgye
Második szett első hölgye
2013.01.03. 03:39
Az ötödik pálya választható hölgyei
Az ötödik pálya választható hölgyei
2013.01.02. 08:30
Térkép
Térkép
2013.01.02. 07:54
Negyedik Pálya választható hölgyei :)
Negyedik Pálya választható hölgyei :)
2012.12.29. 05:28
Harmadik pálya választható hölgyei
Harmadik pálya választható hölgyei
2012.12.27. 09:53
Arc anatómia változásának nyomon követéséhez: kisebb szemek, nagyobb száj.
Arc anatómia változásának nyomon követéséhez: kisebb szemek, nagyobb száj.
2012.12.27. 04:41
Második pálya választható hölgyei
Második pálya választható hölgyei
2012.12.25. 14:12
Első pálya választható hölgyei
Első pálya választható hölgyei
2012.12.25. 06:55
Első klikkelhető verzió
Első klikkelhető verzió
2012.12.23. 11:08

Fejlesztési napló - Runic Girls
LBandy 2013.03.14. 13:29
- elkészült a fő játék teljes grafikája, minden karakter és boss a helyén van
- kész az új asset file, megfelelően kódolva és védve a tartalmat
- elkészült a játékmotor android portja

todo:
- varázslatok és képességek támogatása a játékban
- achievementek
- statisztikák
- dlc rendszer
sade 2013.01.22. 03:39
hogy en is írjak .. sok kínszenvedés után ismét elmondom, hogy megcsinaltam az utolso ikonszettet, elkezdtem csinalni a masodik szett terkepet
apróbb molyolások, finomítások a logón
LBandy 2013.01.19. 16:29
Elkészült a csodás, multifunkciós, rekurzívan is működni képes Particle System, minek örömére tele is csaptam a játékot részecske effektekkel. Valószínűleg egy kicsit sok is lett hirtelen. :D
LBandy 2013.01.18. 16:08
Particle System framework kész, még bele kell pakolni a különböző, nem-lineáris típusokat.
sade 2013.01.18. 12:04
-animalt ikonok egy resze
- particle effekt grafikak
-11eske
LBandy 2013.01.17. 16:36
- Animált ikonok és effektek kész
- Megfelelően reagálnak egymással a speciális elemek is
- Kombó kiírás megvan

10 óra bugkeresés egy rossz helyre tett ] miatt. :D

todo: hangok, további animációk (ahova kell) és particle system.
LBandy 2013.01.16. 17:10
Az összes speciális elem kész és könnyen skálázható, ikon, animáció és hang kell még nekik.
LBandy 2013.01.16. 14:44
- pálya generálás kicsit javítva, még elvétve van kezdéskori match
- új rúna generálás javítva, sosem fogynak el a matchek
- speciális elemek generálása megírva
- sprite-animáció implementálva
- rúna fizikák megírva
- további javítások a folyamatos matchelés dinamizmusán
sade 2013.01.16. 08:58
-Első 9 lány kész
-Robbanás kész
-Ikon szett átdolgozása kész
LBandy 2013.01.15. 17:12
- Match bónuszok átdolgozva, egyelőre minden matcheléskor 1 másodperccel növeli azt az időt, amin belül a játékos bónusz pontért játszik.
LBandy 2013.01.15. 16:51
- játékmenet további finomítása, most már igazán, megkötések nélkül lehet folyamatosan matchelni
LBandy 2013.01.15. 11:08
- pontszám kiírása matchelésnél
- bekerültek hangok is
sade 2013.01.15. 04:02
- Ötödik Ikonszett kész
- Packválasztó kész
- Timervillogó kész :))
LBandy 2013.01.14. 13:20
- klikk-klikk csere kész
- onMouse effektek kész
- folyamatos matchelés kész
sade 2013.01.14. 02:50
-- Új font beapplikalva,
- Timer láthatóbb
- Finomítás a story képeken
- Új "párbeszédablak", új design
- Galeria opcio megvaltozott formaban: a ruhatlan lanyok lesznek benne. "Gotta catch them all!"
LBandy 2013.01.12. 15:23
- pályák közti párbeszéd betéve
- static linking (véégre)
- demó build kész

todo: történetírás, balanszolás
LBandy 2013.01.10. 15:38
- Helyszín story képek betéve
- Javítva egy idegesítő bug, ami az idő elfogyásakor azonnal terminálta a játékot (köszönet Csabának a felfedezésért. ^^)
sade 2013.01.10. 07:19
készül a hetes lányka, részemről új kedvenc.
storyline képei kész, fixalva vannak.
terkepet is javitottam, meg apróbb grafikai molyolgatások voltak :)
LBandy 2013.01.10. 06:26
Kisebb átstrukturálással 4 kb-ot csökkentettem az exe méretén! A fontos dolgok, ugye...
LBandy 2013.01.09. 16:01
- alkalmazás ikonok betéve
- saját kurzor teszt jelleggel betéve
- Effekt wrapper elkészítve callback-kel, áttűnés implementálva
- sztori a fő helyszínekhez megírva
- rúna szettek tematikusan rendezve

+1 ingame zene megvan, még egy kellene
LBandy 2013.01.08. 13:39
Van zene!
sade 2013.01.08. 06:25
Akkor elméletileg 4 ikonszett kész. némi változtatás: a galéria rész nem lesz végigjátszáshoz kötve, hanem egyszeruen ki lesz teve az FB-re promóciós célzattal.
Apróbb javítások a grafikán, ma csak egy újabb maca készult el, így osszesen vannak öten az újak közül.
LBandy 2013.01.07. 12:36
- hiányzó grafikák betéve
- kisebb fixek a timer-ben
- hint mutatás lányokra klikkelve
- pálya célkezelés elkészítve
- memóriakezelés optimalizálása
LBandy 2013.01.06. 12:26
- a játék és a keret teljes összedrótozása kész
- save game kész
- további optimalizálás

todo:
- hiányzó grafikák beillesztése
- pályák megfelelő skálázása
- galéria kezelése
- kódolt asset struktúra elkészítése
LBandy 2013.01.05. 15:17
- menü kész
- ingame menü kész
- térkép és pálya választó kész
- kód tagolása és optimalizálása
sade 2013.01.04. 02:40
A programozó által igényelt grafika szállítva :)) Szenvedés az ikonokkal, készül a második lány :)
LBandy 2013.01.03. 11:11
- cél-pontszám bevezetése
- pályák egymásra építése és átvezetése kész
- vetkőznek a lányok
LBandy 2013.01.03. 07:14
Készítettem egy kis statisztikát a játék különböző nehézségeiről

10 szín (tesztjátékok száma 404):
Pontszámok alakulása:
- átlag: 69.094
- minimum: 1.800
- maximum: 615.180

Játékos interakciók által létrehozott matchek:
- átlag: 103
- minimum: 4
- maximum 869

Összes match:
- átlag: 140
- minimum: 5
- maximum: 1.212

10.000 pont alatti játékok száma: 42 (10%)
10 match alatti játékok száma: 18 (4%)

9 szín (tesztjátékok száma 404):
Pontszámok alakulása:
- átlag: 206.960
- minimum: 1.080
- maximum: 1.230.600

Játékos interakciók által létrehozott matchek:
- átlag: 277
- minimum: 3
- maximum 1.576

Összes match:
- átlag: 396
- minimum: 3
- maximum: 2.297

10.000 pont alatti játékok száma: 17 (4%)
10 match alatti játékok száma: 7 (2%)

8 szín (tesztjátékok száma 107):
Pontszámok alakulása:
- átlag: 1.544.391
- minimum: 7.399.460
- maximum: 1.060

Játékos interakciók által létrehozott matchek:
- átlag: 1.747
- minimum: 8.305
- maximum 2

Összes match:
- átlag: 2.658
- minimum: 2
- maximum: 12.683

10.000 pont alatti játékok száma: 1 (0%)
10 match alatti játékok száma: 1 (0%)

7 színnel egy óra alatt két játék fejeződött be, az egyik 13, a másik 60 millió ponttal

6 és ennél kevesebb színnel a játék sosem ér véget
sade 2013.01.03. 03:24
Hármas pálya Ruins of Vareára megváltoztatva. Második ikonszett kész.
sade 2013.01.02. 10:56
Kész a 15ös lányka is, elkészült a térkép, elkészült két háttérkép, plussz a lányok vonatkozó grafikái.
sade 2013.01.02. 02:39
14es lányka is kész, 15ös készülődik. Pár kapcsolódó grafikát is megcsináltam.
LBandy 2013.01.01. 13:11
- pont kiírás működik
- game over vizuálisan megjelenik
- android port első lépései
sade 2012.12.31. 00:15
Todo list:
-feny a szemekre
- a feher pixet ahol van, leszedni a karakterek korul
LBandy 2012.12.30. 14:24
- pontszámítás kész, jól kezeli a kombókat is
- egyelőre benchmark jelleggel, de van robotpilóta, lehet később how-to-play formában bekerül majd a játékba is
LBandy 2012.12.30. 12:04
A pálya generálás skálázhatóvá vált előre megadható "félkész" match számmal, továbbá az eltűnő rúnák pótlásakor is a pálya elemzése után kap csak új elemeket a játékos, így segítve a folyamatos előrehaladást.
sade 2012.12.30. 11:38
13 lany kesz, akkor runic girls lesz a nev, elkezdem a logot amint tudom. a masodik ikonszettet csunyan elrontottam, kulon jol neznek ki,egyben nem, ugyhogy majd abbol is lesz ujabb nekifutas.
frissitettem tizenketteske pnngjet, es kerdes: egy egy rovid sztori kell a chapterekhez, vagy nem kell? bar nehany ptletem van,igazabol nem tudom mit lehetne irni.. vagy kell e. kell?
sade 2012.12.30. 05:23
Azt hiszem tobb mindent irok. Szoval. 12 lany kesz, az utolso lett az uj kedvencem.
Az utolso harmat meg dazban keszitem el,a kovetkezo pakk realistabb karaktereit pedig poserben.
Meg mindig sokat dolgozok utana psben, de sebaj. Meg tobbet kene,de nincs ra ido.
Az uj szetthez uj ikonok is jarnak, azon meg mindig filozok milyen legyen, a jelenlegi ikonszett egy olyan 2 ora alatt megvolt,jott az ihlet. Runas lesz valoszinuleg, fenylo. Demonfejesbol is csinaltam parat,mert tetszett a koncepcio,de valahogy nem illik a jatekhoz. Meg mindig kellene egy uj,jobb nev.
Amit meg m3girok,hogy a kovetkezo szettnel a lanyok kezeben fegyver,konyv,stb lesz, olykor,es kacerkodok a gondolattal,hogy nem 5,hanem 6 lepesben vetkozzenek.
Ne felejtsem el a palyavalaszto png kepet updatelni.
sade 2012.12.29. 04:58
11 lany kesz, 10. runa ujradolgozva.
LBandy 2012.12.28. 13:41
- új matchelési algoritmus
- hátralévő lehetőségek számolása
- hint mutatása
sade 2012.12.27. 11:53
első 9 lány kész
sade 2012.12.25. 06:56
Grafika:
Első hat lány megvan.

Hozzászólások - Runic Girls
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #192322   2013.03.14 21:28 GMT+1 óra  
Frissült a projekt, részletek fent. Ezzel a lendülettel akciót is hirdetek:
Az új játékmenet miatt egy csomó varázslatra vagy képességre lenne szükségünk, amik aktív vagy passzív formában megjelennek a játékban, ezek elsősorban a játéktérre korlátozódnak (eltüntetnek/átváltoztatnak egy sor rúnát, felcserélik a szélső oszlopokat, plusz időt adnak a játékosnak, megnövelik a kapott pontokat 10 másodpercig, stb...)
Ha van bárkinek ötlete ezekre, azt örömmel vesszük, és a 3 legtöbb használható ötletet adónak a játék és első dlc-je ingyenesen lesz elérhető.

Ezt a hozzászólást LBandy módosította (2013.03.14 21:36 GMT+1 óra, ---)
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #191070   2013.02.04 07:30 GMT+1 óra  
Elkeszult a jatek FB oldala: http://www.facebook.com/pages/Runic-Battles/334114456696927
ide fogok feltölteni napi-ketnapi rendszerességgel ízelítőket az új játékból.
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #190952   2013.01.30 21:04 GMT+1 óra  
Idézet
mandyedi :
De mondjuk ellenkező neműek multizhatnának és pl az adott körben kevesebb pontot szerző játékos vetkőzik.



Ez jó ötlet, már megyek is gyakorolni

(nem a vetközést)
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190947   2013.01.30 20:19 GMT+1 óra  
Puzzle questet próbáltad már, az nem lassú, nade csak marhulok, nem kell azt klónozni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190945   2013.01.30 20:16 GMT+1 óra  
Hát, ha ezt körökre osztjuk akkor ott leszünk, ahonnan indultunk, hogy baromi lassú lesz a játékmenet. Esetleg azzal lehet variálni, hogy a játékosok felváltva 10-10 másodperceket tolnak, ez akár még jó is lehet. Mondjuk a multi szignifikánsan megnövelné a fejlesztési időt, szóval majd meglátjuk, belefér-e.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190943   2013.01.30 20:01 GMT+1 óra  
Webcamerás multi.

De amúgy körökre osztva simán, mint a puzzle quest.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
mandyedi - Tag | 32 hsz       Online status #190941   2013.01.30 19:41 GMT+1 óra  
De mondjuk ellenkező neműek multizhatnának és pl az adott körben kevesebb pontot szerző játékos vetkőzik.

   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190940   2013.01.30 19:40 GMT+1 óra  
Ötletelni szabad, azért köszi! Nem leszólás volt. Csak telefonáltam közben, azért válaszoltam szűkszavúan.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190939   2013.01.30 19:35 GMT+1 óra  
Na mindegy, csak kósza ötlet volt.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190938   2013.01.30 19:25 GMT+1 óra  
Nem hiszem, hogy a latency és az alapvetően kis táblaméret miatt élvezhető lenne egy ilyen játékmód.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190937   2013.01.30 19:22 GMT+1 óra  
Egymás ellen egy táblán.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190936   2013.01.30 19:21 GMT+1 óra  
Highscore tábla van tervben, más nem nagyon. Mire gondolsz?
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190934   2013.01.30 18:56 GMT+1 óra  
multi lesz?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190932   2013.01.30 18:50 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
csináljátok meg modolhatóvá, és nézzétek meg mit hoz ki belőle Ash.


Vizuálisan, nehézségben és storyban 100%-ban modolható, csak a keret fix... Majd Dobok mellé egy SDK-t aztán jöhet a bdsm kecskepornó meccs3.
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190931   2013.01.30 18:14 GMT+1 óra  
Én mondtam, hogy legyen bonuszpalya, de leszavaztak
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190930   2013.01.30 18:03 GMT+1 óra  
csináljátok meg modolhatóvá, és nézzétek meg mit hoz ki belőle Ash.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #190928   2013.01.30 17:42 GMT+1 óra  
En csak a hc jatekosokra gondoltam, hogy nekik ez lehetne a legnehezebb mod es akkor mar a jutalom is hc lenne. Puszta otlet volt hogy jobb legyen a jatek, ne lassatok bele mindenfele perverz dolgot ahogy szoktatok. =P

   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190924   2013.01.30 15:29 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Azt a perverz társaságot, hova keveredtem, törlöm is a regemet hírtelen.


Igen egyébként, ez a projekt érdekes módon hozza ki az emberekről a gondolatokat...
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190921   2013.01.30 14:54 GMT+1 óra  
dmg: hülle ) abban kimerül, hogy hajrá, csinálja )
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190920   2013.01.30 14:33 GMT+1 óra  
a moral support az bdsm-nél mi, te vagy a domina, vagy hogy?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190918   2013.01.30 14:29 GMT+1 óra  
DMG: en csak moral supportot nyújtok, támogatom a kreativitást (határokon belül)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190914   2013.01.30 13:52 GMT+1 óra  
Azt a perverz társaságot, hova keveredtem, törlöm is a regemet hírtelen.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190912   2013.01.30 11:32 GMT+1 óra  
Ashkandi: nocomment (egyebkent kiraly otlet )
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #190911   2013.01.30 10:30 GMT+1 óra  
Szörnyescsápos annyira nem, de a többit egész jól kitaláltad.

   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190910   2013.01.30 10:08 GMT+1 óra  
Ashkandi: bdsm, bondage, meg némi szörnyescsápos? azértazmársoklenne,kéremszépen,már marketingszempontból is, a cicifaktor miatt így is rétegjáték lesz Egyébkent bandit bokdossetek, hogy csinalja meg a battle runes tervet is, mert sok kep szuletett
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190904   2013.01.29 19:23 GMT+1 óra  
Ash, nem a Shame-re gondolsz? Az más.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190901   2013.01.29 18:19 GMT+1 óra  
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #190898   2013.01.29 17:09 GMT+1 óra  
Hat ha mar lesz HC verzio a jatekbol akkor legyenek megkotozott lanyok is a deep HC jatekoso reszere, ugyis passzol hozza a neved =P

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190897   2013.01.29 16:34 GMT+1 óra  
Jajj fujj.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190896   2013.01.29 16:22 GMT+1 óra  
Azert ize..fiúúúúk
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #190877   2013.01.28 22:27 GMT+1 óra  
Én a mellet tekerem és közbe mást szopogatok
De ne pornózzunk már itt, fujj
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190873   2013.01.28 20:36 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Az mit jelent,h ogy átalakult?

Bővebben?


A játékból lesz egy mindenki számára élvezhető verzió, melyet kicsit szerepjátékosra fogunk kihegyezni, számos új feature-rel, storyval, ellenféllel, stb... Erre azért van szükség, hogy normális keretek között is ki tudjuk adni. Ez megmarad sideprojectnek, ami természetesen szintén publikussá válik idővel, hiszen a másiknak egy egyszerűsített verziójaként a vetkőzésen lesz a hangsúly. Részletek hamarosan...
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190867   2013.01.28 17:41 GMT+1 óra  
Szopogatni kell azt nem tekerni, túl sok pornót nézel.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #190863   2013.01.28 15:21 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Miért baj az hogy undead?



Hat monnyuk epp tekered a mellet es leesik
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190857   2013.01.28 14:20 GMT+1 óra  
Az mit jelent,h ogy átalakult?

Bővebben?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190856   2013.01.28 14:05 GMT+1 óra  
jo valogatosak vagytok
a prject atalakult, bandy remelem hamaroan csinal neki topicot
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #190828   2013.01.27 20:32 GMT+1 óra  
Miért baj az hogy undead?

   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #190701   2013.01.23 08:46 GMT+1 óra  
A meret sztem jo, a borszine viszont kicsit fako, olyan undead.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190700   2013.01.23 07:04 GMT+1 óra  
dmg: most foghatom arra, hogy elf egyebkent csak a szelsoseges meret miatt tunik ugy
mivel nem vagyok tapasztalt a temaban, nem tudtam, hogy az ekkora mar termeszetellenes (en mas tipus vagyok eleve, ilyen temaju kepeket nem szoktam nezegetni, nekem igy tetszett, de akkor kicsit tulzasba estem)
sebaj
egyebkent palyankent valtozik a zene, biztos lesz olyan, ami bejon
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190697   2013.01.22 22:24 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Az időcsík tetejére, egy finom szikrázást nem akarok betenni? Lehet jól mutatna.


Részecskékkel nem jött ki jól (eredetileg úgy volt), ezt animálni kellene. De majd lehet. A feedbacket pedig köszi!
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #190695   2013.01.22 21:09 GMT+1 óra  
Én ilyen zenének örülnék játék közben is, vagy még mindig a dinamikusan változó zenére szavazok.

Az időcsík tetejére, egy finom szikrázást nem akarok betenni? Lehet jól mutatna.

Egyébkétn nagyon hangulatos, és igényes lett, gratulálok.

sade, a hölgy lecserélhetni a plasztikai sebészét, kicsit elcseszte a kebleket. Nem tudom talán a bimbók vannak túl magasan, vagy fene tudja, természet ellenesnek hat.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #190690   2013.01.22 15:37 GMT+1 óra  
Annak viszont elsőrangú, tényleg szép munka. Hangulatos, a zenéért pedig külön jó pont.
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190687   2013.01.22 15:29 GMT+1 óra  
Idézet
SX :
Hangulatos a trailer, az tuti. Viszont egy betű sincs arról, hogy ennek a játéknak a lényege pont az, hogy levetkőztesd a csajokat. Szerintem ez egy kicsit megtévesztés, nagyot fognak nézni az egyszeri vásárlók, illetve aki meg ilyesmire szomjazik, nem biztos, hogy rájön ebből, hogy itt biza cicimutogatás lesz.



A játékot több felé is el tudjuk vinni, azért nem akartam kihegyezni az első verziót egyikre sem. Ha jobban kiforrja magát a dolog akkor természetesen lesz 18+ trailer is, ez inkább ilyen generalizált kedvcsináló vidi.
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190686   2013.01.22 15:14 GMT+1 óra  
csak nektek: LINK
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #190685   2013.01.22 14:46 GMT+1 óra  
Hangulatos a trailer, az tuti. Viszont egy betű sincs arról, hogy ennek a játéknak a lényege pont az, hogy levetkőztesd a csajokat. Szerintem ez egy kicsit megtévesztés, nagyot fognak nézni az egyszeri vásárlók, illetve aki meg ilyesmire szomjazik, nem biztos, hogy rájön ebből, hogy itt biza cicimutogatás lesz.

   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #190683   2013.01.22 13:10 GMT+1 óra  
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #190674   2013.01.21 23:52 GMT+1 óra  
Hmm ugy latom nem csak a Tera-ra fogok wankelni mostanában
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #190645   2013.01.21 12:59 GMT+1 óra  
@LBandy: hehe, köszi
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #190643   2013.01.21 12:05 GMT+1 óra  
sade - Tag | 125 hsz       Online status #190640   2013.01.21 11:42 GMT+1 óra  
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Korábbi postok